» »

C#, bitmap problemi

C#, bitmap problemi

l0g1t3ch ::

V konstruktorju nekega razreda hočem narediti belo sliko z spodnjo kodo in mi stvar zmerej crkne ko se kliče konstruktor.

            System.Drawing.Bitmap flag = new System.Drawing.Bitmap( 320 , 240 );
            for (int x = 0; x < flag.Height; x++)
                for (int y = 0; y < flag.Width; y++)
                    flag.SetPixel(x, y, Color.White);



javi mi pa tole:
Parameter must be positive and < Height.
Parameter name: y

ima kdo kako idejo kaj mu mede ;((

System.ArgumentOutOfRangeException was unhandled
Message="Parameter must be positive and < Height.\r\nParameter name: y"
Source="System.Drawing"
ParamName="y"
StackTrace:
at System.Drawing.Bitmap.SetPixel(Int32 x, Int32 y, Color color)
  • spremenilo: l0g1t3ch ()

moowy123 ::

Sicer bom morda ustrelil popolnoma mimo, sam morda ga pa muči ker sta na začetku x = y = 0...

VASkO ::

x in y osi si zamenjal. x je v tvoji implementaciji visina v for zanki, v klicu SetPixel pa ga uporabis kot sirino.

l0g1t3ch ::

Hvala za odgovor, se vidi d je bla pozna ura :)

Matako ::

Hm... Pri risanju se ti vedno izplača delati vse v čimvečjih kosih.

Bitmap bmap = new Bitmap(320, 240);
Graphics g = Graphics.FromImage(bmap);
g.FillRectangle(Brushes.White, Rectangle(0, 0, bmap.Width, bmap.Height));
// in mogoče še (če boš takoj uporabil):
g.Flush();

To je bistveno hitreje.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Android][Java] Povečanje hitrosti algoritma

Oddelek: Programiranje
81168 (749) Legoless
»

[c#] ukaz radirka

Oddelek: Programiranje
91108 (901) japol
»

[c#] picturebox, slika na sliko

Oddelek: Programiranje
151084 (894) japol
»

[c#] Risanje z miško

Oddelek: Programiranje
221423 (1104) japol
»

[c#] enostavna Igrca -> poraba procesorja 95%

Oddelek: Programiranje
192155 (1519) elKaktus

Več podobnih tem