Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Valvoline ::
To da nekaj ima baterijo in 4 kolesa se ne pomeni da je uporabno kot avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Bo pa zanimivo spremljat za kolk se bo povecalo stevilo pozarov zarad preobremenjenosti instalacij. Zagotovo ne bo malo.
EV se lahko preko noči polni z močjo enega ali dveh sušilnikov za lase. Nobenih preobremenjenih inštalacij ne bo. Tudi če grejo vsi osebni avtomobili iz danes na jutri na električni pogon bojo pokurili samo 2700 Twh kar predstavlja 15 % trenutne porabe vse električne energije v SLoveniji (komplet vse od industrije do gospodinjstev do vsega). Samo 15 %.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Meanwhile: Po ene sto straneh lurkanja bi samo rekel da je s polno ritjo lahko srat, kot nas prepričujejo razni engineeerji, emobiji, snezniki in podobni. Vsem, ki govorijo o prilagoditvi in podobnem pa priporočam, da si preberejo Staničevo knjigo onkraj Kremlja in poglavje o avtomobilu v socializmu in naj primerjajo svoje besede s tekstom izpred več ko 50 let. Če povzamem [za tiste, ki se jim ne da iskat in brat] je vse nekako isto, lahko si ga privošči samo elita, kar se tiče ostalih pa naj se prilagodijo, naj plačajo več, naj čakajo, naj si ga delijo z drugimi (ja, car-sharing ni tako nova stvar), ali pa naj vozijo svojo dacio ali pa diesla (v socializmu beri: naj gredo peš).
Ravno obratno je sine. Kadar imaš prazno rit kot sam zase praviš, takrat moraš šparat, ne pa zaganjat ogromne količine keša za bencin. Obrok ugodnega kredita eko sklada za električni avto te pride ceneje, kot pa daješ za bencin sedaj, če le prevoziš vsaj nekaj v letu in ti avto ne stoji ves čas. Električni avto se ti v življenski dobi avtomobila bolj splača kot diesel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
V bivsi jugi je johoho his ter stanovanj zagorelo zarad termo ter kvarcnih peci. Stara 2.5 kw kvarcna pec(11A) ko laufa na polno lepo zagreje vticnico ter steno naokoli. Probaj sam poj govori na pamet. Pa to je smesnih 11A.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
V bivsi jugi je johoho his ter stanovanj zagorelo zarad termo ter kvarcnih peci. Stara 2.5 kw kvarcna pec(11A) ko laufa na polno lepo zagreje vticnico ter steno naokoli. Probaj sam poj govori na pamet. Pa to je smesnih 11A.
Kdor ima hišo, ki mu zagori že ko vštekaš sušilnik za lase, mu je že zgorela do danes. Takaj hiša ne obstaja več. Ostale hiše, ki pa dejansko obstajajo, pa so zmožne polniti električni avtomobil preko noči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
Haha, lol. Je pa 90% nepremicnin skupaj z instalacijami iz casa juge, dosti je z instalacijami iz casa 2sv vojne in prej :V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Haha, lol. Je pa 90% nepremicnin skupaj z instalacijami iz casa juge, dosti je z instalacijami iz casa 2sv vojne in prej :V
haha, tako dosti jih spet ni, ampak okej Ampak tudi te hiše če do sedaj zaradi sušilnika za lase niso zgorele, so sposobne polniti električni avto preko noči. :D
msjr ::
Obrok ugodnega kredita eko sklada za električni avto te pride ceneje, kot pa daješ za bencin sedaj, če le prevoziš vsaj nekaj v letu in ti avto ne stoji ves čas. Električni avto se ti v življenski dobi avtomobila bolj splača kot diesel.
Ja? Kateri? Koliko km na leto? Po koliko časa? Ajde da vidimo.
Sneznik ::
Obrok ugodnega kredita eko sklada za električni avto te pride ceneje, kot pa daješ za bencin sedaj, če le prevoziš vsaj nekaj v letu in ti avto ne stoji ves čas. Električni avto se ti v življenski dobi avtomobila bolj splača kot diesel.
Ja? Kateri? Koliko km na leto? Po koliko časa? Ajde da vidimo.
Volkswagen E-up (ki ga boš malo čakal ker je razporodan ampak ni panike). Sem že zračunal za nazaj da se pri 25k km na leto s subvencijo povrne v manj kot treh letih (2,85 leta) glede na bencinski Volkswagen Up.
Pri 15 tisoč na leto (kar je samo 41 km na dan) se povrne po 4,76 leta glede na bencinski Volkswagen Up.
Računaj še ene 3 mesece več ker je obrestna mera tam nekje 1,5 % in to je to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
Se ne splaca ne bencinskega ne elektricnega ce rabis normalen avto. Move along. Tista dacia na LPG za 9k ga poscije podolgem in pocez
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Se ne splaca ne bencinskega ne elektricnega ce rabis normalen avto. Move along.
E-up je boljši kot Clio, mnogo boljši pospeški, več navora, podobna velikost. Clio je najbolj prodajan avto v Sloveniji od osamosvojitve pa vse do danes. Proda se jih zelo veliko. Očitno so uporabni ane.
https://www.delo.si/prosti-cas/avtomobi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Oooo si že nazaj z nabijanjem. Podobna velikost ja
E-Up dolžina: 3600 mm, širina: 1645 mm
Zadnji Clio: 4048 mm, širina: 1798 mm
Sem šel iz 4.4m avta na 4.9m avta pa je razlika v velikosti ogromna, tako da prosim ne budali spet, ker te itak nihče ne jemlje resno. Aja pa dizel je, pa 10000 na leto samo delam (čez teden stoji, laufa za vikend izlete).
E-Up dolžina: 3600 mm, širina: 1645 mm
Zadnji Clio: 4048 mm, širina: 1798 mm
Sem šel iz 4.4m avta na 4.9m avta pa je razlika v velikosti ogromna, tako da prosim ne budali spet, ker te itak nihče ne jemlje resno. Aja pa dizel je, pa 10000 na leto samo delam (čez teden stoji, laufa za vikend izlete).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Valvoline ::
Novejsi modeli kliotov so ze na nivoju prejsnih golf razredov. Vseeno veliko bolj prostoren in z precej vecjim prtljaznikom kot up.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Oooo si že nazaj z nabijanjem. Podobna velikost ja
E-Up dolžina: 3600 mm, širina: 1645 mm
Zadnji Clio: 4048 mm, širina: 1798 mm
Sem šel iz 4.4m avta na 4.9m avta pa je razlika v velikosti ogromna, tako da prosim ne budali spet, ker te itak nihče ne jemlje resno.
Napisal sem podobna velikost in do je podobna velikost. Če pa je za eno klobaso večji pa nima veze. In poglej prejšnje Cliote, so bili manjši!
Valvoline ::
Ce gres po tej logiki lahko si vzames smarta ali bognedaj aixama (in podoben crap) s porabo 2l nafte na 100km. Same shit. Lupota 3l tdi so ze l.2000 spravl na 2.5 povprecje pa ni mel nekih hudih prodajnih stevilk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Ce gres po tej logiki lahko si vzames smarta ali bognedaj aixama (in podoben crap) s porabo 2l nafte na 100km. Same shit.
Smart ima povprečne porabe po 6 litrov ne pa 2 litra!!!
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
To je 9 EUR na 100 km za smarta in 0,55 EUR na 100 km za Twizzyja!! In 1,5 EUR na 100 km za E-up!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
https://www.flickr.com/photos/93207294@...
Kljub temu so prodajne stevilke bile prakticno 0.
Kljub temu so prodajne stevilke bile prakticno 0.
Sneznik ::
https://www.flickr.com/photos/93207294@...
Kljub temu so prodajne stevilke bile prakticno 0.
Ja ker porabi skoraj 4 litre!
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
to je 5,2 EUR. Twizzy porabi 0,55 EUR na 100 km, E-up pa 1,5 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
https://www.flickr.com/photos/93207294@...
Kljub temu so prodajne stevilke bile prakticno 0.
Ja ker porabi skoraj 4 litre! to je 5,2 €. Twizzy porabi 0,55 € na 100 km, E-up pa 1,5 €.
Clanek je iz leta 2000, dosezena poraba je 2.3l na 100km.
Sneznik ::
https://www.flickr.com/photos/93207294@...
Kljub temu so prodajne stevilke bile prakticno 0.
Ja ker porabi skoraj 4 litre! to je 5,2 €. Twizzy porabi 0,55 € na 100 km, E-up pa 1,5 €.
Clanek je iz leta 2000, dosezena poraba je 2.3l na 100km.
Uradna na papirju s katero si lahko rit obrišeš. Sem videl iz kdaj je članek že prej! in sem šel nalašč gledati realno porabo ker mi je bilo sumljivo. Na še enkrat!
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Valvoline ::
Whatever, takrat sem se fural na kurilc za 2e na 100km. Se danes se lahko ce se gremo p/p, pa vseeno na kurilcu bi vplacal precej vec v proracun kot elektrikas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Whatever, takrat sem se fural na kurilc za 2e na 100km. Se danes se lahko ce se gremo p/p, pa vseeno na kurilcu bi vplacal precej vec v proracun kot elektrikas.
Na kurilc se kuric se furaš in te ustavjo ta zeleni in dobiš 1500 € za plačat. In to vsakič. Bravo, čestitke. Na kuric se ti vozit ne smeš.
Valvoline ::
S takim lupotom torej 65c kurilc x 3.5l = 2e na 100km pri avtu za 1000e.
Se danes se pol slovenije fura na kurilc, sploh pa traktorji in ostala mehanizacija.
Whatever, takrat sem se fural na kurilc za 2e na 100km. Se danes se lahko ce se gremo p/p, pa vseeno na kurilcu bi vplacal precej vec v proracun kot elektrikas.
Na kurilc se kuric se furaš in te ustavjo ta zeleni in dobiš 1500 € za plačat. In to vsakič. Bravo, čestitke. Na kuric se ti vozit ne smeš.
Se danes se pol slovenije fura na kurilc, sploh pa traktorji in ostala mehanizacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
S takim lupotom torej 65c kurilc x 3.5l = 2e na 100km pri avtu za 1000e.
Povprečna poraba je 3,71 litra. Izračunaj še enkrat. Prištej tudi 1500 € kazni vsake 2 meseca. https://www.spritmonitor.de/en/overview...
S takim lupotom torej 65c kurilc x 3.5l = 2e na 100km pri avtu za 1000e.
Povprečna poraba je 3,71 litra. Izračunaj še enkrat. Prištej tudi 1500 € kazni vsake 2 meseca. https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Pri twizzyju pa je vse skupaj 0,55 € na 100 km, in 1,2 € na 100 km pocen tarifa (1,5 € na 100 km mešana 50/50 tarifa).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
S takim lupotom torej 65c kurilc x 3.5l = 2e na 100km pri avtu za 1000e.
Povprečna poraba je 3,71 litra. Izračunaj še enkrat. Prištej tudi 1500 € kazni vsake 2 meseca. https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kazen je pod 500e, sansa da te dobijo prakticno 0. Tveganje je zgolj s kasnim starim golfom passatom in podobno. Z lupotom te zihr noben ne bo ustavil.
Sneznik ::
S takim lupotom torej 65c kurilc x 3.5l = 2e na 100km pri avtu za 1000e.
Povprečna poraba je 3,71 litra. Izračunaj še enkrat. Prištej tudi 1500 EUR kazni vsake 2 meseca. https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kazen je pod 500e, sansa da te dobijo prakticno 0. Tveganje je zgolj s kasnim starim golfom passatom in podobno. Z lupotom te zihr noben ne bo ustavil.
Zakaj pol tega noben ne dela a? In tudi če bi nelegalno kršil in bi hipotetično imel tako hipotetično srečo da ga hipotečno ne bi dobili je še vedno 5x dražje kot s trizzyjem in več kot 2x dražje kot z E-up (2,3 krat dražje).
In dobili TE BOJO, verjemi. In ne samo enkrat, verjemi. "Kazen za to je od 400 do 5000 evrov." !!!
https://www.zurnal24.si/slovenija/stevi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
Jaz sem ti ze povedal kar je najboljsi P/p in najcenejsa voznja. Se stari p206 1.4hdi za 500e komot prezveci vsega kar mu nalijes noter, na kurilc danes tudi 2-2.5e na 100km. Gre tudi na filtrirano fritezno olje, k ga lahko dobis celo zastojn po gostilnah. Mesanca 70% odpadnega jedilnega olja, 20% odpadnega trafo olja, 10% nafte in se peljes legal pod 1e na 100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Jaz sem ti ze povedal kar je najboljsi P/p in najcenejsa voznja. Se stari p206 1.4hdi za 500e komot prezveci vsega kar mu nalijes noter, na kurilc danes tudi 2-2.5e na 100km. Gre tudi na filtrirano fritezno olje, k ga lahko dobis celo zastojn po gostilnah. Mesanca 70% odpadnega jedilnega olja, 20% odpadnega trafo olja, 10% nafte in se peljes legal pod 1e na 100km.
Ne ni najcenejša vožnja in najboljši p/p. Zakaj pol tega noben ne dela a? In tudi če bi nelegalno kršil in bi hipotetično imel tako hipotetično srečo da ga hipotečno ne bi dobili je še vedno 5x dražje kot s trizzyjem in več kot 2x dražje kot z E-up (2,3 krat dražje). To velja za Lupota.
In dobili TE BOJO, verjemi. In ne samo enkrat, verjemi. "Kazen za to je od 400 do 5000 evrov." !!!
https://www.zurnal24.si/slovenija/stevi...
Toliko olja sploh ne boš dobil ker ti ga gostilne po zakonu ne smejo dat in morajo oddati uradnemu zbiralcu odpadnih olj z licenco. Za Peugeot 206 1.4hdi pa je poraba še mnogo večja: 5,28 litra diesla! Kurilc je po 0,74 EUR/l.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Torej 5,28 l x 0,74 = 3,9 EUR na 100 km.
Pri Twizzyju pa 0,55 EUR, pri E-upu pa 1,2 EUR (pocen tarifa) in 1,5 EUR (50/50 tarifa).
Peugeot 206 na kurilca je dražji za 7 x glede na Twizzyja!!
Peugeot 206 na kurilca je dražji za 3,25 x glede na E-up!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Valvoline ::
Jaz sem ti lepo napisal kako se lahko legalno vozis za 1e na 100km. Jaz ce hocem lahko brez problema dobim najmanj ene 200-300l odpadnega jedilnega olja vsak mesec, plus kakih 500l trafo olja na par mesecev. Cilj je poceni voznja ane, in to z avtom pod 500e. Evja itak nimas, in ga v doglednem casu tudi ne bos imel. Tak da izvoljo, navodila za pocen voznjo sem ti ze podal.
Ce ze talajo milijone subvencij da bi se lahko sopiril bogatuni z e-podalski in javnosektorasi slizil na kilometrino, se lahko vlozi tudi nekaj v cng omrezje z realnimi cenami na kg da se tudi ostali lahko vozimo cisto eko in poceni.
Ce ze talajo milijone subvencij da bi se lahko sopiril bogatuni z e-podalski in javnosektorasi slizil na kilometrino, se lahko vlozi tudi nekaj v cng omrezje z realnimi cenami na kg da se tudi ostali lahko vozimo cisto eko in poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Sneznik ::
Jaz sem ti lepo napisal kako se lahko legalno vozis za 1e na 100km. Jaz ce hocem lahko brez problema dobim najmanj ene 200-300l odpadnega jedilnega olja vsak mesec, plus kakih 500l trafo olja na par mesecev. Cilj je poceni voznja ane, in to z avtom pod 500e. Evja itak nimas, in ga v doglednem casu tudi ne bos imel. Tak da izvoljo, navodila za pocen voznjo sem ti ze podal.
Ce ze talajo milijone subvencij da bi se lahko sopiril bogatuni z e-podalski in javnosektorasi slizil na kilometrino, se lahko vlozi tudi nekaj v cng omrezje z realnimi cenami na kg da se tudi ostali lahko vozimo cisto eko in poceni.
Ne ne moreš se lagalno peljat tako. Odpadnega olja ti noben dal zastonj in ti ga dostavil pred vrata. Gostilne rabijo olje oddajat pooblaščenim podjetjem ki olje "strokovno uničijo" in morejo imeti uradno in ga tebi ne smejo dati tudi če bi hoteli. In tudi nikoli ne moreš dobit po 1000 litrov olja in več na let da bi lahko to gural. In tvoj čas ga pacaš in filtriraš tisto olje ker drugače se ti vse dize zabašejo v sekundi ni zastonj. In filter goriva, ki ga rabiš kjub filtraciji menjavat na pol meseca tudi ni zastonj in tako naprej in tako naprej. Ta tvoje ideja je neizvedljiva in ima, ko vračunaš vse to, ceno najmanj 3 EUR na 100 km tudi če bi ti nekdo tebi na čast zastonj dostavil 1000 litrov odpadnega olja pred vrata. Čas stane. Pa da imaš pol celo garažo poracano z oljem in "tisoče" kanistrov in filtrov in svinarijo povsod. Ne hvala, Se lahko z električnim še vedno veliko ceneje furam kot to in še brez smradu po greznici iz avspuha. In brez predelave pozimi z tako mešanico ne bo šlo, še 70 disel 30 % olje bi težko šlo. Ev-ja bom imel. Razmišljam o Twizzyju ki se fura 100 km za ceno 0,55 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Če bi on kaj sam naredil čas šteje, ko bi si ti pol avta skupaj zalotal to pomeni, da se znajdeš. Imaš pač dvojna merila.
Pa še super duper izračun za Twizija.
Delaš 5000km, najem baterije je 50EUR na mesec.
12 * 50EUR = 600EUR za 5000 km
=> 12EUR za 100 km + elektrika, ki jo bomo v tem primeru zanemarili.
Se strinjam, res se boš vozil poceni, za samo 12EUR na 100km, tako da le urno v nakup.
Še eno super dejstvo, ki sem ga pravkar našel: "Kolikor vem twizy okna ne tesnijo, ampak imajo kakšna 2cm prostora."
Pa še super duper izračun za Twizija.
Delaš 5000km, najem baterije je 50EUR na mesec.
12 * 50EUR = 600EUR za 5000 km
=> 12EUR za 100 km + elektrika, ki jo bomo v tem primeru zanemarili.
Se strinjam, res se boš vozil poceni, za samo 12EUR na 100km, tako da le urno v nakup.
Še eno super dejstvo, ki sem ga pravkar našel: "Kolikor vem twizy okna ne tesnijo, ampak imajo kakšna 2cm prostora."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
sniff ::
Ha vidm, da še zdej ni nekega konsenza glede električnih avtomobilov :-)
@Sneznik: si upošteval nove cene goriva :-) Problem je da se na dolgi rok cene energentov/energije spreminjajo, kakor tudi razmerje med njimi. Ne upoštevaš vseh stroškov v izračunih. Kakšen avto imaš sedaj in koliko km letno delaš? Realno folk male avte kupuje za po mestu, 25K na leto je malo velik.
že dolgo nazaj sem delal izračun za kono, malo za idejo, kaj bi blo fajn še upoštevat
https://drive.google.com/file/d/1We3M2G...
A Twizi se prodaja samo z opcijo rentanja baterije?
@Sneznik: si upošteval nove cene goriva :-) Problem je da se na dolgi rok cene energentov/energije spreminjajo, kakor tudi razmerje med njimi. Ne upoštevaš vseh stroškov v izračunih. Kakšen avto imaš sedaj in koliko km letno delaš? Realno folk male avte kupuje za po mestu, 25K na leto je malo velik.
že dolgo nazaj sem delal izračun za kono, malo za idejo, kaj bi blo fajn še upoštevat
https://drive.google.com/file/d/1We3M2G...
A Twizi se prodaja samo z opcijo rentanja baterije?
J.McLane ::
Konsenz sigurno je da so prihodnost, danes je pa žal ponudba omejena kot je.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Magic1 ::
Letos se bo marsikaj razjasnilo, ker bo cela avtoindustrija zgrmela.
Konsenz se v krizi lahko takoj spremeni. Hujše kot bo, bolj poceni avtomobili se bodo prodajali(kar se bo sploh prodalo). Država pa tudi ne bo imela denarja za financirat EVje("ekologijo"), ko bo šlo toliko denarja za socialo in preživetje čim več industrije.
Konsenz se v krizi lahko takoj spremeni. Hujše kot bo, bolj poceni avtomobili se bodo prodajali(kar se bo sploh prodalo). Država pa tudi ne bo imela denarja za financirat EVje("ekologijo"), ko bo šlo toliko denarja za socialo in preživetje čim več industrije.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Če bi on kaj sam naredil čas šteje, ko bi si ti pol avta skupaj zalotal to pomeni, da se znajdeš. Imaš pač dvojna merila.
Pa še super duper izračun za Twizija.
Delaš 5000km, najem baterije je 50EUR na mesec.
12 * 50EUR = 600EUR za 5000 km
=> 12EUR za 100 km + elektrika, ki jo bomo v tem primeru zanemarili.
Se strinjam, res se boš vozil poceni, za samo 12EUR na 100km, tako da le urno v nakup.
Še eno super dejstvo, ki sem ga pravkar našel: "Kolikor vem twizy okna ne tesnijo, ampak imajo kakšna 2cm prostora."
Prvič kot prvič: to da jaz battery pack naredim sam mi je HOBBY in ne delo. :) Ga z veseljem naredim v prostem času. Da pa ti pacaš uno svinarijo in pretakaš stotine litrov smrdečega olja kot iz greznice skozi filte?! To pa JE DELO. In da ti pol še med vožnjo smrdi ko greznica, bravo!
Ampak okej, jaz lahko pack naredim v enem dnevu. To je recimo okoli 100 € v mojem delu. Lahko to štejemo zraven k računici mojega avtomobila.
Baterija 6 kwh ki jo naredim iz kupljenih celic in diy bms-a sam stane 1000 € + 100 € v mojem delu, torej skupaj 1100 €. Renault twizzy je cca 4000 € NOV. Torej skupaj 5100 €. To je cena novega avta. Kaj lahko novega dobiš za ta denar od diesla? Nič.
Vožnja je pa 0,55 € na 100 km in nobenih servisov.
Ne moreš ceno vozila štet v moje stroške na mesec, RAZEN če to narediš tudi pri dizelskemu avtomobilu! NE SMEŠ pri enem upoštevat JA, pri drugem pa NE!!
Upoštevaj pri obeh ali pri nobenemu. Ne twizzy okna lahko kupiš taka, ki nimajo 2 cm prostora ampak so zatesnjena.
fikus_ ::
Snežko, ti si posebnež, ne moreš računati, da bodo ljudje sami sestavljali baterije, SE, . . . EV!
Sneznik ::
Ha vidm, da še zdej ni nekega konsenza glede električnih avtomobilov :-)
@Sneznik: si upošteval nove cene goriva :-) Problem je da se na dolgi rok cene energentov/energije spreminjajo, kakor tudi razmerje med njimi. Ne upoštevaš vseh stroškov v izračunih. Kakšen avto imaš sedaj in koliko km letno delaš? Realno folk male avte kupuje za po mestu, 25K na leto je malo velik.
že dolgo nazaj sem delal izračun za kono, malo za idejo, kaj bi blo fajn še upoštevat
https://drive.google.com/file/d/1We3M2G...
A Twizi se prodaja samo z opcijo rentanja baterije?
Sniff. Ja sem upošteval vse. Nove cene goriva sem upošteval da bodo še nekaj mesecev dokler bo korona pa to in karantena. Cene sedaj nekaj mesecev na POVPREČNO ceno v naslenjih 20 letih ne vplivajo praktično nič. Tudi če bi zdele 2 meseca tankal ZASTONJ se pri 20 letih povprečne cene goriva ne bi poznalo praktično nič.
To sem vse upošteval in sem vzel POVPREČNO ceno goriva 1,3 EUR. Ker bencin se bo v prihodnosti zvišal. Pomoje bo sicer povprečna cena še dražja, ampak okej. Delam premalo kilometrov, samo par tisoč na leto.
25 tisoč na leto, to je 35 km do šihta in nazaj in kakšen izlet čez vikend. To ni tako veliko.
Drugače pa sem računal tudi za 15 tisoč kilometrov, kar je samo 41 km vse skupaj dnevno. Tako da to ni veliko. Poglej izračune za nazaj da mi ni treba po večkrat isto stvar kopirat za vsakega "prišleka" ki pade z lune v temo.
Snežko, ti si posebnež, ne moreš računati, da bodo ljudje sami sestavljali baterije, SE, . . . EV!
Ja kdor zna zna ;) Drugače pa tega tudi nisem rekel da bi jih morali. Lahko kupijo že sestavljene battery packe, po zelo nizki ceni. Za manj kot jurja.
Dva taka vezana vzporedno ti dasta 6 kWh kar je za 90 km. Štirje taki pa so za 180 km dosega. Za 180 km dosega plačaš manj kot 2 jurja. Čista zmaga.
https://batteryhookup.com/collections/m...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Za njega je pa hobby prelivanje olja, glej pubec se je pač znašel, kot rad poudariš.
Pa nehaj nabijati, ker 99.99% ljudi ne bo danes kupilo avta, potem pol leta čakalo na dostavo bateirje s kitajske, potem kr nekam priklapljajo baterije, vgrajevalo dodatnih oken, senčnikov itd. Svoje izračune pa si lahko vtakneš v rit, ker ne držijo vode. Sploh pa s twizijem ne moreš skočiti niti do obale, razen če boš enodnevne izlete raztegoval na enotedenske.
Pa nehaj nabijati, ker 99.99% ljudi ne bo danes kupilo avta, potem pol leta čakalo na dostavo bateirje s kitajske, potem kr nekam priklapljajo baterije, vgrajevalo dodatnih oken, senčnikov itd. Svoje izračune pa si lahko vtakneš v rit, ker ne držijo vode. Sploh pa s twizijem ne moreš skočiti niti do obale, razen če boš enodnevne izlete raztegoval na enotedenske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Magic1 ::
Dej že nehaj računat, temveč si kupi EVja in potem serviraj konstantno vse podatke. Boš z zgledom največ povedal. Warpi je bi pred tabo največji fan pa se je zelo umiril v zadnjem času. Verjetno ga je realnost imetja EVja malo prizemljila.
Magic
Sneznik ::
Dej že nehaj računat, temveč si kupi EVja in potem serviraj konstantno vse podatke. Boš z zgledom največ povedal. Warpi je bi pred tabo največji fan pa se je zelo umiril v zadnjem času. Verjetno ga je realnost imetja EVja malo prizemljila.
Bom si kupil EV-ja ;) Ta Renault twizzy zgleda zakon. Ali tudi kaj takšnega zgleda zakon
Wapri je super zadovoljen z EV-jem kot sem jaz sezanjen. Bo sam povedal :)
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Za njega je pa hobby prelivanje olja, glej pubec se je pač znašel, kot rad poudariš.
Pa nehaj nabijati, ker 99.99% ljudi ne bo danes kupilo avta, potem pol leta čakalo na dostavo bateirje s kitajske, potem kr nekam priklapljajo baterije, vgrajevalo dodatnih oken, senčnikov itd. Svoje izračune pa si lahko vtakneš v rit, ker ne držijo vode. Sploh pa s twizijem ne moreš skočiti niti do obale, razen če boš enodnevne izlete raztegoval na enotedenske.
Sem računal svoje delo. In baterijo lahko kupiš ŽE ZVEZANO v pack za manj kot jurja da bo originalne kapacitete tako kot tovarniška! Manj kot jurja. Dodaš še kupljen BMS in to je to.
Ma kaki, kakšne pol leta, kr nekaj nabijaš. In baterije lahko dobiš v Evropi in čakaš samo par dni.
Bom ŠE ENKRAT SKOPIRAL ker nisi prebral:
Lahko kupijo že sestavljene battery packe, po zelo nizki ceni. Za manj kot jurja.
Dva taka vezana vzporedno ti dasta 6 kWh kar je za 90 km. Štirje taki pa so za 180 km dosega. Za 180 km dosega plačaš manj kot 2 jurja. Čista zmaga.
https://batteryhookup.com/collections/m... "
Izračuni držijo vodo samo ti si preneumen da bi jih razumel. Ne vem kaj si ti vtikaš v rit, zaradi mene če kol od metle, jaz si ne bom nič vtikal. Baterija ima lahko dosega 270 km če kupiš 6 tehle packov z skupno ceno manj kot 3 jurje.
Look, SUPRISE SUPRISE. https://batteryhookup.com/collections/m...
Zdej se pa obnašaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Baterija ima lahko dosega 270 km če kupiš 6 tehle packov z skupno ceno manj kot 3 jurje in lahko greš do obale in nazaj v Ljubljano. Tako da dosega je zadost in si lahko narediš takšen doseg kakršnega potrebuješ: samo kupiš več battery packov. Noben problem. Battery packi so že sestavljeni.
https://batteryhookup.com/collections/m...
Drgač pa tole so res kul zadeve na posnetku. Naj nasprotnikom zaledeni kri.
https://batteryhookup.com/collections/m...
Drgač pa tole so res kul zadeve na posnetku. Naj nasprotnikom zaledeni kri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
sniff ::
@Sneznik: not sem nazaj padel, ker sem hotel pofirbvat kaj je kej novega pa vidm, da se kaj dosti ni spremenilo :-) sem videl tiste tvoje izračune, pa sem te vseeno povprašal, če sem slučajno kaj izpustil. Tisto povprečje si lahko ti zatakneš nekam, ker kristalne kugle nimaš. Cena elektrike in cena goriva bo kar ornk neznanka v prihodnjih 10+ letih tko da se je po en stran brezveze s tem obremenjevat. Sam se sicer bl nagibam k temu, da je EV racionalni nakup ob valda predpostavkah pred krizo, ampak valda je to stvar vsakega posameznika. Kjer je EV mogoče v prednosti je ob postavitvi SE na streho/garažo kar pomeni, da si riziko rasti cene elektrike dal ven iz enačbe. Drugače pa realno s svojim ekonomskim modeliranjem s Twizzijem zelo na tenko mažeš argumente. Avto je narejen za mestno vožnjo ne za neke razdalje - 90km (realnega?) dometa je za veliko folka problem. Tud vseh 366 dni se ne vozis v letu v službo (ali pač?) da jih naklofaš 15.000, zato je najbolj realno pogledt kolk jih sedaj delaš. Kakšno degradacijo ima baterija oz. na koliko let jih moraš menjat? In s 3000€ za battery packe za avtonomijo 270km lahko narediš pa malo morje km z bencinom/dizlom --> 40.000 +
Sneznik ::
Sneznik ::
@Sneznik: not sem nazaj padel, ker sem hotel pofirbvat kaj je kej novega pa vidm, da se kaj dosti ni spremenilo :-) sem videl tiste tvoje izračune, pa sem te vseeno povprašal, če sem slučajno kaj izpustil. Tisto povprečje si lahko ti zatakneš nekam, ker kristalne kugle nimaš. Cena elektrike in cena goriva bo kar ornk neznanka v prihodnjih 10+ letih tko da se je po en stran brezveze s tem obremenjevat. Sam se sicer bl nagibam k temu, da je EV racionalni nakup ob valda predpostavkah pred krizo, ampak valda je to stvar vsakega posameznika. Kjer je EV mogoče v prednosti je ob postavitvi SE na streho/garažo kar pomeni, da si riziko rasti cene elektrike dal ven iz enačbe. Drugače pa realno s svojim ekonomskim modeliranjem s Twizzijem zelo na tenko mažeš argumente. Avto je narejen za mestno vožnjo ne za neke razdalje - 90km (realnega?) dometa je za veliko folka problem. Tud vseh 366 dni se ne vozis v letu v službo (ali pač?) da jih naklofaš 15.000, zato je najbolj realno pogledt kolk jih sedaj delaš. Kakšno degradacijo ima baterija oz. na koliko let jih moraš menjat? In s 3000EUR za battery packe za avtonomijo 270km lahko narediš pa malo morje km z bencinom/dizlom --> 40.000 +
Koliko bi pa ti dal povprečno ceno bencina za naslenje 20 let, no da te vidimo? :)
Bencin se je v zadnje 30 let podražil za 3 x. Jaz sem računal da bo samo 1,3 EUR /liter povprečna cena. Bo veliko veliko več kot to, zlo možno da čez 1,8 EUR /l. Ker nafte čedalje bolj zmanjkuje in čedalje dražje jo je črpati. Ampak še enkrat, jaz sem upošteval samo 1,3 EUR / liter (ja moram dvakrat, ker če ne se zmeri najde en padalec ki ne prebere in spregleda).
25 tisoč na leto je račun narejen za Volkswagen E-up. Će imaš šiht oddaljen samo 40 km je to že cca 21 tisoč, kje so še vsi izleti in obiski trgovin in sploh vse. 25 tisoč km ni veliko.
Dajmo pogledat Twizzija. Dobro; da boš srečen dajva upoštevat samo 10 tisoč km na leto. To je tako
kot če imaš piht oddaljen samo 20 km. To je 260 delovnih dni x 25 km x 2 = 14.569 km. Evo jih je že čez 15 tisoč na leto. Pa samo na šiht se voziš 28 km stran. Kje so še vsi izleti in nakupi in vse. In ti mi praviš da se ne da narest 15 tisoč km na leto?! Pa si ti resen? xD Toliko delajo stare mame ki so v penziji. Če boš rekel da je tud 10 tisoč preveč, pol pa upoštevaj manj, še vedno se zelo splača. Pa zakaj vam moram jst vse na pladnju prinest no. A vam mama tud še vedno pimpeka drži ko greste na wc, dejte kaj sami izračunat, ne pa takoj bevskat no xD Praviš 25 kkm ne, pol 15 kkm spet ne. Ja pol pa upoštevaj 10 kkm zarad mene. A to spet ne? ja pol dej pa manj, še vedno se splača.
Baterija iz linka ki sem ga dal prej je li-ion Samsung in ima majhno degradacijo, zdrži 2000 ciklov. Če je en cikel 270 km, potem lahko izračunaš:
2000 x 270 km = 540.000 km
Baterija, taka ki ima dosega 270 km stane cca 3 jurje (450x6=2700 EUR). Torej je cena za menjavo na 100 km enaka:
2700 EUR /(540.000/100)= 0,5 EUR na 100 km.
Cena štroma je pa še 0,55 EUR na 100 km. Torej skupaj je cena vožnje na 100 km 1 EUR. Za 1 EUR se voziš. Pri dizlu je pa skupaj z vsemi servisi (tudi izrednimi ko kaj crkne) in dražjim zavarovanjem in vsem krepko čez 10 EUR na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Zmaga, vse ostalo je preveč.
Sem naredil 1300 km v treh mesecih s skirojem. Cena za celih 1300 km: 1,3 € ;)
Zmaga, vse ostalo je preveč.
Sem naredil 1300 km v treh mesecih s skirojem. Cena za celih 1300 km: 1,3 € ;) Drgač pa skiro je za po mestu. Twizzy je pa za daljše razdalje. Razmišljam da bi ga nabavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Kripto mesi ::
Če bi bilo tako preprosto samo dodajanje baterij bi to preprosto naredili tudi ostali proizvajalci in podaljšali range ampak očitno ne gre. Razen če samo ti znaš, vsi ostali proizvajalci EV pa ne.
Potem pa linkaš razprodane baterije. Bravo.
Jaz ti prodam ferarija za 10k, samo žal je razprodan.
Potem pa linkaš razprodane baterije. Bravo.
Jaz ti prodam ferarija za 10k, samo žal je razprodan.