» »

Steam - Nakup iger

Steam - Nakup iger

««
239 / 239
»
»»

oo7 ::

Steam Sets New Record, Hits Over 28 Million Concurrent Users

https://comicbook.com/gaming/news/steam...

oo7 ::

Bethesda uradno ukinja svoj Bethesda launcher in se v celoti seli na Steam platformo :D

Fritz ::

Je bil že čas. Pa da kaj izdajo tudi 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Ijus ::

kdaj se bo to zgodilo?
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

oo7 ::

Ijus je izjavil:

kdaj se bo to zgodilo?


We’re saying goodbye to the Bethesda.net Launcher this year. Starting in early April you’ll be able to migrate your games and Wallet to your Steam account. For more details on what this process will look like, read on.

https://bethesda.net/en/article/2RXxG1y...

Ijus ::

aha. cool.
ja jaz sem mel vedno problme z storanjem progressa na bethesda app-u/acc-u ker se ni nikol shranil. sem vedno moral iz začetka špilat. pol me je minil.
teh problemov na steamu nimam. tko da iz tega vidika mi je cool da bodo migriral.
Corpse & Mrhovina, Inc.
https://soundcloud.com/rising-night-wave
https://soundcloud.com/extus

opeter ::

To je dobra novica, da ne bo toliko klientov.

No, mogoče se bomo že v bližnji prihodnosti rešili tudi Battle.neta, hehe. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

svecka ::

Jaz tud upam da se znebimo battle.net

oo7 ::

Čisto možno, da bo tudi Battle.net šel po gobe sedaj, ko bo Blizard kupil Microsoft :)

opeter ::

oo7 je izjavil:

Čisto možno, da bo tudi Battle.net šel po gobe sedaj, ko bo Blizard kupil Microsoft :)


Saj, zato pa sem tisto zgoraj napisal. ;)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

PC gamers: "We want real competition in stores & launchers, not exclusive games"
Also PC gamers: "Every non-Steam game should move to Steam and all other launchers should die!"



oo7 je izjavil:

Čisto možno, da bo tudi Battle.net šel po gobe sedaj, ko bo Blizard kupil Microsoft :)

Dvomim. Blizzard ima igralce, ki ne bodo veseli, če se battle.net ukine pa zelo je integriran v njihove igre.
Bolj verjetno je, da bi samo CoD šel nazaj na Steam (in MS store). Tega Blizzard itak ni želel na battle.netu. Če je MS pameten, bo Blizzardu pustil več samostojnosti kot Activision.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

svecka ::

Blizard = Activison btw. blizzard je že dolgo mrtev odkar so ga kupili.

oo7 ::

Elon Musk pravi Steam igre v Tesla avomobilih.

dronyx ::

oo7 je izjavil:

Elon Musk pravi Steam igre v Tesla avomobilih.

Teslini avti so dobri za igrat kakšen Forza Horizon ali kaj podobnega. Volan in pedala lahko uporabiš kot igralni pripomoček. Nasploh se mi zdi da bi radi iz električnih avtov naredili nekakšne "pametne telefone", potrošne igračke, ki jih bodo uporabniki menjali na nekaj let. Samo se mi zdi da standard ljudi še dolgo ne bo tega dopuščal.

bedarija ::

ne vem če je glih užitek igrat dirkaške igre ko imaš glavo pod kotom 90 stopinj
loto pregledovalnik http://dobitnestevilke.tk

oo7 ::

Steam Deck 2 Confirmed; Valve Reveals Future Plans

https://www.gamepressure.com/newsroom/s...

ahac ::

'50% of transactions were fraudulent' when Steam accepted Bitcoin for payments, says Gabe Newell
https://www.pcgamer.com/uk/50-of-transa...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

maticb492 ::

Nekaj iz humble bundla:

Ace Patrol

CIV 3 Complete

CIV 4 Complete

Sid Meier's Railroads!

Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies
X570 STRIX-F, R9 5900X, 64GB 3600 CL18, EVGA RTX 3090 XC3,
Corsair HX1000, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x4

killer86 ::

Vzel Civ 4. Hvala :D

maticb492 ::

Np :)

Še en obscure game iz fanatical:

X570 STRIX-F, R9 5900X, 64GB 3600 CL18, EVGA RTX 3090 XC3,
Corsair HX1000, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x4

prenasalec ::

maticb492 je izjavil:

Še en obscure game iz fanatical:


Sem jo aktiviral - hvala! :D

oo7 ::

Danes je točno 20 let odkar je Valve prvič najavil Steam :)

Truga ::

ahac je izjavil:

PC gamers: "We want real competition in stores & launchers, not exclusive games"
Also PC gamers: "Every non-Steam game should move to Steam and all other launchers should die!"

saj vem kaj hoces povedat, ampak steam je edini ki mi omogoca prakticno celotno zbirko iger igrat na ne-windowsih z enim klikom. izjema je samo se nekaj gluposti z anticheati.. pa za razliko od CDPR/epika nimajo crunch kulture.

ima steam kup drugih problemov, ampak od vseh launcherjev je dalec, dalec najmanj slab.

opeter ::

Kaj pomeni crunch kultura?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

opeter je izjavil:

Kaj pomeni crunch kultura?


Crunch culture in the video games industry is where video game developers work incredibly long hours, sometimes 80-100 hour weeks, with unpaid overtime the norm.

eventyrer ::

opeter je izjavil:

Kaj pomeni crunch kultura?


pričakovanja v gaming industriji so ogromna, zahteve visoke, delo mora biti končano do roka, roki pa so nesmiselno kratki. Kar pomeni da developerji osebnega življenja nimajo, delajo po 10-12 ur dnevno vse dni v tednu.

Zgodovina sprememb…

111111111111 ::

eventyrer je izjavil:

pričakovanja v gaming industriji so ogromna, zahteve visoke, delo mora biti končano do roka, roki pa so nesmiselno kratki. Kar pomeni da developerji osebnega življenja nimajo, delajo po 10-12 ur dnevno vse dni v tednu.

Kaj pa je razlog? Imajo tako visoko plačilo, da delaš nekaj let in se potem upokojiš?

Skoraj se mi zdi nemogoče, da bi kdo v razvitem svetu delal na ta način.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

bedarija ::

zato ker marketing in executives postavijo rok izida igre in potem je ta rok treba zadet drugače grejo delnice v minus. Zaradi tega se skoraj vsak razvoj igre konča z nekaj meseci popolnega norenja in delanja 7 dni na teden 14 ur na dan. Tako ne delajo celoten razvoj igre samo na koncu. Pa to ni samo v igračarski industriji temveč je povsod kjer se programira.
loto pregledovalnik http://dobitnestevilke.tk

111111111111 ::

bedarija je izjavil:

zato ker marketing in executives postavijo rok izida igre in potem je ta rok treba zadet drugače grejo delnice v minus. Zaradi tega se skoraj vsak razvoj igre konča z nekaj meseci popolnega norenja in delanja 7 dni na teden 14 ur na dan. Tako ne delajo celoten razvoj igre samo na koncu. Pa to ni samo v igračarski industriji temveč je povsod kjer se programira.

Bolj sem mislil na to, da programerji pristanejo na tak tempo.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

opeter ::

Hvala za odogovore. Koliko jih zaradi tega da odpoved, ker ne prenese takšnega pritiska? Je kje kakšna statistika?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

yayo ::

prvi dokumentirani primer takoimenovanega cruncha v gaming industriji sega v pozna devetdeseta. Prva Tomb Raider igra je takrat požela nepričakovan planetarni uspeh, prinesla je težke milijone in založnik Eidos Interactive je od razvijalske hiše Core Design pričakoval nadaljevanje v enem letu. Razvijalci, katerih je bilo kakih 20, so bili prisiljeni delati po cele dneve in vikende. Marsikdo je spal v hotelu, ker se je v službo vozil z vlakom po par ur. Takrat je crunch bil sicer še mastno plačan: večina programerjev si je kupila hiše, Lamborghinije in Poršeje vendar se jih je veliko tudi ločilo od zakonskih partnerjev, ker se je sedemdnevni delavnik nadaljeval še v tretjo, četrto itd. igro. Crunch in nerealna pričakovanja založnika sta bila tudi razloga, da je Core Design propadel. Po tretjem TR je kvaliteta začela padati, Eidos je problem rešil tako, da je franšizo predal v roke Crystal Dynamics, ameriškem studiju, ki ga je tudi imel v lasti. Core je potem počasi razpadel. pred leti sem bral intervju z ustvarjalci prvih iger. Povedali so kao so iz anonimusev naenkrat postali bogati vendar pa so več ali manj vsi denar tudi sprčkali saj so bili mladi in se je takrat v UK na veliko žuralo. 8-)

barocco ::

na Steam-mu je lepo znižanje igre oz. map DLc-jev HITMAN 2 2018 do 18.4.
https://store.steampowered.com/app/8635...
Zanima me ali če kupim HITMAN™ 2 - Standard Edition 11,95€ in HITMAN™ - GOTY Legacy Pack 4,49€,
če prav razumem GOTY Legacy Pack so (mape oz.mesta) iz Hitman™ 1prenesene v HITMAN™ 2 .
Če je kdo igral oz. več ve se zahvaljujem.
RangerVIII|6700k|Corsair16GB|
Msi1070|pm961|BX5001TB|RM650x|H100iv2|

miteq ::

A imamo kakšno posebno temo za Steam Deck? Ali se zadevo komentira tukaj?

oo7 ::

miteq je izjavil:

A imamo kakšno posebno temo za Steam Deck? Ali se zadevo komentira tukaj?


Ne vem če obstaja tema. Kar tukaj napiši saj je Steam.

miteq ::

Dan ali dva nazaj sem plačal rezerviran Steam Deck. Ampak že nekaj časa tuhtam, ali ga sploh potrebujem, ker imam itak high-end PC. Še vedno si nisem na jasnem. S tamalim veliko igrava Minecraft (Bedrock), pa še tega trenutno ne morem igrat na SDju. Ne vem no, očitno bom moral videt, kako ga bom sploh uporabljal. Če ga ne bom potreboval, pa ga lahko verjetno z lahkoto prodam.

Kako pa ostali uporabljate SD, če ga slučajno že imate?

oo7 ::

New Steam Quiz Feature in Development for Sale Pages

https://techraptor.net/gaming/news/new-...


A new Steam Quiz feature is in development for Valve's digital distribution platform, although it's not yet clear what it will be used for in the future.
««
239 / 239
»
»»