Forum » Programiranje » Java problem - izris zadja za igro
Java problem - izris zadja za igro
Vlady ::
Ok zadevca je takale:
Do sedaj sem se matru z ročnim pisanjem kode in literaturo, zadnji teden, pa se učim z eclipse DEF narediti svojo igro. Pa imam sledeč problem: kako izrisati eno navadno JPEG sliko na ozadje? Če namreč dam sliko na JLabel, mi potem prekrije ostale komponente (gumbe, ...)
Še moja koda:
import stavki...
public class main extends JFrame
{
private static final long serialVersionUID = -949541038392135850L;
private JPanel jContentPane = null;
/**
* This is the default constructor
*/
public main()
{
super();
initialize();
}
/**
* This method initializes this
*
* @return void
*/
private void initialize() {
this.setSize(1024, 768);
this.setDefaultCloseOperation(javax.swing.JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
this.setContentPane(getJContentPane());
this.setResizable(false);
this.setMaximumSize(new java.awt.Dimension(1280,1024));
this.setTitle("Main window");
}
/**
* This method initializes jContentPane
*
* @return javax.swing.JPanel
*/
private JPanel getJContentPane() {
if (jContentPane == null)
{
jContentPane = new JPanel();
jContentPane.setLayout(null);
}
return jContentPane;
}
} // @jve:decl-index=0:visual-constraint="-62,22"
Nekako sem prej vedno izpeljal razred iz JPanel, in ptoem overridal metodo paintComponent in v njej izrisoval grafiko, sedaj pa imam problem kako to narediti v tem razredu.
Zanima pa me, kako tudi izrisovati vse gif. slike, ki se pojavijo na določenih objektih. Gre za vesoljsko strategijo podobno MoO2. Objekti so v svojih razredih, in sami v svojem razredu naložijo sliko v IconImage. Recimo prej sm v metodi paintComponent samo klical imeobjekta.metodoZaIzrisGrafike() pa je bilo. Sedaj pa tega ne najdem.
Do sedaj sem se matru z ročnim pisanjem kode in literaturo, zadnji teden, pa se učim z eclipse DEF narediti svojo igro. Pa imam sledeč problem: kako izrisati eno navadno JPEG sliko na ozadje? Če namreč dam sliko na JLabel, mi potem prekrije ostale komponente (gumbe, ...)
Še moja koda:
import stavki...
public class main extends JFrame
{
private static final long serialVersionUID = -949541038392135850L;
private JPanel jContentPane = null;
/**
* This is the default constructor
*/
public main()
{
super();
initialize();
}
/**
* This method initializes this
*
* @return void
*/
private void initialize() {
this.setSize(1024, 768);
this.setDefaultCloseOperation(javax.swing.JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
this.setContentPane(getJContentPane());
this.setResizable(false);
this.setMaximumSize(new java.awt.Dimension(1280,1024));
this.setTitle("Main window");
}
/**
* This method initializes jContentPane
*
* @return javax.swing.JPanel
*/
private JPanel getJContentPane() {
if (jContentPane == null)
{
jContentPane = new JPanel();
jContentPane.setLayout(null);
}
return jContentPane;
}
} // @jve:decl-index=0:visual-constraint="-62,22"
Nekako sem prej vedno izpeljal razred iz JPanel, in ptoem overridal metodo paintComponent in v njej izrisoval grafiko, sedaj pa imam problem kako to narediti v tem razredu.
Zanima pa me, kako tudi izrisovati vse gif. slike, ki se pojavijo na določenih objektih. Gre za vesoljsko strategijo podobno MoO2. Objekti so v svojih razredih, in sami v svojem razredu naložijo sliko v IconImage. Recimo prej sm v metodi paintComponent samo klical imeobjekta.metodoZaIzrisGrafike() pa je bilo. Sedaj pa tega ne najdem.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Java, pozicija kurzorja znotraj JPanelOddelek: Programiranje | 753 (631) | marjan_h |
» | Vprašanje iz JaveOddelek: Programiranje | 1140 (880) | illion |
» | [Java] Nova nit znotraj JPanel.paintComponent()Oddelek: Programiranje | 1946 (1733) | alexa-lol |
» | [JAVA] branje iz datotekeOddelek: Programiranje | 2406 (2041) | Bela01 |
» | [NALOGA][Java] Težave pri pisanju slikarjaOddelek: Programiranje | 2290 (1932) | l0g1t3ch |