Forum » Na cesti » Formula 1 2021
Formula 1 2021

billy ::
Cudno, da so lahko lani Russelu sploh odvili kak vijak..
Mimogrede sem opazil, da sta oba Haasa zaostala za 3 kroge, ostali pa le za enega.
Imajo res toliko slabsi dirkalnik?
Marcipan je itak lol od voznika. MSC pa je imel na polovici dirki težave z motorjem in so rabili kar nekaj časa, da so sploh lahko uredili pogonski sklop. Potem je bojda vozil podobno hitro kot mid-field. Lahko si pogledaš čase krogov: https://www.racefans.net/2021/05/23/202...

ripmork ::
Hehe, najdaljši postanek vseh časov tole 
Tile interaktivni grafi na Racefans.net so pa fajn, tnx!

Tile interaktivni grafi na Racefans.net so pa fajn, tnx!

billy ::
Zdaj sem šele videl, da je stroll dejansko do ~50 kroga vozil na prvih gumah, in je bil tik za lojzom (+2sec). Potem je šel v bokse in odprl lujzu prostor za FL.
Škoda, da ko je prišel ven, je rabil preveč krogov, da je ogrel gume, ker drugače še tega ne bi dosegel lojza.
Škoda, da ko je prišel ven, je rabil preveč krogov, da je ogrel gume, ker drugače še tega ne bi dosegel lojza.

Ben Dover ::
Kaj bi se zgodilo v F1 v primeru, da zmagata 2 in tudi po photo finishu sta enaka. Kakšna so pravila? Se je to že kdaj zgodilo kjerkoli v MŠ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ben Dover ()

no comment ::
Se je kdaj zgodilo v kateremkoli športu?
V F1 je bila do sedaj najmanjša razlika 1 stotinka.
V F1 je bila do sedaj najmanjša razlika 1 stotinka.

Ben Dover ::
Teoretično je možno, ziher majo pravila za tak primer.
Yes my brain farted. Smučanje... xD
Yes my brain farted. Smučanje... xD
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ben Dover ()

ripmork ::
xD
Makita pa bo dol šlo lol

Glede dirk in foto finišev ne vem, Schumi-Barrichello finiš mogoče še najtesnejši. Spomnim se, da so na kvalifikacijah pred VN Jereza 97 prvi trije bili v isti stotinki (!), pa so potem po vrstnem redu (kdo je prvi postavil ta čas) določili štartni red. Villeneuve pred Schumacherjem in Frentznom. Na dirki seveda ne bi mogli tega tako razrešit

Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

no comment ::
Glede dirk in foto finišev ne vem, Schumi-Barrichello finiš mogoče še najtesnejši.
Ni bil (0.011s). Uradno je najtesnejša Monza 1971 (0.01s), ampak zgolj zato, ker še niso merili tisočink.
Spomnim se, da so na kvalifikacijah pred VN Jereza 97 prvi trije bili v isti stotinki (!)![]()
V isti tisočinki.

billy ::
Kar se tiče monaca, je samo en GOAT, potem pa dolgo dolgo nihče:
Poglejte na koncu čase in razlike. Prost in Senna sta bila v istem moštvu takrat.
Poglejte na koncu čase in razlike. Prost in Senna sta bila v istem moštvu takrat.

Skyman ::
Video: Dokaz, da se Mercedesovo prednje krilo upogiba še bolj, kot Red Bullovo zadnje
https://portal-f1.si/2021/05/video-doka...
Klasika mercedes isce drugje razloge,sebe pa ne vidi
primerjava red bulla ter mercedes
https://twitter.com/hotlapmode/status/1...
https://portal-f1.si/2021/05/video-doka...
Klasika mercedes isce drugje razloge,sebe pa ne vidi
primerjava red bulla ter mercedes
https://twitter.com/hotlapmode/status/1...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()

Skyman ::
Sej to vem,samo skoda ker drugje iscejo "napake" sami ko neki DAS uvedejo je ok bilo prakticno celo sezono 2020,šele letos je bil prepovedan.Ko pa mecka zajoka pa prakticno cez noc nova pravila.

Ben Dover ::
Kakor sem Hornerja zastopil jim ne morejo nič, ker je vse po regulativi.. Mercu razpada cel sistem in so začeli z igricam, upam...


PrimozR ::
springfield je izjavil:
Mercedes joce FIA reagira 2. del
Bedarija. Človek niti štartati ni mogel, pa se ga vlači po zobeh. Če je namerno oz. sumljivo (MSC, Rosberg), je zgodba druga. V temle primeru nima nekega smisla kaznovati dirkača. It's racing, če bi se pa nekdo drug zakantal, pa ne bi bilo težav. Oz. kaj pa če top moštvo pokliče neko svojo satelitsko moštvo (ali pa drugega voznika), da to naredi za takratnega polesitterja? Še bistveno bolj svinjsko in brez penalov. Pa tudi, rdeča zastava je le v redkih primerih 'kar tako' (Monaco je primer, ker ni izlentih con), bolj pogoste so rumene zastave, torej bi bilo smiselno, da se le-te potem tretirajo enako, kot rdeče - povzročiš rumeno (Bottasova kosilnica lani), izgubiš kroge.
Se pa Verstappen in Bottas strinjata s tem, kar je lepo videti. Sploh od Verstappna, ki je bil potencialno najbolj oškodovan (na koncu se mu je sicer poklopilo).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

ripmork ::
Intervju z Vidom Vorščičem, slovenskim fotografom f1 dirk. Kar zabavno razloži, zakaj je od modne fotografije presedlal na F1 
Tudi lep opis poklica, kako lovi detajle, ki jih gledalci kljub vsej tehnologiji ne opazimo. Svaka čast, res dobre fotke dela.

Tudi lep opis poklica, kako lovi detajle, ki jih gledalci kljub vsej tehnologiji ne opazimo. Svaka čast, res dobre fotke dela.

BT52 ::
Sej to vem,samo skoda ker drugje iscejo "napake" sami ko neki DAS uvedejo je ok bilo prakticno celo sezono 2020,šele letos je bil prepovedan.Ko pa mecka zajoka pa prakticno cez noc nova pravila.
No če lahko rečem DAS ni bil taka prednost, kot je aero elastičnost vseh možnih površin na dirkalnikih. RB, Ferrari in vse druge ekipe so pravgotovo zmetale par 100 milijonov v te efekte. To pa je hud udarec na celo prednost na en krog v vseh aero pogojih. DAS pa je bil pogojno uporaben na scrubu v predvsem hladnih pogojih tj. predvsem ogrevanje gum.
Bolj je nevarno, če FIA naredi pregled prednjih krilc in še zategnejo pravila na repih krilc. To pa bi bil veliko večji problem za Mercedes. Kaj hitri bi se lahko zgodilo, da se je MERC ustrelil v nogo. Namreč prednji flow diktira vso aerodinamiko nazaj. In če je Merc z pomaknjemin prednjim vzmnetnjem, ter nameskim slabenjem, ter usmerjanje Y250 preveč optimiziranega stanja bodo tanko piskali. Še posebej, če delajo delni stall na robih dna pri recimo 250kph+

ripmork ::
Mislim da DAS ni bil glih malenkost, ker je bila pridobitev dvojna (toe-out za idealen oprijem med zaviranjem in no-toe na ravninah za optimalno porabo gum in malce nižji upor). Je pa glavna razlika to, da so zaradi DAS inovacije morali na novo spisat pravilnik, medtem ko je upogibanje krilc že dolgo prepovedano in sledi le posodobitev testov za doseganje istega cilja. Čeprav tudi predelat krilca, da se manj upogibajo, baje ni ravno majhen strošek (sploh Haas je nekaj jamral). Upogibajo se sicer vsa, le da pri večini ekip manj (opazno). No, zdej je očitno Mercedesovo prednje krilce na tapeti 


billy ::
afaik, glede krilc, se dela zdaj RBR malo "asa". Počakali bodo, da vidijo kaj bo prineslo jamranje merca in potem, če bo potrebno, naredili enako - za prednje krilce.
Recimo, da imajo jokerja v rokavu.
Recimo, da imajo jokerja v rokavu.

buneech ::
F1 TV are offering PlanetF1 readers 10% off their Access and Pro subscriptions! and use the code PLANETF10 at checkout*
*offer expires midnight on Sunday, June 6
*offer expires midnight on Sunday, June 6

billy ::
Tole je top videt, resno. Upam, da se merc totalno psihično zjebe, povozi, in da padejo v krizo, kot je bil ferari, ko je MSC odšel.

Cveto ::
Mercedes zaenkrat puši k... Lahko pa seveda sandbaggajo, kar jim je pogosta praksa. Še bolj pa mi deluje, da so že naprej obupali, zaradi teh krilc.
Če bo res tako, kot kaže sedaj, bo moral Mercedes reševati vsako točko.
Če bo res tako, kot kaže sedaj, bo moral Mercedes reševati vsako točko.

billy ::
Tole bo zdaj orenk pritisk zaradi krilc, upam da ima rbr kakega asa v rokavu, da mercu kontra spustijo zaradi prednjih krilc.

Tilen88 ::
MERC ma veliko dela za postoriti do jutri. RB trenutno klasa zase tako qualy kot race pace