» »

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi bil podoben ukinjenemu Larrabeeju.

Nedvomno bodo razvijalci iger za PlayStation 3 veseli, da Sony razmišlja o ukinitvi uporabe procesorjev Cell v PlayStation 4. Cell je vir nepopisnih težav za mnoge razvijalce, ki se soočajo s počasnejšim delovanjem iger na PlayStationu v primerjavi z Xbox360 ter osebnimi računalniki, obenem pa je razvijanje zanj še mnogo dražje kot za ostale platforme. Ker eno jedro dandanes ne zadošča več seveda raziskujejo predvsem večjedrnike, ki bi bili tokrat polnokrvni, namesto vodilnega jedra z nekaj pomočniki, kakršen je Cell. Medtem ko se naslednika Wiija pričakuje že prihodnje leto, PlayStation 4 ne bomo ugledali pred letom 2013.

13 komentarjev

opeter ::

Wow, Wii 2! Komaj čakam!

Imam pa en pomislek: če bo res Intelov CPU, ali to pomeni, da stare igre ne bodo delovale? Ker emulacija je vprašanje, kako je izvedljivo. OK, Apple-u je z Rosetto karseda uspelo, ampak tisto ni igralna konzola.

Pa tudi z Intelovim GPU-jem imam pomisleke. Kaj če bo po lastnostnih slabši, kot zdajšnji ATI-jev GPU v Wii-ju? HD ostaja samo pravljica na Nintendovi konzoli.

No ja, pustimo se presenetiti.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Bor H ::

Wii podpira tudi gamecube špile, ki sumim da so bili pisani za drugo arhitekturo tako da verjamem da bojo rešili ta problem.

Jaka83 ::

Kolikor je meni znano, je Wii samo predelan GameCube ... praktično enako zmogljiv s spremenjenim UI (Wiimote in GUI).

Jaz ne vidim potrebe po HD Wii-ju. Razumem pa, da trg to zahteva, ker danes mora itak vse bit HD in SUPER in SURROUND in DIGITAL in ne vem kaj še vse. Jaz še vedno veliko rajši preigram staro legendo o Zeldi na Wii-ju ali SNES emulatorju na PC-ju, kot pa kakšen novejši brezvezen špil. So vmes seveda določene izjeme, ki so res super, je pa vse preveč gnoja na teh konzolah in PC-jih. Današnja mladina pa seveda to požira kot čokolešnik za zajtrk.

Me prav zanima, kaj bojo spacali iz Wii-ja.

mtosev ::

spet intel. hehe intel se vraca v konzole :D
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
Enermax Platimax | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

jlpktnst ::

Smešno, po eni strani uber hype za CUDO in podobne reči, po drugi pa podobna arhitektura v CELL procesorju in razvijalci jamrajo da je težko za to programirat. Grafični procesor je pa po naravi soroden procesnim enotam v cellu... res smešno :D

Tear_DR0P ::

res smešno :D

niti ni smešno - PS3 je namenjen za igranje in razvoj iger za neko eksotično arhitekturo se pač ne splača. razvoj namenskih aplikacij pa se dela za najboljši PP ratio
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Mavrik ::

Smešno, po eni strani uber hype za CUDO in podobne reči, po drugi pa podobna arhitektura v CELL procesorju in razvijalci jamrajo da je težko za to programirat. Grafični procesor je pa po naravi soroden procesnim enotam v cellu... res smešno :D


Niti približno. Ne glede na vse programiranje za arhitekturo kot je Cell in programiranje za nVidia GPUje nima kaj dosti skupnega.

Sonyu se je predvsem zalomila ena stvar: preveč je zamudo in je Xbox 360 postal preveč popularen, kar je hitro pomenilo da se veliko bolj splača razvoj za obe konzoli kot pa se igrati neke "ekskluzive". In vsak game developer, ki bi izgubljal ogromno časa za minimalni dobiček pri "izkoriščanju" Cell arhitekture bi bil neumen.
The truth is rarely pure and never simple.

PrimozR ::

*cough*Polyphony*cough* ;)

Zheegec ::

Samo ima pa Sony srečo, da je že imel ustvarjeno ime na trgu konzol. Če bi bil novinec, najbrž ne bi imel nobenih možnosti proti XboX, tako pa se drži kar solidno. Je sicer za Xbox360 in Wiijem, samo ni daleč zadaj. Lahko so le veseli, da imajo dober marketing :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

P4ajo ::

Mislim, da je eden večji problemov ps3, da nemoreš piratskih iger igrat, ker to precej zmanjša število kupcev...

Lonsarg ::

Tak k piratsko igra je itak tako za XBOX kot PS3 izguba, oziroma so na ničli. Namreč iz prodaje konzol ni profita, tko da jim je lih to cilj, da vsak, ki konzolo kupi kupi igre, od katerih imajo potem dejansko profit.

Tak da to je kvečjemo dobra lastnost PS3-ja za Sony.

Mal bo treba bolj enotno arhitekturo med konzolami in PCji imeti, da se bo lažje za vse razvijalo igre.

Zheegec ::

Mislim, da je eden večji problemov ps3, da nemoreš piratskih iger igrat, ker to precej zmanjša število kupcev...

Ja, Microsoftu se res splača prodati konzolo, narediti nekaj 10€ izgube in potem naj uporabniki igrajo piratske igre...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

PrimozR ::

Tak k piratsko igra je itak tako za XBOX kot PS3 izguba, oziroma so na ničli. Namreč iz prodaje konzol ni profita, tko da jim je lih to cilj, da vsak, ki konzolo kupi kupi igre, od katerih imajo potem dejansko profit.

Tak da to je kvečjemo dobra lastnost PS3-ja za Sony.

Mal bo treba bolj enotno arhitekturo med konzolami in PCji imeti, da se bo lažje za vse razvijalo igre.

Izguba, ja. Mislm PS3 je za Sony šele pred kratkim prišel nekako na 0, kar so seveda dosegli s prodajo oz. licenciranjem iger ter z nižjimi stroški izdelave (padajo s časom).

Sicer pa ne, Sonyju se to, da ni piratstva, praktično ne pozna. Saj vidiš da je na Xbox komaj milijon piratskih MW2, na PCju pa 4,3 mio. Pa je konzolski gaming trg verjetno večji od PC trga. Odvisno seveda spet od žanra. Za hack Xboxa ga moraš podret, kar pomeni, da gre garancija, možnost bana, itd. Za nekatere v tem pač ni računice.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Oddelek: Novice / Konzole
4111668 (9078) Jst
»

PlayStation 4 že v razvoju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
7622238 (19876) St235
»

Bo PS3 prehitel in preživel konkurente?

Oddelek: Novice / Rezultati
247190 (6132) Berserker
»

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Oddelek: Novice / Konzole
455370 (2981) MrStein
»

Xbox 360 in PlayStation 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5013190 (10753) korenje_ver2

Več podobnih tem