»

PlayStation 4 razkrit

Ars Technica - Sony je na včerajšnji konferenci dokončno razkril PlayStation 4. Po njihovi februarski konferenci, ki je bila precej skopa z detajli, se je na veliko razpravljalo kakšno pot bo Sony ubral glede nekaterih ključnih vprašanj, kot so rabljene igre in potreba po internetni povezavi. Prav tako niso predstavili same konzole. Sedaj je vse jasno.

Za začetek povejmo, da bo PS4 stal 100 dolarjev manj kot Xbox One. V ZDA bo za konzolo treba odšteti 399 dolarjev, v Evropi pa 399 evrov. Prodaja rabljenih iger ne bo omejena (za fizične medije), prav tako ne bo nobene zahteve po povezavi v internet. Po konferenci je bilo razkrito še, da je PS4 neodvisen do regije (region free) in da je 500 GB-trdi disk zamenljiv. Na teh področjih je...

56 komentarjev

Sony draži s slikami PlayStation 4

The Verge - Na dan Microsoftove velike predstavitve njihovega predstavnika naslednje generacije konzol je svoj lonček pristavil še Sony. Načeloma so PlayStation 4 predstavili že februarja, a so zgolj razkrili strojne zmogljivosti, nekatere zanimive novosti v programski opremi ter nekoliko spremenjen plošček. Predstavitvi je sledilo rahlo splošno razočaranje, ker nismo videli konzole same. Zdaj so to vsaj malce spremenili, saj so objavili nekaj meglenih ter nekaj zelo približanih slik, ki prikažejo le delček nove konzole.



Nabor slik, prikazanih v obliki 39-sekundnega videoposnetka, pokažejo precej kvadratno oblikovano škatlo iz matirane plastike. A bolj kot kazanje konzole je pomemben pravi namen videoposnetka, saj gre za reklamo za pravo...

15 komentarjev

Sony hoče še offline DRM

Scumbag Sony je sicer globoko v rdečih številkah

vir: The Internets
The Internets - Sony je minuli mesec vložil patentno vlogo za nov offline DRM sistem, ki bi vsak plošček z igro opremil še s posebno oznako (tag) za upravljanje pravic. Ko bi uporabnik kupil plošček in ga prvič vstavil v svojo igralno konzolo, bi se na to oznako trajno shranila identitega te konzole. Disk od takrat dalje ne bi deloval več nikjer drugje, kar bi efektivno preprečilo posojanje ali preprodajo rabljenih diskov, brez potrebe po vseskozi aktivni internetni...

117 komentarjev

Zaščita pred zaganjanjem tujih aplikacij na Xbox 360 končno premagana

Matična plošča stare revizije: na sredini Ati Xenos obkrožen z GDDR3 pomnilnikom, desno IBM Xenon, zgoraj HANA čip, zgoraj levo južni most

vir: LibXenon
LibXenon - Šest let po izidu, po 55 milijonih prodanih enot in eni strojni reviziji je zaščita na Xbox 360, ki preprečuje zaganjanje nepodpisanih programov na tej konzoli, končno klecnila pod napadi dveh hekerjev, ki sta poznana pod vzdevkoma GliGli in Tiros.

Xbox 360 namreč vključuje zaščito, ki zahteva, da so vsi programi (vključno z jedrom operacijskega sistema ter firmwarom) podpisani z Microsoftovimi privatnimi ključi. Ti ključi niso nikoli zapustili Microsofta in tako vse do sedaj (z izjemo kratkotrajne ranljivosti v preteklosti) na tej konzoli ni bilo mogoče poganjati nobene t.i. homebrew programske opreme.

Zagon konzole namreč poteka v naslednjih korakih:

  1. Prvi zaganjalnik...

27 komentarjev

PlayStation 4 že v razvoju

Mnoge odločitve pri razvoju PS3 niso bile najboljše...

vir: Ars Technica
Ars Technica - Sonyjev glavni finančnik, Masaru Kato, je na sestanku za investitorje razkril, da bo del proračuna za Sonyjevo fiskalno leto 2012, ki se je začelo letošnjega 31. marca, že namenjen razvoju 4. generacije njihove slavne igralne konzole PlayStation. Kljub napovedanem začetku razvoja je zatrdil, da je PS3 še daleč pred iztekom svoje življenjske dobe ter da jih ne omejuje zmogljivost trenutne generacije konzole, temveč sam razvoj trga, ki na vsakih nekaj let enostavno zahteva novo generacijo konzole. Žal ni želel podati niti grobih okvirov za datum izida.
...

76 komentarjev

Razvijalci iger so dobili dodatne informacije o izpadu PSN

vir: CNet
CNet - Sony je še vedno skop s podrobnostmi o izpadu PSN, v nedavnem sporočilu za razvijalce iger za PlayStation pa so bolj ali manj ponovili že znane stvari, ki so jih zapisali na svoj blog oz. poslali uporabnikom PlayStation Network. Vseeno je v sporočilo za razvijalce prišlo nekaj dodatnih podrobnosti. Tako smo zahvaljujoč pobegu sporočila v javnost izvedeli, da se je napad na strežnike zgodil med 17. in 19. aprilom. Sprva so skrbniki omrežja zaradi neobičajnihm aktivnosti na omrežju domnevali, da so ogroženi le štirje strežniki, a so nato kmalu dognali, da napad obsega deset strežnikov. To je bil tudi trenutek, ko so se odločili za izklop PSN s spleta. Sicer za sam napad niso vedeli dokler se ni nekaj strežnikov samodejno ponovno...

38 komentarjev

Nintendo pripravlja novo konzolo

Wii je izredno uspešna, a dandanes tudi izredno strojno podhranjena konzola

Slo-Tech - Po internetu z vseh strani prihajajo napovedi, da bo Nintendo na letošnjem igričarskem festivalu E3 predstavil naslednika svoje izredno uspešne konzole Wii, sicer članice sedme generacije. Wii 2 oz. Wii HD, kot je večinoma naslednik poimenovan v napovedih, bo morda prvi član 8. generacije igralnih konzol, glede na oznake HD in dolgotrajne napovedi pa bi znal biti neprimerno bolj zmogljiv od trenutno še vedno aktualne Nintendove konzole, ki pa je s svojima konkurentoma, PS3 in Xbox 360, po zmogljivosti komajda še primerljiva. Wii je sicer na vrh prodajnih lestvic prinesla nizka cena in...

67 komentarjev

Prodanih 50 milijonov PlayStation 3

PS3 se niti z Move ne more kosati s predhodnikom

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Predstavniki Sonyja so sporočili, da je bila njihova konzola sedme generacije, PlayStation 3, prodana že v 50 milijonih primerkih. To številko so presegli 29. marca, a jo je treba vzeti s kančkom soli, saj Sony za uspešno prodajo šteje konzolo, ki je prišla v skladišče oz. na police trgovca. Možno je tako, da zaradi večje zaloge pri končnih uporabnikih še ni vseh 50 milijonov konzol, a je ta številka v vsakem primeru blizu. Za ta dosežek je Sony potreboval slabe štiri leta in pol, saj so konzolo svetu predstavili 11. novembra leta 2006. Izmed trojice konzol iz sedme generacije, kamor spadata še Xbox 360 in Wii, je PlayStation 3 še vedno v najmanj primerkih prodana konzola.

Kljub slabšim prodajnim rezultatom v zadnjem času je Wii daleč spredaj (glede na Wikipedijo...

8 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev

Iskanje inženirjev namiguje na začetek razvoja 3. generacije Xboxa

vir: engadget
engadget - Četverica Microsoftovih oglasov za službo na LinkedInu (1, 2, 3, 4) namiguje, da v Redmondu počasi le začenjajo razmišljati o naslednji generaciji igralnih konzol, zanje tretji, v zgodovini tehnologije pa osmi generaciji (PlayStation 3, Wii in Xbox 360 so namreč sedma generacija). Dolgoletni razvoj, ki ga igralne konzole zahtevajo, seveda pomeni oddaljen izid prihodnje generacije, kar se sklada s podaljševanjem življenja trenutne generacije konzol z izdajo alternativnih možnosti upravljanja z igrami (Move za PlayStation in Kinect za Xbox 360).

Microsoft zaenkrat išče arhitekta grafičnih čipov ter centralnih procesorjev in arhitekta strojnega dela, odgovornega za zvok in sliko, poleg inženirja,...

22 komentarjev

Sony razmišlja o uvedbi serijskih številk za igre?

Vnos ključa s krmilnikom bi bil zelo zamuden.

Slo-Tech - Kot poročajo na Thinq.co.uk, naj bi se Sony ogreval za uvedbo namestitvenih ključev za igre na PlayStation 3, pri čemer se sklicujejo na stran PS3-Sense. Odkar so na internetu dostopni zasebni šifrirni ključi za PlayStation 3, je moč podpisati prav vsak kos programske opreme, s čimer so se na široko odprle duri za piratiziranje iger.

Da bi obrzdali to početje, Sonyjevi inženirji že od začetka leta napenjajo možgane v iskanju mehanizma za zaščito avtorskih pravic. Trenutno naj bi največ možnosti imela uvedba serijskih številk oziroma...

28 komentarjev

Toshiba potrdila predajo tovarne Sonyju

Obrat v izmenjavi

vir: X-Bit Labs
X-Bit Labs - Toshiba je potrdila, da bodo tovarno v svoji lasti, v kateri so izdelovali procesorje Cell, vrnili Sonyju, ki bo v njej namesto procesorjev začel izdelovati senzorje CMOS za digitalne fotoaparate. S tovarno sicer upravlja Nagasaki Semiconductor Manufacturing Corp. (NSM), ki je bil ustanovljen v letu 2008 in ki je pravzaprav skupinski projekt Toshibe, Sonyja in Sony Computer Entertainment, ki bdi nad igričarskimi platformami PlayStation. Po predaji tovarne bo trojica partnerjev navezo NSM razpustila.

Glavni del pogodbe o prenosu lastnine so proizvodni prostori z možnostjo izdelovanja 300 mm rezin, v katerih so poleg procesorjev Cell in grafičnih čipov RSX za PlayStation 3 izdelovali še nekatere druge čipe, predvsem sisteme-na-čipu,...

0 komentarjev

Zla koda v grafičnih procesorjih

Slashdot - Z razvojem grafičnih procesorjev do te mere, da lahko z njimi obdelujemo kakršnekoli podatke (GPGPU), se povečuje tudi možnost njihove uporabe za skrivanje zle kode in uporabo zmogljivosti grafičnih procesorjev v botnetih, ugotavljajo raziskovalci v članku GPU-Assisted Malware.

Z uporabo prevajalnikov, kot je Nvidiin CUDA, se mora le majhen del izvršilne kode izvajati v centralnem procesorju in domovati v centralnem pomnilniku. Tipično gre za odsek kode z navodili za kopiranje v grafični pomnilnik in zagon sekvence za dekodiranje, medtem ko je vsa ostala koda prevedena in izvedena v grafičnem procesorju. GPU in CPU si po potrebi podajata nadzor nad podatki. Program lahko ima tudi ustrezne podprograme za različne vrste grafičnih kartic - samo s podporo za Nvidia CUDA in ustrezni AMD-jev SDK je moč zajeti praktično celoten trg.

Tradicionalni pripomočki za lovljenje zle kode so optimizirani za platformo IA-32, mnogo slabše pa se odrežejo pri iskanju izvajajoče se kode v grafičnem...

6 komentarjev

Optični ploščki bodo z nami še vsaj naslednje desetletje

Bo Blu-ray še aktualen ob izidu PlayStation 4?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav se zdi, da se celoten svet počasi premika na internet oz. v oblak, tudi kupovanje glasbe, filmov in iger, CEO Sony Computer Entertainmenta, Kaz Hirai, meni, da optičnih ploščkov še ne smemo odpisati. Gospod Hirai namreč pravi, da še vsaj deset let ne bomo ugledali igralne konzole iz serije PlayStation, ki ne bi imela optičnega pogona ter bi se za prenos in namestitev iger opirala zgolj na internet, brez kakršnihkoli izmenljivih fizičnih medijev. Svoje mnenje je opravičil z velikostjo poslovanja svojega oddelka Sonyja, saj se PlayStation prodaja skoraj povsod po svetu, kjer telekomunikacijska infrastruktura morda ni tako dobro razvita, kot npr. v Evropi. To pomeni, da se ne morejo zanašati zgolj na pretakanje vsebin s spleta. Vseeno po drugi strani vedno več vsebin lahko...

29 komentarjev

Manjši tudi Xbox 360?

Nova revizija plošče

vir: engadget
engadget - Sony je s predstavitvijo tanjšega PlayStationa 3, jasno poimenovanega Slim, in s sočasno pocenitvijo konzol, močno dvignil popularnost in počasi začel zmanjševati zaostanke v prodajnih količinah. Skupaj z manjšim ohišjem, ki za razliko od prvotnega modela npr. nima vgrajenega napajalnika, temveč uporablja zunanjo opeko, so s 65 na 45 nm pomanjšali tudi centralni procesor (Cell), s čimer so spustili tudi porabo. Podobno potezo zna pripravljati tudi Microsoft, saj so po spletu zaokrožile slike matične plošče, namenjene za Xbox 360, ki je manjša od trenutnih primerkov. Ker sta grafično jedro in...

8 komentarjev

Ne prižigajte prvotnih PlayStation 3

Lastniki takšnih konzol se zaenkrat kratkočasite drugače

vir: engadget
engadget - Izpad Sonyjevega omrežja za konzole PlayStation Network, ki se je pripetil med prehodom z 28. februarja na včerajšnji 1. marec, očitno ni tako nedolžen. Težava, morda povezana z interpretiranjem prestopnih let, namreč lahko na starejših, debelejših PlayStation 3 povzroči izgubo podatkov. Na PlayStation 3 Slim izpad ne povzroča podobnih težav z varnostjo podatkov. Sony torej opozarja uporabnike svojih konzol, da naj danes še ne prižigajo (starejše) konzole ter naj počakajo na uradno potrdilo, da so težave odpravljene. To naj bi se zgodilo že danes, tekom dneva. Več podatkov, skupaj z vsemi možnimi napakami, ki jih lahko doživijo uporabniki, si lahko preberete v prispevku na PlayStation Blogu, kjer bodo tudi kot...

16 komentarjev

Wii še nekaj časa brez naslednika

Kar v nakup, življenjska doba je še dolga

vir: engadget
engadget - Kot kaže so govorice o potencialnem nasledniku nadvse popularnega Wiija, ki je s svojo igralnostjo kljub slabšemu strojnemu delu dolgo časa imel boljše prodajne rezultate od konkurentov v obliki PlayStation 3 in Xbox 360, neresnične, vsaj glede na intervju, ki ga je z GameSpot opravila Cammie Dunaway. S tem je zanikala tudi namigovanja samega Shigeruja Miyamota, ki je namesto revolucije omenjal evolucijo trenutne strojne opreme, kar je tudi podžgalo govorice o Wii HD.

Cammie Dunaway je tako v intervjuju povedala, da še vsaj nekaj let ne bomo dobili uradne zamenjave za Nintendov Wii. Slednji ima glede na čas prodaje boljše rezultate, kot jih je v enakem obdobju v življenju imel Sonyjev...

16 komentarjev

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

Naslovnica marčevske izdaje

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Crysis 2, igra, ki bo kot prva uporabljala pogon CryEngine 3, bo očitno nadvse pomembna tudi za konzole, za razliko od prve igre v seriji, ki je še danes znana kot igra za osebne računalnike, ki uspe na kolena spraviti še tako zmogljiv sistem. Prve podatke o Crysis 2 bomo ugledali v marčevski izdaji uradne revije PlayStation (PlayStation: The Official Magazine), katere naslovnico je glavni urednik revije na ogled postavil kar na svojem Twitterju. Na naslovnici se lepo vidi za Crysis...

68 komentarjev

PlayStation 3 zlomljen?

Presenetljivo varna konzola

vir: Wikipedia
engadget - George Hotz, že pred tem poznan v krogih igranja in hekanja iPhoneov (blackra1n), trdi, da je zlomil PlayStation 3 in tako omogočil prve korake proti podpori varnostnih kopij iger. Trdi, da ima dostop do procesorja na strojni ravni ter možnost branja in zapisovanja v delovni pomnilnik. Vse, kar ostane do delujočih varnostnih kopij, je zgolj programske narave s pomočjo povratnega inženiringa. Prav za slednje je dejal, da je pred njim še dolga pot do uporabnih rezultatov. Če je novica o dostopu do sistema resnična, je za to trajalo kar 3 leta, 2 meseca in 11 dni. George je na projektu delal 5 tednov in za to ni potreboval posebnega modchipa. Kot je dejal je postopek zahteval le nekaj preproste strojne...

39 komentarjev

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Project Natal

vir: CNet
CNet - Z drugo generacijo svoje konzole, Xbox 360, je Microsoftu brez dvoma padla sekira v med. Prodaja same konzole kot tudi iger, čeprav je piratiziranje mogoče, je odlično, svojega glavnega konkurenta, Sony, pa so prehiteli na trg in s tem ustvarili izredno pomembno in bogato bazo uporabnikov ter razvijalcev, ki bi v primeru istočasnega izida znali svojo naklonjenost izražati zgolj PlayStationu. Do pred kratkim so se prav pri Sonyju radi pohvalili, da za PlayStation 3 pričakujejo vsaj 10 let življenjske dobe ter da bo prav to glavni faktor, s katerim menijo,...

45 komentarjev

PlayStation 3 Portable

engadget - Na forumu slavnega moderja Bena Hecka, ki je Wii, PlayStation 3, Xbox 360 in mnoge druge naprave predelal v prenosnike, se je pojavil še en prenosni PlayStation 3, tokrat v nekoliko drugačni obliki. Na prvi pogled je podoben PSPju, saj ga je enostavno držati v rokah, a omogoča igranje čistokrvnih iger za PlayStation 3. To je ustvarjalec, na forumu poznan kot techknott, dosegel z brezžično dvosmerno komunikacijo s konzolo.



Vhodno-izhodni del konzole vsebuje vse gumbe in ročki, ki jih je moč najti tudi na PlayStation 3 krmilniku, poleg njih pa se nahaja še 5 palčni LCD zaslon. Ukaze gumbov konzoli pošilja prek 1,2 GHz brezžične povezave. Za brezžično delovanje skrbi vgrajena baterija (4500 mAh), ki jo je mogoče polniti prek mini USB...

14 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev

PlayStation 3 kmalu na pozitivni ničli

vir: CNet
CNet - Sonyjev PlayStation 3 je že od izida dražji od Xboxa 360 in Wiija, ker njegova izdelava stane več. Takoj po izidu je izdelava stala 805 dolarjev, najdražja verzija pa se je prodajala za 599 dolarjev. Sony je z vsako prodano enoto ustvaril zajeten minus, ki pa ga je kompenzirala cena iger. Zadnji podatki kažejo, da se tudi sama konzola vendarle bliža točki, ko bo njena prodaja nevtralna. Novi PS3 Slim naj bi se izdeloval za 336 dolarjev, medtem ko v ZDA stane 299 dolarjev (pri nas pa okrog 300 evrov oz. 440 dolarjev). To pomeni, da Sony v ZDA sicer še vedno rahlo...

24 komentarjev

Wii ima levji delež 'konzolašic'

vir: Kotaku
Kotaku - Izmed deklet, ki redno uporabljajo konzole, naj bi jih kar 80% prisegalo na Nintendov Wii, medtem ko sta si preostalih 20% uporabnic razdelila Xbox 360 in PS3 v razmerju 11 proti 9. Raziskavo, ki je delo ameriške podružnice Nintenda, Nintendo of America, je predstavil prav predsednik podružnice, Reggie Fils-Aime. Vzorec uporabnic, upoštevan v 80% deležu, je proti pričakovanjem nadvse specifičen. Pričakovali bi, da bodo glavne uporabnice sestre, matere, žene oz. partnerice, ki imajo v gospodinjstvu eno izmed konzol, katere glavni uporabnik je eden izmed moških sostanovalcev. A pri Nintendu takšnih uporabnic očitno niso upoštevali, raje pa so se osredotočili na glavne uporabnice, ki si,...

18 komentarjev

Prodaja konzole Wii jenja

CNet - Nintendo je razkril, da prodaja konzole Wii še zdaleč ne poteka po pričakovanjih. V drugem četrtletju letošnjega leta so prihodki podjetja od prodaje zdrsnili za 40 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, tudi naslednje četrtletje pa ni bilo dosti boljše. Skupno so v prvi polovici tega fiskalnega leta zaslužili 548 milijard jenov (4,13 milijarde evrov), kar je za tretjino manj kot lani. Kot pravi njihov izvršni direktor Satoru Iwata, je velik del slabih rezultatov pripisati neuspešni prodaji konzole Wii, ki za lanskimi rezultati zaostaja za 43 odstotkov.

Namesto 10,1 milijona so tako prodali zgolj 5,7 milijona primerkov v prvi polovici leta. Slabše gredo v promet tudi igre za Wii. Iwata priznava, da je Nintendo napak precenil kondicijo potrošnikov in vztrajal pri stari strategiji. Da bi se izkopali iz slabih rezultatov, so že pocenili Wii, predstavili nov DSi, v prihodnosti pa naj bi na Wii pripeljali še Netflix, ki ga že podpirata Xbox in Playstation. Za leto 2010 ali 2011...

19 komentarjev

PS3 Slim povečal prodajo

Prodajni hit PS3 Slim

vir: Wikipedia
engadget - V tednu po predstavitvi Slim modela PlayStation 3 je prodaja močno poskočila tako v Veliki Britaniji kot v ZDA. Medtem ko se je v ZDA prodaja povišala za zgolj 300%, je na Otoku poskočila za kar desetkrat. Poleg tega je bila konzola, prvič po prvem tednu leta 2008, na vrhu prodajnih statistik, pred svojima konkurentoma Xbox 360 in Wii. Prodaji je zagotovo poleg novega, tanjšega modela pomagalo tudi znižanje cen starejših dveh modelov.

Obenem z GamePlan Insights lestvice 10 najbolj pričakovanih izidov kupci hočejo kar polovico naslovov za PlayStation 3, med katerimi sta tudi dve ekskluzivi, Gran Turismo 5 in God of War III, poleg Final Fantasy XIII, Assassin's Creed 2 in Call of Duty: Modern Warfare 2. Dobre prodajne...

27 komentarjev

PlayStation 3 Slim tudi uradno

PS3 levo in PS3 Slim desno, s profila

vir: engadget
engadget - Napovedi so se uresničile in Sony je tudi uradno predstavil tanjšo oz. manjšo različico svoje aktualne konzole, PlayStation 3. PS3 Slim, kot se imenuje, bo nosil nalepko z magično ceno 299, pa naj bo to Dolarjev v ZDA oz. Evrov v Evropi. Poleg 32 % manjšega ohišja bo tudi 36 % lažji ter bo porabil 34 % manj električne energije od večjega brata. Slednje nakazuje, da je Sony nekako spremenil strojni del konzole (zmanjšan proizvodni proces čipov mogoče?), a tega niso potrdili. Novinec je precej drugačen tudi vizualno, saj namesto svetlečega črnega ohišja, kot večji in starejši brat, uporablja mat zunanjost v črni barvi, ki je, presenetljivo oz. na srečo, dokaj groba. Posledično je praktično odporna proti prstnim odtisom in precej žilava proti potencialnim praskam. Vseeno se niso mogli izognili določenim svetlečim detajlom. Sony je povedal tudi, da...

59 komentarjev

Nintendo s 66 % manjšim zaslužkom

Nintendo Wii

vir: engadget
engadget - Vse kaže, da se je vsaj v drugi četrtini letošnjega leta norija okrog Nintendove konzole Wii umirila. Kljub zastarelost v obliki šibkejše strojne opreme v primerjavi s PlayStation 3 in Xbox 360 (ter celo Applovim iPhoneom), se je prodajal odlično in ima po svetu skoraj 50 % tržni delež ob PlayStation 3 in Xbox 360. A količina prodanih Wiijev in Nintendove prenosne konzole DSi je upadla za kar 40 % v primerjavi z drugo četrtino lanskega leta. Za počasnejšo prodajo DSijev Nintendo deloma krivi Apple in njihov iPhone, za katerega zdaj priznavajo, da je na področju mobilnega igranja iger resen konkurent. Najbolj verjeten razlog za upad prodaje je, poleg recesije, prav velika...

17 komentarjev

Activision Blizzard razmišlja o koncu sodelovanja s Sonyjem

bit-tech.net - Težavnost programiranja iger za Sonyjevo 3. igralno postajo je dodobra znana in je tudi eden izmed razlogov, da so zmogljivosti daleč od izkoriščenih, medtem ko se nekateri razvijalci pritožujejo nad pomanjkanjem le-teh pri največjemu konkurentu, Xbox 360. Situacijo je za PlayStation 3 še dodatno poslabšal vodilni mož Activision Blizzarda, razvijalca znanih serij Call of Duty, Guitar Hero, World of Warcraft ter skejterskih Tony Hawkov, Bobby Kotick.

Pravi, da ne vidijo razloga v podpori PlayStation 3, razen če v kratkem pridobijo nekaj tržnega deleža, saj je poleg težavnosti razvoj za to platformo še drag, obenem pa prodajo manj kopij kot za konkurenčni konzoli, Xbox 360 in Wii. Meni, da je edini način za...

46 komentarjev

Wii daleč spredaj, Xbox povozil PS3

TG Daily - Če gre verjeti Microsoftovim besedam, je njihov Xbox 360 na razprodajah v ZDA ta petek dobesedno povozil konkurenta iz Sonyja. V primerjavi z lanskim črnim petkom je Microsoft prodal za četrtino več konzol, skupaj torej slabih 400.000. Trdijo še, da so prodali kar trikrat več konzol kot Sony na isti dan, medtem ko je lani ta faktor znašal le dve. Neodvisnih podatkov za letošnji november še ni, povejmo pa, da je bil lani absolutni zmagovalec Wii z 981.000 prodanimi, sledila pa sta Xbox s 770.000 in PlayStation 3 s 466.000.

42 komentarjev

Sony s čipi iz PlayStationa3 konkurent Intelu?

Design Technica -

Na spletu so se pojavile informacije o novi Sonyjevi video-konzoli, ki bo luč sveta ugledala nekako do leta 2005, če bo šlo vse po načrtih. Po Sonyjevih besedah bo ta konzola, če jim bo uspelo premagati vse tehnične težave, revolucionarna na tem področju, saj naj bi bila do stokrat zmogljivejša od sedanjih osebnih računalnikov, po potrebi pa se bo lahko povezala tudi z ostalimi napravami iste vrste in izkoristila njihove zmogljivosti -- vse seveda prek interneta.

Uporabili bodo t.i. cell microprocessor tehnologijo, ki so jo potihem patentirali že septembra letos. S to tehnologijo naj bi ustvarili unverzalne čipe, ki ne bodo uporabljeni le v PlayStation3, marveč tudi v veliki večini ostalih računalniških naprav -- od PC-jev do zmogljivih strežnikov, upajo Sony in partnerja IBM ter Toshiba. Če bodo uspeli, se lahko nadejamo celo resne konkurence Intelu, pravijo.

Na en čip nameravajo spraviti 72 procesorjev -- osem primarnih PowerPC-jev, od katerih bo vsak kontroliral še osem pomožnih...

13 komentarjev

Playstation 3 že (globoko) v pripravah

Slashdot - Čeprav se dobra prodaja PS2 nadaljuje, Sony že pripravlja naslednika, ki se bo "izvirno" imenoval Playstation 3. Za ta podvig so se Sonyjevci odločili predvsem zaradi konzole X-Box, ki ponuja ogromen potencial za prihodnje igre. Zaenkrat o projektu ni znanega veliko, saj Sony skrbno čuva specifikacije. Po poročanju strani Independent, je znano le to, da centralni procesor razvijata podjetji Toshiba in IBM. Da pa čip ne bo ravno kakšen "cheap-shit" pa govori že podatek, da naj bi celoten projekt stal tam okoli 1 milijarde dolarjev. No ja, tudi če bi bile trenutne specifikacije že na voljo, pa to še nebi podalo končne sodbe o tem, kako naj bo končana konzola izgledala, saj se lahko tekom mesecev še marsikaj spremeni. Več tukaj.

1 komentar