» »

Končno enotni polnilci mobilnih telefonov

Končno enotni polnilci mobilnih telefonov

TG Daily - Končno smo dočakali, da so se izdelovalci mobilnih telefonov dogovorili, kar bi se lahko že zdavnaj, če bi obstajal interes. Na Mobile World Congress 2009, ki te dni poteka v Barceloni, so namreč objavili, da so se dogovorili o izdelavi enega samega univerzalnega polnilca telefonov, s čimer želijo uporabnikom prihraniti čas, okolju pa odpadke. GSM Association, ki združuje proizvajalce, načrtuje, da bo do leta 2012 večina izdelanih telefonov imela priključek za univerzalni polnilec, s čimer naj bi prihranili do 51.000 ton podvojenih polnilcev, zmanjšali izpust toplogrednih plinov pri proizvodnji in ljudem olajšali uporabniško izkušnjo. Navsezadnje je bil že skrajni čas.

72 komentarjev

«
1
2

Pentium ::

Bi bilo dobro narediti enotne usmernike še za prenosnike in druge mobilne naprave.

d0rK ::

Preden se bo Apple pokoril kaksni koristni iniciativi kot je ta, bo pekel zmrznil.

Zheegec ::

Upam, da bodo ti polnilci iz 220V na kakšen USB mini-B, da bo obstajal tudi en enak za polnjenje preko USB.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Prospekt ::

Čudno da ni v novici omenjeno, da so jih k temu PRISILILI s pritiskom iz EU.

edit:linkaža stara 3 dni
http://www.boingboing.net/2009/02/15/eu...

"The European Commission is getting ready to force all mobile phone companies to use a single connector on their chargers, in order to eliminate the mountains of e-waste generated by switching chargers every time you switch phones."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Prospekt ()

Zheegec ::

Torej ob nakupu telefona ne boš dobil polnilca zraven?

Anyway, še podobno bi bilo treba za razne prenosnike in podobne zadeve. Par različnih moči (in velikosti) in to je to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Prospekt ::

Aww šit, menda nas bodo posilili(lili) z USBjem

http://www.pcworld.com/article/159630/u...

darkolord ::

Končno. USB all the way.

zee ::

Se strinjam - koncno. En standarden kabel za polnjenje in prenos podatkov.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

christooss ::

Bodo Nokijo prisilili, da bo omogočala filanje tudi prek USB kabla :) Je pa odlična novica tole!!!
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

Nextor ::

Končno! Namreč pri moji nekdanji motorolim se mi je zelo dopadlo, da sem si lahko telefon napolnil kar prek dvd playera z usb kablom :)

Mr.G. ::

Učasih, ko smo bli še bel otroc, smo se hitr kej zmenil.
Potl je pršu cajt, ko smo odraščal, da smo se skoz težje.

Zdej vem zakaj je tako. Če se zarad enga k.....a polnilca menjo celih 10 let, potl je pa res kriza.
Eh, sej je zmerej tako !

Lp,

techfreak :) ::

Super. Vedno sem si želel, da bi se lahko telefoni polnili preko USBja, saj so drugače povsod sami polnilci itd.

Tako pa lahko preprosto priklopiš na najbližji PC ali pa celo na DVD player/TV. V avtu pa na USB na avtoradiu.

Če pa nimaš tega na voljo pa še zmeraj obstajajo usmerniki iz 120/230V v 5V.

smash ::

palm pre ima wireless polnilec

Goldee ::

Moj stari erikson se je polnil preko usb kabla (ko se ni prenašalo podatkov) in se mi je zdelo super fino. Sicer se je počasi polnil, ampak vseeno. Upam, da bo tudi Nokia uvedla ta "standard".
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

driver_x ::

Dobro bi bilo, ko bi uvedli enoten standard za vse naprave in ne samo za telefone. Tako bi lahko imel namesto 10 različnih adapterjev pod mizo enega večjega, ki bi bil opremljen z 20 USB priključki, kamor bi po potrebi priklapljal USB kable. Verjetno bolj sanje kakor resničnost ....

FireSnake ::

Upam, da bodo ti polnilci iz 220V na kakšen USB mini-B, da bo obstajal tudi en enak za polnjenje preko USB.


Podpis pod tole. No, jaz sem ze zdaj na mini USB :D

Ampak, tudi sam sem ze razmisljal o tem. Doma se mi valja gora polnilcev, ki jih lahko le stran zabrisem - pa vsi delujejo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

jan01 ::

@christooss Kater star model nokia pa imaš? n85 ima micro usb.

opeter ::

To bi lahko uvedli pri vseh napravah... prenosnikih, dlančnikih, navigacijah...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Keyser Soze ::

OM, F, G!

profii ::

joj ta mikro usb. zgleda kot da ga boš ravnokar zlomil pa še vratca so ponavadi na tisti gumici obešena...samo čakaš da jih boš zgubu.
osebno bi bil bolj za mini usb.

WarpedGone ::

Po eni strani bi blo že dost, da se odločjo za eno "standardno" nizko enosmerno napajalno napetost ala 12V. Pa bi bil takoj cel kup univerzalnih napajalcev zuni. Tako pa vsak svojo napetost, ki se od sosedove razlikuje za 0.1V plus svoj lastn priklop, ki se od sosedovega razlikuje po enem kontaktu, ki je za 0.5 mm širši. Beda na kvadrat.

Res končno in upam da bo res tako kot si predstavljamo da bo. Končno bom lahk telefon filal kamorkoli bom prišel, brez da bi s seboj vlačil še polnilec.
Zbogom in hvala za vse ribe

smash ::

jebo vas usb...a vam nism glihkar reku da ima palm pre WIRELESS polnjenje

techfreak :) ::

12V ni nizka poleg tega je pa ne moreš dobiti iz USBja ... kar pomeni, da je večinoma neuporabna.

techfreak :) ::

jebo vas usb...a vam nism glihkar reku da ima palm pre WIRELESS polnjenje

WIRELESS ima večje izgube kot pa preko kabla. Pa še vseeno potrebuješ neko podlago na kateri polneš ...

JohanP ::

USB Mini-B je sicer že rahlo star, pa port je kar glomazen. Jaz imam na trenutnem telefonu USB Micro-B priključek, ki je bolj ploščat.

Bolj kot to kak USB priključek bo na telefonski/PDA strani je pomembno, da imajo polnilci USB-A port, v katerega vtakneš usb kabel, ki si ga dobil s svojo napravo. Na tak način bo vseeno kakšen USB port ima naprava.
Da ne bomo vsi capljali skupaj za Nokio, ki je bolj počasna pri uvajanju novih stvari.

techfreak :) ::

V bistvu se motiš ... nobeden ne bo polnilca hotel na USB priklopiti. Telefon boš direktno na USB priklopil in je.

Polnilci bodo pa verjetno potem samo 230V -> 5V usmerniki. In bodo imeli na izhodu USB priključek.

Zgodovina sprememb…

zee ::

Tako kot ima to Applov iPhone (z omenjenim usmernikom se da seveda brez tezav napolniti se iPode in razne Garminove igrace - oboje sem sprobal).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

smash ::

tuki maš

to je future ne pa nek usb...

zadeva bi bila lahko enotna za vse naprave seveda....poleg tega je se magnet..predstavli si zadevo u autu..kjer je nek del avta v sklopu armature tale kos...enostavno prlimas svoj gsm gor ..prvic se prime, pa se nafila se

ne pa nek usb..in to do leta 2012..al so slepi al pa ne vidijo v prihodnost..leta 2012 ne bo noben telefon imel vec prikljucka za polnjenje ampak bodo vsi wireless...garantirano

MrStein ::

Ja, smash, fensi je.
Tako kot moja 10 let stara električna ščetka za zobe.
To še ne pomeni, da bo folk "navalil". Razen če bo kaka huda propaganda. Ampak ne vidim argumentov:
- ima uzgube
- seva
- itd


(osebno nimam nič proti)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

SmeskoSnezak ::

Pa kakšni kabli? Solar power all the way. :P
@ Pusti soncu v srce... @

techfreak :) ::

Mene pri wirelessu motijo izgube ... tu pa se trudijo za varovanje okolja ...

Res pa je, da nimam nobenih pripomb, ker bi jaz najraje imel vse wireless. Še elektriko.

JohanP ::

V bistvu se motiš ... nobeden ne bo polnilca hotel na USB priklopiti. Telefon boš direktno na USB priklopil in je.

Polnilci bodo pa verjetno potem samo 230V -> 5V usmerniki. In bodo imeli na izhodu USB priključek.


V bistvu se ne motim, samo ti narobe razumeš zadevo, misliš pa si isto kot jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JohanP ()

christooss ::

jan01 Nokia e63 (N70, E71..) se ne polni preko USB porta. Razen seveda na način, ki ga je omenil Keyser Soze
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

jan01 ::

Nokia n85 se polni prek usbja(tudi priklučenega na pc)

Prospekt ::

Meni pa ni kul, da bom moral telefon priklapljat na eno napravo z usbjem, zdajšnji način mi je čisto v redu, samo je problem ko imaš vsako leto drugačne adapterje (ZMEDA).

Matevžk ::

@catal: Torej ti dajo adapter brez kabla, na katerem imaš USB-A vtičnico. Ali adapter za malo večje tokove z več vtičnicami, da lahko polniš več svojih naprav naenkrat.
lp, Matevžk

darkolord ::

da bom moral telefon priklapljat na eno napravo z usbjem
Med katere sodijo tudi samostojni polnilci...

RejZoR ::

Končno. Pri Samsungu mi je všeč da ga lahko polnim preko USBja al pa z namenskim polnilcem. Vseeno je bedno da ima sam telefon neko svojo obliko vtičnice in ne mini USB.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

techfreak :) ::

@catal: Torej ti dajo adapter brez kabla, na katerem imaš USB-A vtičnico. Ali adapter za malo večje tokove z več vtičnicami, da lahko polniš več svojih naprav naenkrat.

Ja, to je najboljše. Čeprav sam večinoma telefon polnim kar preko računalnika/televizije.

Še za fotoaparate in kamere rabimo nekaj takšnega ... čeprav so tam višji tokovi potrebni kot pa 500mA kar je max za USB.

T0RN4D0 ::

About time ja, upam da se čimprej prime in da bo moj naslednji telefon že z neko univerzalno lukno. :]
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

edge540 ::

Končno, samo to lahko rečem. 'Bout bloody time. Me zanima ali bodo še vedno dajali polnilec poleg pri vsakem novem aparatu, ali pa boš recimo nesel tja starega če se pokvari in boš dobil novega?

GeRo ::

Polnilce telefonov preko USB imaš že full cajta. Polnilci so univerzalni. Dobiš zraven različne priklope. Edini problem je da na tak način (preko USB) se telefon skoraj cel dan polni. Tako da je to v bistvu skoraj neuporabno.

squngy ::

Ja sej USB3 bo tudi več energije lahko dovedel (poleg podatkov), tako da recimo ta problem v prihodnosti ne bo tako velik.

T0RN4D0 ::

No ja, SE se polni preko USBja s pomočjo kabla za podatke ki ga dobiš zraven, motorola razr vem da se je tudi samo en patch je blo treba dol dat. Bolj pomembno je tuki to, da so priključki univerzalni, ostalo ni problem :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

techfreak :) ::

Polnilce telefonov preko USB imaš že full cajta. Polnilci so univerzalni. Dobiš zraven različne priklope. Edini problem je da na tak način (preko USB) se telefon skoraj cel dan polni. Tako da je to v bistvu skoraj neuporabno.

In cel dan pomeni 2 - 3 ure? Saj imaš 5V in 500mA. Tako malo pa tudi ni.

Hardstyle ::

Upam, da bo LG prišel k pameti in ustvari telefon, ki se bo polnil in hkrati imel omrežje oz. bil dosegljiv, ker sedaj, ko ga priklopiš na USB izgubi omrežje - polni pa se :(

Matevžk ::

Ne skrbi, težave se rešijo same od sebe. Namreč, če tega ne bo naredil, bo pač po hitrem postopku propadel (vsaj v telefonskem segmentu).
lp, Matevžk

bluefish ::

kot vedno je Apple izjema in se uporabi miniUSB izogiba. Izgovor je, da potem njihove naprave ne bi bile več združljive s starejšimi dodatki. Očitno jim je pretežko dodati še eno luknjo v ohišje.

http://blog.wired.com/gadgets/2009/02/m...

roli ::

Kolikor gledam je ohišje kakega ipoda že preveč tanko za kaki miniUSB.:D Sicer pa na drugem koncu je še vedno USB.

Torej lep polnilec, ki ima USB na luknjo na sebi pa bo. Če je na drugem koncu miniUSB super, če ni pa tudi ni tak problem.
http://www.r00li.com
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prenosni polnilec za laptop

Oddelek: Kaj kupiti
121328 (1220) sparaj
»

Prihajajo enotni polnilci za prenosne računalnike (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
6624105 (19543) Malajlo
»

Kje so enotni polnilci mobilnih telefonov? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10830076 (23831) OK.d
»

Za Evropo enotni polnilci mobilnih telefonov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
7813588 (11573) Pyr0Beast
»

Končno enotni polnilci mobilnih telefonov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
7212053 (8895) SmeskoSnezak

Več podobnih tem