Slo-Tech - IDC je objavil rezultate analize za leto 2017, ki kažejo na nadaljevanje negativnega trenda pri prodaji osebnih računalnikov. Glede na predpreteklo leto je lani prodaja PC-jev padla za 2,7 odstotka, kar predstavlja že šesto zaporedno leto z upadom prodaje. Trend naj bi se nadaljeval vse do leta 2022, so ocenili.
Lani je bilo prodanih 259,4 milijona osebnih računalnikov, leto pred tem pa 269 milijonov. Do leta 2022 naj bi ta številka upadla na 248 milijonov. Spomnimo, da je bilo v najboljših časih prodanih krepko prek 300 milijonov osebnih računalnikov na leto. V IDC dodajajo, da utegnejo situacijo spremeniti tablični računalniki, razstavljivi prenosniki (detachable) ipd. Če upoštevamo tudi prodajo teh, je trend rahlo pozitiven, a presežkov ni pričakovati. Kdor si elektronske naprave lahko privošči, jih že ima, pogostost nadgradnje in menjave pa pada.
Podobne težave imajo tudi proizvajalci pametnih telefonov. Povečujeta se tako trajanja lastništva telefona kot število nakupov rabljenih telefonov. Ljudje čedalje bolj spoznavajo, da tudi telefoni predprejšnje generacije zmorejo vse, kar zmorejo novejši, zato potreba po zamenjavi upada. Leta 2014 so ljudje telefon zamenjali povprečno po 23 mesecih, sedaj ga po 31 mesecih. Letos naj bi to naraslo na 33 mesecev. Ljudje so še vedno navdušeni nad najboljšim telefonom generacije, le da ne posegajo več po najnovejši generaciji tako pogosto. Včasih so večino rabljenih telefonov prodali na trge v razvoju, sedaj pa ji večino pokupijo v razvitih državah.
Novice » Ostale najave » Padanje prodaje osebnih računanikov se nadaljuje, telefone menjamo vse redkeje
LeQuack ::
Itak, če pa vsako generacijo hočejo dražje prodati kot prejšnjo, pogoltnost teh proizvajalcev je neizmerna. Naj dajo naslednji model ven ko imajo kaj pametnega za pokazat, ne pa vsako leto.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
harvey ::
Logična posledica navad uporabnikov. Premijski modeli so z vsako reinkarnacijo dražji in vse strmi k meji 1.000 USD. Pred nakupom premislijo, a je res tak skok, da za opravila potrebuješ res novo igračo. Očitno ne, in na trgu se to odrazi, vedno pa je nek segment kupcev, ki mora iti v korak s časom, ne glede na če je smotrno, potrebno in nujno.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
FireSnake ::
Če bi telefoni imeli enostavno zamenljive baterije, bi jih še redkeje menjevali.
Komentar povsem na mestu. Počasi ljudje vidijo, da jih strižejo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
lovro535v2 ::
Saj ni čudno da prodaja upada če so novi telefoni občutno predragi in nimajo nekih posebnjih novosti samo manjše posodobitve hardwara in softwerja.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
pegasus ::
Če bi telefoni imeli enostavno zamenljive baterije, bi jih še redkeje menjevali.Niso samo baterije ... na 10 let star pc lahko inštaliram moderne winse, na 20 let star pc pa moderen linux in oba delujeta relativno uporabno. Na 5 let star telefon je težko ali celo nemogoče (da prepovedano ne omenjam) namestit moderen OS. To vidim kot bistveno coklo pri stabilizaciji proizvodnje telefonov. In ta pri proizvajalcih niti ni zaželena, zato ker so njihovi ekonomisti preveč ozkogledni.
Mare2 ::
Včasih je Microsoft sodeloval s proizvajalci matičnih plošč, procesorjev. Vsak novejši OS je zahteval novejšo strojno opremo.
A sedaj ne več?
A sedaj ne več?
dronyx ::
Tako veliko pametnih in dragih telefonov se prodaja zato, ker je cena bistveno nižja v okviru posameznih paketov. Dvomim, da bi bili sicer ljudje pripravljeni dati 600 eur ali več za telefon. Z računalniki je pa praktično konec, saj so ubili še zadnji segment, kjer so ljudje dokaj pogosto menjavali računalnike - računalniki za igre. Zaradi kripto histerije bo marsikdo raje kupil konzolo, kot pa da nekajkrat preplača grafično kartico .
Markoff ::
Z računalniki ni nič konec, res pa marsikdo ne potrebuje namizne/podmizne škatle s kupom zmogljivih komponent in razširljivostjo. Tako kot s časopisi in radiem ter TVjem ni konec in še lep čas ne bo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
tikitoki ::
Pravzaprav bi bilo edino cudno, ce se prodajanebi upocasnila. Hvalabogu!
Nacrtovana proizvodnja smeti he mimo
Nacrtovana proizvodnja smeti he mimo
eric_cartman ::
Super .. Sedaj se lahko začnejo ukvarjat še z modularnimi laptopi, ki bi ti omogočali enostavno menjavo RAM-a, GPU-ja in procesorskih enot.
Ampak po tej logiki, bi prodaja laptopov potem narastla(novost), potem pa v parih letih ponovno padla.(ni potrebe po novem laptopu)
Ampak po tej logiki, bi prodaja laptopov potem narastla(novost), potem pa v parih letih ponovno padla.(ni potrebe po novem laptopu)
Glugy ::
Ko je trg zrel potreba za izdelek neha naraščat. Tako to v ekonomiji je. Vse se enkrat zasiči in ni je stvari da bi nenehno rastla. Lahko z triki narediš da dlje časa traja do zasičenja ( npr da narediš naprave bolj pokvarljive; baterije da se hitro znucajo ipd ) ampak kljub vsem tem trikcom navkljub ne morš imet nenehne rasti. Enostavno ni normalno da bi jo imel. Realna potreba po izdelkih na trgu pa je vidna po zasičenosti. Takrt zares vidš kok je izdelek vreden; koliko je realna številka kupcev.
Tako kot če v kozarec nalivaš da je poln potem pa čakaš da sončni žarki ogrejejo vodo da izhlapi preden spet lahko malo naliješ.
Tako kot če v kozarec nalivaš da je poln potem pa čakaš da sončni žarki ogrejejo vodo da izhlapi preden spet lahko malo naliješ.
Truga ::
Če bi telefoni imeli enostavno zamenljive baterije, bi jih še redkeje menjevali.Niso samo baterije ... na 10 let star pc lahko inštaliram moderne winse, na 20 let star pc pa moderen linux in oba delujeta relativno uporabno. Na 5 let star telefon je težko ali celo nemogoče (da prepovedano ne omenjam) namestit moderen OS. To vidim kot bistveno coklo pri stabilizaciji proizvodnje telefonov. In ta pri proizvajalcih niti ni zaželena, zato ker so njihovi ekonomisti preveč ozkogledni.
Tko dela kapitalizem. Vsak kvartal moras pokazat visji profit kot prejsnji kvartal, ce ne si slab, prakticno za odpad :D
dronyx ::
Z računalniki ni nič konec, res pa marsikdo ne potrebuje namizne/podmizne škatle s kupom zmogljivih komponent in razširljivostjo. Tako kot s časopisi in radiem ter TVjem ni konec in še lep čas ne bo.
Nisem mislil konec v smislu da se ne bi več prodajali, ampak preprosto ni neke velike potrebe po večjih zmogljivostih, da bi bilo smiselno računalnike tako pogosto menjati kot smo jih včasih, sploh pa za klasično pisarniško delo. Edina taka opazna novost v zadnjem času so recimo SSD diski.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
shadeX ::
Z računalniki je pa praktično konec, saj so ubili še zadnji segment, kjer so ljudje dokaj pogosto menjavali računalnike - računalniki za igre
Moj 4 leta star prenosnik še vedno cca 70% iger laufa na HD resolucijo + high detaile z zadovoljivimi FPS-ji, npr:
- World of Warcraft 80 FPS
- Hearthstone 95 - 105 FPS
- Rocket League 45 - 55 FPS
- Fortnite 40 - 45 FPS
Vmes se zadeva še snema in padca v FPS-ju ni opaziti.
Ostalih 30% sestavljajo igre tipa GTA 5 in druge podobne, kjer moram za zadovoljiv framerate krepko znižati resolucijo in detajle.
Če to zmore (sicer malo boljši prenosnik iz 2014), lahko še več nek high end PC za igre iz 2014. Kar hočem povedati je da nič niso ubili, samo povpraševanje se je zmanjšalo, ker so stare zadeve še vedno dobre. Kar je pa tudi cel point članka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
stara mama ::
Na 7 let starem prenosniku še vedno ženem virtualke in celo modelirnik.
Ko pogledam občasno kaj je novega pri prenosnikih do 1000€..... ni skoraj nič!!
Nisem si takrat predstavljal, da bo to tako dolgotrajna investicija
Ko pogledam občasno kaj je novega pri prenosnikih do 1000€..... ni skoraj nič!!
Nisem si takrat predstavljal, da bo to tako dolgotrajna investicija
Ekologija™ in Trajnost™
PlayTheGame ::
Povsem logično se mi zdi, da prodaja računalnikov že 6. leto stagnira, ker s približno tako starim računalnikom lahko poganjaš vse kar povprečen uporabnik potrebuje, teh pa je 90% ali več. Tipičen primer je sistem v podpisu, v tem času sem menjal samo grafično, dokupil disk ter preventivno zamenjal 10 let star napajalnik. Recimo 20 let nazaj pa s takrat 2 leti starim računalnikom nisi imel kaj za počet in si bil primoran v nakup novega (ali pa novih komponent).
Pri telefonih pa se mi zdi, da poleg manjšega napredka počasi pada tudi evforija oz. potreba po tem, da je treba imeti vsako leto nov model. Z aktualnim ali pa tudi z 1 leto starim flagshipom se komot zdrži naslednja 3 ali 4 leta, razni geeki, ki menjujejo po 2x letno so tu seveda izvzeti (ti so itak v manjšini, gonilo industrije so mainstream uporabniki).
Pri telefonih pa se mi zdi, da poleg manjšega napredka počasi pada tudi evforija oz. potreba po tem, da je treba imeti vsako leto nov model. Z aktualnim ali pa tudi z 1 leto starim flagshipom se komot zdrži naslednja 3 ali 4 leta, razni geeki, ki menjujejo po 2x letno so tu seveda izvzeti (ti so itak v manjšini, gonilo industrije so mainstream uporabniki).
Asus P8Z77-V Pro|i5-3570K|16GB DDR3 1600|Gigabyte G1 1060 GTX 6Gb
SSD Samsung 860evo 500Gb & 850evo 500Gb|4TB HDD|EVGA G3 750W
SSD Samsung 860evo 500Gb & 850evo 500Gb|4TB HDD|EVGA G3 750W
LeQuack ::
Saj zato pa se poslužujejo raznih trikov tako kot Apple, da nalašč upočasnjujejo starejše modele z ranimi updati.
Quack !
Egidij88 ::
Če se človek malo znajde se da dosti privarčevati. Npr. če imaš S7 ali iPhone 7 itd... ni potrebe po menjavi. Če greš v nakup telefona, ne boš kaj dosti zamujal, tudi če kupiš Moto G5+ ali kaj podobnega. Če si IT guy in ti leži en kos tu, en kos tam... dokupiš kar manjka in sestaviš soliden PC.
MrStein ::
Kaj je "slate tablet" ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
shadeX ::
Saj zato pa se poslužujejo raznih trikov tako kot Apple, da nalašč upočasnjujejo starejše modele z ranimi updati.
Se strinjam. Bi mar vzeli zgled po Samsungu in drugim Androidnežem, ker se jim teh grdih praks ni potrebno posluževati, ker jim že po enem, max. dveh letih telefon tako šteka, da potrebujejo novega.
MrStein ::
Če bi telefoni imeli enostavno zamenljive baterije, bi jih še redkeje menjevali.
Na katerem pa ni enostavno zamenjati baterije?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
oiwedfhjweif ::
Se strinjam. Bi mar vzeli zgled po Samsungu in drugim Androidnežem, ker se jim teh grdih praks ni potrebno posluževati, ker jim že po enem, max. dveh letih telefon tako šteka, da potrebujejo novega.
Zanimivo, meni 3 leta star android, po Telekomovi odkupni ceni 60€, dela v redu in še ne razmišljam o novem. Kaj delam narobe? V bistvu imam v pisarni za klice še vedno Galaxy Nexus, kater letnik je že to? 2010, 2011? Pa še vedno dela OK.
Android šteka, iOS upočasnjujejo, alternative pa ni. Juhej tvoj život
MrStein ::
eric_cartman je izjavil:
Super .. Sedaj se lahko začnejo ukvarjat še z modularnimi laptopi, ki bi ti omogočali enostavno menjavo RAM-a, GPU-ja in procesorskih enot.
RAM-e lahko menjaš že ves čas*
grafične,... tu in tam
CPU: to pa je res izjema
* razen na kakih ultratankih, kjer iz očitnih razlogov ne gre
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Saj zato pa se poslužujejo raznih trikov tako kot Apple, da nalašč upočasnjujejo starejše modele z ranimi updati.
Potem bi 5S rabil ves dan, samo da se phone app zažene. Pa dela hitro kot prvi dan.
Očitno apple reality distortion field ne seže v moje kraje. Bom napisal pritožbo...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
oiwedfhjweif je izjavil:
Se strinjam. Bi mar vzeli zgled po Samsungu in drugim Androidnežem, ker se jim teh grdih praks ni potrebno posluževati, ker jim že po enem, max. dveh letih telefon tako šteka, da potrebujejo novega.
Zanimivo, meni 3 leta star android, po Telekomovi odkupni ceni 60€, dela v redu in še ne razmišljam o novem. Kaj delam narobe? V bistvu imam v pisarni za klice še vedno Galaxy Nexus, kater letnik je že to? 2010, 2011? Pa še vedno dela OK.
Stepita se:
Nadomesca pa legendarnega Nexusa 7 (2012), ki bo sel v pokoj, saj je preprosto postal prepocasen.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nsa_ag3nt ::
MrStein ::
Odvisno od definicije "enostavno".
Za menjati RAM sem en laptop moral na prafaktorje razstaviti.
Sicer pa: Za vse drugo pa obstaja servisna delavnica.
Za menjati RAM sem en laptop moral na prafaktorje razstaviti.
Sicer pa: Za vse drugo pa obstaja servisna delavnica.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
nsa_ag3nt ::
MrStein
Obstaja, vendar ni zastonj.Kot tudi lahko nogavice nosiš prat v kemično čistilnico.
Poleg tega so proizvajalci zajebali v začetku, ko so bile baterije zamenljive.
Zadeva spominja za obdobje 2002-2011, ko na vse preveč avtih nisi mogel sam zamenjati žarnic (nedostopna mesta, poseben postopek, specialno orodje potrebno) - k sreči je Eu to norost prepovedala.
Sicer pa: Za vse drugo pa obstaja servisna delavnica.
Obstaja, vendar ni zastonj.Kot tudi lahko nogavice nosiš prat v kemično čistilnico.
Poleg tega so proizvajalci zajebali v začetku, ko so bile baterije zamenljive.
Zadeva spominja za obdobje 2002-2011, ko na vse preveč avtih nisi mogel sam zamenjati žarnic (nedostopna mesta, poseben postopek, specialno orodje potrebno) - k sreči je Eu to norost prepovedala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
MrStein ::
Hja, nekaj 10 EUR za menjavo ali nekaj 100 EUR za nov telefon. Vsak se sam odloči.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
opeter ::
Hja, nekaj 10 EUR za menjavo ali nekaj 100 EUR za nov telefon. Vsak se sam odloči.
Kot standardna analogija z avti, ko ne moreš sam menjat žarnice?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
MrStein ::
Kaj imajo avti in žarnice veze?
Poanta (nekje daleč gor), je da je "ubogi" folk "prisiljen" kupovati nove telefone, ker se jim ne da 10-20 EUR dati za menjavo baterije. In raje dajo 100-200 ali več za nov telefon.
Poanta (nekje daleč gor), je da je "ubogi" folk "prisiljen" kupovati nove telefone, ker se jim ne da 10-20 EUR dati za menjavo baterije. In raje dajo 100-200 ali več za nov telefon.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Shegevara ::
Kaj imajo avti in žarnice veze?
Poanta (nekje daleč gor), je da je "ubogi" folk "prisiljen" kupovati nove telefone, ker se jim ne da 10-20 EUR dati za menjavo baterije. In raje dajo 100-200 ali več za nov telefon.
Menjava baterije je najceneje (in tudi najbolj vprašljivo glede kvalitete) reci in piši 40€. Pribljižno toliko so vredne tudi same baterije, ki jih lahko za replaceable-battery telefone sam nakupiš in sam vstaviš v treh sekundah zastonj.
MrStein ::
Za "super drag" ajfoun je menjava baterije 39 EUR (vključuje baterijo).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
šernk ::
pa sej al je baterija zamenljiva al ne je eno in isto...edina razlika je da pri tistih z nezamenjljivo potrebuješ še šerawfciger za 2eur in pa eno staro kartico da telefon odpreš brez poškodb.
res da je 30s vs 10min dela ampak...če maš voljo in vsaj mal znanja jo boš sam zamenjal.
konec koncev kaj počnete da morate menjat baterije? 90% baterij bi moglo zdržat bp 3 leta, razen če jo polnite 2x dnevno. jaz potrebe po menjavi baterije pri vseh telefonih dosedaj še nisem imel.
glede androida: na 3 leta starem telefonu teče android 8.1.0 popolnoma tekoče in nimam nobenega dvoma da ne bom dobil androida 9 nanj (seveda je treba na XDA pogledat) in menjal ga bom ko crkne v družini eden od treh telefonov, ker večinoma dam moj stari telefon staršem jst pa kupim potem novega. Pa že na starejših telefonih mi je delal nov android brez problemov, glavni problem je da sony, samsung in tej na sistem naložijo en kup neuporabne robe.
telekom mi je recimo na novega LGja za 100eur inštaliral ene 10-15 aplikacij, ko sem samo njihovo sim kartico vanj vstavil. Pol pa pričakuj da bo telefon delal tekoče.
res da je 30s vs 10min dela ampak...če maš voljo in vsaj mal znanja jo boš sam zamenjal.
konec koncev kaj počnete da morate menjat baterije? 90% baterij bi moglo zdržat bp 3 leta, razen če jo polnite 2x dnevno. jaz potrebe po menjavi baterije pri vseh telefonih dosedaj še nisem imel.
glede androida: na 3 leta starem telefonu teče android 8.1.0 popolnoma tekoče in nimam nobenega dvoma da ne bom dobil androida 9 nanj (seveda je treba na XDA pogledat) in menjal ga bom ko crkne v družini eden od treh telefonov, ker večinoma dam moj stari telefon staršem jst pa kupim potem novega. Pa že na starejših telefonih mi je delal nov android brez problemov, glavni problem je da sony, samsung in tej na sistem naložijo en kup neuporabne robe.
telekom mi je recimo na novega LGja za 100eur inštaliral ene 10-15 aplikacij, ko sem samo njihovo sim kartico vanj vstavil. Pol pa pričakuj da bo telefon delal tekoče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
shadeX ::
Pol pa pričakuj da bo telefon delal tekoče.
Ravno danes imel čistko na telefonu. Ne zaradi tega ker bi delal počasi, ampak zaradi tega ker je moj "desktop" postal neznosen. 9 sceenov in vsi polni neuporabnih aplikacij. Zbrisal okoli 140 aplikacij/iger, ostali so mi nato še 3 screeni aplikacij in iger.
Telefon ni nič hitrejši kot pred izbrisom, niti ni bil prej počasnejši. To da govorimo o 15 aplikacijah in "strugglaš", da telefon ne dela tekoče, potem imaš podhranjen aparat.
Imam iOS, kako pa bi zadnje čase fural 140 appov na Androidu pa nimam pojma. V časih ko sem ga še imel, bi vsaka v ozadju nekaj delala in uporabljala dragocene resource. 140 appov na Androidu pred 3 leti so bile le sanje.
shadeX ::
Zate pa da trolaš okoli zadev, o katerih nimaš pojma :)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Dimnik ()
blackbfm ::
Imam iOS, kako pa bi zadnje čase fural 140 appov na Androidu pa nimam pojma. V časih ko sem ga še imel, bi vsaka v ozadju nekaj delala in uporabljala dragocene resource. 140 appov na Androidu pred 3 leti so bile le sanje.
Normalen clovek ne rabi furat 140 appov.. Sicer pa so appi skoz leta vse bolj zahtevnejsi, bolj "mesnati".
Ni mi pa cist jasno kaksno cudno čarovnijo izvajajo pri applu da vse bolj zahtevnejse aplikacije, skupaj z zniževanjem zmogljivosti telefona, ne vplivajo na uporabnisko izkusnjo. Mogoce so pa samo nekateri uporabniki začarani, v svojem svetu
šernk ::
Telefon ni nič hitrejši kot pred izbrisom, niti ni bil prej počasnejši. To da govorimo o 15 aplikacijah in "strugglaš", da telefon ne dela tekoče, potem imaš podhranjen aparat.
a nisem napisal da je nov telefon za 100eur? Ti ne da to mislit, da je zadeva namenjena predvsem klicem in pa da narediš kakšno sliko?
Na mojem oneplus 2 imam točno 31 aplikacij od tega sta točno 2 preveč, pa jih lahko komot še 30 dodatnih inštaliram in se telefonu to ne bo poznalo, ker 4GB rama naredi svoje (trenutna poraba rama se mi vrti stalno med 2,5 in 3,5GB - ram je zato da se porabi in mi ko zaženem novo aplikacijo ga lepo sprazni če rabi dodaten ram)
na drugi strani imaš pa telefon z cca 25% te moči in ti že proizvajalec in operater inštalirata skupaj 30 nepotrebnih aplikacij, dodaš še 15 svojih, ki jih potrebuješ in telefonu logično začne v primanjkovati rama, da bi vse to učinkovito poganjal. Meni recimo sistem pobere 7GB prostora in pri 64GB prostora to osebno meni ne pomeni nič, če ti pa pobere 7GB pri 8GB prostora je pa to druga zadeva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
shadeX ::
Normalen clovek ne rabi furat 140 appov..
Nisem normalen človek.
da vse bolj zahtevnejse aplikacije, skupaj z zniževanjem zmogljivosti telefona,
Mojega telefona niso upočasnili. Niti ni nobenega razloga za to dejanje.
ne vplivajo na uporabnisko izkusnjo
Če ne tečejo v ozadju ni nobenega impacta na performance.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
blackbfm ::
Če ne tečejo v ozadju ni nobenega impacta na performance.
A hoces rect da ios blokira izvajanje aplikacij v ozadju.. To zna danes tut vsak spodoben andorid
bambam20 ::
Z računalniki je pa praktično konec, saj so ubili še zadnji segment, kjer so ljudje dokaj pogosto menjavali računalnike - računalniki za igre. Zaradi kripto histerije bo marsikdo raje kupil konzolo, kot pa da nekajkrat preplača grafično kartico .
Ni ravno tako. Če odmislimo manjšino ( tisti, ki na vsake 2 leti menjavajo grafično in procesorje ) večina kupi računalnik in ga uporablja 6-7 let.
Večina ne kupi grafične za veliko denarja. Spet zmotno razmišljanje.
Imam iOS, kako pa bi zadnje čase fural 140 appov na Androidu pa nimam pojma. V časih ko sem ga še imel, bi vsaka v ozadju nekaj delala in uporabljala dragocene resource. 140 appov na Androidu pred 3 leti so bile le sanje.
Ti nisi normalen uporabnik. Bo treba široko sliko pogledat in ne manjšino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
nejodagreat ::
A hoces rect da ios blokira izvajanje aplikacij v ozadju.. To zna danes tut vsak spodoben andorid
Delam zadnjih 5 let kot ios app dev, pa ti lahko povem da je dosti težje držat iOS aplikacijo "živo" v ozadju. Za zadeve kot so npr location services ali VoIP (seznam maš tu) še gre, ni pa "sticky services", ki so bili možni na androidu še pred kratkim (ne spremljam več dovolj androida da bi vedel kak je trenutno s tem, na 5.0 mislim da ni bilo problem izvajat aplikacijo nonstop v ozadju).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nihče ne mara za tablice, prodaja že štiri leta pada (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 21639 (16997) | kanarin |
» | Prodaja osebnih računalnikov upada, pametnih telefonov pa ne (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 29489 (26529) | čuhalev |
» | Prodaja osebnih računalnikov potonila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Rezultati | 39467 (33052) | Glugy |
» | Apple z rekordnim dobičkom (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 23774 (20916) | nekikr |
» | Pametni telefoni vedno bolj priljubljeniOddelek: Novice / Ostale najave | 4743 (3836) | Bor H |