The New York Times - Na spletu še vedno precej odmeva odločitev Yahoojeve izvršne direktorice, da od junija prepove delo od doma. Ker je bilo objavljenih mnogo študij, ki kažejo na prednosti tovrstne ureditev, je na prvi pogled odločitev Marisse Mayer presenetljiva. A Mayerjeva se ne odloča na podlagi navdiha, ampak suhoparnih številk in dejstev (kar so jo recimo nekateri zaposleni v Googlu zamerili, ko je iz statistike odločala, kateri dizajn začetne strani bodo uporabili, a pristop je deloval).
Yahoo je imel pred prihodom Mayerjeve cel kup problemov in njena naloga je te probleme odstraniti. Podjetje, ki je bilo včasih sinonim za iskanje po internetu, se je v zadnjem desetletju izgubilo. Prehitel jih je vitkejši Google, medtem ko se je Yahoo odebelil in začel capljati zadaj. V Silicijevi dolini delo v Yahooju ni več nekaj, s čimer bi se zaposleni pohvalili. Morala je bila na psu, so plastično povedali. To je velik problem in Mayerjeva je dobila nalogo "revitalizirati Yahoo".
Prva stvar, ki jo je opazila ob prihodu v podjetje, so bila prazna parkirišča. Yahoo ima namreč eno izmed najbolj liberalnih ureditev glede dela na domu in mnogo zaposlenih je polni delovni čas delalo od doma, še več pa je bilo takih, ki so to možnost izkoristili kak dan v tednu. Mayerjeva se je vprašala, ali ti ljudje dejansko delajo to, za kar so plačani, zato je v svojem slogu šla preverit dnevniške datoteke VPN-povezav. Ugotovila je, da ljudje niti slučajno niso dostopni toliko časa, kot bi od njih pričakovali. Tudi nekateri nekdanji zaposleni so spregovorili o problemu in podprli odločitev Mayerjeve. V Yahooju je cel kup ljudi, pravijo, ki uradno dela od doma, v resnici pa v službenem času postavlja svoje start-upe in počne tisoč drugih stvari, ki nimajo nobene zveze z Yahoojem.
Mayerjeva je s to odločitvijo strla več orehov hkrati. Najprej je pokazala, da je ni strah sprejemati velikih odločitev, čeprav se mnogi z njimi ne bodo strinjali. Nič ni namreč slabšega za podjetje, kot vodja, ki cinca. Po eni strani bo s tem dvignila skupinski duh v podjetju, saj za občutek pripadnosti ljudje pač morajo delati na istem mestu. Začetno nezadovoljstvo ob spremembi režima pa se bo hitro poleglo, saj se ljudje konec koncev sorazmerno hitro vsega navadijo. Ob sodelovanju v živo se poraja mnogo idej, ki so plod neposredne komunikacije, in nenazadnje je to tudi taktika mehkega odpuščanja tistih, ki se ne bodo mogli sprijazniti z novim režimom. In Yahoo potrebuje nižje stroške dela, če želi uspeti.
Pristopi so seveda različni. Google svoje zaposlene motivira tako, da imajo v službi različne bonbončke - vrtce za otroke, brezplačne obroke, fitnes in podobno. Yahoo se je pač odločil za manj korenčka in več palice, čeprav Mayerjeva dodaja, da brezplačna hrana in podobno ni problem, če bodo le ljudje v podjetju. Vse skupaj seveda ni tako črno, kot se zdi na prvi pogled. Mayerjeva želi doseči, da bi se ljudje redno naslikali v podjetju, ne pa da ima Yahoo armado zaposlenih v vseh divizijah, ki jih nihče nikoli ne vidi. Nekdanji zaposleni pravijo, da je v podjetji cel kupi ljudi, ki se "skrivajo" in Yahoo od njih dejansko nima nič razen stroškov. Eden izmed menedžerjev je svojim podrejenim, denimo, povedal, da pričakujejo, da bodo v podjetju, kolikor bodo le mogli. Če morajo peljati otroka k zdravniku ali počakati na inštalaterja, seveda lahko tisti dan delajo od doma. In to je človeško.
Novice » Rezultati » Yahoojeva ukinitev dela od doma nujna
opeter ::
Mayerjeva želi doseči, da bi se ljudje redno naslikali v podjetju, ne pa da ima Yahoo armado zaposlenih v vseh divizijah, ki jih nihče nikoli ne vidi. Nekdanji zaposleni pravijo, da je v podjetji cel kupi ljudi, ki se "skrivajo" in Yahoo od njih dejansko nima nič razen stroškov.
Hehe, izgleda, da imajo (so imeli) socializem tudi drugje.
Me prav zanima, koliko ljudi dela v velikih firmah (naj bodo privatne ali državne), za katere se sploh ne ve, kaj delajo, vseeno pa dobivajo plačo.
Hehe, izgleda, da imajo (so imeli) socializem tudi drugje.
Me prav zanima, koliko ljudi dela v velikih firmah (naj bodo privatne ali državne), za katere se sploh ne ve, kaj delajo, vseeno pa dobivajo plačo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
kocco ::
Človeško je tudi, da tak liberalen pristop začne peščica
izkoriščati, na koncu pa najebejo vsi kolektivno. Seveda
vse v imenu "šparanja, racionalizacije" bla bla bla
izkoriščati, na koncu pa najebejo vsi kolektivno. Seveda
vse v imenu "šparanja, racionalizacije" bla bla bla
mrTwelveTrees ::
Ženska nima pojma, zbila jim bo moralo, tudi če preko VPNja niso bili dosegljivi, so zaposleni neredili več kot pa v službi, zdaj pa ko se bodo vozili pa bodo sigurno naredili malenkost manj....
Tilen ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Ženska nima pojma, zbila jim bo moralo, tudi če preko VPNja niso bili dosegljivi, so zaposleni neredili več kot pa v službi, zdaj pa ko se bodo vozili pa bodo sigurno naredili malenkost manj....
Bomo videli.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
keitai ::
Spet ljudje na slotechu vedo več, kot direktor podjetja z vsemi internimi podatki. In glede na to, da je postala direktor, ima verjetno več pojma glede vodenja, kot mrTwelveTrees.
Spura ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Ženska nima pojma, zbila jim bo moralo, tudi če preko VPNja niso bili dosegljivi, so zaposleni neredili več kot pa v službi, zdaj pa ko se bodo vozili pa bodo sigurno naredili malenkost manj....
Dvomim. Folk mreni na polno. Ze ideja, da so naredili isto kot ce bi bili v sluzbi je vprasljiva, ti pa pravis, da so naredili vec kot pa v sluzbi kar je naravnost smesno. To zihr ni res za vecino (in to zgleda pravijo tudi nekdanji zaposleni).
jlpktnst ::
Problem je če preveč folka lufa in pade morala tistim, ki bi res radi delali. Potem si rečeš zakaj že bi delal če nihče ne dela?
RedZo ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Ženska nima pojma, zbila jim bo moralo, tudi če preko VPNja niso bili dosegljivi, so zaposleni neredili več kot pa v službi, zdaj pa ko se bodo vozili pa bodo sigurno naredili malenkost manj....
Dvomim. Folk mreni na polno. Ze ideja, da so naredili isto kot ce bi bili v sluzbi je vprasljiva, ti pa pravis, da so naredili vec kot pa v sluzbi kar je naravnost smesno. To zihr ni res za vecino (in to zgleda pravijo tudi nekdanji zaposleni).
Zadeva ni nikoli črno bela. Resne raziskave so večkrat izmerile in potrdile, da delo na daljavo pozitivno vpliva na produktivnost. Te iste pa so tudi pokazale, da je za to potrebno prilagojeno vodenje zaposlenih. Kaj se je dogajalo na Yahooju pa ne vem. Bi pa še povedal, da se delo od doma sliši privlačno, a je za delavca lahko to tudi zelo kruta in negativna izkušnja: izoliranost, prezrtost pri napredovanjih, depresije... Tudi oddaljeno okolje od kjer delaš mora biti urejeno in delavec mora imeti določene osebnostne značilnosti, da se izogne temnim platem dela na daljavo...
user1618 ::
Tako se dela! Se popolnoma strinjam z Marico.
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
acquiesce ::
Ženska vejetno že ve kaj dela, saj ni nek amater. Zgleda, da pač pri njih delo na daljavo ni oz. ne funkcionira, tako kot je treba.
Tody ::
Od česa Yahoo sploh še živi? :) Drugače pa ja se strinjam s tem da, bi morali večino časa bit v službi, če ti šef pusti pa delaš kak dan od doma. Vrjetno se bi dal tudi kako uspešnost merit. Saj če moreš špilat help desk vrjetno imaš toliko in toliko emailov, klicov. Če si programer mora zadaj biti toliko in toliko vrstic...
c00L3r ::
Lahko delajo od doma ali iz pisarne. Yahoo bo propadel. Imajo sploh kakšno storitev, ki bi izstopala? Zadnje upanje jim je, da kupijo kak dober startup. Saj intertno nimajo prave motivacije in svežih idej. Dober kader jim je že zdavnaj odšel, je veliko boljših priložnosti v IT-u v ZDA. Ostajajo pa jim taki, ki se skrivajo in vlečejo plačo, menedžerji, ki vedo da nimajo pojma kaj delajo in copate ki se ne upaje za sebe postavit.
Gregor P ::
Od česa Yahoo sploh še živi?Os spama, ki ga prejem dnevno (imam račun tam samo za takšne zadeve odprt)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Keyser Soze ::
A Mayerjeva se ne odloča na podlagi navdiha, ampak suhoparnih številk in dejstev (kar so jo recimo nekateri zaposleni v Googlu zamerili, ko je iz statistike odločala, kateri dizajn začetne strani bodo uporabili, a pristop je deloval).
Zadeva je hruška v primerjavi z jabolkom spora.
VPN statistika pokaže povezljivost na DM, storilnost je pa čisto druga domena.
Pa upam, da tole z google homepage ni edina njena referenca, ker nekateri ljudje so dejansko bolj efektivni če delajo od doma oz. si sami razporejajo svoj delovni čas.
OM, F, G!
Barbarian ::
že samo dejstvo da je yahoo v zatonu lepo pokaže da niso bili kaj prida bolj storilni doma..
super, bravo direktorica. Vsaj nekaj se je lotila in poizkuša izboljšati situacijo.
super, bravo direktorica. Vsaj nekaj se je lotila in poizkuša izboljšati situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barbarian ()
jlpktnst ::
Haha kako vsi zagovarjajo slackanje doma.
Delo doma pač ni tako enoplasten problem, @RedZo je lepo napisal.
Delo doma pač ni tako enoplasten problem, @RedZo je lepo napisal.
Keyser Soze ::
Jaz delam doma. Samo delam doma izven službenega časa. Ne želim imeti te obveznosti, želim imeti svobodo pri izbiri ali še kaj naredim doma ali pa pač ne če se bom počutil lenega.
RedZovega prispevka sploh videl nisem in je res zadel bistvo. Ni pa to nobeno brezpogojno zagovarjanje dela doma kot to želijo prikazati nekateri primerki. Dejstvo je, da ne moreš odločati o smiselnosti nekega ukrepa na podlagi suhoparne analize zgolj enega dejavnika. V tem primeru bojda celo VPN logov. Pač, tak ukrep je kompleksna zadeva in zahteva precej bolj poglobljen pristop, vsekakor pa je IMO minoren dejavnik pri uspešnosti podjetja. Vsaj v primeru Yahooja, ki imajo precej večje probleme kje drugje kot pri delu na domu.
RedZovega prispevka sploh videl nisem in je res zadel bistvo. Ni pa to nobeno brezpogojno zagovarjanje dela doma kot to želijo prikazati nekateri primerki. Dejstvo je, da ne moreš odločati o smiselnosti nekega ukrepa na podlagi suhoparne analize zgolj enega dejavnika. V tem primeru bojda celo VPN logov. Pač, tak ukrep je kompleksna zadeva in zahteva precej bolj poglobljen pristop, vsekakor pa je IMO minoren dejavnik pri uspešnosti podjetja. Vsaj v primeru Yahooja, ki imajo precej večje probleme kje drugje kot pri delu na domu.
OM, F, G!
Smurf ::
Ti verjamem, da lahko naredis bistveno vec doma. Ampak interpolirat tega na Yahoo pa ne mores (kaj je bolje v tem primeru lahko zgolj ugibas). Sem pa preprican, da ima Mayerjeve bistveno vec podatkov glede tega kot mi in verjetno tudi boljse sposobnosti vodenja. Ce je bila pravilna bomo pa videli.
Keyser Soze ::
Ti verjamem, da lahko naredis bistveno vec doma.
Not my point.
Plus, več naredim v službi. Doma samo kdaj pa kdaj kaj poflikam, da se mi ni treba potem v službi trgat.
OM, F, G!
mtosev ::
hehe tale yahoo je proti koncu. google ga je že davno povozil, bing tud verjetno. še samo životarijo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
nekikr ::
Še vedno pa so tako veliki, da vseeno lahko spremenijo usodo. Ali vsaj probajo. Kot recimo Nokia kjer vse kaže, da se bodo pobrali (daleč od kakšnih rekordnih zadev izpred let, ampak vseeno).
Sicer pa je delo od doma primerno le za peščico ljudi in nikakor ne kar za vse, da je potem "parkirišče prazno". Zelo podobno je tisti barski debati o varčevanju za penzijo "naj dajo meni ta denar, pa ga bom sam šparal in obračal do smrti, pa bom imel več od tega". Nekaj promilov res, ostalo bi bila pa ena sama žalost. Delo od doma je identično temu.
Sicer pa je delo od doma primerno le za peščico ljudi in nikakor ne kar za vse, da je potem "parkirišče prazno". Zelo podobno je tisti barski debati o varčevanju za penzijo "naj dajo meni ta denar, pa ga bom sam šparal in obračal do smrti, pa bom imel več od tega". Nekaj promilov res, ostalo bi bila pa ena sama žalost. Delo od doma je identično temu.
enpac ::
Sicer ne najbol pomebni dodatek ampak glede po alexi je google.com prvi takoj za tem sta se facebook in youtube, yahoo.com pa 4, bing je na 18 mestu in to je v stevilu obiska kr konkretna razlika. Tak, da nekak cisto za odpisat jih ni. Ce pa po lestvici 4 stran propade potem, pa je res nekje problem !
knesz ::
hehe tale yahoo je proti koncu. google ga je že davno povozil, bing tud verjetno. še samo životarijo
Sem šel po parih letih na Yahoo stran. Prvi vtis je, da je drugačen od Googla in Binga. Vstopna novičarska stran za ameriški trg, ki hkrati ponuja še (verjetno) soliden iskalnik in storitve spletne pošte. Dovolj zanimivo za oglaševalce.
Odločitev glede dela od doma je pa težko komentirati, ker je premalo informacij. Se je pa v našem primeru pokazalo, da je produktivnost precej večja, če je zaposleni prisoten v podjetju, kot pa če dela doma. Vzorec je bil cca 1 leto dela od doma ter zadnje dva meseca delo v podjetju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: knesz ()
Glugy ::
Men se zdi to tko mal amatersko. Naredi se program da preverja avtomatsko kdaj se pristopa od doma in če se ne pristopa takrat in toliko kot je zmenjeno potem pač javi sistem nadzorniku, ta preveri itd itd. Vsak dan se ima skype sestanek z vsemi na določenem področju vsaj za cca pol ure. itd itd..ful se da nardit enih stvari. Najlaži je pa sam skenslat delo od doma? ma dej.. sm mislu da smo vendarle nek miselni napredek naredil. mislm če kdo ni resn se ga pač da da mora prihajat na podjetje delat, če pa je kdo resn pa ma disciplino pa ne razumem zakaj ne bi smel od doma delat? vse se da rešt.
Poleg tega pa v Ameriki kjer Yahoo po večini zaposluje je problem ker je z lahkoto tudi po 200 km in več stran služba. Eni se vozjo dam sam spat pol pa spet v službo ... in če rečeš da morš isti dan namest 0 km naredit 400 km(200 eno smer) potem se to pozna še kako in je upad morale razumen. Meni se zdi da če hočš met dobr kadr morš tud mal poskrbet da ni preveč kruto. Ne vem no, men se ne zdi fer do tistih k majo res delč in v svoji bližnji okolici ne bi mogl najdt dela ki bojo mogl kr na enkrat tok delč hodt. Mislim da strokovnjaki so tok pametni da bi lahk dal boljšo rešitev, tako da bi se dal tud od doma učinkovito delat.
Poleg tega pa v Ameriki kjer Yahoo po večini zaposluje je problem ker je z lahkoto tudi po 200 km in več stran služba. Eni se vozjo dam sam spat pol pa spet v službo ... in če rečeš da morš isti dan namest 0 km naredit 400 km(200 eno smer) potem se to pozna še kako in je upad morale razumen. Meni se zdi da če hočš met dobr kadr morš tud mal poskrbet da ni preveč kruto. Ne vem no, men se ne zdi fer do tistih k majo res delč in v svoji bližnji okolici ne bi mogl najdt dela ki bojo mogl kr na enkrat tok delč hodt. Mislim da strokovnjaki so tok pametni da bi lahk dal boljšo rešitev, tako da bi se dal tud od doma učinkovito delat.
LuiIII ::
Glede na to, da imam nekaj izkušenj z delom na domu, si upam trditi, da je problem predvsem v tem, da se morata obe strani zavedati odgovornosti in si hkrati zaupati. Sam zagovarjam ROWE (results only working environment), a se tudi zavedam, da je omenjen princip dela mogoče vpeljati le v precej individualnih oz. organizacijsko ohlapnih delovnih skupinah z veliko možnostjo fleksibilnosti. V primeru Yahooja je težava verjetno v tem, da so kontrolni mehanizmi oz. ugotavljanje delovne uspešnosti precej pomanjkljivi ali pa celo neobstoječi.
gruntfürmich ::
uuuu, zopet slo tech menedžerska skupnost najpametnejša zakaj je to slaba poteza...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
darkolord ::
Me prav zanima, koliko ljudi dela v velikih firmah (naj bodo privatne ali državne), za katere se sploh ne ve, kaj delajo, vseeno pa dobivajo plačo.Sem že večkrat slišal, kako so v kakšnih zelo velikih korporacijah kakšni oddelki, za katere nihče ne ve, kaj počnejo; ker so tam že od pamtiveka, si pa tudi nihče ne upa vprašati (ali pa ni nikogar, ki bi ga lahko vprašali), kaj sploh počno (rajši ne tikat, mogoče hranijo hrčke); ali pa se enostavno izgubijo v kopici divizij, ne kurijo pa dovolj resourcov, da bi prišli pod drobnogled.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Matako ::
Mayerjeva se je vprašala, ali ti ljudje dejansko delajo to, za kar so plačani, zato je v svojem slogu šla preverit dnevniške datoteke VPN-povezav. Ugotovila je, da ljudje niti slučajno niso dostopni toliko časa, kot bi od njih pričakovali.
Prekleto nadležna blondinka!
/\/\.K.
Mr.G. ::
Mayerjeva želi doseči, da bi se ljudje redno naslikali v podjetju, ne pa da ima Yahoo armado zaposlenih v vseh divizijah, ki jih nihče nikoli ne vidi. Nekdanji zaposleni pravijo, da je v podjetji cel kupi ljudi, ki se "skrivajo" in Yahoo od njih dejansko nima nič razen stroškov.
Hehe, izgleda, da imajo (so imeli) socializem tudi drugje.
Me prav zanima, koliko ljudi dela v velikih firmah (naj bodo privatne ali državne), za katere se sploh ne ve, kaj delajo, vseeno pa dobivajo plačo.
Tam nekje med 1/4 in 1/3. Kjer jih je manj je nekej hudo prav.
Sicer pa, če pogledaš malce bolj podrobno vidiš okrog vodilnih OGROMNO PRISESKOV. In teh je prbližno 1/4. Potl so pa še po proizvodnji, kjer so veze in poznanstva in tam jih je še ostali %.
Čist simpl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.G. ()
LuiIII ::
Zato pa sam zagovarjam majhne firme in majhne teame kjer ni neke hude vertikalne strukture, ampak zadaeva pade ali gre na podlagi sodelovanja in zaupanja. Ljudje za optimalno delovanje in sodelovanje pa rabimo nek oseben prostor. Nekateri manj, drugi pa več. Če se vsi v mali firmi zavedamo svojih prednosti in napak, če smo jih sposobni sprejemati in ceniti, potem je to to. To pa je mogoče v majhnih skupinah sodelavcev. Ideal je nekako 6. Seveda v kakšni proizvodnji pa tako ne pridemo prav daleč.
Grumf ::
Mislim da je ženskica (čeprav bi jo imel prav rad ob štedilniku in v postelji (tribute to 8. march)) tule brcnila v temo kolikor se le da. Če so stvari narejene, je vseeno koliko je kdo v službi, takšne zadeve, ki si jih je privoščila si lahko zamisli samo nesposoben manager, ki ne zna zastaviti ciljev in potem se zgovarja na zaposlene. Zadeva je hudo preprosta: če narediš vredu, če ne narediš letiš. Pa če prideš v službo ali pa ne. V bistvu socialistični model uvaja sedaj, če misli da bodo pa zdaj, ko jih je razjezila bolj delali, se je krepko uštela, sedeti in gledati v zrak zna vsak, startup lahko pa tudi iz službe furaš, popolnoma enako kot lahko delaš od doma. Yahoo is going down, vse kar je razkrila, da imajo nesposoben team in project managment, kakor tudi recrouting... fail. Sicer je pa napaka precej klasična, namesto, da bi začenjal z novimi projekti, če imaš ljudi, raje rekrutiraš ko imaš projekte. In vzameš vsakega.
Samo sposobne managerje na področju developmenta je pa težko najti, še težje kot tehnične prodajalce, do sedaj sem imel priliko spoznati enega samega in ravno zaradi tega bi se zavzel za Valvov model, dobi kompetentne ljudi, pa čeprav manj, in naženi ves low in middle management. Naj bodo ljudje ponosni na to kar delajo, pa se bo zadeva premikala naprej sama od sebe.
Samo sposobne managerje na področju developmenta je pa težko najti, še težje kot tehnične prodajalce, do sedaj sem imel priliko spoznati enega samega in ravno zaradi tega bi se zavzel za Valvov model, dobi kompetentne ljudi, pa čeprav manj, in naženi ves low in middle management. Naj bodo ljudje ponosni na to kar delajo, pa se bo zadeva premikala naprej sama od sebe.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Grumf ()
johanblond ::
Če so stvari narejene, je vseeno koliko je kdo v službi, takšne zadeve, ki si jih je privoščila si lahko zamisli samo nesposoben manager, ki ne zna zastaviti ciljev in potem se zgovarja na zaposlene.
Zadeva je hudo preprosta: če narediš vredu, če ne narediš letiš.
Naj bodo ljudje ponosni na to kar delajo, pa se bo zadeva premikala naprej sama od sebe.
Ona ocenjuje (pravilno ali nepravilno, stvar debate) da je ravno problem Yahoo-ja to, da ljudje niso več ponosni na to kar delajo. Naredijo korektno (pa še to ne vsi, očitno je kar nekaj ki jih niti tega ne) kar morajo narediti to, kar je na spisku nalog in to je to.
To, da narediš kar ti šef reče (v službi ali pa doma) je mogoče dovolj nekje za neko nezahtevno (proizvodno) delo, ko pa si na področju, kjer so ideje vse in je kokurenca brutalna pa tak odnos do dela ne zaleže.
Skratke, ustvarjalne klime ki bi jo moral imet internetni pionir kot Yahoo očitno ni in želi z interakcijami med ljudmi doseči, da se ustvarjalnost vrne.
Jaz osebno včasih delam od doma, ko mi to ravno ustreza (en dan na 2 tedna) in takrat sem dejanko tudi zelo produktiven, drugače pa bi dolgoročno pomenilo to strokovno smrt, na eni 15 min kavi s sodelavci se zgenerira več idej, ki jih jaz uporabim, kot če bi 12 ur trdo delal za računalnikom.
opeter ::
johanblond je izjavil:
... da ljudje niso več ponosni na to kar delajo. Naredijo korektno (pa še to ne vsi, očitno je kar nekaj ki jih niti tega ne) kar morajo narediti to, kar je na spisku nalog in to je to.
To, da narediš kar ti šef reče (v službi ali pa doma) je mogoče dovolj nekje za neko nezahtevno (proizvodno) delo, ko pa si na področju, kjer so ideje vse in je kokurenca brutalna pa tak odnos do dela ne zaleže.
Ampak točno to velja za večino (slovenskih) podjetij in ne samo to, ampak tudi večina zaposlenih v javnem sektorju ima točno tak odnos do dela.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
c00L3r ::
Zakaj bi se pa pretegoval, če ne boš ustrezno nagrajen? Pa za mene ni ustrezna nagrada 5% več pri eni mesečni plači, ampak npr. več dni dopusta, boljše delovno okolje, delež v podjetju, možnost dela od doma...
Pri nas v javnem sektorju so vsi delavci ocenjeni kot nadpovprečni. Je bil en prispevek o tem, kako zdaj ne vedo koga odpustit, ko je treba varčevat. In bodo v primeru šol odpustili tiste učitelje, ki imajo več prihrankov. Tisti, ki pa sproti zapravljajo svojo plačo, pa bodo obdržali službe. To pa zato, ker nimajo drugih opcij, po katerih bi se lahko odločali in bodo gledalo premoženjsko stanje.
Zato pa jaz pravim, tovarne (oz. podjetja) delavcem. V primeru multinacionalk se pa naj čez leta zaposlitve avtomatsko veča delež zaposlenemu. Tako bodo vsi boljše delali, če vedo da bodo ob koncu leta ali četrtletja dobili nagrade. Ne pa da nagrade poberejo samo vodstvo in lastniki.
Pri nas v javnem sektorju so vsi delavci ocenjeni kot nadpovprečni. Je bil en prispevek o tem, kako zdaj ne vedo koga odpustit, ko je treba varčevat. In bodo v primeru šol odpustili tiste učitelje, ki imajo več prihrankov. Tisti, ki pa sproti zapravljajo svojo plačo, pa bodo obdržali službe. To pa zato, ker nimajo drugih opcij, po katerih bi se lahko odločali in bodo gledalo premoženjsko stanje.
Zato pa jaz pravim, tovarne (oz. podjetja) delavcem. V primeru multinacionalk se pa naj čez leta zaposlitve avtomatsko veča delež zaposlenemu. Tako bodo vsi boljše delali, če vedo da bodo ob koncu leta ali četrtletja dobili nagrade. Ne pa da nagrade poberejo samo vodstvo in lastniki.
darkolord ::
Zakaj bi se pa pretegoval, če ne boš ustrezno nagrajen? Pa za mene ni ustrezna nagrada 5% več pri eni mesečni plači, ampak npr. več dni dopusta, boljše delovno okolje, delež v podjetju, možnost dela od doma...Ja, vse to lahko dobiš šele potem, ko se nekaj časa preteguješ.
Saj vem, najprej bi rad vse te bonuse, potem bi pa malo začel razmišljat, če se ti res splača, da se malo bolj pretegneš.
nekikr ::
Zakaj bi se pa pretegoval, če ne boš ustrezno nagrajen? Pa za mene ni ustrezna nagrada 5% več pri eni mesečni plači, ampak npr. več dni dopusta, boljše delovno okolje, delež v podjetju, možnost dela od doma...
Pri nas v javnem sektorju so vsi delavci ocenjeni kot nadpovprečni. Je bil en prispevek o tem, kako zdaj ne vedo koga odpustit, ko je treba varčevat. In bodo v primeru šol odpustili tiste učitelje, ki imajo več prihrankov. Tisti, ki pa sproti zapravljajo svojo plačo, pa bodo obdržali službe. To pa zato, ker nimajo drugih opcij, po katerih bi se lahko odločali in bodo gledalo premoženjsko stanje.
Zato pa jaz pravim, tovarne (oz. podjetja) delavcem. V primeru multinacionalk se pa naj čez leta zaposlitve avtomatsko veča delež zaposlenemu. Tako bodo vsi boljše delali, če vedo da bodo ob koncu leta ali četrtletja dobili nagrade. Ne pa da nagrade poberejo samo vodstvo in lastniki.
Živel Tito!
Če si premlad si le preberi kakšno knjigo o bivši Jugoslaviji, tako ekonomsko, da ne boš takih kvasil. Vse kar si napisal je bilo preizkušeno in se je dodobra sfižilo. Delavec, tak, povprečen, pa dobi za svoje povprečno delo nagrado vsak mesec petnajstega. Poleg tega dobi še socialističen regres in precej dni dopusta. Ampak saj vem, to ni dovolj. Vsak, ki je za tekočim trakom, bi moral dobiti 43% deleža firme, 193 dni dopusta in nagrado vsake tri dni, da bi bila koza sita.
knesz ::
Zakaj bi se pa pretegoval, če ne boš ustrezno nagrajen? Pa za mene ni ustrezna nagrada 5% več pri eni mesečni plači, ampak npr. več dni dopusta, boljše delovno okolje, delež v podjetju, možnost dela od doma...
Pri nas v javnem sektorju so vsi delavci ocenjeni kot nadpovprečni. Je bil en prispevek o tem, kako zdaj ne vedo koga odpustit, ko je treba varčevat. In bodo v primeru šol odpustili tiste učitelje, ki imajo več prihrankov. Tisti, ki pa sproti zapravljajo svojo plačo, pa bodo obdržali službe. To pa zato, ker nimajo drugih opcij, po katerih bi se lahko odločali in bodo gledalo premoženjsko stanje.
Zato pa jaz pravim, tovarne (oz. podjetja) delavcem. V primeru multinacionalk se pa naj čez leta zaposlitve avtomatsko veča delež zaposlenemu. Tako bodo vsi boljše delali, če vedo da bodo ob koncu leta ali četrtletja dobili nagrade. Ne pa da nagrade poberejo samo vodstvo in lastniki.
In delavec bo kaj? Poleg tega, da bo delal za trakom, bo sklepal pogodbe z partnerji, iskal posel, nabavljal in izpogojeval boljše cene materiala za proizvodnjo...?
Delavec še svojega dela ne zna postaviti na tržišče, bo pa skupaj z ostalimi sodelavci vodil podjetje? Seveda samo med 6 in 14 uro. Potem pa vse skupaj odmisliti, pa še popoldan malo fušati, pa malo kmetije...
Markoff ::
Ne glede na to, kaj si kdo misli o delu od doma, če je info resnična, da so VPN logi GLAVNI razlog za ukinitev telecommutinga, potem...
...predlagam Yahooju, da šutne to kokoš iz tako odgovornega delovnega mesta. Če bi ji radili klikeri, bi iz njih ugotovila samo eno, ampak res samo eno stvar: connection time. Kako iz te mere ekstrapoliraš ugotovitev, da gre za lenarjenje, is beyond me. Kadarkoli sem jaz delal od doma (ali na terenu, mind you), sem VPN uporabil enkrat na vsake kvarte. Večina aplikacij je pač nameščena na laptopu in je namenjena offline delu - torej samo za občasno replikacijo. Zaposlenci, ki programirajo, pripravljajo analize, poročila, predstavitve, ipd., se preko VPN povežejo s centralo kvečjemu parkrat dnevno.
Celo nekatere velike ameriške korporacije niso dojele edine za podjetje verodostojne mere: dodane vrednosti (in seveda spoštovanje pravil igre, a to ni mera, temveč obnašanje).
Ali drugače: neprestana aktivnost preko VPN je povsem analogna fizični prisotnosti na sedežu podjetja. Si tam, nekaj počneš, a nihče ne ve, kaj in ali je to podjetju sploh koristno.
Kaj - a TOZDe in SOZDe bi spet imel nazaj? In to se je v praksi obneslo - kako že?
Slovenec ni sposoben trezno presoditi niti, koga bi volil, ti pa bi rad, da je lastnik firme? Si pa komik, res.
PS: nagrajevanje delavcev skozi opcije za poceni nakup delnic je eno, ker gre za nagrajevanje uspešnosti. Ti pa bi rad kradel, tistim, ki imajo (uh, pardon, nacionaliziral...) in dal tistim, ki ne znajo kaj veliko ustvarjati, razen verbalne diareje.
...predlagam Yahooju, da šutne to kokoš iz tako odgovornega delovnega mesta. Če bi ji radili klikeri, bi iz njih ugotovila samo eno, ampak res samo eno stvar: connection time. Kako iz te mere ekstrapoliraš ugotovitev, da gre za lenarjenje, is beyond me. Kadarkoli sem jaz delal od doma (ali na terenu, mind you), sem VPN uporabil enkrat na vsake kvarte. Večina aplikacij je pač nameščena na laptopu in je namenjena offline delu - torej samo za občasno replikacijo. Zaposlenci, ki programirajo, pripravljajo analize, poročila, predstavitve, ipd., se preko VPN povežejo s centralo kvečjemu parkrat dnevno.
Celo nekatere velike ameriške korporacije niso dojele edine za podjetje verodostojne mere: dodane vrednosti (in seveda spoštovanje pravil igre, a to ni mera, temveč obnašanje).
Ali drugače: neprestana aktivnost preko VPN je povsem analogna fizični prisotnosti na sedežu podjetja. Si tam, nekaj počneš, a nihče ne ve, kaj in ali je to podjetju sploh koristno.
Zato pa jaz pravim, tovarne (oz. podjetja) delavcem. V primeru multinacionalk se pa naj čez leta zaposlitve avtomatsko veča delež zaposlenemu. Tako bodo vsi boljše delali, če vedo da bodo ob koncu leta ali četrtletja dobili nagrade. Ne pa da nagrade poberejo samo vodstvo in lastniki.
Kaj - a TOZDe in SOZDe bi spet imel nazaj? In to se je v praksi obneslo - kako že?
Slovenec ni sposoben trezno presoditi niti, koga bi volil, ti pa bi rad, da je lastnik firme? Si pa komik, res.
PS: nagrajevanje delavcev skozi opcije za poceni nakup delnic je eno, ker gre za nagrajevanje uspešnosti. Ti pa bi rad kradel, tistim, ki imajo (uh, pardon, nacionaliziral...) in dal tistim, ki ne znajo kaj veliko ustvarjati, razen verbalne diareje.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
Invictus ::
Punca je imela preprosto dovolj jajc, da je malo prevetrila famo o učinkovitem delu od doma.
In v ZDA nimajo nekega tako butastega zakona o varstvu osebnih podatkov kot EU, tako da lahko delodajalec nadzoruje delavca preko raznih logov.
In če se nekdo nekaj časa ne logira preko VPN v podjetje, poem z veliko verjetnostjo doma goji krompir in solato, ne pa programira.
Yahoo je pač velika firma, kjer se da skriti in ne nek majhen kolektiv, kjer gredo vsi lahko po službi na pivo. Zato mora biti nadzor nad delavci bolj konkreten, predvsem pri merjenju kaj so res naredili.
In v ZDA nimajo nekega tako butastega zakona o varstvu osebnih podatkov kot EU, tako da lahko delodajalec nadzoruje delavca preko raznih logov.
In če se nekdo nekaj časa ne logira preko VPN v podjetje, poem z veliko verjetnostjo doma goji krompir in solato, ne pa programira.
Yahoo je pač velika firma, kjer se da skriti in ne nek majhen kolektiv, kjer gredo vsi lahko po službi na pivo. Zato mora biti nadzor nad delavci bolj konkreten, predvsem pri merjenju kaj so res naredili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jan_g ::
>Yahoo ima namreč eno izmed najbolj liberalnih ureditev glede dela na domu in mnogo zaposlenih je polni delovni čas delalo od doma
Polni delovni čas od doma je precej tricky iz stališča koordiniranja oz. projektnega vodenja. Kar se lahko zmeniš v pisarnah v 10 minutah (ko celoten team brainstorma), zna na daljavo trajati cel dan. Delo od doma kakšen dan ali dva na teden je že precej lažje.
>predlagam Yahooju, da šutne to kokoš iz tako odgovornega delovnega mesta.
Ta kokoš naj bi bila zelo inteligentna in akademsko specializirana na področju umetne inteligence. Prav tako se govori, da je vsako svojo odločitev v Googlu sprejela na podlagi podatkov oz. dejstev (in je bojda zato nekateri podrejeni niso marali), ne pa intuicije ali ugibanja ali všečnosti. Zato sem prepričan, da tudi ta odločitev ni bila neko sanjarjenje v oblakih, temveč je njena podlaga v tehtnem razmisleku in dejstvih. Ne pravim, da je njena odločitev pravilna, mislim pa, da ni vzeta iz rokava.
Polni delovni čas od doma je precej tricky iz stališča koordiniranja oz. projektnega vodenja. Kar se lahko zmeniš v pisarnah v 10 minutah (ko celoten team brainstorma), zna na daljavo trajati cel dan. Delo od doma kakšen dan ali dva na teden je že precej lažje.
>predlagam Yahooju, da šutne to kokoš iz tako odgovornega delovnega mesta.
Ta kokoš naj bi bila zelo inteligentna in akademsko specializirana na področju umetne inteligence. Prav tako se govori, da je vsako svojo odločitev v Googlu sprejela na podlagi podatkov oz. dejstev (in je bojda zato nekateri podrejeni niso marali), ne pa intuicije ali ugibanja ali všečnosti. Zato sem prepričan, da tudi ta odločitev ni bila neko sanjarjenje v oblakih, temveč je njena podlaga v tehtnem razmisleku in dejstvih. Ne pravim, da je njena odločitev pravilna, mislim pa, da ni vzeta iz rokava.
c00L3r ::
nekikr ti kot izgleda nimaš pojma o motivaciji zaposlenih. Delaš mogoče sam v javnem sektorju? Se ti kolca po diktatorsko/komunistični Jugoslaviji? Tam so govorili da so tovarne od delavcev, realno pa so bile od diktatorskega režima. Predlagam si malo prebereš to Worker cooperative.
Aja, pa moraš razlikovat med lastniki in vodstvom. Lahko sem jaz solatnik podjetja, kjer imam npr. par delnic in mi pripada bonus na koncu leta. Prav tako lahko glasujem pri kakšnim pomembnih odločitvah, kot npr. velike investicije. Še vedno pa imaš vodstveni kader, saj je ta potreben za normalno poslovanje. Ne rabim jaz bit "superdirektor", da sem lahko solastnik. Eni ne razumete, da je lahko nekdo vodja oddelka/ekipe/podjetja pa še to ne pomeni, da je kaj več od ostalih zaposlenih.
Aja, pa moraš razlikovat med lastniki in vodstvom. Lahko sem jaz solatnik podjetja, kjer imam npr. par delnic in mi pripada bonus na koncu leta. Prav tako lahko glasujem pri kakšnim pomembnih odločitvah, kot npr. velike investicije. Še vedno pa imaš vodstveni kader, saj je ta potreben za normalno poslovanje. Ne rabim jaz bit "superdirektor", da sem lahko solastnik. Eni ne razumete, da je lahko nekdo vodja oddelka/ekipe/podjetja pa še to ne pomeni, da je kaj več od ostalih zaposlenih.
nekikr ::
Sploh ne vem kaj si hotel napisati z drugim odstavkom. Razumem, ampak ne vem kaj si hotel pokazati...da je voda mokra?
Sicer pa sem lastnik uspešnega podjetja, moji zaposleni bi ti povedali, da jih znam zelo dobro motivirati. Za svoje delo so tudi precej nadpovprečno plačani. Ko boš malce zrasel, se pa lahko še o čem pogovoriva, iz študentske klopi in izza študentskega dela mi boš bolj slabo pariral.
Sicer pa sem lastnik uspešnega podjetja, moji zaposleni bi ti povedali, da jih znam zelo dobro motivirati. Za svoje delo so tudi precej nadpovprečno plačani. Ko boš malce zrasel, se pa lahko še o čem pogovoriva, iz študentske klopi in izza študentskega dela mi boš bolj slabo pariral.
c00L3r ::
Nisem študent, sem diplomiral pred par leti. OD lani delam kot freelancer z malo ekipo mobilne aplikacije in mi to prav odgovarja. Če bo šlo vse naprej tako kot do zdaj, je plan letos zagnat lastno podjetje, kjer bomo zaposleni tudi solastniki. Tako da vem o čem govorim ;)
Moj komentar je letel na to, da si hotel poudarit naj si preberem kako knjigo o Yugi. Najverjetneje si sklepal, da simpatiziram s komunstično-diktatorskim modelom? Sploh ne. Jaz samo pravim, da so delavci veliko bolj motivirani, če so solastniki družbe. Ne pa da ko so časi dobri, ima direktor vse bonuse, ko so časi slabi, pa ima direktor malo slabši avto, delavcem pa zamujajo plače. Sem videl to že na lastni koži... Takšen je pač model v večini zahodnih podjetij. Gre za dominanco, ki se vzpostavlja v delovnem okolju. In zato si ne želim iti delat za nekoga. Če pa bo do tega prišlo, pa bom res najverjetneje naredil samo to, kar se od meme zahteva in šel domov, ko bo ura 4. Zakaj? Zato ker si ne želim stresa in obveznosti izven delovnega časa, če sem samo zaposlen in me lahko šef jutri vrže na cesto.
Torej je glavna motivacija v tvojem podjetju dobra plača? Naj uganem, druga stvar pa je, da organiziraš piknik 2x na leto?
Moj komentar je letel na to, da si hotel poudarit naj si preberem kako knjigo o Yugi. Najverjetneje si sklepal, da simpatiziram s komunstično-diktatorskim modelom? Sploh ne. Jaz samo pravim, da so delavci veliko bolj motivirani, če so solastniki družbe. Ne pa da ko so časi dobri, ima direktor vse bonuse, ko so časi slabi, pa ima direktor malo slabši avto, delavcem pa zamujajo plače. Sem videl to že na lastni koži... Takšen je pač model v večini zahodnih podjetij. Gre za dominanco, ki se vzpostavlja v delovnem okolju. In zato si ne želim iti delat za nekoga. Če pa bo do tega prišlo, pa bom res najverjetneje naredil samo to, kar se od meme zahteva in šel domov, ko bo ura 4. Zakaj? Zato ker si ne želim stresa in obveznosti izven delovnega časa, če sem samo zaposlen in me lahko šef jutri vrže na cesto.
Torej je glavna motivacija v tvojem podjetju dobra plača? Naj uganem, druga stvar pa je, da organiziraš piknik 2x na leto?
Looooooka ::
No potem upam, da bodo imeli vsi dovolj srece, da te ne bodo nikoli zaposlili.
Ponavadi delas nekje zato, ker te delo tam veseli. Placa je nekaj, kar pricakujes. Logicno je, da se ta veca s uspesnostjo podjetja. Tvojga odgovornost lahko pac raste s tvojim vlaganjem v podjetje(ker nisi delnicar in lastni je tvoj vlozek delo).
Clovek, ki misli, da bo delal tisti svoj 7 urni delovnik, prejel placo in nato po par letih dobil povisnico, je pac zmesan.
Dobili jo bodo tisti, ki si jih bo sef zapomnil, kot ljudi, ki so bili tam, ko je bilo treba kaj vec narediti.
Banalen primer.
Se pripravljas za sejem. na sejmu ne bos prodal nicesar. Bos pa predstavil 5 svojih izdelkov. Ce sestega ne bo ne bo nobene panike. In nihce ti ne bo placal, da ga koncas v roku(ker again....MINUSA ne bo). Ce si bos pa ti in tvoj kolega pac vzel cajt in zadevo spravil k zivljenju cez vikend in bo zadeva koncala na sejmu in bo mogoce celo kaksen KLIC prav zaradi tega izdelka....no potem si te bo sef definitivno zapomnil kot nekoga, ki se ga splaca nagradit.
Dokler bos pa samo domov hodil, ker te "pikniki" ne zanimajo, bos pa lahko samo pizdil cez slabe sefe.
Kar se pa tice sefovega audija je pa to tipicna slovenska miselnost.
"mi delamo on pa kupuje audija".
Ce je bilo predpisano delovno mesto za xy eurov in ni bilo nikjer napisano, da obstaja moznost napredovanja si pac vosel, ker si v takem podjetju vec kot je zate potrebno.
Ce je bilo predpisano in cutis, da bi po n mesecih/letih ze moral napredovati si pac vosel, ker si v takem podjetju vec kot je zate potrebno.
Ce to ni napisano oz je napisano in folk lepo napreduje kot je bilo dogovorjeno...potem lahko sef zaradi mene vozi vsak dan drug avto, ker je ocitno dovolj sposoben, da si to zasluzi.
Ponavadi delas nekje zato, ker te delo tam veseli. Placa je nekaj, kar pricakujes. Logicno je, da se ta veca s uspesnostjo podjetja. Tvojga odgovornost lahko pac raste s tvojim vlaganjem v podjetje(ker nisi delnicar in lastni je tvoj vlozek delo).
Clovek, ki misli, da bo delal tisti svoj 7 urni delovnik, prejel placo in nato po par letih dobil povisnico, je pac zmesan.
Dobili jo bodo tisti, ki si jih bo sef zapomnil, kot ljudi, ki so bili tam, ko je bilo treba kaj vec narediti.
Banalen primer.
Se pripravljas za sejem. na sejmu ne bos prodal nicesar. Bos pa predstavil 5 svojih izdelkov. Ce sestega ne bo ne bo nobene panike. In nihce ti ne bo placal, da ga koncas v roku(ker again....MINUSA ne bo). Ce si bos pa ti in tvoj kolega pac vzel cajt in zadevo spravil k zivljenju cez vikend in bo zadeva koncala na sejmu in bo mogoce celo kaksen KLIC prav zaradi tega izdelka....no potem si te bo sef definitivno zapomnil kot nekoga, ki se ga splaca nagradit.
Dokler bos pa samo domov hodil, ker te "pikniki" ne zanimajo, bos pa lahko samo pizdil cez slabe sefe.
Kar se pa tice sefovega audija je pa to tipicna slovenska miselnost.
"mi delamo on pa kupuje audija".
Ce je bilo predpisano delovno mesto za xy eurov in ni bilo nikjer napisano, da obstaja moznost napredovanja si pac vosel, ker si v takem podjetju vec kot je zate potrebno.
Ce je bilo predpisano in cutis, da bi po n mesecih/letih ze moral napredovati si pac vosel, ker si v takem podjetju vec kot je zate potrebno.
Ce to ni napisano oz je napisano in folk lepo napreduje kot je bilo dogovorjeno...potem lahko sef zaradi mene vozi vsak dan drug avto, ker je ocitno dovolj sposoben, da si to zasluzi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Yahoo spet razočaralOddelek: Novice / Rezultati | 13509 (11332) | BigWhale |
» | Yahoo odpušča, krči in se deliOddelek: Novice / Rezultati | 13245 (11472) | opeter |
» | Tudi Hewlett-Packard ukinja delo od domaOddelek: Novice / Ostale najave | 12215 (9675) | antonija |
» | Yahoojeva ukinitev dela od doma nujna (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 18782 (15033) | driver_x |
» | Marissa Mayer nova Yahoojeva izvršna direktoricaOddelek: Novice / Ostale najave | 5222 (4166) | Magic1 |