» »

Google opušča Windows

Google opušča Windows

Chrome OS tudi kot delovni sistem?

vir: Wikipedia
Financial Times - Do sedaj so vodilni pri Googlu izbiro operacijskega sistema, v katerim so njihovi zaposleni ustvarjali Googlove storitve, prepuščali zaposlenim samim ter jim tako omogočali uporabljati Linux, OS X oz. Windows, ne glede na prednosti ali slabosti kateregakoli izmed njih. Ta čas se očitno končuje, kratko pa bo potegnila po svetu daleč najbolj razširjena skupina operacijskega sistema, Microsoftov Windows.

O novici poročajo pri Financial Times, ki so za novo politiko izvedeli ob številnih Googlovcev. Razlog za spremembo politike znotraj podjetja naj bi se skrival v napadih, za katere naj bi bila domnevno kriva kitajska vlada. Pri Googlu namreč zdaj trdijo, da so različice Windows prevelika grožnja za varnost, česar ne morejo trditi za odprtokodni Linux in OS X. Uporaba sistemov Windows bo še vedno mogoča, a le s posebnim dovoljenjem.

Po drugem scenariju naj bi bil za prepoved kriv Googlov Chrome OS, ki temelji na Linuxu. Glede na enega izmed virov, ki ne želi biti imenovan, je v Googlu težnja, da bi v prihodnosti večinoma uporabljali prav svoj operacijski sistem.

Pri Googlu so odgovorili, da stalno raziskujejo, kako povišati učinkovitost podjetja, a ne komentirajo na posamezne odločitve. Odločitev so komentirali tudi pri Microsoftu, ki so varnost svojih izdelkov seveda zagovarjali. Tako so npr. komentirali, da je vprašljiva varnost v preteklosti preprečila uporabo GMaila na ameriški univerzi Yale ter obenem povedali, da mnogi partnerji, pomembni igralci v računalniški industriji (npr. Cisco) ter celo hekerji zatrjujejo, da Microsoft stalno izboljšuje varnost ter vanjo vlaga daleč največ izmed vseh operacijskih sistemov in njihovih razvijalcev.

130 komentarjev

«
1
2 3

opeter ::

V zadnjem stavku nekaj manjka. Če ne drugo, vsaj kakšna črka (vse -> vseh), ali pa beseda "sredstva".

... da Microsoft stalno izboljšuje varnost ter vanjo vlaga daleč največ izmed vse operacijskih sistemov in njihovih razvijalcev.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Pegaz ::

Slovenski googlovec je rekel, da 99% razvijalcev uporablja linux, tako da ne bo ravno velike spremembe.

opeter ::

Sicer pa, kaj to pomeni za MS? Izpad prihodkov (govora je o cca. 10.000 delovnih postaj)? Ali pa je to še najmanjši problem, saj naj bi jim zaradi tega trpel ugled?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

vorantz ::

Bolj ugled kot kaj drugega po moje.
Ampak je zelo nizek udarec googla :/
Vsekakor imajo nekaj za bregom...

BALAST ::

Zavohali so priložnost, da izpopolnijo Chrome OS, ki bo čez par let izpodrinil 50% linuxov in kakšnih 20% Windowsow. Kasneje pa mogoče še več. 8-)

McGregorSL ::

Še daleč ne popolni windows 7 (veliko uporabnosti XP so odstranili, moroni) in poenostavili vse... razumem da je vsa ta poenostavljenost v Windows Basic ediciji samo v Windows Ultimate bi pa morale biti vse podrobnosti ne pa samo en velik rdec gumb za vklop in izklop računalnika...

...vseeno ostali operacijski sistemi ne zadoščajo mojim potrebam (+ cenim svoj čas in se mi ne da delat doktorata za samo uporabo OSa) ... tako da windows ftw...

zigomir ::

Pegaz je izjavil:

Slovenski googlovec je rekel, da 99% razvijalcev uporablja linux, tako da ne bo ravno velike spremembe.


Ja, samo niso vsi razvijalci tam ane...

bosmla ::

Ce bi Adobe CS delal na Linux bi jaz (in verjetno se veliko drugih) za vedno nehal pogresat pogled skozi Okna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bosmla ()

r0ker ::

o kakem velikem rdečem gumbu ti? to je rezultat manjšanja števila klikov potrebnih za osnovna opravila.
vsi ki objavljate to novico lepo zavajate javnost z naslovom, saj google ne opušča samo windows, ampak deloma sili svoje zaposlene v uporabo google OS. že zelo dolgo spodbujajo svoje delavce, da bi uporabljali googlove rešitve. zaradi DOBRI lastnosti windows pa zaposleni niso pripravljeni prestopiti na alternative.
in to vsi objavljate na koncu al pa v predzadnjem odstavku novice :rolleyes:

zlobcek ::

Jest mislim, da googlu ta varjanta pač predstavlja nek inside review OS-a. 10k preizkušenj na računalnikih, preden dajo iz rok v javnost je ziher ql. Pa še dejansko jih lasten OS pride 0$. Malo neumno, da tega nebi naredl, če je stvar že tolk daleč.

Pa še dost uredu lahko sprobajo orenk strežniško varjanto dela s tem OS-om znotraj podjetja, kar je pa ql za to branžo na trgu - večje korporacije s par sto ali par tisoč ali par 10 tisoč kištami, povezanimi nekam u fermo:).

Kdaj pa to pride sploh ven - tale google Chrome OS...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

Pegaz ::

zigomir je izjavil:

Ja, samo niso vsi razvijalci tam ane...

Ne vsi, jih je pa največ.

--- ::

Prov vesel sem da je tako, naj se že enkrat naredi orenk ločen prepad med razvijalci za google,apple in microsoft, pa da vidmo kaj bo potem.
p.s. f*** google

McGregorSL ::

roker: rdeč gumb je prispodoba za enostavnost v windows 7 ultimate edition, kjer bi morale biti stvari nastavljive ... in niso. Ogromno dobrih funkcij v windows XP so odstranili... zato ker je nekdo pri MS pamtn (o tem se da debatirat kok pamtn je) in je "poenostavil" ... velikih primerih pa samo zakompliciral.... npr... ne morš si več po svoje nastavit namizja (custom toolbars), nepraktičnost share folderja, lastnosti tiskalnika so dvojne, knjižnice so neumnost, odpiranje map kjer je veliko datotek (filmov) je zamudno (ja osnovno odpiranje), + 100 drugih stvari...
... vsaj boljš dela od viste (katero sem doma tako ali tako preskočil)

lp

Mavrik ::

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.
The truth is rarely pure and never simple.

MrStein ::

Microsoft stalno izboljšuje varnost

Ja in?

Oba Zastava kot Mercedes (sta) stalno izboljševala svoje avte.
Pa je eden vrhunski, drugi pa podn. Da stalno izboljšuje, ne pove nič o dejanski kvaliteti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bluefish ::

Kot vedno se je tole sprevrglo v debato MS vs. ostalo. No, pa skočim na vagon.

ne morš si več po svoje nastavit namizja (custom toolbars)
Jaz pa trdim, da še vedno lahko. Sicer niti ne vem, zakaj bi bila to neka grozno pomembna lastnost.

knjižnice so neumnost
Izjemno subjektivno mnenje - sploh v primeru, ko veš, kako se jih uporablja.

dpiranje map kjer je veliko datotek (filmov) je zamudno (ja osnovno odpiranje)
Če sproti za brez veze brišeš Thumbnail cache, potem resnično. Enako je pri slikah.

vsaj boljš dela od viste (katero sem doma tako ali tako preskočil)
Tole v oklepaju pa kaj hitro pove vse o tvoji kompetentnosti. Vsi se strinjamo, da je bila Vista pred SP1 slaba, po SP2 pa vzrokov za te jamrarije ni več.
Je pa zanimivo, da se nihče ne spomni, kako je bilo delo na XP pred prvim paketom popravkom.

ThinMan ::

Je pa zanimivo, da se nihče ne spomni, kako je bilo delo na XP pred prvim paketom popravkom.

Mogoče zato ker so delali direkt na Win XP sp2 in ne prvi različici takoj po win98 :)
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"

lurker ::

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.
Kje si pa slišal ta vic?

sirotka ::

lurker je izjavil:

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.
Kje si pa slišal ta vic?

Pac ne zna brat, kaj ces s takimi.

Blisk ::

Men to vse skupaj smrdi, na pohod drugega giganta, ki bo prevzel monopol.
Prej ga je imel MS. Zdej pa ga bo Google.

McGregorSL ::

bluefish je izjavil:

Kot vedno se je tole sprevrglo v debato MS vs. ostalo. No, pa skočim na vagon.

ne morš si več po svoje nastavit namizja (custom toolbars)
Jaz pa trdim, da še vedno lahko. Sicer niti ne vem, zakaj bi bila to neka grozno pomembna lastnost.

knjižnice so neumnost
Izjemno subjektivno mnenje - sploh v primeru, ko veš, kako se jih uporablja.

dpiranje map kjer je veliko datotek (filmov) je zamudno (ja osnovno odpiranje)
Če sproti za brez veze brišeš Thumbnail cache, potem resnično. Enako je pri slikah.

vsaj boljš dela od viste (katero sem doma tako ali tako preskočil)
Tole v oklepaju pa kaj hitro pove vse o tvoji kompetentnosti. Vsi se strinjamo, da je bila Vista pred SP1 slaba, po SP2 pa vzrokov za te jamrarije ni več.
Je pa zanimivo, da se nihče ne spomni, kako je bilo delo na XP pred prvim paketom popravkom.


Jest sm povedu svoje mnenje ... seveda da obstaja za vsako mnenje kontra odgovor (kakršn koli)

Custom toolbars so odstranili... nevem pa če ti veš kaj to sploh pomeni... to je navadna mapca potegnjena na rob zaslona kjer imaš lahko svoje bližnice. Prav tako si lahko obkljukal auto-hide + druge nastavitve... zelo uporabno... edini toolbar, ki ga lahko ureješ v win7 je start vrstica kjer je 100x premal prostora. Če veš kako se naredi omenjene toolbare ki bodo na vseh 4ih straneh zaslona pa povej... seveda brez 3rd party programa. Če pa seveda tega nisi uporabljal... potem tudi ne veš za kaj je to pomembno... (sicer gre bolj za princip, da ti nekaj vsiljujejo... po ne potrebi...)

Meni so knjižnice pač neuporabne in povzročajo zmedo ter so totalno vsiljive.

Pri odpiranju map ne brišem thumbnailov sploh pa mam nastavljen na details, kar je včasih pomenilo da ti tega cacha ni uporabljalo ker ni bilo potrebe. Zdej more pa vseeno avtomatsko pregledat kolk velik je mediafile in nevem kere lastnosti media datotek.. ne glede na nastavitem pogleda.

Glede viste pa v oklepaju piše "doma" tako da pove samo da "doma" nisem uporabljal ... drugače pa skrbim za 80 računalnikov od win2000 do win7 ... tako da na istem rač. kljub sp2 windows vista deluje slabše kot windows 7... seveda tut slabše od windows xp. Pa tudi Windows 7 praktično sp3 za visto oziroma glede na to da so še več funkcij odstranili, pol ja si zasluži svoje ime :D

Ne rečem ima tut dobre lastnosti... samo se mi jih ne da komentirat

ostali OSi so pa itak neuporabni zame

to je sam moje mnenje!

Zgodovina sprememb…

buneech ::

Custom toolbar-ov res ni več, sploh porajtal nisem. Ampak, a res rabiš na vsakem robu zaslona po en toolbar z bližnjicami? A search ne deluje dost hitr? Sej je sam en klik (al pa prtisk win tipke) stran.

Knjižnice so meni (osebno) zakon. Z večih diskov, mrežnih lokacij, imam nastavljeno za glasbo, slike, dokumente, itd.

Odpiranje map je pa res malce počasneje od XP-jev.

McGregorSL ::

buneech:
sej ne rečm, da se ne bomo navadli na drug sistem (človek se itak prilagodi vsemu. če hoče)... sam ene stvari pa pač niso v skladu z napredkom in so samo korak nazaj... nelogične spremembe na račun ideje o novem sistemu (slabe ali dobre) tole je itak preveč off topic sorry :D

ON topic pa ... google hoče po mojem mnenju mal prevelik kos pogače. Katerkoli OS bo pokosil Microsoft samo če bo FREE in imel vsaj enako uporabnost kot win. To pomeni delovanje tvojega programa, igre na tem "OS"u. Navadnim uporabnikom pa niti na kraj pameti ne pade, da bi se ukvarjali z OSom namesto s tem kar dejansko želijo od računalnika. In prav je tako.

jlpktnst ::

Kak custom toolbar? Saj maš "pin to taskbar", ne razumem zakaj vraga bi nekdo mel še dodaten custom toolbar. Ne dvomim pa da se da prek gadgetov kaj podobnega skuhat če že moraš.

Če ti gre na živce explorer pa uporabi kakšno alternativo. Recimo spomnem se xplorer^2 (na kvadrat), pa še se najde.

Nevem. Če ti grejo pa tolk na živce win novi, pol pač daj gor kaj drugega ane, saj je svobodna dežela :D Meni tud gre na živce da nimajo v trgovinah več kakega artikla, pač klinčev kapitalizem pa to, tako je.

p.s. vista ni počasna, samo preveč po disku melje, če imaš hiter disk pa zadnji sp je kar solidno.

Poleg tega, da itak je 95% sistema istega vista-7. Podobno kot 2000->xp ni bilo nekih uber razlik, pa vseeno je folk drl na xp češ wau :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jlpktnst ()

techfreak :) ::

Navadnim uporabnikom pa niti na kraj pameti ne pade, da bi se ukvarjali z OSom namesto s tem kar dejansko želijo od računalnika.

Se strinjam. Zakaj bi jim torej ponujal Windows? Če ti slučajno ne teži Windows Update ali pa kakšen drug program, je veliko verjetnosti, da se ti bo računalnik ponovno zagnal zaradi namestitve posodobitev.

Če pa slučajno nimaš vklopljenega Windows Update in nastavljenega na avtomatsko posodabljanje, pa ti bo Security Center (ali karkoli je) težil o tem, da je računalnik lahko izpostavljen nevarnostim.

Tudi z antivirusnimi in antispyware programi so težave. Ljudje hočejo z računalnikom delati, ne pa skrbeti za OS.
Googlu se splača uporabnikom ponuditi OS, ki jih najmanj moti med delom, torej se je Windowsa in OS Xa potrebno znebiti. Linux je verjetno še najbolj produktiven, če odmislimo namestitev ter gonilnike in programsko opremo.

SXR ::

Kaj neki mencajo? Naj že nehajo uporabljat Windowse, VSE njihove aplikacije pa naj skompajlajo samo za Linux. Hehe, prav hecno, prepričan sem, da bodo še vedno delali programe za Windows, testirali pa jih bodo pa kje? Na Macih, Linuxu? He, ja zelo velik trg...žal (ali pa na srečo) brez M$ ne gre, pa če se slo-tech postavi na glavo.

Kdo potem ne bo uporabljal Windows, hišniki in tajnice? Ahh, ja "company workforce" ... a šta ti je ovo? A obstaja "company leisure force" ;) ?

Update: We finally got some word (albeit not much) from a Google spokesperson: "We're always working to improve the efficiency of our business, but we don't comment on specific operational matters."

Fajn - so se potem pogovarjali res s hišnikom.

Lp.
You can talk rationaly about kernel design, the issue of free-ness is emotional.

PrimozR ::

Mavrik je izjavil:

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.

Kje si pa to prebral?

Lawler_ ::

techfreak :) je izjavil:

Navadnim uporabnikom pa niti na kraj pameti ne pade, da bi se ukvarjali z OSom namesto s tem kar dejansko želijo od računalnika.

Se strinjam. Zakaj bi jim torej ponujal Windows? Če ti slučajno ne teži Windows Update ali pa kakšen drug program, je veliko verjetnosti, da se ti bo računalnik ponovno zagnal zaradi namestitve posodobitev.

Če pa slučajno nimaš vklopljenega Windows Update in nastavljenega na avtomatsko posodabljanje, pa ti bo Security Center (ali karkoli je) težil o tem, da je računalnik lahko izpostavljen nevarnostim.

Tudi z antivirusnimi in antispyware programi so težave. Ljudje hočejo z računalnikom delati, ne pa skrbeti za OS.
Googlu se splača uporabnikom ponuditi OS, ki jih najmanj moti med delom, torej se je Windowsa in OS Xa potrebno znebiti. Linux je verjetno še najbolj produktiven, če odmislimo namestitev ter gonilnike in programsko opremo.


Se mi zdi da je glede tega še najbolši OS X. Saj je že filozofija Apple taka da naj bi računalnik uporabljali, ne pa se z njim dajali.

bluefish ::

Za Google OS zna biti kar velika tržna niša med uporabniki, ki računalnik potrebujejo le za osnovno "pisarniško" delo in imajo seveda dovolj zmogljivo internet povezavo (po eni strani kontradiktorno, vendar se z optiko to premika na bolje).
Težava pa nastopi pri nameščanju poljubnih aplikacij in malenkost zahtevnejših uporabnikih. Ravno zaradi tega se MS-ju ni za bati, da bi tržni delež Win skokovito padel.

Wox ::

techfreak :) je izjavil:

Navadnim uporabnikom pa niti na kraj pameti ne pade, da bi se ukvarjali z OSom namesto s tem kar dejansko želijo od računalnika.

Se strinjam. Zakaj bi jim torej ponujal Windows? Če ti slučajno ne teži Windows Update ali pa kakšen drug program, je veliko verjetnosti, da se ti bo računalnik ponovno zagnal zaradi namestitve posodobitev.

Če pa slučajno nimaš vklopljenega Windows Update in nastavljenega na avtomatsko posodabljanje, pa ti bo Security Center (ali karkoli je) težil o tem, da je računalnik lahko izpostavljen nevarnostim.

Tudi z antivirusnimi in antispyware programi so težave. Ljudje hočejo z računalnikom delati, ne pa skrbeti za OS.
Googlu se splača uporabnikom ponuditi OS, ki jih najmanj moti med delom, torej se je Windowsa in OS Xa potrebno znebiti. Linux je verjetno še najbolj produktiven, če odmislimo namestitev ter gonilnike in programsko opremo.

Enkrat tedensko, ob torkih, pridejo posodobitve. Če delaš z računalnikom dnevno je to povsem nemoteče. AV in ASW programi se ponavadi posodobijo uporabniku neopazno. Skratka nič alarmantnega.
Človek verjetno tudi hoče samo živeti življenje, pa se je kljub temu pametno enkrat dnevno posrati, umiti zobe etc.
Commodore 64

Relanium ::

Windowsem so šteti dnevi.
To pa pravim zato, ker mi je pingvin z imenom Ubuntu postal malo všeč ;)
Sam prvi je še vedno win (zaenkrat)

D3m ::

PrimozR je izjavil:

Mavrik je izjavil:

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.

Kje si pa to prebral?


Verjetno je mislil na samo izvorno kodo OS X, katera je zaprtokodna.
|HP EliteBook|R5 6650U|

opeter ::

Izgleda, da ne berete novice... stavek nad sliko Googlovega OS-a se glasi:

Pri Googlu namreč zdaj trdijo, da so različice Windows prevelika grožnja za varnost, česar ne morejo trditi za odprtokodni Linux in OS X.


Čeprav je beseda odprtokoden v zgornjem stavku bolj mišljen za Linux, kot pa OS X.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

pecorin ::

Verjetno je mislil na samo izvorno kodo OS X, katera je zaprtokodna.


eh..

tu je problem:
česar ne morejo trditi za odprtokodni Linux in OS X


ker se stavek da razumeti na dva nacina...

driver_x ::

SXR je izjavil:

Kaj neki mencajo? Naj že nehajo uporabljat Windowse, VSE njihove aplikacije pa naj skompajlajo samo za Linux.


Če še nisi opazil, so Googlove aplikacije večinoma spletne in jih že sedaj verjetno ne prevajajo za vse platforme.

driver_x ::

techfreak :) je izjavil:

Linux je verjetno še najbolj produktiven, če odmislimo namestitev ter gonilnike in programsko opremo.


Če si Linux nameščaš tako, da po netu pobiraš ločeno kernel, X-org, KDE in ostalo, ter potem to ročno kopiraš po disku, potem zna biti nameščanje Linuxa res problematično. V kolikor pa vzameš katero izmed distribucij, pa zahtevnost namestitve ne bi smela biti pomemben faktor pri odločanju. Kdor ima kljub temu težave z nameščanjem, je verjetno zgrešil poklic. Gonilniki so večinoma vključeni v vse distribucije Linuxa. Sam sem v zadnjih petih letih imel težave edino z grafičnim čipom GMA 500, ki ima le binarne gonilnike, polinkane na točno določeno verzijo kernela. Vse ostalo, od grafičnih kartic, zvočnih, tiskalnikov in ostalega deluje. Programske oprema: govorimo vendar o Googlu, ki zaposluje pretežno razvijalce programske opreme. Na tem področju pa so pomembnejša orodja že pred časom spravili na vse platforme.

CoolBits ::

D3m je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Mavrik je izjavil:

"odprtokodni OS X". Največji vic kar sem ga slišal v zadnjem času.

Kje si pa to prebral?


Verjetno je mislil na samo izvorno kodo OS X, katera je zaprtokodna.


http://www.opensource.apple.com/

PARTyZAN ::

Kernel je open source, vse ostalo je zaprto.

Nerdor ::

Sploh ni beseda tekla o odprtokodnih OS-ih, ampak, da sta Linux in OS X, dovolj varna (beri: varnejša od Windowsov) in da Windows ne dosega Googlovega "standarda" varnosti. Pa naj bo plačljiv ali odprtokodni. ;)
... for lifetime!

jinzo ::

Glede Darwin kernela, je Apple lepo povedal da stvar ni doživela njihovih pričakovanj po ustvarjanju skupnosti in zato releasajo tisto kar pač morajo. Tudi ostala koda, ki je tu gor je bol kot ne zato "ker mora biti". Poglej si kakšne težave dela Apple ko mora dejansko prispevat v nek živ open source projekt (webkit/khtml)... So jih mogl pošteno "tepst" da so postali pridni.

Ni glih skrivnost da velika večina developerjev (še posebej v firmah stila Google) uporablja Mac ali Linux, zato je ta odločitev verjetno kar smotrna, pa se en udarec konkurenci :)

techfreak :) ::

Prednost Windowsa je v tem, da v večini primerov sistema ne boš sesul. Tudi če napačno skonfiguriraš kakšno stvar, imaš zelo veliko možnosti, da bo sistem deloval oz. v najslabšem primeru obstaneš v Safe Mode. V primeru Linuxa pa lahko že majhna sprememba v eni izmed konfiguracijskih datotek pomeni, da se ti GUI ne bo več zagnal. V bistvu ti lahko tam že priklop in nastavitev dodatnega zaslona preko GUIja (npr. Ubuntu) dovolj uniči konfiguracijo in si prisiljen uporabljati konzolo.

Za večino ljudi je to vsekakor težko in poleg tega tudi odveč. Linuxu manjka prijaznosti, ker večina ljudi niti ne želi slišati za konzolo oz. ne želi delati z njo.

In dokler bodo ljudje za pisanje uporabljali Word in ne urejevalnika za besedilo, dokler bodo prezentacije klicali PowerPoint in dokler ne bodo uporabljali operacijskega sistema ampak Windows, bo lahko Microsoft brez skrbi.

dela ::

pecorin je izjavil:


tu je problem:
česar ne morejo trditi za odprtokodni Linux in OS X


ker se stavek da razumeti na dva nacina...


Bolj ne, ker je pridevnik v ednini, če bi bil mišljen za oba, bi bil v dvojini. Bi pa bilo še bolj jasno, če bi zamenjali vrstni red.

McGregorSL ::

jlpktnst je izjavil:

Kak custom toolbar? Saj maš "pin to taskbar", ne razumem zakaj vraga bi nekdo mel še dodaten custom toolbar. Ne dvomim pa da se da prek gadgetov kaj podobnega skuhat če že moraš.

Če ti gre na živce explorer pa uporabi kakšno alternativo. Recimo spomnem se xplorer^2 (na kvadrat), pa še se najde.

Nevem. Če ti grejo pa tolk na živce win novi, pol pač daj gor kaj drugega ane, saj je svobodna dežela :D Meni tud gre na živce da nimajo v trgovinah več kakega artikla, pač klinčev kapitalizem pa to, tako je.

p.s. vista ni počasna, samo preveč po disku melje, če imaš hiter disk pa zadnji sp je kar solidno.

Poleg tega, da itak je 95% sistema istega vista-7. Podobno kot 2000->xp ni bilo nekih uber razlik, pa vseeno je folk drl na xp češ wau :D


custom toolbar:



drugih slik nism najdu v 10s

pa reku sm da mi niso všeč knjižnice in ne explorer...

V trgovinah bi pa mogl bit kvečejmu manj artiklov... sorry jest ne rabm 1000 yogurtov za zbirat... večina verjetno škodlivih za zdravje in brez okusa... ne bi o smrdljivem kapitalizmu zdele tnx :D

Icematxyz ::

Toliko o tem če je še kaj drugega kot Windows OS uporabno za profesionalno uporabo (namizna okolja).

Očitno je. Lahko pa kdo z slo-tech jim gre malo razložit. Da temu ni tako?

Pa so naredili kakšne študije. Kako bo sedaj pri migraciji z dokumenti... In ostalim programjem.

Gotovi so? Preživela bo pa le Slovenska JU? Nekako tako gre to? Katastrofa (za nas - super za Google).

Zgodovina sprememb…

jlpktnst ::

McGregorSL je izjavil:

jlpktnst je izjavil:

Kak custom toolbar? Saj maš "pin to taskbar", ne razumem zakaj vraga bi nekdo mel še dodaten custom toolbar. Ne dvomim pa da se da prek gadgetov kaj podobnega skuhat če že moraš.

Če ti gre na živce explorer pa uporabi kakšno alternativo. Recimo spomnem se xplorer^2 (na kvadrat), pa še se najde.

Nevem. Če ti grejo pa tolk na živce win novi, pol pač daj gor kaj drugega ane, saj je svobodna dežela :D Meni tud gre na živce da nimajo v trgovinah več kakega artikla, pač klinčev kapitalizem pa to, tako je.

p.s. vista ni počasna, samo preveč po disku melje, če imaš hiter disk pa zadnji sp je kar solidno.

Poleg tega, da itak je 95% sistema istega vista-7. Podobno kot 2000->xp ni bilo nekih uber razlik, pa vseeno je folk drl na xp češ wau :D


custom toolbar:



drugih slik nism najdu v 10s

pa reku sm da mi niso všeč knjižnice in ne explorer...

V trgovinah bi pa mogl bit kvečejmu manj artiklov... sorry jest ne rabm 1000 yogurtov za zbirat... večina verjetno škodlivih za zdravje in brez okusa... ne bi o smrdljivem kapitalizmu zdele tnx :D


Ne razumem kaj mi želiš sporočit s temi slikami, ne vidim noč novega, vse to že vem.

McGregorSL ::

Napisal si: "Kak cutom toolbar?"

need i say more?

tega pa v win7 ne moreš naredit (kar je na slikah)... in o tem govorim...

Icematxyz ::

Ne biti otročji in z nekimi toolbarji zdaj tu opletati. Vsako sodobno namizno okolje to zna?

opeter ::

McGregorSL je izjavil:

custom toolbar:



drugih slik nism najdu v 10s

pa reku sm da mi niso všeč knjižnice in ne explorer...

V trgovinah bi pa mogl bit kvečejmu manj artiklov... sorry jest ne rabm 1000 yogurtov za zbirat... večina verjetno škodlivih za zdravje in brez okusa... ne bi o smrdljivem kapitalizmu zdele tnx :D


Oh, to je res, tudi jaz pogrešam, da bi lahko naredil ločene toolbare (npr. potegneš poljubno mapo na eno od robov ekrana in že imaš novo orodno vrstico). V Visti je to še delovalo, v Windows 7 pa, žal, več ne.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Icematxyz ::

A W7 je upustil opravljanje z "toolbari"? No nekaj novega spet vem. Pa ne gre v registru vklopit? In je samo default OFF?

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odkritih več tisoč vohunskih aplikacij za Android

Oddelek: Novice / Android
4113850 (10229) shadeX
»

Orodje Slovenskega podjetniškega sklada za pripravo finančnega načrta projekta

Oddelek: Programska oprema
465865 (5028) Pithlit
»

Microsoft vlaga pritožbo zoper Google pri Evropski komisiji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
7122007 (20543) dela
»

Google opušča Windows (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
13030424 (26044) denial
»

Chrome gre na OEM-trg

Oddelek: Novice / Brskalniki
465328 (3326) 3p

Več podobnih tem