Forum » Na cesti » Nakup VW Touran 1.5 TSI ali 1.5 TDI DSG
Nakup VW Touran 1.5 TSI ali 1.5 TDI DSG
WhatAbout ::
Zivjo
Edit: v naslovu teme sem se zatipkal, sprasujem za 2.0 TDI DSG...
Kupujem novega Tourana, avtomatika. Letno bom delal nekje med 15 - 20kkm, vecinoma umirjena relacijska voznja (vsakodnevno cca 50 km v eno smer v sluzbo).
So 1.5TSI DSG motorji vredu? So kaksne posebne tezave v primerjavi s TDI?
Nekateri so me opozorili, da je moc opaziti, preklaplanje iz 2 na 4 cilindre. Je to zelo opazno in zelo motece?
TDI mi je tudi vsec, je pa se cca 2.000 EUR drazji od TSI DSG…
Edit: v naslovu teme sem se zatipkal, sprasujem za 2.0 TDI DSG...
Kupujem novega Tourana, avtomatika. Letno bom delal nekje med 15 - 20kkm, vecinoma umirjena relacijska voznja (vsakodnevno cca 50 km v eno smer v sluzbo).
So 1.5TSI DSG motorji vredu? So kaksne posebne tezave v primerjavi s TDI?
Nekateri so me opozorili, da je moc opaziti, preklaplanje iz 2 na 4 cilindre. Je to zelo opazno in zelo motece?
TDI mi je tudi vsec, je pa se cca 2.000 EUR drazji od TSI DSG…
- spremenilo: WhatAbout ()
d4vid ::
Pri takih kilometrih bi jaz vzel bencinarja.
Leto nazaj sem vzel 1.6 tdi golfa brez adblueja, pa mi dela regeneracijo kar pogosto, dostikrat jo ne naredi do konca, ker ugasnem avto prej... pa sem naredil 20k v enem letu. Res pa, da krajše razdalje (30km v eno stran v službo). Če bi danes kupoval, bi vzel 1.4 ali 1.5 tsi.
Edino pri 1.5 tsi me moti ena stvar, ko spustim pedal za gas, ga elektronika spusti kako sekundo kasneje ... preizkušeno pri audi q3 in golf 8.
Leto nazaj sem vzel 1.6 tdi golfa brez adblueja, pa mi dela regeneracijo kar pogosto, dostikrat jo ne naredi do konca, ker ugasnem avto prej... pa sem naredil 20k v enem letu. Res pa, da krajše razdalje (30km v eno stran v službo). Če bi danes kupoval, bi vzel 1.4 ali 1.5 tsi.
Edino pri 1.5 tsi me moti ena stvar, ko spustim pedal za gas, ga elektronika spusti kako sekundo kasneje ... preizkušeno pri audi q3 in golf 8.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
hojnikb ::
za take kilometre kamot tdija...
to je rev hang... klasika pr skoraj vseh modernih avtih.
Edino pri 1.5 tsi me moti ena stvar, ko spustim pedal za gas, ga elektronika spusti kako sekundo kasneje ... preizkušeno pri audi q3 in golf 8.
to je rev hang... klasika pr skoraj vseh modernih avtih.
#brezpodpisa
JanBrezov ::
Nekateri so me opozorili, da je moc opaziti, preklaplanje iz 2 na 4 cilindre. Je to zelo opazno in zelo motece?
To preklapljanje je eko način, ki se vklopi, ko ni potrebe po moči, npr. v ravnini ali rahlem klancu. Na passatu je komaj opazno v obliki zelo rahlega tresenja motorja, včasih še to ne. Vsaj zame ni moteče.
WhatAbout ::
jan_g ::
Imam takega Tourana, 1.5TSI DSG, slabe tri leta. Zaenkrat ni bilo težav ali kakšnih izrednih popravil, seveda pa bi bilo zelo slabo, če bi že po tako kratkem času imel probleme. Bomo videli, ko bo imel tam 200k prevoženih. Drugače pa za moje potrebe motorizacija povsem ustreza, bi rekel, da je še premočan glede na moje prejšnje avte. "eco mode" se čuti, pač malo drugače teče motor, ampak ne toliko, da bi bilo moteče. Imam veliko mestne vožnje in za menjalnik bi rekel, da dela kar dobro, v 95% tako kot bi pričakoval. V tistih 5% je malo prepozen za moj okus.
Glede vožnje imam največjo kritiko okrog Start/stop sistema. Enostavno ni dovolj dober. Prepogosto se zgodi, da motor ugasne prehitro. Včasih še preden se avto dokončno ustavi. Ne vem, od česa točno je odvisno, kdaj se odloči, da bo ugasnil, ampak vsaj jaz bi bil bolj zadovoljen, če bi imel butasto logiko: če avto stoji na mestu vsaj 5 sekund, potem naj ugasne. Ne pa da mi ugaša in vžiga, ko moram na primer takoj naprej potegniti na prednostno cesto.
Primarno pa sem seveda Tourana kupil zaradi sedmih sedežev (štirje otroci). Nisem želel iti na večji format (kombi) in v tem pogledu se je zelo izkazal. Ni predolg, znotraj zelo praktičen glede pomikanja in zlaganja sedežev. Veliko tudi prevažam stvari in zadnji dve vrsti se lepo zložita v ravno dno, tako da je ogromno prostora. Zadaj ni tistega roba, tako da je tudi nalaganje lažje kot bi bilo sicer. Upam, da bo preživel prehod na elektriko, ko bom potreboval novega čez cca. 10 let. Škoda bi bilo, da bi VW tako uporaben avto ukinil
Glede vožnje imam največjo kritiko okrog Start/stop sistema. Enostavno ni dovolj dober. Prepogosto se zgodi, da motor ugasne prehitro. Včasih še preden se avto dokončno ustavi. Ne vem, od česa točno je odvisno, kdaj se odloči, da bo ugasnil, ampak vsaj jaz bi bil bolj zadovoljen, če bi imel butasto logiko: če avto stoji na mestu vsaj 5 sekund, potem naj ugasne. Ne pa da mi ugaša in vžiga, ko moram na primer takoj naprej potegniti na prednostno cesto.
Primarno pa sem seveda Tourana kupil zaradi sedmih sedežev (štirje otroci). Nisem želel iti na večji format (kombi) in v tem pogledu se je zelo izkazal. Ni predolg, znotraj zelo praktičen glede pomikanja in zlaganja sedežev. Veliko tudi prevažam stvari in zadnji dve vrsti se lepo zložita v ravno dno, tako da je ogromno prostora. Zadaj ni tistega roba, tako da je tudi nalaganje lažje kot bi bilo sicer. Upam, da bo preživel prehod na elektriko, ko bom potreboval novega čez cca. 10 let. Škoda bi bilo, da bi VW tako uporaben avto ukinil
IL_DIAVOLO ::
Vzames australa automata z bencinskim motorjem 1.33 tce, ki jih je pomagal razviti mercedes.
Ma kaki vw lol...kdo se to sploh kupuje.
Ma kaki vw lol...kdo se to sploh kupuje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
WhatAbout ::
Imam takega Tourana, 1.5TSI DSG, slabe tri leta. Zaenkrat ni bilo težav ali kakšnih izrednih popravil, seveda pa bi bilo zelo slabo, če bi že po tako kratkem času imel probleme. Bomo videli, ko bo imel tam 200k prevoženih. Drugače pa za moje potrebe motorizacija povsem ustreza, bi rekel, da je še premočan glede na moje prejšnje avte. "eco mode" se čuti, pač malo drugače teče motor, ampak ne toliko, da bi bilo moteče. Imam veliko mestne vožnje in za menjalnik bi rekel, da dela kar dobro, v 95% tako kot bi pričakoval. V tistih 5% je malo prepozen za moj okus.
Glede vožnje imam največjo kritiko okrog Start/stop sistema. Enostavno ni dovolj dober. Prepogosto se zgodi, da motor ugasne prehitro. Včasih še preden se avto dokončno ustavi. Ne vem, od česa točno je odvisno, kdaj se odloči, da bo ugasnil, ampak vsaj jaz bi bil bolj zadovoljen, če bi imel butasto logiko: če avto stoji na mestu vsaj 5 sekund, potem naj ugasne. Ne pa da mi ugaša in vžiga, ko moram na primer takoj naprej potegniti na prednostno cesto.
Primarno pa sem seveda Tourana kupil zaradi sedmih sedežev (štirje otroci). Nisem želel iti na večji format (kombi) in v tem pogledu se je zelo izkazal. Ni predolg, znotraj zelo praktičen glede pomikanja in zlaganja sedežev. Veliko tudi prevažam stvari in zadnji dve vrsti se lepo zložita v ravno dno, tako da je ogromno prostora. Zadaj ni tistega roba, tako da je tudi nalaganje lažje kot bi bilo sicer. Upam, da bo preživel prehod na elektriko, ko bom potreboval novega čez cca. 10 let. Škoda bi bilo, da bi VW tako uporaben avto ukinil
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WhatAbout ()
link_up ::
pri nas ga vozi soproga in je full navdusena. Imamo pa TDI 1.6 in je zanjo popolnoma zadosti...v sestih letih ni bilo se nobenega problema. Interval servisiranja je na 15k in samo na original servisu. Kaj naj, laufa in je res carski avto za familijo.
In and Out
WhatAbout ::
pri nas ga vozi soproga in je full navdusena. Imamo pa TDI 1.6 in je zanjo popolnoma zadosti...v sestih letih ni bilo se nobenega problema. Interval servisiranja je na 15k in samo na original servisu. Kaj naj, laufa in je res carski avto za familijo.
Ima avtomatika ali rocnega? Zaradi cene sem gledal rocnega, ker je pri TDI cca 5.000 € razlike (tudi zato, ker ima rocni 90kw, avtomatski pa 110 kw).
Lonsarg ::
Glede vožnje imam največjo kritiko okrog Start/stop sistema. Enostavno ni dovolj dober. Prepogosto se zgodi, da motor ugasne prehitro. Včasih še preden se avto dokončno ustavi. Ne vem, od česa točno je odvisno, kdaj se odloči, da bo ugasnil, ampak vsaj jaz bi bil bolj zadovoljen, če bi imel butasto logiko: če avto stoji na mestu vsaj 5 sekund, potem naj ugasne. Ne pa da mi ugaša in vžiga, ko moram na primer takoj naprej potegniti na prednostno cestoJa za pravi start/stop rabis hibrida, kjer delay med start/stop pokrije elektro motor.
jan_g ::
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Servis naj bi bil na 30 tisoč oz. ko zasveti lučka za servisni interval. Jaz ne čakam ne na eno ne na drugo, temveč vozim na 20 tisoč. Na pooblaščeni servis, cena 300 do 400 EUR. Naslednji servis pri 60k bo nekaj dražje, ker menjajo več stvari. Porabe ne beležim vestno, ampak v grobem: pozimi okrog 650km, poleti pa 750km na 50L tank bencina.
WhatAbout ::
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Servis naj bi bil na 30 tisoč oz. ko zasveti lučka za servisni interval. Jaz ne čakam ne na eno ne na drugo, temveč vozim na 20 tisoč. Na pooblaščeni servis, cena 300 do 400 EUR. Naslednji servis pri 60k bo nekaj dražje, ker menjajo več stvari. Porabe ne beležim vestno, ampak v grobem: pozimi okrog 650km, poleti pa 750km na 50L tank bencina.
Je pa kar konkretna cena za servis. A to najbrz zaradi posebnega olja tolk pride?
krho ::
Moje mnenje je, da je dizel mrtev za manj kot 30k km/leto. Vzemi bencinarja. Motorja pa ne morem komentirati, saj sam vozim prejšnjo 1.4 različico s prav tako 150KM.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
jan_g ::
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Servis naj bi bil na 30 tisoč oz. ko zasveti lučka za servisni interval. Jaz ne čakam ne na eno ne na drugo, temveč vozim na 20 tisoč. Na pooblaščeni servis, cena 300 do 400 EUR. Naslednji servis pri 60k bo nekaj dražje, ker menjajo več stvari. Porabe ne beležim vestno, ampak v grobem: pozimi okrog 650km, poleti pa 750km na 50L tank bencina.
Je pa kar konkretna cena za servis. A to najbrz zaradi posebnega olja tolk pride?
Toliko pride, ker vse, kar naredijo, zaračunajo po zlatarskih cenah. Na material, tudi olje jasno, nabijejo lepe marže. Če boš kupil VW-ja, nikar ne servisiraj na Porsche, so najdražji od vseh.
JanBrezov ::
Glede vožnje imam največjo kritiko okrog Start/stop sistema. Enostavno ni dovolj dober. Prepogosto se zgodi, da motor ugasne prehitro. Včasih še preden se avto dokončno ustavi. Ne vem, od česa točno je odvisno, kdaj se odloči, da bo ugasnil, ampak vsaj jaz bi bil bolj zadovoljen, če bi imel butasto logiko: če avto stoji na mestu vsaj 5 sekund, potem naj ugasne. Ne pa da mi ugaša in vžiga, ko moram na primer takoj naprej potegniti na prednostno cesto.
Zato predlagam, da OP dodatno izbere fizično tipko za vklop/izklop start/stop funkcije. Zadevo imam jaz večinoma izklopljeno in vklopim le, če vem, da bom čakal dlje časa.
IL_DIAVOLO ::
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Servis naj bi bil na 30 tisoč oz. ko zasveti lučka za servisni interval. Jaz ne čakam ne na eno ne na drugo, temveč vozim na 20 tisoč. Na pooblaščeni servis, cena 300 do 400 EUR. Naslednji servis pri 60k bo nekaj dražje, ker menjajo več stvari. Porabe ne beležim vestno, ampak v grobem: pozimi okrog 650km, poleti pa 750km na 50L tank bencina.
Je pa kar konkretna cena za servis. A to najbrz zaradi posebnega olja tolk pride?
To je VW, to so normalne cene. Tudi ni nic takega da te pride posamezno popravilo jurja in navzgor, poleg rednega vzdrzevanja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
jan_g ::
Zato predlagam, da OP dodatno izbere fizično tipko za vklop/izklop start/stop funkcije. Zadevo imam jaz večinoma izklopljeno in vklopim le, če vem, da bom čakal dlje časa.
Ja, jasno, tipka obstaja, ampak jo je potrebno vklapljati pred vsako vožnjo. Raje kot tipko bi pa imel, da funckionalnost dobro deluje.
IL_DIAVOLO ::
Kupi si avto, ki si izbrano nastavitev zapomni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
noben modern avto nima S&S narejen tako, da bi ga lahko tako izklopu... Lahko pa to ven stunasa ali skodiras, če startstop ni integralni del avta..
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Seveda ima... tipka A s polkrozno puščico.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda ima... tipka A s polkrozno puščico.
ja, sam pr nobenem avtu pritisk le te ni permeneten, ampak se izklop po ponovnem zagonu avta..
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Kolko vem, se pri Hyundai-u in Renaultu zapomni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
pri novih se defenitivno nebi smel, ker potem to invalidira cel point sistema ("goljufanje" pr CO2 meritvah)
#brezpodpisa
jan_g ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Kupi si avto, ki si izbrano nastavitev zapomni.
Ne sme si zapomniti, ker je potem tehnično neizpraven avto (ne zadostuje pogojem CO2 izpustov).
IL_DIAVOLO ::
Hmm potem pa so moje relacije takšne, da niti ne pride do tega pogoja, da bi se moral avto ugasnit.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
DamijanD ::
Za učinkovito delovanje S&S, bi bilo fino, če bi bili vsi semaforji opremljeni s prikazovalnikom časa. (za 3s se pač ne splača ugašat mašine)
WhatAbout ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Hvala za res super info!
Koliko pa te pride servis? Servisiras na fiksen interval, 15.000 km?
Kaksna okvirno je poraba?
Servis naj bi bil na 30 tisoč oz. ko zasveti lučka za servisni interval. Jaz ne čakam ne na eno ne na drugo, temveč vozim na 20 tisoč. Na pooblaščeni servis, cena 300 do 400 EUR. Naslednji servis pri 60k bo nekaj dražje, ker menjajo več stvari. Porabe ne beležim vestno, ampak v grobem: pozimi okrog 650km, poleti pa 750km na 50L tank bencina.
Je pa kar konkretna cena za servis. A to najbrz zaradi posebnega olja tolk pride?
To je VW, to so normalne cene. Tudi ni nic takega da te pride posamezno popravilo jurja in navzgor, poleg rednega vzdrzevanja.
Samo če pa vzamem npr. Smax (2.0, dizel, 110 kw) ali pa 2.5 hibrid, a bo pri Fordu bistvena razlika v vdrževanju? Pa tu je še tko, da jih ne delajo več in, če imaš srečo, dobiš 2022 letnik za 30k€ +...
WhatAbout ::
Kaj pa Fordov 2.5 hibrid? Hibridi naj bi bili že v Kugah, Mondeotih...so ok, kakšne težave do sedaj?
IL_DIAVOLO ::
Predvsem pa ne kupovati eksotike z motorizacijo ki je v preteklosti ze imela tezave. Koliko je fordov na slo cestah? Izredno malo.
Verjami mi, noces imeti redkega avta.
Verjami mi, noces imeti redkega avta.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
WhatAbout ::
Na splošno, ko gledam, se mi zdi, da so Tourani na cesti večinoma TDI. Zato sem tudi v to smer gledal. Če pustimo porabo, ter to, da je DSG TDI od TSI še cca. 3000 eur dražji, je vzdrževanje pri TDI dražje, kot pri TSI? Kar se tiče vzdržljivosti, ima TDI prednost pred TSI?
iso2000 ::
Jaz sem pred leti kupil Tourana 2.0 TDI 110kW z ročnim menjalnikom. Avto je letnik 2016 in še vedno pri hiši. Z avtom smo zelo zadovoljni, pelje se super, ponuja veliko udobja in prostornosti. 110kW motor se mi zdi idealen za ta avto, na AC je dovolj zmogljiv, obenem je tudi dokaj varčen. Meni se je povprečje gibalo okrog 5.6l/100km, relacija pa je bila AC+primestna vožnja (70% AC). Avto je bil do preteka 6 letnega jamstva servisiran na pooblaščenem servisu, kjer je bil "mali" servis okrog 300-350 EUR.
Ne vem kako je sedaj z razlikami v kabini pri nivojih opreme pri VW. Mi imamo highline opremo in so sedeži odlični - morda za preverit, ker VW je znal imeti pri nižjih nivojih opreme meni neudobne sedeže. Ampak to je spet stvar okusa. Avto priporočam, meni se zdi odličen.
Ne vem kako je sedaj z razlikami v kabini pri nivojih opreme pri VW. Mi imamo highline opremo in so sedeži odlični - morda za preverit, ker VW je znal imeti pri nižjih nivojih opreme meni neudobne sedeže. Ampak to je spet stvar okusa. Avto priporočam, meni se zdi odličen.
WhatAbout ::
Jaz sem pred leti kupil Tourana 2.0 TDI 110kW z ročnim menjalnikom. Avto je letnik 2016 in še vedno pri hiši. Z avtom smo zelo zadovoljni, pelje se super, ponuja veliko udobja in prostornosti. 110kW motor se mi zdi idealen za ta avto, na AC je dovolj zmogljiv, obenem je tudi dokaj varčen. Meni se je povprečje gibalo okrog 5.6l/100km, relacija pa je bila AC+primestna vožnja (70% AC). Avto je bil do preteka 6 letnega jamstva servisiran na pooblaščenem servisu, kjer je bil "mali" servis okrog 300-350 EUR.
Ne vem kako je sedaj z razlikami v kabini pri nivojih opreme pri VW. Mi imamo highline opremo in so sedeži odlični - morda za preverit, ker VW je znal imeti pri nižjih nivojih opreme meni neudobne sedeže. Ampak to je spet stvar okusa. Avto priporočam, meni se zdi odličen.
Kar se tice motorja, je opcija pri rocnem menjalniku 90 kw (123 km), pri avtomatskem pa 110kw. Ne vem, zakaj pri rocnem TDI ni opcije 110 kw. Glede na to, da sem precej miren voznik, bi moralo biti tudi 90kw dovolj?
iso2000 ::
No, avtomatik v kombinaciji z radarskim tempomatom je super zadeva, tako da jaz če bi ponovno razmišljal, bi bil kar v dilemi glede te kombinacije. Ko sem kupoval sem se raje odločil za ročnega, ker imam malce predsodkov glede avtomatikov in pokvarljivosti. Pa malenkost je tudi poraba višja? Ali je to bolj mit?
Je pa res, da delam nekaj več kilometrov - 25-30k km letno in precej AC.
90kW je pomoje čisto ok, navora ima motor dovolj, predvidevam. Sem prepričan da se da z njim več kot udobno voziti naokrog. Sicer pa je najbolje iti na kakšen testni krog, pa vidiš kje si. Če nimajo testnega tourana, pa imajo verjetno kakšnega caddy-ja s tem motorjem? GLede na velikost obeh avtomobilov, bo verjetno občutek in obnašanje motorja podobno.
Je pa res, da delam nekaj več kilometrov - 25-30k km letno in precej AC.
90kW je pomoje čisto ok, navora ima motor dovolj, predvidevam. Sem prepričan da se da z njim več kot udobno voziti naokrog. Sicer pa je najbolje iti na kakšen testni krog, pa vidiš kje si. Če nimajo testnega tourana, pa imajo verjetno kakšnega caddy-ja s tem motorjem? GLede na velikost obeh avtomobilov, bo verjetno občutek in obnašanje motorja podobno.
Lonsarg ::
Dilema bo sla pocasi stran, ker hibridi so vsi avtomatiki, tak da rocnih menjalnikov v roku 5 let ne bo vec.
Bi pa jaz tudi ce bi klasika kupil vzel avtomatika, mora pa v primeru klasika bit dual-clutch, sicer ni lepa linearna voznja. Poenostavljeno povedano vsi hibridi avtomatiki so dobri avtomatiki, ampak zgolj nekateri klasik avtomatiki so dobri in moras pazit.
Bi pa jaz tudi ce bi klasika kupil vzel avtomatika, mora pa v primeru klasika bit dual-clutch, sicer ni lepa linearna voznja. Poenostavljeno povedano vsi hibridi avtomatiki so dobri avtomatiki, ampak zgolj nekateri klasik avtomatiki so dobri in moras pazit.
brett ::
Na splošno, ko gledam, se mi zdi, da so Tourani na cesti večinoma TDI. Zato sem tudi v to smer gledal. Če pustimo porabo, ter to, da je DSG TDI od TSI še cca. 3000 eur dražji, je vzdrževanje pri TDI dražje, kot pri TSI? Kar se tiče vzdržljivosti, ima TDI prednost pred TSI?
Jaz bi vzel 1.5TSI ročnega:
- bencinarja zaradi št. kilometrov in ob ne težki nogi in AC kombinaciji poraba pod 6L.
- ročnega zaradi dražjih servisov in morebitnih stroškov popravila. + jaz osebno preferiram ročne m. - JAZ odločam kdaj bom prestavil!
- trenutno imajo dejansko res super ponudbo paket 4ALL. Za cca 6 čukov dodatne opreme brez doplačila (tudi barva) + da se še izpogajati dodatni popust za vsaj 3 čuke. Pa si dodate recimo še oba sprednja sedeža ErgoActive + še kak bonbonček za skupno cca 31k. Po rednem ceniku bi bil pa 40k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: brett ()
Blinder ::
Pri ročnih je moteč rev-hang. Pri dieslu bi moral rev-hang biti manj izrazit.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WhatAbout ::
Dilema bo sla pocasi stran, ker hibridi so vsi avtomatiki, tak da rocnih menjalnikov v roku 5 let ne bo vec.
Bi pa jaz tudi ce bi klasika kupil vzel avtomatika, mora pa v primeru klasika bit dual-clutch, sicer ni lepa linearna voznja. Poenostavljeno povedano vsi hibridi avtomatiki so dobri avtomatiki, ampak zgolj nekateri klasik avtomatiki so dobri in moras pazit.
Spadajo DSG med dobre avtomatike? Kot sem govoril malo s servisi, naj ne bi imeli tezav, ce se ga redno vzdrzuje
brett ::
Zlata sredina. Precej boljši (izdelava, okvare) od francoskih, učinkovitejši in hitrejši od japonskih (kvaliteta tam-tam). So pa še daleč od kakih BMW, Mercedes, ipd. menjalnikov.
mancini ::
DSG menjalniki pa ja dovoljujejo veliko svobode za ročno prestavljanje. Ali preko F1 tipk, ali preko ročice menjalnika.
Samo ne vem zakaj bi nekdo nonstop manualno prestavljal. No sodeč imamo vsaj enega takega tu
Samo ne vem zakaj bi nekdo nonstop manualno prestavljal. No sodeč imamo vsaj enega takega tu
m0LN4r ::
Jaz rocno saltam manj kot dsg, ena prestava manj in so daljse. Avtomatik vcasih dela neki po svoje, ker pac ne bere misli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
brett ::
Kako pa imaš ti kaj pojma o avtomatikih? Če TI odločaš kdaj prestaviš...
Ker sem jih nekaj vseeno prevozil v takšnih in drugačnih okoliščinah. Par k km. 508 Peugeot, Renault me gane, Nissanov qashqai, pathfinder, Mazda 3, Subaru legacy in outback. Pa malo Volvo XC60. In pa VW golf. In slednji je bil res + igračka napram ostalim. Seveda Volva ne štejem v ta rang. Čeprav tudi 508 ni bil švoh. Marsikje pa kaj prebral, videe pogledal. In sem si ustvaril mnenje. Seveda pa vsakemu svoje. Ničesar ne vsiljujem, povem le svoje mnenje in izkušnje.
Jaz rocno saltam manj kot dsg, ena prestava manj in so daljse. Avtomatik vcasih dela neki po svoje, ker pac ne bere misli.
Jaz sem svojega ročnega 1.4tsi v 6. vozil od 1500obr. pri cca 50km/h do 130+. Šlo brez težav. Lepo enakomerno pospešil, brez cukanja. Trenutna Mazda z 2.0 motorjem (brez turbine) se skrije glede pospeševanja. Kot nepremičnina do 3k obratov. Potem se zbudi. Se pa jo da isto voziti od 50km/h do konca. Ni pa isto...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: brett ()
brett ::
Jaz bi avt. vzel, če bi večino vožnje imel v mestu. Da ni nonstop 1., 2., 3. in ponovi vajo. Res pa, da so naše AC ratale zadnja leta mestna vožnja, hehehe.
Lonsarg ::
Jaz sem svojega ročnega 1.4tsi v 6. vozil od 1500obr. pri cca 50km/h do 130+. Šlo brez težav. Lepo enakomerno pospešil, brez cukanja. Trenutna Mazda z 2.0 motorjem (brez turbine) se skrije glede pospeševanja. Kot nepremičnina do 3k obratov. Potem se zbudi. Se pa jo da isto voziti od 50km/h do konca. Ni pa isto...Tudi jaz sem bil ko sem šel iz klasika na turbo bencinarja zelo presenečen kako hitro in tiho pospešuje že na nižjih obratih. Saj z podobno močnim bencinarjem imaš v teoriji iste pospeške, ampak moraš za to žrtvovat tihost in furat na višjih obratih.
Sedaj sem šel na hibridu ki ima navadni bencinski motor, sicer v 90% elektro motor dovolj pomaga da ne rabi iti v višje obrata, ma za ornh pospeševanje na avtocesti pa mora, najraje bi imel hibrida z TSI sam ne obstaja :)
Blinder ::
Jaz sem svojega ročnega 1.4tsi v 6. vozil od 1500obr. pri cca 50km/h do 130+. Šlo brez težav. Lepo enakomerno pospešil, brez cukanja. Trenutna Mazda z 2.0 motorjem (brez turbine) se skrije glede pospeševanja.
Irilevantne informacije, če nisi bolj natančen. 1.4 TSI jih je (bilo) več različic na trgu, od 122 do 170 km v Golfu.
V 6. prestavi pri 1500 rpm ne potuje cca 50 km/h ampak vsaj 70.
Noben motor ne cuka, kvečjemu vibrirajo zaradi kakšne resonance
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 72543 (12128) | FiReFTW |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 96654 (59420) | profii |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49967 (32626) | GR2 |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22636 (19171) | WizzardOfOZ |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62358 (34923) | urkoman |