Forum » Na cesti » Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Niko_ ::
Pozdravljeni,
v kratkem imam namen kupiti nov avto in sicer odločil sem se za škodo Octavia Combi 2.0 TDI, dizel (110kW/ 150KM).
Zanimata pa dve stvari oziroma vaše mnenje, kaj vi menite o tem.
Ali izbrati avtomatski menjalnik ali ročnega? (Predvsem me zanima prednosti enega ali drugega, in vzdrževanje enega ali drugega?)
Ter kakšna je razlika med modelom Family in Ambition? (Če primerjam oba modela v konfiguratorju na spletni strani od škode, potem vidim da je razlika v serijski opremi, kar sicer razumem, ampak zakaj je potem model family cenejši (čeprav ima več serijske opreme kot Ambition))?
Hvala za razlago in mnenja.
v kratkem imam namen kupiti nov avto in sicer odločil sem se za škodo Octavia Combi 2.0 TDI, dizel (110kW/ 150KM).
Zanimata pa dve stvari oziroma vaše mnenje, kaj vi menite o tem.
Ali izbrati avtomatski menjalnik ali ročnega? (Predvsem me zanima prednosti enega ali drugega, in vzdrževanje enega ali drugega?)
Ter kakšna je razlika med modelom Family in Ambition? (Če primerjam oba modela v konfiguratorju na spletni strani od škode, potem vidim da je razlika v serijski opremi, kar sicer razumem, ampak zakaj je potem model family cenejši (čeprav ima več serijske opreme kot Ambition))?
Hvala za razlago in mnenja.
R1710 ::
Vprašaj se, kakšen stil vožnje se ti bolj dopade; boyracer, ali elegantno cruisanje. Trenutno imam v superbu ročnega, naslednji bo DSG. Kar se tiče vzdrževanja, pri ročnem ni kaj ekstra, avtomatik pa mislim da ima menjavo olja na 60.000km?
Family bi naj imel manj opreme kot ambition... Gledaš prav serijsko in ne dodatne opreme?
Family bi naj imel manj opreme kot ambition... Gledaš prav serijsko in ne dodatne opreme?
T-Majo ::
Sploh ne bom argumentiral ampak DSG. Verjemi, preizkusi in ko boš, boš videl da je to to. JE res malo dražje, so tud stroški vzdrževanja malo višji, ampak ker je avto nov in ima garancijo, je bistvo to, da če se pokvari, ti ogromen strošek menjave in popravila odpade. Imam Passata z ročnim, pred tem vozil 2 leti 530d BMW avtomatika in se komaj nazaj navadil na ročnega. Potem sem peljal kolegovega Passata DSG - poezija. Prestavlja hitro in mehko. Vrhunsko =)
Veron ::
Odvisno kakšne vožnje imaš. Če imaš recimo 90% samo avtoceste, potem nima smisla DSG (ima tudi nekoliko krajše prestavno razmerje). Za vse ostalo, bi jst osebno, izbral DSG (sem že imel 2 avta z DSG) in odlična zadeva. Glede na to, da kupuješ nov avto, vsekakor DSG (tudi, če kaj gre narobe, imaš garancijo in assistenco).
Več stroškov kar je, je menjava olja v menjalniku (60 ali 120, pa še to je vsega nekje 250eur).
Več stroškov kar je, je menjava olja v menjalniku (60 ali 120, pa še to je vsega nekje 250eur).
GrimReaper ::
Sicer imam VW-jevo alternativo - Alfin TCT, ampak kakor sem bral sta praktično enaka.
Pa ne vidim zakaj bi bil oh in sploh. Tudi kar sem gledal na internetu, večina za športno vožnjo daje na prvo mesto ročni menjalnik, DSG je pa zelo close second.
Za vmesni avto mi je povsem ok, sem že dlje časa poslušal o tem DSG-ju in mi ni žal da sem probal (ena testna vožnja mi ne bi bila dovolj), da bi imel ta avto več kot dve leti pa ne verjamem.
Zame pa velja, najprej za športno vožnjo, drugače sam itak ne znam vozit. Športno v mojem primeru ne gre drugače kot da dam v M (manual) in način Dynamic.
1. Klikanje na volanu ni niti približno tako uživantsko kot pretikanje ročice.
2. Hitrega speljevanja se moraš naučit, kar sem sam ugotovil je recimo pred vključevanjem v krožno najbolje se začet počasi premikat, potem ko vidiš luknjo pa pohodit postopoma do polnega plina. Ker če pohodiš do podna na mestu, lahko čakaš kakšno sekundo da se zbudi.
V drugi prestavi speljat tekoče skozi krožno desno na prvi izvoz (enako problematično je kakšno Y križišče) pa tudi rabiš mal občutka, ampak to je itak že bolj problem nizkokubičnega turba kot pa menjalnika.
3. Prav pride med prehitevanjem, ampak ker je borih 135 konj, je vseeno bolje če bi imel kaj močnejšega kjer tudi z enim vmesnim pretikanjem ne bi tolk izgubil, oz. če bi imel mal daljša prestavna razmerja, bi itak lahko pustil v tretji.
4. Prav pride tudi pri vožnji po ovinkih, kjer je bolje da imaš obe roki vedno na volanu, ampak spet, večino ovinkov se da zvozit brez da bi sploh rabil hodit iz tretje prestave.
Potem avtomatski način, ki bi bil lahko uporaben za ležerno vožnjo, ampak zame preprosto ni uporaben.
1. Niti približno mi ni všeč da tako pozno prestavlja navzdol, v Normal načinu sploh ni zaznati oz. mislim da je pri okoli 1500rpm, v Dynamic načinu pa nekje 2000rpm.
S takim načinom vožnje moraš biti precej več na zavori, kot je to potrebno. Niti do sedaj še nisem videl koga na cesti, ki bi moral tolk zavirat, tako da to vsekakor ni normalno.
Sam sem že mal razmišljal kolk bi sam nastavil, preveč obratov (4000) verjetno tudi ni ok, ker potem bi ti prestavilo navzdol kadar niti ne bi hotel. Tako da sam bi dal 2000 v normalnem načinu, 3000 pa v dinamičnem.
Samo potem pa prideš do še enega problema, prestavljanje iz 6. v 5. in iz 5. v 4., pa pri manjših hitrostih tudi iz 4. v 3. (recimo pred krožnim v naselju sam začnem zavirat šele ko imam enkrat že v tretji), kjer je sploh neumno zavirat in smo spet pri manualnem načinu.
Tukaj bi tudi rad feedback kako ima VW to rešeno.
2. Za športno vožnjo pa sploh ni primeren, ker recimo če rabiš pospešek, rabi računalnik precej več časa, da to ugotovi, kot pa rabiš ti, da pritisneš prste proti sebi.
Tako da uhlji so must, mi sploh ni jasno kako je to lahko doplačljiva zadeva, ker nekaj sem probaval z ročko šaltat, pa to ni to.
Pa še vzvratno parkiranje je tukaj bolj štorasto, po enem letu sem dokončno ugotovil da se ne da dosečt natančnosti manuala. Pri manualu imaš pač na voljo dve nogi, sklopka je pri teh hitrostih praktično namesto zavore, pri avtomatiku moraš pa menjavat med zavoro in gasom.
Za privabit pozornost pa rabiš tri korake manj, recimo pred ustavljanjem na semaforju pri 30km/h sedaj samo klikneš v prvo, prej si moral pa stisnit sklopko, dat vmesni gas, prestavit in dvignit sklopko.
Sicer pa, le zakaj se je večina zmrdovala, da bo imel Megane GT samo EDC menjalnik. Večina ostalih warm/hot hatchev ima ročnega.
Pa ne vidim zakaj bi bil oh in sploh. Tudi kar sem gledal na internetu, večina za športno vožnjo daje na prvo mesto ročni menjalnik, DSG je pa zelo close second.
Za vmesni avto mi je povsem ok, sem že dlje časa poslušal o tem DSG-ju in mi ni žal da sem probal (ena testna vožnja mi ne bi bila dovolj), da bi imel ta avto več kot dve leti pa ne verjamem.
Zame pa velja, najprej za športno vožnjo, drugače sam itak ne znam vozit. Športno v mojem primeru ne gre drugače kot da dam v M (manual) in način Dynamic.
1. Klikanje na volanu ni niti približno tako uživantsko kot pretikanje ročice.
2. Hitrega speljevanja se moraš naučit, kar sem sam ugotovil je recimo pred vključevanjem v krožno najbolje se začet počasi premikat, potem ko vidiš luknjo pa pohodit postopoma do polnega plina. Ker če pohodiš do podna na mestu, lahko čakaš kakšno sekundo da se zbudi.
V drugi prestavi speljat tekoče skozi krožno desno na prvi izvoz (enako problematično je kakšno Y križišče) pa tudi rabiš mal občutka, ampak to je itak že bolj problem nizkokubičnega turba kot pa menjalnika.
3. Prav pride med prehitevanjem, ampak ker je borih 135 konj, je vseeno bolje če bi imel kaj močnejšega kjer tudi z enim vmesnim pretikanjem ne bi tolk izgubil, oz. če bi imel mal daljša prestavna razmerja, bi itak lahko pustil v tretji.
4. Prav pride tudi pri vožnji po ovinkih, kjer je bolje da imaš obe roki vedno na volanu, ampak spet, večino ovinkov se da zvozit brez da bi sploh rabil hodit iz tretje prestave.
Potem avtomatski način, ki bi bil lahko uporaben za ležerno vožnjo, ampak zame preprosto ni uporaben.
1. Niti približno mi ni všeč da tako pozno prestavlja navzdol, v Normal načinu sploh ni zaznati oz. mislim da je pri okoli 1500rpm, v Dynamic načinu pa nekje 2000rpm.
S takim načinom vožnje moraš biti precej več na zavori, kot je to potrebno. Niti do sedaj še nisem videl koga na cesti, ki bi moral tolk zavirat, tako da to vsekakor ni normalno.
Sam sem že mal razmišljal kolk bi sam nastavil, preveč obratov (4000) verjetno tudi ni ok, ker potem bi ti prestavilo navzdol kadar niti ne bi hotel. Tako da sam bi dal 2000 v normalnem načinu, 3000 pa v dinamičnem.
Samo potem pa prideš do še enega problema, prestavljanje iz 6. v 5. in iz 5. v 4., pa pri manjših hitrostih tudi iz 4. v 3. (recimo pred krožnim v naselju sam začnem zavirat šele ko imam enkrat že v tretji), kjer je sploh neumno zavirat in smo spet pri manualnem načinu.
Tukaj bi tudi rad feedback kako ima VW to rešeno.
2. Za športno vožnjo pa sploh ni primeren, ker recimo če rabiš pospešek, rabi računalnik precej več časa, da to ugotovi, kot pa rabiš ti, da pritisneš prste proti sebi.
Tako da uhlji so must, mi sploh ni jasno kako je to lahko doplačljiva zadeva, ker nekaj sem probaval z ročko šaltat, pa to ni to.
Pa še vzvratno parkiranje je tukaj bolj štorasto, po enem letu sem dokončno ugotovil da se ne da dosečt natančnosti manuala. Pri manualu imaš pač na voljo dve nogi, sklopka je pri teh hitrostih praktično namesto zavore, pri avtomatiku moraš pa menjavat med zavoro in gasom.
Za privabit pozornost pa rabiš tri korake manj, recimo pred ustavljanjem na semaforju pri 30km/h sedaj samo klikneš v prvo, prej si moral pa stisnit sklopko, dat vmesni gas, prestavit in dvignit sklopko.
Sicer pa, le zakaj se je večina zmrdovala, da bo imel Megane GT samo EDC menjalnik. Večina ostalih warm/hot hatchev ima ročnega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
RedDrake ::
Pa še vzvratno parkiranje je tukaj bolj štorasto, po enem letu sem dokončno ugotovil da se ne da dosečt natančnosti manuala. Pri manualu imaš pač na voljo dve nogi, sklopka je pri teh hitrostih praktično namesto zavore, pri avtomatiku moraš pa menjavat med zavoro in gasom.
A Dual Shit Getriebe tako deluje?
To je res bedno ja.
Pri standardnem avtomatiku se avto premika s cca 5-10km/h, če ne držiš zavore, kar je za udobno parkiranje odlična stvar in približno enako natančna kot pri ročnem.
@OP: DSG se sliši fajn, ampak je ena bolj kvarljivih stvari. Če bi rad zanesljivost, potem menjaj ročno ali pa se vozi s pravim avtomatikom (tam bo sicer poraba višja, verjetno ga VAG niti ne prodaja več).
GrimReaper ::
Saj ima funkcijo lezenja, ampak sam imam doma mal klančka kjer je potrebno dodajat gas, zadaj pa steno, to pa stvar oteži.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Veron ::
DSG sem imel približno 2leti, TCT sem testiral 1dan. Ni ravno primerjave, je DSG dosti bolj odziven napravm TCT.
Po mestu je ravno avtomatika bolje kot ročni.
Pa tisti, ki govorite o "pokvarljivosti" DSGja, al niste mel sreče, al niste menjalnika vzdrževal oz. uporabljal skladno z navodili. Poznam kar nekaj ljudi, ki imajo DSG že dolga leta in nobene težave. Konec kocev ima 4leta (ali celo 6) garancije.
Sicer glede parkiranja vzvratno. Jst nekih težav nisem imel, edino (kot odpisuješ), parkiranje v rikverc v klanc je malo tricky.
Po mestu je ravno avtomatika bolje kot ročni.
Pa tisti, ki govorite o "pokvarljivosti" DSGja, al niste mel sreče, al niste menjalnika vzdrževal oz. uporabljal skladno z navodili. Poznam kar nekaj ljudi, ki imajo DSG že dolga leta in nobene težave. Konec kocev ima 4leta (ali celo 6) garancije.
Sicer glede parkiranja vzvratno. Jst nekih težav nisem imel, edino (kot odpisuješ), parkiranje v rikverc v klanc je malo tricky.
Cveto ::
Glede "Family" opreme: jaz imam Superba z to opremo in sem takrat tudi dokaj dobro naštudiral za kaj se gre: Family je "akcijska" oprema, ki jo Škoda predstavi po kakšnem letu-dveh prodaje da malo pospeši prodajo. V osnovi gre vedno za nadgrajeno srednjo stopnjo opreme, za nekaj nižjo ceno, tako da se Family v vsakem primeru splača, če gledaš nek srednje opremljen avto. Tisti, ki hoče usenje in bež notranjost (recimo), bo vzel Elegance (ali celo L&K), za vse ostale pa je Family idealna izbira.
Ko sem jaz kupoval je bilo recimo tako:
Superb 2.0 TDI Ambition - 27k
Superb 2.0 TDI FAmily (Ambition + temna stekla, 17colska lita platišča, boljši radio, drugačni sedeži itd...) - 25k
Superb 2.0 TDI Elegance (podobno kot family + ksenon, el. sedeži, drugačno blago v notranjosti in še par malenkosti) - 30k
Jaz sem vzel Family, naložil noter praktično vso opremo kot jo ima elegance (ksenon itd...) in še precej dodatnih zadev (navigacija, Sound system, gretje sedežev itd...) pa je še vedno prišlo opazno manj kot elegance.
Vzemi Family in vzemi DSG (jaz ga nisem, pa mi je žal, čeprav ej pa res da se vozim večinoma po avtocestah).
Ko sem jaz kupoval je bilo recimo tako:
Superb 2.0 TDI Ambition - 27k
Superb 2.0 TDI FAmily (Ambition + temna stekla, 17colska lita platišča, boljši radio, drugačni sedeži itd...) - 25k
Superb 2.0 TDI Elegance (podobno kot family + ksenon, el. sedeži, drugačno blago v notranjosti in še par malenkosti) - 30k
Jaz sem vzel Family, naložil noter praktično vso opremo kot jo ima elegance (ksenon itd...) in še precej dodatnih zadev (navigacija, Sound system, gretje sedežev itd...) pa je še vedno prišlo opazno manj kot elegance.
Vzemi Family in vzemi DSG (jaz ga nisem, pa mi je žal, čeprav ej pa res da se vozim večinoma po avtocestah).
Mavrik ::
Ali izbrati avtomatski menjalnik ali ročnega? (Predvsem me zanima prednosti enega ali drugega, in vzdrževanje enega ali drugega?).
Pri enem konstantno vlačiš neko bebavo palco v vseh križiščih, ovinkih in hribih, pri drugem pa počne avto to namesto tebe in se pelješ kot se za človeka spodobi ;)
Malo resnosti: ne vem če je kakršen koli kos dodatne opreme tako povečal udobje kot avtomatski menjalnik. Ni se ti treba ukvarjati več s prestavljanjem v križiščih (in dejansko lahko gledaš okoli), obračanje vozila je bistveno lažje (moj ma sicer "creep" kjer se avto pelje sam brez plina ki ga vsi DSGji nimajo), vožnja v hribe neproblematična, in še druge prednosti. V kolikor ti povečana cena ni problem ti res priporočam da vzameš DSG verzijo. Kar se vzdrževanja tiče - pri DSGjih boš dobil dodatno menjavo olja pa verjetno boš nekoliko prej obrabil zavore. Novi načeloma več niso problematični (je pa imel VW mal težav z njimi v preteklosti).
Meni par mesecev nazaj ni uspelo dobiti testne Octavie z DSG, so pa praktično vsepovsod imeli DSG Superbe. Tako da pokliči tvoj najbližji salon pa se zmeni za test in boš sam videl a ti taka vožnja odgovarja.
GrimReaper je izjavil:
blodnje
Joj, a si ti 16 al kaj?
1.) Človek kupuje družinski karavan, kaj imaš to za bluzenja okoli športnosti? Še posebej na Octavii, kjer je ročni menjalnik ena mehka riba in s tako mašino pač ne bo nikoli športna.
2.) Tista stvar v Alfi ni primerljiva z DSGji.
3.) Če imaš težave na hribih se bo treba naučiti vozit namesto pametovati na forumih preden sploh prebereš originalno sporočilo.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Superboyy ::
Če si pripravljen doplačat za DSG, ga definitivno vzemi :)
Ekstra stroškov ni. Pri večini voznikov bo poraba manjša (pri zelo varčnih mogoče malenkost večja).
Kvarljivost je pa subjektivno. Pri nas se kupuje 5+ let stare avtomobile s 3x prevrtenimi kilometri, kar se za proizvajalca smatra za odsluženo robo, potem pa začne ena stvar za drugo odpovedovat (ker tudi servisi niso bili korektno izvajani). Ker kupuješ nov avto pa ni nobenega problema, samo servisnih napotkov se je treba držat.
Ekstra stroškov ni. Pri večini voznikov bo poraba manjša (pri zelo varčnih mogoče malenkost večja).
Kvarljivost je pa subjektivno. Pri nas se kupuje 5+ let stare avtomobile s 3x prevrtenimi kilometri, kar se za proizvajalca smatra za odsluženo robo, potem pa začne ena stvar za drugo odpovedovat (ker tudi servisi niso bili korektno izvajani). Ker kupuješ nov avto pa ni nobenega problema, samo servisnih napotkov se je treba držat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
RED_line ::
DSG je zakon menjalnik. če maš dnar ga vzemi. pa servisi so bolj na 30k km kot pa 60 (za menjalnik). in obvezno tempomat si omisli. sam sem ga zelo pogoršal pri octaviji.
GrimReaper ::
2.) Tista stvar v Alfi ni primerljiva z DSGji.
3.) Če imaš težave na hribih se bo treba naučiti vozit namesto pametovati na forumih preden sploh prebereš originalno sporočilo.
2. V čem točno ni primerljiv? Čas prestavljanja? Ker ta je namreč enak:
Shift time @ Wikipedia
Gledal sem tudi nekaj posnetkov DSG-ja na Youtube in stvar funkcionira povsem enako, tudi minusi so vsi enaki kot sem jih sam naštel.
Je pa vsaj v ročnem načinu menjalnik za 9/10, zame je to dovolj, in kot sem rekel, za vmesno obdobje dveh let povsem dober nadomestek ročnega menjalnika. Za dalj časa sem pa že po enem tednu vožnje ugotovil da ne bo, preživet bi se seveda dalo, ampak ročni mi je pač bolj všeč in komaj čakam da ga dobim.
Bi pa seveda rad, če se vozim po mestu, da bi mi sam prestavljal tako kot bi hotel. Saj prestavljanje gor je še dost sprejemljivo, seveda nobena avtomatika ne more prestavljat ravno takrat kot ti hočeš, to bi moral imet več kot 6 prestav, da se ne bi tolk osredotočal na prestave in obrate. Na dol mu pa pač ne moreš dopovedat drugače kot da nepotrebno zaviraš, kar je meni neumno in potem raje sam prestavljam. Danes sem se nekaj igral, in je pomoje odvisno tudi od moči zaviranja, ker sem videl da je šlo v naslednji prestavi tudi do 3000 (oz. je verjetno za dve naenkrat prestavil), pri rahlem zaviranju gre pa iz 1800 na 2200, edino iz 3. v 2. iz 1300 na 1500. To pri dinamičnem, pri normal načinu obrati ne gredo čez 1500 v naslednji prestavi, zato pa sem dobil vse diske in ploščice praktično na nuli.
3. Glede na OP vem da sem bil offtopic, ampak gledal sem bolj 2. do 4. odgovor in sem pač odgovoril, da DSG ni to kar se piše po forumih.
Žaljenje, da se moram naučit vozit, je bilo pa sploh neumestno. Lahko bi se zdaj usedel v avto in 8 ur peljal naprej in nazaj po parkirišču, pa ne bi mogel popravit 5%, sklopke pač ne moreš zamenjat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krucymucy ::
2.0 TDI 110kW DSG.
Kljub sportnemu podvozju se zadeva nagiba in gunca.
Poraba je za moje pojme previsoka, sploh glede na bolj uboge zmogljivosti.
Pac en povprecen avto.
Je pa ACC zakon in se skoraj ne znam vec vozit brez.
Kljub sportnemu podvozju se zadeva nagiba in gunca.
Poraba je za moje pojme previsoka, sploh glede na bolj uboge zmogljivosti.
Pac en povprecen avto.
Je pa ACC zakon in se skoraj ne znam vec vozit brez.
mikojan ::
Med automatiki ni ga boljsega kot DSG. Med rocnimi ni ga boljsega kot menjalnik v Superbu, Passatu..
R1710 ::
Mavrik ::
Je pa ACC zakon in se skoraj ne znam vec vozit brez.
Isto, ACC je takoj za avtomatskim menjalnikom najbolj udoben kos opreme. Je pa v večini vozil še vedno zelo drag.
Med automatiki ni ga boljsega kot DSG. Med rocnimi ni ga boljsega kot menjalnik v Superbu, Passatu..
Meh, slushboxi so po mojih izkušnjah bolj udobni. DSGji rabijo tudi več časa za prestavljanje navzdol in v rikverc. Je pa res da so DSGji bolj varčni od navadnih avtomatikov.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Cveto ::
Kar se tiče ročnih menjalnikov: v Superbu je res dober, a jaz sem prej vozil Hondo Accord in tale v Superbu ne pride niti blizu, podobno velja za mirnost teka motorja. Res pa je da vse ostalo prevaga na stran VAG-ovih vozil (VW, Audi, Seat, škoda itd...). V Hondi je bil recimo osnovni servis 350 eur, tukaj pa je 150, poraba je pri Superbu nižja z aveč kot liter, Infotainment je mnogo boljši itd...
Amdforce ::
DSG all the way, z njim sem prevozil vec kot 300.000km in sedaj ko imam spet rocnega je grozaaaa. Samo ne pozabi na servis na 60kkm....cena pri uradnem vendar nepooblascenem servisu je 150 eur. ACC v kombinaciji z DSG pa sploh . Ze pri meni na rocnem je ACC top, pri DSG se toliko bolj.
Niko_ ::
Hvala za mnenja.
Vsekakor bom še enkrat šel na testno z dsg menjalnikom. Mogoče tudi se enkrat z ročnim, da vidim razliko in se nato odločil. Se pa sedaj po tem kar ste napisali bolj nagibam, da bi vzel dsg.
Glede modela, pa vsekakor Family z dodatno opremo,ker ambition je isti,samo dražji, ter manj opreme od Family modela v samem začetku.
Vsekakor bom še enkrat šel na testno z dsg menjalnikom. Mogoče tudi se enkrat z ročnim, da vidim razliko in se nato odločil. Se pa sedaj po tem kar ste napisali bolj nagibam, da bi vzel dsg.
Glede modela, pa vsekakor Family z dodatno opremo,ker ambition je isti,samo dražji, ter manj opreme od Family modela v samem začetku.
R1710 ::
V octaviji 2.0 TDI DSG CR140? Superb, enak motor, ročni, 66k na leto, 5.1l.
Tebi bi moral pit okrog 4.7... razen, če ga goniš 60k po mestu.
Tebi bi moral pit okrog 4.7... razen, če ga goniš 60k po mestu.
krucymucy ::
80% AC, 10% mesto, 10 ostalo.
4.7 mogoce dosezes s kakim 1.3 jtd, 1.4 hdi ali podobnim, ne pa z 2.0 in 1.500kg tezkim avtom prosim te lepo.
Me res zanima tvoja povprecna hitrost :)
4.7 mogoce dosezes s kakim 1.3 jtd, 1.4 hdi ali podobnim, ne pa z 2.0 in 1.500kg tezkim avtom prosim te lepo.
Me res zanima tvoja povprecna hitrost :)
R1710 ::
3.2 sem imel mestno (kar živahna vožnja) 1.2 TDI CR75.
Podoben režim vožnje, satelitska hitrost (tempomat) 120km/h, 6. prestava, nekaj nad 2.000 obratov, 700+ km v eno smer.
Teža superba je okrog 1600kg.
In očitno ni nemogoče;
https://www.poraba.com/average_car.php?...
Povprečno hitrost pa kalkuliraj. Po BC mislim da je okrog 80km/h.
Podoben režim vožnje, satelitska hitrost (tempomat) 120km/h, 6. prestava, nekaj nad 2.000 obratov, 700+ km v eno smer.
Teža superba je okrog 1600kg.
In očitno ni nemogoče;
https://www.poraba.com/average_car.php?...
Povprečno hitrost pa kalkuliraj. Po BC mislim da je okrog 80km/h.
cvalsr ::
Hahaha. Vi se kar slinite nad številkami, ki vam jih kaže računalnik avtomobila.
Kolega se je hvalil: Lej, poraba 5,4 na sto ...
Aha, kako pa kaj tankaš?
Ja s 60 litri naredim 900 km ...
Aha, no, to pa je 6,7 litrov na sto! V prehodnem obdobju, brez snega in brez klime.
Je samo debelo gledal, tako, kot boste vi, če si boste dosledno zapisovali natankane litre in prevožene kilometre v daljšem obdobju, npr. v celem letu.
Kolega se je hvalil: Lej, poraba 5,4 na sto ...
Aha, kako pa kaj tankaš?
Ja s 60 litri naredim 900 km ...
Aha, no, to pa je 6,7 litrov na sto! V prehodnem obdobju, brez snega in brez klime.
Je samo debelo gledal, tako, kot boste vi, če si boste dosledno zapisovali natankane litre in prevožene kilometre v daljšem obdobju, npr. v celem letu.
korenje3 ::
avtomatski menjalnik je super, zaradi tempomata. sploh če imaš paket, da ti avto sam pospešuje, je fajn na avtocesti.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
krucymucy ::
In na meji oz. cestnini, kjer se premikas po 5 metrov samo s pritiskom enega gumba ...
Vceraj sem imel porabo 7,8l na 750km dolgi poti, sam sem se tudi preko 200 peljal kjer je to dovoljeno.
Vceraj sem imel porabo 7,8l na 750km dolgi poti, sam sem se tudi preko 200 peljal kjer je to dovoljeno.
Niko_ ::
Pozdravljeni,
ponovno se obračam na vas. S punco sva se odločila in kupila bova Škodo Octavio Combi 2.0 TDI Family. Trenutno zbirava ponudbe. Prosil bi vas če mi lahko zaupate svoje izkušnje kako ste se pogajali pri ceni novega avtomobila. Je mogoče kdo pred kratkim kupoval Škodo Octavio Combi? Kje ste dobili najnižjo ceno in koliko procentov popusta ste dobili glede na prvotno ceno.
Hvala za odgovore.
Lep pozdrav Niko.
ponovno se obračam na vas. S punco sva se odločila in kupila bova Škodo Octavio Combi 2.0 TDI Family. Trenutno zbirava ponudbe. Prosil bi vas če mi lahko zaupate svoje izkušnje kako ste se pogajali pri ceni novega avtomobila. Je mogoče kdo pred kratkim kupoval Škodo Octavio Combi? Kje ste dobili najnižjo ceno in koliko procentov popusta ste dobili glede na prvotno ceno.
Hvala za odgovore.
Lep pozdrav Niko.
springfield ::
Jaz sem ga vzel z njihovim hudobrim financiranjem in ni bilo mogoče izpogajat boljše cene. Sem poslal na več avtohiš, a je bil odgovor vedno enak. Oz ena hiša mi je ponudila popust brez hudobrega financiranja, a bi potem z drugim financiranjem prišlo več, kot če sem vzel avto pod njihovimi pogoji.
Niko_ ::
Na mojo začetno ceno (iz konfiguratorja), ki je 25.500 € mi vsak ponuja 5% popusta. Seveda ob plačilu z gotovino. Ali je tukaj preveč optimistično pričakovati kakšnih 10% ali še mogoče kak % več?
Drugače pa mi ponujajo financiranje, kjer mi prav tako dajo 5% popusta in še -1000 (ŠBON), vendar če si mesečni obrok pomnožim z številom mesecev odplačevanja in začetnim pologom me dejansko pride 25.500, kar je ista ceno kot na začetku.
Ste imeli drugi kakšne drugačne izkušnje?
Lep pozdrav,
Niko
Drugače pa mi ponujajo financiranje, kjer mi prav tako dajo 5% popusta in še -1000 (ŠBON), vendar če si mesečni obrok pomnožim z številom mesecev odplačevanja in začetnim pologom me dejansko pride 25.500, kar je ista ceno kot na začetku.
Ste imeli drugi kakšne drugačne izkušnje?
Lep pozdrav,
Niko
krneki0001 ::
Mal zatežiš. da če ne dajo 10%, da boš šel k drugemu prodajalcu.
Tastar je kupil lansko leto octavio combi, ampak 4x4 in jo je dobil za nekje med 25 in 26k, tako da bi ti moral dobit to ceneje.
Tastar je kupil lansko leto octavio combi, ampak 4x4 in jo je dobil za nekje med 25 in 26k, tako da bi ti moral dobit to ceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
masevc ::
Invictus ::
Porsche dovoli maksimalen 10% popust. Več ne dajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
masevc ::
Zoran7 ::
Si bom kar sposodil temo, ker je primeren naslov. Torej gledam isto zadevo kot OP, Škoda Octavia Combi, s tem da bencinsko varijanto. (delam premalo kilometrov na leto ca. 15k, več ali manj kratke ture do 10 km )
Trenutno so na voljo TSI izvedenke 1.2/86KM, 1.0/115KM in 1.4/150KM. Za 86KM se bojim, da je preslab za Octavio, zanima me predvsem mnenje glede novega 3-valjnega 1.0 motorja.
Pa se to, ste imeli kaj uspeha pri izposlovanju popusta na "Hudobro" akcijo?
Trenutno so na voljo TSI izvedenke 1.2/86KM, 1.0/115KM in 1.4/150KM. Za 86KM se bojim, da je preslab za Octavio, zanima me predvsem mnenje glede novega 3-valjnega 1.0 motorja.
Pa se to, ste imeli kaj uspeha pri izposlovanju popusta na "Hudobro" akcijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zoran7 ()
Sc0ut ::
Uf, imam 1.6 105 TDI in polno nabasan s klimo občutim pomanjkanje moči.
Če se bosta vozila max dva, z delno polnim prtljažnikom potem ok, drugače pa je 1.0 115 premalo.
Če se bosta vozila max dva, z delno polnim prtljažnikom potem ok, drugače pa je 1.0 115 premalo.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
krneki0001 ::
Za tok težak avto je vse kar je pod 1600ccm premalo. Pa že pri 1600ccm se čuti pomanjkanje moči.
smacker ::
A noben ne zna upoštevat načina vožnje? Pri kratkih turah, več ali manj 10km (sklepam da ne ravno v klanec in po avtocesti), bo 1.0 z 115km pomoje čist zadost. Octavije sicer nisem probal, ampak Focus 1.0 125KM (ja vem, 10KM več, par kg manj) nima nobenega problema s pomanjkanjem moči. Edino poraba naraste pri vzponih. Za tistih 2000km/letno pri vožnji na morje/izlete, se meni zdi nesmisel plačevat par jurjev za močnejši motor.
Vsekakor priporočam testno vožnjo avta s takim motorjem pred nakupom, da vidiš če ti zadostuje moč.
Vsekakor priporočam testno vožnjo avta s takim motorjem pred nakupom, da vidiš če ti zadostuje moč.
fikus_ ::
"zanima me predvsem mnenje glede novega 3-valjnega 1.0 motorja."
To je zelo navita mašina in ne more dolgo držati. Kako se bo v resnici obneslo, se bo videlo čez nekaj let, ko bodo ti motorji imeli nekaj 100kkm za sabo.
Ima znanec forda in njihov 1.0 motor not, pa ni zadovoljen. Uporabno in mala poraba v mestu, za izven moraš pa imeti težko nogo, da kam gre in precej večja poraba!
To je zelo navita mašina in ne more dolgo držati. Kako se bo v resnici obneslo, se bo videlo čez nekaj let, ko bodo ti motorji imeli nekaj 100kkm za sabo.
Ima znanec forda in njihov 1.0 motor not, pa ni zadovoljen. Uporabno in mala poraba v mestu, za izven moraš pa imeti težko nogo, da kam gre in precej večja poraba!
smacker ::
Daj preberi kak test in pojdi na testno vožnjo, preden širiš krivo vero o stvari, ki jo vozi znanec. Ford že od leta 2012 prodaja avte z 1.0, ljudje so že 200kkm prevozli, dajo pa 5-letno garancijo brez omejitve kilometrov. Turbinarji so se že izkazali za dovolj zmogljive in zaupanja vredne motorje, sploh če nov avto kupuješ se nimaš kaj za bat, maš garancijo če kaj pride slučajno. Ni to navita mašina, ampak maš turbino za ekstra moč, ko jo rabiš. Res da poraba zraste če ga ženeš (lahko spraviš tut na 10L), ampak to ni nič več kot klasičn bencinar 1.6 z 100+ konji.
Je pa malo specifičn motor, za osebe ki delajo malo km, večino po mestu oz. okolici. Zaradi tega ga je treba probat pred nakupom, ker ni za vsakega.
PS: sry za rahel offtopic s fordi, dajte se bolj na škode koncentrirat.
Je pa malo specifičn motor, za osebe ki delajo malo km, večino po mestu oz. okolici. Zaradi tega ga je treba probat pred nakupom, ker ni za vsakega.
PS: sry za rahel offtopic s fordi, dajte se bolj na škode koncentrirat.
fikus_ ::
Smacker ne se razburjat!
1.0 mora veliko več "delat" za 125 KM kot pa npr. 1.6! Za materiale v motorju pa tudi ne verjamem, da so toliko boljši!
Me zanima, po koliko se bodo takšni avtomobili prodajali, ko bodo imeli 200+kkm?
Saj za po mestu in okolici so verjetno OK. In na takšnih kratkih vožnjah malo kdo, če sploh kdo, naredi v 4-ih letih 200 kkm.
1.0 mora veliko več "delat" za 125 KM kot pa npr. 1.6! Za materiale v motorju pa tudi ne verjamem, da so toliko boljši!
Me zanima, po koliko se bodo takšni avtomobili prodajali, ko bodo imeli 200+kkm?
Saj za po mestu in okolici so verjetno OK. In na takšnih kratkih vožnjah malo kdo, če sploh kdo, naredi v 4-ih letih 200 kkm.
Utk ::
smacker, fordovi motorčki so zgleda res v redu, pred 5 leti pa tega nisi mogel vedet. VW turbo bencinarji so pa zaenkrat po 5 letih še vsi se izkazali za tvegane, in jaz bi raje izhajal iz tega, kot pa iz tega, da je neka druga firma naredila dober 1,0 motor. Sej renaultov 1,2 turbo je tudi v redu, se ne kvari, pa še starejši je, tsi pa...
krneki0001 ::
Daj preberi kak test in pojdi na testno vožnjo, preden širiš krivo vero o stvari, ki jo vozi znanec. Ford že od leta 2012 prodaja avte z 1.0, ljudje so že 200kkm prevozli, dajo pa 5-letno garancijo brez omejitve kilometrov. Turbinarji so se že izkazali za dovolj zmogljive in zaupanja vredne motorje, sploh če nov avto kupuješ se nimaš kaj za bat, maš garancijo če kaj pride slučajno. Ni to navita mašina, ampak maš turbino za ekstra moč, ko jo rabiš. Res da poraba zraste če ga ženeš (lahko spraviš tut na 10L), ampak to ni nič več kot klasičn bencinar 1.6 z 100+ konji.
Je pa malo specifičn motor, za osebe ki delajo malo km, večino po mestu oz. okolici. Zaradi tega ga je treba probat pred nakupom, ker ni za vsakega.
PS: sry za rahel offtopic s fordi, dajte se bolj na škode koncentrirat.
Če 1.6 pije 10 litrov, je to občutno preveč. Meni 2.5 ne pije 10 litrov. Celo, če cel tank vozim samo po mestu, ne pridem na to cifro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
smacker ::
@fikus: če te prodaja zanima (+150kkm, ecoboost 1.0): http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc...
@Utk: Skeptičnost pred določenim neuveljavljenim motorjem (VW 1.0) razumem. Fikus pa meče vse 1.0 motorje v isti koš, brez da bi sploh raziskal področje. On se je odločil, da to ni logično in ga druga ne zanima. Tipična ameriška ignoranca, zato pa še danes vozijo dizle 3.0.
@nebivedu: pa ne spet s porabo no... je pisalo "ČE GA ŽENEŠ", mišljeno da greš na prazno cesto in držiš nad 3500 obrati s pogostim pospeševanjem. O normalni porabi namensko nisem pisal, ker je to zgleda precej občutljiva tema in se začnejo ekstremisti kregat keremu majn pije, kar so popolnoma nerelevantni podatki za to temo.
@Utk: Skeptičnost pred določenim neuveljavljenim motorjem (VW 1.0) razumem. Fikus pa meče vse 1.0 motorje v isti koš, brez da bi sploh raziskal področje. On se je odločil, da to ni logično in ga druga ne zanima. Tipična ameriška ignoranca, zato pa še danes vozijo dizle 3.0.
@nebivedu: pa ne spet s porabo no... je pisalo "ČE GA ŽENEŠ", mišljeno da greš na prazno cesto in držiš nad 3500 obrati s pogostim pospeševanjem. O normalni porabi namensko nisem pisal, ker je to zgleda precej občutljiva tema in se začnejo ekstremisti kregat keremu majn pije, kar so popolnoma nerelevantni podatki za to temo.
krneki0001 ::
Če boš 1.0 turbo motor "GNAL" bo poraba konkretno preko 10 litrov, tudi do 17 sem prišel brez problema z 1.0 in 1.2 motorjem(imel ali pa testiral sem tako 1.0 turbo kot 1.0 in 1.2 NA in na vseh je bila poraba gromozanska, če si imel težko nogo). Doma imamo tudi 1.0 z 75KM, pa ob lepi vožnji brez problemov dosega porabo pod 4 litre, ob nekem normalnem "zlorabljanju" (ne ravno vsako prestavo čisto do rdečega polja) pa si komot na 12 litrih.
Poleg tega zaradi same teže avta (focus ali škoda), ta motor ne bo dolgo zdržal, če ga boš stalno gonil. Ni niti temu namenjen. Ob normalni uporabi pa ne vidim problemov. Ni pa to avto s katerim bi delal relacije.
Poleg tega zaradi same teže avta (focus ali škoda), ta motor ne bo dolgo zdržal, če ga boš stalno gonil. Ni niti temu namenjen. Ob normalni uporabi pa ne vidim problemov. Ni pa to avto s katerim bi delal relacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 48813 (14205) | hojnikb |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19443 (15506) | solatko |
» | Karavan do 13.000€ - kaj predlagate? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11871 (8790) | Utk |
» | Kateri karavan kupiti ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 97585 (69990) | jero_no1 |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 37938 (31004) | Superboyy |