» »

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva

Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva

««
2 / 13
»»

GizmoX ::

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

rolevito ::

kriptobog je izjavil:

rolevito je izjavil:

Od tega je glavnina Norveška, ki je izdatno subvencionirala EV in obdavčila ICE

Ne drži, celotna populacija Norveške predstavlja zelo majhen delež populacije Evropske unije. In sploh ni samo Norveška, so tudi vse druge države, glej tabelo spodaj:


Sicer pa Norveška ni nič subvencionirala EVjev direktno, samo odpisala jim je plačilo DDVja.


Kar je direktno subvencija.


Tudi v Sloveniji imajo firme možnost da kupijo EV in jim ni treba plačati DDVja. Pa ne samo DDVja, tudi bonusa za zasebno uporabo službenega vozila jim ni treba plačati, poleg tega lahko uveljavljajo še investicijsko olajšavo.
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

Pri vsem profitu se gorivo sploh ne pozna. Kaj pa ce ne bi bila moja firma? Strosek v nobene primeru ni moj, tako da... :)

No, če ima neka firma pač recimo nekih 30 službenih avtov so letni prihranki samo iz tega naslova okrog 50.000 €, ali še več. TO JE veliko. Strošek je tvoj, ker ti zbija čisti dobiček in to kljub temu da si gorivo pišeš v stroške.


Ce firma ni moja, to ni moj strosek.

GizmoX je izjavil:

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.


V Indiji Koromandiji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

rolevito ::

GizmoX je izjavil:

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.


V Nemčiji doviš nov električni Peugeot 208 za 21.000 €. Še tukaj na forum sem limal linke v drugi temi. Eni so ga šli iskat, kdor ga ni pa zdej joka.

Volkswagen napoveduje ID.2, kar je kinda električni Golf za 25.000 €.

Ena na ena z direktorjem VW o električnem vozilu za 25 tisočakov
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

GizmoX ::

Peugeot 208 je segment B. ID.2 še ni. Torej, kje se graf moti?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

GizmoX je izjavil:

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.


V Nemčiji doviš nov električni Peugeot 208 za 21.000 €. Še tukaj na forum sem limal linke v drugi temi. Eni so ga šli iskat, kdor ga ni pa zdej joka.

Volkswagen napoveduje ID.2, kar je kinda električni Golf za 25.000 €.

Ena na ena z direktorjem VW o električnem vozilu za 25 tisočakov
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


208 je B segment, on je spraseval za C segment. Spet obracas sebi v prid.

rolevito ::

Pa teh člankov o Volkswagnovem električnem avtu za 25k je bilo še veliko par dni nazaj.

kriptobog je izjavil:

rolevito je izjavil:

GizmoX je izjavil:

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.


V Nemčiji doviš nov električni Peugeot 208 za 21.000 €. Še tukaj na forum sem limal linke v drugi temi. Eni so ga šli iskat, kdor ga ni pa zdej joka.

Volkswagen napoveduje ID.2, kar je kinda električni Golf za 25.000 €.

Ena na ena z direktorjem VW o električnem vozilu za 25 tisočakov
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


208 je B segment, on je spraseval za C segment. Spet obracas sebi v prid.


Prav. C segment je pa Peugeot 20008 (večja verzija od 208), stal je na mobile.de kar sem gledal 1 leto nazaj 27.000 €.

GizmoX je izjavil:

Peugeot 208 je segment B. ID.2 še ni. Torej, kje se graf moti?


Sicer pa ni fora ta graf, ne ga gledat DOBESEDNO. Pač fora je da se bo NAKUPNA cena električnih in naftnih avtov slej ko prej izenačila in v prihodnosti bodo EVji cenejši tudi za nakup v primerjavi z bencinarjem. Že danes so pa cenejši za LASTNIŠTVO v primerjavi z bencinarjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

fikus_ ::

rolevito je izjavil:

Takole pa se slovenci primerjamo z ostalimi Evropskimi državami pri vprašanju kateri avto boste kupili kot naslednji:


% zavajajo! Lani sem kupil en avto, letos dva, to je 100% povečanje. :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

rolevito ::

Vzorec ni par avtov tako kot ti sklepaš, ampak je reperetentativen vzorec več tisoč ljudi. Raziskovo je delal ugledna Evropska inštitucija. Če je bil pa neslan hec se pa opravičujem da ta hec takole seciram.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

Pa teh člankov o Volkswagnovem električnem avtu za 25k je bilo še veliko par dni nazaj.

kriptobog je izjavil:

rolevito je izjavil:

GizmoX je izjavil:

rolevito je izjavil:

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Prosim za info, kje se leta 2023 prodaja električni avto C segmenta (npr. VW ID.3) za 25.000€. Hvala.


V Nemčiji doviš nov električni Peugeot 208 za 21.000 €. Še tukaj na forum sem limal linke v drugi temi. Eni so ga šli iskat, kdor ga ni pa zdej joka.

Volkswagen napoveduje ID.2, kar je kinda električni Golf za 25.000 €.

Ena na ena z direktorjem VW o električnem vozilu za 25 tisočakov
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


208 je B segment, on je spraseval za C segment. Spet obracas sebi v prid.


Prav. C segment je pa Peugeot 20008 (večja verzija od 208), stal je na mobile.de kar sem gledal 1 leto nazaj 27.000 €.

GizmoX je izjavil:

Peugeot 208 je segment B. ID.2 še ni. Torej, kje se graf moti?


Sicer pa ni fora ta graf, ne ga gledat DOBESEDNO. Pač fora je da se bo NAKUPNA cena električnih in naftnih avtov slej ko prej izenačila in v prihodnosti bodo EVji cenejši tudi za nakup v primerjavi z bencinarjem. Že danes so pa cenejši za LASTNIŠTVO v primerjavi z bencinarjem.


mobile.de eno leto nazaj. Po vsej verjetnosti rabljen ali testni. Ne jemat dobesedno itd. En kup nakladanja spet. KDaj te spet zaprejo?

rolevito ::

Sicer pa Dacio Spring, kar je električni avto se da danes po subvenciji kupit za 15.000 EUR. Pred kovidom se jo je dalo kupit še za 2 jurja ceneje.

Po vsej verjetnosti rabljen ali testni.

Ne. Nov je bil. Čisto frišen. Zaprejo tebe, ne mene. Kot sem ti že omenil očitno niso spodoben strokovne debate z argumenti.

Nov elktrični MG5 karavan dobiš za 32.000 EUR, kar je ceneje že za nakup od primerjivega bencinskega vozila. Ne pravim pa da so vsi električni avti tako ugodni, niso. AMpak nekateri modeli pa so. Treba je iskat deale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

Sicer pa Dacio Spring, kar je električni avto se da danes po subvenciji kupit za 15.000 EUR. Pred kovidom se jo je dalo kupit še za 2 jurja ceneje.

Po vsej verjetnosti rabljen ali testni.

Ne. Nov je bil. Čisto frišen. Zaprejo tebe, ne mene.

Nov elktrični MG5 karavan dobiš za 32.000 EUR, kar je ceneje že za nakup od primerjivega bencinskega vozila. Ne pravim pa da so vsi električni avti tako ugodni, niso. AMpak nekateri modeli pa so. Treba je iskat deale.


To ni ceneje od primerljivega bencinarja. Uposetvaj se razred avtomobila. MG5 je cheap shit klump, ranga Dacie.

rolevito ::

To ni ceneje od primerljivega bencinarja. Uposetvaj se razred avtomobila. MG5 je cheap shit klump, ranga Dacie.

Daj dizelski avto za primerjavo. Sicer pa MG5 zelo pohvalijo po kakovosti pravijo da je povsem na ravni nemških avtov. Lahko ti najdem folk kje to pravijo. Stranke same. MG je drugače Britanska znamka.

GizmoX ::

Iz uradnega cenika Peugeot 2008:
Bencin: minimalno 23.600€
Elektrika: minimalno 37.970€ (+14.370€)

Se pravi imajo Nemci 10.000€ cenejše avtomobile?
A potem tudi graf velja samo za njih?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

rolevito ::



GizmoX je izjavil:

Iz uradnega cenika Peugeot 2008:
Bencin: minimalno 23.600€
Elektrika: minimalno 37.970€ (+14.370€)

Se pravi imajo Nemci 10.000€ cenejše avtomobile?
A potem tudi graf velja samo za njih?


Kot sem ti rekel moraš gledat deale. Tudi Volkswagen Golfa električno verzijo je bila cena po ceniku 37.000 €, ampak v akciji si ga dobil pa za 19.990 €. Brez heca. Kar zgooglaj. Treba je iskat deale. In ja, Peugeota 208 se je na mobile.de novega dejansko dobilo za 21.500 €.



Glej sliko zgoraj. Al pa zgooglej sam če misliš da sem fotošopiral, pa nisem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

fikus_ ::

"Tudi Volkswagen Golfa električno verzijo je bila cena po ceniku 37.000 EUR, ampak v akciji si ga dobil pa za 19.990 EUR."


To je bilo nekaj let nazaj, ko je VW konec leta lovil skupne CO2 izpuste, da ne bi plačal kazni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

rolevito ::

Drži.

tonttu ::

Spet s temi tvojimi kretenskimi primerjavami. Za primerjavo je potrebno vzeti standardne cene in to so uradne cene po ceniku, ne nekje kar enkrat v sanjah najdes (ze veckrat ti je bilo dokazano da takih cen o katerih ti sanjas v realnost ni). Potem lahko vzames tudi deal za bencinski avto, kjer lahko golfa dobis za 8.000eur. Ce ne ravno letos si ga pa 23 let nazaj... precej podobno tvojim "dealom"

rolevito ::

Ko se je ID.3 začel prodajat se je osnovno verzijo dobilo za 27.000 EUR po subvenciji. Sem tudi tu na forum dal linke. Nekateri so ga šli iskat. Tisti ki ga niso jim je pa sedaj žal.

(ze veckrat ti je bilo dokazano da takih cen o katerih ti sanjas v realnost ni).

Ni res. ELektričnega Golfa se je res dalo kupiti pod 20 jurjev. KLIK, dokaz črno na belem:


Spet s temi tvojimi kretenskimi primerjavami.

KRetenske primerjave imaš ti. Realne primerjave pa so take:
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...

In take:


Ter take:


Vse kar bi si želel je da samo POGLEDAŠ tole troje, brez da obsojaš v naprej. Samo poglej. Odprte glave. Verjamem vate da si tega sposoben.

tonttu je izjavil:

Spet s temi tvojimi kretenskimi primerjavami. Za primerjavo je potrebno vzeti standardne cene in to so uradne cene po ceniku, ne nekje kar enkrat v sanjah najdes (ze veckrat ti je bilo dokazano da takih cen o katerih ti sanjas v realnost ni). Potem lahko vzames tudi deal za bencinski avto, kjer lahko golfa dobis za 8.000eur. Ce ne ravno letos si ga pa 23 let nazaj... precej podobno tvojim "dealom"


Nissan Leaf cenik evo ti: 37.100 € minus 4500 € subvencije in si na pod 33 k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

rolevito ::

Cenik. Odštej 4500 EUR subvencije. Cena je 33k.
https://www-europe.nissan-cdn.net/conte...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

To ni ceneje od primerljivega bencinarja. Uposetvaj se razred avtomobila. MG5 je cheap shit klump, ranga Dacie.

Daj dizelski avto za primerjavo. Sicer pa MG5 zelo pohvalijo po kakovosti pravijo da je povsem na ravni nemških avtov. Lahko ti najdem folk kje to pravijo. Stranke same. MG je drugače Britanska znamka.


Sem sel pogledat to cudo od MGja. To je klump. Sicer pa kdo je rekel, da nemski avti niso klump?

energetik ::

rolevito je izjavil:

Sicer pa Dacio Spring, kar je električni avto se da danes po subvenciji kupit za 15.000 EUR. Pred kovidom se jo je dalo kupit
Lej "inženirček", Spring je primeren zgolj za (pri)mesto, za v štacuno, za na šiht zame pogojno, ker imam zgolj LJ obvoznico. Pa že to pomeni, da ne bom mogel normalno prehiteti vlaka tovornjakov na voznem pasu, sploh če se pojavi rahel vetrič nasproti. To ima 33kW.
Hkrati obvezno rabim še ICE karavana, ker za kaj drugega kot šiht in štacuno Spring ni uporaben. Meni bi bil zanimiv, če bi stal 12k za ta močno verzijo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

kriptobog ::

tonttu je izjavil:

Spet s temi tvojimi kretenskimi primerjavami. Za primerjavo je potrebno vzeti standardne cene in to so uradne cene po ceniku, ne nekje kar enkrat v sanjah najdes (ze veckrat ti je bilo dokazano da takih cen o katerih ti sanjas v realnost ni). Potem lahko vzames tudi deal za bencinski avto, kjer lahko golfa dobis za 8.000eur. Ce ne ravno letos si ga pa 23 let nazaj... precej podobno tvojim "dealom"


Mja. Clio je bil tudi 10 let nazaj 9k :D

rolevito ::

Za soroden električni model MG ZS EV pišejo tole, prav tako rewieverji zelo pohvlalijo kakovost prav MG5 modela:


Lej "inženirček", Spring je primeren zgolj za (pri)mesto, za v štacuno, za na šiht zame pogojno, ker imam zgolj LJ obvoznico.

Lej energetiček, nikoli nisem trdil da temu ni tako. Jasno je da je Dacia Spring mišljena kot drugi avto v družini, ne pa kot prvi avto. Napadel si strawmena, vsi vemo da je drugi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

energetik ::

Za drugi avto je predrag. Za 2. avto, s katerim naredimo neke 3k letno, imamo staro bencinsko kripo. Tankat grem 4x letno.
Z EV moraš pa narediti ogromno km, da se splača.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

rolevito ::

Pa že to pomeni, da ne bom mogel normalno prehiteti vlaka tovornjakov na voznem pasu, sploh če se pojavi rahel vetrič nasproti. To ima 33kW.

Dacia Spring je po moči motorja malo švoh ja, ni sicer tako kot ti praviš, ti lahko printscreenam osebne izkušnje lastnikov na skupini elektro vozila Slovenije, ki so z njo zelo zadovoljni. Bi pa za večjo moč motorja svetoval Renault Twinga, ki ima mnogo večjo moč, dalo se ga je pa dobii za 11.500 EUR po subvenciji (ki je takrat še znašala 7500 EUR, danes je subvencija 4500 EUR).

Hkrati obvezno rabim še ICE karavana, ker za kaj drugega kot šiht in štacuno Spring ni uporaben. Meni bi bil zanimiv, če bi stal 12k za ta močno verzijo.

Ogromno ljudi ima 2 avta v družini. Če si ti eden izmed teh ki ima 2 avta, potem je eden izmed njih lahko Dacia Spring ali Renault Twingo electric.

Meni bi bil zanimiv, če bi stal 12k za ta močno verzijo.

Zamudil si. To je bilo možno ene 4 leta nazaj za električnega Twinga.

Evo Reanult Twingo electric ki ga je DANES možno kupiti za 16.000 EUR po subvenciji! Ja včas se ga je dalo dobit za 11.500 EUR, amapka tudi 16k ni slaba cena! Računej da prihraniš ene 30.000 EUR na gorivu v 15 letih.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

rolevito ::

Za 2. avto, s katerim naredimo neke 3k letno, imamo staro bencinsko kripo.

Vsi ki so za drugi avto kupili električnga poročajo da zdaj njihov prvi avto dela manj kilometrov kot drugi. Ker je poceni, skoraj zastonj vožnja. Prej so imeli za drugi avto bencinarja in so ga uporabljali malo, tako kot ti. Sedaj je ravno obratno. Lahko ti naredim pritscreene kjer to lepo folk pove.

Tole je MG5 karavan. Dobi se ga že za 32.000 € po subvenciji.

Link:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

kriptobog ::

rolevito je izjavil:

Za soroden električni model MG ZS EV pišejo tole, prav tako rewieverji zelo pohvlalijo kakovost prav MG5 modela:


Lej "inženirček", Spring je primeren zgolj za (pri)mesto, za v štacuno, za na šiht zame pogojno, ker imam zgolj LJ obvoznico.

Lej energetiček, nikoli nisem trdil da temu ni tako. Jasno je da je Dacia Spring mišljena kot drugi avto v družini, ne pa kot prvi avto. Napadel si strawmena, vsi vemo da je drugi avto.


Tudi za Dacio dobis dobre reviewe pa je vseeno klump in plastik fantastik. Za ta denar pac dobis premalo.

WizzardOfOZ ::

MG je nekje tam ko dacia. Sej ko se voziš je nekak v redu, ampak ko vstopaš in izstopaš, te je pa malo sram, kakšna grda jajca imaš. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

rolevito ::

Je pa vrjanta tudi MG4, ki je sicer manjši avto od MG5, vendar je tudi nekaj cenejši: dobi se ga že za 29 jurjev. Novega.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Da je MG kot Dacia je tako pretiravanje da večjega ni. Folk lepo pravi da je na nivoju nemških avtov. Če so pa Nemški avti kot Dacia, pol pa tudi prav. Za soroden električni model MG ZS EV pišejo tole, prav tako rewieverji zelo pohvlalijo kakovost prav MG5 modela:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

WizzardOfOZ ::

Za 29 jurjev imam avto, ki je parkrat bolj varen od MG-ja in ki mi je všeč, pa še 6000 evrov imam potem za vožnjo naslednjih nekaj let na bencin.

Pa še to; Večina avtomobilov srednjega razreda, ki so bili leta 2012 narejeni kot novi modeli in imeli takrat 5 zvezdic na NCAP testih, so še danes bolj varni, kot pa najnovejši MG.
Če kdo ne verjame, naj si pogleda teste.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

energetik ::

rolevito je izjavil:

Evo Reanult Twingo electric ki ga je DANES možno kupiti za 16.000 EUR po subvenciji! Ja včas se ga je dalo dobit za 11.500 EUR, amapka tudi 16k ni slaba cena! Računej da prihraniš ene 30.000 EUR na gorivu v 15 letih.
Ja, vežda. Ker bom v 15 letih prevozil 650.000km :))
vires in numeris

rolevito ::

Za 29 jurjev imam avto, ki je parkrat bolj varen od MG-ja

Ne. NImaš. MG4 ima 5 zvezdic na Euro NCAP testu, torej vse možne zvezdice.
https://www.google.com/search?q=MG4+eur...

energetik je izjavil:

rolevito je izjavil:

Evo Reanult Twingo electric ki ga je DANES možno kupiti za 16.000 EUR po subvenciji! Ja včas se ga je dalo dobit za 11.500 EUR, amapka tudi 16k ni slaba cena! Računej da prihraniš ene 30.000 EUR na gorivu v 15 letih.
Ja, vežda. Ker bom v 15 letih prevozil 650.000km :))


Ne. 300.000 km pa res, kar je 20.000 km na leto, kar je 55 km povprečno na dan. Vsakih 100.000 km prišpraraš cca 10.000 €.

pa še 6000 evrov imam potem za vožnjo naslednjih nekaj let na bencin.

Ja nekaj let ja. A v 15 letih boš fuknil za bencin ogromne denarje. In to je tisto kar se ne zavedaš. Ker te počasi kuhajo kot žabo da se skuhaš. Če bi na polno privili že od začetka potem bi skočil ven iz lonca.

Pa še to; Večina avtomobilov srednjega razreda, ki so bili leta 2012 narejeni kot novi modeli in imeli takrat 5 zvezdic na NCAP testih, so še danes bolj varni, kot pa najnovejši MG.

Ni res. MG4 ima 5 zvezdic, vse možne.

Rezultat EURO NCAP za MG4: https://www.euroncap.com/en/results/mg/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

tonttu ::

20.000km na leto s Twingom? Tak lastnik se mi resno smili... in tisti, ki je primoran delati 20.000km/leto z avtom tipa Twingo, nima niti 2 jurja za rabljen bencinski Twingo, kaj sele 16 jurjev za nove gare.

energetik ::

Lej, hibrid me stane 7EUR/1000km za bencin. e-Twingič bi stal 2,3EUR/100km, če bi ga filal izključno doma. 650.000km za 30kEUR razlike. S tem da se v 4,7m karavanu z radarskim tempomatom peljem "malce" lepše kot s Twingičem.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

rolevito ::

Lej, hibrid me stane 7€/1000km za bencin. e-Twingič bi stal 2,3€/100km, če bi ga filal izključno doma. 650.000km za 30k€ razlike.

Nismo primerjali z hibridom. Primerjali smo z nafntim avtom. Za električnega je 1,2 € na 100 km filanje doma čez noč. Včasih je bilo pa 0,8 € na 100 km. Glej račun spodaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rolevito ()

m0LN4r ::

Cez 10 let bom sel na ogled novih EVjev, mogoce.
Do takrat pa sem narocil 10 filtrov in 50 Litrov olja in gedoro.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tomaz- ::

tale Teo Bunta je en velik lažnivec

Glugy ::

asdf_jklc je izjavil:

Ev my ass... bom pa vozu 20 let staro kripo

Nič hudega boš pač old school ravno tako kot so naši starši in prastarši ( splošno gledano; izvzemimo tle izjeme ) v primerjavi z nami. Bistveno je da gre trend naprej v napredek, pa tud če posamezniki ne boste pristali na to. Nič hudega.

energetik ::

rolevito je izjavil:

Lej, hibrid me stane 7EUR/1000km za bencin. e-Twingič bi stal 2,3EUR/100km, če bi ga filal izključno doma. 650.000km za 30kEUR razlike.

Nismo primerjali z hibridom. Primerjali smo z nafntim avtom. Za električnega je 1,2 EUR na 100 km filanje doma čez noč. Včasih je bilo pa 0,8 EUR na 100 km. Glej račun spodaj.

Moj hibrid je pure 100% naftni avto.
Prilepil si račun iz septembra, od ponudnika z absurdno nizko NT. Take tarife ne dobiš več. In jo bo vedno manj, z večanjem števila EV, ki se bodo polnili ponoči. Poleg tega rabim tudi ugodno VT, ker mi TČ ne more delati samo ponoči.
Tako da ja, trenutno morda prideš do 2EUR/100km, če filaš izključno v NT.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Meni je vseeno kdaj polnem zarad cene, pa bi vseeno reku, da se 90% polni v nizki tarifi. Če ga popoldan ko prideš iz službe daš polnit, se itak ne bo kaj dost napolnil, je vseeno če ga šele ponoči.

Kayzon ::

Kaksno neokusno vsiljevanje EV s strani hude manjsine,pa to je noro.

WizzardOfOZ ::

rolevito je izjavil:

pa še 6000 evrov imam potem za vožnjo naslednjih nekaj let na bencin.

Ja nekaj let ja. A v 15 letih boš fuknil za bencin ogromne denarje.


Dokler je 79 centov 1kw na petrolu, se z 6.3 V8 avtom na bencin vozim za malo manj denarja. Če ima porabo EV 25kW na 100km, potem je to 25x 79centov, kar je dražje kot je poraba ford F150 Raptorja.

rolevito je izjavil:


Pa še to; Večina avtomobilov srednjega razreda, ki so bili leta 2012 narejeni kot novi modeli in imeli takrat 5 zvezdic na NCAP testih, so še danes bolj varni, kot pa najnovejši MG.

Ni res. MG4 ima 5 zvezdic, vse možne.

Rezultat EURO NCAP za MG4: https://www.euroncap.com/en/results/mg/...

5 zvezdic imajo skoraj vsi danes. Poglej ostale podatke in kakšne poškodbe dobiš, ter kaj je bolj zaščiteno v podrobnostih in primerjaj s tem:
https://www.euroncap.com/en/results/sub...
11 let star avto, po vsej varnosti, še vedno povozi MG4 v vsem, razen v zaščiti pešcev (kar je pa z vidika varnosti za voznika in ljudi v avtu brez veze):
Adult Occupant 86% (XV) vs 83% (MG)
Child Occupant 90% (XV) vs 80% (MG)
Pedestrian 64% (XV) vs 75% (MG)
Safety Assist 86% (XV) vs 78% (MG)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Doma nimaš štekarja?

Adult Occupant 86% (XV) vs 83% (MG)
Child Occupant 90% (XV) vs 80% (MG)
Pedestrian 64% (XV) vs 75% (MG)
Safety Assist 86% (XV) vs 78% (MG)

Se ti zavedaš da procenti iz 2011 niso enaki kot danes, ali se samo delaš še bolj neumnega kot danes?

Glugy ::

Kayzon je izjavil:

Kaksno neokusno vsiljevanje EV s strani hude manjsine,pa to je noro.

Marsikej kar je tebi samoumevno je bilo prednamcem neumno in marsikaj bo neumno zanamcem kar je normalno nam. Smo pač ujetniki svoje generacijske zgodbe.

WizzardOfOZ ::

Lahko ti dam teste za letnik 2017, ki pa so še boljši kot tile. V glavnem, MG je jajc, slabš kot dacia, propagirate ga pa kot da je nekaj najboljšega po nuteli.

Inženirček in ti se lahko pobereta gnojit kam drugam z jajci tipa MG ali pa dacia EV. Tukaj sta samo in le debila.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

pegasus ::

Če vam je dolgčas, si malo pobrskajte in se seznanite s časovnico prehoda iz konjskih vpreg na avtomobile. Ko so se pojavili prvi avti, se je bencin dobilo le v lekarnah ...

Utk ::

Meni je vseeno kaj vozite metuzalemi, samo da greste legalno čez tehničnega. Tudi ko začnejo gledat dpf.
Sigurno pa ne bom več nikoli kupil novega ice. Če bo treba vozit še dolgo ice, imam par let staro toyoto, za 20 let bo še, če bo treba. V resnici pa težko da je bom imel še več kot 5 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

poanta je v tem da je kvaliteta MG konkretno pod kvaliteto dacie. nehajte vsiljevat ta kitajska jajca.

jaz z dpf nimam nobenega problema. nisem imel in nimam namena imet dizelskega avta. skozi tehničnega pa vedno pri kolegu, ki si vzame eno uro pa pregleda avto tako kot je treba, ker se meni ne gre da avto samo "gre" skozi tehničnega, ampak tudi mora tudi biti kompletno tehnično izpraven, ker mi je zadnja želja, da bi mi kaj crknilo ene 3000km od doma, ko gremo na kak raid.
celo preventivne tehnične delam kak teden pred odhodom, da je res vse tako kot mora biti

pegasus je izjavil:

Če vam je dolgčas, si malo pobrskajte in se seznanite s časovnico prehoda iz konjskih vpreg na avtomobile. Ko so se pojavili prvi avti, se je bencin dobilo le v lekarnah ...

zakaj raje ne poveš, da je prvi avto bil na elektriko? :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Ko bo MG kaj takega naredil, bo mogoče ratal zanimiv.

To bo dacia 2025 na osnovi koncepta bigster

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

««
2 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114692048 (25341) Boštjan_Q
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12918084 (14303) trancer01
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058111050 (71115) D3m
»

Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
68156476 (36316) gruntfürmich

Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
17921394 (19431) bluefish

Več podobnih tem