Slo-Tech - Evropski parlament in Svet sta včeraj dosegla začasni dogovor o strožjih standardih za izpuste ogljikovega dioksida novih avtomobilov in kombiniranih vozil, s katerim se približujejo brezogljični prihodnosti. Dogovorili so se, da bo do leta 2030 treba zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida novih vozil za 50-55 odstotkov v primerjavi z vrednostmi iz leta 2021. Leta 2025 pa bo potrebno zmanjšanje 100-odstotno, torej se bodo prodajala le vozila brez emisij.
V Evropi so že sedaj v veljavi stroga pravila glede emisij, ki v povprečju ne smejo presegati 95 g CO2 na 100 kilometrov. Penali za preseganje znašajo 95 evrov na gram CO2 na kilometer za vsako prodano vozilo. Do leta 2030 bo treba te emisije razpoloviti, izjeme pa bodo veljale le za znamke, ki letno proizvedejo manj kot 10.000 vozil. Taki primeri so Ferrari, McLaren in Aston Martin. A leta 2035 bodo morali tudi ti preiti na vozila brez emisij.
V pripravi je tudi predlog za registracijo vozil, ki bodo vozila na ogljično nevtralna goriva. Pripravlja se namreč zakonodajni okvir, ki bo omogočal uporabo vozil na sintetična goriva, ki se pridelujejo z uporabo CO2 in katerih izgorevanje ne prispeva k neto emisijam. Poleg tega bodo do leta 2025 pripravili metodologijo za oceno emisij CO2 v celotnem življenjskem ciklu avtomobila, od proizvodnje do zaključka uporabe.
Komisija bo leta 2026 preverila, kako napreduje prehod proti nižjim emisijam.
A je v baterijah kaka surovina, ki se izključno (ali pa vsaj pretežno) uvaža iz kake države, ki je na dobri poti, da se sreča s kakšnimi odločnimi, pravočasnimi in nujno potrebnimi sankcijami gospe Von der Leyen? Da vemo, kolk in kam se streljamo?
Agenda 2030. Vozili bodo fevdalci, tlacani se bodo jajcali po tramvajih, sinobusih, konjskih vpregah ipd... Znano ze dolgo. Sicer pa koga briga EU in njihovi blesavi zakoni. Nismo drevesa in nismo vkoreninjeni, da moramo biti kle. Azija in Afrika vabi vse progresivne ljudi z vizijo, EU je ze dolgo mrtva, Rus z evtanazijo nacizma v soseski je ta proces samo pospesil.
Največji proizvajalec litija je Kitajska. Da se ne bo Evropa spet ustrelila v koleno kot z Ruskim plinom.
Ne bo se, ker se bodo vse tovarne iz Evrope preselile v Ameriko. Kle ni surovin niti tlacanov vec. Sicer pa Iran dela 600k avtomobilov letno, koliko jih sproducira Kitajska sam Bog ve, avtomobilov nam svobodnjakom ne bo zmanjkalo. Podrepniki Nike Kovac in njihove agende pa naj upregnejo konjske kocije
Se vedno niso obupali? Ne bi raje delali na tem, da folk ne bo na mrzlem? Bi pričakoval da jih je energetska kriza in polom z zeleno energijo streznil. Se morjo Rusi malo zapret pipco.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Glede na hitrost s katero se približujemo koncu slepe ulice do 2035 sploh ne bomo pršli. Zaenkrat je vodik dobra smer, baterije so samo začasen vmesni člen. Sicer sem pa ravno danes videl na yt video od Stanleya Meyerja in domneve kaj se je z njim dejansko zgodilo.
Se vedno niso obupali? Ne bi raje delali na tem, da folk ne bo na mrzlem? Bi pričakoval da jih je energetska kriza in polom z zeleno energijo streznil. Se morjo Rusi malo zapret pipco.
Agenda 2030. Vozili bodo fevdalci, tlacani se bodo jajcali po tramvajih, sinobusih, konjskih vpregah ipd... Znano ze dolgo. Sicer pa koga briga EU in njihovi blesavi zakoni. Nismo drevesa in nismo vkoreninjeni, da moramo biti kle. Azija in Afrika vabi vse progresivne ljudi z vizijo, EU je ze dolgo mrtva, Rus z evtanazijo nacizma v soseski je ta proces samo pospesil.
"Dogovorili so se, da bo do leta 2030 treba zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida novih vozil za 50-55 odstotkov v primerjavi z vrednostmi iz leta 2021. Leta 2025 pa bo potrebno zmanjšanje 100-odstotno, torej se bodo prodajala le vozila brez emisij."
Bo potrebno naredti kakšno javno anketo v EU, koliko si njeni prebivalci res želijo posiljevanja z električnimi avtomobili in ne samo poslušati električne lobiste.
"Dogovorili so se, da bo do leta 2030 treba zmanjšati izpuste ogljikovega dioksida novih vozil za 50-55 odstotkov v primerjavi z vrednostmi iz leta 2021. Leta 2025 pa bo potrebno zmanjšanje 100-odstotno, torej se bodo prodajala le vozila brez emisij."
Typo v članku.
Problem je, da te emisije niso plod merjenja ampak se določijo administrativno.
Kaj se sekirate? Povprečna starost vozil v EU je preko 10 let... Bo takrat pač 15 let :) Tisti, ki bo pa kupoval novo vozilo pa pač ne bo imel druge izbere kot vozila na električni pogon, ostali pa bomo/bodo kupovali rabljene fosilce :)
Ufff, če zmanjšajo ICE avte za 50 posto, se bo poznalo 6 do 7 procentov. V teoriji, seveda. Trenutno ne obstaja tehnologija, ki bi do leta 2035 brezogljično zamenjala ICE.
Ampak ok, važno da stara trupla meljejo in se delajo, da delajo. Tudi glavnine teh, ki danes odločajo in mečejo brezvezne cifre ven, ne bo več leta 2035. Bodo pa drugi mozgali, kaj narediti.
največja bedarija, kaj pa kmetijski stroji, tovornjaki, težki storji. Ti bodo še naprej veselo brneli naprej na gorivo, ker ne obstaja alternative. Celoten načrt je zgrešen na polno, ker bi morali za električne težke storje narediti polnilnice v vsaki vasi. Do sedaj jih je pa v sloveniji za en drek.
Samomor EU nič drugega, birokrati so čist zblojeni, nimajo stika z realnostjo.
Predlog ni slaba ideja. Upam, da bomo prešli na okolju bolj prijazna vozila npr na vodik, elektriko. Sem videl, da v Nemčiji že vozijo električne tovornjake.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
So dokazali neštetokrat, da je izdelava elektirčnega vozila, predvsem tistega na lithium-ion VEČ škodljiva za okolje kot navadni na bencin. baterije so envarni odpadki, brez možnosti reciklaže, prav tako pridobivanje surovine za baterije so okolju škodljive in podpirajo suženjstvo otrok.
skratka nateg, seveda na račun EU državljanov, ker so pač lobiji podkupili eu opice z mastnimi podkupninami.
Glede na hitrost s katero se približujemo koncu slepe ulice do 2035 sploh ne bomo pršli. Zaenkrat je vodik dobra smer, baterije so samo začasen vmesni člen. Sicer sem pa ravno danes videl na yt video od Stanleya Meyerja in domneve kaj se je z njim dejansko zgodilo.
Meyer's patents have expired. His inventions are now in the public domain, available for all to use without restriction or royalty payment.[13] izvoli, naredi...
američani že cepajo od smeha. dobro so nas uničili z našimi, s strani američanov podkupljenimi zelenimi leftardi.
to še bo smeha za bebasto evropsko drhal, ki ne zna več drugega kot se zabebavljat na 'socialnih' woke omrežjih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Ni prihodnosti v avtih, tudi električnih ne. Mesta bodo mogla bit vedno bolj človeku prijazna, in manj avtom.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna. Poleg tega treba iti v Moskvo in Ruse prosit odupucanja ter z njimi skleniti pakt in z njihovim poceni plinom poganjati termoelektrarne, ne da kurimo indonezijski premog in zakajamo z njim celotno Ljubljano, tako kot dela termoelektrarna Moste.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj. Bi bilo fino, ce Zokiju kaksen novinar zivce pozre z vprasanji kot je zaprtje obmocja znotraj ringa za ne-ljubljanski promet.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplacni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplaxni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Ne more, ker ga nimas iz cesa financirat. In dokler so avtomobili, ga nihce ne bo uporabljal.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
In temu se ne bojo odpovedali zato ker je javni prevoz zastonj. Ne samo to, s tem, bos problem se povecal, ker se bojo pocutili "nekaj vec".
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplaxni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Ne more, ker ga nimas iz cesa financirat. In dokler so avtomobili, ga nihce ne bo uporabljal.
Seveda bi. Jaz prvi bi ga uporabljal, da ne rinem vsakodnevno v sredisce mesta. Drzavi odgovarja, da je na cestah guzva zato, da prodajo vec pogonskega goriva in pa manj nesrec je tako, ki so jim pravtako v breme.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplaxni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Ne more, ker ga nimas iz cesa financirat. In dokler so avtomobili, ga nihce ne bo uporabljal.
Seveda bi. Jaz prvi bi ga uporabljal, da ne rinem vsakodnevno v sredisce mesta. Drzavi odgovarja, da je na cestah guzva zato, da prodajo vec pogonskega goriva in pa manj nesrec je tako, ki so jim pravtako v breme.
Ti pa se trije. Vecina pa ne. Ne samo to, s tem, da bi se ti sprostil iz ceste, bi nekdo drug kupil avto.
Enaka fora kot sirjenje cest - dokazano prinese VEC prometa ne manj guzve.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
Hodit v službo da lahko preživiš in nahraniš familijo je res patriarhija. Sploh ženske ki vozijo.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
In to se, sicer za moj okus prepocasi, ze dogaja, stevilo placljivih parkirisce se ves cas veca, pasov namenjenih za avtomobile je vedno manj in nastal je se en P+R za Kranj/Skofjo Loko/...
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
Hodit v službo da lahko preživiš in nahraniš familijo je res patriarhija. Sploh ženske ki vozijo.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
Dokler ne bo javni prevoz brezplacen ne. Ker tudi zapravljen cas z jajcanjem po postajah in z busi po zaguzvanih ulicah steje bolj kot denar. Sploh ce mas doma lacna usta, ali pa treba koga iti iskat v vrtec ali na roditeljski sestanek. Ko bo javni prevoz brezplacen, bodo mnogi iz ekonomskega ekspekta pustili jelkenega konjicka doma in se vozili po nezaguzvanih mestnih srediscih.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
In to se, sicer za moj okus prepocasi, ze dogaja, stevilo placljivih parkirisce se ves cas veca, pasov namenjenih za avtomobile je vedno manj in nastal je se en P+R za Kranj/Skofjo Loko/...
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
Hodit v službo da lahko preživiš in nahraniš familijo je res patriarhija. Sploh ženske ki vozijo.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
Dokler ne bo javni prevoz brezplacen ne. Ker tudi zapravljen cas z jajcanjem po postajah in z busi po zaguzvanih ulicah steje bolj kot denar. Sploh ce mas doma lacna usta, ali pa treba koga iti iskat v vrtec ali na roditeljski sestanek.
Seveda, zato je pa treba narediti avtomobilski promet neznosen. Samo voznja z avtomobilom mora boleti bolj kot javni prevoz.
Cena tukaj je irelevantna, ker v guzvi unicujes motor, kuris bencin. dajatve, zavarvovanje,... avtomobili ze zdaj ni ekonomicen napram LPP.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
Hodit v službo da lahko preživiš in nahraniš familijo je res patriarhija. Sploh ženske ki vozijo.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
Dokler ne bo javni prevoz brezplacen ne. Ker tudi zapravljen cas z jajcanjem po postajah in z busi po zaguzvanih ulicah steje bolj kot denar. Sploh ce mas doma lacna usta, ali pa treba koga iti iskat v vrtec ali na roditeljski sestanek.
Seveda, zato je pa treba narediti avtomobilski promet neznosen. Samo voznja z avtomobilom mora boleti bolj kot javni prevoz.
Za enkrat ne boli. Tudi ce je cena goriva 5e se bom vozil s svojim Mitshubisi Pajero dizlom v center Ljubljane. Ce bo pa javni prevoz brezplacen, ga bom pa pustil doma in si priskrbel urbano.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
Hodit v službo da lahko preživiš in nahraniš familijo je res patriarhija. Sploh ženske ki vozijo.
V sluzbo lahko pa hodis tudi z avtobusom ali vlakom. Predpogoj za to pa je, da se otezi promet z avtomobili do te mere, da bo bolj bolece iti z avtomobilom kot z javnim prevozom.
Dokler ne bo javni prevoz brezplacen ne. Ker tudi zapravljen cas z jajcanjem po postajah in z busi po zaguzvanih ulicah steje bolj kot denar. Sploh ce mas doma lacna usta, ali pa treba koga iti iskat v vrtec ali na roditeljski sestanek.
Seveda, zato je pa treba narediti avtomobilski promet neznosen. Samo voznja z avtomobilom mora boleti bolj kot javni prevoz.
Za enkrat ne boli. Tudi ce je cena goriva 5e se bom vozil s svojim Mitshubisi Pajero dizlom v center Ljubljane. Ce bo pa javni prevoz brezplacen, ga bom pa pustil doma in si priskrbel urbano.
Kot receno, ti in se trije "ta cudni". Kar izgubljajte svoj cas za volanom, meni je vseeno, se lahko tudi sprehodim do sluzbe.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Jest nevem a ti resno mislis, ce bi uvedli javni brezplacni promet da folk tega nebi uporabljal. Ze zdaj se na tisoce delavcev vozi z LPP.
Seveda ne. Tisti, ki jim je potegnilo, da jajcanje po zabiti cesti 1 uro na siht in nazaj nima smisla, da so avtomobili samo stran metanje denarja,... so ze na avtobusih.
Te ostali, so pa trdoglavi cepci. Saj tole ni prva tema o tem, pojdi si pogledat ostale in s kaksnimi nebulozami odgovarjajo avtomobilisti... bos ugotovil, da ni problem javni prevoz (v Ljubljani - povsod drugod so ga unicili z neuporabo in ga bo treba ponovno vzpostavit) ampak mentaliteta kretenov.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Jest nevem a ti resno mislis, ce bi uvedli javni brezplacni promet da folk tega nebi uporabljal. Ze zdaj se na tisoce delavcev vozi z LPP.
Seveda ne. Tisti, ki jim je potegnilo, da jajcanje po zabiti cesti 1 uro na siht in nazaj nima smisla, da so avtomobili samo stran metanje denarja,... so ze na avtobusih.
Te ostali, so pa trdoglavi cepci. Saj tole ni prva tema o tem, pojdi si pogledat ostale... bos ugotovil, da ni problem javni prevoz (v Ljubljani - povsod drugod so ga unicili z neuporabo in ga bo treba ponovno vzpostavit) ampak mentaliteta kretenov.
V Ljubljani ni unicen javni prevoz. LPP, Urban, Kavalir, kolesa vse pridno laufa. Tako kot sem rekel, ne steje samo okolje in guzva, steje tudi zapravljen cas za prestopanje, cas za voznjo z busom po zaguzvanih cestah, pa v avtu lahko vec stvari prineses ali odneses iz sihta, pravocasno poberes mulce iz sole ali vrtca, po sihtu odides po nakupih fasunge, skocis na pivo ali do ljubice.
Jest nevem a ti resno mislis, ce bi uvedli javni brezplacni promet da folk tega nebi uporabljal. Ze zdaj se na tisoce delavcev vozi z LPP.
Seveda ne. Tisti, ki jim je potegnilo, da jajcanje po zabiti cesti 1 uro na siht in nazaj nima smisla, da so avtomobili samo stran metanje denarja,... so ze na avtobusih.
Te ostali, so pa trdoglavi cepci. Saj tole ni prva tema o tem, pojdi si pogledat ostale... bos ugotovil, da ni problem javni prevoz (v Ljubljani - povsod drugod so ga unicili z neuporabo in ga bo treba ponovno vzpostavit) ampak mentaliteta kretenov.
V Ljubljani ni unicen javni prevoz. LPP, Urban, Kavalir, kolesa vse pridno laufa. Tako kot sem rekel, ne steje samo okolje in guzva, steje tudi zapravljen cas za prestopanje, cas za voznjo z busom po zaguzvanih cestah, pa v avtu lahko vec stvari prineses ali odneses iz sihta, pravocasno poberes mulce iz sole ali vrtca, po sihtu odides po nakupih fasunge, skocis na pivo ali do ljubice.
Zakaj v prvem delu ponavljas kar sem ti povedal, mi sicer ni jasno. Drugi del se avtomaticno razresi, ko zacnejo avtomobilisti v vecini uporabljati LPP. Ne bo guzve na cesti - busi se bodo lahko premikali hitreje, vec ljudi bo placevalo vozovnice - z denarjem se bo lahko se bo lahko odprlo nove in bolj frekventne proge.
Tvoje tezave, ki so pravzaprav razvajenost, pa niso relevantne. Se bos pac odrazvadil.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Dati 7e LPPju in se z njimi jajcat z njimi po snegu, vrocini, dezju in tvegat nek respiratorni virus ali 9e za gorivo za mojega Mitshubisi Pajera in da se pripeljem direkt pred svoj objekt, kjer bom danes prezivel 10 ur. Se raje odlocim za 9e, ne bom pobiral virusov in bacilov, nebo mi zamakalo za vrat, ne rabim poslusat cefurske muzike iz telefonov dijakov itd.. Pa po koncanih sluzbenih obveznostih, grem iskat mulce v vrtec in solo in jih pelem v SD na fuzbal.
Dati 7e LPPju in se z njimi jajcat z njimi po snegu, vrocini, dezju in tvegat nek respiratorni virus ali 9e za gorivo za mojega Mitshubisi Pajera in da se pripeljem direkt pred svoj objekt, kjer bom danes prezivel 10 ur. Se raje odlocim za 9e, ne bom pobiral virusov in bacilov, nebo mi zamakalo za vrat, ne rabim poslusat cefurske muzike iz telefonov dijakov itd..
Saj ti pravim, da to so tvoji problemi, se pa jajcaj z avtomobilom.
Glede na to, da vec kot ocitno podpiras SDSovski program za zupanske volitve, raje stopi do Horvata in mu povej, da ce obljubi zaprtje notranjosti ringa pred nelokalnim prometom, lahko celo zmaga na volitvah. Res sicer, da ga bojo ruralci, od koder izvira vecina SDSovske volilne baze (za katere se mu kot preostalemu delu veljakov SDS, gladko jebe), raztrgali, bo pa zupan.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Dati 7e LPPju in se z njimi jajcat z njimi po snegu, vrocini, dezju in tvegat nek respiratorni virus ali 9e za gorivo za mojega Mitshubisi Pajera in da se pripeljem direkt pred svoj objekt, kjer bom danes prezivel 10 ur. Se raje odlocim za 9e, ne bom pobiral virusov in bacilov, nebo mi zamakalo za vrat, ne rabim poslusat cefurske muzike iz telefonov dijakov itd..
Saj ti pravim, da to so tvoji problemi, se pa jajcaj z avtomobilom.
Glede na to, da vec kot ocitno podpiras SDSovski program za zupanske volitve, raje stopi do Horvata in mu povej, da ce obljubi zaprtje notranjosti ringa pred nelokalnim prometom, lahko celo zmaga na volitvah. Res sicer, da ga bojo ruralci od koder izvira vecina SDSovske volilne baze, raztrgali, bo pa zupan.
Motis se. Jaz sem za Resnico. Sem se najedel zadosti solzivca med kovid fasizmom, pa se bomo da se ustavi leva in desna kuga.
Dati 7e LPPju in se z njimi jajcat z njimi po snegu, vrocini, dezju in tvegat nek respiratorni virus ali 9e za gorivo za mojega Mitshubisi Pajera in da se pripeljem direkt pred svoj objekt, kjer bom danes prezivel 10 ur. Se raje odlocim za 9e, ne bom pobiral virusov in bacilov, nebo mi zamakalo za vrat, ne rabim poslusat cefurske muzike iz telefonov dijakov itd..
Saj ti pravim, da to so tvoji problemi, se pa jajcaj z avtomobilom.
Glede na to, da vec kot ocitno podpiras SDSovski program za zupanske volitve, raje stopi do Horvata in mu povej, da ce obljubi zaprtje notranjosti ringa pred nelokalnim prometom, lahko celo zmaga na volitvah. Res sicer, da ga bojo ruralci od koder izvira vecina SDSovske volilne baze, raztrgali, bo pa zupan.
Motis se. Jaz sem za Resnico. Sem se najedel zadosti solzivca med kovid fasizmom, pa se bomo da se ustavi leva in desna kuga.
Resnica ne kandira v Ljubljani, razen tega gre pravzaprav za prefarbano SNS, ki je po vrednotah najblizje SDSu.
Pac trojanski konj za ruralne naivce, ki so sicer po vrednotah SDSovci, vendar SDSa nocejo voliti zaradi anticepilstva.
Se ne bi cudil, ce je SDS prispeval denar za ustanovitev stranke.
(poglej slikico spodaj desno)
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplaxni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Ne more, ker ga nimas iz cesa financirat. In dokler so avtomobili, ga nihce ne bo uporabljal.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
In temu se ne bojo odpovedali zato ker je javni prevoz zastonj. Ne samo to, s tem, bos problem se povecal, ker se bojo pocutili "nekaj vec".
Tudi ce ga financirajo. Kaj ti bo free avtobus, ce rabim z njim uro in pol do Ljubljane, medtem ko z avto pridem v 25 minutah. Pa ni samo elektrika. Japonci in Korejci pospeseno razvijajo vozila na vodik. V Avstraliji ima Hyundai ze prvi model na cesti.. Boljse kot EV jajca.
Mesta se morajo razselit v ruralna podrocja pa bodo cloveku bolj prijazna.
Ne? Ljubljana je do mene perfektno prijazna, dejansko do mesta in njenih prebivalcov niso prijazni avtomobilisti, ki jih JE treba zaceti izdatno omejevati na vseh podrocjih. Kar se ze dogaja. In se bo se bolj.
Vse tezave Ljubljane izvrirajo pravzaprav s strani ruralcev, ki se vozijo v Ljubljano. Se Ljubljanski avtomobilisti pravzaprav niti niso problem. In to, da postanejo ruralci vsi, ni resitev problema ampak je povecevanje problema.
Brezplaxni javni prevoz na celotnem obmocju za vse drzavljane Slovenije, bi resil mnogo tega. Bolj kot omejevanje avtomobilov.
Ne more, ker ga nimas iz cesa financirat. In dokler so avtomobili, ga nihce ne bo uporabljal.
Ne razumes srzi tezave. Vecina slovenceljskih bedakov enaci avtomobil z moskostjo, svobodo, edina sposobnost, ki jo imajo.
In temu se ne bojo odpovedali zato ker je javni prevoz zastonj. Ne samo to, s tem, bos problem se povecal, ker se bojo pocutili "nekaj vec".
Tudi ce ga financirajo. Kaj ti bo free avtobus, ce rabim z njim uro in pol do Ljubljane, medtem ko z avto pridem v 25 minutah. Pa ni samo elektrika. Japonci in Korejci pospeseno razvijajo vozila na vodik. V Avstraliji ima Hyundai ze prvi model na cesti.. Boljse kot EV jajca.
Mah ne, StevicaM se je malo sel volilni program za ljubljanske zupanske volitve (niti nisem sel pogledat, kdo obljublja zastonj prevoze ampak poteza je dovolj populisticna, da je verjetno SDS), pa je se sam dojel, da volilna obljuba nima nobenega smisla
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.
EU se spet nekej dela progresivno, če tole uveljavijo bo edini efekt uničena avtomobilska industrija. Ampak saj ne bojo, bo ukinjeno tik pred zdajci, kot je bil EURO7 standard.