Slo-Tech - Ameriško ministrstvo za pravosodje je uradno potrdilo, da so Marka A. Forknerja obtožili goljufije, kar smo napovedovali že minuli mesec. Forkner je bil glavni pilot pri razvoju letala Boeing 737 Max. Očitajo mu odgovornost za dejanja, s katerimi je Boeing zavajal regulatorja FAA (Federal Aviation Administration) in želel prevarati kupce letal, s čimer bi Boeing pridobil več deset milijonov dolarjev protipravne koristi.
Forkner je FAA posredoval dokumentacijo o novem sistemu MCAS, ki so ga imela nova letala za kompenzacijo spremenjenega položaja motorjev na letalu v primeru izrednih vrednost vpadnega kota letala. Očitajo mu, da je v postopku preverjanja skladnosti FAA izročil neresnične, netočne in nepopolne podatke. Zaradi tega dokumenti, ki so jih pripravili v FAA in so bili podlaga za certificiranja letala, niso omenjalni MCAS-a. Zato tudi zahteve za urjenje pilotov in priročniki niso vsebovali dovolj informacij o MCAS-u. Forknerju očitajo, da je zlorabil svoj položaj in namerno zadržal ključne informacije pred uradnim organom v postopku ocene in certificiranja letala, zaradi česar piloti niso poznali sistema in so bili v nevarnosti.
Obtožnica zoper Forknerja vsebuje šest točk. V petek se je na sodišču v Teksasu izrekel za nedolžnega. Njegov odvetnik je dejal, da tragedija dveh letal, ki sta strmoglavili, terja odgovore in resnico, ne pa iskanja grešnega kozla. Napoveduje, da se bo v postopku izkazalo, da Forkner ni lagal, ni ogrožal življenj in ni odgovoren za tragedijo. Tožilstvo bo imelo precej težav dokazati, da je Forkner sam odgovoren za nepravilnosti, ne pa tudi Boeing in FAA. V podjetju je namreč vladal pritisk na inženirje in posrednike za sodelovanje s FAA, sledi iz elektronskih sporočil, ki so del spisa. Tudi FAA svoje nadzorstvene naloge ni opravljala s potrebno skrbnostjo, trdijo odvetniki.
Novice » Tožbe » Obtožen Boeingov glavni pilot za 737 Max
Glugy ::
"Tožilstvo bo imelo precej težav dokazati, da je Forkner sam odgovoren za nepravilnosti, ne pa tudi Boeing in FAA."
Logično če pa je on sam Boeingova ovčka. Ne razumem zakaj se trudijo dokazat da je on sam kriv. Jasno je da je on samo lutka nekoga drugega.
Logično če pa je on sam Boeingova ovčka. Ne razumem zakaj se trudijo dokazat da je on sam kriv. Jasno je da je on samo lutka nekoga drugega.
pegasus ::
En vpogled v industrijo kot ilustracija kako preko ustaljenih procesov prihaja do takih anomalij:
fikus_ ::
Ok, torej so našli žrtveno jagnje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zimonem ::
Kitajce zmerjajo fojbpa producira procese , pri katerih se otroci smejejo. Potem pa pričakujejo da bo faa še kredibilna avtoriteta????
acoustis ::
Kitajce zmerjajo fojbpa producira procese , pri katerih se otroci smejejo. Potem pa pričakujejo da bo faa še kredibilna avtoriteta????
Ni problem kredibilnosti, problem je, da ji se vedno vsi pomembni priznavajo avtoriteto. Dokler so ‘ta veliki’ tako med sabo, so vse ‘napake’ opravicene. Ce pac ne gre drugace, se dobi gresnega kozla.
c3p0 ::
Kdo bi si mislil, da je en pilot tako zlahka obrnil enega glavnih stebrov ameriškega gospodarstva. /s
srus ::
No, pa se je uresničilo tisto kar sem napovedal dve leti in pol nazaj.
https://slo-tech.com/forum/t741772/p626...
https://slo-tech.com/forum/t741772/p626...
codeMonkey ::
V cem je finta? Ne samo, da si prej brcnil v temo, ampak si moral zdaj se enkrat? Tukaj gre namrec za glavnega pilota, ki je sodeloval pri razvoju oz. certificiranju letala, in ne o pilotih, ki si jih ti omenjal. Njegovo tveganje je bilo predvsem da ga dobijo pri goljufiji (zato tudi potrebuje odvetnika), ne pa smrt.
user1618 ::
Yeah right... Šoubiznis za ovce.
Npr. na sodišču bo še malo glumil, odsedel bo par let, kar mu odtehta mastna nagrada, Boeing pa ima vse rešeno in vse čisto.
Npr. na sodišču bo še malo glumil, odsedel bo par let, kar mu odtehta mastna nagrada, Boeing pa ima vse rešeno in vse čisto.
"If we were supposed to talk more than listen
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
we would have been given two mouths and one ear"
- Mark Twain
cronos1234 ::
Ok, torej so našli žrtveno jagnje.
Izgleda so ga našli...
Ne posega pa se v osnovni problem - FAA kot nadzorni organ bi moral imeti privzeti način "ne verjememo tebi in tvojim papirjem ker smo nadzorni organ in raje zadeve preverimo neodvisno od tega kar nam ti daš" namesto "verjamemo vsemu kar nam ti daš in samo pritiskamo štemplje" :)
Nekako tako kot če bi policija privzeto verjela izjavam morebitnega lopova brez da bi jih preverila neodvisno od lopova :)
Zimonem ::
Kitajce zmerjajo fojbpa producira procese , pri katerih se otroci smejejo. Potem pa pričakujejo da bo faa še kredibilna avtoriteta????
Ni problem kredibilnosti, problem je, da ji se vedno vsi pomembni priznavajo avtoriteto. Dokler so ‘ta veliki’ tako med sabo, so vse ‘napake’ opravicene. Ce pac ne gre drugace, se dobi gresnega kozla.
V bistvu jih ne več. Kitajci bodo sami certificirali Maxa. Tudi prizemljili so ga prvi, kljub ugovarjanju faa, ki ga je prizemljil zadnji.
7982884e ::
Kitajce zmerjajo fojbpa producira procese , pri katerih se otroci smejejo. Potem pa pričakujejo da bo faa še kredibilna avtoriteta????
Ni problem kredibilnosti, problem je, da ji se vedno vsi pomembni priznavajo avtoriteto. Dokler so ‘ta veliki’ tako med sabo, so vse ‘napake’ opravicene. Ce pac ne gre drugace, se dobi gresnega kozla.
V bistvu jih ne več. Kitajci bodo sami certificirali Maxa. Tudi prizemljili so ga prvi, kljub ugovarjanju faa, ki ga je prizemljil zadnji.
to ne pomeni nic, in je bilo predvsem politicno.
Zimonem ::
????? Kaj tebi ni jasno ob padlih letalih in poročilih o problemih? Faa se ni odzvala. In certifikacije avijončki ne gredo več po njeni liniji. 737max pa računa na 25% prodaje na Kitajskem. Tebi ne pomeni nič. Vse ostale agencije pa če letalo ne gre čez kitajske teste bodo presneto premislile če bodo dale štemplje na zrakoplove.
Tvoje murice idiotizmi postajajo naporni. Si se oglašal celo pri prizemljitvi 737 Maxa.
Tvoje murice idiotizmi postajajo naporni. Si se oglašal celo pri prizemljitvi 737 Maxa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
fikus_ ::
Kitajce zmerjajo fojbpa producira procese , pri katerih se otroci smejejo. Potem pa pričakujejo da bo faa še kredibilna avtoriteta????
Ni problem kredibilnosti, problem je, da ji se vedno vsi pomembni priznavajo avtoriteto. Dokler so ‘ta veliki’ tako med sabo, so vse ‘napake’ opravicene. Ce pac ne gre drugace, se dobi gresnega kozla.
V bistvu jih ne več. Kitajci bodo sami certificirali Maxa. Tudi prizemljili so ga prvi, kljub ugovarjanju faa, ki ga je prizemljil zadnji.
to ne pomeni nic, in je bilo predvsem politicno.
Edini so imeli jajca reči bobu bob! Ostali so verjeli murici, ampak sedaj so spoznali, da papir marsikaj prenese, tudi če ga napiše "prijatelj".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
7982884e ::
????? Kaj tebi ni jasno ob padlih letalih in poročilih o problemih? Faa se ni odzvala. In certifikacije avijončki ne gredo več po njeni liniji. 737max pa računa na 25% prodaje na Kitajskem. Tebi ne pomeni nič. Vse ostale agencije pa če letalo ne gre čez kitajske teste bodo presneto premislile če bodo dale štemplje na zrakoplove.
Tvoje murice idiotizmi postajajo naporni. Si se oglašal celo pri prizemljitvi 737 Maxa.
imas slabo razumevanje situacije, komentiral dalje sploh ne bom. kitajski shill pac, nepresenetljivo.
Zimonem ::
Seveda ne boš. Ker si ameriški propagandist. Če nebi Kitajci ustavili nevarnega letala , bi faa mirno gledala kako se pobija potnike. Ker je bila taka politična odločitev. Šele ko so jim vse agencije dale šut v rit, so začeli iskati grešnega kozla. Je pa blefiranje faa privedlo do izgubo zaupanja v kredibilnost same agencije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obtožen Boeingov glavni pilot za 737 MaxOddelek: Novice / Tožbe | 7093 (4517) | Zimonem |
» | Zaradi nesreč Boeingov 737 Max dva zaposlena pred sodiščeOddelek: Novice / Tožbe | 9851 (6554) | Fritz |
» | Boeing namenoma zavajal FAA glede Boeinga 737 MaxOddelek: Novice / Ostalo | 6093 (5331) | egamad |