vir: Wikipedia
Predstavniki Googla so se z ugotovitvami strinjali in so že napovedali spremembe v načinu upravljanja oglasov, zlasti bodo založnikom olajšali uporabo njihovih orodij in dostop do podatkov. Spremembe naj bi vpeljali že v nekaj mesecih, nekatere med njimi naj ne bi veljale le v Franciji, pač pa globalno. Isabelle de Silva, direktorica francoskega urada za varstvo konkurence, je ob tem povedala, da je tokratna odločba še posebnega pomena, saj gre za prvo tako celostno preiskavo zapletenih algoritmov, ki poganjajo Googlovo oglaševanje.
Francija je preiskavo vpeljala leta 2019, skupno zahtevo zanjo pa so podale tri velike založniške hiše, News Corp, Le Figaro in belgijska Rossel. Francija tako z zavzetim delom regulatorjev za konkurenco in varstvo osebnih podatkov (CNIL) postaja nekakšen zastavonoša evropskega boja prosti spletnim velikanom.
CNIL je tako lani Google kaznoval s sto milijoni evrov zaradi nepooblaščenega nameščanja piškotkov uporabnikom, leta 2019 pa zaradi kršitev GDPR s 50 milijoni evrov. Istega leta jih je zaradi omejevanja konkurence pri oglaševanju na njihovem iskalniku kaznovala tudi EU in sicer z 1,5 milijarde evrov. Še leto prej je podjetje plačalo rekordnih 4,34 milijarde za oviranje konkurentov na svoji platformi Android, leto prej pa še 2,42 milijarde zaradi oviranja konkurentov na primerjalnikih cen v spletnih trgovinah.