vir: The New York Times
Uberjev izvršni direktor Dara Khosrowshahi je rezultate pospremil z besedami, da jasno kažejo, da postaja Uber čedalje dobičkonosnejši. Za zdaj to pomeni sicer, da podjetja ustvarja "zgolj" milijardo dolarjev izgube na kvartal. Khosrowshahi sicer pravi, da bo Uber iz prevažanja potnikov (torej iz poslovanja) ustvarjal dobiček že leta 2021, čisti dobiček pa se bo verjetno pojavil še nekoliko pozneje. Enako sicer trdi tudi konkurent Lyft, ki bo prav tako leta 2021 v črnih številkah.
V zadnjih treh mesecih je imel Uber 103 milijone strank mesečno, kar je 26 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Izvedel je 1,7 milijarde voženj ali dostav hrane, kar je 31 odstotkov več kot lani. Rast poganjajo tudi visoki popusti, ki jih Uber ponuja za deljene vožnje s sopotniki. Izgubo ustvarja tudi Uber Eats, in sicer 316 milijonov dolarjev, ter oddelek za dostavo tovora, in sicer 81 milijonov dolarjev. Trenutno v podjetju ni profitabilnega dela. Tudi zaradi tega so začeli krčiti število zaposlenih. Oktobra so v tretjem krogu odpuščanj odslovili dobrih tisoč ljudi.