» »

200 € za napačno parkiranje

200 € za napačno parkiranje

««
2 / 11
»»

solatko ::

Avenger - Če hodiš ali se voziš s kolesom po Ljubljani, boš opazil, da dejansko parkirajo drug čez drugega in čisto povsod, kjer se jim zahoče. Upam, da bodo višje kazni to stanje, vsaj malo popravile.
Kar se tiče študentov. V nedeljo se v eno dvosobno stanovanje pripeljejo štirje študentje, vsak s svojim avtom. Glede na pomanjkanje parkirnih prostorov, postavijo svoje škatle kjer je in na opozorila celo pizdijo, da so s plačilom najemnine, plačali, oziroma imajo pravico parkirati. Cel teden svojih nepremičnin ne premaknejo, v petek, pa se odpeljejo domov. Blok, kjer se v enem od stanovanj to dogaja, stoji 30m od železniške postaje Vodmat.
Podobnih primerov je samo na Vodmatu preko 100, torej nesmiselno zasedenih okoli 400 parkirnih mest. Ko študentarija zgine, je prostora kolikor hočeš.
V Ljubljano se vsako jutro privali preko 100k kosov pločevine in obleži v mestu vsaj 9 ur.
Ob višjih kaznih, se bo pa morda zgodilo, da se bo v vsakem zaboju vozilo več kot 1 osebek.
Plačljiva parkirišča uporabljamo večina samo meščani, za kratkotrajna parkiranja ob raznih opravkih, v parkirnih hišah ne vidiš avtomobilov zaposlenih vozačev (pride predrago, je bolje nekomu pred vhodom parkirat, saj je največkrat zastonj).
Če bi bil jaz namesto Jankoviča, bi začasno zaposlil 3000 študentov, jih poslal v vsako ulico in bi bila edina njihova naloga, polistkat vsako narobe parkirano vozilo. Strošek za študente, bi se večkratno povrnil, dokler se vozniki ne bi spametovali in bi dejansko parkirali po predpisu, ali pa bi se vozili z javnimi prevoznimi sredstvi.
Podobna situacija je bila pred desetletji v Trstu, kjer so izključno z represijo naredili red, kar se tiče nepravilno parkiranih vozil. Kdor je šel s taxijem, enkrat, 60km daleč po odpeljano vozilo, že ve o čem govorim. Strošek pa je takrat znašal blizu 500 DEM.
V Avstriji težko narediš prekršek, ki nebi bil sankcioniran - a tudi tam parkirate kjer je.
V Nemčiji je že zaustavitev avtomobila, zaradi pridobivanja informacij, lahko zelo draga avantura.
Vem da ste na ST-ju proti takim ukrepom, vsi tisti, ki se vozite v LJ vsak dan delat ali študirat, smo pa Ljubljančani 100%-no za ta ukrep, ker z vašo povsod postavljeno pločevino, živimo - kako bi se počutili vi, če bi se vsak dan morali prebijat preko avtomobilov, ki bi bili parkirani okoli vaših hiš, po poteh, na gozdni poti, travniku, v koruzi, pšenici, na njivi.......

Phil ::

ker z vašo povsod postavljeno pločevino, živimo - kako bi se počutili vi, če bi se vsak dan morali prebijat preko avtomobilov, ki bi bili parkirani okoli vaših hiš, po poteh, na gozdni poti, travniku, v koruzi, pšenici, na njivi.......


Tole ne velja le za Ljubljano, ampak tudi za vsa večja turistična središča. In če se bo tole Zokiju zakonsko gledano izšlo je za pričakovat podobne akcije tudi v drugih občinah.

tsh2 ::

naj eden napiše kje se da parkirat dopoldne v ljubljani in koliko je za plačat na uro in kako se točno plača. če grem popoldne v ljubljano še dobim kje zastonj parkir plac in potem 20 min peš do centra, dopoldne pa je vse zasedeno. ali pa kdo pove za kje bolj ob robu mesta zastonj parkir plac in da je do 30 min peš do centra?

zee ::

Parkirisce pri Intersparu na Vicu (na Jamovi) ustreza tvojim zeljam. Zastonj, no, spodobi se, da gres potem v Interspar na eno kavo.

Potem imas improvizirano parkirisce na parceli, kjer bo zrasel NUK2 (na kriziscu Slovenske in Zoisove ceste). Placljivo.

Sicer pa lahko v centru parkiras na/pod Trgom Republike (drago2), potem se neko parkirno hiso pod stavbo Metalke, vendar mislim, da je rezervirana samo za abonente.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

T0RN4D0 ::

No ja, 200EUR za napačno parkiranje je overkill pa naj se nekaterim še tako fino zdi. Sploh s tako bedno neurejenimi parkirnimi površinami in gnilim javnim prometom.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Avenger ::

pravičnost je moja osnovna poanta. Ljudje nismo občutljivi toliko na absolutno višino kazni, smo pa občutljivi na razmerja.


Potem bodo sprejeli nov CP zakon, ki bo ostale mandatne kazni prilagodil, oziroma pomnožil s 4. Potem bo spet pol slo-techa ugotavljalo, kako je to fino in da so še premalo dvignili.

Zadnjič sem jo za neprivezanost odnesel samo z opozorilom, pa lahko rečem, da je zaleglo bolj kot kazen. Pri kazni si potem jezen, pri opozorilu se pa nekako čutiš dolžnega ravnat tako kot je treba. Povedat hočem to, da višina kazni v resnici ne bo zmanjšala kršitev, je pa bistveno bistveno manj jeze in nejevolje (da ne omenjam finančnih težav - kar se pri takihle marginalnih prekrških ne bi smelo dogajat) če so kazni nižje. Ta prava kazen za nepravilno parkiranje bi morala bit do največ 20 EUR, kar je popolnoma dovolj, da racionalno utemeljiš, da je veliko bolje plačat parkirnino, ki je nekajkrat cenejša. To, da pa nekdo parkira na nedovoljenem, je pa iracionalno, in tu je lahko kazen res čist adijo, pa se bo še vedno našlo polno folka ki bo tam parkiral.... ampak point ni vzgoja državljanov, oziroma občanov, ampak polnjenje blagajne.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

krneki0001 ::

Jst upam, da si bo zoki premislil in dal kazen 400 evrov za napačno parkiranje v ljubljani. Zaradi mene lahko vse kazni dvignejo za 5X ali večkrat. Pač je že nekdo pred mano lepo napisal - "Če imaš denar, se lahko igračkaš, tisti, ki ga nimamo, se bomo zakonov pač držali in nam ne bo treba plačevat."

avenger, kje je parkirnina večkrat nižja od 20 evrov?

Cene so 2 evra na uro. 8 ur službe in 2 uri letanja po opravkih po službi, ti nanese 20 evrov parkirnine. Cena 200 evrov za kazen za napačno parkiranje je čisto smiselna, a z moje strani premila, jaz bi jo dal še enkrat višjo - 400 evrov.

Zgodovina sprememb…

Avenger ::

400 evrov je torej zate optimalna kazen za nepravilno parkiranje? Zakaj ne 500, 1333 ali 20,000 EUR? Prosim, razloži.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

darkolord ::

Slovenci smo žal preveč razvajeni.

Za info, kako je npr. v Parizu:

A majority of Parisian households do not own cars.


Seveda, pri nas lahko ku**aš javni prevoz, češ kako je slab, ampak dokler ljudje ne bodo kazali interesa, da bi ga uporabljali, se tudi ne bo korenito spremenil ("nej naprej kupijo 500 novih busov, zgradijo podzemno pa tramvaj progo, pol bom pa vidu, če bom to uporablju")

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

400 evrov je torej zate optimalna kazen za nepravilno parkiranje? Zakaj ne 500, 1333 ali 20,000 EUR? Prosim, razloži.


En cel dan parkiranja med tednom te stane okoli 20 evrov na kateremkoli javnem parkirišču v ljubljani. Če parkiraš na pločnik ali na zelenico, se mi pa zdi prav, da plačaš tako veliko kazen, kot da bi cel mesec parkiral na parkirišču (20 delovnih dni X 20 evrov).

49106 ::

Se hecaš? Kot bi lovil ribe brez vabe in se čudil zakaj nič ne ujameš. Če imaš zadeve v k*rcu, ne moreš pričakovati da bodo ljudje uporabljali.

20eu za cel dan, torej 8eu za delovnik. Če delaš 24 dni na mesec te parkirnina pride 192 eurov. Res ni čudno da noče nihče več delat.

darkolord ::

Mesečna parkirnina je seveda nekajkrat nižja.

krneki0001 ::

Imam avto, s katerim brez problema zapeljem na katerokoli zelenico ali pločnik, pa tega ne počnem. Parkiram na parkplacu, kjer je za plačat (če se mi mudi), drugače pa poiščem prost parkplac (če imam več časa). Nikoli pa ne parkiram kar na pločniku ali zelenici.

messiah, če boš cel mesec parkiral, se zmeniš za pavšal. Mene pride cel mesec parkiranja 30 evrov.

LuiIII ::

Center Ljubljane?! A je tam še kaj razen lokalov in štantov? OK, uradniške službe, državna uprava, ki se želi seliti bolj na rob mesta,... Če ne štejem zadnjega obiska, ko smo šli gledat lučke, sem tam takole na oko enkrat na tri mesece. In ja sem bil Ljubljančan pa nisem kaj bolj pogosto zahajal v center. Problem centra je vedno bolj vsebinski kot pa prometni. Vse bolj me center spominja na neko zaščiteno turistično območje, ki pa umira na obroke zadnjih 15 let. In da je krog začaran: umira predvsem zaradi obupnega javnega prevoza. So pa baje (ženski del meni bližnje populacije) cunje v centru že ceneje kot v BTC območju. Ne žal ne vem kje in katere.
Bolj me teh 200EUR skrbi za naselja kot so Štepanc pa Fužine kjer enostavno ni dovolj parkirnih mest in ljudje parkirajo po pločnikih,...
Sicer pa kot kaže nisem ravno mestni tip človeka in sem se preselil na obrobje, kjer sicer štacune nimam ravno pred vrati in moram otroke peljat v vrtec z avtom. Kjer res da kdaj smrdi po domačem gnoju, a vsaj vem od kje in zakaj;-)

Lui

Mehmed ::


Podobnih primerov je samo na Vodmatu preko 100, torej nesmiselno zasedenih okoli 400 parkirnih mest. Ko študentarija zgine, je prostora kolikor hočeš.


Moram pritrdit temu, cez vikende se res pozna razlika.
Je pa dober primer vodmat, sicer onyxu ne bo vsec, ampak vseeno. Tam je dnevno ogromno ljudi zaradi blizine bolnic, od doktorjev do pacientov iz cele drzave. Taka mala zlata jama, kjer jih loh dnevno kaznujes pa tud ce jih izuci bojo naslednji dan vedno novi. Ampak zacuda jih ne odirajo vec, par mescev so poostrili kazni, potem pa enostavno postavili kolicke. Red pred dobickom, kdo bi si mislu.

solatko ::

T0RN4D0 - Parkirnih površin nobeno staro mesto nima zadosti (po nekaterih državah ne more imeti družina več kot en avto, če ne dokaže, da ima garažo ali najeti PP), mestni promet je pa v k***u, zaradi drena, ki ga na cestah delajo tisti, ki se vozijo po LJ in drugih mestih z osebnimi avtomobili - začaran krog, ki ga bodo morda astronomske kazni, presekale. Lažje se je odločit za prihod v službo z javnim prevozom, kot pa narediti prostor za parkiranje.
Ko so bile v Trstu parkirne ure, so imele senzor, zasedenosti prostora. Avto je lahko parkiral največ 1 uro, potem si ga moral premakniti, saj ura ni hotela na dovoljeno uro. Tako so bili parkirni prostori frekventni, zaposleni pa so se navadli vozit z drugačnim prevozom - skuterji, tramvaji, avtobusi...
Pri nas se sosedje v isto službo ne vozijo z enim avtom, temveč gre vsak s svojim, iščejo pol ure in več pp, na koncu parkirajo na pločniku, pred garažo ali vhodom v zgradbo in se potem pizdijo, ko imajo gor lisice, predrte gume ali polomljena ogledala.
Ja ljubčki, treba se bo navadit reda ali pa v denarnico in svoje neumnosti lepo plačevati v mestno blagajno.

karafeka ::

Se strinjam s kaznijo, nisem močvirnik, ampak če se postavim v njihovo kožo, bi tudi mene zelo motilo, če bi imel pred hišo, stanovanjem, koliščem, vrtom itd parkiranih avtov, da še peš ven ne bi mogel prit.

A pa je kje na internetu kakšna stran, kjer so na kakšni karti prikazana parkirišča s cenami oz. urnimi omejitvami, pa tudi tista zastonj parkirišča ?

Mehmed ::

fosil ::

Ne pozabit, da je 200 EUR polna cena.

Če plačaš v 8 dneh, plačaš polovičko, torej 100 EUR.
Tako je!

Mehmed ::

Mene malo cudi tole. Slisu sm iz vseh medijev za podrazitev, nihce se pa ni obregnil ob tole. Kar mi da misliti, da ima verjetno kako pravno podlago za svoje pocetje ali ga bo pa onyx spravil na ustavno sodisce pa postal narodni heroj. Verjetno bom tist kes, ki ga prisparam ker pravilno parkiram, stavu kr na prvo moznost.

Teh izgovorov za napacno parkiranje je malo morje. Nej mi mesto zagotovi dovolj prostorov pa potem izstavlja kazni. Nej uredijo spodoben mestni promet. Visje kazni so samo zato, da se polni proracun. Vseh ki narobe parkirajo je itak toliko da ni vec narobe itd.

No kot prvo, ni naloga zupana, da vas razvaja. Da bi opustili kazni dokler ne bo za vsakogar dovolj prostora ima ene toliko smisla kot da nehajo preganjat tatvine pa rope, ker je pac recesija pa so ljudje brez denarja.
Ljubljana je malo zaspala na podrocju parkiranja, prometa je pa vec kot kdajkoli prej. Ampak krivde za to se ne da naprtiti enemu cloveku.
Mestni promet deluje, se vsakic sem prisel z njim kamor sem se namenil. Sicer je udobnejsi avto, ko obticis v guzvi, je pa ta guzva enaka za vse.
Tudi ce drzi, da je namen kazni polnjeje proracuna, v tem ne vidim problema. Zupanovo delo je da vodi mesto, ce najde ovce, ki mu dnevno prispevajo denar za to, super. Ni to davek, ki bi prizadel vse, ampak kazen za ljudi, ki ne znajo/zmorejo/nocejo upostevati zakonov. Zato tudi ni tako sporno vecini, ce se drzis zakona, te nic ne stane.

Jebat ga, priti povsod z avtom je postalo luksuz. Luksuz se pa placa. Ko bo uzakonjena pravica, da nas povsod caka dovolj prostorov za parkiranje, lahko jamramo. To sprenevedanje pa neko pogojevanje pa do takrat nima neke teze. Ce ti je avto bolj udoben od javnega prevoza, pac pozri dodatne stroske in tezave z njim.

Ziga Dolhar ::

onyx, ne da bi se sploh spravljal na vprašanje ustrezne (ne?)utemeljenosti konkretnega Zokijevega ukrepa, te prosim za razjasnitev/utemeljitev odebeljenega:

Če v ZVCP-1 piše, da je vožnja v rdečo luč prekršek za katerega je zagrožena kazen X, potem tega ne more mestna občina Ljubljana enostavno odpraviti s svojim odlokom. Če ji kateri drug zakon da tako pooblastilo, je potem to v nasprotju z ustavo.


Hvala.
https://dolhar.si/

T0RN4D0 ::

Mehmed, ne da se neha preganjat nekatere stvari, vseeno pa se mi ne zdi prav da bodo banalni prekrški počas po kazenski lestvici prlezli med resne zločine. Pol ko bojo ugotovil da je mal out of balance, bodo pa še drugim rečem povišal... Kazni pa proporcionalno z davki lepo furamo v evropskem vrhu, izvrševanje pa nekje na balkanskem podnu.

Nism iz ljubljane, kadar grem gor nimam težav s parkiranjem. Vem pa da je marsikje situacija v riti, praktično nikjer ni rezerviranih mest za kakšno dostavo in podobne reči. Za osebni promet ok če ni prostora ga pač ni, poiščeš nekje drugje in greš peš, greš prej blabla... Sem pa bil med študijem v lj par mescev kurir za eno manjšo firmo, in me prav zanima kakšne rešitve mate za takšne primere?

Kakšni so pa kej predlogi? Da vzameš tistih 30 paketov in jih razvoziš s trolo? Da v centru poiščeš parkirno hišo, prazen prostor, in odneseš kakšno vrečo gipsa dva kilometra proč. Pa v računovodstvo vsak dan 10 računov parkinin in direktorju razložit da naj še koga vzamejo, ker ne moreš v 8 urah razvozit bogih 30 pošiljk... :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Mehmed ::

Nimam nobene, upas da te ne bojo dobili ravno tistih par minut ko dostavljas ali pa da bodo razumevajoci. Mam neki malega izkusenj s tem, je nadlezno. Lahko bi delodajalc predividel zaplete al pa redarji mel mal tolerance do takih, samo tako ali drugace dostavljalci niso srz problema tuki. Skor vsak dan mi kak postar ali pa pizza boy zapre izvoz pa ni hudega. Obenem pa vsak dan gledam folk krozit okol praznega parkirisca pet minut, nakar spremenijo cesto v enosmerno, ko pustijo avto na njej cel siht. V teh je problem.

Buggy ::

Se strinjam s kaznijo, nisem močvirnik, ampak če se postavim v njihovo kožo, bi tudi mene zelo motilo, če bi imel pred hišo, stanovanjem, koliščem, vrtom itd parkiranih avtov, da še peš ven ne bi mogel prit.


Ljubljancani naj kar prej pri sebi uredijo kot pa da zganjajo gnev nad dnevnimi migranti - ste malo dolgocasni in za spoznanje prearogantni. Ko se bodo nehali LJ studentki voziti z avtom na predavanja in na splosno zganjati caffe-racer afnanja, ko boste Ljubljancani na popoldanske dejavnosti nehali vozili svoje otroke, pa ko boste VI zaceli resnicno koristiti LPP namesto, da se vsedete v avto in naredite tisti kilometer do trgovine, potem boste lahko govorili kako vam OSTALI delamo guzvo. Delate si jo predvsem sami. Imam prijatelja v LJ, ki je, ko sta z zeno kupovala stanovanje, nakup v LJ opraviceval med drugim z glavnim argumentom LPP. Zivita skoraj v centru in nihce se ni bil na LPP imata pa z zeno vsak svoj avto - A6 in P307 :D
Jaz zivim 50km iz LJ in z zeno se skupaj voziva vsak dan, imamo pa samo en avto. Ko pridem v LJ, zeno odlozim pred sluzbo jaz pa parkiram na nasem sluzbenem parkiriscu...zaradi mene LJ nima nekih problemov.
Kazni, ki pa jih nekateri predlagate oz zagovarjate tukaj, pa dokler jo ne boste v vsej svoji svetohlinosti dobili kot vsak od nas "po krivici" (upam da od obeh - redarja in policaja), boste ziveli v tej vasi iluziji, da se vam kaj takega ne more zgoditi. Upam, da boste takrat zacutili moc kapitala :)

Valvoline ::

Seveda je kriza za parkplac če se vsak dan pol Slovenije fura tja na šiht,hvala vladi n posranc d.o.o za takšno regionalno politiko. Vsi sedeži monopolistov in 90% državnih stolčkov je tam.
Naj kar na 1000e dvignejo.

dronyx ::

onyx, ne da bi se sploh spravljal na vprašanje ustrezne (ne?)utemeljenosti konkretnega Zokijevega ukrepa, te prosim za razjasnitev/utemeljitev odebeljenega:

Če v ZVCP-1 piše, da je vožnja v rdečo luč prekršek za katerega je zagrožena kazen X, potem tega ne more mestna občina Ljubljana enostavno odpraviti s svojim odlokom. Če ji kateri drug zakon da tako pooblastilo, je potem to v nasprotju z ustavo.

Hvala.

Zakoni so drugi pravni akt v državi, takoj za ustavo. Kar piše v zakonu absolutno drži (po moje, čeprav nisem pravnik). Če nekdo napiše zakon, da za občine ne velja kazenski zakonik RS in si lahko napišejo svojega z odlokom, je tak zakon po moje gladko v nasprotju z ustavo (enakost pred zakonom). To so temelji pravne države.

Pri tem novem "zokijevem" tarifiranju nisem uspel razbrati, kakšne globe naj bi po vaše pisali v ljubljani policisti za napačno parkiranje? Po moje morajo spoštovati ZVCP-1, ker je nad vsemi mestnimi odloki. Samo potem pa enakost pred zakonom pade, saj verjetno nepravilno parkiranje kot prekršek še vedno predpisuje ZVCP-1 in dva šoferja lahko za isti prekršek dobita različno kazen, ki jo določata dva različna predpisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Matako ::

Sploh ne vem zakaj vas zanima višina kazni - saj menda ne nameravati napačno parkirati, ne? ;) Potem je pa itak vseeno.
/\/\.K.

Lion29 ::

onyx.. get a life...

ce v ZAKONIKU pise, da si lahko obcine urejajo dolocene stvari po svoje, potem je to ZAKON. PIKA.
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

dronyx ::

onyx.. get a life...

ce v ZAKONIKU pise, da si lahko obcine urejajo dolocene stvari po svoje, potem je to ZAKON. PIKA.

Hvala za dobre želje in tudi tebi veliko sreče.

Drugače pa seveda bi to lahko pravno držalo, samo POTEM ZAKON NE SME OPREDELJEVATI TEH PREKRŠKOV IN KAZNI ZANJE (napačno parkiranje pa je v ZVCP-1), ampak je potem potrebno to v zakonu prenesti na nižje pravne akte, kot je mestni odlok ali kak drug papir, ki ga sprejmejo občinski svetniki ob pivu in dveh promilih alkohola v krvi v lokalnem bifeju (v marsikaterem zakonu piše člen, da se posamezno področje podrobneje uredi s pravilnikom). Tu je moj osnovni pomislek.

Banalni primer. Recimo da bi bila v enem zakonu za neko kaznivo dejanje zagrožena smrtna kazen, v drugem pa za isto kaznivo dejanje leto zapora. Kako naj potem sodi sodnik? To je takoj v nasprotju z ustavo in se s takimi rečmi mora pozabavati ustavno sodišče.

Se pa strinjam, da bi morali vsaj v srednje šole in morda tudi na fakultete obvezno vnesti predmet, kjer bi se mladino podučilo o osnovah prava in državne ureditve. Tako pa večina očitno sploh nima dovolj pravnega znanja, da bi razumela, o čem se tu pogovarjamo levičarji in desničarji. Da ne govorim o tem, da armada pravnikov zanalašč tako zakomplicira zakone, da jih večina laikov niti ne razume in oni na ta račun potem zelo dobro služijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Aston_11 ::

onyx.. get a life...

ce v ZAKONIKU pise, da si lahko obcine urejajo dolocene stvari po svoje, potem je to ZAKON. PIKA.


Oba imata prav. Drugi onyxov post sem spegledal. Vendar ima tudi prav. Je pa res tudi, da pri napačnem parkiranju v zakonu ni predvideno, da bi občina po svoje urejala stvari.

Lj pa ne moti, da dnevni migranti pustijo tudi kakšen EUR v LJ, da tisti študentki, ki parkirajo za cel teden svoje nepremičnine (kot da jih LJ nimajo), tudi pustijo več kot preveč EUR za najem predragih stanovanj (kar LJ prav nič ne moti), da stvari laufajo zaradi vseh zaposlenih v LJ in ne samo LJ. Poleg tega pa je pol folka v LJ delno "LJ" (J-LJ) itd.

Vidijo, kar jih moti, da pa bi bili pošteni in pokazali celo sliko, pa se jim sladko j.

Kot neLJ lahko rečem, da so izven LJ tudi LJ prave perle - aroganca taka, da smrdi zaradi nje. Pride v vas, bi morala cela vas se prikloniti LJ, pobit prašičke in kravce, gnojišča ukiniti, ker smrdi... pa kaj rine v vas, če ga tako moti.

WTF

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Matako ::


Poleg tega je bila večina stanovanj v Ljubljani zgrajena za časa socializma, kjer ni bilo preveč govora o parkirnih mestih in ni imel vsak študent avtomobila.


Tega argumenta nikoli nisem razumel.

Pred 20, 30 leti je na delo hodilo približno toliko ljudi, kot danes. Še kak več je hodil po nepotrebnem viset v pisano vsak dan. Kot je znano se mobilnost prebivalstva iz kraja v kraj v tem času ni dosti povečala (tako pravijo raziskave). Spremenila so se le prevozna stredstva. Delovnik je bil časovno zelo podoben. Edina opazna razlika so študenti, ki jih je bistveno več, ampak tudi njihov vsakdanjik in razdalje, ki jih premagojejo so v bistvu enake.

Pa da mi ne bi kdo pribijal o "tempu življenja" in neki življenski nuji - ker kot rečeno, delovniki so zelo podobni takratnim. Ja, ja tudi takrat je bilo treba na službene vožnje in do strank, hej celo v trgovino in vrtec je bilo treba včasih, ne boste verjeli!!

Še več, dosti ljudi je imelo otroke prej - se pravi so avtomobil v resnici celo BOLJ potrebovali.



Zakaj so torej takrat ljudje brez težav shajali z manj avtomobili? Sumim, da je bila razlika le v tem, da so bili avtomobili težje dostopni. Izgleda, da če je ne gre drugače nikomur ni težko ne-uporabljati avta :)
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Lion29 ::

@onyx:

jaz ne stekam kaj tebi ni jasno. Sicer se nisem poglabljal v to amnpak iz pisanega je razvidno, da so v zakoniku dolocene sankcije za dolocen prekrsek in doloceno, da lahko obcine predpisejo svoje sankcije. In naj jih tudi bi/bodo.

Torej v tvojem hipoteticnem primeru valda za zakon velja obcinski predpis, ce tega ni, potem velja pac tisti v zakoniku.

na tak princip je urejenih precej drzav... v ZDA je recimo to se tolko bolj ocitno, ker imajo skupno ustavo in zakonik in potem vsaka zvezna drzava ima svoje zakonike (recimo o smrtnih kaznih, ki sejih izvaja le v pescici zveznih drzav)... in potem imajo okraje, kjer so spet lahko zakoni (valda ne tisti glavni)...prirejeni po svoje... itd
Founder and CTO @ Article-Fatctory.ai

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lion29 ()

temameseca ::

V bistvu je tako, da bodo pravni akti v tem odloku veljali do takrat, dokler jim ne bo dokazano da so v nasprotju z (superiornim) zakonom. Torej če ti kaj ne bo všeč, skoči na sodišče in se pravdaj tako, da dokažeš neskladje pravnih aktov.

Zgodovina sprememb…

jureus ::

Tega argumenta nikoli nisem razumel.

Pred 20, 30 leti je na delo hodilo približno toliko ljudi, kot danes. Še kak več je hodil po nepotrebnem viset v pisano vsak dan. Kot je znano se mobilnost prebivalstva iz kraja v kraj v tem času ni dosti povečala (tako pravijo raziskave). Spremenila so se le prevozna stredstva. Delovnik je bil časovno zelo podoben. Edina opazna razlika so študenti, ki jih je bistveno več, ampak tudi njihov vsakdanjik in razdalje, ki jih premagojejo so v bistvu enake.


Ja sam problem je v tem, da spraviš 3 jugece na parkirno mesto od enega tuarega :)))) .

Mene zanima če je kdo dobil to kazene 200EUR, al je spet to nekdo samo prebral v Jani pa zaj brezveze razglabljamo.

Valvoline ::

Tega argumenta nikoli nisem razumel.

Pred 20, 30 leti je na delo hodilo približno toliko ljudi, kot danes. Še kak več je hodil po nepotrebnem viset v pisano vsak dan. Kot je znano se mobilnost prebivalstva iz kraja v kraj v tem času ni dosti povečala (tako pravijo raziskave). Spremenila so se le prevozna stredstva. Delovnik je bil časovno zelo podoben. Edina opazna razlika so študenti, ki jih je bistveno več, ampak tudi njihov vsakdanjik in razdalje, ki jih premagojejo so v bistvu enake.


Ja sam problem je v tem, da spraviš 3 jugece na parkirno mesto od enega tuarega :)))) .

Mene zanima če je kdo dobil to kazene 200EUR, al je spet to nekdo samo prebral v Jani pa zaj brezveze razglabljamo.

What a joke. Včasih je bil Maribor industriska meka,dobre plače in standard,nobeden se ni vozu k tele po 1uro(v eni smeri) na šiht v Lj. Danes je prav žalostno k videš kolk štajercev dnevno migrira v žabarland na delo.

Valvoline ::

En zelo preprost primer ultra-centralizacijske politike naših veljakov: SV
Profi vojakov zaposlenih v SV iz LJ območja skoraj da ni !!! Razen seveda smetana(raznorazni poveljniki itn...) Takšne službe so vnaprej rezervirane za *domačih* parazitov.
Zakaj niso sedež SV preselil npr v MS,kjer dobit službo je misija nemogoče ? WTF ?
Še sam sem enkrat imel priložnost da bi se zaposlil kot voznik v SV.(odslužil vojaški rok tut k vozik) Problem znan:delovno mesto le v LJ.
Koj k**c ?
Just my 5 cents.

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Valvoline, tu ti dam prav. Toliko avtomobilov v Ljubljani je posledica tudi povsem zgrešene regionalne politike, ne pa mobilnosti prebivalstva. Razen pošte mi ne pade na pamet, kaj ima še sedež v Mariboru. Potem pa zjutraj gledam kolone, ki se vijejo po avtocestah, ker se ljudje vozijo z avti iz Štajerske ali Primorske na delo v Ljubljano.

V dobi računalništva pa res ne vidim nobene potrebe, da bi bilo vse koncentrirano samo v Ljubljani. in tu ima država, kar se tiče svojih služb, škarje in platno v svojih rokah in se težko izgovarja na koga drugega. Močno pa tudi dvomim, da se da samo v Ljubljani dobiti kvaliteten kader.:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

krneki0001 ::

Mah ja, štajerci niste nič boljši od ljubljančanov. Na faks se vozimo trije iz ljubljanske smeri. Trije se pripeljemo na predavanja z enim avtom, imam pa kr nekaj sošolcev iz maribora, pa se morajo na smetanovo pripeljat z avtom, stanujejo pa 2 ulici stran.

Prvo bo potrebno pomest pred svojim pragom, potem pa po tujih predpražnikih (če vas bodo plačal zato, drugače se ne splača).

Valvoline ::

Mah ja, štajerci niste nič boljši od ljubljančanov. Na faks se vozimo trije iz ljubljanske smeri. Trije se pripeljemo na predavanja z enim avtom, imam pa kr nekaj sošolcev iz maribora, pa se morajo na smetanovo pripeljat z avtom, stanujejo pa 2 ulici stran.

Prvo bo potrebno pomest pred svojim pragom, potem pa po tujih predpražnikih (če vas bodo plačal zato, drugače se ne splača).

Takih opalit. In to debelo.
Sicer je spet problem v regionalni politiki.
V MB(ali CE ali MS vseen) bi lahk naredil vsaj podobnih pogojev in smeri visokošolske izobrazbe ki so najbolj zaželjene dab lahk štajerci študiral na domačem *dvorišču* :)

krneki0001 ::

Sej v mariboru so šole, tako da štajerci lahko na domačem dvorišču študirajo. Samo večina jih gre v ljubljano zaradi ene druge stvari - v ljubljani je potem lažje najti službo.

Valvoline ::

Še en nenormalni primer skrajne centralizacije:
Carinski urad v MB. Robe lahka le izvažaš,uvažat pa ne smeš,uvoz gre le prek LJ. Idiotizem.
Zakaj nena TVSLO(ultraparazit d.o.o z tisthih 4000 zaposlenih) preselijo v manj razvitih območjih? Itak je to monopol z zagotovljenim denarjem? SŽ? kakšno ministerstvo tut?

Zgodovina sprememb…

Tear_DR0P ::

Nimam pojma kako je s pristojnostjo občin pri določanju prekrškov in višine glob, upam pa da se ne bo razpaslo kakšno šerifovstvo. Drugače pa tudi sam menim da 200 EUR ni tako zelo visoka kazen, in ja ravnokar plačujem parkirno kazen, ki sem jo pridobil zaradi napačnega parkiranja v MOL. Sem pa prepričan da Jankovičev plan z visokimi kaznimi ni zgolj financiranje gradnje stadiona, ampak nekaj čisto drugega. LJ tudi ni zaparkirana od dnevnih migrantov, ampak od ljudi, ki v LJ bivajo na črno. Eno je pisati kako so občinarji nesposobni zagotoviti dovolj parkirnih mest, drugo pa je ugotavljati koliko parkirnih mest potrebuješ, če nimaš podatkov koliko ljudi v občini sploh živi. Kolikor spremljam tematiko, ima Jankovič namen na območju znotraj obvoznice vzopstaviti režim enosmernih ulic, s plačjivimi parkirišči ob robovih in parkomati, to je ogromno območje, dnevni migranti tudi ne parkirajo tako daleč ven iz centra, definitivno pa parkira v tem območju veliko neprijavljenih prebivalcev. Vsi namreč vemo, da mnogo slovencev živi v LJ, prijavljeni pa so nekej 100km izven, da kasirajo večje potne stroške in to v glavnem niso študenti. Sedaj hoče Jankovič za MOL vsaj delež tega denarja, DURS pa si ga bo prišel iskati takoj za njim - tako jaz vidim situacijo z Jankovičevim prometnim režimom. Mesečne vozovnice le za ljudi z bivališčem v MOL, parking za 100 EUR na leto le za prebivalce MOL, vrtec le za prebivalce MOL, ostali pa naj plačajo polno ceno - to je boj proti oddajanju nepremičnin na črno.

Razen pošte mi ne pade na pamet, kaj ima še sedež v Mariboru

DARS v Celju, mogoče še kdo v Novi Gorici?

vstric s pospesenim kolickanjem ljubljanskih plocnikov

kolickanje plocnikov je kretenizem, ker jih zozi za vsaj 20 cm, poleg tega se pogosto kolicka kolesarske steze in prav grdo boli, ce kdaj s prsti posnames kaksen kolicek
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

jureus ::

Glede na napisano! Je potem čudno, da tudi v MB kot primer, zelo težko najdeš dopoldan parkirno mesto v samem centru! Se moraš odpeljat v kakšen evropark ali garažno hišo.

Problem parkirnih prostorov ni v centralizaciji, ampak je zato kriva naša lenoba, saj so avti poceni (rabljeni), vsak si ga lahko privošči in se nikomur več ne da peljat s kolesom ali z avtobusom. Da bi pa kdo peš šel to je pa tako že čudež. Potem pa recimo greš v fitnes, pa vsi tekajo na tistih mašinah kot norci, pa na steperjih, pa za to še plačujejo (glupo).

dronyx ::

Tole sicer ni osnovan tema, pa vendarle. Tale članek Financ govoril o tem, da se je za časa županstva jankovića dolg MOLa povečal za prek 60 % na 181 milijonov EUR (680 EUR na glavo ljubljanćana to znese).

janković pač predvolilni program in točke uresničuje z zadolževanjem čez vse meje in grdo se motijo tisti ljubljanćani, ki mislijo, da jim bo kdo drug ta dolg pokril (recimo lastniki napačno parkiranih avtov). Ne bo! Tako kot pri vseh kreditih pride najbolj zabavna zadeva takrat, ko jih je potrebno začeti odplačevati in tudi Ljubljano to čaka (lahko s tujim kurcem po koprivah...). Ljubljana pa ni Mercator in ta dolg bodo plačevali vsi ljubljanćani, prek podražitve vse možnih storitev. Drugače po moje ne more biti. Ali imate ljubljanćani kakšno boljšo idejo (recimo mitnice na vpadnicah)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Ziga Dolhar ::


Zakoni so drugi pravni akt v državi, takoj za ustavo. Kar piše v zakonu absolutno drži (po moje, čeprav nisem pravnik). Če nekdo napiše zakon, da za občine ne velja kazenski zakonik RS in si lahko napišejo svojega z odlokom, je tak zakon po moje gladko v nasprotju z ustavo (enakost pred zakonom). To so temelji pravne države.


Kazenski zakonik je zakon. Zakon, ki [v tvojem primeru] razverljavlja nek zakon za občine - je zakon. V konkretnem primeru specialnejši zakon. Zakoni redno vsebujejo izvršilne klavzule. Pravice in obveznosti lahko določi SAMO zakon - vendar, zakon lahko takšno [svoje!] pooblastilo prenese na nižji, izvršilni predpis. Nasprotna argumentacija, da mora biti celotna materija kaznivega dejanja popolno zajeta v zakonu, po mojem ne more držati, saj takšen ni bil še noben kazenski zakonik pri nas do sedaj. Zakaj? Ker so nekateri opisi KD opredeljeni z uporabo blanketnega urejanja, torej sklicevanja na zunanje vire, npr. "pravila znanosti in stroke" (pri lekarnarnjih, veterinarjih, zdravnikih).

Če takšen akt po svoji formulaciji ustreza splošnemu aktu, torej aktu, ki se nanaša na vnaprej nedoločen krog naslovnikov ("Kdor nepravilno parkira ..."), načeloma ni v nasprotju z enakostjo "V" zakonu oz. pravnem viru. (Enakost "pred" zakonom je, če smo natančni, nekaj drugega - procesna enakost.)

Pri tem novem "zokijevem" tarifiranju nisem uspel razbrati, kakšne globe naj bi po vaše pisali v ljubljani policisti za napačno parkiranje? Po moje morajo spoštovati ZVCP-1, ker je nad vsemi mestnimi odloki.


Po mojem pa morajo spoštovati Ustavo, ker je nad vsemi zakoni. Aja, in v Ustavi sploh ni predpisane kazni za napačno parkiranje!

Drugače pa seveda bi to lahko pravno držalo, samo POTEM ZAKON NE SME OPREDELJEVATI TEH PREKRŠKOV IN KAZNI ZANJE (napačno parkiranje pa je v ZVCP-1), ampak je potem potrebno to v zakonu prenesti na nižje pravne akte, kot je mestni odlok ali kak drug papir, ki ga sprejmejo občinski svetniki ob pivu in dveh promilih alkohola v krvi v lokalnem bifeju (v marsikaterem zakonu piše člen, da se posamezno področje podrobneje uredi s pravilnikom). Tu je moj osnovni pomislek.


Zakon KAMOT predpiše kazen, IN določi, da lahko lokalne skupnosti to kazen spremenijo. Zakonska sankcija torej lahko velja subsidiarno, če lokalni pravodajalec ne izkoristi svoje pristojnosti.

Pri tem je potrebno upoštevat zakonske omejitve, predvsem po Zakonu o prekrških (torej, ali in kako lahko urejajo kazni, ki jih že predpisujejo obstoječi predpisi, in glede opredeljevanja novih prekrškov.) V tem so tvoji pomisleki na mestu in upravičeni. VENDAR, ZVCP ali katerikoli drug zakon lahko vprašanje delegacije uredi po svoje, ne glede na splošno ureditev v nekem drugem zakonu (ZP).

(Pri tem se ne želim spuščati v vprašanje, ali je konketni Zokijev Akt zakonit - natančne ureditve prekrškov ne poznam. Me pa zelo moti sklicevanje zgolj na ZVCP brez sklicevanja na ZP, saj nisem prepričan, da so odkazani členi ZVCP [v trenutnem besedilu] zadostna podlaga.)

Banalni primer. Recimo da bi bila v enem zakonu za neko kaznivo dejanje zagrožena smrtna kazen, v drugem pa za isto kaznivo dejanje leto zapora. Kako naj potem sodi sodnik? To je takoj v nasprotju z ustavo in se s takimi rečmi mora pozabavati ustavno sodišče.


Ni problema. Za začetek se pogleda doseg pravne ureditve - teritorialni, subjektivni, časovni. Če gre za dva splošna zakona, potem drugi prvega derogira. Če ni izrecne derogacijske klavzule, ga derogira implicitno - kot lex posterior ali lex specialis.

Mimogrede, Ustavno sodišče NI pristojno za presojo medsebojne skladnosti zakonov. Če en zakon določa nekaj, drugi nasprotno, ne gre za protiustavnost, saj je takšno neskladje praviloma moč rešiti z že omenjenima argumentoma časa ali specialnosti.
https://dolhar.si/

Valvoline ::

Zakaj sploh plačujemo parkirnino ?
S čigavim denarjem so parkirišča dejansko narejena ? Privat garažne hiše in tiste narejene po osamosvojitvi naj kasirajo ja.
Za tisto kar je bilo narejeno v času socijalizma(ali prej) kasirat parkirnino je lopovščina !!! To je večinoma narejeno z takratnimi samoprispevki! Naj se raje znebijo preštevilčne mestne administracije prekleti lopovi.
Še najblj mi ni jasno zakaj nam v MB na lentu kasirajo ! Golazen !;(

jureus ::

S strinjam z
Ziga Dolhar
! Nice.

dronyx ::

Zakon, ki [v tvojem primeru] razverljavlja nek zakon za občine - je zakon. V konkretnem primeru specialnejši zakon.

Ravno tu imam jaz pomisleke. Kako naj velja ustavno načelo enakosti pred zakonom, če pa sam zakon to negira in v njem piše, za koga pa ne velja? Če piše recimo v zakonu, da velja samo za občane MOL, potem je to zame v nasprotju z ustavo. Zakoni bi morali veljati za vse...
ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj, invalidnost ali katerokoli drugo osebno okoliščino.
Mestni odloki in drugi pravni akti lokalnih skupnosti so pa nekaj drugega.

Sicer pa jebeš takle pravni čipčet. Ravno zaradi tega (subsidiarna pravna solata, kot si jo ti tu nametal skupaj) pri nas sedijo večinoma po zaporih narkomani in mali tatovi. Vsi ostali ob pomoči odvetnikov že najdejo luknje v zakonodaji (subsidiarno od subsidiarnega), da se jim ne zgodi nič. In še dolgo bo tako. Dokler ne pride na oblast nekdo, ki bo to štalo spravil v red.

Ivan Janša pa to zagotovo ni. Da ne bo kdo slučajno mislil, da sem podmladek SDS ali NSi in tu namerno blatim lik in delo zorana jankovića.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

dzinks63 ::

Dobro. Kolikšna bo kazen za nek napačno parkiran avtomobil?

1. Če bo listek za prekršek spisal redar?
2. Če bo listek za prekršek spisal policaj?

Ali pa po novem policisti sploh ne bodo smeli več pisati kazni za napačno parkiranje in bo le to povsem in eksluzivno v domeni redarjev. A bo moral policist, ko bo opazil napačno parkiran avtomobil, poklicati za to redarja, da bo on spisal kazenski listek?

Ziga Dolhar ::

Ravno tu imam jaz pomisleke. Kako naj velja ustavno načelo enakosti pred zakonom, če pa sam zakon to negira in v njem piše, za koga pa ne velja? Če piše recimo v zakonu, da velja samo za občane MOL, potem je to zame v nasprotju z ustavo.


Takšni pomisleki SO upravičeni. Vendar je bistvena razlika med tvojim primerom in Lex Zoki. Na to sem te želel opozoriti tudi zgoraj. V konkretnem primeru je pristojnost opredeljena krajevno (npr. "območje MOL"), ne pa personalno ("občani MOL"). Če bi kazni veljale zgolj za občane MOL, potem mene ne bi mogli štrafat zaradi napačnega parkiranja. V takšnem primeru bi šlo za nedopustno pravno neenakost, ko bi sam ne bil kaznovan za enak prekršek kot kak domačin (t.j. za napačno parkiranje na istem mestu ob istem trenutku.)

V konkretnem primeru pa kazni veljajo za vse, ki store objektivno opredeljen prekršek. Ne glede na to, ali ga stori domačin ali imigrant.

Sicer pa jebeš takle pravni čipčet. Ravno zaradi tega (pravna solata, kot si jo ti tu nametal skupaj) pri nas sedijo večinoma po zaporih narkomani in mali tatovi.


Hvala :D.
https://dolhar.si/
««
2 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6718217 (4449) acookook
»

Mestno redarstvo (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
59397494 (15360) UganiKdo
»

Parkirišča med bloki (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14422897 (18818) Saul Goodman
»

Prekršek - obtožen, ne samo obdolžen - lastnik. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726524 (22354) solatko
»

Bodo redarji tudi policisti? (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
767489 (6149) Ziga Dolhar

Več podobnih tem