Forum » Na cesti » mnenja o avtu
mnenja o avtu
Robi_slo ::
Zdravo,
kupujem ugodnega malčka... budget nekje cca 3000 eur...
do sedaj sem imel samo clio dizla, s katerim sem imel kar nekaj težav (egr, šobe, bremze) ...
kaj mi priporočate?
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
se mi splača vzeti to ali pogledam še za kaj drugega?
kakšne take splošne napake na tem avtu , na katere bi opozorili?
hvala
kupujem ugodnega malčka... budget nekje cca 3000 eur...
do sedaj sem imel samo clio dizla, s katerim sem imel kar nekaj težav (egr, šobe, bremze) ...
kaj mi priporočate?
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
se mi splača vzeti to ali pogledam še za kaj drugega?
kakšne take splošne napake na tem avtu , na katere bi opozorili?
hvala
Unknown_001 ::
Fiat grande punto al pa zihrca en polo z SDI mašino.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Robi_slo ::
Blinder ::
Drugega golfa sdi ne bos dobil ker so redki.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
bambam20 ::
Zdravo,
kupujem ugodnega malčka... budget nekje cca 3000 eur...
do sedaj sem imel samo clio dizla, s katerim sem imel kar nekaj težav (egr, šobe, bremze) ...
kaj mi priporočate?
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
se mi splača vzeti to ali pogledam še za kaj drugega?
kakšne take splošne napake na tem avtu , na katere bi opozorili?
hvala
A potrebuješ sploh dizla?
Kaj bi kupil za 3000€ pa ne vem.
Robi_slo ::
nikjer ne omenjam dizla , razen to, da sem ga v preteklosti imel...
peugeot 207 je bencinar :)
glede na količino kilometrov , verjetno se bolj splača kar bencinarja
peugeot 207 je bencinar :)
glede na količino kilometrov , verjetno se bolj splača kar bencinarja
Janac ::
eales ::
nikjer ne omenjam dizla , razen to, da sem ga v preteklosti imel...
peugeot 207 je bencinar :)
glede na količino kilometrov , verjetno se bolj splača kar bencinarja
Ze to je velika prednost, da je od sorodnice in ji verjetno zaupas....realni kilometri, ves da ni bil oz da je bil karamboliran, ves kaksen tip voznice je,... Ce ti je avto vsec in ce je solidno ohranjen in vzdrzevan, se sam osebno nebi oziral po ostalih.
Kaksno je pa splosno mnenje o omenjenem modelu, pa ne vem, ker ne spremljam peugeotov :)
bambam20 ::
Zdravo,
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
hvala
O modelu ne vem nič ampak ti bo morala spustit ceno, če je brez glavnega servisa, razen če ga prodaja za dobro ceno.
Robi_slo ::
v poplavi oglasov na internetu se človek itak izgubi... najcenejši so tako ali tako renaulti, chevroleti ipd.
do raznih iz tujine uvoženih avtov, prevrtenih kilometrov...
pokvari se lahko pa naslednji trenutek od neznane, kot tudi znane osebe ... mogoče si res le malo bolj miren.
Zaenkrat nevem ali ste vsi zadovoljni s svojimi nakupi rabljenih vozil ali ne?
mogoče sem zaenkrat malo bolj ziheraš, ker bi ga le uporabljal vsak dan
pravi, da so ji ga tako ocenili v avtohiši kjer kupuje nov avto in naj bi ji toliko dali v "račun" oz. za toliko ji ga odkupijo
do raznih iz tujine uvoženih avtov, prevrtenih kilometrov...
pokvari se lahko pa naslednji trenutek od neznane, kot tudi znane osebe ... mogoče si res le malo bolj miren.
Zaenkrat nevem ali ste vsi zadovoljni s svojimi nakupi rabljenih vozil ali ne?
mogoče sem zaenkrat malo bolj ziheraš, ker bi ga le uporabljal vsak dan
Zdravo,
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
hvala
O modelu ne vem nič ampak ti bo morala spustit ceno, če je brez glavnega servisa, razen če ga prodaja za dobro ceno.
pravi, da so ji ga tako ocenili v avtohiši kjer kupuje nov avto in naj bi ji toliko dali v "račun" oz. za toliko ji ga odkupijo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Robi_slo ()
Robi_slo ::
amacar ::
Jst sm dubu golfa 5 2.0 sdi za 3200 ;)
koliko prevoženih? znana zgodovina?
Vse super.
Bolj pomembno je da najdes dober deal...
260 000 ampak do 800 000 baje ni tezav. V treh tednih sem nared 2.430 km brez tezav. In dalec od tega da sdi nikamor ne gre
Tolažiš se lahko, realno pa je to nepremičnina. Vsekakor pa gre, saj je namreč avto, ki je temu namenjen.
M-XXXX ::
In dalec od tega da sdi nikamor ne gre
SDI NE GRE nimamor. Kdorkoli si dela utvare, da je 60KM za karkoli več kot za moped... si pač dela utvare :)
Silvo ::
Če poznaš zgodovino avta in je sorodnica celo prva lastnica ga samo kupi.
teoretično je 2 lastnica - dobila avto po pokojnem možu....
Ta teorija je še zmeraj dobra,ker je praktično potem prva lastnica:)
Vsekakor zame,rabljen avto mora biti od prvega lastnika s SLO poreklom in z znano in preverjeno zgodovino.
Servisna knjiga mora biti z vsemi računi na uradnem pooblaščenem servisu in možnostjo preverbe.
Za tak avto ni problem dati malo več,kot so ostali na netu:)
Silvo
TOP ::
Moj sodelavec je imel Golfa SDI in bolj počasne škatle ne vidiš na cesti.Smo prišli v klanec kjer je rabilo bremzat zaradi kolone,ko je kolona potegnila naprej smo mi lezli kot polž in so nas kar ostali v koloni prehitevali še celo en kolesar na dirkalcu je gledal,da bi mimo pelal.mater smo se skor oscali od smeha.
Janac ::
Ja. Jasno da se na AC ne da dinamicno prehitevat ampak 50 in 90 drzat je povsem zadost :)))
Ja :) Pri klancih ma tut probleme.
Ja :) Pri klancih ma tut probleme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
lexios ::
A tule ste spet tisti, ki vozite 220 km/h po AC glasni? SDI je povsem normalna mašina za normalne voznike!
hojnikb ::
Če se vozi po mestu in regionalkah je SDI čisto ok. Ni pa raketa, to je jasno.
Nerabijo pa vsi mašin z 200KM+. Dejte si to enkrat vbit v glavo
Nerabijo pa vsi mašin z 200KM+. Dejte si to enkrat vbit v glavo
#brezpodpisa
Blinder ::
To je cist sodoben dizel, sam da nima turbine. Vbrizg injektorji egr etc vse isto kot tdi. Da nebi kdo mislu da je SDI nek star diesel in zato zanesljiv.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
amacar ::
Če se vozi po mestu in regionalkah je SDI čisto ok. Ni pa raketa, to je jasno.
Nerabijo pa vsi mašin z 200KM+. Dejte si to enkrat vbit v glavo
Pač da se z njim vozit, kar je ok za koga je itak relativno. Ampak govoriti neumnosti, da avto kr dobro gre pa ni potrebno. To očitno janacu ni jasno, ker ga ima in je užaljen oz. se je hotel pohvaliti.
Heavy ::
Čas nazaj sem naredil precej kilometrov dnevno v SDIju. Nisem imel nekih hudih pritožb. Mogoče tu in tam sem moral počakati na daljši in preglednejši kos regionalne ceste, če sem se lotil prehitevati šlepar. Na avtocesti, pa se je itak v večini na konsistentnih obratih in ni nek problem z prehitevanjem. Razen če ne naletiš na upokojenca, ki zapelje na prehitevalni pas Vrhniškega klanca pri 100km/h in posledično moraš zavirati, potem rabiš tiste nekaj sekund več da znova pospešiš. Ampak isto bi bilo v bencinarju.
Omenjeni Peđžo bi bil dober nakup, svetoval pa bi, da se ga pred nakupom priklopi na diagnostični računalnik. Elektronika jih zna martrat.
Omenjeni Peđžo bi bil dober nakup, svetoval pa bi, da se ga pred nakupom priklopi na diagnostični računalnik. Elektronika jih zna martrat.
RedDrake ::
+1 Aston_11
Ljudje, ki ti bodo povedali, da je prometni tok pocasen zaradi tebe, pa se bodo pojavili v 3 ... 2 ... 1 ...
Ljudje, ki ti bodo povedali, da je prometni tok pocasen zaradi tebe, pa se bodo pojavili v 3 ... 2 ... 1 ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Ghost7 ::
Zdravo,
kupujem ugodnega malčka... budget nekje cca 3000 eur...
do sedaj sem imel samo clio dizla, s katerim sem imel kar nekaj težav (egr, šobe, bremze) ...
kaj mi priporočate?
sorodnica sicer prodaja peugeot 207, 100k km, lastništvo od novega, ... vendar še brez glavnega servisa. Servisiran redno.
1.4 , 65kw. - cena 3000 eur
Sam bi delal cca 20 km dnevno do službe in nazaj.
se mi splača vzeti to ali pogledam še za kaj drugega?
kakšne take splošne napake na tem avtu , na katere bi opozorili?
hvala
Hitro ga kupi, če ga še nisi. Preverjena zgodovina in bencinar. Francozi (PSA) majo dokaj dobre motorje. Za 20 kilometrov pa samo bejš starn od dizla, ga boš uničil (pa četudi je BMW). Večji del leta se ti sploh na delovno temperatiro ne bo zgrel, kar je smrt za dizla.
Moj dizel ima 210.000km pa ti povem, da ko sem na morju cel teden in se samo prevažaš po cestah z omejitvijo do 70km/h zelo slabo za avto. Res da kuri 3 litre, ampak že ko se pelješ domov, avto cuka (prvih 20 kilometrov na avtocesti) dokler se ne spuca. Vsakodnevni kilometri za v službo in nazaj po avtocesti, kjer dela na višjih obratih in s turbino (skupaj 100km) pa pelje ko urica, ampak to so kilometri ne pa prevoz v sosednjo vas! Motor je PSA 1.6hdi/tdci.
Druga stvar: Dizel se danes ne izplača, zaradi dražjih servisov in delov! Dizla kupiš zato, ker ga je užitek vozit, navora in turbine. Če na dolgi rok sešteješ stvari ti je jasno.
Samo banalen primer:
Filter nafte/bencina menjaš na tri servise (čisti redni servis). Filter za dizla (brez popustov) je 90€ - ker ima večjo posodo, več priključkov, čip ..., za bencinarja 15-30€.
Če ti popije bencinar 2 litra več, računaj koliko boš pokuril, da prideš na isti nivo. Kratek izračun: 90-30€=60€ / 1.353 = 44.345 litrov bencina. Sepravi cel tank razlike.
lp
Aston_11 ::
Res da kuri 3 litre,
Motor je PSA 1.6hdi/tdci.Kaj imaš in ne verjamem. Po možnosti berligno.
ampak že ko se pelješ domov, avto cuka (prvih 20 kilometrov na avtocesti) dokler se ne spuca.Imaš zjebanga. Pa ne zato ker je dizel. Moj jih ima kao 330 kkm (kupljen pri magic 120), pa nič ne cuka, pa ima številne kratke vožnje.
p4847203Samo banalen primer: Filter nafte/bencina menjaš na tri servise (čisti redni servis). Filter za dizla (brez popustov) je 90€ - ker ima večjo posodo, več priključkov, čip ..., za bencinarja 15-30€. Če ti popije bencinar 2 litra več, računaj koliko boš pokuril, da prideš na isti nivo. Kratek izračun: 90-30€=60€ / 1.353 = 44.345 litrov bencina. Sepravi cel tank razlike. [/st.citat naj bi izjavil:
Kje si to našel? Vsi filtri in menjava olja je 90 EUR. Očitno te nekd
Kje si to našel? Vsi filtri in menjava olja je 90 EUR. Očitno te nekdo nateguje.
konspirator ::
Heavy ::
Za 20 kilometrov pa samo bejš starn od dizla, ga boš uničil (pa četudi je BMW). Večji del leta se ti sploh na delovno temperatiro ne bo zgrel, kar je smrt za dizla.
Bučke! :D
Motor se na "delovno" temperaturo segreje še pred 5 prevoženih kilometrov. Pa poglej na bližnje gradbišče stanje mehanizacije. Imaš VW in Mercedes kamjončine, katere se tudi v zimskih temperaturah prižiga, zato da se z njimi prepelje material do kilometer oddaljene lokacije. Pogledaš na števec in izpod 400k km ne boš našel nobenega. Pa vsi delajo in ne cukajo.
PS: avto pelji na servis, kot opisuješ bo vsak čas stegnil :D
Ghost7 ::
Za 20 kilometrov pa samo bejš starn od dizla, ga boš uničil (pa četudi je BMW). Večji del leta se ti sploh na delovno temperatiro ne bo zgrel, kar je smrt za dizla.
Bučke! :D
Motor se na "delovno" temperaturo segreje še pred 5 prevoženih kilometrov. Pa poglej na bližnje gradbišče stanje mehanizacije. Imaš VW in Mercedes kamjončine, katere se tudi v zimskih temperaturah prižiga, zato da se z njimi prepelje material do kilometer oddaljene lokacije. Pogledaš na števec in izpod 400k km ne boš našel nobenega. Pa vsi delajo in ne cukajo.
PS: avto pelji na servis, kot opisuješ bo vsak čas stegnil :D
Ti serješ Bučke. Avto se ne segreje po 5 kilometrih (še kakšen bencinar ne), razen, če ga teraš takoj do daske.
Avto dela čudovito pri meni že 140.000 kilometrov in ne cuka, skratka deluje kot mora. Mi je pa žal da sem sploh omenil tist teden na leto, ko ga zamorim, ker pač očitno za to še noben ni slišal. Pri 210.000 se za mano ne zadimi, četudi ga zahodim, res pa je, da ga pač redno servisiram, dajem samo original olje in počakam da se zagreje preden pohojam gas do dile.
Še enkrat, pozabite, da sem omenjal tisti teden lene vožnje.
Hotel sem le nazrono povedat, da je dizel že v osnovi zasnovan za daljše obratovanje (lahko delovnih strojev) in premagovanje daljših razdalj (avto, avtobus...) in seveda težjih stvari, namreč delovanje dizla je pač tako. Na wikiju je dovolj povedanega. 20 kilometrov na dan je malo bosa za dizla.