Forum » Igre » Age of empires 3
Age of empires 3
eter ::
Ja en more začet no bom to jaz ker sem ravno eden največjih fanov aoe serije
Don't worry, probably i'm wrong.
- polepsalo: Stepni Volk ()
waLkeR^! ::
@eter mogoče si mislil tole temo ki jo je naredil P|P| ? Sicer je pod kategorijo Novice, vendar vseeno. Klikni ME
Don't annoy me. I can be really really strange.
eter ::
a še komu ne dela demo aoe3 men javi neko napako ko je že skoraj končana inštalacija!
sem mislu da bom znoru
sem mislu da bom znoru
Don't worry, probably i'm wrong.
eter ::
končno je izšla
mene osebno je razočarala, mi je dvojka dost bolš(ultimat v realno časovni strategiji)
mene osebno je razočarala, mi je dvojka dost bolš(ultimat v realno časovni strategiji)
Don't worry, probably i'm wrong.
frudi ::
v primerjavi z dvojko je prav katastrofa.
pathfinding zgleda da so pozabili implementirat, ker če premikaš malo večjo količino vojakov okoli, se najprej spotikajo eden čez drugega, da jih na koncu polovica obupa in ostane nekje na sredi poti.
v boju praktično nimaš nadzora nad svojimi vojaki, ker kar nekaj bezljajo okrog po svoje; formacije so praktično neuporabne, ker se v vsaki obnašajo enako zabito.
ekonomijo so preveč poenostavili in ta prej bistven del strategije zreducirali na 'naredi dovolj kmetov, jih razporedi na resorse in pozabi nanje'.
da bugov v kampanji sploh ne omenjam... itak je glavni čar aoe serije multiplayer, tako da je single bolj postranskega pomena. ampak ravno multiplayer so oring zajebali v primerjavi z dvojko.
pathfinding zgleda da so pozabili implementirat, ker če premikaš malo večjo količino vojakov okoli, se najprej spotikajo eden čez drugega, da jih na koncu polovica obupa in ostane nekje na sredi poti.
v boju praktično nimaš nadzora nad svojimi vojaki, ker kar nekaj bezljajo okrog po svoje; formacije so praktično neuporabne, ker se v vsaki obnašajo enako zabito.
ekonomijo so preveč poenostavili in ta prej bistven del strategije zreducirali na 'naredi dovolj kmetov, jih razporedi na resorse in pozabi nanje'.
da bugov v kampanji sploh ne omenjam... itak je glavni čar aoe serije multiplayer, tako da je single bolj postranskega pomena. ampak ravno multiplayer so oring zajebali v primerjavi z dvojko.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
eter ::
se popolnoma strinjam s tabo verjetno bomo še naprej nabijali dvojko.
je kdo opazil, da imajo junaki in ladje možnost posebnega napada - popolna bedarija poleg tega ti pa vzame še preveč časa, ki ga med bojem ni ravno veliko.
da hroščev sploh ne omenjam še posebej grafičnih. pohvaliti pa moram fizični model(stavbe se res lepo rušijo=) in tudi topovski streli pustijo na stavbah svoje sledi, posebej mortar.
je kdo opazil, da imajo junaki in ladje možnost posebnega napada - popolna bedarija poleg tega ti pa vzame še preveč časa, ki ga med bojem ni ravno veliko.
da hroščev sploh ne omenjam še posebej grafičnih. pohvaliti pa moram fizični model(stavbe se res lepo rušijo=) in tudi topovski streli pustijo na stavbah svoje sledi, posebej mortar.
Don't worry, probably i'm wrong.
ABX ::
Mater, ravno sem upal da bom igral kaj novega, potem pa berem te komentarje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
AlienGT ::
ABX, vzel si mi besede z ust. Kaj naj zdaj, grem raje na dvojko??
Važno je da se dela, pa četudi škoda.
AngelOfDeath ::
Za Red Alert so pravli da je tank-rush igrca
za AOE 3 bi lahko rekel da je top-rush igrca - zadostno število topekov pomete s še tako močnim nasprotnikom :)
za AOE 3 bi lahko rekel da je top-rush igrca - zadostno število topekov pomete s še tako močnim nasprotnikom :)
def0r ::
Skoda da je 3. del te legendarne igre cista polomija. To se je zdaj velikokrat zgodilo da so se pri novejsih spilih bolj osredotocili na grafiko ne pa na igralnost jaz samo upam da quake 4 ne bo polomija kot je bil doom 3
Klemzz ::
tle se bom strinju z usemi, glede bugou je pa fix uzun 1.01 :D sprobu sm, sam se mi zdi da niso nč popraul
Klemzz ::
Update notes:
~~~~~~~~~~~~~
- Fixed a bug in the command manager that caused slow
performance when CPAIs were in the game
- Fixed a bug that caused sound effects (and sometimes music) to stop
playing
- Fixed a problem where unplayed dialogue lines made the Campaign
scenarios stop working
- Fixed a bug on the Postgame screen that
allowed players' names to be edited
- Fixed a bug where all players would hear the selection sound for HC
cards played
- Fixed a bug that kept the ESO connection problem dialog box from
closing
- Fixed a bug in the Portuguese tech TEAM Early Dragoons that kept some
civilizations from training their anti-cavalry units until the
Industrial age
- Fixed a bug that made abundant resources available in the
single-player Campaign
- Fixed a bug that did not let the host launch the game once the number
of players was reduced below the number that had clicked ready
- Tweaked movement code to improve the responsiveness of units
- Changed formations so that unit types keep their setting even when
grouped with different types NETWORK AND ESO FIXES 1.01
- Fixed a bug in the Unresponsive Player dialog box so that it closes
once consensus is reached
~~~~~~~~~~~~~
- Fixed a bug in the command manager that caused slow
performance when CPAIs were in the game
- Fixed a bug that caused sound effects (and sometimes music) to stop
playing
- Fixed a problem where unplayed dialogue lines made the Campaign
scenarios stop working
- Fixed a bug on the Postgame screen that
allowed players' names to be edited
- Fixed a bug where all players would hear the selection sound for HC
cards played
- Fixed a bug that kept the ESO connection problem dialog box from
closing
- Fixed a bug in the Portuguese tech TEAM Early Dragoons that kept some
civilizations from training their anti-cavalry units until the
Industrial age
- Fixed a bug that made abundant resources available in the
single-player Campaign
- Fixed a bug that did not let the host launch the game once the number
of players was reduced below the number that had clicked ready
- Tweaked movement code to improve the responsiveness of units
- Changed formations so that unit types keep their setting even when
grouped with different types NETWORK AND ESO FIXES 1.01
- Fixed a bug in the Unresponsive Player dialog box so that it closes
once consensus is reached
ABX ::
Mene zvok zafrkava. Kr neki zaostaja, še posebej v vmesnih sekvencah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Gorth ::
ja ne a veš ... resno mislm ne znam googla uporablat
mal se zajebavam ^^
mal se zajebavam ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gorth ()
SebaR ::
tale popravek je krneke
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
def0r ::
AoE3 je kar nekaj mi je AoE1, 2 bolj ljuba. Spet nadaljevanje dobre igre pri kateri ni slo vse po nacrtu
ChraseR ::
Učer sem jo inštaliru, dans sem jo zbrisal.
Preigral sem 2 in dodatek od 2 (The Conquerors), ampak 3-ka me je pa prav razočarala.
Ima res veliko napak ...
Recimo meni ni dobro, ko Setlerji pobirajo wood, food, karkoli, in sploh ne nosijo v bazo, ampak se ti avtomatsko prišteva.
Potem ko označiš vojsko (recimo da je sestavljena iz različnih tipov vojakov), sploh ne moreš rečmo določiti samo en tip. Moreš prow na mapu kliknit dvakrat na tist tip, da se ti pokažejo ... pa še bi se dalo dobit napak
Mislem, prava katastrofa !!!
Preigral sem 2 in dodatek od 2 (The Conquerors), ampak 3-ka me je pa prav razočarala.
Ima res veliko napak ...
Recimo meni ni dobro, ko Setlerji pobirajo wood, food, karkoli, in sploh ne nosijo v bazo, ampak se ti avtomatsko prišteva.
Potem ko označiš vojsko (recimo da je sestavljena iz različnih tipov vojakov), sploh ne moreš rečmo določiti samo en tip. Moreš prow na mapu kliknit dvakrat na tist tip, da se ti pokažejo ... pa še bi se dalo dobit napak
Mislem, prava katastrofa !!!
Shegevara ::
Učer sem jo inštaliru, dans sem jo zbrisal.
Preigral sem 2 in dodatek od 2 (The Conquerors), ampak 3-ka me je pa prav razočarala.
Ima res veliko napak ...
Recimo meni ni dobro, ko Setlerji pobirajo wood, food, karkoli, in sploh ne nosijo v bazo, ampak se ti avtomatsko prišteva.
Potem ko označiš vojsko (recimo da je sestavljena iz različnih tipov vojakov), sploh ne moreš rečmo določiti samo en tip. Moreš prow na mapu kliknit dvakrat na tist tip, da se ti pokažejo ... pa še bi se dalo dobit napak
Mislem, prava katastrofa !!!
---------------------------------------------------------
1. to je zato, da se bolj osredotočiš na vojaško, kot pa da vmes še za setlerje gledaš.. to je mene zelo motilo.. hvala ES, odlično ste popravili
2. seveda lahko..tam nad ikonco maš označene vse vojačke in njihovo število.. in to je to, sam ikonco (ta malo klikneš)
3. še kej
pa folk.. uporablite options
Preigral sem 2 in dodatek od 2 (The Conquerors), ampak 3-ka me je pa prav razočarala.
Ima res veliko napak ...
Recimo meni ni dobro, ko Setlerji pobirajo wood, food, karkoli, in sploh ne nosijo v bazo, ampak se ti avtomatsko prišteva.
Potem ko označiš vojsko (recimo da je sestavljena iz različnih tipov vojakov), sploh ne moreš rečmo določiti samo en tip. Moreš prow na mapu kliknit dvakrat na tist tip, da se ti pokažejo ... pa še bi se dalo dobit napak
Mislem, prava katastrofa !!!
---------------------------------------------------------
1. to je zato, da se bolj osredotočiš na vojaško, kot pa da vmes še za setlerje gledaš.. to je mene zelo motilo.. hvala ES, odlično ste popravili
2. seveda lahko..tam nad ikonco maš označene vse vojačke in njihovo število.. in to je to, sam ikonco (ta malo klikneš)
3. še kej
pa folk.. uporablite options
Shegevara ::
ABX, downloadi patch 1.01, mislim da je tam popravek..
sicer je pa meni delal brezhibno zvok že v 1.0
mogoče maš pa previsoko kakovost za tvoj PC, mal zniži tam v options, mogoče bo deloval
sicer je pa meni delal brezhibno zvok že v 1.0
mogoče maš pa previsoko kakovost za tvoj PC, mal zniži tam v options, mogoče bo deloval
Shegevara ::
def966
mislim da imaš kar prov.. po gameplayu se ta igrca niti MALO ne mora primerjat z igrami, kot so RTW, al pa RBI, ampak jih pa kje drugje prekaša, k mene je pri RTW ful motilo zvok pa to, sam pol sm popravu, ampak mi je še zmeraj bolj všeč AGE3
mislim da imaš kar prov.. po gameplayu se ta igrca niti MALO ne mora primerjat z igrami, kot so RTW, al pa RBI, ampak jih pa kje drugje prekaša, k mene je pri RTW ful motilo zvok pa to, sam pol sm popravu, ampak mi je še zmeraj bolj všeč AGE3
Shegevara ::
v primerjavi z dvojko je prav katastrofa.
pathfinding zgleda da so pozabili implementirat, ker če premikaš malo večjo količino vojakov okoli, se najprej spotikajo eden čez drugega, da jih na koncu polovica obupa in ostane nekje na sredi poti.
v boju praktično nimaš nadzora nad svojimi vojaki, ker kar nekaj bezljajo okrog po svoje; formacije so praktično neuporabne, ker se v vsaki obnašajo enako zabito.
ekonomijo so preveč poenostavili in ta prej bistven del strategije zreducirali na 'naredi dovolj kmetov, jih razporedi na resorse in pozabi nanje'.
da bugov v kampanji sploh ne omenjam... itak je glavni čar aoe serije multiplayer, tako da je single bolj postranskega pomena. ampak ravno multiplayer so oring zajebali v primerjavi z dvojko.
---------------------------------------------------------------
1. aja, pejt v options pa tam daj za screen very far boš mel večji pregled nad bojnim poljem.. pol za vojačke dej pa defend mode, pa sam klikneš na nasprotnike, da jih pobijejo, ko jih (če zmagaš) bodo stali pri miru.
aja, tisto, da se vojački spotikajo te ne razumem.. kak to misliš.. pa to, da vojački obupajo in tam ostanejo.. eno je, če imaš veliko vojsko, ne moreš izbrati vse na enkrat (tudi mene to moti) moraš sestaviti pač dve armadi, kar je za strategijo še boljš.. eni iz leve, drugi iz desne.. loh ti pa zatičijo kje med smrekami, pol morš pa ene druge vojačke izbrat pa jih iskat, pol pa gre
2.glede ekonomije, so naredili to še presneto prav.. nevem, če bi ti raje postavljal drvarnce pa kamnoseke (k so pretežno dragi na začetku igre) vsake pet minut moral menjat, ko ti pokopljejo vse, pa se ppreveč osredotočaš na to, pa pozabišš na vojsko, pa pride drug tebe medtem razbit, ni fino ane
3. vav zajebali ja.. a misliš tko, da pri aoc2 tam na zone tiči na tisoče noobov pa ti še opočasni multija
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
glede bugov pa.. človek, igra je komaj izšla.. patchov bo (kot zmeraj) še na miljone tko kot v drugih igrah
pathfinding zgleda da so pozabili implementirat, ker če premikaš malo večjo količino vojakov okoli, se najprej spotikajo eden čez drugega, da jih na koncu polovica obupa in ostane nekje na sredi poti.
v boju praktično nimaš nadzora nad svojimi vojaki, ker kar nekaj bezljajo okrog po svoje; formacije so praktično neuporabne, ker se v vsaki obnašajo enako zabito.
ekonomijo so preveč poenostavili in ta prej bistven del strategije zreducirali na 'naredi dovolj kmetov, jih razporedi na resorse in pozabi nanje'.
da bugov v kampanji sploh ne omenjam... itak je glavni čar aoe serije multiplayer, tako da je single bolj postranskega pomena. ampak ravno multiplayer so oring zajebali v primerjavi z dvojko.
---------------------------------------------------------------
1. aja, pejt v options pa tam daj za screen very far boš mel večji pregled nad bojnim poljem.. pol za vojačke dej pa defend mode, pa sam klikneš na nasprotnike, da jih pobijejo, ko jih (če zmagaš) bodo stali pri miru.
aja, tisto, da se vojački spotikajo te ne razumem.. kak to misliš.. pa to, da vojački obupajo in tam ostanejo.. eno je, če imaš veliko vojsko, ne moreš izbrati vse na enkrat (tudi mene to moti) moraš sestaviti pač dve armadi, kar je za strategijo še boljš.. eni iz leve, drugi iz desne.. loh ti pa zatičijo kje med smrekami, pol morš pa ene druge vojačke izbrat pa jih iskat, pol pa gre
2.glede ekonomije, so naredili to še presneto prav.. nevem, če bi ti raje postavljal drvarnce pa kamnoseke (k so pretežno dragi na začetku igre) vsake pet minut moral menjat, ko ti pokopljejo vse, pa se ppreveč osredotočaš na to, pa pozabišš na vojsko, pa pride drug tebe medtem razbit, ni fino ane
3. vav zajebali ja.. a misliš tko, da pri aoc2 tam na zone tiči na tisoče noobov pa ti še opočasni multija
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
glede bugov pa.. človek, igra je komaj izšla.. patchov bo (kot zmeraj) še na miljone tko kot v drugih igrah
Shegevara ::
še kkšen?
pa mejmo se radi, raj se pejmo pogovarjat, kok dobri smo, kot pa da jo nedolžno v drek tlačmo.. vsaka igra ma napake tko kot ta.. folk sprjaznte se, men je uglavnm zakon špil
pa mejmo se radi, raj se pejmo pogovarjat, kok dobri smo, kot pa da jo nedolžno v drek tlačmo.. vsaka igra ma napake tko kot ta.. folk sprjaznte se, men je uglavnm zakon špil
Shegevara ::
še tole me je srbelo:
Za Red Alert so pravli da je tank-rush igrca
za AOE 3 bi lahko rekel da je top-rush igrca - zadostno število topekov pomete s še tako močnim nasprotnikom :)
-------------------------------------------------------------------------
a-a kak loh s topi zmagaš z samo topi?
vsak pameten človek bo delu hussarje, pa tope pobiv in no time
razen če igraš na sandbox proti računalniku.. tu pa je možnost
Za Red Alert so pravli da je tank-rush igrca
za AOE 3 bi lahko rekel da je top-rush igrca - zadostno število topekov pomete s še tako močnim nasprotnikom :)
-------------------------------------------------------------------------
a-a kak loh s topi zmagaš z samo topi?
vsak pameten človek bo delu hussarje, pa tope pobiv in no time
razen če igraš na sandbox proti računalniku.. tu pa je možnost
frudi ::
rad nabijaš poste tja v tri dni, kajne... no naj ti bo...
1. aja, pejt v options pa tam daj za screen very far boš mel večji pregled nad bojnim poljem..
to ma veze s... čim že? ne vem, ker se nad tem nikjer nisem pritoževal...
pol za vojačke dej pa defend mode, pa sam klikneš na nasprotnike, da jih pobijejo, ko jih (če zmagaš) bodo stali pri miru.
formacije, tako kot so implementirane, so praktično neuporabne in bistveno slabše od tistih v aoe2. aggressive, defensive in stand ground - enostavno in samo po sebi umevno, kaj katera pomeni. v 3 pa so razen defend mode ostale baš isti kurac - v vseh bo par vojakov zbezljalo iz formacije proti nasprotniku in pocrkalo, medtem ko bo preostalih 100 vojakov stalo pet metrov stran in se čohalo po jajcih. v defend mode bodo resda vsi stali pri miru, ampak je formacija tako raztegnjena, da ko se približa nasprotnik bo spet samo par vojačkov dejansko dovolj blizu nasprotnika, da se bodo spopadli. ostali se bodo spet čohali po jajcih.
aja, tisto, da se vojački spotikajo te ne razumem.. kak to misliš.. pa to, da vojački obupajo in tam ostanejo.. eno je, če imaš veliko vojsko, ne moreš izbrati vse na enkrat (tudi mene to moti) moraš sestaviti pač dve armadi, kar je za strategijo še boljš.. eni iz leve, drugi iz desne.. loh ti pa zatičijo kje med smrekami, pol morš pa ene druge vojačke izbrat pa jih iskat, pol pa gre
kaj ti torej tu ni jasno, saj si si sam odgovoril. če pošlješ malo večjo armado (recimo 40+ vojakov), se jih bo četrtina na poti zataknila za kako smreko, skalo, jelenov drek ali pa kar za lastne noge. če imaš dve taki armiji, se bodo vojaki iz obeh zaletavali še med sabo, tako da se jih bo vmes ustavilo še več. obup...
2.glede ekonomije, so naredili to še presneto prav.. nevem, če bi ti raje postavljal drvarnce pa kamnoseke (k so pretežno dragi na začetku igre) vsake pet minut moral menjat, ko ti pokopljejo vse, pa se ppreveč osredotočaš na to, pa pozabišš na vojsko, pa pride drug tebe medtem razbit, ni fino ane
če si ti nesposoben med bojem skrbeti še za ekonomijo, je to tvoj problem, ampak ravno ravnovesje med ekonomsko in vojaško platjo je bil eden glavnih čarov aoe2 in njuno hkratno obvladanje ena glavnih razlik med dobrimi in slabimi igralci.
in če so se že odločili, da bodo zanemarili ekonomsko plat in jo naredili enostavnejšo za vodit... zakaj hudiča so naredili kmete tako neumne, da ko posekajo eno drevo, ne znajo stopiti pet metrov do naslednjega? zakaj skupina petih lovcev, ki ubije kravo/ovco/jelena, po minuti dela oddide na nezaslužen počitek, namesto da bi zavihali rokave in oskubili še tiste štiri živali, ki se jim pasejo pod nosom? že v aoe2 so kmeti sami začeli pobirati bližnje surovine, ko so končali gradnjo ustrezne zgradbe (mill, minning camp, lumber camp...), ko so pokopali vso zlato, so se sami preusmerili na drug rudnik, če je bil dovolj blizu, drvarji pa so običajno oskubili večino dreves na mapi, preden v bližini ni bilo več nobenih dreves, ki bi jih lahko podrli. tvoja skrb je bila edino, da si vsake toliko postavil novo zgradbo bližje resorsom in tako maksimiziral učinkovitost kmetov. in vsake toliko rezerviral dovolj lesa za nove farme...
v trojki pa po drugi strani za vodenje kmetavzov za roke porabiš pravtoliko časa kot v dvojki, pri tem pa od tega nimaš nikakršne koristi, ker to, za kar zapravljaš čas (premikanje kmetov od enega dreves do drugega) ne vpliva na njihovo učinkovitost, kot je v dvojki iskanje optimalnih krajev za zbirališča surovin.
3. vav zajebali ja.. a misliš tko, da pri aoc2 tam na zone tiči na tisoče noobov pa ti še opočasni multija
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
ne vem kako zgleda eso, ker tega sranja ne mislim več igrati. tudi kako je stanje na zone v zadnjih letih več ne vem, ker aoe2 nisem igral (vsaj preko zone ne) že par let. ampak ob splovitvi dvojke je bilo na zonu več kot dovolj igralcev, da si lahko dobil igro brez problema. tudi skupnost je bila dobro razvita, dobrih igralcev je bilo dovolj in dovolj dobro znanih, da si vedel kaj pričakovati, če so v tvoj game uleteli kaki Myth ali Darq klanovci. če se je do danes skupnost preveč razvodenela to niti ni čudno, saj gre vendarle za šest let staro igro...
glede bugov pa.. človek, igra je komaj izšla.. patchov bo (kot zmeraj) še na miljone tko kot v drugih igrah
hja, zadeva je komaj izšla in v roku par dni se je že pojavil prvi patch. pa še ta ne odpravi večine napak, nad katerimi se pritožuje večina. očitno jih bo treba še par, preden bo igra prišla iz beta verzije in se bodo lahko osredotočili na res pomembne stvari - balancing and gameplay issues.
1. aja, pejt v options pa tam daj za screen very far boš mel večji pregled nad bojnim poljem..
to ma veze s... čim že? ne vem, ker se nad tem nikjer nisem pritoževal...
pol za vojačke dej pa defend mode, pa sam klikneš na nasprotnike, da jih pobijejo, ko jih (če zmagaš) bodo stali pri miru.
formacije, tako kot so implementirane, so praktično neuporabne in bistveno slabše od tistih v aoe2. aggressive, defensive in stand ground - enostavno in samo po sebi umevno, kaj katera pomeni. v 3 pa so razen defend mode ostale baš isti kurac - v vseh bo par vojakov zbezljalo iz formacije proti nasprotniku in pocrkalo, medtem ko bo preostalih 100 vojakov stalo pet metrov stran in se čohalo po jajcih. v defend mode bodo resda vsi stali pri miru, ampak je formacija tako raztegnjena, da ko se približa nasprotnik bo spet samo par vojačkov dejansko dovolj blizu nasprotnika, da se bodo spopadli. ostali se bodo spet čohali po jajcih.
aja, tisto, da se vojački spotikajo te ne razumem.. kak to misliš.. pa to, da vojački obupajo in tam ostanejo.. eno je, če imaš veliko vojsko, ne moreš izbrati vse na enkrat (tudi mene to moti) moraš sestaviti pač dve armadi, kar je za strategijo še boljš.. eni iz leve, drugi iz desne.. loh ti pa zatičijo kje med smrekami, pol morš pa ene druge vojačke izbrat pa jih iskat, pol pa gre
kaj ti torej tu ni jasno, saj si si sam odgovoril. če pošlješ malo večjo armado (recimo 40+ vojakov), se jih bo četrtina na poti zataknila za kako smreko, skalo, jelenov drek ali pa kar za lastne noge. če imaš dve taki armiji, se bodo vojaki iz obeh zaletavali še med sabo, tako da se jih bo vmes ustavilo še več. obup...
2.glede ekonomije, so naredili to še presneto prav.. nevem, če bi ti raje postavljal drvarnce pa kamnoseke (k so pretežno dragi na začetku igre) vsake pet minut moral menjat, ko ti pokopljejo vse, pa se ppreveč osredotočaš na to, pa pozabišš na vojsko, pa pride drug tebe medtem razbit, ni fino ane
če si ti nesposoben med bojem skrbeti še za ekonomijo, je to tvoj problem, ampak ravno ravnovesje med ekonomsko in vojaško platjo je bil eden glavnih čarov aoe2 in njuno hkratno obvladanje ena glavnih razlik med dobrimi in slabimi igralci.
in če so se že odločili, da bodo zanemarili ekonomsko plat in jo naredili enostavnejšo za vodit... zakaj hudiča so naredili kmete tako neumne, da ko posekajo eno drevo, ne znajo stopiti pet metrov do naslednjega? zakaj skupina petih lovcev, ki ubije kravo/ovco/jelena, po minuti dela oddide na nezaslužen počitek, namesto da bi zavihali rokave in oskubili še tiste štiri živali, ki se jim pasejo pod nosom? že v aoe2 so kmeti sami začeli pobirati bližnje surovine, ko so končali gradnjo ustrezne zgradbe (mill, minning camp, lumber camp...), ko so pokopali vso zlato, so se sami preusmerili na drug rudnik, če je bil dovolj blizu, drvarji pa so običajno oskubili večino dreves na mapi, preden v bližini ni bilo več nobenih dreves, ki bi jih lahko podrli. tvoja skrb je bila edino, da si vsake toliko postavil novo zgradbo bližje resorsom in tako maksimiziral učinkovitost kmetov. in vsake toliko rezerviral dovolj lesa za nove farme...
v trojki pa po drugi strani za vodenje kmetavzov za roke porabiš pravtoliko časa kot v dvojki, pri tem pa od tega nimaš nikakršne koristi, ker to, za kar zapravljaš čas (premikanje kmetov od enega dreves do drugega) ne vpliva na njihovo učinkovitost, kot je v dvojki iskanje optimalnih krajev za zbirališča surovin.
3. vav zajebali ja.. a misliš tko, da pri aoc2 tam na zone tiči na tisoče noobov pa ti še opočasni multija
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
ne vem kako zgleda eso, ker tega sranja ne mislim več igrati. tudi kako je stanje na zone v zadnjih letih več ne vem, ker aoe2 nisem igral (vsaj preko zone ne) že par let. ampak ob splovitvi dvojke je bilo na zonu več kot dovolj igralcev, da si lahko dobil igro brez problema. tudi skupnost je bila dobro razvita, dobrih igralcev je bilo dovolj in dovolj dobro znanih, da si vedel kaj pričakovati, če so v tvoj game uleteli kaki Myth ali Darq klanovci. če se je do danes skupnost preveč razvodenela to niti ni čudno, saj gre vendarle za šest let staro igro...
glede bugov pa.. človek, igra je komaj izšla.. patchov bo (kot zmeraj) še na miljone tko kot v drugih igrah
hja, zadeva je komaj izšla in v roku par dni se je že pojavil prvi patch. pa še ta ne odpravi večine napak, nad katerimi se pritožuje večina. očitno jih bo treba še par, preden bo igra prišla iz beta verzije in se bodo lahko osredotočili na res pomembne stvari - balancing and gameplay issues.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Shegevara ::
to ma veze s... čim že? ne vem, ker se nad tem nikjer nisem pritoževal...
-pritoževal si se da so vojne nepregledne
formacije, tako kot so implementirane, so praktično neuporabne in bistveno slabše od tistih v aoe2. aggressive, defensive in stand ground - enostavno in samo po sebi umevno, kaj katera pomeni. v 3 pa so razen defend mode ostale baš isti kurac - v vseh bo par vojakov zbezljalo iz formacije proti nasprotniku in pocrkalo, medtem ko bo preostalih 100 vojakov stalo pet metrov stran in se čohalo po jajcih. v defend mode bodo resda vsi stali pri miru, ampak je formacija tako raztegnjena, da ko se približa nasprotnik bo spet samo par vojačkov dejansko dovolj blizu nasprotnika, da se bodo spopadli. ostali se bodo spet čohali po jajcih.
- ja fak, kot da nebi znal igrati.. ko je vojna si ti zraven in vojačke pošlješ v napad, ne pa da gledaš, kako se vojački čohajo po jajcih, itak da bodo eni ušli, maš pa en gumb (un, k kaže roko za stop) no, tako bojo nehali težit
kaj ti torej tu ni jasno, saj si si sam odgovoril. če pošlješ malo večjo armado (recimo 40+ vojakov), se jih bo četrtina na poti zataknila za kako smreko, skalo, jelenov drek ali pa kar za lastne noge. če imaš dve taki armiji, se bodo vojaki iz obeh zaletavali še med sabo, tako da se jih bo vmes ustavilo še več. obup...
-ja a si ti prepričan da igraš pravo igro (joke) , ne sej to se tud men dogaja. mislm, čim manj po gozdu hodt, raje pol izberi kakšno snežno pokrajno al pa kej takega, tam je manj tega
če si ti nesposoben med bojem skrbeti še za ekonomijo, je to tvoj problem, ampak ravno ravnovesje med ekonomsko in vojaško platjo je bil eden glavnih čarov aoe2 in njuno hkratno obvladanje ena glavnih razlik med dobrimi in slabimi igralci.
in če so se že odločili, da bodo zanemarili ekonomsko plat in jo naredili enostavnejšo za vodit... zakaj hudiča so naredili kmete tako neumne, da ko posekajo eno drevo, ne znajo stopiti pet metrov do naslednjega? zakaj skupina petih lovcev, ki ubije kravo/ovco/jelena, po minuti dela oddide na nezaslužen počitek, namesto da bi zavihali rokave in oskubili še tiste štiri živali, ki se jim pasejo pod nosom? že v aoe2 so kmeti sami začeli pobirati bližnje surovine, ko so končali gradnjo ustrezne zgradbe (mill, minning camp, lumber camp...), ko so pokopali vso zlato, so se sami preusmerili na drug rudnik, če je bil dovolj blizu, drvarji pa so običajno oskubili večino dreves na mapi, preden v bližini ni bilo več nobenih dreves, ki bi jih lahko podrli. tvoja skrb je bila edino, da si vsake toliko postavil novo zgradbo bližje resorsom in tako maksimiziral učinkovitost kmetov. in vsake toliko rezerviral dovolj lesa za nove farme...
-ja.. vem jst to. a pa veš zakaj ne pobijejo druge živali. Zato, k jih ti rejiš, to se pravi jih rediš. ponavadi zakolješ samo kravo,ovco.karkoli samo takrat ko je dokonca nadebeljena. kkšne pa še niso.. recimo, a se ti splača obit kravo z 500 mesa, zraven pa potem še naslednjo z recimo 100. raje boš počako. zato se ne lotijo vsega na enkrat..v dvojki je blo isti kurac če si pobil vse s se niso nč debelile s tem ko si čakal. farme pa ni treba obnavljat.. kojimu ludeku se bo dalo med najhujšo bitko obnavljat farme.dobr vem da težim sam,men se nebi dalo. najbolje se je osredotočiti čimbolj na vojaštvo
v trojki pa po drugi strani za vodenje kmetavzov za roke porabiš pravtoliko časa kot v dvojki, pri tem pa od tega nimaš nikakršne koristi, ker to, za kar zapravljaš čas (premikanje kmetov od enega dreves do drugega) ne vpliva na njihovo učinkovitost, kot je v dvojki iskanje optimalnih krajev za zbirališča surovin.
-a je obnavljanje farm koristno, ko bi jih pa lahko sami kmetki
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
ne vem kako zgleda eso, ker tega sranja ne mislim več igrati. tudi kako je stanje na zone v zadnjih letih več ne vem, ker aoe2 nisem igral (vsaj preko zone ne) že par let. ampak ob splovitvi dvojke je bilo na zonu več kot dovolj igralcev, da si lahko dobil igro brez problema. tudi skupnost je bila dobro razvita, dobrih igralcev je bilo dovolj in dovolj dobro znanih, da si vedel kaj pričakovati, če so v tvoj game uleteli kaki Myth ali Darq klanovci. če se je do danes skupnost preveč razvodenela to niti ni čudno, saj gre vendarle za šest let staro igro...
-dobr, so spoštovanja vredni človeki tud na zone, sam igrca je stara, folk gleda za čimbolj novejše, kvalitetne in boljše igre, zato so na zoneu samo še ljudeki, k nimajo dost dobrga pcja in se jim ne da zboljšat al pa prenovit. sej zone je bil v tistem času legenda, svaka čast njemu..kaj pa zdej, ko se vsedeš za pc in si želiš odigrati res dobro partijo
hja, zadeva je komaj izšla in v roku par dni se je že pojavil prvi patch. pa še ta ne odpravi večine napak, nad katerimi se pritožuje večina. očitno jih bo treba še par, preden bo igra prišla iz beta verzije in se bodo lahko osredotočili na res pomembne stvari - balancing and gameplay issues.
-pomiri se, saj bo še veliko patchov, nisem zaposlen na ESju in ti nemorm vse natančn razložit veš
-pritoževal si se da so vojne nepregledne
formacije, tako kot so implementirane, so praktično neuporabne in bistveno slabše od tistih v aoe2. aggressive, defensive in stand ground - enostavno in samo po sebi umevno, kaj katera pomeni. v 3 pa so razen defend mode ostale baš isti kurac - v vseh bo par vojakov zbezljalo iz formacije proti nasprotniku in pocrkalo, medtem ko bo preostalih 100 vojakov stalo pet metrov stran in se čohalo po jajcih. v defend mode bodo resda vsi stali pri miru, ampak je formacija tako raztegnjena, da ko se približa nasprotnik bo spet samo par vojačkov dejansko dovolj blizu nasprotnika, da se bodo spopadli. ostali se bodo spet čohali po jajcih.
- ja fak, kot da nebi znal igrati.. ko je vojna si ti zraven in vojačke pošlješ v napad, ne pa da gledaš, kako se vojački čohajo po jajcih, itak da bodo eni ušli, maš pa en gumb (un, k kaže roko za stop) no, tako bojo nehali težit
kaj ti torej tu ni jasno, saj si si sam odgovoril. če pošlješ malo večjo armado (recimo 40+ vojakov), se jih bo četrtina na poti zataknila za kako smreko, skalo, jelenov drek ali pa kar za lastne noge. če imaš dve taki armiji, se bodo vojaki iz obeh zaletavali še med sabo, tako da se jih bo vmes ustavilo še več. obup...
-ja a si ti prepričan da igraš pravo igro (joke) , ne sej to se tud men dogaja. mislm, čim manj po gozdu hodt, raje pol izberi kakšno snežno pokrajno al pa kej takega, tam je manj tega
če si ti nesposoben med bojem skrbeti še za ekonomijo, je to tvoj problem, ampak ravno ravnovesje med ekonomsko in vojaško platjo je bil eden glavnih čarov aoe2 in njuno hkratno obvladanje ena glavnih razlik med dobrimi in slabimi igralci.
in če so se že odločili, da bodo zanemarili ekonomsko plat in jo naredili enostavnejšo za vodit... zakaj hudiča so naredili kmete tako neumne, da ko posekajo eno drevo, ne znajo stopiti pet metrov do naslednjega? zakaj skupina petih lovcev, ki ubije kravo/ovco/jelena, po minuti dela oddide na nezaslužen počitek, namesto da bi zavihali rokave in oskubili še tiste štiri živali, ki se jim pasejo pod nosom? že v aoe2 so kmeti sami začeli pobirati bližnje surovine, ko so končali gradnjo ustrezne zgradbe (mill, minning camp, lumber camp...), ko so pokopali vso zlato, so se sami preusmerili na drug rudnik, če je bil dovolj blizu, drvarji pa so običajno oskubili večino dreves na mapi, preden v bližini ni bilo več nobenih dreves, ki bi jih lahko podrli. tvoja skrb je bila edino, da si vsake toliko postavil novo zgradbo bližje resorsom in tako maksimiziral učinkovitost kmetov. in vsake toliko rezerviral dovolj lesa za nove farme...
-ja.. vem jst to. a pa veš zakaj ne pobijejo druge živali. Zato, k jih ti rejiš, to se pravi jih rediš. ponavadi zakolješ samo kravo,ovco.karkoli samo takrat ko je dokonca nadebeljena. kkšne pa še niso.. recimo, a se ti splača obit kravo z 500 mesa, zraven pa potem še naslednjo z recimo 100. raje boš počako. zato se ne lotijo vsega na enkrat..v dvojki je blo isti kurac če si pobil vse s se niso nč debelile s tem ko si čakal. farme pa ni treba obnavljat.. kojimu ludeku se bo dalo med najhujšo bitko obnavljat farme.dobr vem da težim sam,men se nebi dalo. najbolje se je osredotočiti čimbolj na vojaštvo
v trojki pa po drugi strani za vodenje kmetavzov za roke porabiš pravtoliko časa kot v dvojki, pri tem pa od tega nimaš nikakršne koristi, ker to, za kar zapravljaš čas (premikanje kmetov od enega dreves do drugega) ne vpliva na njihovo učinkovitost, kot je v dvojki iskanje optimalnih krajev za zbirališča surovin.
-a je obnavljanje farm koristno, ko bi jih pa lahko sami kmetki
v trojki so to enostavno super nardili (videl na lastne oči) ESO2 je fantastičen.. sami strahu spoštovanja nasprotniki, da se loh velik naiigraš, pa neboš mel dost
ne vem kako zgleda eso, ker tega sranja ne mislim več igrati. tudi kako je stanje na zone v zadnjih letih več ne vem, ker aoe2 nisem igral (vsaj preko zone ne) že par let. ampak ob splovitvi dvojke je bilo na zonu več kot dovolj igralcev, da si lahko dobil igro brez problema. tudi skupnost je bila dobro razvita, dobrih igralcev je bilo dovolj in dovolj dobro znanih, da si vedel kaj pričakovati, če so v tvoj game uleteli kaki Myth ali Darq klanovci. če se je do danes skupnost preveč razvodenela to niti ni čudno, saj gre vendarle za šest let staro igro...
-dobr, so spoštovanja vredni človeki tud na zone, sam igrca je stara, folk gleda za čimbolj novejše, kvalitetne in boljše igre, zato so na zoneu samo še ljudeki, k nimajo dost dobrga pcja in se jim ne da zboljšat al pa prenovit. sej zone je bil v tistem času legenda, svaka čast njemu..kaj pa zdej, ko se vsedeš za pc in si želiš odigrati res dobro partijo
hja, zadeva je komaj izšla in v roku par dni se je že pojavil prvi patch. pa še ta ne odpravi večine napak, nad katerimi se pritožuje večina. očitno jih bo treba še par, preden bo igra prišla iz beta verzije in se bodo lahko osredotočili na res pomembne stvari - balancing and gameplay issues.
-pomiri se, saj bo še veliko patchov, nisem zaposlen na ESju in ti nemorm vse natančn razložit veš
frudi ::
kje sem se pa pritoževal, da so boji nepregledni? in čeprav dejansko so, to nima veze z oddaljenostjo kamere, temveč s preveč načičkano grafiko, zaradi katere se ne da dovolj enostavno ločiti enot različne vrste med sabo.
kar sem kritiziral je nadzor nad bojem, ki je precej slabši kot v dvojki. tam si lepo strelskim enotam ukazal stand ground, pehoto in konjenike pa postavil na defensive stance in si jih dejansko upal pustiti za 20 sekund same, medtem ko si vrgel oko na kmete, dal nove ukaze skavtu in pogledal kaj se dogaja na mapi. če sedaj poskusiš kaj podobnega, bodo tvoje melee enote po malem zbezljale proti nasprotniku, medtem ko bodo mušketirji v svoji raztegnjeni defend mode formaciji lepo drkali kurac.
ja a si ti prepričan da igraš pravo igro (joke) , ne sej to se tud men dogaja. mislm, čim manj po gozdu hodt, raje pol izberi kakšno snežno pokrajno al pa kej takega, tam je manj tega
a se ti to zajebavaš al kaj? saj ne da je bil pathfinding v dvojki nek biser, ampak glede na izboljšanje zmogljivosti procesorjev od takrat bi pričakoval napredek, ne pa tako očitno poslabšanje.
recimo, a se ti splača obit kravo z 500 mesa, zraven pa potem še naslednjo z recimo 100. raje boš počako.
uuu, blazn problem... if krava.odrasla == true then kmet.zakoljikravo. konec problema.
poleg tega sploh ni problem v tem, ampak enostavno v neumni umetni pameti ali pa neumnem dizajnu. ker se isti problem pojavlja tudi pri divjih živalih in drevesih. kaj, a tam kmetavz tudi čaka, da se jelen in srna pofukata, da nastali mladič odraste in bo potem zaklal vse tri? z drevesi je še večje sranje... poseka eno drevo in ne zna stopit pet metrov do naslednjega... neumna umetna pamet in nič druga.
a je obnavljanje farm koristno, ko bi jih pa lahko sami kmetki
zato si pa lahko v dvojki vnaprej v millu naštancal do 40 farm in se lep čas nisi rabil ubadati z obnavljanjem.
kaj pa zdej, ko se vsedeš za pc in si želiš odigrati res dobro partijo
si prisiljen igrati slabšo igro z boljšo grafiko. žal je tako, da se preveč pozornosti namenja samo lepi grafiki in hordi (pre)glasnih n00bov, ki si želijo vedno bolj enostavnih iger...
kar sem kritiziral je nadzor nad bojem, ki je precej slabši kot v dvojki. tam si lepo strelskim enotam ukazal stand ground, pehoto in konjenike pa postavil na defensive stance in si jih dejansko upal pustiti za 20 sekund same, medtem ko si vrgel oko na kmete, dal nove ukaze skavtu in pogledal kaj se dogaja na mapi. če sedaj poskusiš kaj podobnega, bodo tvoje melee enote po malem zbezljale proti nasprotniku, medtem ko bodo mušketirji v svoji raztegnjeni defend mode formaciji lepo drkali kurac.
ja a si ti prepričan da igraš pravo igro (joke) , ne sej to se tud men dogaja. mislm, čim manj po gozdu hodt, raje pol izberi kakšno snežno pokrajno al pa kej takega, tam je manj tega
a se ti to zajebavaš al kaj? saj ne da je bil pathfinding v dvojki nek biser, ampak glede na izboljšanje zmogljivosti procesorjev od takrat bi pričakoval napredek, ne pa tako očitno poslabšanje.
recimo, a se ti splača obit kravo z 500 mesa, zraven pa potem še naslednjo z recimo 100. raje boš počako.
uuu, blazn problem... if krava.odrasla == true then kmet.zakoljikravo. konec problema.
poleg tega sploh ni problem v tem, ampak enostavno v neumni umetni pameti ali pa neumnem dizajnu. ker se isti problem pojavlja tudi pri divjih živalih in drevesih. kaj, a tam kmetavz tudi čaka, da se jelen in srna pofukata, da nastali mladič odraste in bo potem zaklal vse tri? z drevesi je še večje sranje... poseka eno drevo in ne zna stopit pet metrov do naslednjega... neumna umetna pamet in nič druga.
a je obnavljanje farm koristno, ko bi jih pa lahko sami kmetki
zato si pa lahko v dvojki vnaprej v millu naštancal do 40 farm in se lep čas nisi rabil ubadati z obnavljanjem.
kaj pa zdej, ko se vsedeš za pc in si želiš odigrati res dobro partijo
si prisiljen igrati slabšo igro z boljšo grafiko. žal je tako, da se preveč pozornosti namenja samo lepi grafiki in hordi (pre)glasnih n00bov, ki si želijo vedno bolj enostavnih iger...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
MadMicka ::
Igral sem AOE I z dodatki, AOE II z dodatki, in res za moje pojme najboljša realna strategija EVER. Ampak AOE III me je pa razočarala, tako da res ne razumem tiste, ki pravijo, da je AOE III full dobr game. Verjeto niso nikoli videli AOE I in II
Shegevara ::
kar sem kritiziral je nadzor nad bojem, ki je precej slabši kot v dvojki. tam si lepo strelskim enotam ukazal stand ground, pehoto in konjenike pa postavil na defensive stance in si jih dejansko upal pustiti za 20 sekund same, medtem ko si vrgel oko na kmete, dal nove ukaze skavtu in pogledal kaj se dogaja na mapi. če sedaj poskusiš kaj podobnega, bodo tvoje melee enote po malem zbezljale proti nasprotniku, medtem ko bodo mušketirji v svoji raztegnjeni defend mode formaciji lepo drkali kurac.
-sej, to že, tud to loh nardiš pri trojki, če je že sila..vse dej na defend mode, vsaj meni NIKOLI odkar sem igral nisi ušli, in so lepo vsi drkal kurac, dokler jim ni pršlo, pol smo pa šli attackat
ampak tega sploh ni potrebno zdej, vse ti sami nardijo. Kva pa v dvojki? boš lepo naredu solidno vojsko, pol bo pa pršu kr en ta tret sovražnikov scout, pa bojo vsi za njemu leteli. Pa boš reku, da loh daš stand ground-ja isto kot pri trojki pol, defensive mode
a se ti to zajebavaš al kaj? saj ne da je bil pathfinding v dvojki nek biser, ampak glede na izboljšanje zmogljivosti procesorjev od takrat bi pričakoval napredek, ne pa tako očitno poslabšanje.
-ja lol, kot da se ti to vsakič naredi. ne se ti pa ne. to pride 1x na deset iger, in mi neboš težil, kot da misliš, da moji frendi ne igrajo iger, in kot da nisem sposoben iti na kkšn forum pa kej rečt.gre zato, ker je to še najmanj, zakar se greš razburjat
uuu, blazn problem... if krava.odrasla == true then kmet.zakoljikravo. konec problema.
poleg tega sploh ni problem v tem, ampak enostavno v neumni umetni pameti ali pa neumnem dizajnu. ker se isti problem pojavlja tudi pri divjih živalih in drevesih. kaj, a tam kmetavz tudi čaka, da se jelen in srna pofukata, da nastali mladič odraste in bo potem zaklal vse tri? z drevesi je še večje sranje... poseka eno drevo in ne zna stopit pet metrov do naslednjega... neumna umetna pamet in nič druga.
-ni tko.vse maš narobe razen krav. kmetki ti nebodo ubili samo ene srne naenkrat, ampak bodo celo HORDO srn pobili, in ko je to narjeno, enostavno jih preleviš v naslednjo hordo. loh jih pa daš na mlin pa ti še tega nebo skrbeti, kar je pa itak 15 minut da vse pobijejo v hordi srn.
glede sekanja dreves. ja fak, kot da bi recimo sam demo špilu. drevesati vsa posekajo brez da bi čakali. lepo jih daš na gmajno dreves, in jih loh zaposliš za recimo 25 minut, preden vse posekajo in GREDO potem na drugo gmajno, nevem, od kje tebi to, da ne?
zato si pa lahko v dvojki vnaprej v millu naštancal do 40 farm in se lep čas nisi rabil ubadati z obnavljanjem.
-a pa je treba v trojki sploh kej obnavljat?
si prisiljen igrati slabšo igro z boljšo grafiko. žal je tako, da se preveč pozornosti namenja samo lepi grafiki in hordi (pre)glasnih n00bov, ki si želijo vedno bolj enostavnih iger
-uff marija, tebe pa že nebomo mogli prepričati. pač imaš v krvi, da je to zanč igra. Sej, zaradi enga osebka nebo ta igra nič slabša
a ti jst kej težim da je dvojka slaba. ne ni. sam prestara je, trojka je boljša. sicer enka in dvojka sta ble legendarni za tiste čase, ampak to je blo že 6 let nazaj.. enka še več let.mora bit mal boljš. meni osebno je trojka najboljša v seriji AOE. seveda je pa najboljša (zame) civilization4.
Pač, še enkrat ti povem. Tudi če ti karkoli rečem, razložim, povem, ti imaš v krvi, da je ta igra (aoe3) zanč. Čeprav ni niti razočaranje. raje poglej po kakšnih spoštovanja dobrih straneh, kot so IGN,gamespot,gamespy. Tu si malo oglej opise igr, in boš vidu, kako so tam z igro zadovolni. rez da tle ni kake revolucije, tako ne v dvojki in v enki, mamo pa zato še druge igre ki to imajo, ampak nimajo kakšne stvari, kot jo imajo igre v seriji AGE OF EMPIRES
Imam prav?
-sej, to že, tud to loh nardiš pri trojki, če je že sila..vse dej na defend mode, vsaj meni NIKOLI odkar sem igral nisi ušli, in so lepo vsi drkal kurac, dokler jim ni pršlo, pol smo pa šli attackat
ampak tega sploh ni potrebno zdej, vse ti sami nardijo. Kva pa v dvojki? boš lepo naredu solidno vojsko, pol bo pa pršu kr en ta tret sovražnikov scout, pa bojo vsi za njemu leteli. Pa boš reku, da loh daš stand ground-ja isto kot pri trojki pol, defensive mode
a se ti to zajebavaš al kaj? saj ne da je bil pathfinding v dvojki nek biser, ampak glede na izboljšanje zmogljivosti procesorjev od takrat bi pričakoval napredek, ne pa tako očitno poslabšanje.
-ja lol, kot da se ti to vsakič naredi. ne se ti pa ne. to pride 1x na deset iger, in mi neboš težil, kot da misliš, da moji frendi ne igrajo iger, in kot da nisem sposoben iti na kkšn forum pa kej rečt.gre zato, ker je to še najmanj, zakar se greš razburjat
uuu, blazn problem... if krava.odrasla == true then kmet.zakoljikravo. konec problema.
poleg tega sploh ni problem v tem, ampak enostavno v neumni umetni pameti ali pa neumnem dizajnu. ker se isti problem pojavlja tudi pri divjih živalih in drevesih. kaj, a tam kmetavz tudi čaka, da se jelen in srna pofukata, da nastali mladič odraste in bo potem zaklal vse tri? z drevesi je še večje sranje... poseka eno drevo in ne zna stopit pet metrov do naslednjega... neumna umetna pamet in nič druga.
-ni tko.vse maš narobe razen krav. kmetki ti nebodo ubili samo ene srne naenkrat, ampak bodo celo HORDO srn pobili, in ko je to narjeno, enostavno jih preleviš v naslednjo hordo. loh jih pa daš na mlin pa ti še tega nebo skrbeti, kar je pa itak 15 minut da vse pobijejo v hordi srn.
glede sekanja dreves. ja fak, kot da bi recimo sam demo špilu. drevesati vsa posekajo brez da bi čakali. lepo jih daš na gmajno dreves, in jih loh zaposliš za recimo 25 minut, preden vse posekajo in GREDO potem na drugo gmajno, nevem, od kje tebi to, da ne?
zato si pa lahko v dvojki vnaprej v millu naštancal do 40 farm in se lep čas nisi rabil ubadati z obnavljanjem.
-a pa je treba v trojki sploh kej obnavljat?
si prisiljen igrati slabšo igro z boljšo grafiko. žal je tako, da se preveč pozornosti namenja samo lepi grafiki in hordi (pre)glasnih n00bov, ki si želijo vedno bolj enostavnih iger
-uff marija, tebe pa že nebomo mogli prepričati. pač imaš v krvi, da je to zanč igra. Sej, zaradi enga osebka nebo ta igra nič slabša
a ti jst kej težim da je dvojka slaba. ne ni. sam prestara je, trojka je boljša. sicer enka in dvojka sta ble legendarni za tiste čase, ampak to je blo že 6 let nazaj.. enka še več let.mora bit mal boljš. meni osebno je trojka najboljša v seriji AOE. seveda je pa najboljša (zame) civilization4.
Pač, še enkrat ti povem. Tudi če ti karkoli rečem, razložim, povem, ti imaš v krvi, da je ta igra (aoe3) zanč. Čeprav ni niti razočaranje. raje poglej po kakšnih spoštovanja dobrih straneh, kot so IGN,gamespot,gamespy. Tu si malo oglej opise igr, in boš vidu, kako so tam z igro zadovolni. rez da tle ni kake revolucije, tako ne v dvojki in v enki, mamo pa zato še druge igre ki to imajo, ampak nimajo kakšne stvari, kot jo imajo igre v seriji AGE OF EMPIRES
Imam prav?
Elvoo ::
Kar se tice AOE III sprobal obrnil in moram kar se tice igranja in celega koncepta igrca reci da je dalec za AOE II
Igrca kar se tice grafike in zvoke je res napredovala ampak gameplay pa katastrofa, mislim da od cele igrce je se najboljsi intro.
Igrca kar se tice grafike in zvoke je res napredovala ampak gameplay pa katastrofa, mislim da od cele igrce je se najboljsi intro.
ELvoooooooooooo
jarre ::
AOE III sem si najprej naložil, ga igral pol ure in nato izbrisal, ker je slab, slabši kot vse realnočasovne strategije zadnjih 5 let.
Nato sem si jo naložil še enkrat, ker sem pač želel preveriti, če bi se dalo kaj izvleči iz nje (beri: igrati malce dlje in nato ugotoviti, da je zadeva vseeno igralna). Zdržal sem nekaj seans po uro, uro in pol in jo spet izbrisal. Enostavno se mi zdi škoda časa in denarja za zadevo, ki ni na nivoju. Programerje bi morali zapreti, jim pustiti samo vodo in kruh ter veliko namiznih iger, da bi se spet naučili izdelovati igre, ki bi jih igrali še in še.
Howg, govoril sem.
p.s.: Že zdaj se bojim, da se bo zgodba pri Civ 4 ponovila....
Nato sem si jo naložil še enkrat, ker sem pač želel preveriti, če bi se dalo kaj izvleči iz nje (beri: igrati malce dlje in nato ugotoviti, da je zadeva vseeno igralna). Zdržal sem nekaj seans po uro, uro in pol in jo spet izbrisal. Enostavno se mi zdi škoda časa in denarja za zadevo, ki ni na nivoju. Programerje bi morali zapreti, jim pustiti samo vodo in kruh ter veliko namiznih iger, da bi se spet naučili izdelovati igre, ki bi jih igrali še in še.
Howg, govoril sem.
p.s.: Že zdaj se bojim, da se bo zgodba pri Civ 4 ponovila....
Shegevara ::
dobr.. tu na temu forumu ni niti ene osebe z vsaj eno iskrico pri aoe3.
pa prosm povejte kaj se vam zdi bolš pri dvojki kot pri trojki.
jst vsak dan igram age of empires 2 pa age of empires 3
enostavno se bolje zatopim v trojko kot v dvojko (sem ne spada online pa multiplayer) AI je 100000x boljši in pametnejši v trojki kot v dvojki. sicer ne tolk kot resničen človek, a ima vsaj nekaj v glavi.
kaj se pa dogaja pri dvojki na hardest? isto kot na easy al pa karkol.. glavno načelo je, da jim razbiješ glavni center, pobiješ delavce in vojake, in se ti preda.. o v trojki pa ni tak. edino če igrate na sandox al pa na easy.. kasneje boš mogu precej pomislit kako boš napadu
to se mi zdi glavni razlog zakaj je igra boljša
pa prosm povejte kaj se vam zdi bolš pri dvojki kot pri trojki.
jst vsak dan igram age of empires 2 pa age of empires 3
enostavno se bolje zatopim v trojko kot v dvojko (sem ne spada online pa multiplayer) AI je 100000x boljši in pametnejši v trojki kot v dvojki. sicer ne tolk kot resničen človek, a ima vsaj nekaj v glavi.
kaj se pa dogaja pri dvojki na hardest? isto kot na easy al pa karkol.. glavno načelo je, da jim razbiješ glavni center, pobiješ delavce in vojake, in se ti preda.. o v trojki pa ni tak. edino če igrate na sandox al pa na easy.. kasneje boš mogu precej pomislit kako boš napadu
to se mi zdi glavni razlog zakaj je igra boljša
jarre ::
MedoPu: Vse te kritike, no.. bolj hvalnice AOE III na Gamespotu, Gamespyju so napol "kupljene" (samo nasmehnem se recimo ob več kot pozitivnih kritikah NBA Live 2006, kjer niti en kritik ni opazil ali pa napisal, da programerji niso odpravili skoraj nobenega buga v času od NBA Live 2005. Vsi samo hvalijo grafiko, "igralnost",...). Mogoče še nisi opazil, toda z igrami se zadnja leta dogaja podobno kot s filmi kakšnih 10 let nazaj, ko internet še ni bil tako razširjen. Pojavljajo se neverjetne kritike, zamolčana dejstva in prikrite napake. S to razliko, da so filmski kiritiki dokaj znani osebki, ki verodostojno ocenjujejo filme (Če malo pobrskaš, se je že kar velikokrat zgodilo, da so si producenti in distributerji filmov kar sami izmišljali pozitivne kritike neobstoječih filmskih kritikov).
Si kdaj kje opazil, da bi razkrinkali kakšnega kritika iger?! Da bi dokazali, da je kritiko v resnici napisal kdo iz PR izdajatelja igre?!
Vsi, ki jih igramo smo kot samoumevno vzeli v zakup, da se nobena igra ne pojavi več brez napak, brez bugov in nato kot "pes na kost" čakamo na prve popravke. Pffff. To bi bilo tako kot, da bi šli v kino in gledali film, ki bi bil prekinjen vsakih nekaj minut, s slabim zvokom, montažo,... Ali pa bi si kupili povsem nov CD svoje najljubše skupine ali glasbenika, ter nato doma poslušali vse skupaj v mono?!
Hm... Mislim, da smo vsi, ki igramo igre pravzaprav veliki neumneži (smo, smo...). Ko gremo kupovati, pričakujemo, da bomo povsod dobili 100% dokončan izdelek, storitev,... Če ni primerne garancije, nas že jezi.
Kaj od tega dobimo pri igrah?! Ste na kateri od škatel opazili, da vam garantirajo, da je igra 100% dokončana?! Da ne bo potreben noben popravek?! Ne! Vsi smo se pač sprijaznili, da so nas po malem "nategnili" in da izdajatelji iger pričakujejo, da imamo internet s katerega si bomo pač naložili popravek. Ste morda kjerkoli zasledili, da bi distributer v časopisu objavil oglas, da prosi vse kupce te in te igre, da jo vrnejo ali zamenjajo za novejšo različico, ker so ugotovili večje število bugov v njej?! Takšni oglasi se pojavljajo za izdelke, ki stanejo samo nekaj tisoč tolarjev!!
Vi pa se dajte še naprej prepirati o AOE III...
Si kdaj kje opazil, da bi razkrinkali kakšnega kritika iger?! Da bi dokazali, da je kritiko v resnici napisal kdo iz PR izdajatelja igre?!
Vsi, ki jih igramo smo kot samoumevno vzeli v zakup, da se nobena igra ne pojavi več brez napak, brez bugov in nato kot "pes na kost" čakamo na prve popravke. Pffff. To bi bilo tako kot, da bi šli v kino in gledali film, ki bi bil prekinjen vsakih nekaj minut, s slabim zvokom, montažo,... Ali pa bi si kupili povsem nov CD svoje najljubše skupine ali glasbenika, ter nato doma poslušali vse skupaj v mono?!
Hm... Mislim, da smo vsi, ki igramo igre pravzaprav veliki neumneži (smo, smo...). Ko gremo kupovati, pričakujemo, da bomo povsod dobili 100% dokončan izdelek, storitev,... Če ni primerne garancije, nas že jezi.
Kaj od tega dobimo pri igrah?! Ste na kateri od škatel opazili, da vam garantirajo, da je igra 100% dokončana?! Da ne bo potreben noben popravek?! Ne! Vsi smo se pač sprijaznili, da so nas po malem "nategnili" in da izdajatelji iger pričakujejo, da imamo internet s katerega si bomo pač naložili popravek. Ste morda kjerkoli zasledili, da bi distributer v časopisu objavil oglas, da prosi vse kupce te in te igre, da jo vrnejo ali zamenjajo za novejšo različico, ker so ugotovili večje število bugov v njej?! Takšni oglasi se pojavljajo za izdelke, ki stanejo samo nekaj tisoč tolarjev!!
Vi pa se dajte še naprej prepirati o AOE III...
Shegevara ::
MedoPu: Vse te kritike, no.. bolj hvalnice AOE III na Gamespotu, Gamespyju so napol "kupljene" (samo nasmehnem se recimo ob več kot pozitivnih kritikah NBA Live 2006, kjer niti en kritik ni opazil ali pa napisal, da programerji niso odpravili skoraj nobenega buga v času od NBA Live 2005. Vsi samo hvalijo grafiko, "igralnost",...). Mogoče še nisi opazil, toda z igrami se zadnja leta dogaja podobno kot s filmi kakšnih 10 let nazaj, ko internet še ni bil tako razširjen. Pojavljajo se neverjetne kritike, zamolčana dejstva in prikrite napake.
Si kdaj kje opazil, da bi razkrinkali kakšnega kritika iger?! Da bi dokazali, da je kritiko v resnici napisal kdo iz PR izdajatelja igre?!
-najprej preberi, potem kaj reči.
Vsi, ki jih igramo smo kot samoumevno vzeli v zakup, da se nobena igra ne pojavi več brez napak, brez bugov in nato kot "pes na kost" čakamo na prve popravke. Pffff. To bi bilo tako kot, da bi šli v kino in gledali film, ki bi bil prekinjen vsakih nekaj minut, s slabim zvokom, montažo,... Ali pa bi si kupili povsem nov CD svoje najljubše skupine ali glasbenika, ter nato doma poslušali vse skupaj v mono?!
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
Hm... Mislim, da smo vsi, ki igramo igre pravzaprav veliki neumneži (smo, smo...). Ko gremo kupovati, pričakujemo, da bomo povsod dobili 100% dokončan izdelek, storitev,... Če ni primerne garancije, nas že jezi.
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
Kaj od tega dobimo pri igrah?! Ste na kateri od škatel opazili, da vam garantirajo, da je igra 100% dokončana?! Da ne bo potreben noben popravek?! Ne! Vsi smo se pač sprijaznili, da so nas po malem "nategnili" in da izdajatelji iger pričakujejo, da imamo internet s katerega si bomo pač naložili popravek. Ste morda kjerkoli zasledili, da bi distributer v časopisu objavil oglas, da prosi vse kupce te in te igre, da jo vrnejo ali zamenjajo za novejšo različico, ker so ugotovili večje število bugov v njej?! Takšni oglasi se pojavljajo za izdelke, ki stanejo samo nekaj tisoč tolarjev!!
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
Si kdaj kje opazil, da bi razkrinkali kakšnega kritika iger?! Da bi dokazali, da je kritiko v resnici napisal kdo iz PR izdajatelja igre?!
-najprej preberi, potem kaj reči.
Vsi, ki jih igramo smo kot samoumevno vzeli v zakup, da se nobena igra ne pojavi več brez napak, brez bugov in nato kot "pes na kost" čakamo na prve popravke. Pffff. To bi bilo tako kot, da bi šli v kino in gledali film, ki bi bil prekinjen vsakih nekaj minut, s slabim zvokom, montažo,... Ali pa bi si kupili povsem nov CD svoje najljubše skupine ali glasbenika, ter nato doma poslušali vse skupaj v mono?!
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
Hm... Mislim, da smo vsi, ki igramo igre pravzaprav veliki neumneži (smo, smo...). Ko gremo kupovati, pričakujemo, da bomo povsod dobili 100% dokončan izdelek, storitev,... Če ni primerne garancije, nas že jezi.
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
Kaj od tega dobimo pri igrah?! Ste na kateri od škatel opazili, da vam garantirajo, da je igra 100% dokončana?! Da ne bo potreben noben popravek?! Ne! Vsi smo se pač sprijaznili, da so nas po malem "nategnili" in da izdajatelji iger pričakujejo, da imamo internet s katerega si bomo pač naložili popravek. Ste morda kjerkoli zasledili, da bi distributer v časopisu objavil oglas, da prosi vse kupce te in te igre, da jo vrnejo ali zamenjajo za novejšo različico, ker so ugotovili večje število bugov v njej?! Takšni oglasi se pojavljajo za izdelke, ki stanejo samo nekaj tisoč tolarjev!!
-lol. zato sem pa jst vse igre k jih mam potegnu z emuleta. če igra ni dobra jo zbrišem
ShowDown ::
Je kdo poskušal igrati preko interneta? Mi2 s kolegom sma poskusla preko direct IP pa ko se hočem povezat mi napiše 'host rejected...'. Probala sma tudi FW izklopit in podobne reči. Pa ne gre. Ma kdo kako idejo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ShowDown ()
W33D ::
+1
Enako je pri meni ko sva z kolegom probala. Ce kdo ve zakaj se to pojavlja naj napise.. THX!
..pa cimprej, tako da lahko zazenem cez vikend
BTW: Folk ne kritizirajte igre brezveze ker je prav dobra! Dobrodosla je vsaka nova igra in zato smo mi tu da je sprobamo. Ce ti je vsec igraj, ce ne pa pejt igrat neki drugega! Te vase kritike pa raje posljite na Micro$oft kot pa da jih tu namecete. Mogoce boste se kaj koristnega prispevali.
ko vas berem vidim, da eni pa prav iscejo dlako v jajcu.. jaoo
Enako je pri meni ko sva z kolegom probala. Ce kdo ve zakaj se to pojavlja naj napise.. THX!
..pa cimprej, tako da lahko zazenem cez vikend
BTW: Folk ne kritizirajte igre brezveze ker je prav dobra! Dobrodosla je vsaka nova igra in zato smo mi tu da je sprobamo. Ce ti je vsec igraj, ce ne pa pejt igrat neki drugega! Te vase kritike pa raje posljite na Micro$oft kot pa da jih tu namecete. Mogoce boste se kaj koristnega prispevali.
ko vas berem vidim, da eni pa prav iscejo dlako v jajcu.. jaoo
Life is endless adventure.
MadMicka ::
w33d, kritike je potrebno napisati ravno sm. Tako da, nekdo, ki je rad igral AOE I in II, bo dvakrat premislil, če se mu splača kupiti AOE III.
Za začetek bo vsaj probal demo (če pustimo ob strani piratske verzije ) in se potem odločil kako in kaj naprej.
Za začetek bo vsaj probal demo (če pustimo ob strani piratske verzije ) in se potem odločil kako in kaj naprej.
Elvoo ::
Se strinjam z Madmickom
Vsaka igra tud ne more bit vedno super pa boljsa od prejsne verzije, ce si spilal AOE III vidis da pol stvari manjka ko si jih imel pri dvojki
- brez formacij
- ne mores dat enotam stand still
- sam en fort lahka mas
- nemores garnorizirat enot v towerjih in fortu
- towerji so zanic (ce te napadejp z vecjo vojsko si ga takoj adijo)
- pa tudi zgodba je zanic nic zgodovinskega tak kot pri AOE II
edine pluse vidim jest v:
-grafiki i zvoki (zelo dobre explozije)
- pa recimo nekoliko boljsi AI
online se nisem sprobal (mogoc je tut kaka prednost) ampak dvomim.
Vsa ta novejsa nadaljevanja iger so skoraj vsa slabsa od prejsnih mene osebno je edino ROME Total war narnavdusil kot nadaljevanje)
Vsaka igra tud ne more bit vedno super pa boljsa od prejsne verzije, ce si spilal AOE III vidis da pol stvari manjka ko si jih imel pri dvojki
- brez formacij
- ne mores dat enotam stand still
- sam en fort lahka mas
- nemores garnorizirat enot v towerjih in fortu
- towerji so zanic (ce te napadejp z vecjo vojsko si ga takoj adijo)
- pa tudi zgodba je zanic nic zgodovinskega tak kot pri AOE II
edine pluse vidim jest v:
-grafiki i zvoki (zelo dobre explozije)
- pa recimo nekoliko boljsi AI
online se nisem sprobal (mogoc je tut kaka prednost) ampak dvomim.
Vsa ta novejsa nadaljevanja iger so skoraj vsa slabsa od prejsnih mene osebno je edino ROME Total war narnavdusil kot nadaljevanje)
ELvoooooooooooo
ShowDown ::
Jaz sem prešpilal AOE1,2 pa se mi vseeno AOE3 zdi boljši.
@W33D: Jaz moram sebe izklopit iz routera in se direktno povezat. Sicer pa je to napako tudi enkrat javlo ko sem bil direktno povezan. Mislim da je neki bug. Poskusi z izklopom in ponovnim vklopom kabla. Pri meni je delovalo.
@W33D: Jaz moram sebe izklopit iz routera in se direktno povezat. Sicer pa je to napako tudi enkrat javlo ko sem bil direktno povezan. Mislim da je neki bug. Poskusi z izklopom in ponovnim vklopom kabla. Pri meni je delovalo.
frudi ::
glede problemov z igranjem preko neta...
v readme piše, da virtualni mrežni adapterji načeloma niso podprti in znajo povzročat probleme. po domače to pomeni, da vsi z ADSL imajo možnost, da jim direktna povezava preko neta enostavno ne bo delala.
pravtako ni podprt ICS in/ali uporaba večih mrežnih adapterjih v istem računalniku. v vseh teh situacija sicer lahko da bo vseeno delala direktna povezava preko IPja, čisto lahko pa da tudi ne bo.
res pa, da za to ni neposredno kriv ES temveč microsoftov DirectPlay in da so to težavo imeli tudi prejšnji delo AOE serije.
v readme piše, da virtualni mrežni adapterji načeloma niso podprti in znajo povzročat probleme. po domače to pomeni, da vsi z ADSL imajo možnost, da jim direktna povezava preko neta enostavno ne bo delala.
pravtako ni podprt ICS in/ali uporaba večih mrežnih adapterjih v istem računalniku. v vseh teh situacija sicer lahko da bo vseeno delala direktna povezava preko IPja, čisto lahko pa da tudi ne bo.
res pa, da za to ni neposredno kriv ES temveč microsoftov DirectPlay in da so to težavo imeli tudi prejšnji delo AOE serije.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
cholt45 ::
Ali sem jast zabit ali je pa vmesnik nekaj od tega je!
A je sploh možno izbirat posamezni tip enot ko imaš izbrano skupino?
Se strinjam z ostalim kaj ste že tukaj povedali! Res škoda in upajmo, da bo štirka boljša!
A je sploh možno izbirat posamezni tip enot ko imaš izbrano skupino?
Se strinjam z ostalim kaj ste že tukaj povedali! Res škoda in upajmo, da bo štirka boljša!
pURan ::
jest sm spilu AOE I,AOE II, ampak AOE III mi je pa ql. kampanje se nism probal ker sm navajn da je kampanja v novejsih strategijah bl en k... . jest se preseravam v skirmishu. na hard... in morm rect... da je prov krvavo. mal mi je edin butast tole: A.I. nasprotnikov zelo dobra, A.I. zaveznikov... nism se odigral igre ko ally ni resignu. nobedn ne dela obrambe.nc fortov,nc outpostov,edin vojsko uporabljajo.tvoj zaveznik bo poslal v napad malo vojske, enemy jo bo predelal v kebab,pol bo zaveznik jokal,da je vse brez smisla,da ne moreva zmagat (ally naj bo Spain,boste vidl kaj mislm) in naj se kar lepo predam.ko napada enemy je pa prav grdo... ce greste 2vs2 se vam bojo oci zarosile,ko boste vidl kolk vojske te napade.2 nasprotnika bosta zdruzla svoji vojski in vam meni nic,tebi nic zaklala vse settlerje,kmetije,sele kasneje se bojo spravl na vse ostalo.ko se vam bo to zgodilo in : ste brez kmetov,nabiralisc in ce po nekem cudezu sesujete njuno vojsko ste avtomatsko kaput. kmetje so dragi kot... ,pa se pocas se delajo.
meni osebno je AOE III ql.tisti ki pa vam ni vsec pa lohka priznate,da je milijonkrat boljsi od krame v stilu : Battle for Middle Earth, C&C Generals (ko smo ze pr C&C... EA jebi se) , Act of war, itd.
meni osebno je AOE III ql.tisti ki pa vam ni vsec pa lohka priznate,da je milijonkrat boljsi od krame v stilu : Battle for Middle Earth, C&C Generals (ko smo ze pr C&C... EA jebi se) , Act of war, itd.
ShowDown ::
Nevem no. Jaz igram na moderate, pa število nasprotnikov je večje kot število mojih zaveznikov, pa sem samo enkrat moral resignat.
Grey ::
Jao jao jao...slaba mnenja so kot virus. Nekdo začne in se potem nadaljuje negativizem med ljudmi.
Osebno mi je AOE III najboljši del iz serije. Zanimivo obdobje, zanimive enote, najboljša grafika, zvok, fizika!,...
Tistemu, ki je rekel, da se enot ne loči med seboj...ne vem ali imaš preslabo grafično kartico ali preslabe oči...jaz ločim vsako enoto. Ni težko, ker se razlikujejo med seboj po izgledu.
Način upravljanja ekonomije je tisto, kar bi že zdavnaj moralo biti...zaboga ne igramo Sim City, ampak vojaško strategijo in v takih ekonomija nima kaj iskati (vsaj zelo zakomplicirana ne).
AI je dober. Nič presenetljivo naprednega, ampak vseeno napredek glede na prejšnje dele.
To, da so bugi v igrah, bi se že zdavnaj morali navaditi. Obstajajo že od pamtiveka obstoja iger.
Osebno mi je AOE III najboljši del iz serije. Zanimivo obdobje, zanimive enote, najboljša grafika, zvok, fizika!,...
Tistemu, ki je rekel, da se enot ne loči med seboj...ne vem ali imaš preslabo grafično kartico ali preslabe oči...jaz ločim vsako enoto. Ni težko, ker se razlikujejo med seboj po izgledu.
Način upravljanja ekonomije je tisto, kar bi že zdavnaj moralo biti...zaboga ne igramo Sim City, ampak vojaško strategijo in v takih ekonomija nima kaj iskati (vsaj zelo zakomplicirana ne).
AI je dober. Nič presenetljivo naprednega, ampak vseeno napredek glede na prejšnje dele.
To, da so bugi v igrah, bi se že zdavnaj morali navaditi. Obstajajo že od pamtiveka obstoja iger.
cholt45 ::
Jao jao jao...slaba mnenja so kot virus. Nekdo začne in se potem nadaljuje negativizem med ljudmi.
Če drži na tej strani fronte, bo verjetno držalo tudi na pozitivni strani!
Shegevara ::
ma končn eni ugledni posti
jst bi pa neki uprašu?
a gdo kej ve kaj je z ESOtam v igri k zadne čase sploh (meni) ne dela.. vem da sem, koj ko sm dubu igro, pa jo inštaliru sm šov na ESO gleat, ker to je tist glavni 'point' te igre.. men osebno je BOMBA ql blo, sam zdej mi pa ne dela, morm pa skirmish gonit..
aja, pa folk, če igrate na stopni, k se vam zdi težja, izberiti je treba teren.. ja teren, kjer ste bolj napredni.. Pri meni so to karibi al pa kerekoli mape z vsaj 30-40% vode.. jst ko lahko nardim, nardim vse možne ladje, z tamalim, jih dam na obalo, da pucajo delavce, k se matrajo naredit dock, s tavelkim (monitorji pa figrate) s tem pa bajte rušm...če je potrebno tud vojsko.. s tem ful onemogočaš sovražniku narest karkol v bližini obale.. ampak tud expert je en butec.. pa če mu bom 100x podru kovačnco, k jo nardi ob vodi, ne, on jo bo šev spet naredit ako ima še još lesa.. ko je brez surovin, zbereš vojsko, in ga še z vosjko bombandiraš, ko jih v nekaj poskusih dokonca zgoniš s pomočjo ladij, bo začel propadat, in njegovo mesto bo na nemilost ali milost prepuščeno tebi.. ko imaš enkrat dost, sam acceptaš njegov resign in dobiš
jst recimo sem v večini iger dobil maximum experiances (to je tisto za level up, pa new card system) to je pa tam okoli čez 106 000
ko boste imeli svojo strategijo vas živ vrag nemore stolči razen na esotu.. tale post sem govoru sam za skirmish, za multiplayerja pa ni strategije.. tam igra vsak drugače, pa sej veste to no
kratek nasvet, kaj, mogoče velika pomoč
jst bi pa neki uprašu?
a gdo kej ve kaj je z ESOtam v igri k zadne čase sploh (meni) ne dela.. vem da sem, koj ko sm dubu igro, pa jo inštaliru sm šov na ESO gleat, ker to je tist glavni 'point' te igre.. men osebno je BOMBA ql blo, sam zdej mi pa ne dela, morm pa skirmish gonit..
aja, pa folk, če igrate na stopni, k se vam zdi težja, izberiti je treba teren.. ja teren, kjer ste bolj napredni.. Pri meni so to karibi al pa kerekoli mape z vsaj 30-40% vode.. jst ko lahko nardim, nardim vse možne ladje, z tamalim, jih dam na obalo, da pucajo delavce, k se matrajo naredit dock, s tavelkim (monitorji pa figrate) s tem pa bajte rušm...če je potrebno tud vojsko.. s tem ful onemogočaš sovražniku narest karkol v bližini obale.. ampak tud expert je en butec.. pa če mu bom 100x podru kovačnco, k jo nardi ob vodi, ne, on jo bo šev spet naredit ako ima še još lesa.. ko je brez surovin, zbereš vojsko, in ga še z vosjko bombandiraš, ko jih v nekaj poskusih dokonca zgoniš s pomočjo ladij, bo začel propadat, in njegovo mesto bo na nemilost ali milost prepuščeno tebi.. ko imaš enkrat dost, sam acceptaš njegov resign in dobiš
jst recimo sem v večini iger dobil maximum experiances (to je tisto za level up, pa new card system) to je pa tam okoli čez 106 000
ko boste imeli svojo strategijo vas živ vrag nemore stolči razen na esotu.. tale post sem govoru sam za skirmish, za multiplayerja pa ni strategije.. tam igra vsak drugače, pa sej veste to no
kratek nasvet, kaj, mogoče velika pomoč
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Age of empires 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8837 (1917) | Twixz |
» | Po dveh desetletjih velika vrnitev Age of Empires 2Oddelek: Novice / Igre | 9697 (5678) | GupeM |
» | Age of Empires II: The Age of Kings (The Conquerors Expansion)Oddelek: Igre | 2310 (2172) | zile |
» | Age of Empires IIIOddelek: Igre | 2087 (1628) | Neon87 |
» | StrategijaOddelek: Igre | 2055 (1711) | OmegaM |