Nov članek: Kaloričen zajtrk: milijarde trikotnikov in sodobni GPU-ji
Slo-Tech - Marko Dolenc se je poglobil v danes obstoječe grafične tehnologije in pojasnil, zakaj grafično igre še vedno niso tam, kjer smo jih še nekaj let nazaj napovedovali.
Spletni forumi so dandanes polni razglabljanj na temo počasnega napredovanja grafike v PC igrah. Večina komentatorjev se običajno obregne ob konzole, katerih zmogljivosti so fiksirane že vse od njihovega izida in posledično višjih stroškov razvoja iger, v primeru dodatnih grafičnih izboljšav za PC različico. To sicer v precejšnji meri drži, na žalost pa to ni celotna zgodba.
Pred štirimi leti je NVIDIA izdala GeForce 8800 GTX, ki ga je pogajalo 128 stream procesorjev, AMD pa je nekoliko kasneje sledil z grafično kartico Radeon 2900 XT, na kateri je tiktakalo kar 320...
Spletni forumi so dandanes polni razglabljanj na temo počasnega napredovanja grafike v PC igrah. Večina komentatorjev se običajno obregne ob konzole, katerih zmogljivosti so fiksirane že vse od njihovega izida in posledično višjih stroškov razvoja iger, v primeru dodatnih grafičnih izboljšav za PC različico. To sicer v precejšnji meri drži, na žalost pa to ni celotna zgodba.
Pred štirimi leti je NVIDIA izdala GeForce 8800 GTX, ki ga je pogajalo 128 stream procesorjev, AMD pa je nekoliko kasneje sledil z grafično kartico Radeon 2900 XT, na kateri je tiktakalo kar 320...