» »

Bi imeli originalnega ThinkPada z najnovejšo tehnologijo?

Bi imeli originalnega ThinkPada z najnovejšo tehnologijo?

ThinkPad 700c iz leta 1992

Moderni dizajn

Lenovo - Eden izmed najprepoznavnejših dizajnov prenosnih računalnikov je gotovo IBM-ova linija ThinkPad, ki jo je oblikoval Richard Sapper in IBM premierno predstavil leta 1992 v modelih ThinkPad 700, 700C in 700T. Dizajn se je v zadnjih dveh desetletjih korenito moderniziral, leta 2005 pa je znamko od IBM-a odkupil Lenovo. Ta se sedaj poigrava z mislijo, da bi obudil prvotni dizajn v modernih prenosnih računalnikih.

Zamisel niti ni neumna, saj na svetu obstaja precej izdelkov, ki se po oblikovni plati niso radikalno spremenili. To je seveda možno in smiselno le tedaj, kadar je bil že originalni izdelek velik uspeh in obuditev ali vztrajanje pri prepoznavnem dizajnu daje dodano (čustveno) vrednost izdelku. ThinkPad je med prenosnimi računalniki temu zelo blizu.

Podpredsednik oddelka za oblikovanje v Lenovu David Hill zato v svoji objavi na blogu preigrava možnosti, da bi se nekdaj priljubljeni in večkrat nagrajeni dizajn vrnil. Povsem enak seveda ne more biti, lahko obdrži ključne značilnost, ki so poleg črnega ohišja sedemvrstična tipkovnica, razmerje dimenzij zaslona 16:10, vidni vijaki, logotip itd. Hill novi stari ThinkPad primerja z avtomobili Ford Mustang, Fiat 500 in Mini Cooper, ki se danes spet prodajajo v obliki, ki je zelo podobna izvirni.

Ali se bo prvobitni ThinkPad vrnil, je odvisno le in samo od gospodarske matematike. Če bo Lenovo ugotovil, da je povpraševanja dovolj, da se splača v celoti oblikovati in izdelati takšen model, ga bomo dobili. Hill to jasno pove, ko pravi, da ne more obljubiti ničesar. Ne glede na to, ali gre zgolj za zelo premišljeno reklamo ali dejansko možnost, je misel na povratek ThinkPada mamljiva.

44 komentarjev

dexterboy ::

Čisti sarkazem in totalni off-topic:
Seveda ga bodo obudili k življenju in dali v izdelavo; tovarne bodo pa v Grčiji, a ne, a ne?

:D:))8-)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Qushaak ::

Mi je precej všečen dizaj iz 1992. Samo pač zaslon čez celo površino. Pa ne vem, če je tole za roke dost gor naslonit. Vse ostalo je pa super - vojaško, tako kot mora biti (za razliko od vse teh iPi******). :)

CyberPunk ::

Seveda, kvalitetno grajeno, built to last, priključki zadaj (ne pa zdaj, ko ti na vseh koncih kaj štrli ven), tih, udobna tipkovnica...
Ne bi se branil(i) niti Nokia N900 s sodobnejšim hw... ;)

hojnikb ::

Damn, če dajo tole v prodajo in bo kvaliteta izdelave, kot se šika, i'm all over this :)
#brezpodpisa

Furbo ::

Oslarija, novi modeli so z razlogom drugačni.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

deleted ::

Če bo tako kvalitetno zgrajen in trpežen, kot so bili Thinkpadi svoje cajte, kupim brez pomisleka.

jlpktnst ::

16:10 zaslon bi bil zmaga. Pa če je še robusten in kvalitetno izdelan je pa seveda super. Izgled ni važen, važna je pa tudi funkcionalnost.

DOOM_er ::

:D Lenovo ja prosim
Robots will steal your job. But that's OK

ZigaZiga ::

CyberPunk je izjavil:

Seveda, kvalitetno grajeno, built to last, priključki zadaj (ne pa zdaj, ko ti na vseh koncih kaj štrli ven), tih, udobna tipkovnica...
Ne bi se branil(i) niti Nokia N900 s sodobnejšim hw... ;)


Meni so pa bolje ob strani/straneh, ker zadaj bi pozabil kaj vklopljeno, pa bi potegnil prenosnik, pa bi šlo vse v maloro.
Nokie se pa niti jaz ne bi branil.

Furbo je izjavil:

Oslarija, novi modeli so z razlogom drugačni.


Malo preveč zaprte glave? Drugačni ja, ker gre trend k tanjšim prenosnikom, kar prinese drugačno obliko in drugačno notranjost, hw, baterijo itd. Pri tej stari obliki pa bi lahko dali nove komponente notri, pa bi ostalo še polno prostora. Glede oblike samo zaradi oblike pa ... so se prenosniki tako zelo spremenili ... po velikosti in debelini ja, po postavitvi zaslona, tipk in sledilne ploščice (in ostalih stvari, ki narekujejo obliko) pa ne (še vedno imaš zaslon na zgornjem delu, ki se odpre; tipkovnica na spodnjem delu, ki ostane na podlagi; še vedno je pravokotne oblike, ne pa recimo okrogle; in podobne reči).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZigaZiga ()

Kurzweil ::

Dvoje mi pade na pamet. Prvo je, da bi se prenosnik lahko manj pregreval kot dejansko vsi današnji tanki in stišani prenosniki. Drugo kar pa je, pa je teža, kdor se spomni teh prenosnikov oz. je imel kakšnega, ve da je bilo tole težko kot hudič.

Furbo ::

ZigaZiga je izjavil:

Furbo je izjavil:

Oslarija, novi modeli so z razlogom drugačni.


Malo preveč zaprte glave? Drugačni ja, ker gre trend k tanjšim prenosnikom, kar prinese drugačno obliko in drugačno notranjost, hw, baterijo itd. Pri tej stari obliki pa bi lahko dali nove komponente notri, pa bi ostalo še polno prostora. Glede oblike samo zaradi oblike pa ... so se prenosniki tako zelo spremenili ... po velikosti in debelini ja, po postavitvi zaslona, tipk in sledilne ploščice (in ostalih stvari, ki narekujejo obliko) pa ne (še vedno imaš zaslon na zgornjem delu, ki se odpre; tipkovnica na spodnjem delu, ki ostane na podlagi; še vedno je pravokotne oblike, ne pa recimo okrogle; in podobne reči).


Ne nabijaj o moji glavi, če ti moje mnenje o tej preživeti opeki ni všeč. Seveda bi dali lahko v to ohišje več hardvera. Ampak ni potrebe. Prav tako kot si dandanes nihče ne želi ohišja od računalnika, ki je zasedel celo sobo. Ali dve.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Arctander ::

Jaz bi bil vesel že, če bi sedanjim ThinkPad modelom vrnili staro tipkovnico (preden so šli na "island key" dizajn).

ProGTX ::

Imam Lenovo in mi tisti miškini gumbi na vrhu trackpada prav nič ne odgovarjajo - tako njih kakor rdečega gumba prav nikoli ne uporabljam. Raje bi se želel, da bi več površine namenili trackpadu. Je pa tipkovnica kvalitetna, prav tako bi si želel, da bi več proizvajalcev vgrajevalo bralce prstnega odtisa. Torej tale predlagani prenosnik ni zame, mislim pa, da jim bo uspelo najti dovolj navdušencev.

Matako ::

ZigaZiga je izjavil:

Glede oblike samo zaradi oblike pa ... so se prenosniki tako zelo spremenili ... po velikosti in debelini ja, po postavitvi zaslona, tipk in sledilne ploščice (in ostalih stvari, ki narekujejo obliko) pa ne (še vedno imaš zaslon na zgornjem delu, ki se odpre; tipkovnica na spodnjem delu, ki ostane na podlagi; še vedno je pravokotne oblike, ne pa recimo okrogle; in podobne reči).


Ne pozabimo legendarnega Applovega "straniščnega sedeža". ;)

/\/\.K.

ZigaZiga ::

Matako je izjavil:


Ne pozabimo legendarnega Applovega "straniščnega sedeža". ;)




Haha se totalno strinjam :D samo kot vidimo, bolj neuspel poskus, ker se oblika ni prijela

Furbo je izjavil:


Ne nabijaj o moji glavi, če ti moje mnenje o tej preživeti opeki ni všeč. Seveda bi dali lahko v to ohišje več hardvera. Ampak ni potrebe. Prav tako kot si dandanes nihče ne želi ohišja od računalnika, ki je zasedel celo sobo. Ali dve.



Ja, tudi jaz ne maram te stare oblike z ostrimi robovi. Hotel sem poudarit to, da ni popolna oslarija, ko pogledaš s stališča podjetja. Oblika se spreminja, vendar je nekaterim stara bolj všeč kot nova. In tudi na te ljudi je treba pomisliti, ko si tako veliko podjetje, kot je Lenovo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZigaZiga ()

pegasus ::

ProGTX je izjavil:

Imam Lenovo in mi tisti miškini gumbi na vrhu trackpada prav nič ne odgovarjajo - tako njih kakor rdečega gumba prav nikoli ne uporabljam. Raje bi se želel, da bi več površine namenili trackpadu.
Vidiš, jaz sem ravno kontra - prva stvar, ki jo na vseh prenosnikih izklopim, je trackpad. Tako da bi bil čisto zadovoljen, če ga sploh ne bi bilo.

Matako je izjavil:

Ne pozabimo legendarnega Applovega "straniščnega sedeža". ;)
Poglej eno generacijo pred tem, powerbook g3 "bronze" ... je imel čudovite linije, ki so spominjale na ženske boke. Zakaj tega ni nihče do danes ponovil? Izjemno seksi. Mogoče zato, ker se ne da zadeve tako lepo optimalno zapakirat, kot oglate izdelke? ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

m0LN4r ::

Zelo lep. Laptop za moške moške.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

vostok_1 ::

Sam upam, da bodo posodobili LCD, ker boleče glave/oči ne sodijo v 21. stoletje. ;)

sisemen ::

Meni so bili thinkpadi vedno eden lepših designov za laptope, pa z ostrimi robovi je bilo mnogo manj prostora izgubljenega. Te zaobljene oblike so eden večjih failov oblikovanja.

OldSkul ::

Kot prvič morajo vrnit nazaj staro tipkovnico. Na novih so tudi ukinili tiste tri gumbe nad trackpadom, kar je bedarija po moje.

Dr_M ::

Do tega IBM ThinkPada gojim precej veliko spostovanje. Res dobra zadeva, kot ze omenjeno, built to last. Nevtralna oblika in kvalitetna izdelava.
To kar danes dobis je:
1. grdo
2. zanic
Pick one.

Dobro, pri prenosniku za 500€ res nimas kaj dosti pametovat o kvalitetnem in lepem ohisju, pac uporabljas in se ne obremenjujes, ce razpade.
Apple ima pa potem se poseben status, nefunkcionalno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

AndrejO ::

... sedemvrstična tipkovnica, razmerje dimenzij zaslona 16:10 ...

Da, da, da in še enkrat DA! Prosim Lenovo, vzemi moj denar v zameno za to dvoje.

MrStein ::

razmerje dimenzij zaslona 16:10

A ste napačno sliko dali?
Ker to že ni 16:10.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Assass1n ::

Ni šans, ga je imel foter mam zelo slabe spomine na tale laptop ;(( tisti, ki ma starše pa se trudjo z računalniki bo vedu kako mi je blo :D
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

iosox ::

Imam T500 in W520.
Za delo je bolj prijeten T500, ker ima bolj prijetne tipke, boljši layout tipkovnice in 16:10 zaslon.
Na sliki modernega dizajna je pa na žalost tipkovnica iz W520, ki je še vedno ok, samo na T500 je boljša.
Edini problem teh prenosnikov je teža... sploh W520 s 170W napajalnikom...

kuglvinkl ::

X230 bo najbrž taman zgonjen za to zamenjavo.
Your focus determines your reallity

oemdzi ::

x230 praviš ? Ti win 8.1 uspe driverje uštimat za touchscreen ?
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

kuglvinkl ::

win 10 laufa gor, vse dela. Pred tem je bil win 7, vse delalo.
Your focus determines your reallity

krneki0001 ::

tudi win 8.1 deluje
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

oemdzi ::

Pardon, ga bolj redko uporabljam, sem mislil da je x230, ampak je samo x200 :P Imam pa zvočnike Logitech x230 in mi je zato bila bolj domača cifra :D
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

čuhalev ::

Močno dvomim, da so imeli razmerje 16:10 leta 1992, bi pa zelo rad imel 4:3. :D

krneki0001 ::

oemdzi je izjavil:

Pardon, ga bolj redko uporabljam, sem mislil da je x230, ampak je samo x200 :P Imam pa zvočnike Logitech x230 in mi je zato bila bolj domača cifra :D


Na X200 tablet deluje touch screen v win 8.1 brez problemov. Vprašanje pa ali imaš touch screen na dotik s prsti ali s pisalom? (sam sem imel samo takega s pisalom) In ali imaš pisalo v redu, ali pa je potrebno zamenjat tisto konico na koncu pisala, da bo spet normalno delovalo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

deleted je izjavil:

Če bo tako kvalitetno zgrajen in trpežen, kot so bili Thinkpadi svoje cajte, kupim brez pomisleka.

Thinkpadi so še danes trpežni ...

ProGTX je izjavil:

Imam Lenovo in mi tisti miškini gumbi na vrhu trackpada prav nič ne odgovarjajo - tako njih kakor rdečega gumba prav nikoli ne uporabljam. Raje bi se želel, da bi več površine namenili trackpadu. Je pa tipkovnica kvalitetna, prav tako bi si želel, da bi več proizvajalcev vgrajevalo bralce prstnega odtisa. Torej tale predlagani prenosnik ni zame, mislim pa, da jim bo uspelo najti dovolj navdušencev.

Večina dolgoletnih uporabnikov Thinkpada raje izklopi touchpad in uporablja ščegetavček ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Kaj ::

Je bil tole en podoben model?

Čeprav zgleda mal debelejši...

AndrejO ::

čuhalev je izjavil:

Močno dvomim, da so imeli razmerje 16:10 leta 1992, bi pa zelo rad imel 4:3. :D

16:10 je danes verjetno lažje dobiti, kot pa 4:3. Če ne zaradi drugega, pa zato, ker se jih še vedno izdeluje za Apple.

Torej pragmatizem na delu.

krneki0001 ::

ProGTX je izjavil:

Imam Lenovo in mi tisti miškini gumbi na vrhu trackpada prav nič ne odgovarjajo - tako njih kakor rdečega gumba prav nikoli ne uporabljam. Raje bi se želel, da bi več površine namenili trackpadu. Je pa tipkovnica kvalitetna, prav tako bi si želel, da bi več proizvajalcev vgrajevalo bralce prstnega odtisa. Torej tale predlagani prenosnik ni zame, mislim pa, da jim bo uspelo najti dovolj navdušencev.



Saj so to naredili. Z xx40 verzijo (T440, T540, W540 in x240). Imaš ogromen trackpad. Ampak ga noben od dolgoletnih uporabnikov Thinkpadov ne mara in smo šli nazaj na xx30 verzijo. Jaz konkretno na X230.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

fujtajksel ::

iosox je izjavil:

Imam T500 in W520.
Za delo je bolj prijeten T500, ker ima bolj prijetne tipke, boljši layout tipkovnice in 16:10 zaslon.
Na sliki modernega dizajna je pa na žalost tipkovnica iz W520, ki je še vedno ok, samo na T500 je boljša.
Edini problem teh prenosnikov je teža... sploh W520 s 170W napajalnikom...


W serija ima težje napajalnike zato ker ima tudi bolj vroče proce in grafe. Za T500 imam en sexy majhen travel charger, ampak česa resnejšega ne bi nafutral.

Sicer tudi aktualni T in W niso sledili ultrabook trendu. In T500 je še 16:10, to so spremenili kasneje.

Se mi zdi hecno da se gredo neki retro, ko bi lahko preprosto naredili undo slabo sprejetih sprememb ali ponudili različne modele.

oldguy ::

fujtajksel je izjavil:

Se mi zdi hecno da se gredo neki retro, ko bi lahko preprosto naredili undo slabo sprejetih sprememb ali ponudili različne modele.


Exactly. Jaz bi rekel da gre za prikrit damage control ob (kot berem) precejšnjem polomu katastrofalne serije xx40.

Moj nasvet bi bil, naj se nehajo zajebavat in uničevat business-friendly funkcije na business line laptopu.

krneki0001 ::

T modeli imajo 65W ali pa 90W napajalnike, W modeli pa 90W in 170W.

Pa pri xx40 so zamenjali priključek za napajanje, ku je sedaj pravokoten in ne več okrogel.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Spock83 ::

Qushaak je izjavil:

Mi je precej všečen dizaj iz 1992. Samo pač zaslon čez celo površino. Pa ne vem, če je tole za roke dost gor naslonit. Vse ostalo je pa super - vojaško, tako kot mora biti (za razliko od vse teh iPi******). :)


Saj imaš že podobno robustno zadevo. Lahko bi rekli, da je Pansonic danes to kar je včasih IBM bil. ;)

Jupito ::

Klasična tipkovnica, ohišje, ki preživi par razstavljanj brez posledic, raje nekaj vijakov več, kot premalo, kompletna vrstica led indikatorjev spredaj, konektorji zadaj, ter stikala in gumbi, ki se ne majejo par mm v vse smeri. Kar se mene tiče, je to tisto, kar jim danes manjka. Retro dizajn in razmerje zaslona gor ali dol.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

lopov ::

Upam, da možakar "preživi" tako objavo na blogu. In kot rečeno, sploh ne rabijo veliko, da si povrnejo ugled -- T500 (16:10) v moderni verziji s tem, da je T500 tipkovnica že bolj upogljiva, tako da pride v upoštev tista od T61!

mtosev ::

bi imel ja, če cena ni pretirana in da ima ips screen in 16:10 ratio:))
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

MrStein ::

fujtajksel je izjavil:


Se mi zdi hecno da se gredo neki retro, ko bi lahko preprosto naredili undo slabo sprejetih sprememb ali ponudili različne modele.

No, lahko se strinjamo, da uma teh dizajnerjev ne bomo nikoli razumeli.
(a imajo po novem enak glupi razpored tipk, kot 90% konkurence?)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

LENOVO Thinpad ali HP Elitebook?

Oddelek: Kaj kupiti
497923 (6246) Invictus
»

Lenovo predstavil hibridni prenosni računalnik z dvema procesorskima arhitekturama

Oddelek: Novice / Procesorji
3412674 (10184) poweroff
»

Lenovo ThinkPad vs. HP EliteBook

Oddelek: Kaj kupiti
487413 (6282) oldguy
»

Prenosnik Lenovo zmore pol dneva na baterijah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5413701 (12097) Key Quest
»

IBM ThinkPad serije Z

Oddelek: Novice / Ostale najave
184335 (3423) PrimozR

Več podobnih tem