» »

Samsung se bo preusmeril na OLED, LCD-ji zgodovina

Samsung se bo preusmeril na OLED, LCD-ji zgodovina

Samsungova največja tovarna za proizvodnjo LCD-jev južno od Seula

vir: Bloomberg
Bloomberg - Južnokorejski elektronski gigant Samsung je danes potrdil predvidevanja iz prejšnjega tedna, da se umikajo iz proizvodnje LCD-jev. Ker je ta del proizvodnje že lani konstantno prideloval izgubo in ker obeti za prihodnja leta niso nič boljši, so se odločili oddvojiti proizvodnjo v novoustanovljeno podjetje Samsung Display, ki bo z boljšo odzivnostjo na spremembe na trgu poizkusilo iz proizvodnje LCD-jev izvleči dobiček.

Prvi bum proizvodnje in prodaje LCD-jev se je iztekel, ko je večina uporabnikov zanje zamenjala stare monitorje s katodno cevjo, drugi bum pa se je končal pred kratkim, ko se je končalo množično zamenjevanje starih televizorjev z LCD-ji. Zaradi tega se v prihodnosti pričakuje slabša prodaja LCD-jev, in sicer naj bi se trg do leta 2015 skrčil za osem odstotkov na 92 milijard dolarjev letno. Samsungov LCD-oddelek je že v lanskem letu pridelal 750 milijard vonov izgube (500 milijonov evrov), zato so v podjetju precej črnogledi. S podobnimi tegobami se spopadajo tudi ostali proizvajalci, zato se je Sony že decembra umaknil iz partnerstva Sony-Samsung za proizvodnjo LCD-jev, ki je trajalo sedem let.

V Samsungu so povedali, da se bodo v matičnem podjetju osredotočili na proizvodnjo zaslonov tehnologije OLED. Tod so številke in obeti bolj pozitivni, saj naj bi trg OLED do leta 2018 porasel za petkrat na 20 milijard dolarjev letno. Samsung bo tako letos za razvoj zaslonov porabil 6,6 bilijona vonov (4,4 milijarde evrov), od česar bo šel za LCD-je zanemarljiv delež, so povedali. Za OLED, kjer Samsung s 95-odstotnim tržnim deležem absolutno dominira, bodo šle tri četrtine. Medtem pa Samsung Display upa, da bodo na svojem uspešnejši, saj bodo laže načrtovali svojo strategijo in hitreje sprejemali poslovne odločitve, kakor če bi bili del velikana Samsung.

38 komentarjev

_Enterprise_ ::

no, končno se bo nekej začel premikat na tem področju

Tigercheck ::

a LED tehnologija je pa že postala zastarela :|
NA CESTI SI VZEMI ČAS, NE ŽIVLJENJA!

pumaxx ::

Tigercheck je izjavil:

a LED tehnologija je pa že postala zastarela :|

Led=LCD stvar je samo v osvetlitvi, žarnice ali led.

71GA ::

hudo hudo, hvala bogu, da je samsung dost velik, da si to upa :)

Tigercheck ::

OLED = organski LED, kar je S5 en podoben šmoren, najboljše bi bilo, da začnejo kar z OLET zasloni: http://www.engadget.com/2010/05/06/orga...
http://www.nanowerk.com/spotlight/spoti...

pumaxx je izjavil:

Led=LCD stvar je samo v osvetlitvi, žarnice ali led.
NA CESTI SI VZEMI ČAS, NE ŽIVLJENJA!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

No če bojo začel delat oled zaslone z dodatnimi beli pixli in brez te pentile matrike, pol bo tole še kr obetavn.
#brezpodpisa

nOrO ::

Končno. Sem kar nervozen postajal ob pogledu na vse te izide 3d-takih in 3d-drugačnih LED-gor in LED-dol super-duper LCDjev. Razen malenkostnih izboljšav, pa napredka skoraj, da ni bilo.

Relanium ::

Upam da jim rata.
Sem eden izmed mnogih, ko sem zamenjal katodnega 15-ko za njihov 226BW, takrat je bil to res prav zverinski monitor, imel ga je pa vsak drug čeprav je imel ceno od 80.000 takratnjih tolarjev naprej.

Še danes delujejo vsi pixli :D

Pluser ::

za OLET je še prehitro ker morjo tehnologijo postopoma v javnost dati da se čim več denarja iztrži ker se jim gre večinoma za denar .

Dr_M ::

Vec miljard $ vlozijo v razvoj in potem se jim gre le za denar?!
Ja hudica, a bodo zastonj talal?

Pluser ::

Dr_M je izjavil:

Vec miljard $ vlozijo v razvoj in potem se jim gre le za denar?!
Ja hudica, a bodo zastonj talal?


ja logično ,da vložijo več milijard ,če pol še nastane velik več milijard kot vložijo . Samo tu se mi ne zdi pošteno da tisti denar premalo razdelijo med delavce ker tisti ki kaj izumi iznajde vodi vse skupaj si ne zasluži več denarja ker eden brez drugega ne morejo ničesar vsak je isto pomemben ,čeprav je od enega odvisno veliko več ljudi lahko .

roCkY ::

Koliko patentov manjka Applu, da ga bo lahko naredil in bil konkurenčen? je prvo vprašanje, ki mi je prišlo na misel ob prebiranju naslova.
Nisem mislil, da bodo LCD tako hitro v zgodovino porinili. Tole se bere kot da bo zadeva šla dobesedno čez prepad. No plazme se lepo upirajo. Tole jih bo pa verjetno le pokopalo? Ali pa bo treba 3,4 sezone, da bo kaj razlike videti.
Življenska doba plazem LED/LCD je?? eni pravijo proti 100000 uram. Torej zlepa še ne bo potrebe menjat razen tisto kar se stolče (telefoni, talice po novem).

Kaj pride za OLED?

SuperVeloce ::

pumaxx je izjavil:

Tigercheck je izjavil:

a LED tehnologija je pa že postala zastarela :|

Led=LCD stvar je samo v osvetlitvi, žarnice ali led.

Ne, konvencionalen ali led backlight sta postavljena pred zelo podobno matriko. OLED pa je čisto druga zgodba, pixel je sam vir svetlobe. Tako da ja, da malo popravim Tigerčka, LCD je zastarela tehnologija...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Relanium ::

Pluser je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Vec miljard $ vlozijo v razvoj in potem se jim gre le za denar?!
Ja hudica, a bodo zastonj talal?


ja logično ,da vložijo več milijard ,če pol še nastane velik več milijard kot vložijo . Samo tu se mi ne zdi pošteno da tisti denar premalo razdelijo med delavce ker tisti ki kaj izumi iznajde vodi vse skupaj si ne zasluži več denarja ker eden brez drugega ne morejo ničesar vsak je isto pomemben ,čeprav je od enega odvisno veliko več ljudi lahko .

Sprašujem se, koliko si star...
Pa ST je malo bolj vseslovenski, zato tudi priporočam bolj pravilno slovenščino, ne pa tak ku v Kujincah pa Ločah guvurjmu ;)

Pa ni problem denar med razvojniki in delavci, problem je med vsemi skupaj in ekonomisti/upravo ponavadi.

PrimozR ::

1. izumitelji, kot rečeno, prje dobijo premalo kot preveč denarja.
2. koliko je vreden človek, ki je zadevo izumil in je praktično edini (oz. eden redkih) na svetu, ki to zna? Koliko je vreden delavec, ki mu rečeš 'tole vtakni sem noter, 1000x na dan' in ga takšnega dela naučiš v enem dnevu?

Zato so takšne razlike v plačah.

fpbs ::

Na letošnjem CES sta Samsung in LG predstavila svoje 55" OLED televizorje. LG je za ta televizor dobil tudi nagrado najboljšega izdelka sejma: http://www.lg.com/us/ces/index
LG obljublja, da bodo njihovi OLEDi na tržišču že letos poleti. Cena pa naj bi bila okrog 8000$. Pri Samsungu pa napovedujejo prve OLED televizorje nekje sredi leta 2013.
Vsekakor pa LCDeji še lep čas ne bodo zgodovina.

Zheegec ::

Me wants 4k!!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kuglvinkl ::

Zheegec je izjavil:

Me wants 4k!!


Jap, jaz tudi.

PrimozR ::

Mja, 4k OLED na ~24 colah. Okej, 27 je passable :)

Sploh fino bi bilo pa, da bi naredili nekaj v 16:10. Ampak to so verjetno samo pobožne želje...

krho ::

Jaz pa ne, ker je to še večje sranje kot 16:9.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Dr_M ::

Zakaj pa?
16:10 je se edino uporabno, kar se da dobit.

kuglvinkl ::

krho je izjavil:

Jaz pa ne, ker je to še večje sranje kot 16:9.


ID maš nižji kot jest, pomen da si tle od začetka. In prbiješ, da je neki stranje? D'fcuk?

PrimozR ::

krho je izjavil:

Jaz pa ne, ker je to še večje sranje kot 16:9.

Predvidevma, da ciljaš na Alienov post, ker je rekel 'jaz si želim 4k' (slovnično je to edina možnost, moj post pač ni tako sestavljen, da bi nanj lahko odgovarjal z 'jaz pa ne'). Po tvoje je torej 4k večje sranje od 16:9?
1. višja resolucija je sranje? Rly? Potem si na kaj, 640 x 480 desktopu?
2. kako lahko sploh primerjaš resolucijo in aspect ratio? Običajno se primerja dve stvari iz istega področja (torej 16:10 in 16:9 npr.).

krho ::

Dejansko sem odgovarjal ALIEn3001u in kuglvinklu. PIPIjevega odgovora še nisem videl. Ja na žalost je kljub temu, da je ločljivost višja zadeva slabša, ker je ekran še bolj pravokoten, kot 16:9. Če bo razmerje stranic 16:10, potem zadevo pozdravljam drugače ne.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

nekikr ::

Tu se pa strinjam, 16:10 je še ok, 16:9 mi pa nikakor ne potegne. Ne na 24" ne na 27". TV je še ok, tam naj bo tako, na računalniških zaslonih naj pa uvedejo 16:10 nazaj :) In seveda 4k, iBuy :)

Zheegec ::

Preveč se sekirate s temi formati. Pa preveč ste navajeni na stare monitorje. Sam sem tudi zadovoljen s svojima 16:10 monitorjema, ampak tudi pri 16:9 me zanima le in samo ločljivost oz DPI.
Pa mimogrede, bolj wide je za ljudi zgodovinsko gledano bolj naravno in prilagojeno :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

S 16:9 bi se zadovoljil le z 2560x1440 (ali vec), z manj pa nikakor.:)
No, za tv je useeno, za monitor pa nikakor ne.

PrimozR ::

krho je izjavil:

Dejansko sem odgovarjal ALIEn3001u in kuglvinklu. PIPIjevega odgovora še nisem videl. Ja na žalost je kljub temu, da je ločljivost višja zadeva slabša, ker je ekran še bolj pravokoten, kot 16:9. Če bo razmerje stranic 16:10, potem zadevo pozdravljam drugače ne.

Saj veš, da je standardov 4k ločljivosti ene par, mislim da celo štirje? :)

Ampak brez skrbi, ker bojo šparali cente bodo proizvajalci ekranov seveda steklo rezali v 16:9 (če bo postopek izdelave podoben LCD-jem). Raja to pač kupuje, valda je kul!! :P

Dr_M je izjavil:

S 16:9 bi se zadovoljil le z 2560x1440 (ali vec), z manj pa nikakor.:)
No, za tv je useeno, za monitor pa nikakor ne.

Mah, tudi na 1920 x 1080 bi se verjetno navadil, če ne bi bil že navajen na x1200. Sicer pa ja, 2560 x 1440 or bust! :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Dr_M ::

Ma jest se zdej gledam 5:4 (1280x1024), 1680x1050 monitor imam samo za filme in igre.

SuperVeloce ::

PrimozR je izjavil:

Mja, 4k OLED na ~24 colah. Okej, 27 je passable :)

Sploh fino bi bilo pa, da bi naredili nekaj v 16:10. Ampak to so verjetno samo pobožne želje...

Bi bilo lepo, jaz ravno zaradi cen 16:10 še vedno vztrajam na svojem 22', drugače bi že zdavnaj 27' padla.

krho je izjavil:

Jaz pa ne, ker je to še večje sranje kot 16:9.

Ne, ne, ne in NE! Razen če gledaš filme, youtube in serije nonstop

Dr_M je izjavil:

Zakaj pa?
16:10 je se edino uporabno, kar se da dobit.

Tako. Je pa sranje s cenami 1920x1200. Če pa hočeš 16:9 kaj več kot 1080 pik v višino, moraš avto prodat.

Pa mimogrede, bolj wide je za ljudi zgodovinsko gledano bolj naravno in prilagojeno

To je res, a le če hočeš z očmi zajeti celo sliko, kot recimo film.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

krho ::

Problem je, da se bo kljub temu, da je na voljo več ločljivosti uporabila širša kot 16:9...
I did check the native resolution, and while I'm not sure if all 4K displays will use the same resolution, this particular panel was running at 4096x2160, so it's even wider than the current 16:9 aspect ratio panels (and closer to cinema resolutions); thankfully, with 2160 vertical pixels, I'm not sure many will complain about the loss of height.
I will :). Vir
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

PrimozR ::

SuperVeloce je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Mja, 4k OLED na ~24 colah. Okej, 27 je passable :)

Sploh fino bi bilo pa, da bi naredili nekaj v 16:10. Ampak to so verjetno samo pobožne želje...

Bi bilo lepo, jaz ravno zaradi cen 16:10 še vedno vztrajam na svojem 22', drugače bi že zdavnaj 27' padla.

krho je izjavil:

Jaz pa ne, ker je to še večje sranje kot 16:9.

Ne, ne, ne in NE! Razen če gledaš filme, youtube in serije nonstop

Dr_M je izjavil:

Zakaj pa?
16:10 je se edino uporabno, kar se da dobit.

Tako. Je pa sranje s cenami 1920x1200. Če pa hočeš 16:9 kaj več kot 1080 pik v višino, moraš avto prodat.

Pa mimogrede, bolj wide je za ljudi zgodovinsko gledano bolj naravno in prilagojeno

To je res, a le če hočeš z očmi zajeti celo sliko, kot recimo film.

Poceni avto... Najcenejši 2560 x 1440 je Dell U2711, ki te v Avstriji pride dobrih 500, okrog 550 €. Sicer smo pa o sranju in 16:9 že dognali, da je bila mišljena 4k resolucija in ne razmerje 16:10.

krho je izjavil:

Problem je, da se bo kljub temu, da je na voljo več ločljivosti uporabila širša kot 16:9...
I did check the native resolution, and while I'm not sure if all 4K displays will use the same resolution, this particular panel was running at 4096x2160, so it's even wider than the current 16:9 aspect ratio panels (and closer to cinema resolutions); thankfully, with 2160 vertical pixels, I'm not sure many will complain about the loss of height.
I will :). Vir

Jah upoštevaj, da gre za 40+ colski TV in ne desktop monitor. Že zdaj lahko dobiš 21:9 Phillipsa, po drugi strani pa na srečo še vedno lahko kupiš tudi 16:10 desktop monitor za dober denar - Della U2412M a ~300 €, 30'' so pa žal po jurja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jst ::

Jaz se pridružujem 16:10 taboru. Ker sem programer, mi količina vrstic kode, ki jo vidim, pomeni višjo produktivnost, tudi na drugem monitorju, kjer imaš formo ali pa SDK.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

dzinks63 ::

Zarotiraj monitor za 90°. 1080x1920 je zelo lepa površina. Za dolžino kode ti bo najbrž 1080 dovolj, za št. vrstic boš pa imel veliko več prostora kot pri klasični postavitvi monitorja.

modicr ::

kuglvinkl je izjavil:

Zheegec je izjavil:

Me wants 4k!!

Jap, jaz tudi.


EIZO FDH3601 (razmerje 17:9)
http://myemail.constantcontact.com/News...
"has full 4K x 2K (4096 x 2160) native resolution across its 36.4-inch screen"
(c) nisem patentiran

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: modicr ()

black ice ::

Cena? Sitnica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: black ice ()

Opkow ::

Sem pri kolegu bral na neki strani o tem Eizo monitorju... Pisalo je, da bo priblizno 35.000 $. :)

Jst ::

Za igrice bo ravno pravšnji. :) Solitare bo vedno v memoriju. hehe
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Japonski proizvajalci elektronike v hudih težavah

Oddelek: Novice / Rezultati
196624 (4865) zmaugy
»

Kazuo Hirai bo novi Sonyjev izvršni direktor

Oddelek: Novice / Ostale najave
94753 (4043) FiR3F0X
»

Sony, Hitachi in Toshiba združujejo oddelke za LCD v podjetje Japan Display

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
238168 (6944) Jst
»

Katodni televizorji v izumiranju

Oddelek: Novice / Ostale najave
476579 (4822) javaman

Več podobnih tem