bit-tech.net - Microsoft se s prihajajočim Windows 7 vrača nazaj k Windows koreninam, saj bodo prvič po letu 1995, ko so izdali Windows 95 (ter ostale tri po letnicah poimenovane verzije, 98, Millenium in 2000, katerim sta sledila poimenovana XP in Vista), novo verzijo operacijskega sistema označili z številko. Windows 3.11 bo torej sledil Windows 7.
Za to so se odločili zaradi relativno nerednega izdajanja operacijskih sistemov (letnice s tem odpadejo), menijo pa tudi da neko ime ne bi prikazalo pravega namena Windows 7. Ta pravi namen pa je ostati trdno zasidrani v smernicah Viste, obenem pa graditi na njej in dodajati nove funkcije, z čimer bi bodoči(/-e) operacijski(/-e) sistem(e) ponesli na naslednji nivo.
Zato, pravi Mike Nash, podpredsednik oddelka za upravljanje z izdelki, je poimenovanje Windows 7 smiselno, poleg tega pa še dodaja, da ima Microsoft v prihodnje namen izdajati različice operacijskih sistemov bolj pogosto.
Mogoče bo pa Windows 7 to, kar bi morala biti Vista in bo situacija podobna kot z Windows 2000 in XP - prehod z relativno na popolnoma uporaben operacijski sistem.
Novice » Operacijski sistemi » Windows 7 se bo imenoval ... Windows 7
omega3 ::
Mogoče bo pa Windows 7 to, kar bi morala biti Vista in bo situacija podobna kot z Windows 2000 in XP - prehod z relativno na popolnoma uporaben operacijski sistem.
Flamewar in 10...9...8...7...6...5... (hours). Zgleda da vsi nakladači spijo.
Luštno ime. Čisto po meri za oglaševalske pravljice.
Sicer pa, za popestritev, MS bi se lahko naučil kakšne lekcije od odprtokodne skupnosti, po desetletju in pol razvoja bi bilo zanimivo videt Windows v0.7.2.6b4. Bi ga ljudje bolj resno jemali.
edit: Dodal on-topic komentar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: omega3 ()
opeter ::
Ne, ravno ta ničla spredaj bi v očeh "navadnih" uporabnikov pomenilo, da program ni dokončan. Poglej Applov MacOS desetko. Sprednja cifra (10.) se že vleče 8 let. Zato pa se spreminja druga.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
BigWhale ::
Lustno ime? Hehe. Software je poimenovan s stevilkami ze od pamtiveka. Zdej je pa to kr naenkrat lustno? Hehe.
]Trix[ ::
Za Visto bi bla boljša primerjava z Windows ME.
Conscience is what hurts when everything else feels so good.
Bellzmet ::
Ja zgleda, da so v preteklih letih, ko so začeli delati nov OS, opazili, da ga bodo delali še mnogo let in so potem raje izdali nekakšno beta verzijo in jo poimenovali Vista. Sedaj bo pa kmalu prišla res prava verzija novih Windowsov.
Upam, da bomo ob izidu res lahko častno upokojili XP in se premaknili naprej.
lp
Upam, da bomo ob izidu res lahko častno upokojili XP in se premaknili naprej.
lp
jest10 ::
Windows 2000 in XP - prehod z relativno na popolnoma uporaben operacijski sistem.
2000 da je bil relativno uporaben? Slab hec je to...
imagodei ::
opeter> "... Sprednja cifra (10.) ..."
Cifra je enomestna številka med 0..9.
jest10> "2000 da je bil relativno uporaben? Slab hec je to... "
V kolikor je tole kritika (v smislu, da je bil win2k manj kot relativno uporaben), potem moram žal ugotoviti, da se spet oglašate tisti, ki niste preveč podkovani o tem, kaj je uporabnost operacijskih sistemov.
Cifra je enomestna številka med 0..9.
jest10> "2000 da je bil relativno uporaben? Slab hec je to... "
V kolikor je tole kritika (v smislu, da je bil win2k manj kot relativno uporaben), potem moram žal ugotoviti, da se spet oglašate tisti, ki niste preveč podkovani o tem, kaj je uporabnost operacijskih sistemov.
- Hoc est qui sumus -
snow ::
Upam, da bo na enakem računalniku delal vsaj tako hitro kot WinXP.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
BigWhale ::
windows 7 je ubistvu 6.1 .... tolk o točnem poimenovanju....
Je res?
Windows 3.11
Windows 95 / Windows 98
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
A ni slo nekak tko? A vista je zdaj Windows 5?
Mavrik ::
OS Name: MicrosoftR Windows Vistat Ultimate
OS Version: 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
Na tole je mislil ;)
Namreč: Windows 7 razvojna različice nosijo številko verzije 6.1 in bo jo nosila najverjetneje tudi končna različica (glede na to da bo stvar samo nadgrajena Vista).
OS Version: 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
Na tole je mislil ;)
Namreč: Windows 7 razvojna različice nosijo številko verzije 6.1 in bo jo nosila najverjetneje tudi končna različica (glede na to da bo stvar samo nadgrajena Vista).
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
MrStein ::
Metat 2000 in Visto v isti koš ???
2000 je bil daleč najboljši Windows, ko je ven prišel. Milijonkrat boljši od DOS based crap (serija 9x, če je kdo alergičen na omembo DOS) in z krepkimi in očitnimi izboljšavami glede na NT4. (razen, da več ni hotel RAID naredit na MBR particije)
Čak, a ni par vrstic višje pisalo, da ne bodo uporabili letnic v imenu, ker preredko izhaja ???
2000 je bil daleč najboljši Windows, ko je ven prišel. Milijonkrat boljši od DOS based crap (serija 9x, če je kdo alergičen na omembo DOS) in z krepkimi in očitnimi izboljšavami glede na NT4. (razen, da več ni hotel RAID naredit na MBR particije)
a ima Microsoft v prihodnje namen izdajati različice operacijskih sistemov bolj pogosto.
Čak, a ni par vrstic višje pisalo, da ne bodo uporabili letnic v imenu, ker preredko izhaja ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
BigWhale ::
OS Name: MicrosoftR Windows Vistat Ultimate
OS Version: 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001
Na tole je mislil ;)
Namreč: Windows 7 razvojna različice nosijo številko verzije 6.1 in bo jo nosila najverjetneje tudi končna različica (glede na to da bo stvar samo nadgrajena Vista).
No saj. Zdelo se mi je, da je Windows Vista bil Windows 6. Zato sem spraseval, ce ne bo Windows 7 v resnici tudi Windows 7.x
Potem zgleda, da bo tako, kot je bilo z 95/98. Windows 7 bo samo mal bolj dodelana Vista?
Mavrik ::
Potem zgleda, da bo tako, kot je bilo z 95/98. Windows 7 bo samo mal bolj dodelana Vista?
Točno tako. Zadeva bo v bistvu dodelana Vista. Po moje se gre bolj ali manj za MSjev odgovor na trenutni ugled Viste, kjer bodo izdali izboljšan, a ne pretirano spremenjen sistem zaradi tega, ker folk bluzi bedarije o Visti in se bodo tako poskušali tega znebiti.
Novosti pa so predsem bolj s strani poliranja: vgrajeni programi dobijo Officev "Ribbon" interface (Paint, Wordpad...), UAC ma nastavitve za stopnjo teženja, nov Media Center pa še takšne malenkosti.
Govori se pa nekaj tudi o morebitni modularnosti sistema, kjer bi v bistvu namesto kupa izdaj imel eno "Core" izdajo za zelo nizko ceno, potem pa dokupoval module (WMC, podpora domenam, DVD Maker ipd...), ki jih rabiš.
The truth is rarely pure and never simple.
Person ::
A ni Windows Server 2008 v bistvu 6.1?
Torej bo res 7.0 ali pa 6.2 :)
Torej bo res 7.0 ali pa 6.2 :)
Let's make something useful!
Izi ::
Tukaj so verzije programa in komercialna imena, da se ne boste kregali.
Verzija 1.01 - Windows 1.01
Verzija 2.03 - Windows 2.03
Verzija 2.11 - Windows 2.11
Verzija 3.0 - Windows 3.0
Verzija 3.1 - Windows 3.1x
Verzija 3.1 - Windows For Workgroups 3.1
Verzija NT 3.1 - Windows NT 3.1
Verzija 3.11 - Windows For Workgroups 3.11
Verzija 3.2 - Windows 3.2 (izdan samo na Kitajskem)
Verzija NT 3.5 - Windows NT 3.5
Verzija NT 3.51 - Windows NT 3.51
Verzija 4.0.950 - Windows 95
Verzija NT 4.0.1381 - Windows NT 4.0
Verzija 4.10.1998 - Windows 98
Verzija 4.10.2222 - Windows 98 SE
Verzija NT 5.0.2195 - Windows 2000
Verzija 4.90.3000 - Windows Me
Verzija NT 5.1.2600 - Windows XP
Verzija NT 5.2.3790 - Windows Server 2003
Verzija NT 5.2.3790 - Windows XP Professional x64 Edition
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Vista
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Server 2008
Verzija NT 6.1.6801 (M3 beta release)- Windows 7
Verzija NT ??? - Windows Strata (codenamed Cloud)
To so najnovejše verzije z vštetimi servisnimi paketi.
Windows Server 2008 je popolno isto kot Vista, samo, da je namenjen serverjem.
Avtor članka nima pojma o Windows, ker so bila ravno Windows 2000 daleč najboljši Windows v tistem času in so jim vsi peli hvalo.
Windows XP so samo malenkost popravljeni Windows 2000
Največja polomija so bili Windows ME, ki jih je takrat že povozil čas, saj so bili še na starem motorju brez NT oznake.
Nove verzije z velikanskimi preskoki so dejansko samo:
Verzija 1.01 - Windows 1.01
Verzija 2.03 - Windows 2.03
Verzija 3.0 - Windows 3.0
Verzija NT 3.1 - Windows NT 3.1 (za NT je bilo tukaj še prezgodaj zato je bila revolucija šele z Windows 2000, zato ta verzija nima svoje številke)
Verzija 4.0.950 - Windows 95
Verzija NT 5.0.2195 - Windows 2000
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Vista
Če pravilno preštejete imamo 7 različnih verzij, ampak NT 3.1 se ne šteje kot svoje verzija, saj so takrat šele eksperimentirali z NT tehnologijo.
Vse ostale verzije so samo malenkostni popravki bugov in nekaj kozmetike.
Windows Vista je začetnik popolnoma nove 6 serije in kot tak ima precej porodnih težav. Tudi SP1 še ni pobil vseh žužkov.
Čudno bi bilo, če nebi verzija 6 doživela svojega izboljšanega naslednika.
Trenutno so z Windows 7 pri verziji 6.1.6801, gre za M3 beta verzijo, kar kaže, da gre samo za malenkostne popravke Viste.
Ne ve se še, če bodo ob izidu verzijo spremenili kar na 7, vsaj po pravilih tega ne bi smeli narediti, saj gre dejansko za verzijo 6.1
Edino slaba prodaja Viste, ki kar noče nadomestiti zastarelih XP-jev bi znala biti razlog, da bodo prekršili pravila in verzijo 6.1 nepravično preimenovali kar v novo verzijo 7.0.
Windows Strata oz. trenutno še Cloud, bi si bolj zaslužil novo verzijo, saj ga dejansko delajo precej na novo.
Verzija 1.01 - Windows 1.01
Verzija 2.03 - Windows 2.03
Verzija 2.11 - Windows 2.11
Verzija 3.0 - Windows 3.0
Verzija 3.1 - Windows 3.1x
Verzija 3.1 - Windows For Workgroups 3.1
Verzija NT 3.1 - Windows NT 3.1
Verzija 3.11 - Windows For Workgroups 3.11
Verzija 3.2 - Windows 3.2 (izdan samo na Kitajskem)
Verzija NT 3.5 - Windows NT 3.5
Verzija NT 3.51 - Windows NT 3.51
Verzija 4.0.950 - Windows 95
Verzija NT 4.0.1381 - Windows NT 4.0
Verzija 4.10.1998 - Windows 98
Verzija 4.10.2222 - Windows 98 SE
Verzija NT 5.0.2195 - Windows 2000
Verzija 4.90.3000 - Windows Me
Verzija NT 5.1.2600 - Windows XP
Verzija NT 5.2.3790 - Windows Server 2003
Verzija NT 5.2.3790 - Windows XP Professional x64 Edition
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Vista
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Server 2008
Verzija NT 6.1.6801 (M3 beta release)- Windows 7
Verzija NT ??? - Windows Strata (codenamed Cloud)
To so najnovejše verzije z vštetimi servisnimi paketi.
Windows Server 2008 je popolno isto kot Vista, samo, da je namenjen serverjem.
Avtor članka nima pojma o Windows, ker so bila ravno Windows 2000 daleč najboljši Windows v tistem času in so jim vsi peli hvalo.
Windows XP so samo malenkost popravljeni Windows 2000
Največja polomija so bili Windows ME, ki jih je takrat že povozil čas, saj so bili še na starem motorju brez NT oznake.
Nove verzije z velikanskimi preskoki so dejansko samo:
Verzija 1.01 - Windows 1.01
Verzija 2.03 - Windows 2.03
Verzija 3.0 - Windows 3.0
Verzija NT 3.1 - Windows NT 3.1 (za NT je bilo tukaj še prezgodaj zato je bila revolucija šele z Windows 2000, zato ta verzija nima svoje številke)
Verzija 4.0.950 - Windows 95
Verzija NT 5.0.2195 - Windows 2000
Verzija NT 6.0.6001 - Windows Vista
Če pravilno preštejete imamo 7 različnih verzij, ampak NT 3.1 se ne šteje kot svoje verzija, saj so takrat šele eksperimentirali z NT tehnologijo.
Vse ostale verzije so samo malenkostni popravki bugov in nekaj kozmetike.
Windows Vista je začetnik popolnoma nove 6 serije in kot tak ima precej porodnih težav. Tudi SP1 še ni pobil vseh žužkov.
Čudno bi bilo, če nebi verzija 6 doživela svojega izboljšanega naslednika.
Trenutno so z Windows 7 pri verziji 6.1.6801, gre za M3 beta verzijo, kar kaže, da gre samo za malenkostne popravke Viste.
Ne ve se še, če bodo ob izidu verzijo spremenili kar na 7, vsaj po pravilih tega ne bi smeli narediti, saj gre dejansko za verzijo 6.1
Edino slaba prodaja Viste, ki kar noče nadomestiti zastarelih XP-jev bi znala biti razlog, da bodo prekršili pravila in verzijo 6.1 nepravično preimenovali kar v novo verzijo 7.0.
Windows Strata oz. trenutno še Cloud, bi si bolj zaslužil novo verzijo, saj ga dejansko delajo precej na novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
user427615 ::
Mogoče bo pa Windows 7 to, kar bi morala biti Vista in bo situacija podobna kot z Windows 2000 in XP - prehod z relativno na popolnoma uporaben operacijski sistem.
Tale primerjava bi bila po moje ustreznejša v primeru Windows Milleniun vs. Windows 2000.
MrStein ::
Joj, ne že spet "novi Windows MORA bit počasnejši".
(pol pa seveda polovica trdi obratno, da je vseeno hitrejši)
(pol pa seveda polovica trdi obratno, da je vseeno hitrejši)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
ALT ::
hja a ni logično da 6 let star računalnik pa ja ne more poganjat čisto novega OSa? ne rečem da ima novo mašino na kateri uporablja xpje, da pa pričakuješ da bo star računalnik delal enako hitro z novim osom, kot dela 2 generacije star os je pa nesmisel...
we_are_borg ::
To cifro so skoraj izbrali naključno zaradi lažjega trženja.Po par service packih,se bo preimenoval Windows 10 in nato tržil ko kulski OS X.
Windows X
Windows X
death is irrelevant
Matevžk ::
Samo moja dva offtopic centa:
Nov OS, če vmes ne pride do kakšnih bistvenih arhitekturnih sprememb, bi moral z lahkoto delovati na starem računalniku, seveda z izključenimi nekaterimi naprednimi funkcijami. In konkretno Windows XP na marsikaterem starem računalniku (8-10 let starem) po mojih izkušnjah deluje bistveno bolj tekoče kot Windows 98. Seveda po izključitvi vse šminke.
Z Visto nimam izkušenj in ne vem povedati ničesar.
Nov OS, če vmes ne pride do kakšnih bistvenih arhitekturnih sprememb, bi moral z lahkoto delovati na starem računalniku, seveda z izključenimi nekaterimi naprednimi funkcijami. In konkretno Windows XP na marsikaterem starem računalniku (8-10 let starem) po mojih izkušnjah deluje bistveno bolj tekoče kot Windows 98. Seveda po izključitvi vse šminke.
Z Visto nimam izkušenj in ne vem povedati ničesar.
lp, Matevžk
imagodei ::
Matevžk> "In konkretno Windows XP na marsikaterem starem računalniku (8-10 let starem) po mojih izkušnjah deluje bistveno bolj tekoče kot Windows 98. Seveda po izključitvi vse šminke."
mhm, pajade... Če tej tvoji trditvi dodaš še "... in brez naloženih service packov", potem se pa lahko že celo strinjam.
Poskusi furat WinXP SP2 na eni 8 let stari mašini s 128MB RAMa. Bohnedej na manj.
mhm, pajade... Če tej tvoji trditvi dodaš še "... in brez naloženih service packov", potem se pa lahko že celo strinjam.
Poskusi furat WinXP SP2 na eni 8 let stari mašini s 128MB RAMa. Bohnedej na manj.
- Hoc est qui sumus -
snow ::
hja a ni logično da 6 let star računalnik pa ja ne more poganjat čisto novega OSa? ne rečem da ima novo mašino na kateri uporablja xpje, da pa pričakuješ da bo star računalnik delal enako hitro z novim osom, kot dela 2 generacije star os je pa nesmisel...
Meni to ni logično. Nov OS mora biti vsaj toliko hiter kot stari, poleg tega pa ponujat dodatne zmogljivosti. Dodatne zmogljivosti lahko načeloma upočasnijo računalnik, ampak zakaj nebi bilo opcije, da jih lepo izklopiš in imaš raketo. Zakaj bi potem sploh šel na počasnejši OS? Zaradi slabše podpore hardwara in programske opreme? Aja... zaradi nekih blaznih 'fićrjev'.
V znanstveno-raziskovalnem delu se zelo otepamo Viste - nova naprava (vredna 100+ k€) pač štrajkala tako in drugače. Alpa računalnik. Al nekaj. Pa še ene 3x počasnejši so bili zagoni računalnika, logini itd. itd. "No gain, just pain".
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
imagodei ::
Drugače pri major edicijah novega SW-ja ni ravno pričakovano, da bo v vseh pogledih hitrejši od prejšnje verzije. To mora biti jasno.
Konec koncev se izkorišča večja moč procesorjev, ki so v tistem trenutku na tržišču. Definitivno so bili Win 3 bistveno manj sistemsko zahtevni, kot Win XP ali Vista. Sistemska sredstva se v veliki meri trošijo ravno na račun šminke in udobja dela. Vista ima npr. zaradi indeksiranja izjemno hitro iskanje. Pri današnjem HW-ju kakih bistvenih upočasnitev na račun tega ne opazimo; pa probajmo to izvesti na enem 8 let starem računalniku: vsak normalen človek bo indeksiranje nemudoma izklopil.
Zaradi same varnosti je jasno, da ne bi smeli pričakovat bistvene upočasnitve glede na prejšnje verzije: nekaj 1000 vrstic dodatne programske kode ne more kaj toliko upočasnit nekega dela OS-a, da ne bi novejši HW mogel tega kompenzirat. Tako da, ja - uporabnikom na splošno je ful všeč, da se vse bliska, da se indeksira, zato da potem nek file najdejo v 2 sekundah namesto v desetih, da se Word odpira 1 sekundo namesto 3...
Po drugi strani je pa tako - RAM in CPU cikli so zato, da se trošijo. Če resurse rabi neka aplikacija, OS nima kaj ružit po disku in prekladat podatkov gor pa dol po RAMu. Če pa PC idla, je pa pravzaprav vsak prazen cikel popolnoma brezvezna izguba sistemskih virov.
Konec koncev se izkorišča večja moč procesorjev, ki so v tistem trenutku na tržišču. Definitivno so bili Win 3 bistveno manj sistemsko zahtevni, kot Win XP ali Vista. Sistemska sredstva se v veliki meri trošijo ravno na račun šminke in udobja dela. Vista ima npr. zaradi indeksiranja izjemno hitro iskanje. Pri današnjem HW-ju kakih bistvenih upočasnitev na račun tega ne opazimo; pa probajmo to izvesti na enem 8 let starem računalniku: vsak normalen človek bo indeksiranje nemudoma izklopil.
Zaradi same varnosti je jasno, da ne bi smeli pričakovat bistvene upočasnitve glede na prejšnje verzije: nekaj 1000 vrstic dodatne programske kode ne more kaj toliko upočasnit nekega dela OS-a, da ne bi novejši HW mogel tega kompenzirat. Tako da, ja - uporabnikom na splošno je ful všeč, da se vse bliska, da se indeksira, zato da potem nek file najdejo v 2 sekundah namesto v desetih, da se Word odpira 1 sekundo namesto 3...
Po drugi strani je pa tako - RAM in CPU cikli so zato, da se trošijo. Če resurse rabi neka aplikacija, OS nima kaj ružit po disku in prekladat podatkov gor pa dol po RAMu. Če pa PC idla, je pa pravzaprav vsak prazen cikel popolnoma brezvezna izguba sistemskih virov.
- Hoc est qui sumus -
ALT ::
snow, ta tvoja teorija enostavno ne drzi. za nove OSe je pač potrebno imeti ustrezen hardware.. mogoče se da generacijo ali dve novejšega, ki ga btw čisto okrneš, postaviti na stari računalnik, ampak ne govori da bi OSi morali biti le hitrejši in manj požrešni.. Visto ne moreš naložiti na 10 let star računalnik, ker niti nima tolko diska da bi jo inštaliral gor. ravno tako ne moreš naložit Viste ali XPjev na mašino ki ima 64mb ali clo 32mb rama.. pač zadeve rabjo boljši hw.. ti pa trdiš,da bi M$ moral windows 7 naredit tako, da bi ga lahko poganjal na 486 z 8mb rama.. hardware gre naprej, zakaj nebi tudi OS? strinjam se da ne sme zažirati preveč resorsov in zaradi tega delat spodoben računalnik počasen, ne moreš pa pričakovati da bo zadeva vedno manjša, manj požrešna, hitrejša itd..
tvoj argumen o slabši podpori na novem OSu je pa totalno zgrešen.. res je da na začetku obstajajo problemi z podporo, čez nekaj časa pa je vse porihtano in se začne problem pojavljat pri starih OSih, katere novi hardware ne podpira.. po tvoje bi zopet blo najboljše poganjat win3.1, ker bi le ti podpirali čisto vse..
treba je najdet neko zlato sredino, ki v sedanjem času nudi najboljšo podporo in hitrost glede na hardware na katerega gre..
tvoj argumen o slabši podpori na novem OSu je pa totalno zgrešen.. res je da na začetku obstajajo problemi z podporo, čez nekaj časa pa je vse porihtano in se začne problem pojavljat pri starih OSih, katere novi hardware ne podpira.. po tvoje bi zopet blo najboljše poganjat win3.1, ker bi le ti podpirali čisto vse..
treba je najdet neko zlato sredino, ki v sedanjem času nudi najboljšo podporo in hitrost glede na hardware na katerega gre..
opeter ::
windows 7 je ubistvu 6.1 .... tolk o točnem poimenovanju....
Je res?
Windows 3.11
Windows 95 / Windows 98
Windows XP
Windows Vista
Windows 7
A ni slo nekak tko? A vista je zdaj Windows 5?
A NT si pa kar izpustil?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Dr_M ::
Jest se tudi strinjam z mnenji nekaterih. Win 2000 je bil svoje case odlicen OS, celo boljsi kot XPji do SP2.
Mogoce bi bila primerjava NT4 in 2000 bolj na mestu, kar se uporabnosti tice.
Edit: pa da se ne boste prevec kregal. Win NT
Mogoce bi bila primerjava NT4 in 2000 bolj na mestu, kar se uporabnosti tice.
Edit: pa da se ne boste prevec kregal. Win NT
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
BigWhale ::
A NT si pa kar izpustil?
Hm ne. NT je bil paralela, ki se je izginila z XPji. Sicer so pa ze drugi razlozili. :)
PrimozR ::
Odgovor na 2000 in XP. Ja, 2000 je bil lahko odličen, super sistem. TBH ne vem, ker sem ga uproabljal en dan, pogrešil podporo ZIP in se še isti dan vrnil nazaj na XPje. ME in 2k sem torej praktično preskočil. Kakor pa poznam stanje pa naj bi pri 2000 manjkalo nekaj driverjev, niso delali vsi programi in podobno, ker je bila zadeva še vedno NT sistem, za katerega se je MS odločil da bo za vse. Dejansko za vse pa je bil narejen z XPji, ki je v bistvu 2000 z izboljšavami in bolj user friendly GUIjem, opcijami in podobno. Za mnoge je 2000 še vedno daleč boljši sistem od XPjev po performancu, za večino pa pač ni izbire.
S SP1 pa je tudi vista postala precej boljša in me vedno bolj mika vsaj test le-te.
S SP1 pa je tudi vista postala precej boljša in me vedno bolj mika vsaj test le-te.
borchi ::
> Zaradi zipa si šel na xp. heh
kaj je to kaj čudnega?! če ti HW ne dela in ta HW rabiš, pač uporabljaš tisti sistem kjer dela... heh
kaj je to kaj čudnega?! če ti HW ne dela in ta HW rabiš, pač uporabljaš tisti sistem kjer dela... heh
l'jga
PrimozR ::
ne, ne, mislil sem zip mape. Mja, takrat smo bili še mladi in nismo poznali 'right click -> extract to \name_of_archive' opcije, ki jo nudi winrar.
Matev ::
winsi
so že ponarodeli
so kot legenda
vse kar se govori o njih; jih samo poveličuje
in vzbuja slo po njih najnovejši različici
biti del zgodovine je pač želja vsakega
so že ponarodeli
so kot legenda
vse kar se govori o njih; jih samo poveličuje
in vzbuja slo po njih najnovejši različici
biti del zgodovine je pač želja vsakega
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
techfreak :) ::
Zakaj raje ne bi poimenovali Windows Vista2?
Glede na to, da se Vista ne prodaja zaradi svoje imena.
Predlogi:
Windows SuperVista?
Windows Vista Upgraded?
Windows X Snow? (sneg brez nakupa Maca)
Windows XP + Vista GUI?
Windows XPista?
OS Windows X? (za Macintosh userje)
Windows *nix? (geekish version)
Windows -1? (malo spremembe)
Windows WBG? (without Bill Gates)
Windows Sh!t?
Windows Crap?
...
Toliko idej ima vsak ... in potem se odločijo za Windows 7?
Glede na to, da se Vista ne prodaja zaradi svoje imena.
Predlogi:
Windows SuperVista?
Windows Vista Upgraded?
Windows X Snow? (sneg brez nakupa Maca)
Windows XP + Vista GUI?
Windows XPista?
OS Windows X? (za Macintosh userje)
Windows *nix? (geekish version)
Windows -1? (malo spremembe)
Windows WBG? (without Bill Gates)
Windows Sh!t?
Windows Crap?
...
Toliko idej ima vsak ... in potem se odločijo za Windows 7?
PrimozR ::
Zakaj raje ne bi poimenovali Windows Vista2?
Glede na to, da se Vista ne prodaja zaradi svoje imena.
Predlogi:
Windows SuperVista?
Windows Vista Upgraded?
Windows X Snow? (sneg brez nakupa Maca)
Windows XP + Vista GUI?
Windows XPista?
OS Windows X? (za Macintosh userje)
Windows *nix? (geekish version)
Windows -1? (malo spremembe)
Windows WBG? (without Bill Gates)
Windows Sh!t?
Windows Crap?
...
Toliko idej ima vsak ... in potem se odločijo za Windows 7?
Nisi smešen, daleč od tega.
k4vz0024 ::
Naj dokončajo Visto in naredijo vse gonilnike zanjo in dogradijo, da bodo tekli vsi programi za nazaj
k4vz0024 ::
Pa še to kolk dnarja smo zmetal za operacijske sisteme, človek pričakuje da bo 7 brezplačna nadgradnja, ker so sami problemi en kup obljub podpora pa za en k...
Spc ::
Jaz mislim, da bodo z Windows 7 še bolj brcnili v temo kot so v visto saj je že video spot za en drek.
Lahko pa da se motim - ampak verjetno se ne.
Lahko pa da se motim - ampak verjetno se ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
BluPhenix ::
Jaz mislim, da bodo z Windows 7 še bolj brcnili v temo kot so v visto saj je že video spot za en drek.
Lol, kakšen način ugotavljanja kvalitete. Kot bi ti Jobs sedel na levi rami.
Windows 7 bo, kakršen že pač bo. Če bo uredu, bomo prešli na njega z XPjev, ga torej kupili in uporabljali, drugače pa ne. NE vem kje vidite probleme.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
techfreak :) ::
Probleme vidimo v tem, ker bi naj Windows 7 bila samo malo izboljšana različica Viste.
Nevem zakaj raje kar SPja ne izdajo in je.
Nevem zakaj raje kar SPja ne izdajo in je.
jype ::
Če se učijo od tistih, ki očitno znajo prodajat, potem je kar pametno, da dajo ven Windows 7.
It will revolutionize the way we do personal computing!
Me zanima katero ultranovo pogruntavščino bodo dodali, če sploh kakšno. Virtual desktops? SCP/SFTP vgrajeno v explorer? Security z learning mode in enforcing mode?
It will revolutionize the way we do personal computing!
Me zanima katero ultranovo pogruntavščino bodo dodali, če sploh kakšno. Virtual desktops? SCP/SFTP vgrajeno v explorer? Security z learning mode in enforcing mode?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Windows 7 prispel bučno (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 9144 (5770) | MrStein |
» | Windows 7 RC 5. maja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 10833 (6094) | Tr0n |
» | Prehod na XPje mogoč tudi z Windows 7 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8470 (6173) | MrStein |
» | Izšla predbeta Windows 7 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 19632 (11765) | Jst |
» | Windows 7 se bo imenoval ... Windows 7 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 19420 (14654) | MrStein |