Slo-Tech - Po rezultatih ankete sodeč, je kar nekaj (34% glasujočih) uporabnikov, ki niso zadovoljni s kvaliteto zvoka iz, na matično ploščo integriranih vezij. Tudi Creative se nadeja, da bo kakovost teh rešitev ostala na enaki ravni, in bo v kratkem ponudil nove zvočne kartice iz družine X-Fi. Ta podatek, uradne objave namreč še ni, so izbrskali na Computerbase, ko so pregledovali police pri Skopuhu. Ponudili bodo tri kartice, z naslednjimi imeni:
- X-Fi Xtreme Audio;
- X-Fi Xtreme Gamer;
- X-Fi Xtreme Fatality Professional Series.
Cene se gibljejo od 39 evrov za popolnoma oskubljeno,namenjeno sestavljavcem računalnikov, X-Fi Xtreme Audio različico, do 121 evrov za X-Fi Xtreme Fatality Pro.
Šlo bi za odlične obete za vse, ki jim je 28 slovenskih tisočakov preveč za vstopni model trenutne Creativove ponudbe, X-Fi XtremeMusic. Če bi se Creative le dovolj potrudil pri pisanju gonilnikov.
Novice » Zvočne kartice » Creative bo predstavil nove zvočne kartice iz družine X-Fi
igor0203 ::
In v čem se razlikujejo od dražjih modelov? Predvsem me X-Fi Xtreme Fatality Professional zanima.
Jaka83 ::
Sploh se mi zdi 20k preveč za zvočno kartico, že 10k je malo velik. Če se spomnimo so SB Live! kartice stale okrog 10-15k SIT. Zaenkrat mi je integriran ALC850 popolnoma dovolj, sem pa razmišljal v tej smeri, da bi nadgradil svojo zvokuljo.
Samo preden bom to storil bo Creative moral malo pomislit kako oblikuje EQ in nastavitve za zvočno kartico, ker trenuten izgled je obupen in seveda ne manjka tudi hroščev in podobnih nevšečnosti.
Samo preden bom to storil bo Creative moral malo pomislit kako oblikuje EQ in nastavitve za zvočno kartico, ker trenuten izgled je obupen in seveda ne manjka tudi hroščev in podobnih nevšečnosti.
zbogi ::
In v čem se razlikujejo od dražjih modelov? Predvsem me X-Fi Xtreme Fatality Professional zanima.
po ceni sodeč bo slabša od zdejšnje Fatal1ty
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
http://www.oc-lab.si/
Dr_M ::
pri creativu mocno sepajo driverji. nic ti ne pomaga dober hw, ce ma zanic sw.
se dobr, da obstajajo ljudje, ki iz originalnih driverjov nardijo driverje "malo mesano na zaru" kot naprimer youp-pax
z audigy 2 dobim mnogo boljsi zvok na hi-fi, kot pa z integriranimi zadevami.
se dobr, da obstajajo ljudje, ki iz originalnih driverjov nardijo driverje "malo mesano na zaru" kot naprimer youp-pax
z audigy 2 dobim mnogo boljsi zvok na hi-fi, kot pa z integriranimi zadevami.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
analogno. zato pa je razlika.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
v spdif se se nism tok poglablju sploh. ni cajta zdej, bo pozim vec.
drugac sm pa do nedavnega mel ojacevalc, ki sploh se ni mel digitalnih vhodov. mal starejsi, ampak zelo dober.
drugac sm pa do nedavnega mel ojacevalc, ki sploh se ni mel digitalnih vhodov. mal starejsi, ampak zelo dober.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Hux ::
eh meni se zaj dela live player 5.1 in nerabim nic druga. Zvok je sploh ena od stvari ko me sploh ne gane in niti ne cujem razlike razen ce fps dvigne kaj bi bilo za razmislit samo pri danasnjih mocnih kompih je tudi to ze vprasanje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hux ()
virusss8 ::
Ok , če se obregnem v poševen tekst na koncu novice (btw vem kaj to pomeni)
Popolnoma se strinjam s tem. Driverji so zalo slabi, da ne omenjam da jih za linux (oziroma tudi za unix nasplošno) sploh ni (vsaj ne uradnih) in to me zelo moti.
Zanima me če slučajno kdo ve kje dobit driverje za X-Fi XtremeMusic za linux??
Popolnoma se strinjam s tem. Driverji so zalo slabi, da ne omenjam da jih za linux (oziroma tudi za unix nasplošno) sploh ni (vsaj ne uradnih) in to me zelo moti.
Zanima me če slučajno kdo ve kje dobit driverje za X-Fi XtremeMusic za linux??
Tux is my best pal!
simnov ::
youp-pax ne vem če je tako dober saj ima samo predelane driverje od x-fi oziroma audigy 4 tako da delajo na audigy audigy 2 jaz sem nekaj časa nazaj to imel in ni zvok nič boljši samo malo več programov in nastavitev imaš
igor0203 ::
po ceni sodeč bo slabša od zdejšnje Fatal1ty
Ja to vem, samo zanima me, koliko je slabša? Ker testov na netu še ni, niti kakih bolj podrobnih opisov.
Dr_M ::
no jest tuki neb govoru, da je tuki nek model slabsi, ampak kvecjemu manj opremljen.
ce bi bla slabsa, more bit tut sama kartica drugacna, se pravi, cenejse, manj zmogljive komponente na sami kartici.
sej, mogoce so same kartice razlicne, ampak pri drazji modelih, to skoraj ni verjetno.
se strinjate?
ce bi bla slabsa, more bit tut sama kartica drugacna, se pravi, cenejse, manj zmogljive komponente na sami kartici.
sej, mogoce so same kartice razlicne, ampak pri drazji modelih, to skoraj ni verjetno.
se strinjate?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Romčy ::
Sam imam Fatalyt1 in zvočnike Z-680 in je poezija.Jaz sem že navajen na zvok, ampak vsak ki pride k meni se čudi kak čist zvok, zato Jaka83 ne govorit o integriranih zvočnih ker to je gor samo da nekaj praska.
"Software is like sex, it's better when it's free"
Jaka83 ::
Romčy: Smiri loptu, napisal sem, da je meni zaenkrat ALC850 popolnoma dovolj. Tebi pač ni in raje daš tolk več keša tako za zvočnike kot za zvočno kartico. Jaz ta denar raje vložim kam drugam in če že predvajam glasbo v spodnje prostore hiše, to delam preko SPDIF na Yamahin Hi-Fi ojačevalec in zvok je popolnoma zadovoljiv za moje standarde. Če se bom pa odločil dat 40k za zvočno katrico in še vsaj ene 100k za zvočnike, bom pa razliko definitivno občutil, ampak zaenkrat se mi to še ne zdi potrebno.
Tac20 ::
Tale fatalyt1 al kaj je zgleda pa dost isto k xtreme music, mah razlika med integrirano al pa npr x-fi ki jo imam sam. Razlika je opazna (na zvočnikih altec lansing nevem ker model črni so), čeprav ni pa to za dol past, razlika je. Če je vredna 30 k nej pa vsak sam oceni:)
Spc ::
Jaka83 tebi je intergrirana čisto dovolj zato ker uporabljaš SPDIF.
Zato pa si za ojačevalnik, ki je v resnici DAC konverter odštel dosti več denarja kot pa za zvočno.
Tako, da si čisto na istem kot pa da bi kupil kvaliteten soundblaster in povezal zadevo
analogno.
Vsi vemo, da je SPDIF takšen kot je in ne prihaja do nobenih napak kajti je direkten digitalen izvor originala.
Zadnji popravljeni driverji so vredu vsaj kaj se tiče ASIO recording-a.
Zato pa si za ojačevalnik, ki je v resnici DAC konverter odštel dosti več denarja kot pa za zvočno.
Tako, da si čisto na istem kot pa da bi kupil kvaliteten soundblaster in povezal zadevo
analogno.
Vsi vemo, da je SPDIF takšen kot je in ne prihaja do nobenih napak kajti je direkten digitalen izvor originala.
Zadnji popravljeni driverji so vredu vsaj kaj se tiče ASIO recording-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
mRobert200 ::
Če prav razumem. Zvok je boljši. pa več možnosti imaš, bolj stabilen zvok... Ok.
Kaj pa opcija - zanima me prostorski zvok 5.1 , 6.1 , 7.1 . Ali omogočajo te kartice nadomestiti dolby pro logic2? Do sedaj kolikor mi je jasno to funkcijo nadomešča ali stolp - ojacevalec ali pa aktivni zvočniki racunalniški.
Kaj pa opcija - zanima me prostorski zvok 5.1 , 6.1 , 7.1 . Ali omogočajo te kartice nadomestiti dolby pro logic2? Do sedaj kolikor mi je jasno to funkcijo nadomešča ali stolp - ojacevalec ali pa aktivni zvočniki racunalniški.
simnov ::
imam audigy 2 in z-2200 in pa alc650 in behringer stero monitorje za 20 tisoč in rečem , da je pri stero monitorjih zvok veliko lepši ne ekstremno llepši res pa je da ni basov
OldSkul ::
Na X-fi se splača prešaltat, če si na intergirani ali na stari Live kartici.... sem opazil razliko.
RejZoR ::
Po imenih sodeč gre za kartice z "zaklenjenim" načinom.
Se pravi X-Fi audio bo uporabljal samo Entertainment mode, Gamer samo Gaming mode ter Professional samo Creation mode. Čeprav se lahko motim. Bo zgleda treba počakat na podatke na njihovi strani...
Se pravi X-Fi audio bo uporabljal samo Entertainment mode, Gamer samo Gaming mode ter Professional samo Creation mode. Čeprav se lahko motim. Bo zgleda treba počakat na podatke na njihovi strani...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blazz ::
nebi reku...
tazadnja ima v imenu tudi Extreme gamer, torej ne bo vseboval samo creation modea
novica je malce slabo napisana, saj je polno ime zadnje kartice Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series
tazadnja ima v imenu tudi Extreme gamer, torej ne bo vseboval samo creation modea
novica je malce slabo napisana, saj je polno ime zadnje kartice Sound Blaster X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Professional Series
Zheegec ::
Kdor misli šaltati na Visto naj malo premisli če se mu splača danes kupovati kartico, glede na to da bo MS v Visti ukinil hardware acceleration za audio... Ravno zaradi tega ne grem na Visto never ever dokler ne bo to fixed.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
m0LN4r ::
Nvem če je kdo omenil ampak razlika me X-fi Xtreme music in X-fi Xtreme Gamer je da ima gamer 64 onboard RAMa, čemu je to dobro nisem prepričan. Ampak zanima me kje in kdaj se bo to dalo dobit pri nas
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
simnov ::
dobro je vse kar se zvoka tiče se obdeljuje na zvočni če pa nima rama se pa mora obdelovat v sistemsek pomnilnku
fire_3 ::
meni se pa zdi da je Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty Pro zato cenejši od prejšnega modela samo ker nima tiste 5'25 enote in daljinca, ker ostalo se meni zdi vse isto
Dr_M ::
na uradni strani si lahko pogledate razlike.
razlike so ze v sami kartici, da o opremi ne govorimo. tiste extreme gamer in extreme audio men zgledajo bolj tako...bogo.
razlike so ze v sami kartici, da o opremi ne govorimo. tiste extreme gamer in extreme audio men zgledajo bolj tako...bogo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr Evil ::
Nekateri sprašujete v čem bo slabša.
Slabša bo v DACih. Torej v zvoku. Tist mikroprocesor od creativa je lahko še tako dober, ampak če so DACi zanič, je zvok zanič.
In od kod to vem?
Od nikoder. Le logična izpeljava. DACi so edina stvar, na katerih se lahko prihrani. Dražji, boljši, stanejo precej več od slabih.
Torej je vse skup en velik nateg. Razen če bi creative ponudil bit-perfect spdif. Ampak po vsej verjetnosti ga ne bo.
Slabša bo v DACih. Torej v zvoku. Tist mikroprocesor od creativa je lahko še tako dober, ampak če so DACi zanič, je zvok zanič.
In od kod to vem?
Od nikoder. Le logična izpeljava. DACi so edina stvar, na katerih se lahko prihrani. Dražji, boljši, stanejo precej več od slabih.
Torej je vse skup en velik nateg. Razen če bi creative ponudil bit-perfect spdif. Ampak po vsej verjetnosti ga ne bo.
WhiteWolf ::
X-FI XtremeGamer Fatal1ty Pro. Nikjer ne najdem nobenega reviewa
Kakšna je ta kartica v primerjavi z xtreme music?
Kakšna je ta kartica v primerjavi z xtreme music?
"Maximus Decimus Meridius: What we do in life, echoes in eternity"
Pesimist ::
Mene je malo strah postalo nabavit to karto iz vsako drago PCI zvocno ker kot vidim nove plate izpodrinjajo PCI slote z temi bednimi PCIE 1x ko sploh nevem zakaj so. Samo 3 komade PCIE se majo nove vecinoma ce vzemes neko drazjo.
Ce bi zdaj to karto kupo bi zahtevo da mi drzi se vsej kake 6 let. Te pa ni vec ziher ce se bo sploh kaki PCI na platah. Mater.
Ce bi zdaj to karto kupo bi zahtevo da mi drzi se vsej kake 6 let. Te pa ni vec ziher ce se bo sploh kaki PCI na platah. Mater.
m0LN4r ::
Kaj bomo pa z EAXom in zvočnami v VISTI baje da nebo podpirala tega
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mavrik ::
V Visti EAX že lepo dela. Trenutno samo na X-Fi karticah, ker hočejo pri Creativu prisiliti ljudi da grejo te kartice kupovat.
The truth is rarely pure and never simple.
Pesimist ::
Hmja nevem . Zdja mi je uspelo liveplayera aktivirat na visti z XP driveri. Pri rolanu sem pa ze pred 14 dni naroco ovo karto pa se do danes niti potrdila nisem dobo lol. Zdaj pa me niti ne zanima vec in sem spet nekaj dnara prisparal
Drugace sem pa tudi prebral da EAX nedela v Visti vec in nebo. Nekaj le da v obstojecih spilah se bi nej kao delal v prihajajocih pa ne vec tak da se mi sanja ne al bo to potem kompletno neuporabno ker te je zvocna zanic za mene lol.
Drugace sem pa tudi prebral da EAX nedela v Visti vec in nebo. Nekaj le da v obstojecih spilah se bi nej kao delal v prihajajocih pa ne vec tak da se mi sanja ne al bo to potem kompletno neuporabno ker te je zvocna zanic za mene lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
KTr1sk ::
Škoda da nima creativa zvočne z CMI8768+ čipom, kajti jaz imam Club3d zvočno imam preko optičnega kabla povezano na reciever in mi potem napiše na recieverju Dolby Digital in lepo delajo vsi zvočniki, nakar sem prej imel Creative2zs in na SPDIF ampak ni delal pravilno 5.1 zvok.
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Jaka83 ::
Tomaž: Zanimivo. Meni na integrirani ALC850 dela Dolby EX na recieverju, če imam povezano preko SPDIF - na Creative2zs pa ne vem kako je to, bi moral probat.
m0LN4r ::
a veo kdo kak je kaj z EAX pa z vsemi zvočnimi bombončki v najnovejšem linuxu?
žal o njih nevem kaj preveč.
žal o njih nevem kaj preveč.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
simnov ::
kako je z temi xfi v visti , ker za visto so samo driverji kaj pa aplikacije player thx console...
McGregorSLO ::
Sam tok povem da X-FI je en crap. Zdele grem zamenjat... Teževa pri inštalaciji, težave z mikrofonom, težave soundom in mikrofonom skupi ( crash programa, igre), sm pa kje kar štekne zvok in neki škripa, mikrofon ne dela v MSNju, v ventrilo dela dokler ne zazenes igre, ... predvsem najcenejša varjanta nima ločenega mikrofona... tok bedne kartice pa še ne
na onboard vsaj dela vse, še moja prejšnja dela bolj (Soundblaster 128 (predpotopna))...
odsvetujem nakup
Me pa zanima če je audigy 4 isto sranje? ali ima kdo probleme z audigy 4 in igrami? tnx
na onboard vsaj dela vse, še moja prejšnja dela bolj (Soundblaster 128 (predpotopna))...
odsvetujem nakup
Me pa zanima če je audigy 4 isto sranje? ali ima kdo probleme z audigy 4 in igrami? tnx
Join the dark side!
Zheegec ::
X-fi je dosti boljša kot Audigy4, mogoče je samo tvoj primerek pokvarjen. Daj najprej menjaj za isto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
m0LN4r ::
Kot sem maloprej opazil se mi zdi da so končno Final driverji za X-fi karte v različicah za 32 in 64 bitno visto zunaj.
A lahko kdo skomentira praktičnost driverjev?
A lahko kdo skomentira praktičnost driverjev?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Pesimist ::
ce pa ni eax podpore v vist torej kam mi 5.0 EAX. Tisti OpenAL pa nevem zakaj je dober. Kaj PCI se ma dolgo zivljensko dobo al bota PCIe 1x nadomesto pocasi? Ker bi rat a mi taka karta draga drzi vsej se 2 kompa in 1 OS lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira majhnega prenosnikaOddelek: Kaj kupiti | 2002 (1696) | billy |
» | Laptop za puncoOddelek: Kaj kupiti | 1703 (1488) | VidKo |
» | Nov racunalnik?!Oddelek: Kaj kupiti | 1461 (1104) | igor0203 |
» | ATI OEM X800XT ali Club-3D X800XL?Oddelek: Kaj kupiti | 1318 (1169) | Good Guy |
» | barton 2500 M 45W (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 5085 (3863) | MEDENA |