3DGPU - Jah, kaže, da je bila to spet raca, ki si jo je nekdo izmislil. Uslužbenec Nvidie je namreč povedal, da so ti gonilniki le in samo mit, ter da razvijalci gonilnikov nimajo nobenih načrtov za implementacijo HSRja v gonilnike. Samo čas pa bo povedal, kdo je lagal .
Sej sem jest že takoj reku, da je mal možnosti, da bomo vidl HSR na GeForce-ih. Pa to ne zarad tega, ker bi bli pri NVidi svinje ampak zato, ker je praktično nemogoče. HSR se dela tko, da ti urediš vse trikotnike od najbližjih do najbolj oddaljenih pol pa rišeš. In če maš softwareski t&l (beri Voodoo 5) je to lahko nardit. Output softwareskega t&l-a so transformirani trikotniki. Output hardwareskega t&l-a so pa pike na ekranu... Pa HSR ma eno veliko omejitev, namreč to koliko trikotnikov je sploh mogoče v enem doglednem cajtu (beri nekaj ms) razporedit in pa potrebe po ramu... Bi blo prov zanimiv vidit Voodoo 5 v kakšnem špilu z 100 000 trikotniki/frame... Pomoje bi 3/4 slike mankal... Aja pa če ste bral tist forum, pol je un tip tud reku, da Detonator 7.27 sploh nikoli niso obstajal... Damm ti fan site-i...