»

Microsoft izdal uradni SDK Beta za Kinect

Slashdot - Microsoft je že skoraj uresničil obljubo, da bodo pripravili razvojni paket SDK za Kinect, ki ga je napovedal februarja. Čeprav so kmalu po izidu Kinecta na internet pot našli odprtokodni gonilniki, ki jim Microsoft ni nasprotoval, in so entuziasti uspeli Kinect prepričati v delovanje s PlayStationom, smo vsi skupaj nestrpno čakali SDK. Pred nami je prva beta.

SDK ali programskorazvojni komplet (software development kit) namreč omogoča enostavno in predvidljivo pisanje aplikacij, ki zmorejo uporabiti Kinect v najrazličnejše, tudi s konzolo nepovezane namene, saj vsebuje gonilnike, API-knjižice in primere kode. Kinect SDK je napisan za platformo .NET, tako da je mogoče njegove knjižice uporabiti v poljubnem jeziku .NET (C#, VB.NET ali C++.NET). Na voljo je v...

10 komentarjev

Prodanih 10 milijonov Kinectov

vir: engadget
engadget - Pri Microsoftu so objavili, da so nedavno presegli 10 milijonov prodanih Kinectov, naprav za zaznavanje premikanja igralcev, s čimer so odprli nov svet pri igranju iger na konzolah. Za 10 milijonov prodanih primerkov so potrebovali vsega 4 mesece, kar je očitno dovolj malo (oz. je bila prodaja dovolj velika), da bodo deležni Guinnessovega rekorda za najhitreje prodajano elektronsko napravo za običajne uporabnike. Podobno uspešna je tudi prodaja iger za Kinect, saj je bilo teh prav tako prodanih že okrog 10 milijonov. Ker je Kinect že sam po sebi opremljen z igro je to na prvi pogled ločeno, a so pri Microsoftu upoštevali le prodajo ločenih naslovov brez naprave, torej je v obtoku že prek 20 milijonov iger za Kinect.

Že vsaj 10 milijonov igralcev je tako pripravljenih na...

6 komentarjev

Kinect ne bo bolj natančen

TG Daily - Govoricam o Microsoftovih raziskavah za omogočanje polne ločljivosti IR kamere v Kinectu je sledilo uradno sporočilo, ki te govorice popolnoma ovrže. Govorice so namigovale, da bi Microsoft lahko namesto trenutnih 320 x 240 pik omogočil vseh 640 x 480 pik kamere, če bi našli način za prenos večjega števila podatkov prek nekoliko utesnjenega vodila USB. Pri Microsoftu so sporočili, da so govorice popolnoma neresnične ter da so trenutno več kot zadovoljni z natančnostjo, ki jo ponuja Kinect, čeprav ne omogoča zaznavanja posameznih prstov na rokah oz. obračanja dlani. Povedali so še, da prodajne številke nakazujejo strinjanje uporabnikov, vsaj glede na 2,5 milijona prodanih enot v prvih 25 dneh prodaje. Ampak več je boljše!!

10 komentarjev

Bo Kinect zaznaval prste?

Neizkoriščen potencial

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Microsoft je ob predstavitvi Kinecta povedal, da infrardeča kamera, ki skrbi za zajem slike igralca in s tem zaznavo premikov, sliko zajema pri ločljivosti 320 x 240 pik. Ta je žal premajhna, da bi Kinect lahko med seboj ločil prste na rokah, a je jasno dovolj za razpoznavanje kretenj s celotnimi rokami in nogami. Z začetkom ustvarjanja gonilnikov in nadaljno uporabo Kinecta v druge namene so mnogi odkrili, da ima Kinect pravzaprav IR senzor z ločljivostjo 640 x 480 pik, kar je omogočeno tudi v gonilnikih na namiznih računalnikih, ne pa na Xboxu.

Razlog za omejitev naj bi se skrival v pasovni širini priključka USB, ki ga poleg Kinecta uporabljajo še druge naprave, npr. USB ključki. V primeru uporabe polne ločljivosti bi Kinect popolnoma zasedel pasovno širino USB-ja,...

10 komentarjev

Kinect ruši rekorde

Slo-Tech - Kmalu bo minil mesec dni od izida Kinecta (zanimivo, kako hitro smo pozabili na simpatično in predvsem laže izgovorljivo kodno ime Natal), a navdušenje nad novo igračko iz Microsofta ne jenja. Tako poročamo o rekordni prodaji in novih načinih uporabe, še zlasti po objavi odprtokodnih gonilnikov.

V prvih treh tednih prodaje je Microsoft prodal poltretji milijon Kinectov, pa se božična nakupovalna sezona šele začenja. Do konca leta naj bi, tako upajo v Redmondu, prodali pet milijonov enot. K temu bo gotovo pripomoglo dejstvo, da je Kinect na voljo v 60.000 trgovinah v 38 državah sveta.

Nekateri med temi kupci so s Kinectom počeli zanimive stvari. Že nekaj dni po izidu je Oliver Kreylos pokazal, da je moč Kinect uporabiti za izdelavo...

17 komentarjev

Microsoft v 10 dneh prodal milijon Kinectov

Extremetech - Microsoft je v prvih desetih dneh, kolikor je nov krmilnik za Xbox, ki zaznava gibanje, na voljo, prodal okrogel milijon enot. Don Mattrick, ki vodi oddelek za razvedrilni program v Microsoftu, je dejal, da so z rezultatom zelo zadovoljni in da predstavlja dober uvod v božično nakupovalno sezono. Omogoča jim tudi, da bodo z lahko dosegli cilj pet milijonov prodanih enot do konca leta, saj so včeraj začeli prodajo še v Aziji in Avstraliji, jutri pa jo bodo na Japonskem. Poglejmo pa si število milijon še v perspektivi.

Kinect brez dodatkov stane 150 dolarjev, torej so zbrali vsaj 150 milijonov dolarjev. V reklamno kampanjo za Kinect so za zdaj vlili pol milijarde dolarjev. Igra Halo 3 je na...

41 komentarjev

Kinect pri nas 10. novembra, dražji kot čez Lužo

X-Bit Labs - Microsoft je uradno napovedal, kdaj lahko nov vmesnik za igranje iger, ki zaznava gibanje igralca, predhodno poimenovan Natal, sedaj Kinect, pričakujemo v naših krajih. Na kölnskem sejmu Gamescom so potrdili, da v regiji EMEA (Evropa, Bližnji vzhod, Afrika) Kinect na prodajne police prihaja 10. novembra, medtem ko bo v ZDA na voljo že 4. novembra.

Kot je že običajno, bo Kinect v Evropi dražji kot v ZDA. Priporočena maloprodajna cena za Evropo znaša 150 evrov, medtem ko za ZDA 150 dolarjev. Microsoft pričakuje, da bodo letos prodali več kot tri milijone enot, kar ocenjujejo tudi po odlični prodaji Xboxa 360 250 GB, ki je že pripravljen na Kinect in gre v zadnjem času za med.

14 komentarjev