Slo-Tech - Elon Musk, novi lastnik Twitterja in po razpustitvi upravnega odbora edini vodja podjetja, bo močno skrčil število zaposlenih. Po poročanju Bloomberga se bo odpuščanje začelo danes, zaposlitev pa bo izgubila približno polovica zaposlenih. Prvi korak po 44 milijard dolarjev težkem prevzemu bo torej odslovitev 3700 zaposlenih. To seveda ne pomeni, da bodo od danes ostali brez plače, saj tudi v ZDA veljajo odpovedni roki in odpravnine, bodo pa že danes obveščeni o svoji prihodnosti.
Hkrati bo Musk odpravil politiko dela od doma oziroma od koderkoli. Od zaposlenih pričakuje, da so večinoma v pisarnah. V Twitter je Musk pripeljal tudi nekaj zaposlenih iz svojih preostalih podjetij, kot sta Tesla in SpaceX. Musk je Twitter kupil v neprimernem trenutku, saj je zanj ponudil 44 milijard dolarjev tik, preden so trgi začeli izgubljati. Danes so tehnološke delnice tudi do tretjino cenejše kot so bile ob najavi prevzema. Tudi zaradi tega je Musk poizkušal odpovedati prevzem pod pretvezo, da je Twitter zavajal s podatkom o neavtentičnih uporabniških računih (bots), a ga je Twitter potem tožil.
Musk si na vse načine prizadeva povečati dobičkonosnost podjetja, zato je napovedal tudi zaračunavanje modre kljukice, ki označuje preverjene račune vplivnežev. Po različnih scenarij na začetku se je sedaj odločil, da bo stala osem dolarjev. Ni še jasno, kdaj bo sprememba začela veljati, omenja pa se že ponedeljek.
Hkrati bo Musk odpravil politiko dela od doma oziroma od koderkoli. evo, prvi primer kako koristna bo taksna horizontalna integracija zaposleni si bodo morali kupiti nove Tesle, s katerimi se bodo vozili na delo, avtopilot pa jim bo omogocil twitanje na poti. win.win za Muskovića.
Ne razumem, komaj kupi podjetje, pa jih že pol odpusti. Zakaj bi si kdo sploh želel delati v takšnem podjetju, kjer letiš iz danes na jutri brez nekega razloga, ker se je pač lastniku tako dvignil...
1. ker je kupil "uporabnike", samo delovanje podjetja in njegova kulutra pa mu gre resno na živce drugace je to kar pogosto pri kljucnih spremembah lastnistva, ko novi lastnik zeli preusmeriti delovanje. Musk pac mora pokazat, da je največji v vsem, tudi v odpuscanju 2. ker mora pokazat (potencialnim) investitorjem, da je resno zagrizel v projekt 3. ker je sociopatski manijak, tako kot vsak resen kapitalist
drugače pa par pravil , česa naj NE BI pocel pri odpuscanju: - odpuščanje na daljavo ali po elektronski pošti - brez opozorila - javno - poniževanje ljudi - ne upostevati zakona - pustis zaposlenim, da zadržijo lastnino podjetja
Polovica ljudi bo danes izvedela veselo novico. Ne bo jim treba več biti suženj neokapitalistu. Joga sredi službe? Tega si niti v socializmu niso privoščili. Lepo urejeni prostori? Da te prisilijo, da še več delovnega časa preživiš na delovnem mestu.
Ne razumem, komaj kupi podjetje, pa jih že pol odpusti. Zakaj bi si kdo sploh želel delati v takšnem podjetju, kjer letiš iz danes na jutri brez nekega razloga, ker se je pač lastniku tako dvignil...
Spušil je n-milijard za nakup bedarije, ki jih je treba na hitro prinesti noter.
Na prvi pogled se zdi 50% zaposlenih veliko... samo Twitter je bilo tipično novodobno tehnološko podjetje, kjer je HR spuščen s ketne. Že itak imajo večja podjetja ogromen delež t.i. mešalcev megle in middle managementa z njihovim kadrom ... če se ti na zaposlovanje spravijo še štirioke debelinke iz HRja ... po mojem je VEČ kot 50% balasta.
v slovenistanu bi, v kapitalistčnih zda vrjetno ne. čeprav ameriški levaki snujejo maščevanju musku, to pa sigurno. na twitterju dnevno spama bigwhale, moj zobar, tak da navadna raja to kar uporablja. jaz nisem v življenju naredil 1 twita.
Pa saj Twitter je bil neuporaben še za... twite brati - nečlani nismo mogli niti normalno pogledati ne da bi te buzerirali z nekimi popupi z a login, fook dat. Jaz sem se enkrat še celo potrudil, da sem zamenjal url z nitter.net (agregator z istim formatom URL) ... nakar sem se spomnil, da je to itak socialno omrežje, kjer postajo razni boomerski politiki in (včasih čisto dobesedni) NPCji ter ostali ovčjaki.
Nesposobni bodo odšli. obdržal bo sposobne - Nekaj podobnega bi bilo potrebno v naši JU narediti - tu bi jih lahko 80% odpustili.
Verjetno bo ravno obratno... sposobni bodo sli delat tja, kjer jih ne bo maltretiral vsak idiot, ki ima 2min casa, nesposobni bodo pa veselo kimali in ostali. Ko se nekje delovno okolje in pogoji dela spremenijo za toliko, kot pravijo da naj bi se sedaj v Twitterju, je ponavadi tako, da vecina sposobnih spoka ostanejo pa tisti, ki tezko najdejo kaj boljsega.
Ne razumem, komaj kupi podjetje, pa jih že pol odpusti. Zakaj bi si kdo sploh želel delati v takšnem podjetju, kjer letiš iz danes na jutri brez nekega razloga, ker se je pač lastniku tako dvignil...
Zakaj bi obržlal zaposlene, ki so proti tvojemu lastništvu, in te utegnejo celo sabotirati?
Meni se zdi racuonalna in salomonska rešitev, ki osreči tako nezadovoljne zaposlene kot nezadovoljne šefe.
A ni že zdaj raj za propagando? Še predsednika ste zamenjali s pomočjo bana na platformi.
Ne mislim to, sedaj bo vsak seljak lahko naredil account kjer se pretvarja, da je random znana oseba, plačal za "preverjen" račun in naredi celo štalo, ker noben ne bo vedel, da to res ni ta oseba.
A ni že zdaj raj za propagando? Še predsednika ste zamenjali s pomočjo bana na platformi.
Ne mislim to, sedaj bo vsak seljak lahko naredil account kjer se pretvarja, da je random znana oseba, plačal za "preverjen" račun in naredi celo štalo, ker noben ne bo vedel, da to res ni ta oseba.
Od kod si izvedel, da ne bodo preverjali?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
od manj kot 400k ljudi, je koliko na leto? Si premislil?
Veš kako je tisto, ko se oče in sin pogovarjata, kakšna je razlika med teorijo in prakso? In na koncu ugotovita, da imata teoretično 3.000 EUR, praktično pa tri kurbe v hiši.
A je sploh 400k ljudi, ki so pripravljeni to kljukico placati 100 USD letno?
Toliko je trenutnih kljukic, zato sem uporabil to stevilko. Jasno, da ne bodo vsi placali. Sem pa recimo pogledal accounte, ki jih spremljam - pa mislim, da bodo verjetno kar placali. Ker je to relativno majhen strosek za organizacije in ljudi, ki imajo taksno kljukico.
Bistveno vprašanje je kaj bo kljukica v prihodnje pomenila. Ker cela dodana vrednost kljukice, je bila v tem, da je jamčila da je uporabnik profila res oseba za katero se izdaja. Če tega elementa v prihodnje ne bo...
Pa tudi, če privzamemo, da bo vseh 400k plačalo je to še vedno samo 40 milijonov letno. Kje smo še do 44 milijard. Tako, da tole je IMO precej obupana poteza monetizacije, ki se ne bo obnesla. Celoten trg družbenih omrežji je v zadnjem letu izgubil 20-30% vrednosti, tako da ta prevzem boli, kakorkoli obrneš zadevo.
Make or break bo predvsem odziv oglaševalcev. ki ustvarij odaleč največ prometa. In oglaševalci praviloma niso preveč navdušeni, da necenzurirano greznico.
Pa tudi, če privzamemo, da bo vseh 400k plačalo je to še vedno samo 40 milijonov letno. Kje smo še do 44 milijard. Tako, da tole je IMO precej obupana poteza monetizacije, ki se ne bo obnesla.
Ne razumem. Ce so kljukice placljive, oglasevalci izginejo? Dvomim, da bodo prihodki od oglasevanja strmoglavili, vsaj dokler bodo uporabniki gor. Za stroske pa ze vemo, da bodo strmoglavili - odpuscanja. Imo, so trenutno vsi glasni, kmalu pa se bo zadeva relativno polegla in potem bomo videli kaksna je nova realnost.
monetizacije, ki se ne bo obnesla. Celoten trg družbenih omrežji je v zadnjem letu izgubil 20-30% vrednosti, tako da ta prevzem boli, kakorkoli obrneš zadevo.
Pomeni, da je clovek vreden 200 milijard, izgubil 10 milijard. Dvomim, da ga pretirano "boli". Sploh takega norca kot je Musk.
Bistveno vprašanje je kaj bo kljukica v prihodnje pomenila. Ker cela dodana vrednost kljukice, je bila v tem, da je jamčila da je uporabnik profila res oseba za katero se izdaja. Če tega elementa v prihodnje ne bo...
Pa tudi, če privzamemo, da bo vseh 400k plačalo je to še vedno samo 40 milijonov letno. Kje smo še do 44 milijard. Tako, da tole je IMO precej obupana poteza monetizacije, ki se ne bo obnesla. Celoten trg družbenih omrežji je v zadnjem letu izgubil 20-30% vrednosti, tako da ta prevzem boli, kakorkoli obrneš zadevo.
Make or break bo predvsem odziv oglaševalcev. ki ustvarij odaleč največ prometa. In oglaševalci praviloma niso preveč navdušeni, da necenzurirano greznico.
Noben od tavelkih ni pobegnil iz Kitajske. Ti bodo že razložili tisti ki glasujejo za kapitaliste skozi globino denarnice... Narediti zanimivo kampanijo tistih ki ne mislijo več oglaševati na platformi pa res ni problem. Če to dela FB, tudi musk ni ravno neumen.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
oglaševalci izginejo, če bodo ocenili, da obstaja tveganje, da se bo njihovo ime povezovalo z vsebinami, ki lahko škodijo njihovem ugledu. In ja, plačevanje kljukic nedvomno lahko negativno vpliva na to. Še posebej, če bo plačevanje povezano tudi z drugačnimi postopki avtentifikacije.
Musk si je s Twitterjem nakopal gordijski vozel saj odsotnost moderirana na internetu neizogibno vodi v drastičen padec kulture dialoga. In to je nedvomno nekaj kar bo masovno odgnalo oglaševalce Zdaj ali ima salamonsko rešitev s katero bo zagotovil obljubljeno svobodo govora, hkrati pa bo nivo komunikacije tak, da ne bo odgnal vsakega z IQ več od 10, pa je vprašanje za čez kako leto.
a stroske pa ze vemo, da bodo strmoglavili - odpuscanja.
ja, ker 3000 ljudi se je do sedaj čohalo po jajcih in so bili tam sami sebi namen...
Bistveno vprašanje je kaj bo kljukica v prihodnje pomenila. Ker cela dodana vrednost kljukice, je bila v tem, da je jamčila da je uporabnik profila res oseba za katero se izdaja. Če tega elementa v prihodnje ne bo...
Pa tudi, če privzamemo, da bo vseh 400k plačalo je to še vedno samo 40 milijonov letno. Kje smo še do 44 milijard. Tako, da tole je IMO precej obupana poteza monetizacije, ki se ne bo obnesla. Celoten trg družbenih omrežji je v zadnjem letu izgubil 20-30% vrednosti, tako da ta prevzem boli, kakorkoli obrneš zadevo.
Make or break bo predvsem odziv oglaševalcev. ki ustvarij odaleč največ prometa. In oglaševalci praviloma niso preveč navdušeni, da necenzurirano greznico.
Noben od tavelkih ni pobegnil iz Kitajske. Ti bodo že razložili tisti ki glasujejo za kapitaliste skozi globino denarnice... Narediti zanimivo kampanijo tistih ki ne mislijo več oglaševati na platformi pa res ni problem. Če to dela FB, tudi musk ni ravno neumen.
Kaj točno naj bi primer kitajske povedal? Ravno kitajska je popolno nasprotje tega kar obljublja Musk, da bo twitter.