Slo-Tech - Z uporabo pasu C za omrežje 5G in strahom letalskih prevoznikov, da bo to vplivalo na varnost poletov se je tresla gora, a rodila se bo miš. Uprava za letalstvo v ZDA (FAA) je v četrtek certificirala trinajst radarskih višinomerov za uporabo na letalščih, kjer je v uporabi pas C 5G. To pomeni, da lahko neovirano leti že 78 odstotkov letal ameriških letalskih prevoznikov, med njimi vsi modeli Boeing 717, 737, 747, 757, 767, 777, 787 in Airbus A300, A310, A319, A320, A330, A340, A350, A380. FAA nadaljuje preverjanje ostalih višinomerov, zato lahko kmalu pričakujemo popolno sprostitev poletov.
S tem je FAA končno začela preverjati, kar je prej trdila na pamet. Ker pas C 5G obsega spekter od 3,7 do 3,98 GHz, je FAA skrbelo, da bo to vplivalo na delovanje radarskih višinomerov, ki uporabljajo pas 4,2-4,4 GHz. Ti so nujno potrebni pri pristankih letal z instrumenti v slabi vidljivosti, zato je grozilo, da bo ob slabem vremenu zavladal kaos. FCC je prav zaradi nevarnosti interference poskrbela za 220 MHz tampona med 5G in višinomeri, a slabe naprave bi kljub temu lahko imele težave. Toda FAA ni začela preverjati višinomerov niti februarja 2020, ko je bil pas C odobren za uporabo za 5G, niti februarja lani, ko je bila izvedena njegova dražba. Medtem so v drugih državah letala normalno letala.
FAA je zaradi pomanjkanja informacij, kaj se bo zgodilo, izsilila odlog zagona 5G vse do tega tedna. Ko so ta teden omrežje zagnali, so nekateri prevozniki odpovedovali lete. Še vedno veljajo nekatere omejitve v bližini letališč, in sicer bo prihodnjih šest mesecev jakost oddajanja tam omejena. Zato se lahko zgodi, da se bo čez pol leta spor med FAA in FCC ponovil.
Novice » Omrežja / internet » Nenadoma večina letal zna sodelovati s 5G
donvitoc ::
Zanimivo da so letalci morali sami preveriti če mobitelovci delajo nekaj kar bi potencialno lahko ogrožalo letala. Kot da bi zdravstvo dalo v promet zdravila ki potencialno lahko ogroža življenja. Aja ups, ko je v igri profit so življenja majhna cena za plačat.
djabi ::
Sovražim tehnologijo in tehnokrate
Kadarkoli se lahko odklopiš od interneta, obenem pa zaprosiš še elektro-ponudnika, da ti izključijo elektriko ... Samo mogoče prej še počakaj vsaj na pomlad.
slimchance je izjavil:
Kako lahko ena taka institucija, kot je FAA, odpove na celi črti?
Nekaj so govorili na pamet, namesto, da bi zadevo končno začeli testirati. Vsa ta "gonja" je trajala dve leti. Oziroma, čakajte, še vedno traja ... saj so teste začeli komaj sedaj izvajati, vseeno pa so odobrili uporabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: djabi ()
donvitoc ::
joze67 ::
slimchance je izjavil:
Kako lahko ena taka institucija, kot je FAA, odpove na celi črti?Po mojem v dotični zadevi popolnoma neinformiranem mnenju je šlo bodisi za prestižni boj, ali pa za vprašanje, kdo bo plačal te teste (kar je glede na razmerja - cena testiranja proti proračunom organizacij proti dejanski in oportunitetni škodi) spet prestižnega pomena.
c3p0 ::
Saj se bo sčasoma zvedlo tudi, da je obvezen airplane mode na letalih, samo ena birokratska ovira, brez podlage v realnosti.
Lonsarg ::
Saj to se že ve, jaz ne dajem naprav nikoli v airplane mode, pač včas med poleton še dela mobilni internet nekaj časa predno crkne :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
filip007 ::
Pri meni kaže WiFi 5G testno omrežje, pa ni še nobeden dol padel.
Trevor Philips Industries
dexterboy ::
Ena kuverta prileti od nekje, pa vse laufa. Dokler ne.
Kuverte nehajo leteti, ko se letala prizemlji-jo
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
donvitoc ::
Letelska industrija je zaradi korone itak tako v kurcu da ne vem s čim bi sploh plačali testiranje. Delali bojo kot veli politika in ko bo kaj dol padlo bojo tisti z modrimi kovertami v žepu itak s prsti kazali na, eh, kaj je že bilo zadnjič? Se mi zdi da poceni indijski programerji.
Truga ::
slimchance je izjavil:
Kako lahko ena taka institucija, kot je FAA, odpove na celi črti?neoliberalizem. "saj drzava ne potrebuje denarja, bo trg vse zrihtal"
lol
Elysium ::
Včasih je treba razmišljati out of the box in ne pasti na prvo foro, ki jo razširjajo MSM.
5G ni bil nikoli razlog za zamude ali pa prizemlitve letal. Bil je pa zelo dober izgovor za prikrivanje drugih problemov v letalski industriji.
5G ni bil nikoli razlog za zamude ali pa prizemlitve letal. Bil je pa zelo dober izgovor za prikrivanje drugih problemov v letalski industriji.
njyngs ::
A ni FAA izgubil popolnoma vse kredibilnosti pri sagi z 737 MAX? Kar se mene tiče je ta organizacija na nivoju vrtca.
JaVonTech ::
slimchance je izjavil:
Kako lahko ena taka institucija, kot je FAA, odpove na celi črti?neoliberalizem. "saj drzava ne potrebuje denarja, bo trg vse zrihtal"
lol
Lep salto, kako je trg kriv za natolcevanja FAA, ki raje vpije, kot pa naredi poskuse, da preveri ali obstaja nevarnost?
Truga ::
ne, kriv je neoliberalizem. ce bi bila FAA pravilno urejena in financirana, bi bili testi izvedeni ze leta 2016, ko je bil standard dokoncno urejen.
kot sem rekel "saj drzava ne potrebuje denarja, bo ze trg vse zrihtal"
kot sem rekel "saj drzava ne potrebuje denarja, bo ze trg vse zrihtal"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | V ZDA aktivirali pas C v 5G, letala zato zamujalaOddelek: Novice / Omrežja / internet | 4917 (3558) | RookY |
» | FAA izdala prve omejitve Boeinga 787 zaradi 5GOddelek: Novice / Omrežja / internet | 4446 (3424) | antonija |
» | Leto dni kasneje Boeing 737 Max še vedno na tlehOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7931 (5633) | fikus_ |
» | FAA dovolila uporabo elektronskih naprav med poletomOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6696 (5538) | Kaboom |