Slo-Tech - Podjetje je s prvega mesta izrinilo Toyoto, potem, ko so delnice Tesle za hip dosegle vrednost 1.134 ameriškega dolarja, s čimer je tržna kapitalizacija podjetja dosegla 209,47 milijarde USD, kar je okrogle 4 milijarde več od zneska, ki bi ga dobili, če bi v denar pretopili delnice Toyote. Je pa Tesla s tem po vrednosti prehitela tudi Coca Colo, Paypal (kjer je med soustanovitelji tudi Elon Musk), Disney, Cisco, Merck in Exxon Mobil.
Lep dosežek, zlasti če pomislimo, kako se njihov ustanovitelj občasno s svojim tvitanjem trudi znižati vrednost delnice družbe. Musk je tako v začetku maja objavil, da je vrednost delnic Tesle po njegovem mnenju previsoka, njihova vrednost pa je nato zares zgrmela in kapitalizacijo družbe zmanjšala za 14 milijard USD. Objave na Twitterju so Musku in njegovim podjetjem tudi sicer prinašale precej mešane rezultate.
Sta pa seveda podjetji po svojih dejanskih dosežkih daleč vsaksebi; Toyota je lani prodala 10,46 milijona vozil in zabeležila prihodke nekaj več kot 281 milijard USD. Tesla je na drugi strani s svojih tekočih trakov v zadnjem letu poslala 367.200 vozil, prihodki pa so znašali 24,6 milijarde USD. A borzna vrednost podjetij odraža še nekatere druge kazalnike; pri Tesli je odločilen zlasti potencial bodoče rasti, potem, ko je podjetje vlagatelje s tremi zaporednimi dobičkonosnimi četrtletji očitno uspešno prepričalo v sijajno prihodnost električnega cestnega prevoza.
Podjetje vredno kot vsa nemška avtomobilska industrija... prodajo pa manj avtomobilov kot ima samo mercedes dobička... to je amerika.
Amazon je tud vredn skoraj 1 500 miljard, pa ne dela ravno nekega bajnega profita (ker ga vlaga nazaj), da bi izplačal delničarje. Ljudje pač rečejo "take my money", ker vidijo vizijo za prihodnost, enako velja za Teslo, prihodnost Tesle (kaj vse še želijo narediti) je ZELO dobra.
Lep dokaz, kako borze nimajo več nobene povezave z realnostjo. V resnici se trguje z vero in upanjem, kar precej spominja na religije. Dokler dovolj ljudi verjame in upa, je lahko tudi podjetje, ki ne ustvarja ničesar, vredno milijarde.
Podjetje vredno kot vsa nemška avtomobilska industrija... prodajo pa manj avtomobilov kot ima samo mercedes dobička... to je amerika.
Amazon je tud vredn skoraj 1 500 miljard, pa ne dela ravno nekega bajnega profita (ker ga vlaga nazaj), da bi izplačal delničarje. Ljudje pač rečejo "take my money", ker vidijo vizijo za prihodnost, enako velja za Teslo, prihodnost Tesle (kaj vse še želijo narediti) je ZELO dobra.
Podjetje vredno kot vsa nemška avtomobilska industrija... prodajo pa manj avtomobilov kot ima samo mercedes dobička... to je amerika.
Amazon je tud vredn skoraj 1 500 miljard, pa ne dela ravno nekega bajnega profita (ker ga vlaga nazaj), da bi izplačal delničarje. Ljudje pač rečejo "take my money", ker vidijo vizijo za prihodnost, enako velja za Teslo, prihodnost Tesle (kaj vse še želijo narediti) je ZELO dobra.
ja, ker Tesla je edino podjetje, katero ima možnost odpreti tovarno na Marsu.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
Podjetje vredno kot vsa nemška avtomobilska industrija... prodajo pa manj avtomobilov kot ima samo mercedes dobička... to je amerika.
Amazon je tud vredn skoraj 1 500 miljard, pa ne dela ravno nekega bajnega profita (ker ga vlaga nazaj), da bi izplačal delničarje. Ljudje pač rečejo "take my money", ker vidijo vizijo za prihodnost, enako velja za Teslo, prihodnost Tesle (kaj vse še želijo narediti) je ZELO dobra.
Lol, ne pa ni. Da bi njihova vrednost na borzi imela kakrsnokoli realno vrednost bojo morali garati naslednji dve stoletji. Pac ljudje so zabiti in placajo za "vizijo", to pa daj Musk scammer pa seveda spregledajo. Ker je tesla hipsterska in se hipsterji radi lepijo nanjo. Na koncu jih bo pa bolela glava.
Moje osebno mnenje je, da je Teslina edina vrednost, da druga podjetja porine naprej. Na koncu bomo res imeli samovozeca vozila (ne, te njihove samomorilske kante smatram samo za dober nacin, da se znebimo dela precej gnile populacije, lahko bi se sicer malo hitreje zaletavala ampak ajde, pustimo casu cas), samo jih ne bo naredila Tesla, imeli bomo postojanko na Marsu, samo ne od Tesle ipd.
In the beginning were the Words and the Words made the world. I am the Words.
The Words are everything. Where the Words end the world ends. You cannot go
forward in the absence of space.
In s temi napihnjenimi delnicami nekateri služijo. Sem pred časom bral komentar finančnika iz USA, kateri je sam izjavij, da so njihove delnice precej precenjene glede na EU. Ker je njihovo razmišljanje drugačno, v ceno delnice so vkalkulirana že bodoča pričakovanja, rast firme, . . .
In s temi napihnjenimi delnicami nekateri služijo. Sem pred časom bral komentar finančnika iz USA, kateri je sam izjavij, da so njihove delnice precej precenjene glede na EU. Ker je njihovo razmišljanje drugačno, v ceno delnice so vkalkulirana že bodoča pričakovanja, rast firme, . . .
Z delnicami vedno nekdo služi, v prvi vrsti njihov izdajatelj. Potem pa long-term in short term pump-in-dump zmagovalci. Ceno napumpa vizija, tviti dumpajo, spet neka nova priložnost napumpa in tako dalje. Med tem pa poznavalci in "poznavalci" kartajo, stavijo na svojega konja. Lahko govoriš, "v ceno delnice so vkalkulirana že bodoča pričakovanja, rast firme,..", lahko tudi "v ceno delnice so vkalkulirana že bodoča nazadovanja, stagncacija, gibanje trga...". Dividende so irelevantne, delnice so več vredne na trgu, kot v žepu.
Kaj se je zgodilo s shorterji Tesle. Kolikor imam v spominu ne gre za mali znesek investiranega denarja? W1 ni vec tukaj aktiven, da bi povedal na redni bazi novice. Miss U.
Čestitke Tesli za ta mejnik. Upajmo, da se tudi izcimi iz tega kaj dobrega (širša elektrifikacija z nižjimi cenami) in ne še le en balonček, kjer ljudje v random firmo mečejo denar zaradi hype-a.
Čestitke Tesli za ta mejnik. Upajmo, da se tudi izcimi iz tega kaj dobrega (širša elektrifikacija z nižjimi cenami) in ne še le en balonček, kjer ljudje v random firmo mečejo denar zaradi hype-a.
No to ne bo slo. Vecja poraba elektrike ne prinese nizje cene elektrike ampak visjo. In to ne samo za vozilce elektricnih vozil ampak kar za vse, tudi gospodinjstva.
In the beginning were the Words and the Words made the world. I am the Words.
The Words are everything. Where the Words end the world ends. You cannot go
forward in the absence of space.
če je cena napihnjena, in firma nima veliko za pokazat, je to skoraj že ponzi shema, kjer novi vlagatelji poskrbijo za obstoječe in da cena raste...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Tržna kapitalizacija sicer je pomemben (in zanimiv) indikator, ni pa to statična zadeva. Po nepotrebnem se onesvescate. Na koncu bo vse ok. Če ni ok, ni konec.
Čestitke Tesli za ta mejnik. Upajmo, da se tudi izcimi iz tega kaj dobrega (širša elektrifikacija z nižjimi cenami) in ne še le en balonček, kjer ljudje v random firmo mečejo denar zaradi hype-a.
No to ne bo slo. Vecja poraba elektrike ne prinese nizje cene elektrike ampak visjo. In to ne samo za vozilce elektricnih vozil ampak kar za vse, tudi gospodinjstva.
Ampak ne kuriš nafte in prihraniš ogromno. Še državi več ostane. Pa vojn ne bo več. Zaradi nafte, dolarja. :)
Sam navijam za teslo, pa je ne bi nikoli kupil, vozil model S. Je vsaj prisilila fosilarje, da so začeli delat v električni smeri.
vprašanje tudi če je štrom, kot ga poznamo danes za električne avte, dolgoročna rešitev...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Je fascinantno, da so jih vlagatelji filali z denarjem kljub leta in leta konstantne izgube, ki se je je nabralo že kar nekaj milijard. 10 let nazaj in kadarkoli prej bi kaj takšnega bilo nedoumljivo.
A poskušajo narediti "too big to fail" zadevo?
Ne razumem sicer kakšen je tukaj end game vlagateljev. Gledam npr. firmo Bird, ki renta skiroje. Pri 10 milijonih voženj je bila firma ocenjena na 2 mrd USD, zbrali so pa like 1 mrd USD v kešu - 100 USD na vožnjo. Na vožnjo pa zaslužijo malo več kot dolar, konkurence pa kot listja in trave. Še tistih začetnih vložkov ne bodo NIKOLI uspeli izplačati.
Lep dokaz, kako borze nimajo več nobene povezave z realnostjo. V resnici se trguje z vero in upanjem, kar precej spominja na religije. Dokler dovolj ljudi verjame in upa, je lahko tudi podjetje, ki ne ustvarja ničesar, vredno milijarde.
Kaj se je zgodilo s shorterji Tesle. Kolikor imam v spominu ne gre za mali znesek investiranega denarja? W1 ni vec tukaj aktiven, da bi povedal na redni bazi novice. Miss U.
en čas je bla najbolj shortana delnica na Wall Street-u, ampak je niso uspeli držat nizko, sedaj pa ne upajo več, zato tud tak eksplozivna rast, ker prej so jo shortali in prodajali.
Tisti triljoni naprintani od Amerike morejo it nekam :) Inflacija se že pozna, ampak ne v navadnih trgovinah, ampak v delnicah, saj delnice rastejo na all-time high, medtem, ko Corona ruši Ameriko.
Idealna slika, ki to povzame (čeprav je sedaj zgubilo službo že preko 30m Američanov):