The Verge - Pri Segwayju so pred sejmom CES odgrnili tančico z osebnega električnega vozilca s sedežem S-Pod, ki uporablja podobno tehnologijo uravnotežanja na dveh kolesih kot klasični segwayji.
V torek se v Las Vegasu prične letošnji sejem uporabniške elektronike CES in podjetja že tekmujejo v tem, kdo bo še pred dogodkom ukradel čimveč pozornosti. Pri Segway-Ninebotu (ameriški izdelovalec razvpitih ravnotežnih dvokolesnikov je od leta 2015 pod Kitajci) so tako za sejem razkrili pisan spisek električnih skirojev, skuterjev, mopedov in segwayjev. Toda največ začudenih obrazov je povzročila najava vozička S-Pod, za katerega se komentatorji ne morejo zediniti, ali je ušel iz WALL-Eja, X-mož ali od kod drugod. S-Pod je inačica segwayja, kjer uporabniku ni potrebno stati, temveč je zleknjen v udoben sedež, vozilo pa nadzoruje s krmilno paličico. Med vožnjo balansira na dveh kolesih, medtem ko se pri postanku lahko postavi na dodatne tri koleščke. V oči zbode končna hitrost skoraj 40 km/h, čeprav poročila že pravijo, da naj bi bila zaklenjena na 12 km/h. Doseg z enim polnjenjem baterije naj bi znašal slabih 70 kilometrov.
Seveda se takoj porodi vprašanje, čemu naj bi to čudo služilo, oziroma v čem se razlikuje od obstoječih vozičkov, saj je bilo poskusov drugih firm v to smer že več, nobeden kaj prida uspešen. V Segwayju povedo, da bo S-Pod namenjen podobnim prostorom kot njihovi obstoječi dvokolesniki, se pravi širšim ulicam, letališčem, parkom in kampusom ter izpostavljajo okretnost zaradi rabe dveh koles. A tudi naprednejši obstoječi vozički se znajo obračati na mestu, obenem pa S-Pod po videzu sodeč ni primeren za invalide. Očitno skuša podjetje tudi na takšen način jahati navdušenje nad osebnim električnim prevozom, a se hkrati zaveda, da S-Pod ni garantiran uspeh, saj ga bodo v drugi polovici leta najprej previdno dobavili raznim izbrancem, medtem ko bo navadni raji dosegljiv prihodnje leto. Cena še ni znana.
Nič počasi. Človeštvo kot tako degenerira. Nekaj obljubljajo s tem AI-jem, ampak bojim se da bodo vsi neprijetno presenečeni. Ampak kot rečeno, mogoče z dramatično depopulacijo se bo še dalo kaj rešit. Don't worry, če vas/nas bo medicina ohranjala pri zavesti do 90 let, pomeni, da večina vas tu bo videla še 50-60 let "razvoja".
But remember this day.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Nič počasi. Človeštvo kot tako degenerira. Nekaj obljubljajo s tem AI-jem, ampak bojim se da bodo vsi neprijetno presenečeni. Ampak kot rečeno, mogoče z dramatično depopulacijo se bo še dalo kaj rešit. Don't worry, če vas/nas bo medicina ohranjala pri zavesti do 90 let, pomeni, da večina vas tu bo videla še 50-60 let "razvoja".
Vedno sem se spraševal, zakaj je treba pri vožnji s klasičnem Segwayem stati, saj je pri vožnji udobneje sedeti (kolesa,mopedi). Sedaj so rešili še to težavo...
In kako je tale dvokolesna slaboumnost boljša on klasičnih treh ali še bolje štirih koles? Samo zato, ker je "visokotehnološka" za važiče? Kot podaljšek za penis? Ker se elegantno prevrne, če zmanjka elektrike ali naleti na oviro?
In kako je tale dvokolesna slaboumnost boljša on klasičnih treh ali še bolje štirih koles? Samo zato, ker je "visokotehnološka" za važiče? Kot podaljšek za penis? Ker se elegantno prevrne, če zmanjka elektrike ali naleti na oviro?
okretnost in stabilnost se načeloma NE marata
Pustimo ob strani ali je potrebujemo takšno okretnost?
Če nisi niša za tak produkt, to izgleda res kot bad joke. Ampak po drugi strani, 4D razmišljanje, čez par desetletij, bo to za nas blagoslov. Think mario cars za penzionere.
70km dometa? Samo vprašanje tednov je, kdaj bo prvi bedak uletel s tem na avtocesto.
Bodoči Darwinov nagrajenec.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Veliko potencialnih novih aplikacij za tole napravo obstaja, še posebej, ko bo ta stvar s par dodatnimi senzorji, dvojnim zicom in stekleno streho postala avtonomna (recimo prevoz invalidov/starejših po letališčih, mestnih jedrih in conah z omejenim gibanjem). A na slo-techu se kot vedno, največ časa posveti kurcanju :)
Nič počasi. Človeštvo kot tako degenerira. Nekaj obljubljajo s tem AI-jem, ampak bojim se da bodo vsi neprijetno presenečeni. Ampak kot rečeno, mogoče z dramatično depopulacijo se bo še dalo kaj rešit. Don't worry, če vas/nas bo medicina ohranjala pri zavesti do 90 let, pomeni, da večina vas tu bo videla še 50-60 let "razvoja".
But remember this day.
Za tebe je degeneracija človeštva verjetno tudi premik iz kamnite sulice na lok in nato puško. Ali pa premik iz dreves na tla savane.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
Nič počasi. Človeštvo kot tako degenerira. Nekaj obljubljajo s tem AI-jem, ampak bojim se da bodo vsi neprijetno presenečeni. Ampak kot rečeno, mogoče z dramatično depopulacijo se bo še dalo kaj rešit. Don't worry, če vas/nas bo medicina ohranjala pri zavesti do 90 let, pomeni, da večina vas tu bo videla še 50-60 let "razvoja".
But remember this day.
Za tebe je degeneracija človeštva verjetno tudi premik iz kamnite sulice na lok in nato puško. Ali pa premik iz dreves na tla savane.
Če ti misliš, da gre lahko samo gor in nikoli dol. Ti pač pustim vrjeti v to zmoto.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21