» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
291 / 293
»»

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Rikvercirati na glavni cesti se ne sme, niti ustavit ne smeš v tekočem prometu, da bi dal prednost nekomu iz neprednostne ceste (ustavljanje brez razloga je prekršek). Interes prometa je, da se križišče, oziroma cestišče pred semaforjem sprazni čim prej in, da čim več vozil zapelje pri zeleni, s tvojim dvo metrskim razmikom med vozili, pomeni pri destih vozili 20 metrov, kar pa pomeni kar nekaj časa, da sploh prideš do semaforja, na katerem je zelena morda pol minute ali na nekaterih še manj. Tudi na pp si nekateri puščajo dva metra prostora do tistega spredaj ali se postavijo tako, da je zadaj dva metra+ in spredaj enako ali še več, skratka tako, da na dveh pp stojijo sami, namesto dveh. Če nimaš pojma o prometu in gibanju le tega, bodi raje tiho. En na hitro izrečen lapsus, še ni tako pereč, kot vaše nabijanje enih in istih nebuloz skozi vse teme v prometu.

Tvoja logika spet ne deluje...

Če ustaviš 2 metra za avtom pred sabo in spelješ sočasno z njim, bo ob enakem pospeševanju razlika ostala 2 metra. Če spelješ desetinko za njim, bo razlika s hitrostjo počasi rastla. Če spelješ pol sekunde za njim, bo pa razlika zelo hitro narasla na (pre)veliko. In zadnji primer (ali še več delaya) je problematičen, kar se tiče pretočnost. Ne glede na to, ali ustaviš dva metra zadaj, ali pa pol metra. Ali pa ga po tvoje nabijaš v rit.

Imaš pa pri večji razdalji vse prednosti, ki sem ti jih že zgoraj naštel. Pa še boljši pregled nad tem, kdaj kolona pred tabo začne speljevat, še posebej, če je pred tabo kombi/bus/kamion. In ker že vnaprej vidiš 2, 3 ali celo več avtov pred sabo, kdaj začnejo speljevat, si lahko pripravljen, da spelješ skoraj sočasno s tistim pred tabo.

Včasih, ko ustavim 4 ali 5 metrov za tistim pred mano, ker je na moji desni dvorišče/dovozna pot, speljem celo prej kot voznik pred mano. Ker spremljam promet in vidim, kdaj spelje kolona spredaj.

Kar se tiče prepovedi vožnje vzvratno na glavni cesti, pa prosim za člen iz zakona, sicer bomo še ta lapsus pripisali tvojim neštetim drugim lapsusom, ne samo enemu.

AgJ1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

St235 je izjavil:

Ce pogledamo 18-54 povzrocijo slabih 10k nesrec in pobijejo 70 ljudi. Nad 54 pa 4k nesrec in 41 mrvih.

Po zgledu mentalnih invalidov, ki jih v tej temi ne manjka, so kljucni faktor za nesrece starejsi vozniki. Ce prepovemo voznjo nad 54 smo s tem resili vse tezave prometne varnosti. Alkohol, hitrost... vse to so brezvezne puhljice, pri 54 vzet izpit pa ne bo vec nesrec.

18-54 naredijo 3x več kilometrov letno kot 54+. In glede na vse te kilometre in izredno slabo kulturo voznikov na naših cestah je nesreč še malo.

Najbolj nekulturni vozniki so tisti pavijani v bemfah in audijih uvoženih iz Nemčije, ki se vsem lepijo na rit in blinkajo v strnjeni koloni na levem pasu. In brez dovolilnice parkirajo na invalidskem parkingu, ker ne zmorejo pet korakov od avta do stola v kafiču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

c23po ::

solatko je izjavil:

GupeM - Rikvercirati na glavni cesti se ne sme, niti ustavit ne smeš v tekočem prometu, da bi dal prednost nekomu iz neprednostne ceste (ustavljanje brez razloga je prekršek). Interes prometa je, da se križišče, oziroma cestišče pred semaforjem sprazni čim prej in, da čim več vozil zapelje pri zeleni...

Ustavljanje brez razloga je prekršek. Se ne sme. Če je razlog ustavljanja sprostiti promet nasprotne kolone, ki čaka na vozilo, ki ne more zaviti levo in če je to mogoče narediti varno, potem razlog za ustavljanje obstaja in ustaviti, ne samo da smeš, je tudi zaželeno.

Glede dela osebnega zdravnika: 81. člen Zakona o voznikih. Ko boš pri svojem osebnem zdravniku se me spomni.
Računalniki nimajo spominov.

donvito ::

Solatko, a si to ti vozil Kučana?

FireSnake ::

Škoda, da ni malo bolj odprl vrata in še nogo ven pomolil:
https://siol.net/avtomoto/novice/neverj...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

solatko ::

nejc_nejc - Ti rabiš v stoječi koloni ali na pp več? Sploh ne vem kako naj te okarakteriziram. Raje ne bom.

WizzardOfOZ - Ne govori nihče, veliko jih zna ocenit kako velik avto imajo, saj bi se sicer težko vozili po cesti, nekateri pa po več letih vožnje, ne morejo kar sest v drug avto in se normalno peljat, ker predstave o prostoru sploh nimajo in je nikoli ne bojo imeli, ker nič ne delajo na tem.

GupeM - V našem prometu zelo redko vidim, da vsi speljejo hkrati, pri čisto vsekem vozlu je zamik, zato ne nakladaj o 2m+.

FireSnake - Temu pacientu bi takoj vzel vozniško pa še konkretno kazen, to so na AC najnevarnejša dejanja.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:


GupeM - V našem prometu zelo redko vidim, da vsi speljejo hkrati, pri čisto vsekem vozlu je zamik, zato ne nakladaj o 2m+.

Tudi jaz. Zato pa v zvezi s pretočnostjo prometa nima veze, ali je vmes 2 metra ali pol metra. Luknja se bo v vsakem primeru naredila prevelika.

A kar se tiče ostalih tvojih nebuloz, ki sem ti jih pokomentiral oz. te prosil za kakšen vir, boš pa raje tiho, ker veš da so nebuloze?

mancini ::

solatko je izjavil:

Mene so učili dobri inštruktorji (ne samo v AŠ), kot vse kaže, si ti popolni samouk. Dokler ne veš koliko je 1m te inštruktor ne sme prijavit na izpitno vožnjo.


A lahko to podkrepiš s kakšnim linkom ali pa je spet zrastlo v tvoji glavi :)

GrimReaper3 ::

Eno prometno vprašanje. Danes grem iz službe ravno ob najbolj nehvaležni uri, 15:00. Sicer pa ne vem če je po tej uri kaj bolje, verjetno v vmesnih 15, 30 in 45min čez, malo bolje, ampak tako kot 14:30 in 14:45 verjetno ne še do 17:00.

No in vozimo celo pot iz Kranja proti Gorenjski avto za avtom s 5-10m razdalje, kolone na prehitevalnem ni in ni zmanjkalo, povprečno sicer verjetno 120 km/h, ker smo šli 100-140.
Mene sedaj zanima kaj bi se zgodilo če bi vsak hotel vzpostaviti varnostno razdaljo 50m ali celo zakonskih 70m? Ker če smo se že tako težko vsi zgužvali gor, bi moral po logiki na enem mestu promet obstati, se pravi stoječa kolona.

Prav tako me zanima, od krožnega do naslednjega križišča po 3,5 km je bila enako kolona z minimalno razdaljo med vozili, vozili smo komajda 50 km/h. Zdaj me zanima kaj bi bilo, če bi bili namesto vseh avtov, 200KM avti kot ga imam jaz ter vsi pospešili tako hitro kot pospešim jaz, 50-100 km/h, govorim na pamet glede na to da ima avto 7s 0-100 ter pospešujem nekaj srednjega, v ene 10 sekundah.
Ali bi bila v takem primeru lahko večja razdalja med vozili ter ali bi sploh lahko vozili 100 ali pa enako 50?
Mene pač zanima ali posamezni počasneti s počasnim pospeševanjem ovirajo promet ali pa zelo veliko prometa celo bolje požira manjša hitrost 50 km/h?

Edino kar mi je jasno, da pri nekem srednje gostem prometu, gre brez problema skozi 100 km/h na regionalki in 160 km/h na AC, če bi vsi vozili hitro. Čim se najde en počasne mora seveda biti zelo redek promet, da ga lahko vsi prehitijo preden se začne nabirati kolona.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

A ti še kar strašiš po naših cestah?

GupeM ::

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:


GupeM - V našem prometu zelo redko vidim, da vsi speljejo hkrati, pri čisto vsekem vozlu je zamik, zato ne nakladaj o 2m+.

Tudi jaz. Zato pa v zvezi s pretočnostjo prometa nima veze, ali je vmes 2 metra ali pol metra. Luknja se bo v vsakem primeru naredila prevelika.

A kar se tiče ostalih tvojih nebuloz, ki sem ti jih pokomentiral oz. te prosil za kakšen vir, boš pa raje tiho, ker veš da so nebuloze?

Vidim, da prvega odstavka nisem dokončal:

Luknja se bo v vsakem primeru naredila prevelika, ker ljudje namesto da bi gledali kdaj bo zelena oz kdaj bojo avti pred njimi začeli speljevat, raje bulijo v telefon, avtoradio, bejbe na pločniku, ali pa kar tako malo sanjajo. Ko bi morali speljati, pa še iščejo prvo prestavo in ugotavljajo kje imajo ročno zavoro ...

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Ne govori nihče, veliko jih zna ocenit kako velik avto imajo, saj bi se sicer težko vozili po cesti, nekateri pa po več letih vožnje, ne morejo kar sest v drug avto in se normalno peljat, ker predstave o prostoru sploh nimajo in je nikoli ne bojo imeli, ker nič ne delajo na tem.


Nehaj nakladat, ker si že patetičen. Priznaj že, da nimaš prav.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

GrimReaper3 je izjavil:

Eno prometno vprašanje. ... Mene sedaj zanima kaj bi se zgodilo če bi vsak hotel vzpostaviti varnostno razdaljo 50m ali celo zakonskih 70m?...

Nič se ne bi zgodilo. Z zmernejšim pospeševanjem bi končno hitrost dosegli nekoliko počasneje, bi pa zaradi večje varnostne razdalje lahko vozili hitreje s konstantno hitrostjo, brez fantomskih zastojev.

GrimReaper3 je izjavil:

... Prav tako me zanima, od krožnega ... 200KM avti kot ga imam jaz ter vsi pospešili tako hitro ... govorim na pamet ... ter ali bi sploh lahko vozili 100 ali pa enako 50?...
Verjami, tega nihče ne ve. Hvala bogu, da imaš tako močan avto.

GrimReaper3 je izjavil:

... Mene pač zanima ali posamezni počasneti s počasnim pospeševanjem ovirajo promet ali pa zelo veliko prometa celo bolje požira manjša hitrost 50 km/h? ...
Počasne seveda ovira, vendar Tvoj Močni Avto z enim energičnim prehitevanjem popravi dnevno statistiko.

GrimReaper3 je izjavil:

...Edino kar mi je jasno, da pri nekem srednje gostem prometu, gre brez problema skozi 100 km/h na regionalki in 160 km/h na AC, če bi vsi vozili hitro. Čim se najde en počasne ...
Kot rečeno, močni avtomobili (200KM) dvigujejo povprečje, počasneti ga znižujejo, zato se srečamo na tistih 130 oz. manj v gužvi. Takrat sta verjetno dva počasneta sočasno na cesti. Kaj češ...
Računalniki nimajo spominov.

IgorCardanof ::

Prehitevanje kolone vozil s pomočjo počivališča, kakšno imate mnenje o tem?

Na zahodni obvoznici popoldne pogosto vse stoji in vsak dan se najdejo talenti, ki mislijo kako so pametni, ker prehitijo po 1km kolone s tem ko grejo dol na počivaliscu in se takoj nazaj priključijo. S tem seveda vse ostale upočasnijo še veliko bolj, ker se morajo vključit v promet na koncu in dodatno ustavijo kolono.

Za moje pojme bi morali za tako početje pisat dokaj visoke kazni.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

GupeM ::

To boš težko kaznoval, ker nikjer ne piše, da ne smeš na počivališče. Mogoče se nekdo samo zmoti. Mogoče se je moral ustaviti samo za sekundo.

To je podobno kot zavijanje desno v križišču, ko je kolona za zavijanje levo, ti pa bi rad šel levo. Zaviješ desno, ato na primernem mestu obrneš in greš mimo tistega križišča, kjer bi se naravno moral vključevati z zavijanjem levo.

Sem v točno tej temi objavil tudi posnetek modela, ki podobno počne v večpasovnem krožišču v Angliji (vozijo po levi strani). Namesto, da stoji v koloni za zavijanje levo, gre na desni pas, okrog krožišča, in ko pride nazaj ima prednost pred tistimi, ki čakajo, da zavijejo levo v krožišču.

Evo, še link do posnetka:
https://avto-magazin.metropolitan.si/za...

Tega enostavno ne moreš kaznovati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

IgorCardanof je izjavil:

Prehitevanje kolone vozil s pomočjo počivališča, kakšno imate mnenje o tem?

Na zahodni obvoznici popoldne pogosto vse stoji in vsak dan se najdejo talenti, ki mislijo kako so pametni, ker prehitijo po 1km kolone s tem ko grejo dol na počivaliscu in se takoj nazaj priključijo. S tem seveda vse ostale upočasnijo še veliko bolj, ker se morajo vključit v promet na koncu in dodatno ustavijo kolono.

Za moje pojme bi morali za tako početje pisat dokaj visoke kazni.

Saj bi tudi bile hude kazni, najmanj odvzem vozniške, če bi kdo tam meril hitrost. Tisti, ki to namerno počne, da bi prehitel del kolone, skozi počivališče prav gotovo ni peljal z dovoljeno hitrostjo, ampak jo je nekajkrat prekoračil.

St235 ::

IgorCardanof je izjavil:

Prehitevanje kolone vozil s pomočjo počivališča, kakšno imate mnenje o tem?

Na zahodni obvoznici popoldne pogosto vse stoji in vsak dan se najdejo talenti, ki mislijo kako so pametni, ker prehitijo po 1km kolone s tem ko grejo dol na počivaliscu in se takoj nazaj priključijo. S tem seveda vse ostale upočasnijo še veliko bolj, ker se morajo vključit v promet na koncu in dodatno ustavijo kolono.

Za moje pojme bi morali za tako početje pisat dokaj visoke kazni.


Kot je rekla ga. Cerar: Vsaka svinjarija še ni kaznivo dejanje. V konkretnem primeru opisano dejanje ni prometni prekršek., da bi ga lahko kaznoval.

solatko ::

GupeM - Vzemi samo zavijanje v levo, če je 2 metrski razmak, gre v križišče samo 1 avto in pol, če je pol metra pa trije, ampak ne, zaradi nesposobnosti, levo zavijejo dva ali trije, pri koloni 20+ vozil, videno vsak dan ob konicah.

mancini - Ne obvladaš vozila, če ne veš kako veliko je! Če ne obvladaš vozila, ne moreš opravljat vozniškega izpita!
Delo krepa človeka

ZveeZ ::

solatko je izjavil:

GupeM - Vzemi samo zavijanje v levo, če je 2 metrski razmak, gre v križišče samo 1 avto in pol, če je pol metra pa trije, ampak ne, zaradi nesposobnosti, levo zavijejo dva ali trije, pri koloni 20+ vozil, videno vsak dan ob konicah.

mancini - Ne obvladaš vozila, če ne veš kako veliko je! Če ne obvladaš vozila, ne moreš opravljat vozniškega izpita!


Bi te rad videl, kako bi se ustavil na tocno 1m od vozila pred seboj.
Jaz nimam pojma koliko je 1m. Komot bi se ustavil 1.5m in mislil da je to 1m. Pa ne zato ker ne bi vedel kje imam avto ampak zato ker ne vem tako natancno ocenit koliko je 100cm.
Lahko pa komot ustavim tik ob avtu (pod 1cm) brez kontakta. Tako spredaj, kot v rikverc, kot tudi bocno.

Glede uatvljanja pred semaforjem, pa tudi sam pustim prostor pred sabo. Zakaj? Zaradi pretocnosti.
Ker ste vsi vozniki pocasni in posledicno vedno speljem socasno ali malenkost prej od tistega pred menoj. Ce nimam dovolj razdalje bi moral zavirati. Tako pa speljem enakomerno in zaradi tega, lahko tudi tisti za menoj spelje malo bolj zgodaj.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Vzemi samo zavijanje v levo, če je 2 metrski razmak, gre v križišče samo 1 avto in pol, če je pol metra pa trije, ampak ne, zaradi nesposobnosti, levo zavijejo dva ali trije, pri koloni 20+ vozil, videno vsak dan ob konicah.

Ja, tu se pa strinjam. Pri zavijanju levo je pa res pametno malo stisnit. Ampak to je res specifičen primer za tiste 3 avte, ki max lahko zapeljejo v križišče. Ampak ti so že mimo semaforja, ne pred njim. Tisti, ki stojijo bolj nazaj pred semaforjem, pa imajo komot daljši razmak. Pomembno je, da speljejo takoj ko lahko, ne pol sekunde/sekundo kasneje. Ti si pa pisal za splošno stanje pred semaforjem.

c23po ::

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:

GupeM - Vzemi samo zavijanje v levo, če je 2 metrski razmak, gre v križišče samo 1 avto in pol, če je pol metra pa trije, ampak ne, zaradi nesposobnosti, levo zavijejo dva ali trije, pri koloni 20+ vozil, videno vsak dan ob konicah.

Ja, tu se pa strinjam. Pri zavijanju levo je pa res pametno malo stisnit. Ampak to je res specifičen primer za tiste 3 avte, ki max lahko zapeljejo v križišče. Ampak ti so že mimo semaforja, ne pred njim. Tisti, ki stojijo bolj nazaj pred semaforjem, pa imajo komot daljši razmak. Pomembno je, da speljejo takoj ko lahko, ne pol sekunde/sekundo kasneje. Ti si pa pisal za splošno stanje pred semaforjem.

Samo,,, hm... a ni prepovedano zapeljati v križišče, če nisi prepričan, da ga lahko pravočasno zapustiš? Kaj počnejo trije avtomobili v križišču?
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::

Če levo ne moreš zaviti zaradi nasprotivozečih, ker ti sekajo pot, seveda lahko zapelješ, ker boš lahko izpraznil križišče, ko bojo imeli rdečo.
Če pa levo ne moreš zaviti, ker je cesta na katero zavijaš zabasana, potem pa ne smeš v križišče. Ker bo lahko zabasana tudi po tem, ko bojo prečni imeli že zeleno.

Če pa imajo nasprotivozeči tudi zabasano cesto in zaprejo križišče, je pa krivda na njihovi strani, ker tudi tebi onemogočajo, da bi izpraznil križišče.

Saj ni tako zahtevno. Osnovnošolska logika.

solatko ::

GupeM - Največkrat moraš počakat na rumeno puščico. Veš koliko je dvojnih semaforjev, kjer je prostora za 4-5 vozil pa sta po navadi samo dva največ trije, toliko o vaši pretočnosti. Verjetno se nisi vozil kaj dosti po Italiji, tam vidiš kako se obnaša v križišču, že Maribor je kar se tega tiče, veliko boljši kot LJ pa še ob dežju in sneženju promet poteka normalno, ker se manj okoličanov pripelje. Ti imajo okoli hiš veliko prostora in ga toliko rabijo tudi na cesti v mestu.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Ja, meščani so pa res znani po tem, da ob sneženju znajo vozit. Če kdo zna vozit po snegu, so to običajno hribovci.

c23po ::

solatko je izjavil:

GupeM - Največkrat moraš počakat na rumeno puščico. Veš koliko je dvojnih semaforjev, kjer je prostora za 4-5 vozil pa sta po navadi samo dva največ trije, toliko o vaši pretočnosti. ...

In koliko se pretočnost poveča, če se v križišče vrine še eno vozilo?
a) ogromno
b) gromozansko
c) nepredstavljivo
d) 25 vozil na uro

Ah, pozabil sem, da je kleč v seštevku vseh vozil na vseh ljubljanskih križiščih, s ponavljanjem, seveda. Potem pretočnost limitira proti neskončnosti.
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

že Maribor je kar se tega tiče, veliko boljši kot LJ pa še ob dežju in sneženju promet poteka normalno, ker se manj okoličanov pripelje. Ti imajo okoli hiš veliko prostora in ga toliko rabijo tudi na cesti v mestu.


Ravno obratno, tisti iz okolice vedo, da v mestih ne znajo vozit v snegu in se takrat izogibajo mest, če se le da, ker vedo, da bo gužva zaradi mestnih srajc, ki znajo samo gužvo delat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

Dejstvo je, ko je slabo vreme je na cesti vedno vec nesrec. A je to zato ker grejo vsi (absurd) takrat v avto in ne znajo vozit ali imajo neuatrezno opremljena vozila niti ni vazno. Promet pri slabem vremenu je obcutno povecan (vsaj LJ obvoznica). Zabarjem se verjetno v slabem vremenu ne da na trolo ali pa kolo, pa pol guzve delajo ;)
Sicer vecina zabarjev ima SUV-e zato niti ne vem kaj je drugega za pricakovat. Pa vsem retardom se enkrat...tudi na obvoznici ce vam azijska jajca ne prizgejo avtomaticno zadnjih luci, jih prizgite ker ceprav vas EGO seka na polno...avto v meglici brez zadnjih luci tezje opazis. Vem da je tezko razumet sam vseeno, stikalo za luci na ON. Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

c23po ::

Buggy je izjavil:

Dejstvo je, ko je slabo vreme je na cesti vedno vec nesrec. A je to zato ker grejo vsi (absurd) takrat v avto in ne znajo vozit ali imajo neuatrezno opremljena vozila niti ni vazno. Promet pri slabem vremenu je obcutno povecan (vsaj LJ obvoznica). Zabarjem se verjetno v slabem vremenu ne da na trolo ali pa kolo, pa pol guzve delajo ;)
Sicer vecina zabarjev ima SUV-e zato niti ne vem kaj je drugega za pricakovat. Pa vsem retardom se enkrat...tudi na obvoznici ce vam azijska jajca ne prizgejo avtomaticno zadnjih luci, jih prizgite ker ceprav vas EGO seka na polno...avto v meglici brez zadnjih luci tezje opazis. Vem da je tezko razumet sam vseeno, stikalo za luci na ON. Hvala!

Dejstvo je, da je nesreč več ob slabem vremenu. Seveda, ne gredo takrat vsi na cesto, To bi bil absurd. Gredo tisti, katerim je to takrat nujno. V težave zabredejo ker, seveda, ne znajo voziti v oteženih razmerah. Kje bi se tega naučili? Koliko snežnih dni je po zimi? Imamo pripravljene snežne poligone za vadbo vožnje v zimskih razmerah? Ne, nimamo jih. Pa tudi, če bi jih: kako naj neizkušeni vozniki po snegu pripeljejo do poligonov? Torej je ob sneženju Ljubljana veliki vadbeni poligon.
Pričakovati od drugega, da ob slabem vremenu gre na trolo (celo na kolo!), samo zato, da bi se meni pri tem ni treba premakniti iz svoje cone udobja, je precej egoistično. In spet: kako se naj neizkušeni naučijo snežnih razmer, če zahtevamo, naj gredo na trolo?

Dejstvo je, da nas 75% voznikov meni, da vozimo nadpovprečno dobro. Torej, avtošole delajo vrhunsko! In prav patetično je, da nihče med nami v tej nadpovprečnosti nima niti kančka razumevanja za tiste podpovprečne. V avtošolah sicer imajo tudi te ure, vendar so ušesa takrat statistično že utrujena. Zapomnili smo si le: "M'rš na trolo!"

Tisto z lučmi okvirno drži, le žaljivke so nepotrebne.
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

...tudi na obvoznici ce vam azijska jajca ne prizgejo avtomaticno zadnjih luci, jih prizgite ker ceprav vas EGO seka na polno...avto v meglici brez zadnjih luci tezje opazis. Vem da je tezko razumet sam vseeno, stikalo za luci na ON. Hvala!


Zanimivo, da jaz opažam tudi vse več zeljarskih in žabarskih jajc brez luči.

Da ne govorimo o tistih z EV, ki pa itak tako močno šparajo na elektriki, da še smernike težko prižgejo ob zavijanju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

maticb492 ::

Danes se vozima s punco po avstriji, pa iz nekega razloga avstrijci blendajo in pipkajo ko jih prehitiš? Kaj majo to nek čuden kompleks, da so jezni, ko jih prehitiš? V Sloveniji se sploh ne spomnem kdaj se mi je nazadnje kaj takega zgodilo, v Avstriji pa samo danes 2-3x. Prehitevanje po črtkani črt in ne v škarjice. Res mi ni jasno kaj hočejo? En stari v nekem SUVju je blendal 5x, pipkal, nekaj mahal po zraku, ko nor. Vozil je pa 60-70 pri omejitvi 100.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

mirator ::

Če se ne motim je naslov tega oddelka "Talenti na slovenskih cestah" ne pa "Talente auf österreichischen Straßen"

c3p0 ::

maticb492 je izjavil:

Danes se vozima s punco po avstriji, pa iz nekega razloga avstrijci blendajo in pipkajo ko jih prehitiš? Kaj majo to nek čuden kompleks, da so jezni, ko jih prehitiš? V Sloveniji se sploh ne spomnem kdaj se mi je nazadnje kaj takega zgodilo, v Avstriji pa samo danes 2-3x. Prehitevanje po črtkani črt in ne v škarjice. Res mi ni jasno kaj hočejo? En stari v nekem SUVju je blendal 5x, pipkal, nekaj mahal po zraku, ko nor. Vozil je pa 60-70 pri omejitvi 100.


100 omejitev je bila lahko le na AC, omenjaš pa škarjice, do česar na AC ne more prit.

Utk ::

V Avstriji je izven naselij omejitev 100.

c23po ::

maticb492 je izjavil:

Danes se vozima s punco po avstriji, pa iz nekega razloga avstrijci blendajo in pipkajo ko jih prehitiš? Kaj majo to nek čuden kompleks, da so jezni, ko jih prehitiš? V Sloveniji se sploh ne spomnem kdaj se mi je nazadnje kaj takega zgodilo, v Avstriji pa samo danes 2-3x. Prehitevanje po črtkani črt in ne v škarjice. Res mi ni jasno kaj hočejo? En stari v nekem SUVju je blendal 5x, pipkal, nekaj mahal po zraku, ko nor. Vozil je pa 60-70 pri omejitvi 100.

Verjetno imaš hudo razštelane sprednje luči.
Računalniki nimajo spominov.

Utk ::

Mislim da si normo neumnosti za danes že presegel, tako da lahko nehaš.

starfotr ::

Utk je izjavil:

V Avstriji je izven naselij omejitev 100.


Ja, ena izmed najvišjih omejitev na evropskih tleh. Večina ima manj - 90 ali 80.

nejc_nejc ::

Kaj, jodlar je blendal balkancu, ki je divjal po cesti. Simpl kot pasulj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

maticb492 ::

nejc_nejc je izjavil:

Kaj, jodlar je blendal balkancu, ki je divjal po cesti. Simpl kot pasulj.


Sej pravim, neke komplekse majo. Nikjer drugje mi še noben ni blendal 3x v istem dnevu, pa vozim isto.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

Po mojem mnenju si vozil nad omejitvijo in so ti blendali, da zmanjsaj zaradi radarjev.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

mirator ::

Zadnjič se peljem iz Ceste dveh cestarjev na Pot na Rakovo jelšo (Ljubljana). V križišču pred zavijanjem v desno ali levo je znak za omejitev 30 km/h in pod njim znak z napisom (cona). Ko zavijem desno v ulico ali cesto Pot na Rakovo jelšo ni nobenega znaka o omejitvi hitrosti, torej predvidevam (čeprav me črv v glavi opominja cona 30), da je omejitev 50 km/h. Potem opazim, da je na vsakem odcepu iz Poti na Rakovo jelšo znak omejitve hitrosti na 30 km/h. Nerelevantno pri tem je sicer, da je na Poti v Rakovo jelšo radar (ki so ga domačini takoj prekrili ali prebarvali), ampak kakšna je dejansko dovoljena hitrost? In do kje je pravzaprav mišljena ta cona?

predi ::

Tale je tudi mislil, da je na obvoznici. :D

Mariborski prometni policisti so v sredo na Titovi cesti v Mariboru, kjer je hitrost vožnje s splošnim prometnim pravilom za ceste v naselju omejena na 50 km/h, izvajali nadzor hitrosti z laserskim merilnikom.

Ob drugih prekoračitvah hitrosti so izmerili hitrost tudi 39-letnemu vozniku iz okolice Maribora, pri katerem je bila izmerjena hitrost 120 km/h, kar pomeni, da je za kar 70 km/h prekoračil najvišjo dovoljeno hitrost vožnje. Policisti so ga ustavili, mu začasno odvzeli vozniško dovoljenje, prepovedali nadaljno vožnjo in zoper njega podali obdolžilni predlog na pristojno sodišče.

https://vecer.com/kronika/foto-kaksna-b...



@mirator, cone se običajno končajo z "inverznim" znakom. Dokler znaka ni, si v coni. Tudi, če je recimo vmes znak za konec naselja, križišče, ipd.

mirator ::

@mirator, cone se običajno končajo z "inverznim" znakom. Dokler znaka ni, si v coni. Tudi, če je recimo vmes znak za konec naselja, križišče, ipd.

Hvala @predi, sem že dojel.
Vseeno pa je nenavadno, vsaj zdi se mi tako, da ima potem vsak odcep, ki je več ali manj slepa ulica, iz glavne ceste še dodatno znak o omejitvi hitrosti na hitrost cone.

c23po ::

Mirator, to je zato, ker Karen (ali pa tisti Predijev Fittipaldi) hoče takoj zresetirati registre, ko zavije v drugo ulico in najde tisoč razlogov, zakaj "tisti znak od tam" ne bi veljal tukaj. Poglavitni izgovor je: ker nikjer ne piše, meni ni treba pomniti.

Mogoče drugače: če načrtovalec hoče znižati hitrost v naselju bo omejitev poudaril večkrat in tako zmanjšal možnost zmote (ali pozabe) voznikov. Res je, da takšno prakso potem vidimo v hiperprodukciji prometnih znakov. Osebno bi na delih magistralk skozi naselje, namesto nenehnega spreminjanja režima 50-70-50 videl neki znak "cona 60 do izhoda iz naselja". Tako se ne bi vsakič iznerviral tisti, ki mi sledi, ker pač nočem kot opica pritiskati in popuščati pedal (hvala Solatko!) ter trmasto vozim 53. No, tudi stanovalci bi morali vedeti, kaj takšen režim pomeni.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

Te table za cone so včasih tako majhne in nevpadljive, da jih zlahka zgrešiš. Pred kratkim sem recimo pogruntal, da se dnevno vozim mimo ene s kolesom (za preklic) pa nisem vedel, da je tam - se izgubi v poplavi drugega. Tako, da so talne oznake s ponovitvijo prej nuja kot opcijske. Sploh če gre za kaj daljšega.

GrimReaper3 ::

maticb492 je izjavil:

Danes se vozima s punco po avstriji, pa iz nekega razloga avstrijci blendajo in pipkajo ko jih prehitiš? Kaj majo to nek čuden kompleks, da so jezni, ko jih prehitiš? V Sloveniji se sploh ne spomnem kdaj se mi je nazadnje kaj takega zgodilo, v Avstriji pa samo danes 2-3x. Prehitevanje po črtkani črt in ne v škarjice. Res mi ni jasno kaj hočejo? En stari v nekem SUVju je blendal 5x, pipkal, nekaj mahal po zraku, ko nor. Vozil je pa 60-70 pri omejitvi 100.

Pri nas da dobiš blendo, moraš:
-Na regionalki ponoči imeti vklopljene dolge, četudi imaš auto luči, jaz imam tako kar prst na auto gumbu in ga pritisnem takoj ko zagledam avto, ker avtomatika ni tako hitra, je pa blizu
-Na regionalki ti poblenda tisti nasproti, če mu greš preveč v škarje. Zdaj če je še vsaj 200m, skoraj ne bi smel.
-Na AC, če prehitevaš tovornjak in se vrineš takoj pred njega. Jaz se tega izogibam, ampak danes sem pa zajebal, prehiteva en pred mano 120, jaz pa že blizu izvoza in grem potem prehitro pred tovornjak. Če bi vedel, bi moral prehiteti še tega počasneta, toliko pred njim da mi ne bi pa potem dal on blende, in potem na izvoz.
-Na AC, če po desni prehitiš kolono vozil, potem se pa že zapira desni pas in moraš levo, seveda ti bo tisti pred katerega se vrineš, nujno stisnil blendo. Ravno danes je bilo 5 takih, ki nikakor par km niso hoteli zapustiti levega pasu, češ 130-140 in 5-10m razdalje med njimi je bilo po njihovo dovolj da lahko prehitevajo kar celo pot.

Pa 2x sem dobil opozorilo naleta samo danes zjutraj, včasih ga da tudi za brezveze, ampak za tedva mu pa dam prav. Od tega tedna naprej, ko je povečan tovorni promet (ne me vprašat zakaj, sem pa videl PL, CZ, HR in BIH tablice), je kar težko voziti, jaz se nikakor ne morem zadržati desnih prehitevanj. Pa veliko je takih, ki mislijo da lahko prehitevajo s 120.
Proti Naklem, ko je res dolga pregledna ravnina sem v ponedeljek dejansko lahko videl prvega v koloni, ki je počasi prehiteval kolono tovornjakov, pred njim pa nobenega. Itak da če se je meni zmanjšalo na 90 na levem pasu, da mora biti vsaj eden tak vmes, če ne par 10 njih.
Ta prvi itak da bi moral iti 170, ostali pa ne vem, tudi bolje da čim hitreje, da bi do mene ene 2 km zadaj še ostala hitrost vsaj 120. Sicer pa če je na voljo samo en pas, je 90 še dobro, lahko bi se povsem ustavilo.
Če je med tovornjaki nekaj prostora, bi se pa taki s 120 itak morali takoj umikati. Saj načeloma se, nekatere moraš pa preplašiti s približevanjem 5m do zadka.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper3 ::

Takole nekako izgleda, ampak na Poljskem je razlika, da se vedno najde še drugi pacient, ki te hoče izriniti na odstavni pas ali pa ti gre bremzati ko te prehiti, pri nas sem samo jaz in še gre:

donvito ::

Samo en folk je pa res totalno adijo. ;(

starfotr ::

Sami talenti brez ustrezne varnostne razdalje. Pobrat izpite, ker ne poznajo osnov.

Ahim ::

GrimReaper3 je izjavil:

Takole nekako izgleda, ampak na Poljskem je razlika, da se vedno najde še drugi pacient, ki te hoče izriniti na odstavni pas ali pa ti gre bremzati ko te prehiti, pri nas sem samo jaz in še gre:

QFT :))

GrimReaper3 ::

Zanimiv fenomen, danes pred mano na levem pasu BMW petka z nemško registracijo. Jaz takoj ko sem videl tablico sem si rekel, da moram voziti s primerno razdaljo za njim. Kaj jaz vem, 30-40m pri 140.
Da pač v njegovih očeh ne bi izpadel kot opica oz. da bi mislil da je prišel med same opice. No ja, če bi vozil 100 po levem pasu, tega pa ne bi prav dolgo trpel. Vsekakor bi najprej probal s približevanjem, potem pa z desnim prehitevanjem. Je vozil spodobnih 140 in ni bilo veliko prostora za umakniti.
Bi bila fora, da bi si sam nalimal nemško tablico in videl če to res deluje.

Drugače taka razdalja kot jo ima Škoda zgoraj je primerna samo za kratek čas, da komu dopoveš da bi šel rad hitreje kot on. Ker pač drugega dobrega načina ni.
Oba črna avta imata pa povsem spodobno razdaljo. V gostem prometu itak nimaš prav izbire, ker te priganjajo od zadaj. Da bi imel 10m ali manj te sicer noben ne sili, ampak manj kot 20m pa že moraš imet.

Zgodovina sprememb…

««
291 / 293
»»