» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
289 / 294
»»

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Porkamalora, ni jih "zelo malo"! Je Wikipedija res tako daleč, da nihče niti po autobahnu nn pride do nje? 70% nemških avtocest nima omejitev, je pa na njih priporočena hitrost 130 km/h. In to prav nič ne pomaga našem protokolarnem wanabeeju pri želji uzakoniti divjanje po naših cestah.


To ne drži. To je bilo nekoč. 70% avtocest ima več kot 2 pasova. In ni povsod na njih brez omejitve, ampak samo na posameznih odsekih in z vsakim letom je manj teh odsekov, ker se tudi oni zavedajo da so ljudje bedaki in da solatkotovi idiotizmi niso več niti za na njihove avtoceste. Tistih preostalih 30% avtocest so pa dvopasovne avtoceste (kot pri nas) in tam je omejitev 110km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Verjetno drži. Res se nisem ubadal z poglobljeno analizo stanja. Vse skupaj pa ne pomaga pri strategiji, ki promet namerava umirjati. Tako pri nas kot na Švedskem. Nemci nam tudi pri tem sledijo.
Računalniki nimajo spominov.

St235 ::

Pomemben je tudi podatek, da novi odseki oraviloma nimajo vec neomejene hitrosti. Situacija je pac zateceno stanje in unikum, tako da dajat nemske avtoceste, ki so edine na svetu s taksno ureditvijo (pa se to arhaicno) za kakrsen koli vzor, je cisto mimo.

predi ::

V Letušu so med izvajanjem meritev hitrosti izmerili hitrost električnega skiroja 68 km/h v območju, kjer je hitrost vožnje omejena na 50 km/h. V prometu se sicer uporabljajo le e-skiroji, katerih najvišja hitrost je 25 km/h.

Med izvajanjem meritev hitrosti s stacionarnim radarjem v Letušu, kjer je hitrost vožnje omejena na 50 km/h, so izmerili hitrost voznika e-skiroja, ki je v naselju vozil s hitrostjo 68 km/h.

V prometu se lahko uporabljajo le e-skiroji, katerih največja konstrukcijska hitrost je 25 km/h in niso širši od 80 cm. Skiro lahko vozijo osebe, starejše od 14 let, oziroma otroci od 12. do 14. leta, če imajo kolesarsko izkaznico. V območjih za pešce lahko vozijo le z najvišjo hitrostjo hoje pešca.

Dosedanje izkušnje kažejo, da so posledice nesreč z e-skiroji praviloma hude telesne poškodbe. Najpogostejše so poškodbe glave, sledijo zlomi okončin in ključnice ter udarnine.

Predlani je na našem območju v prometni nesreči zaradi hudih poškodb umrl voznik e-skiroja.

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/vozn...

Ahim ::

Invictus je izjavil:

V Nemčiji je zelo malo avtocest brez omejitev...

Od Avstrije do skoraj Munchna nima niti odstavnega pasu...

Pa na dolocenih delih tudi ne omejitve ...

WizzardOfOZ ::

Od avstrije do minhna ni nikjer več odsekov brez omejitve. Vsaj januarja je bilo vse pod omejitvijo. Od minhna naprej pa je brez omejitve kar nekaj odsekov, ampak imaš štiri pasove v eno smer in zelo pregledno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

predi ::

Hahaha. Manj ko vas je takšnih na cesti, lepši je svet.

Maribor: 16 voznikov naredilo prekršek za začasno prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja

Mariborski policisti so v petek na regionalni cesti skozi Maribor izvajali nadzor hitrosti. V slabih treh urah so ugotovili kar 43 prekoračitev najvišje dovoljene hitrosti, ki je s prometnim znakom omejena na 80 kilometrov na uro.

Med temi vozniki je bilo 16 takšnih, ki so najvišjo dovoljeno hitrost prekoračili za več kot 50 kilometrov na uro. Kot so danes sporočili s Policijske uprave Maribor, je za takšen prekršek predpisana globa 1200 evrov in stranska sankcija 18 kazenskih točk, policisti pa bodo zoper kršitelje podali obdolžilne predloge na pristojno sodišče.

Na policiji voznike pozivajo, naj spoštujejo cestnoprometne predpise, vozijo po predpisanih omejitvah in hitrost vožnje prilagodijo razmeram v prometu, so previdni ter strpni.

https://vecer.com/kronika/foto-maribor-...
Zelo verjetna lokacija: https://maps.app.goo.gl/iShu2tQCUNnQZWJ...

maticb492 ::

O ne, na štiripasovnici so vozili 120 km/h konc sveta res. Jaz tam vozuim 140 pa me prehitevajo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

predi ::

Torej so ti šteti dnevi..

maticb492 ::

Tam bojo vsak dan kasirali, če se postavijo, ker nobeden ne vozi 80.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

maticb492 ::

Mislim da si narobe Gmaps lokacijo dal drugače, ker tisto tam je hitra cesta, na hitri cesti ne izgubiš izpita za 50 km/h čez.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

predi ::

Hitra cesta brez odstavnih pasov je 1200€ in 18 pik pri 50+ čez omejitev.

maticb492 ::

Aha maš prav, je kar poskok lol:

Kazni za prekoračitev hitrosti na cesti zunaj naselja (razen na avtocesti ali hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami):

PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA

vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 20 km/h = 60 EUR
nad 20 km/h do vključno 30 km/h = 120 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 200 EUR + 3 kazenske točke
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 50 km/h = 1.200 EUR + 18 točk in odvzem vozniškega dovoljenja
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

Ja vožnja 140 v 80 je malo riskantna. Itak 80 je prepočasi, sploh če je cesta skoraj prazna, samo moraš imeti pa skoz v glavi, za koliko si čez omejitev. In ko si konkretno čez 50% čez omejitev, se moras zavedat, da so kazni lahko že kar hude.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

predi ::

Tule je 80 povsem zdravorazumsko, ker imaš na tem drobnem odseku en izvoz in dva uvoza. Tik pred tunelom je pospeševalni, ki dvomim, da meri 20 m, vanj pa pripelješ pri praktično 90° ovinku, ki ni ravno vzor preglednosti. Ljudje se morajo tu vključiti tudi pri 20 km/h, medtem ko jim od zadaj pripeljejo s 140 in več. Zelo prijeten občutek.

recmajkemi ::

Dnevno se vozim na novem razcepu Zadobrova kjer je tudi omejitev 80. Če rabi država na hitro dozo novega denarja v proračun bo tam postavila za nekaj dni merilnike hitrosti.
Nobeden ne vozi tam 80, pa če že kdo upočasni na 80 so tisti za njim hitro v prekršku zaradi varnostne razdalje.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

IgorCardanof ::

recmajkemi je izjavil:

Dnevno se vozim na novem razcepu Zadobrova kjer je tudi omejitev 80. Če rabi država na hitro dozo novega denarja v proračun bo tam postavila za nekaj dni merilnike hitrosti.
Nobeden ne vozi tam 80, pa če že kdo upočasni na 80 so tisti za njim hitro v prekršku zaradi varnostne razdalje.


Tam mora bit nekaj narobe s tabo, da voziš 80, če je skoraj prazna cesta.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

blay44 ::

maticb492 je izjavil:

Aha maš prav, je kar poskok lol:
PREKORAČITEV HITROSTI* = GLOBA
vključno do 10 km/h = 40 EUR
nad 10 km/h do vključno 20 km/h = 60 EUR
nad 20 km/h do vključno 30 km/h = 120 EUR
nad 30 km/h do vključno 40 km/h = 200 EUR + 3 kazenske točke
nad 40 km/h do vključno 50 km/h = 500 EUR + 5 kazenskih točk
več kot 50 km/h = 1.200 EUR + 18 točk in odvzem vozniškega dovoljenja


Kaj takega si lahko izmisli samo polcist. Mentalno zakisana zadeva. Namesto, da bi odpravljali napake cestišč, postavili
logično in uporabno signalizacijo, ki bi imela namen ureditev prometa in bi jo posledično upoštevali vsi(tko k na zahodu). Se držali lastnih predpisov in vsake toliko časa malo poskrbeli za vidnost znakov, jih malo očistili, da bo dosegali predpisano ra2 odbojnost. Poskrbeli, da bi znaki za cone 30 bili predpisano veliki in ne postavljeni kar po deafultu...s tem, da se lahko znajdeš v coni 30 ne da bi se peljal mimo znaka! Uskladitev delovanja semaforjev je pa l 2024 itak še znanstvena fantastika, s tem, da avtomobili znajo že sami voziti...Zakisanci pa kazni in omejitve pišejo.
Ko pa kupiš avto, pa nič ne piše, da je to nevarni predmet, da lahko.....:D
Dohtariji pa itak za 20€ vsakemu dajo potrdilo.
Pa električne skirce, te so hudič, ki ga je treba iztrebiti. Ne na pol žive sence v prometu. Idioti.

GupeM ::

blay44 je izjavil:


Pa električne skirce, te so hudič, ki ga je treba iztrebiti. Ne na pol žive sence v prometu. Idioti.

Električne skirce niso noben hudič. Problem so nekateri uporabniki skirc. Skirce so čist zakon. Podobno kot rolarji, kolesa, motorji, avtomobili, ...

In namesto da bi se skiroisti, kolesarji, motoristi, avtomobilisti prilagodili zdravi pameti in vozili po predpisih, da ne bi ogrožal sebe in drugih, se raje po forumih pizdakajo, da so uporabniki drugih prevoznih sredstev idioti. In da omejitev ne bi smelo biti, ampak bi morala do vsakega dvorišča voditi ravna, pregledna avtocesta, kjer bi vsak lahko vozil kolikor mu srce poželi.

blay44 ::

GupeM je izjavil:

ampak bi morala do vsakega dvorišča voditi ravna, pregledna avtocesta, kjer bi vsak lahko vozil kolikor mu srce poželi.

To no, sej to je to.
Pa če bi pa avtomobilisti svoj ego malo krotili, bi bila zmaga zagotovljena.:D

maticb492 ::

Hitro vozit po ravni cesti je brezveze :) rajši čez kake ovinke.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

blay44 ::

:))
A to misliš na kako šikanco med bemwejčki in folkwagnovci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: blay44 ()

c23po ::

blay44 je izjavil:

...marsikaj...

s čem bi se človek strinjal.
Vendar vse skupaj na koncu izgleda kot komplet izgovorov, zakaj bi nekdo ne upošteval predpisov. Lahko, da se motim, vendar berem: ko bodo vsi po vrsti brezhibno opravili svoje delo in ko bodo nato vsi po vrsti spoštovali predpise, bom o tem razmislil tudi jaz. Dokler vsi pogoji niso perfektno izpolnjeni imam polno pravico početi kar hočem.

Potem pa s ponosom citiramo tistega ameriškega predsednika, češ: ne vprašajte državo, kaj stori za vas...

Vsem tistim, ki na razcepu Zadobrova delate po svoje: omejitve ne upoštevate, ker za to nimate jajc. Poizkusite večkrat, adrenalinsko je!
Računalniki nimajo spominov.

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ob tem pa ne poveš, da dvopasovna avtocesta v Nemčiji nobena nima odseka kjer bi lahko vozil brez omejitve. In da je v Nemčiji večina dvopasovnic omejenih na 110km/h z razlogom, ker je vedno bilo preveč nesreč tam.

In če to projeciramo k nam, bi morali imeti na vseh avtocestah omejitev 110km/h razen tam, kjer imamo 3 pasove v eno smer.

V Nemčiji je zelo malo avtocest brez omejitev...

Od Avstrije do skoraj Munchna nima niti odstavnega pasu...

Auf 70 Prozent der deutschen Autobahnkilometer darf unbegrenzt gerast werden.
Nevem no 70% ni malo:
Ohne Tempolimit 18.115km Autobahn
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

MIHAc27 ::

Ne vem, kje so te avtoceste. Sem šel že do Duseldorfa, pa tudi do Berlina... še 130 ni bilo velikokrat, se mi zdi da je bilo več omejitve na 110, pa skoz so nekaj delal.

Se nisem preveč sekiral za hitrost, ker sem bil itak z prikolico in več kot 110 ni šlo.

WizzardOfOZ ::

Po nemci moje štejejo celo avtocesto (recimo 1000km dolgo), čeprav so na njej samo trije odseki po 50km, kjer ni omejitve.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

kjer so 6_pasovnice so kar dolgi odseki na full pri izvozih pa normalno da ne....

solatko ::

Bistvo je popolnoma drugo, vsi, oziroma večina vas trdi, da hitrost ubija, ceste brez omejitev v Nemčiji lepo kažejo, da ubija neznanje in slaba pripravljenost vozinkov in ne hitrost, je pa res, da so posledice nesreč pri višjih hitrostih hujše.
Delo krepa človeka

Utk ::

Pri nas ubijajo predvsem starčki, ki mislijo da znajo vozit, pa v resnici ne zmorejo več.

St235 ::

Utk je izjavil:

Pri nas ubijajo predvsem starčki, ki mislijo da znajo vozit, pa v resnici ne zmorejo več.

Sem preprican da bos znal to podpret s konkretnimi statisticnimi podatki in si nisi izjave slaboumno iz riti potegnil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Nobenga problema:


Ali pa tu: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...

Tu bi treba še upoštevat kolk km naredi katera starostna skupina, potem bi bilo stanje samo še bolj katastrofalno za starčke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Tu bi treba še upoštevat kolk km naredi katera starostna skupina, potem bi bilo stanje samo še bolj katastrofalno za starčke.


Te podatke bi mogoče lahko potegnili skupaj že iz autologa. Tam je vpisana starost lastnika in kilometri prevoženi na leto, pa bi iz baze pobrali vse starejše od 64 let in število kilometrov.
Tam bi se potem res lepo videlo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

maticb492 ::

Ne vidiš starosti pri avtih na leasing, ker so pisani na podjetje.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

GupeM ::

Si prepričan? Ker imaš starost lastnika in starost uporabnika. Pri avtih, ki jih uporabljajo fizične osebe, lastnik je pa pravna oseba, bi lahko bila starost uporabnika objavljena.

WizzardOfOZ ::

maticb492 je izjavil:

Ne vidiš starosti pri avtih na leasing, ker so pisani na podjetje.


Tisti nad 64 let so že v pokoju in jih ima le majhen del avte na lizing.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Nobenga problema:


Ali pa tu: https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos...

Tu bi treba še upoštevat kolk km naredi katera starostna skupina, potem bi bilo stanje samo še bolj katastrofalno za starčke.

Debilna tabela....

Utk ::

Zakaj, prezahtevna zate?

c23po ::

solatko je izjavil:

Bistvo je popolnoma drugo, vsi, oziroma večina vas trdi, da hitrost ubija, ceste brez omejitev v Nemčiji lepo kažejo, da ubija neznanje in slaba pripravljenost vozinkov in ne hitrost, je pa res, da so posledice nesreč pri višjih hitrostih hujše.

Debela laž! Ceste v Nemčiji ne dokazujejo ničesar.
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

Dokazujejo! Dokazujejo, da sta 2 pasova za avtocesto premalo. Če je več kot 2 pasova, je manj nesreč, ker se večina idiotov postavi vedno na skrajni levi pas in imajo na desnih pasovih mir in umirjeno vožnjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

S tezo o več pasovih se strinjam. Solatko vidi samo autobahn in noče vedeti nič o npr. švedskih ali ameriških avtocestah. Misli, da tisto, česar on ni videl enostavno ne obstaja, obbenem vleče zaključke v stilu "cesta dokazuje".
Vseeno domnevam, da se bo v konici vedno našel kreten, ki bo stalno najhitrejši, na skrajnje levem pasu. Saj zastoji na autobahnu to "dokazujejo".
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Vseeno domnevam, da se bo v konici vedno našel kreten, ki bo stalno najhitrejši, na skrajnje levem pasu. Saj zastoji na autobahnu to "dokazujejo".


Nedvomno.
Ampak z več kot dvema pasoma in mogoče še neomejeno hitrostjo (magari samo na skrajno levem pasu) si se rešil teh kretenov, ker se bodo sedaj med sabo zaje*avali, kdo ima daljšega med nogami, na ostalih pasovih pa se lahko promet normalno odvija.

Pa glede na sposobnosti teh hitrih voznikov, se bodo itak na levem pasu pobili v zelo kratkem času, če jim damo vožnjo brez omejitve hitrosti. Če že najboljši voznik solatko ne pozna predpisov, kako jih bodo šele ostali, ki so za par razredov slabši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Vse povedano na mestu. Jeba je, da ne znamo v prostor umestiti niti krvavo potrebne druge osi, kje pa tretjega ali čertega pasu.
Računalniki nimajo spominov.

WizzardOfOZ ::

Trenutna umestitev je iz leta 1972. Mal se je za vprašat, kaj so vseh teh 50 let delal drugega, kot pobiral ogromne vsote denarja za nič dela.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Invictus ::

Naše avtoceste so v osnovi Evropsko delanje avtocest je v osnovi zgrešeno, ker vedno rezervirajo premalo prostora v širino.

V ZDA je to široko za 10 pasov, naredijo 2 na robovih, če se poveča promet, znotraj naredijo še en pas. Dokler pač tisti prostor med pasovoma ni ustrezno zaseden.

Tripasovnica ne bo rešila ničesar. Najbolj levo bo še vedno cel kup drekačev... Najbolj bi pomagala ukinitev potnih stroškov... Zdaj je to neobdavčen bonus na plačo, korist tako za delodajalca in delavca, potem bi firme dobro razmislile, kje bodo dobile dovolj ljudi za uspešen posel in se selile tja.

Tako ali tako je pa problem od Kopra do Maribora tovorni promet, ki bi ga z direktno tovorno železnico, mimo sedanje, lahko preusmerili.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tku009 ::

Utk je izjavil:

Zakaj, prezahtevna zate?

Primerjaj širino intervalov na začetku in koncu tabele s tistimi na sredini ;)

Utk ::

Kaj bi ti rad imel, še posebej za 65-75, 75 do 85?
Tudi če vzameš samo dve polovici, do 45 in nad, je stvar čist jasna.
Tam nekje po 50. letu grejo stvari rapidno na slabše. Če se človek zaveda tega, vsaj neha noret, če ne... Po 70. se bi pa moral sam izločit, če vidi, da ne more več. Pustimo dohtarja, ne more dohtar vedet vsega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

St235 ::

Ce pogledamo 18-54 povzrocijo slabih 10k nesrec in pobijejo 70 ljudi. Nad 54 pa 4k nesrec in 41 mrvih.

Po zgledu mentalnih invalidov, ki jih v tej temi ne manjka, so kljucni faktor za nesrece starejsi vozniki. Ce prepovemo voznjo nad 54 smo s tem resili vse tezave prometne varnosti. Alkohol, hitrost... vse to so brezvezne puhljice, pri 54 vzet izpit pa ne bo vec nesrec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Utk ::

Ja zelo prikladno si vzel razpon 36 let proti razponu 20ih let, in to let v katerih se vse manj vozi.

In ni res, da je kdo rekel, da bi treba komu kaj vzet, ampak da bi se ljudje morali malo sami zavedat česa so še sposobni in česa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

St235 je izjavil:

Ce pogledamo 18-54 povzrocijo slabih 10k nesrec in pobijejo 70 ljudi. Nad 54 pa 4k nesrec in 41 mrvih.

Po zgledu mentalnih invalidov, ki jih v tej temi ne manjka, so kljucni faktor za nesrece starejsi vozniki. Ce prepovemo voznjo nad 54 smo s tem resili vse tezave prometne varnosti. Alkohol, hitrost... vse to so brezvezne puhljice, pri 54 vzet izpit pa ne bo vec nesrec.

18-54 naredijo 3x več kilometrov letno kot 54+. In glede na vse te kilometre in izredno slabo kulturo voznikov na naših cestah je nesreč še malo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

St235 ::

Dajmo vire, drugace so te statistike samo kup bikovega dreka.

Utk je izjavil:

Ja zelo prikladno si vzel razpon 36 let proti razponu 20ih let, in to let v katerih se vse manj vozi.

In ni res, da je kdo rekel, da bi treba komu kaj vzet, ampak da bi se ljudje morali malo sami zavedat česa so še sposobni in česa ne.

Kako prikupno da si se sam spoznal da je izjava da ljudi na cesti pretezno pobijajo starci budalastina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
««
289 / 294
»»