» »

MAGNA razgovor

MAGNA razgovor

««
33 / 36
»»

roCkY ::

Za koliko let imajo okoljsko dovoljenje? SLO je precej čudna država ampak permanentno jim pa le niso dali ali pač?

Kdo bo delal (dal delat) neke normalne avte v teh koncih? Tisti Jaguar I pace o katerih se je največ govorilo, da se bodo lakirali tu so bili itak pred splavitvijo obsojeni na kolaps.

enemon ::

Magna očitno odhaja iz Slovenije:

https://www.delo.si/novice/slovenija/ne...

D3m ::

Škoda.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Se en tuji nategun, ki si ne more privoščiti dviga minimalke.

https://mariborinfo.com/novica/politika...

Good riddance.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

BCSman ::

Če ti operater dvigne naročnino, lahko prekineš pogodbo brez stroškov.
Če ti država dvigne minimalko, lahko zapreš tovarno.
Kje je problem?

enemon ::

Zanimivo, bo pa razvoj ostal v Sloveniji:

"Poslovanje v Hočah se bo preusmerilo na področje inženiringa in povečanja podpornega razvojnega središča za vse druge Magnine lokacije po svetu, glede državne spodbude, ki jo je prejelo podjetje, pa Magna tesno sodeluje s pristojnimi vladnimi službami, so navedli."

Vir: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/magn...

Ganon ::

Tako je, potrebno je prebrati celoten članek, preden narediš zaključek.

kamiKaZaA ::

Magna ima 30+ lokacij po svetu in preko 100.000 zaposlenih. Te tovarne ne bodo nikoli zaprli ali prodali, le proizvodnjo bodo zaustavili za neko časovno obdobje in ko bo spet naročil prekomerno se bo ta proizvodnja v trenutku zaštartala.

Namreč potrebno je vedeti, da je v EU problem odpreti tako veliko lakirnico zaradi eko-fašizma in Magna sedaj ima eno lakirnico viška in take korporacije od viška glava ne boli in so srečne, da imajo enega Jokerja v rokavu, če bi se drastično povečala naročila pri Magni bi takoj lahko sprejeli ta posel in lakirali v Hočah, drugje pa sestavljali (v Grazu).

IL_DIAVOLO ::

Bla bla, taka jajca od firme, ki ne more zagotavljati dela vse delovne dni v letu, nima kaj iskat v delavski sredini Evrope.

Slovenija rabi podjetja, ki dajejo stabilna in dolgorocna delovna mesta, ne pa priložnostnega dela, kjer si vec doma, kot na sihtu.

Podjetij, ki zavestno onesnažujejo Slovenijo, pa imamo ze dovolj, ne rabimo se enega.

BCSman je izjavil:

Če ti operater dvigne naročnino, lahko prekineš pogodbo brez stroškov.
Če ti država dvigne minimalko, lahko zapreš tovarno.
Kje je problem?


Da bo Magna scasoma mogla vrniti milijone, ki jih je dobila od države. Saj vem, da jih ima, ampak ali jih bo?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Če bi ti dejansko prebral kateri od teh člankov, namesto da serješ gnoj tukaj bi ugotovil, da so rekli da bodo vse vrnili z obrestmi vred. In to takoj. Ne s časom.

Zapirajo pa seveda ne. Ko bo dovolj posla, se spet zažene. Njihov načrt je, da ko bo graz na srednji rok zafilan, tukaj razširijo. Ampak ob trenutnem stanju v svetu to ne bo kmalu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

kajtimara ::

Dokler izpolnujejo obveznosti iz dogovora - pomoč - jim nične moremo. :)
Za enkrat se govori samo o obveznostih zaposlenih.

Sepet bodo tujci pokasirali na račun Slovenije.
Spomnite se sladkorne fabrke. https://www.dnevnik.si/1042729438

biserx ::

Magna je tipičen primer kapitalističnega podjetja. Ne bodo plačali niti c/€ več kot je to potrebno. Sem delal za njih en čas.

SambaShare ::

Sparkxl je izjavil:


Zapirajo pa seveda ne. Ko bo dovolj posla, se spet zažene. Njihov načrt je, da ko bo graz na srednji rok zafilan, tukaj razširijo. Ampak ob trenutnem stanju v svetu to ne bo kmalu


Glede na stanje EU avto industrije, bojo prej zaprli še Revoz.

Sparkxl ::

biserx je izjavil:

Magna je tipičen primer kapitalističnega podjetja. Ne bodo plačali niti c/€ več kot je to potrebno. Sem delal za njih en čas.


Kaaaj?? Kapitalistično podjetje je to? Omfg...jaz pa sem do zdaj mislil da so podružnica rdečega križa

velikBrokoli ::

Čak kaj, podjetja obstajajo, da služijo? Umazani kapitalisti.. v Sloveniji bomo vsi na minimalcu in zaposleni v JS. Edina pravilna odločitev.

GregiB ::

kajtimara je izjavil:

Dokler izpolnujejo obveznosti iz dogovora - pomoč - jim nične moremo. :)
Za enkrat se govori samo o obveznostih zaposlenih.


Državne pomoči se dajejo praviloma projektno, kjer se prejemnik z rojektnim elaboratom zaveže določeni višini investicije in številu ustvarjenih novih delovnih mest. Praviloma mora celoten investicijeki projekt izvesti v 2 letih, zaposlene pa zaposliti v roku 3 let po zaključku investicije. Vsako novo ustvarjeno delovno mesto mora "držati" vsaj 5 let... torej folk lahko pride in gre, a bruto jih mora biti vedno toliko, kot je ustvarjenih delovnih mest. Tako je vsaj bilo par let nazaj, tudi, ko je Magna prejemala sredstva. Glede pogojev je bilo pa tako, da se je dodelilo tolikšen delež sredstev, kot je bila izpolnjena investicijska vrednost, do pogodbene cifre, če nisi zaposlil vsaj 50% obljubljenih delavcev, je bilo potrebno pomoč vrniti v celoti, sicer delež, ki je bil enaku deležu neizpolnitve.
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

c3p0 ::

Socialistična "podjetja" so boljša od kapitalističnih, kot npr. naš JU, samo mečeš denar not, ven pa nič ne pride.

xseki ::

Sto hektarjev najboljših kmetijskih zemljišč za vedno izgubljenih

Sparkxl ::

Ta floskula mi še zdaj ni najbolj jasna. Najboljše oh in ah zemljišče, zraven pa 2 avtocesti, železnica in še letališče

deco16 ::

Zato ker se je avtoceste in letališča vedno delalo na najrodovitnejši zemlji ker je bil plac ker predniki pametno tam niso zidali hiš. Sedaj pa avtoceste po sredini doline ima se može se saj hrana pride iz tujine ....

karafeka ::

A se sam men zdi, da ta vodstvena mafija postaja vse hujša? Tako na državni, kot EU ravni?
Navaden človek sploh več nima pravic karkoli reč, pa če mu spelejo obvoznico ali avtocesto preko njegove njive. Ali pa zgradijo neko lakirnico, ki čez 2 leti začne propadat.
Ma ne, hujši so kot mafija. Mafijci vsaj dobijo kak metek v glavo tu pa tam, od tehle kravatarjev pa nihče nikoli ne odgovarja.

feryz ::

Kdo je tu mafija? Tisti, ki je zemljo kupil in plačal? Ni čisto jasno.
Če pa smatraš za mafijo ljudi, ki drek brez papirjev vozijo čez pol Slovenije ali zemljo zabarantajo za fabrke, potem ja, res gre za prvovrstno mafijo.

Sicer pa, če Štajerci rabijo obdelovalno zemljo, naj tisti aerodrom ali karkoli že je, podrejo, preorjejo parcelo in koruzo posadijo. Oni bodo imeli kmetijstvo, ostali bomo pa fikusov rešeni. In drugih stroškov.

karafeka ::

Mafija so tisti, ki so v prvi vrsti forsirali prodajo. Pa saj se še spomneš kako je bilo takrat z Magmo.

Gregor P ::

Če prav razumem, šele sedaj nujno rabijo predelovalno zemljo, ali kdaj točno so jo potrebovali, ker do gradnje Magne je pač niso.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

karafeka ::

Pa kaj imate res tako kratek spomin. Koliko ljudi je bilo takrat proti, pa razno raznih iniciativ. In ste jih večina pljuvali, da so proti razvoju in napredku. Seveda, kaj si pa lahko en kmetovalec pomagat proti državni kliki.
Zdaj pa seveda te zemlje še desetletja več ne bodo mogli uporabljati, pa če bi celo lakirnico zrušili in vse cigle k Jodlarjem odpeljali.

Pa isto je s tretjo razvojno os, na primer. Ko kdo ni hotel dati zemlje, je bil le-ta označen, da je proti napredku in državnemu interesu. A ko pa zdaj podaljšujejo roke in dražijo vse skupaj (in to samo zaradi ene frdamane birokracije), je pa v državnem interesu ali kako ?

Mato989 ::

Pa lahko kdo razloži zakaj zdaj ta zemlja več ni uporabna? Mislim rečmo hipotetično, če "jutri" odstranijo vse zgrajeno in ostane Zemlja zakaj je naslednje leto ne bi mogli posejat?

Čisto tako me zanima teoretično...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

redtech ::

Ostal bi šodr ne zemlja, plast zemlje odstranijo, morali bi jo pripeljati nazaj. Da boš naredil tak projekt in s tem pridobil zemljo za 5EUR kvadrat, je bolje sedaj vlagati/zakupiti zemljo v UA, tukaj pa tovarna lahko rjavi. Bo večji izplen/vloženo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

Mato989 ::

redtech je izjavil:

Ostal bi šodr ne zemlja, plast zemlje odstranijo, morali bi jo pripeljati nazaj. Da boš naredil tak projekt in s tem pridobil zemljo za 5EUR kvadrat, je bolje sedaj vlagati/zakupiti zemljo v UA, tukaj pa tovarna lahko rjavi. Bo večji izplen/vloženo. :)



In kako globoko je tega sodra?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

karafeka ::

A ni tovarna in parcela še vedno od Magme? Nimamo mi kaj debatirat, kaj bi sedaj mi z zemljo. Verjetno bi jo pa bili pripravljeni prodat, za rečmo tam enih 18 milijonov. Magma sita, davkloplačevalci pa s kolom v riti. Zahvala pa gre razno raznim Počivalškom & Co. Kje so sedaj ti? Pismo jim.

redtech ::

Tukaj je zemlje zelo malo:


Dosti več:


A ni bilo rečeno, da se tovarna samo začasno zapira?

Sparkxl ::

Je ja, dokler ne dobijo novih naročil

kamiKaZaA ::

redtech je izjavil:


A ni bilo rečeno, da se tovarna samo začasno zapira?

Pa pusti trolle. Tovarna je začasno zaprla poslovanje, ker so težave s polprevodniki in zmanjšanimi naročili za samo Magno. Z drugimi besedami sedaj imajo dovolj dela, da vse naredijo v ostalih obratih. Ko pa bo enkrat še bolj stvar zalaufala (povečanje naročil) pa bo Magna tudi odprla ta obrat nazaj in bo laufalo to s polno paro. Za Magno je zdaj najbolj pomembno, da ima eno tovarno viška, kjer lahko iz danes na jutri štarta proizvodnjo in sprejme povečanje naročil. Kot sem že zapisal v enem svojem prejšnjem komentarju, od viška glava ne boli in tudi Magna ne bo bolelo, da ima eno tovarno v nizkem štartu za proizvodnjo. Eni trolli se ne zavedajo kako težko je pridobiti soglasja za lakirnico v EU in dokler bo Magna kot podjetje obstajala te tovarne v Hočah ne bo zaprla, prodala ali porušila.

Kar se rodovitne zemlje tiče, je to laž. Danes spet v medijih, da je v MB uničena najbolj rodovitna zemlja, a 50-80 cm pod to zemljo je bil šoder, tega pa mediji ne poročajo. To je kvalitetna zemlja? Mediji se spet lažejo.

PrihajaNodi ::

Zacasno oni ze recejo ja. Vemo pa da gre to tukaj bolj za sezonska dela, kot je pobiranje jagod.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Tovarna na standy by? A se ti hecaš?

Tovarne naročajo robo na skoraj da minuto točno, da pride na trak. Da nimajo stroškov s skladišči in zalogo.

Sedaj pa ne samo to. Celo tovarno da imajo na stanju pripravljenosti. Tega nihče nima na zalogo narejeno.

Imam 2 razlagi.

Ali res ne poznaš osnovnih procesov im zadev, ki se dogajajo v današnjem času.

Ali pa res verjameš v pravljice.

kamiKaZaA ::

starfotr je izjavil:

Tovarna na standy by? A se ti hecaš?

Tovarne naročajo robo na skoraj da minuto točno, da pride na trak. Da nimajo stroškov s skladišči in zalogo.

Sedaj pa ne samo to. Celo tovarno da imajo na stanju pripravljenosti. Tega nihče nima na zalogo narejeno.

Imam 2 razlagi.

Ali res ne poznaš osnovnih procesov im zadev, ki se dogajajo v današnjem času.

Ali pa res verjameš v pravljice.

Se slišiva čez 5, 10 ali najpozneje 15 let, ko bo v tej Magni delalo čez 2000 ljudi. Do takrat pa živi v svojem mehurčku. Še enkrat, noben ni predvidel korone in da bodo lockdowni in kasneje težave s polprevodniki in Magna je zaradi tega izgubila ogromno naročil. Če se to ne bi zgodilo bi danes v Magni delalo nekje 500-800 ljudi, čez par let pa že blizu 3000. Zdaj pa z zamnjšanjem naročil pri Magni sfolgajo v ostalih obratih in je logično, da bodo začasno zaprli ta obrat. Poglej malo po Evropi kaj delajo avtomobilske znamke. Po Belgiji, Španiji iz danes na jutri začasno zaprejo obrat in brez dela ostane 2000-3000 ljudi zaradi zmanjšanja naročil, kasenje pa ko se to poveča, pa spet odprejo obrat.

Torej, če bi ti bil CEO Magne bi sedaj šel rušiti to tovarno v Hočah oz. bi prodal ta obrat? ;((

E vidiš, zato pa nisi CEO.

Glugy ::

kamiKaZaA je izjavil:


Namreč potrebno je vedeti, da je v EU problem odpreti tako veliko lakirnico zaradi eko-fašizma

Mhm pol pejt pa na Kitajsko če ti je tok všeč onesnaženo okolje. Važn da je vse podrejen služenju lastnikov podjetij. Vse se da sam se je pa za voljo okolja treba prilagodit in bolj potrudit. Aja ne to pa ne. Treba jokcat kok je to "fašizem". Jz ne razumem tega umeščanja problematike podjetij pri hlastanju za dobiček v glave navadnih ljudi ki niso del uprave teh podjetij. Ja a se podjetja tud tok sekirajo pa ubadajo z vsako problematiko delavstva? Ne. Torej? Se bodo že znajdli sej mastno plačujejo kader v upravi za to da papirji in ostale regulative laufajo tako kot morajo. VSE SE DA. Ne rabmo ujčkat podjetij. To te hočejo podjetja z izsiljevanji prepričat. Če ne boste to naredil pa ne bomo v vaši državi bili al pa v vaši državi plačeval davkov /zaposloval. Ja dobr pa ne mormo bit totalni talci podjetij no. Nekje mora bit meja.

Eko fašizem ni nič drugega kot nateg fraza izumljena s strani "jokec stokec" občutljivčkov - podjetij.

starfotr ::

A ti si CEO? In zakaj ne?

Magna v SI bo v 5-10 letih v celoti spokala ven. To bodo prodali ali nekaj s tem naredili. Vse skupaj bo šlo še bolj na jug in vzhod, če bo delo.

Če ga pa ne bo, bodo pa tako in tako zaprli zaradi izgube posla.

kamiKaZaA ::

Fisker je trenutno razlog, da so v Hočah zaprli začasno obrat, ker je močno zmanjšal naročila pri Magni zaradi težav s polprevodniki. Če se to ne bi zgodilo, bi v Magni tovarna laufala na polno.

oktober 2020:
Magna v proizvodnjo Fiskersovega e-avtomobila, neuradno v Gradcu in Hočah

Kanadsko-avstrijska avtomobilska multinacionalka Magna International je sklenila dogovor z ameriško družbo Fisker za proizvodnjo njihovega električnega avtomobila Ocean, so sporočili iz sedeža podjetja v kanadski Aurori. Avstrijski Kleine Zeitung navaja neuradne informacije, da naj bi začeli s 50.000 avtomobilov letno, in sicer v Gradcu in Hočah.

https://www.dnevnik.si/1042941208

marec 2022:
Fiskerjev električni avto za 41 tisočakov iz avstrijske Magne prihaja konec leta

Fisker je po dveh letih napovedi zdaj znova potrdil proizvodnjo električnega SUV ocean v avstrijski Magni. Cena osnovnega modela s 440 kilometri dosega bo dobrih 41 tisoč evrov.

https://pmm.finance.si/8987717/Fiskerje...

Takoj ko se bodo zadeve na avtomobilskem trgu stabilizirale (to lahko traja še leto, dve ali pa tudi več kot 10 let) in več ne bo težav v dobavni verigi, se bo obrat v Hočah ponovno odprl.

karafeka ::

kamiKaZaA je izjavil:


E vidiš, zato pa nisi CEO.


Me spominjaš na enega inženirja, ki je pred leti na tem forumu folk prepričeval kako bodo EVji čez 5 let ful poceni, ker je sama proizvodnja cenejša zaradi manj motornih delov itd. Pa vsi vidimo, kaj se je zgodilo. Ko bi vsaj iste cene obdržali, ampak ne,Evji so sedaj 1x dražji, tistih e-upov pa cityjev za 15k pa sploh več ne delajo.

Kaj bo Magma čez 15 let delala, niti trenutni CEO ne ve. Koliko so pa sploh zapravili za to investicijo? A zdaj bo pa kar stala tam za brezveze in samo še dodatne stroške delala? Tak CEO bi moral odgovarjat na ravni Magme, ampak itak ne bo, najebejo itak delavci, ki so zaupali Magmi in so sedaj ostali brez dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

phnj90 ::

Ocenjevati na 5 in več let je precej mimo, svet se prehitro vrti.

karafeka ::

kamiKaZaA je izjavil:


Takoj ko se bodo zadeve na avtomobilskem trgu stabilizirale (to lahko traja še leto, dve ali pa tudi več kot 10 let) in več ne bo težav v dobavni verigi, se bo obrat v Hočah ponovno odprl.


In zato odpirajo novo tovarno v Makedoniji? Ker ni čipov? Zbudi se.

Na koncu se bo izvedelo, da so zadaj bile podobne mahinacije kot pa z Adrio. Samo da se kapitalisti še bolj okoristijo.

karafeka ::

karafeka je izjavil:

Tak CEO bi moral odgovarjat na ravni Magme, ampak itak ne bo, najebejo itak delavci, ki so zaupali Magmi in so sedaj ostali brez dela.


Sem ziher da si bo CEO še mastno nagrado izplačal. V stilu bankirjev, katere smo reševali davkoplačevalci. Takle mamo....

kamiKaZaA ::

karafeka je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


E vidiš, zato pa nisi CEO.

Tak CEO bi moral odgovarjat na ravni Magme, ampak itak ne bo, najebejo itak delavci, ki so zaupali Magmi in so sedaj ostali brez dela.

Pojma nimaš o sami zadevi. Se ti vidi, da ne spremljaš podrobno in ne poznaš nobenega iz Magne. Nihče od 150 zaposlenih ni izgubil dela. Nihče. Dobili so opcijo, da delajo v Grazu. V Hočah pa je ostal razvojni oddelek. Zato preden komentiraš si vsaj prejšnje komentarje in članke preberi. ;)

Na lokaciji naj bi ostalo 50 zaposlenih, preostalim 108 zaposlenim naj bi ponudili nadomestno zaposlitev v svoji tovarni v Gradcu.

enemon je izjavil:

Zanimivo, bo pa razvoj ostal v Sloveniji:

"Poslovanje v Hočah se bo preusmerilo na področje inženiringa in povečanja podpornega razvojnega središča za vse druge Magnine lokacije po svetu, glede državne spodbude, ki jo je prejelo podjetje, pa Magna tesno sodeluje s pristojnimi vladnimi službami, so navedli."

Vir: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/magn...


Glavno vprašanje @starfotr - Kako to, da bo v podjetju še vedno delalo 50 zaposlenih, ča pa bodo dokončno zaprli tovarno? Odgovor: tovarna je le začasno zaprta in se bo čez par let ali 10 spet odprla. ;)

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

Tovarna na standy by? A se ti hecaš?

Tovarne naročajo robo na skoraj da minuto točno, da pride na trak. Da nimajo stroškov s skladišči in zalogo.

Sedaj pa ne samo to. Celo tovarno da imajo na stanju pripravljenosti. Tega nihče nima na zalogo narejeno.

Imam 2 razlagi.

Ali res ne poznaš osnovnih procesov im zadev, ki se dogajajo v današnjem času.

Ali pa res verjameš v pravljice.

Se slišiva čez 5, 10 ali najpozneje 15 let, ko bo v tej Magni delalo čez 2000 ljudi. Do takrat pa živi v svojem mehurčku. Še enkrat, noben ni predvidel korone in da bodo lockdowni in kasneje težave s polprevodniki in Magna je zaradi tega izgubila ogromno naročil. Če se to ne bi zgodilo bi danes v Magni delalo nekje 500-800 ljudi, čez par let pa že blizu 3000. Zdaj pa z zamnjšanjem naročil pri Magni sfolgajo v ostalih obratih in je logično, da bodo začasno zaprli ta obrat. Poglej malo po Evropi kaj delajo avtomobilske znamke. Po Belgiji, Španiji iz danes na jutri začasno zaprejo obrat in brez dela ostane 2000-3000 ljudi zaradi zmanjšanja naročil, kasenje pa ko se to poveča, pa spet odprejo obrat.

Torej, če bi ti bil CEO Magne bi sedaj šel rušiti to tovarno v Hočah oz. bi prodal ta obrat? ;((

E vidiš, zato pa nisi CEO.


Romunija ima tri michelinovi fabrki dve v Zalou in druga Florest pol pa se uprava v Piperi. skupaj nekje 6k delovnih mest od tega 800 pisarniskih delavcev. S tem da se je tudi Nokian proizvodnja preselila v Romunijo iz Rusije. Kakorkoli, nikoli ampak res nikoli niso zapirali fabrik - tudi v casu korone ne. Slovenija pa kot drzava sploh obstajati ne bi smela. Ker je preprosto ena vas.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

karafeka je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Takoj ko se bodo zadeve na avtomobilskem trgu stabilizirale (to lahko traja še leto, dve ali pa tudi več kot 10 let) in več ne bo težav v dobavni verigi, se bo obrat v Hočah ponovno odprl.


In zato odpirajo novo tovarno v Makedoniji? Ker ni čipov? Zbudi se.



Pa ti biser veš kaj dela magna v makedoniji? Ogledala. In ja, v ogledalih zaenkrat še ni čipov

PrihajaNodi je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

Tovarna na standy by? A se ti hecaš?

Tovarne naročajo robo na skoraj da minuto točno, da pride na trak. Da nimajo stroškov s skladišči in zalogo.

Sedaj pa ne samo to. Celo tovarno da imajo na stanju pripravljenosti. Tega nihče nima na zalogo narejeno.

Imam 2 razlagi.

Ali res ne poznaš osnovnih procesov im zadev, ki se dogajajo v današnjem času.

Ali pa res verjameš v pravljice.

Se slišiva čez 5, 10 ali najpozneje 15 let, ko bo v tej Magni delalo čez 2000 ljudi. Do takrat pa živi v svojem mehurčku. Še enkrat, noben ni predvidel korone in da bodo lockdowni in kasneje težave s polprevodniki in Magna je zaradi tega izgubila ogromno naročil. Če se to ne bi zgodilo bi danes v Magni delalo nekje 500-800 ljudi, čez par let pa že blizu 3000. Zdaj pa z zamnjšanjem naročil pri Magni sfolgajo v ostalih obratih in je logično, da bodo začasno zaprli ta obrat. Poglej malo po Evropi kaj delajo avtomobilske znamke. Po Belgiji, Španiji iz danes na jutri začasno zaprejo obrat in brez dela ostane 2000-3000 ljudi zaradi zmanjšanja naročil, kasenje pa ko se to poveča, pa spet odprejo obrat.

Torej, če bi ti bil CEO Magne bi sedaj šel rušiti to tovarno v Hočah oz. bi prodal ta obrat? ;((

E vidiš, zato pa nisi CEO.


Romunija ima tri michelinovi fabrki dve v Zalou in druga Florest pol pa se uprava v Piperi. skupaj nekje 6k delovnih mest od tega 800 pisarniskih delavcev. S tem da se je tudi Nokian proizvodnja preselila v Romunijo iz Rusije. Kakorkoli, nikoli ampak res nikoli niso zapirali fabrik - tudi v casu korone ne. Slovenija pa kot drzava sploh obstajati ne bi smela. Ker je preprosto ena vas.


Seveda ne zapirajo, ker romunija je berač evrope. Vsi rinejo tja, ker je plača burek in kokakola. Ti iz prve roke povem kako potekajo pogajanja za sestavne dele:" v nemčiji imate proizvodnjo? Predragi ste. Zakaj ne odprete obrata v romuniji? "
Čisto vsaka pogajanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

PrihajaNodi ::

Seveda ne zapirajo, ker romunija je berač evrope. Vsi rinejo tja, ker je plača burek in kokakola. Ti iz prve roke povem kako potekajo pogajanja za sestavne dele:" v nemčiji imate proizvodnjo? Predragi ste. Zakaj ne odprete obrata v romuniji? "
Čisto vsaka pogajanja.


Seveda, pozabljas pa da je to realna industrija ne kot Slovenija ki jo drzi pokonci samo hofer in lidl. Tu pridejo potem se podpora, znanje jezikov ljudi IT. Pa kaj mislis da ste slovenci boga za jajca prijeli ker je en kup trgovin povsod nasranih place pa mizerija?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Sparkxl ::

Proti revnim romunom? Jap, definitivno smo boga za jajca prijeli.
In nič ne pozabljam. Romunija in ostala vzhodna revna eu periferija je samo vir poceni sužnjev. Pika.

Sicer pa čestitke, spet ti je uspelo eno temo posrat s tvojo cigansko revno romuniji

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

PrihajaNodi ::

Ne, samo ti mislis da ker mate planico ste pa boga za jajca prijeli. Razen Ljubljane je v Sloveniji beda in revscina. Se zdravnikov ni placuje se jih pa vseen. Nateg stoletja. Ostani doma
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

zobnik ::

Oh ne že spet, krivjo vlado in ostale, Magna gre ker so cene nabil v nebo in ni več kupcev.

starfotr ::



Glavno vprašanje @starfotr - Kako to, da bo v podjetju še vedno delalo 50 zaposlenih, ča pa bodo dokončno zaprli tovarno? Odgovor: tovarna je le začasno zaprta in se bo čez par let ali 10 spet odprla. ;)


A tako kot MB letališče, kjer ene 5 ljudi bluzi in se šeta gor in dol? In čakajo na boljše čase, medtem pa denar za njihove plače in za neuporabno letališče odteka kot voda.

Kdaj bo tam pristalo ali vzletelo kako letalo?
««
33 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se delo v Avstriji dejansko sploh splača? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18926561 (18955) enemon
»

Razgovor za službo in kadrovski odnos (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20355351 (37466) Trubar
»

Delo v tujini (avstrija, nemčija, severna evropa...) kje najti ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15099542 (22169) NewHope
»

Apple zaradi nasprotovanja prebivalcev obupal in odpovedal milijardno investicijo na

Oddelek: Novice / Ostale najave
339850 (6444) gruntfürmich

Več podobnih tem