Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Napisal si vožnja, ne avto.
Tako je. Ker glede prtljažnika, oblike itd, se lahko vsak zase odloči kaj rabi in kaj mu je všeč. Vožnja je pa neka stvar v kateri je razlika, ali pa ni.
Potem gre mimo še ZOE, zvok je nekje med helikopterjem in vesoljsko ladjo. Za razrede glasnejši od ICE avtov.
To je umeten zvok iz zvočnika zarad predpisov.
feryz ::
A bejž no? In mora biti tako naglas? Da te skoraj kap sune?
Še dobro, da skoraj neslični ICE avti tega ne rabijo. Ker bi bilo življenje sredi Ljubljane neznosno, če bi se vsi drli kot štromarji.
Dokler imamo ICE avte, bo še tišina na cestah.
Sosed na vasi ima IONIC-a. Cela vas ve, kdaj se on pripelje.
Edino za njega vejo.
Pa za mojega mulca. Za tega vemo že ko je 2 km od doma. Mulcem je pač fajn, da jim grmi v glavi.
Še dobro, da skoraj neslični ICE avti tega ne rabijo. Ker bi bilo življenje sredi Ljubljane neznosno, če bi se vsi drli kot štromarji.
Dokler imamo ICE avte, bo še tišina na cestah.
Sosed na vasi ima IONIC-a. Cela vas ve, kdaj se on pripelje.
Edino za njega vejo.
Pa za mojega mulca. Za tega vemo že ko je 2 km od doma. Mulcem je pač fajn, da jim grmi v glavi.
Utk ::
Ja, mora bit, zarad starčkov. Jaz imam leafa, ki še nima tega, pa toyoto, ki tudi (še) nima tega. Sem cel strah in trepet po naselju za razne penziče. Ko se jim prikradem za hrbet...ljudje so navajeni slišat avto in kar zakorajo čez cesto. Well, potem pa slišijo končno tudi mene, oz. cviljenje gum.
Mato989 ::
Ne vem, me niti ne briga, vsakič ko zvišajo, plačam manj kot prej, ker še kaj skenslam. Več kot tolk se pač ne splača dat, če dobim malo več ali manj za to, pa jebiga, predvsem je važno kolk daš od sebe. 10 let nazaj sem za kasko za 13 jurjev vreden avto plačeval več kot danes za 30 jurjev vrednega. Pa že takrat za tistega je bilo kao poceni. Mene ne bo nihče jebal:)
Isto za internet in podobno. Vi znate višat, jaz pa kenslat in se drugače znajt.
Enkrat bo zmanjkalo opcij za kenslat.
Tole glede zvoka je pa res nadležno, a nismo hotli zvoka zmanjšat... zdaj pa ga umetno dajemo in še zvočnike not da bo spet nekaj crknilo xD
Komaj čakam ko bo kdo heknil tele zvočnike in bo namesto zvoka avta rihanna nabijala ali Taylor Swift ali kak nagravžen rap namesto zvok avta...
Fak bolano.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Utk ::
Enkrat bo zmanjkalo opcij za kenslat.
Ne bo. V resnici ne rabim kaskega, ampak dokler je dovolj "poceni", naj bo, ko ne bo, pač ne bo.
Zvok vseeno ni bolj nadležen od jutranjega zvoka dizla. Pa tudi novejši bencinarji niso nič boljši, s tistimi tremi cilindri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
dezived ::
Ne vem, me niti ne briga, vsakič ko zvišajo, plačam manj kot prej, ker še kaj skenslam. Več kot tolk se pač ne splača dat, če dobim malo več ali manj za to, pa jebiga, predvsem je važno kolk daš od sebe. 10 let nazaj sem za kasko za 13 jurjev vreden avto plačeval več kot danes za 30 jurjev vrednega. Pa že takrat za tistega je bilo kao poceni. Mene ne bo nihče jebal:)
Isto za internet in podobno. Vi znate višat, jaz pa kenslat in se drugače znajt.
Enkrat bo zmanjkalo opcij za kenslat.
Tole glede zvoka je pa res nadležno, a nismo hotli zvoka zmanjšat... zdaj pa ga umetno dajemo in še zvočnike not da bo spet nekaj crknilo xD
Komaj čakam ko bo kdo heknil tele zvočnike in bo namesto zvoka avta rihanna nabijala ali Taylor Swift ali kak nagravžen rap namesto zvok avta...
Fak bolano.
Zadnjič sem razmišljal o isti stvari, smešno, kako se tako navadimo na stvari, da jih pogosto obdržimo, tudi ko gremo s tehnologijo naprej :)
BigWhale ::
BigWhale ::
Avto je pol izdelek, pa obračajte kakor hočete. Ideje so fajn, izvedba je katastrofa.
Ne, avto je povsem spodoben izdelek in vecina stvari dela tako kot treba. Ce bi bral to kar sem pisal bi videl, da sem imel najvec pripomb predvsem nad avtomatiko. Avto je solidno sesraufan skupaj in se lepo pelje.
Na koncu dneva je GoodEnough in na visjem nivoju kot vsi nemci v tem in enem razredu visje.
Vsak.
Škoda octavia za 25 jurjev jo poseka na vsej črti.
Ne, to je bullshit :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
BigWhale ::
mn ::
@BigWhale, še od mene hvala za oceno avta, in pa tip - ne se pustiti provocirati, kdor je dejansko hotel prebrati in razumeti je prebral in razumel, troli bodo pa trolali.
Reaper ::
Itak bluzijo tisti, ki so avto videli na Youtube in jim je glavna osnova število kosov pločevine doma, pa tudi če je vsak kos vreden 500 €.
Kar je napisal BigWhale drži. Lahko pa še s svoje strani dodam par malenkosti:
- Meni AP ne teži, da premaknem volan, ta teden na poti LJ - KK me enkrat ni opozoril, da premaknem volan. Po moje je to odvisno kako si vajen volan držati. Jaz imam navado, da imam levo roko na naslonu na vratih, roka drži oz. je "obešena" na levo stran volana. Z dlanjo obroč držim ampak sprostim roko, da malo vleče volan proti levi. Tako mi paše že od nekdaj in AP-ju je očitno to dovolj, da mi ne teži. Kolega med vožnjo po AC drži volan na skrajni spodnji točki volana in mu ves čas utripa naj premakne volan.
- Opozorila, za odvračanje pogleda v kabini nisem dobil še nikoli. Je pa res da od nekdaj gledam na cesto in ne delam drugih stvari med vožno. Če nastavim drugo Playlisto ali kaj na hitro pogledam stran ne zateži.
- Kar se tiče trdote vožnje, prenovljeni Model 3 je mehkejši od Škode po mojih izkušnjah. Meni je avto super.
- Panel gapi so še vedno prisotni, sem ravno par dni nazaj opazil nekaj novega ampak so to malenkosti, ki meni osebno niso moteče dokler se ne vidi na kilometer, da nekaj ni poravnano oz. da omejuje funkcionalnost vozila.
- V notranjosti nobenih čričkov, vse je popolnoma tiho, sem presenečen nad tem. Upam, da tako tudi ostane.
Kar je napisal BigWhale drži. Lahko pa še s svoje strani dodam par malenkosti:
- Meni AP ne teži, da premaknem volan, ta teden na poti LJ - KK me enkrat ni opozoril, da premaknem volan. Po moje je to odvisno kako si vajen volan držati. Jaz imam navado, da imam levo roko na naslonu na vratih, roka drži oz. je "obešena" na levo stran volana. Z dlanjo obroč držim ampak sprostim roko, da malo vleče volan proti levi. Tako mi paše že od nekdaj in AP-ju je očitno to dovolj, da mi ne teži. Kolega med vožnjo po AC drži volan na skrajni spodnji točki volana in mu ves čas utripa naj premakne volan.
- Opozorila, za odvračanje pogleda v kabini nisem dobil še nikoli. Je pa res da od nekdaj gledam na cesto in ne delam drugih stvari med vožno. Če nastavim drugo Playlisto ali kaj na hitro pogledam stran ne zateži.
- Kar se tiče trdote vožnje, prenovljeni Model 3 je mehkejši od Škode po mojih izkušnjah. Meni je avto super.
- Panel gapi so še vedno prisotni, sem ravno par dni nazaj opazil nekaj novega ampak so to malenkosti, ki meni osebno niso moteče dokler se ne vidi na kilometer, da nekaj ni poravnano oz. da omejuje funkcionalnost vozila.
- V notranjosti nobenih čričkov, vse je popolnoma tiho, sem presenečen nad tem. Upam, da tako tudi ostane.
BigWhale ::
Ja, ce mas volan skoz pod neko obremenitvijo je ok. Ce drzis na klasicnih 10 - 2/9 - 3, bo avto skoz tezil. Leaf recimo ni in je blo to res boljs.
Jaz panel gapov ne opazim. Pred leti sem se neznano dolg vozil z butnjenim avtom. :D
Jaz panel gapov ne opazim. Pred leti sem se neznano dolg vozil z butnjenim avtom. :D
Gregor P ::
Škripa kaj? Kaj bolj kot nissan, škoda, ali karkoli drugega še imaš, si imel zadnje čase?
Valda ne boš rekel, da ti sedaj kaj škripa v tvoji hibridni Toyoti?!? Koliko je stara? A je že 5 let (najbrž ni)? Ne bi smelo nič škripat.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Če te zdaj vprašam, kje si nepismeno tele prebralo, da v toyoti kaj škripa, boš spet jokal, da te žalim?
Gregor P ::
Ne, ker moja poanta je, da tudi pri tako stari Tesli ne bi smelo nič škripat (v smislu sploh ne, če že pri ljudski Toyoti ne).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Če nov nov bmw iz salona škripa, bi lahko malo tudi tesla. Toyota ne, tesla bi pa lahko, če je tako sranje kot nekateri pravite.
Gregor P ::
Če ti nov BMW iz salona škripa, ga pustiš v salonu. Takšnih polizdelkov (sploh za takšno ceno, ki jo zahtevajo od tebe), se pač ne kupuje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Se strinjam. Ampak ljudje jih vseeno kupijo, in potem celo okoli razlagajo kakšno sranje je tesla...
Btw, tako kot škripajo bmwji, jaz tega ne bi prenašal niti za ceno dacie.
Btw, tako kot škripajo bmwji, jaz tega ne bi prenašal niti za ceno dacie.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MadMicka ::
Utk, ti v BMWju še nisi sedel. V tisto škatlo od Tesle z enim ekranom na sredini se ne bi nikoli usedel. BMW i4 pa je avto, kot ga je človek vajen. In normalno, da se bolje na cesti vozi BMW kot Tesla, pa čeprav ima slednja npr. daljši doseg...
https://www.bing.com/videos/riverview/r...
https://www.bing.com/videos/riverview/r...
codeMonkey ::
Mene zanima kako je z okvarami, tako da na dolgi rok bi bilo zanimivo, ce kdo deli izkusnje. Kar nekaj jih ima M3, pa se nihce ni nicesar porocal, kakor vem. Ocitno dela vse BP, ali pa ni interesa deliti tukaj tudi kaksne negativne izkusnje.
GodoBoy ::
Na koncu dneva je GoodEnough in na visjem nivoju kot vsi nemci v tem in enem razredu visje
Tole je pa tak bullshit da ni večjega. Vozil kar precej t3 (službenega) in cel kup podobno dragih nemcev. Tesla je precej nižje po kvaliteti izdelave in po uporabljenih materialih.
Še novi golf je na višjem nivoju imo. Pa je razred nižje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
c3p0 ::
- Meni AP ne teži, da premaknem volan, ta teden na poti LJ - KK me enkrat ni opozoril, da premaknem volan. Po moje je to odvisno kako si vajen volan držati. Jaz imam navado, da imam levo roko na naslonu na vratih, roka drži oz. je "obešena" na levo stran volana. Z dlanjo obroč držim ampak sprostim roko, da malo vleče volan proti levi. Tako mi paše že od nekdaj in AP-ju je očitno to dovolj, da mi ne teži. Kolega med vožnjo po AC drži volan na skrajni spodnji točki volana in mu ves čas utripa naj premakne volan.
Tudi na Toyoti je enako, včasih namensko malenkost obremenim volan z roko, da ne gnjavi. Seveda pa ne preveč.
Če nov nov bmw iz salona škripa, bi lahko malo tudi tesla. Toyota ne, tesla bi pa lahko, če je tako sranje kot nekateri pravite.
Merc pa nič ne škripa, morda je rešitev nabavit EQS model?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
mikhaair ::
Zakaj se bazičen EV, kar m3 je, primerja z nadstandardom. m3 je Ford T današnjega časa. Bazične zadeve, čim cenejši. Pri mS in mX pa morajo biti pričakovanja višja.
codeMonkey ::
Na koncu dneva je GoodEnough in na visjem nivoju kot vsi nemci v tem in enem razredu visje
Tole je pa tak bullshit da ni večjega. Vozil kar precej t3 (službenega) in cel kup podobno dragih nemcev. Tesla je precej nižje po kvaliteti izdelave in po uporabljenih materialih.
Še novi golf je na višjem nivoju imo. Pa je razred nižje.
Slucajno ravno naletel na tole: https://www.youtube.com/shorts/_--Dvxc2...
:D
Reaper ::
Ne vem kakšni so bili starejši M3 modeli ampak za Highland verzijo pohvalijo materiale in izdelavo. Meni je avto OK in bi se še enkrat odločil enako, če bi kupoval.
Je pa tako kot je @mikhaair omenil, vsi primerjajo M3 z vozili, ki so 1× dražja in pravijo da je M3 kvaliteta zanič. Primerjaj M3 s Toyoto Corollo, Škodo Octavio, VW Golfom itd. in potem govori. Koliko stane avto z matričnimi žarometi, spominskimi sedeži, ventiliranimi sedeži, električnimi prtljažnimi vrati, prednjimi in zadnjimi ogrevanimi sedeži itd.... Ti lahko povem, da bo konkurenca dražja oz. nima takšne opreme v tem segmentu vozil. Sem iskal nekaj časa, preštudiral detajle in na koncu vzel M3, ker je za najnižjo ceno ponujal največ.
Je pa tako kot je @mikhaair omenil, vsi primerjajo M3 z vozili, ki so 1× dražja in pravijo da je M3 kvaliteta zanič. Primerjaj M3 s Toyoto Corollo, Škodo Octavio, VW Golfom itd. in potem govori. Koliko stane avto z matričnimi žarometi, spominskimi sedeži, ventiliranimi sedeži, električnimi prtljažnimi vrati, prednjimi in zadnjimi ogrevanimi sedeži itd.... Ti lahko povem, da bo konkurenca dražja oz. nima takšne opreme v tem segmentu vozil. Sem iskal nekaj časa, preštudiral detajle in na koncu vzel M3, ker je za najnižjo ceno ponujal največ.
GodoBoy ::
Saj sem glede izdelave in materialov je t3 nižje kot golf, octavia, da o audiju 3, bmw 1 sploh ne bi...
Reaper ::
Kaj pa vem, odvisno kaj gledaš. Če primerjam ID.3 facelift in M3 facelift, sta tam tam, mogoče ID.3 v rahli prednosti, tisti deli kar ni piano black glossy plastika. Špara se drugje, recimo ni zastora za panoramsko streho in podobno. Na srečo obstajajo poceni in kvalitetne kitajske rešitve s katerimi to rešiš. M3 facelift ima čisto vse oblečeno v mehko oblogo ali tisto avtomobilsko tapiserijo, predale, vrata, stebričke itd. Druge firme tu dosti bolj šparajo recimo, kvaliteta notranjosti je kar na nivoju za moje pojme. Bomo pa videli z leti kako se bodo zadeve postarale.
GodoBoy ::
Dojemanje kvalitete materiala je seveda tudi precej osebno. Meni so t3 sedeži - sam material, recimo na dosti nižjem nivoju kot alcantara v golfu. Drugemu pa mogoče ne.
Reaper ::
Dejstvo je da so plastični in se brez ventilacije zašvicaš, kot da si ravnokar prišel iz bazena, vsaj jaz. Zato M3 ne bi kupil če ne bi imel ventiliranih sedežev. Alkantara v ID.3 je bila kar OK, tudi sedeži so bili udobni. Vse je seveda odvisno od osebne preference. Sam bi bil zadovoljen z obojim, tem kar imam v M3H ali s sedeži iz ID.3 (boljši sedeži s spominsko funkcijo).
GodoBoy ::
Kako pa je z dometom in samo vožnjo med t3 in id3? Kolikor razumem si mel oba? Sam id3 še nisem vozil.
BigWhale ::
Saj sem glede izdelave in materialov je t3 nižje kot golf, octavia, da o audiju 3, bmw 1 sploh ne bi...
Za BMW 1 ne vem ga se nisem vozil, kar se pa vseh ostalih tice so pa standard VW, ki ga bo povprecen slovenec zagovarjal do onemoglosti. Dejstvo pa je, da je prenovljen Model 3 bolje sesraufan skupi kot ti trije, ki si jih omenil. In je bolj udoben za sedet. Voznja je tam tam, kar se tice trdote.
GodoBoy ::
To je tvoje "dejstvo". Vozil vse to in tvoje "dejstvo" pač ne drži.
Pa lahko še tako bluziš pomanjševalno o povprečnih slovencih in zagovarjanju vw. Sam sicer nekaj časa že privat vozim Hondo.
Pa lahko še tako bluziš pomanjševalno o povprečnih slovencih in zagovarjanju vw. Sam sicer nekaj časa že privat vozim Hondo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
BigWhale ::
To je tvoje "dejstvo". Vozil vse to in tvoje "dejstvo" pač ne drži.
Pa lahko še tako bluziš pomanjševalno o povprečnih slovencih in zagovarjanju vw. Sam sicer nekaj časa že privat vozim Hondo.
Prakticno vse kar pride iz VW je overpriced in prevec glorified s strani slovencev, kar je sicer razumljivo glede na okolje iz katerega izhajamo, samo je pa dalec od tega, da bi bilo objektivno.
Utk ::
Ne samo iz VW, iz cele Nemčije. In potem ravno oni vsem drugim pravijo značkarji in fanboyi...
Ganon ::
Kam smo padli. Ljudje odštejejo za avto 40 in več tisoč evrov in pravijo, da je "solidno sešraufan". In to je zanje sprejemljivo. Ulala, pogreb.
pegasus ::
Da ... "šraufanje" avtov je sooo last century ... kr Munroja vprašite, vsak šrauf, ki se ga lahko znebite, močno izboljša ceno in kvaliteto izdelka.
Ganon ::
Smo korak od tega, ko bodo hladilnike prodajali po tri tisoč evrov, menjali jih bomo pa na pol leta. Saj je kar solidno.
BigWhale ::
Kam smo padli. Ljudje odštejejo za avto 40 in več tisoč evrov in pravijo, da je "solidno sešraufan". In to je zanje sprejemljivo. Ulala, pogreb.
Kam pa smo padli? A mislis da bom zaradi cene pa zdaj avto hvalil do nezavesti?
Z Modelom 3 ni not nic narobe. Nima crickov, ne ropota, ne razpada, voznja je tiha in udobna, pospesuje tako kot treba, in za mojo voznjo se ceste drzi tako kot bi pricakoval.
In to je nekaj kar pricakujem od vsakega avtomobila.
GodoBoy ::
To je tvoje "dejstvo". Vozil vse to in tvoje "dejstvo" pač ne drži.
Pa lahko še tako bluziš pomanjševalno o povprečnih slovencih in zagovarjanju vw. Sam sicer nekaj časa že privat vozim Hondo.
Prakticno vse kar pride iz VW je overpriced in prevec glorified s strani slovencev, kar je sicer razumljivo glede na okolje iz katerega izhajamo, samo je pa dalec od tega, da bi bilo objektivno.
Seveda, tvoje mnenje je edino objektivno. :) Smešen si...
BigWhale ::
GodoBoy ::
Sam menim, da je med slovenci celo več mnenja da je vw "overpriced shit", kar pa je daleč od objektivno;)
Sem vozil pasata, pa sem še zdaj prepričan da je bil takrat price/perfornance najboljši nakup. Pol sem si pa zaželel nekaj drugega. Nisem obremenjen ne z namk9 ne s poreklom avta...
Sem vozil pasata, pa sem še zdaj prepričan da je bil takrat price/perfornance najboljši nakup. Pol sem si pa zaželel nekaj drugega. Nisem obremenjen ne z namk9 ne s poreklom avta...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
Okapi ::
Kam smo padli. Ljudje odštejejo za avto 40 in več tisoč evrov in pravijo, da je "solidno sešraufan". In to je zanje sprejemljivo. Ulala, pogreb.
Kam pa smo padli? A mislis da bom zaradi cene pa zdaj avto hvalil do nezavesti?
Z Modelom 3 ni not nic narobe. Nima crickov, ne ropota, ne razpada, voznja je tiha in udobna, pospesuje tako kot treba, in za mojo voznjo se ceste drzi tako kot bi pricakoval.
In to je nekaj kar pricakujem od vsakega avtomobila.
Od vsakega avtomobila za 15 jurjev, ja. To je hotel Ganon povedati. Za 40 jurjev bi človek (vsaj včasih je bilo tako) pričakoval razkošje & presežke v notranjosti in zunanjosti. Zdaj pa se zdi (in je iz tvojega zapisa tako bilo videti), kot da je treba kupit avto za 40 jurjev, da dobiš "good enough".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Utk ::
Nekateri živite pod kamnom. Poglejte si danes članek, na siolu al kje že, najcenejši ford, 1,0 motor, kangoo varianta, kanta od "avta", 25 jurjev. Za 40 ali 45 avto z vso živo opremo, 5 sekundami do 100, panoramsko streho itd., tega od nemcev za ta denar nisi imel nikoli, in vprašanje če kdaj boš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GodoBoy ::
Če si že pri vw dobiš novega tiguana z dsg in 150km in dost opreme za 37k . Ja nima 400 konjev ;), pelje se pa bolje kot tesla...
jernejl ::
Za 40 ali 45 avto z vso živo opremo, 5 sekundami do 100, panoramsko streho itd., tega od nemcev za ta denar nisi imel nikoli, in vprašanje če kdaj boš.Ne drži. Za 20k dobiš pri nemcih Polo z matričnimi žarometi, armaturno ploščo, ročico za smerokaze, parkirnimi senzorji, apple carplay/android auto...
Pri tesli so bili matrični žarometi do leta 2024 znanstvena fantastika, pa še danes so slabši od ostalih, da o drugi našteti opremi ne govorimo. Pri tesli je bolj vprašanje, kaj bo naslednji kos smiselne opreme, ki jo bodo vrgli ven.
Je pa res, da ima tesla fart mode, hlajene plastične sedeže, pa barvni LCD za zadnje sedeže, pa 142 zvočnikov, pa panoramsko streho brez roloja. Za normalne ljudi to sicer ni vsa živa oprema, ampak obstajate tudi drugačni.
Prakticno vse kar pride iz VW je overpricedZa podoben denar kot Teslo 3 LR dobiš WV ID.7, ki je bolj prostoren in ima bolj smiselno opremo od tesle. Ne manjka ročica za smernike, ne manjkajo parkirni senzorji, niti HUD... nima sicer 4 sekunde do 100, ampak samo zaradi tega še ni overpriced.
BigWhale ::
Podoben denar v tem primeru pomeni 10 jurjev drazje. Kar je za avto, ki je v bistvu en velikostni razred visje, vseeno kar ugodno. Med EVji.
Utk ::
Če si že pri vw dobiš novega tiguana z dsg in 150km in dost opreme za 37k . Ja nima 400 konjev ;), pelje se pa bolje kot tesla...
Predvsem se pelje za 10 evrov na 100 km, če kaj poznamo nemce pa še autostera in rikverc kamere nima. Morda ga moraš celo odklepat na ključ, se ne bi čudil.
Podoben denar v tem primeru pomeni 10 jurjev drazje. Kar je za avto, ki je v bistvu en velikostni razred visje, vseeno kar ugodno. Med EVji.
Kaj ta velikost pomeni "nam", ki smo do zdaj shajali s tem razredom okoli 4,5? Zakaj bi zdaj dali 10 jurjev več za večji avto, če nismo prej dali za passata, na primer. V nekih časih passat ni bil niti 5 jurjev dražji od golfa na primer, pa če nisi rabil večjega, ni bilo nekega razloga, da ga bi kupil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
GodoBoy ::
https://www.reuters.com/business/autos-...
Pa vendar se premika. (No lahko preberete dokler me BW ne zbriše ker kao nisem dovolj argumentiral debate verjetno...)
Pa vendar se premika. (No lahko preberete dokler me BW ne zbriše ker kao nisem dovolj argumentiral debate verjetno...)
a_borlak ::
T3, še posebej Highland je spodoben avto za spodoben denar, tudi če vzameš najcenejšo različico. Ja, so zajebali smerokaze, ampak ostalo na nivoju in spodobno. Primerjat Leafa in T3 ni čisto nič narobe, razen konjenice je Leaf krasen avto za vozit, ProPilot dela svoje ... če bi Nissan imel malo več volje, bi že zdavnaj naredil vodno hlajenje baterije in namesto Chademo dal CCS, ampak kot kaže imajo nekje še morje zaloge starih baterij, ki se jih morajo znebiti. ID3 je vsaj meni slabši za vožnjo, kot Leaf.