Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
alkor ::
Zivijo,
Torej jutri bo uradno predstavljen Tesla model 3. Cena naj bi bila manj kot 35.000 USD.
Pri nas je subvencija najmanj 5000 EUR za elektricni avto. Domet do cca 200 milj, oziroma 320 km. Realno lahko gledam koliko manj (pozimi in poleti)?
Kot vem se pri nas da Teslo le najeti :(. Kje najblizje jo je možno kupiti; Nizozemska? Berem, da se bo servis Tesla odprl v Gradcu.
Garancija na baterije je 8 let oz 200.000 km, polnimo jo lahko na domačem omrežju..
Ali kdo ve kakšni so ostali stroški; za S model baje letni servis 600 ali 800 usd? Je to res? Kaj pa zavarovanje in rezervni deli? Ima kdo konkretne izkusnje?
Jutri bo seveda več znano.
Hvala za info!
LP,a
Torej jutri bo uradno predstavljen Tesla model 3. Cena naj bi bila manj kot 35.000 USD.
Pri nas je subvencija najmanj 5000 EUR za elektricni avto. Domet do cca 200 milj, oziroma 320 km. Realno lahko gledam koliko manj (pozimi in poleti)?
Kot vem se pri nas da Teslo le najeti :(. Kje najblizje jo je možno kupiti; Nizozemska? Berem, da se bo servis Tesla odprl v Gradcu.
Garancija na baterije je 8 let oz 200.000 km, polnimo jo lahko na domačem omrežju..
Ali kdo ve kakšni so ostali stroški; za S model baje letni servis 600 ali 800 usd? Je to res? Kaj pa zavarovanje in rezervni deli? Ima kdo konkretne izkusnje?
Jutri bo seveda več znano.
Hvala za info!
LP,a
LP,
a
Tribal ::
Mam občutek, da ne bodo mogli slediti povpraševanju in bodo imeli težave pri dobavi, glede na naročila ki bodo letela. Sploh če bo cena 35.000USD.
Alec999 ::
Če bi to v EU pomenilo 35.000€, s subvencijo pa 30.000€ bi bilo noro. Rezervacija je 1.000€. Najbližji trgovini sta Gradec in Padova. Žal pa ga boš v EU težko dobil pred letom 2018.
Za večino Slovencev je 320km dometa vrh glave. Glede na kupno moč SI prebivalstva pa bi bil best seller pri 20.000€. Mogoče bo pa v 2020 razmah rabljenih. :)
Za večino Slovencev je 320km dometa vrh glave. Glede na kupno moč SI prebivalstva pa bi bil best seller pri 20.000€. Mogoče bo pa v 2020 razmah rabljenih. :)
Sergio ::
Racunaj da bo cena v EU 50.000 EUR, pri Tesli radi pokazejo ceno po tax incentivih, pa tudi po fiktivnem prihranku goriva na par deset tisoc kilometrov.
Tako grem jaz, tako gre vsak, kdor čuti cilj v daljavi:
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
če usoda ustavi mu korak,
on se ji zoperstavi.
Pac-Man ::
Zivijo,
Kot vem se pri nas da Teslo le najeti :(. Kje najblizje jo je možno kupiti; Nizozemska? Berem, da se bo servis Tesla odprl v Gradcu.
BP kupiš, ampak je potrebno avto iskat na Nizozemsko, kar konec koncev ni problem. Bolj važno je, kako je z vzdrževanjem.
https://www.teslamotors.com/en_EU/model...
Cene so brez davščin, tako da ti vsaj DDV ne uide. Ostalo pa ne vem, če ti lahko sploh kaj zaračunajo, saj vse temelji na izpustih CO2 ali prostornini motorja.
Unknown_001 ::
A se men zdi al je oblikovno zmešanc med oplom in renojem ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Red_Mamba ::
A3 Sportback e-tron je meni osebno, prvi elektro avto, ki bi ga dejansko bil pripravljen kupit
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
bambam20 ::
Zivijo,
Domet do cca 200 milj, oziroma 320 km. Realno lahko gledam koliko manj (pozimi in poleti)?
LP,a
Uhh... povsem spodaj https://www.teslamotors.com/en_EU/models lahko vidiš projekcijo tesle S pri določeni hitrosti, zunanji temperaturi zraka, s vklopljenim7 izklopljenim gretjem, vklopljeno/izklopljeno klimo ..
Tako, da računaj realen domet kakšnih 180 km pri Tesli III ...
Problem Tesle je naslednji, da je to resnično orjaška potovalna limuzina, ki pa na AC-ju naredi bore malo km , če se voziš z vklopljeno klimo in potovalno hitrostjo 130 km/H.
Ne vem sicer, koliko manjši bo Tesla 3 .. samo to ni noben užitek, da se z avtom, voziš po AC-ju 80 km/H.
techno ::
Če je garancija na baterije 200.000 km jih naredim v 4 letih če ne prej, bo pa strošek zamenjave baterij na avtu kar velik zalogaj si predstavljam.
Mavrik ::
Če je garancija na baterije 200.000 km jih naredim v 4 letih če ne prej, bo pa strošek zamenjave baterij na avtu kar velik zalogaj si predstavljam.
7000$ doplačaš v ZDA pri nakupu zato da dobiš dodatno menjavo baterije, ki ti podaljša življenjsko dobo avtomobila na 7+ let.
The truth is rarely pure and never simple.
celada ::
Racunaj da bo cena v EU 50.000 EUR, pri Tesli radi pokazejo ceno po tax incentivih, pa tudi po fiktivnem prihranku goriva na par deset tisoc kilometrov.
https://www.teslamotors.com/en_EU/model3
35,000 USD
Starting price before incentives
Luštna štartna cena.
Bellzmet ::
Hm sam nebi sedaj za 4 leta vnaprej delal natančne kalkulacije sem pa izredno vesel, da se zadeva premika in svaka čast Tesli, da je zaradi njih celotna avtoindustrija malo bolj stopila na plin pri razvoju elektro avtomobilov in "auto driving". Sedaj daš 30.000 EUR za avto in imaš not 7" zaslon in radio pa mogoče je celo bluetooth. Skratka beda. Če pa hočeš vzet še neko bedno navigacijo zraven ti pa zacolajo še dodatnih 1.500 EUR za 480p resolucijo.
M.B. ::
Tesla kot avto mi je sicer odličen ampak mi je pa touchscreen totalna bedarija. Prej si lahko prek oblike gumbov stvari nastavlal brez da pogled odvrneš od vožnje zdaj pa ne moreš.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Runnagain ::
Zivijo,
Kot vem se pri nas da Teslo le najeti :(. Kje najblizje jo je možno kupiti; Nizozemska? Berem, da se bo servis Tesla odprl v Gradcu.
BP kupiš, ampak je potrebno avto iskat na Nizozemsko, kar konec koncev ni problem. Bolj važno je, kako je z vzdrževanjem.
https://www.teslamotors.com/en_EU/model...
Cene so brez davščin, tako da ti vsaj DDV ne uide. Ostalo pa ne vem, če ti lahko sploh kaj zaračunajo, saj vse temelji na izpustih CO2 ali prostornini motorja.
Mja, avto pripeljat iz Nizozemske do slo zna bit kar problem...kje na poti so polnilnice, koliko časa čakat, da se napolne ipd.
Magic1 ::
Moral bi še eno odprtino za izpuh naredit v prtljažniku, da imaš en generator in tank zadaj za dolge fure. Seveda če je sploh dost velik.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Mja, avto pripeljat iz Nizozemske do slo zna bit kar problem...kje na poti so polnilnice, koliko časa čakat, da se napolne ipd.
Spet tak podvig pa to nebi bil, tule imaš polnilnice, ki te napolnijo za vsaj 250 km v pol ure:
https://www.teslamotors.com/en_EU/findu...
Nekje tako bi šlo: Koln - Frankfurt - Nurnberg - Munchen - Salzburg (par minut) - Villach - Ljubljana.
Torej za ca. 2,5 ur postankov na 1200 km dolgi progi. So bili že testi, da se da vključno s polnjenji dosegat povprečno 80 kmh, kar pomeni da bi te tak podvig stal najmanj 15 ur.
Runnagain ::
Mja, avto pripeljat iz Nizozemske do slo zna bit kar problem...kje na poti so polnilnice, koliko časa čakat, da se napolne ipd.
Spet tak podvig pa to nebi bil, tule imaš polnilnice, ki te napolnijo za vsaj 250 km v pol ure:
https://www.teslamotors.com/en_EU/findu...
Nekje tako bi šlo: Koln - Frankfurt - Nurnberg - Munchen - Salzburg (par minut) - Villach - Ljubljana.
Torej za ca. 2,5 ur postankov na 1200 km dolgi progi. So bili že testi, da se da vključno s polnjenji dosegat povprečno 80 kmh, kar pomeni da bi te tak podvig stal najmanj 15 ur.
Opa, pa res. Sem pozitivno presenečen, kako dobro imajo že razvito svojo supercharge mrežo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Runnagain ()
pegasus ::
Gledam tole ...
Ne vem, se samo meni zdi ali teli avti na odru res izgledajo nekam nedokončano? Upam da jih v prihodnjih 18-24 mesecih še malo speglajo.
Ne vem, se samo meni zdi ali teli avti na odru res izgledajo nekam nedokončano? Upam da jih v prihodnjih 18-24 mesecih še malo speglajo.
bambam20 ::
Tudi,če bo na koncu ob povprečni hitrosti 100 km/h z vklopljeno klimatsko napravo možno narediti 200 km in napolnit zadev na superchargerju v 20 minutah na 70% kapacitete bo čist super.
Samo pri nas tak avto ne bo 35.000€, ker je potrebno prištet še 22% davek in ša kakšno dajatev. Še vedno avto za precej premožne.
Samo pri nas tak avto ne bo 35.000€, ker je potrebno prištet še 22% davek in ša kakšno dajatev. Še vedno avto za precej premožne.
Kebo ::
Pri nas je za japije, v Ameriki bo pa cena kar konkurenčna. Z davčnimi olajšavami v nekaterih zveznih državah pride pod 30K $, povprečna maloprodajna cena za nov avtomobil v USA pa je 32k $
hojnikb ::
3ka se začne malo čez 30k€. Torej ti ostane še kr neki keša za bencin/servis/zavarovanje če gledamo striktno osnovne modele
#brezpodpisa
BlaY0 ::
Dajmo si naliti čistega vina in izračunajmo prosim energy footprint od začetka izdelave pa do uničenja recimo za Teslo 3 ter Kio Ceed. Pa naj bo življenska doba obeh 15 let, da ne kompliciramo. A je to že kdo poskusil? Lahko to naredimo tudi za 10k komadov, da bo tovorna ladja vedno polno izkoriščena.
MaCoFaCo ::
BlaY0, to tudi mene od nekdaj zanima :) Imam občutek, da če vse skupaj sešteješ, rezultat ne bo dober :)
Se priporočam tudi jaz za kakšen uporaben in kredibilen link na to temo.
Se priporočam tudi jaz za kakšen uporaben in kredibilen link na to temo.
BigWhale ::
3ka se začne malo čez 30k€. Torej ti ostane še kr neki keša za bencin/servis/zavarovanje če gledamo striktno osnovne modele
Tko na hitro sem uc vrgel, je prakticno edina prednost BMW 3 samo v tem, da imas vecji domet in hitreje napolnis baterije. Kar se dodatne opreme tice, je pa stvar precej bolj boga.
To je pravzaprav problem celotne avto industrije.
"Cena ze od XXXXX naprej!"
Osnovna oprema: - vrata
Potem pa hoces X feature, pa recejo "mors kupit uno verzijo z boljsim motorjem". Razlog je pa "ker mamo tak biznis model". :)
Bellzmet ::
No naj še povejo koliko elektični avtomobili DEJANSKO onesnažujejo. Se pravi, da ga celo noč filaš na zelo umazano elektriko iz TEŠ... Noben tega ne omenja, elektrika mora od nekje pridet in če vir ni "čist" potem tudi avto ne more biti.
Heavy ::
No naj še povejo koliko elektični avtomobili DEJANSKO onesnažujejo. Se pravi, da ga celo noč filaš na zelo umazano elektriko iz TEŠ... Noben tega ne omenja, elektrika mora od nekje pridet in če vir ni "čist" potem tudi avto ne more biti.
PRej sem o tem bral članek:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
#TeamFelix
čuhalev ::
Hehe
Prava primerjava, ni kaj.
medtem, ko podoben avtomobil, mercedes razreda S, v zrak na kilometer poti izpusti 200 gramov CO2
Prava primerjava, ni kaj.
Utk ::
3ka se začne malo čez 30k€. Torej ti ostane še kr neki keša za bencin/servis/zavarovanje če gledamo striktno osnovne modele
Ne, ko bmw trojko nafilaš z avtomatskim menjalnikom, avtopilotom in 6 sekundami do stotke, ti pri tesli ostane denarja še za prikolico z baterijami.
Dajmo si naliti čistega vina in izračunajmo prosim energy footprint od začetka izdelave pa do uničenja recimo za Teslo 3 ter Kio Ceed. Pa naj bo življenska doba obeh 15 let, da ne kompliciramo. A je to že kdo poskusil? Lahko to naredimo tudi za 10k komadov, da bo tovorna ladja vedno polno izkoriščena.
To je že vse stokrat obdelano. Samo ti tega nočeš vedet. Pa tudi zakaj bi blo to pomembno? Če ta računica nikogar ne zanima pri dizlu, zakaj jih bi pri tem avtu? Ravno pri električnih avtih se naenkrat pojavi sto ekologov. Kje si bil ko je blo treba kurcat VW?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Ne, ko bmw trojko nafilaš z avtomatskim menjalnikom, avtopilotom in 6 sekundami do stotke, ti pri tesli ostane denarja še za prikolico z baterijami.
Zakaj mečeš v mix avtopilot, ki v nobenem primeru ni standardna oprema (al si spet slabo poslušal in misliš, da ma to tesla standard).
#brezpodpisa
BlaY0 ::
Ravno pri električnih avtih se naenkrat pojavi sto ekologov. Kje si bil ko je blo treba kurcat VW?
Zato, ker pri dizlu nikoli ni bilo rečeno kako čist je. Pri el. avtomobilih se pa non-stop samo to poudarja. Vse je samo v reklami...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Bellzmet ::
Uf kako ni bilo nikoli rečeno kako čist je dizel???
Vtipkaj v Google "vw clean diesel" pa boš vidil, da pri VW dizle oglaševali kakor da rožice sadi, ko se pelje...
http://jalopnik.com/the-feds-are-suing-...
Vtipkaj v Google "vw clean diesel" pa boš vidil, da pri VW dizle oglaševali kakor da rožice sadi, ko se pelje...
http://jalopnik.com/the-feds-are-suing-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
BlaY0 ::
Sorry, ampak za dizel nikoli ni bilo rečeno da je čist! Ker ni! So bili pa poizkusi da bi prikazali, da nekateri avtomobili z njim manj svinjajo kot drugi (enako dizelski), to pa ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Bellzmet ::
No več kakor linka in search fraze za Google ti ne morem dati.
Clean diesel zame ne pomeni, da manj svinja...ampak nazorno napeljuje na to, da je čist. No sej brezveze se prerekati tukaj, bo že sodišče odločilo o tem, ker VW v USA tožijo glede tega, kar je razvidno tudi iz članka.
Clean diesel zame ne pomeni, da manj svinja...ampak nazorno napeljuje na to, da je čist. No sej brezveze se prerekati tukaj, bo že sodišče odločilo o tem, ker VW v USA tožijo glede tega, kar je razvidno tudi iz članka.
BlaY0 ::
Ne, sodijo jim zato ker so prirejali podatke. Se pravi delali so reklamo za nekaj za kar so dejansko vedeli da ni res.
Zdaj pa če nekdo smatra da 150 mg/km izpustov nox je svinjanje, 80 mg/km pa ne, to samo pomeni, da je bil dobro _opran_.
Zdaj pa če nekdo smatra da 150 mg/km izpustov nox je svinjanje, 80 mg/km pa ne, to samo pomeni, da je bil dobro _opran_.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Bellzmet ::
Ni res. Evo še en članek.
"automaker falsely advertised more than a half million diesel vehicles as environmentally friendly when it knew they were emitting excess pollution."
http://www.reuters.com/article/us-volks...
Tvoj post:
"Zato, ker pri dizlu nikoli ni bilo rečeno kako čist je." V njihovih reklamah so točno to govorili in sicer kako čist je njihov dizel. In zato jih sedaj tudi tožijo. Poleg prirejanja podatkov in goljufije.
"automaker falsely advertised more than a half million diesel vehicles as environmentally friendly when it knew they were emitting excess pollution."
http://www.reuters.com/article/us-volks...
Tvoj post:
"Zato, ker pri dizlu nikoli ni bilo rečeno kako čist je." V njihovih reklamah so točno to govorili in sicer kako čist je njihov dizel. In zato jih sedaj tudi tožijo. Poleg prirejanja podatkov in goljufije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Utk ::
Ne, ko bmw trojko nafilaš z avtomatskim menjalnikom, avtopilotom in 6 sekundami do stotke, ti pri tesli ostane denarja še za prikolico z baterijami.
Zakaj mečeš v mix avtopilot, ki v nobenem primeru ni standardna oprema (al si spet slabo poslušal in misliš, da ma to tesla standard).
Pri Tesli 3 bo avtopilot standard. Pač do meje stanja tehnike takrat.
BlaY0 ::
Ni res. Evo še en članek.
Jaz sem govoril o dizlu ne o dizeljskih avtomobilih, ti si prešaltal na dizelske avtomobile. Za dizel nikdar nihče ni rekel da je čist. So pa lahko izpusti pri dizelskih avtomobilih umazani ali pa malo manj umazani, tega se zaveda vsak racionalen osebek, ki ne naseda na reklame...
Bellzmet ::
BlaY0 ::
Čez par let boš imel afere ala "Prodajali elektriko kot EKO (iz obnovljivih virov), pa v resnici to ni bila!". Folk si izmisli marsikaj zato da bi na hitro zaslužil, najbolj pa zaslužiš če _farbaš_ rajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Ni res. Evo še en članek.
Jaz sem govoril o dizlu ne o dizeljskih avtomobilih, ti si prešaltal na dizelske avtomobile. Za dizel nikdar nihče ni rekel da je čist. So pa lahko izpusti pri dizelskih avtomobilih umazani ali pa malo manj umazani, tega se zaveda vsak racionalen osebek, ki ne naseda na reklame...
Ni drek ampak govno.
BlaY0 ::
V tošlnu imam BahnCard kartico od DB. Pravijo, da če imam to kartico in če z njo kupim vozovnico, bo za mojo vožnjo uporabljena samo el. energija iz obnovljivih virov... pa kdo lahko temu nasede?
Kebo ::
Povzetek, avto razreda BMW 5 proizvede toliko CO2 kot Twingo. Torej lažji in manjši električni avto, napere tudi najbolj ekonomične bencinarje.