» »

Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo

Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo

1
2
»

Mare2 ::

matijadmin je izjavil:

imel sem tudi nekaj sreče, da sem našel te predpise,


Ti ni sreča. Si pač znal uporabiti google.

Sicer se pa ne oziraj na tiste, ki vsakemu rečejo, da je funkcionalno nepismen. Običajno je tako, da z vsemi drugimi ni nič narobe temveč samo s tistim, ki tako označuje vse okoli sebe. :)

Boš potem napisal epilog? Kako se bo izteklo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

pirat ::

matijadmin je izjavil:

In še enkrat priznam, imel sem tudi nekaj sreče, da sem našel te predpise, ki so na koncu podkrepili moj občutek, da je poslovna praksa nepoštena

Ampak vseeno pa podpišeš pogodbo in s podpisom pogodbe sprejmeš splošne pogoje poslovanja? Potem pa naknadno ugotavljaš, da se ti zdi (imaš občutek) da je poslovna praksa nepoštena? Se zavedaš, da v bistvu javno razglašaš, da si opravilno nesposoben, vendar pa imaš potem srečo in z googlom najdeš predpise...

matijadmin ::

Ne gre za Googlanje, lahko bi listal po natisnjenih Uradnih listih. Kakor koli, tudi ta z opravilno nesposobnostjo je bosa, ker tega nisem podpisal in tudi nihče me ni pisno seznanil s spremembami, pač pa so zgolj na spletu objavili spremembe splošnih pogojev in cenika. Res sem imel možnost odstopiti, a tega ne spremljam. Tudi, če bi podpisal, bi, ker ne bi imel izbire, saj so to podturili vsi operaterji. Pa kaj? Vse to je nepomembno, ker če je pogodbeno določilo neveljavno, je popolnoma vseeno, ali sem podpisal ali ne.
Vrnite nam techno!

St235 ::

pirat je izjavil:

matijadmin je izjavil:

In še enkrat priznam, imel sem tudi nekaj sreče, da sem našel te predpise, ki so na koncu podkrepili moj občutek, da je poslovna praksa nepoštena

Ampak vseeno pa podpišeš pogodbo in s podpisom pogodbe sprejmeš splošne pogoje poslovanja? Potem pa naknadno ugotavljaš, da se ti zdi (imaš občutek) da je poslovna praksa nepoštena? Se zavedaš, da v bistvu javno razglašaš, da si opravilno nesposoben, vendar pa imaš potem srečo in z googlom najdeš predpise...


Ravno zato imamo zakon o varstvu potrošnikov. Ker je pravna oseba (v tem priemru operater) v bistveno močnejšem položaju od uporabnika. Zato so uvedeni specifični zakoni, ki odstopajo od splošnih določb obligacijskega zakonika. Podobno imamo v razmerju delavec/delodajalec, najemnik/najemodajalec itd...

Mare2 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

imel sem tudi nekaj sreče, da sem našel te predpise,


Ti ni sreča. Si pač znal uporabiti google.

Sicer se pa ne oziraj na tiste, ki vsakemu rečejo, da je funkcionalno nepismen. Običajno je tako, da z vsemi drugimi ni nič narobe temveč samo s tistim, ki tako označuje vse okoli sebe. :)

Boš potem napisal epilog? Kako se bo izteklo?


Ravno v tem, da si sposoben najt kak konkreten vir in argument se kaže funkcionalna pismenost. Dokler tega nisi sposoben si defacto funkcionalno nepismen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Mare2 je izjavil:

k4vz0024 je izjavil:

In koliko je dejanski strošek? To bi bilo relevantno ob sklicevanju na 9. čl. ZVPNPP.


Dejanski strošek je:
- en klik z miško
- potrdi (še en klik)
Tole skupaj je 1 (en) EUR.


Pozabljaš še na element zavarovanja poslovnega tveganja. Operater je zaradi možnosti takojšnje prekinitve pogodbe izpostavljen določenem poslovnem tveganju, ki ga s tem stroškom zavaruje. Enako bi ga lahko zavaroval s tromesečnim odpovednim rokom, pa to prav tako ne bi predstavljajo nepoštene poslovne prakse.

Pod črto smo prišli do zaključka, da samo zaračunavanje odpovedi pogodbe ni niti protizakonito niti ne predstavlja nepoštene poslovne prakse. Pojavi se pa vprašanje do katerega zneska je to sorazmerno in kdaj začne predstavljat element zastraševanja uporabnika.

Če bi za odpoved pogodbe računali 1000EUR bi se nedvomno vsi strinjali, da gre za nesorazmeren ukrep in posledično nično določilo pogodbe. Če bi bil znesek 1EUR bi se enako lahko strinjali, da gre za upravičen strošek.

Vmesni zneski pa so stvar debate, ki jo lahko razreši samo sodni epilog. Za začetek pa sta tukaj APEC in TIRS kakmor lahko kdorkoli brez stroškov pošlje prijavo, če ocenjuje, da je znesek, ki ga zaračuna njegov operater previsok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

matijadmin ::

Izdaja opomina ergo ni nič večji strošek od tistega, ki ga ima operater z odpovedjo. Pa je krepko omejen in tridesetkratnik pri odpovedi se mi vseeno zdi nesorazmerno. Pač, takšno stališče imam, kar pa ne pomeni, da imam prav in bo to sploh obveljalo.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513109 (8580) MarioMisaron
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30061284 (49799) Lonsarg
»

Si.Mobil in strošek opomina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9919132 (15634) modelno1

Več podobnih tem