Forum » Mobilne tehnologije » Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo
Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo
matijadmin ::
Kakšne imate izkušnje, kaj menite, je to zakonito/pravično? Kakšne stroške dejansko sploh ima s tem operater (pustim izpad prihodkov)?
Ne nameravam prekiniti razmerja, a ko sem nazadnje povprašal, sem bil ob slednji informaciji, ki sem jo dobil na Simobilu, zelo začuden.
Da ne bo nepotrebnega naumljanja, ne gre za prekinitev v času trajanja vezave!
Ne nameravam prekiniti razmerja, a ko sem nazadnje povprašal, sem bil ob slednji informaciji, ki sem jo dobil na Simobilu, zelo začuden.
Da ne bo nepotrebnega naumljanja, ne gre za prekinitev v času trajanja vezave!
Vrnite nam techno!
Sami ::
Imaš vse navedeno v veljavnem ceniku simobila, poplačaš seveda subvencijo in aparat (v kolikor si vezan s telefonom) in strošek zapiranja računa.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
matijadmin ::
Imaš vse navedeno v veljavnem ceniku simobila, poplačaš seveda subvencijo in aparat (v kolikor si vezan s telefonom) in strošek zapiranja računa.
Spet nekdo ni prebral OP prispevka! Pusti subvencije, aparat, ker niso predmet debate, kar sem eksplicitno tudi zapisal.
Vem, da je strošek zapiranja računa v ceniku, a to sploh ne pomeni še, da je ta upravičen in/ali zakonit (saj so pred časom NEZAKONITO zaračunavali višje stroške opomina kot so zakonite zamudne obresti, pa so potem morali vračati).
Vrnite nam techno!
otago ::
Operater lahko trdi, da zaposleni in kooperanti to storitev opravljajo nadstandardno oz. izven rednih in zakupljenih. Če imajo napisano v pravilniku, da ti lahko zaračunajo strošek prekinitve, ti ga lahko. Enako je npr. z menjavo sim kartice, nekoč zastonj, danes večina operaterjev SIM zaračuna po cca. 10eur.
Saj so tudi profesorji nevede, brez ali z pravilnikom, vendar legitimno prejemalo dodatek za pripravljenost. Torej, ker lahko. Tudi elektro podjetja/distributerji so zaračunavali strošek vodenje računa/administrativne stroške.
Drugič, ker lahko s to postavko zaračunajo uporabniku nek strošek, odvrnejo migracijo k drugemu operaterju. Cene paketov (nekoč paketi 1000/1000/1000 za 20eur, danes enako za 10 eur), spremembe navad (prej klici in smsi glavnina, danes internet), sprememba tehnologije (nekoč voip prepovedan, danes realnost) so nižje (čeprav v Avstriji boljši in za manj EUR), treba nekje "vzet".
Ali pa se mi samo zdi, da danes dobimo več v paketu za manj denarja (v kolikor nimamo "izrednih" storitev npr. prekinitev, sim kartica)?
Saj so tudi profesorji nevede, brez ali z pravilnikom, vendar legitimno prejemalo dodatek za pripravljenost. Torej, ker lahko. Tudi elektro podjetja/distributerji so zaračunavali strošek vodenje računa/administrativne stroške.
Drugič, ker lahko s to postavko zaračunajo uporabniku nek strošek, odvrnejo migracijo k drugemu operaterju. Cene paketov (nekoč paketi 1000/1000/1000 za 20eur, danes enako za 10 eur), spremembe navad (prej klici in smsi glavnina, danes internet), sprememba tehnologije (nekoč voip prepovedan, danes realnost) so nižje (čeprav v Avstriji boljši in za manj EUR), treba nekje "vzet".
Ali pa se mi samo zdi, da danes dobimo več v paketu za manj denarja (v kolikor nimamo "izrednih" storitev npr. prekinitev, sim kartica)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
Sami ::
Spet nekdo ni prebral OP prispevka! Pusti subvencije, aparat, ker niso predmet debate, kar sem eksplicitno tudi zapisal.
poplačaš seveda subvencijo in aparat (v kolikor si vezan s telefonom)
Sem ti odebelil, da ne boš spregledal (pogojnik).
Vem, da je strošek zapiranja računa v ceniku, a to sploh ne pomeni še, da je ta upravičen in/ali zakonit
Svetujem ti, da pokličeš na Simobil, ti bodo oni razložili kaj je veljavni cenik in v kolikor je zakonit.
Take debate so brezpredmetne v kolikor se lahko za pravilen odgovor obrneš na svojega operaterja in po možnosti na njihovo pravno službo ali še bolje AKOS.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
matijadmin ::
Cenik sem si ogledal, skrajno nespametno pa bi bilo, da bi vpleteno stran spraševal po zakonitosti! Pravzaprav hudo neumno!
Vrnite nam techno!
Mare2 ::
matijadmin je izjavil:
Cenik sem si ogledal, skrajno nespametno pa bi bilo, da bi vpleteno stran spraševal po zakonitosti! Pravzaprav hudo neumno!
Sami se je hecal. Sicer bo konkurenca pokazala svoje. 😄
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
aerie ::
Tole pravi Zveza potrošnikov Slovenije:
V ZPS smo prepričani, da je prekinitev naročniškega razmerja po izteku vezave in potem, ko je potrošnik poravnal vse obveznosti, njegova pravica, ki je operater nikakor ne bi smel omejevati z zaračunavanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: aerie ()
aerie ::
@aerie
Telemach je prevzel TušMobil. Tvoj cenik je updejtan?
Ni moj cenik. Vir je tule: https://www.zps.si/index.php/trg-in-cen...
matijadmin ::
Miha 333, ni čisto tako! Pri zamudah s plačili so zaračunavali stroške opomina idr. po ceniku, pa je sodišče reklo, da več od zakonitih zamudnih ne smejo zarsčunavati. To je zdaj pravnomočno po večih pritožbah in tudi vračali so ...
Počakajmo, da kdo sodno poskusi in, če uspe, bodo še vračali na zahtevo tudi za nazaj.
Počakajmo, da kdo sodno poskusi in, če uspe, bodo še vračali na zahtevo tudi za nazaj.
Vrnite nam techno!
St235 ::
zakaj ne prebereš kaj ljudje napišejo, preden napišeš neumnost? Preberi kaj je napisal Miha. Vleč v to debato obresti, ki so zaračunane V NASPROTJU z zakonom je najmanj neumno.
Dodatno pa pojma nimaš za kaj je šlo v sporih o obrestih. Ni bil problem v previsokih obrestih ampak v previsokih stroških opomina. In ja tudi tam je šlo za stroške, ki so bili neposredno v nasprotju z zakonom.
Sami stroški prekinitve pogodbe (v kolikor gre za odpoved s strani naročnika brez razloga) pa so stvar dogovora med izvajalcem in naročnikom.
Dodatno pa pojma nimaš za kaj je šlo v sporih o obrestih. Ni bil problem v previsokih obrestih ampak v previsokih stroških opomina. In ja tudi tam je šlo za stroške, ki so bili neposredno v nasprotju z zakonom.
Sami stroški prekinitve pogodbe (v kolikor gre za odpoved s strani naročnika brez razloga) pa so stvar dogovora med izvajalcem in naročnikom.
matijadmin ::
Lakotnik29, najmanj neumno je, da podtikaš, da so operaterji tedaj zaračunavali višje zamudne obresti od zakonskih. Zaračunavali so stroške opomina, vendar je sodišče reklo, da je to nezakonito, saj da je pri tovrstni terjatvi (kakršna je račun na podlagi razmerja) dovoljeno zaračunavati le in izključno zakonite zamudne obresti ter nič drugega. Čeprav so tedaj imeli dogovorjeno z naročniki v pogodbi, da lahko enostransko spreminjajo cene/storitve, torej cenik in so ta "strošek" dodali v cenik.
Tu vidim eno analogijo. Čeprav ni izrecno prepovedano (in je enako kot v zgornjem primeru vse "pokrito" z naročniško pogodbo & komplementarno s cenikom), ni nujno zakonito. Ne pametuj, če si pravnik, še ne pomeni, da imaš kristalno kroglo. Sploh pa si napisal veliko neumnosti, sem ti v prvem odstavku pojasnil, zakaj. Če se želiš zaganjati kot mali kužek še naprej, izvoli. Raje bi videl, da kaj pametnega in argumentiranega napišeš.
Jaz imam prastaro naročniško pogodbo, ko sem jo sklepal, tega ni bilo v ceniku in sem torej sklenil pod drugačnimi pogoji, čeprav sem se že tedaj strinjal, da lahko spremenijo cene/storitve, torej cenik. Zakaj? Preprosto zato, ker zdaj so to dodali v cenik in še povišali cene nekaterih storitev, tako pa imam na izbiro ali plačilo tega "stroška" za prekinitev razmerja ali plačilo podražane storitve.
Jaz se nagibam k temu stališču, da je to pač enako nezakonito kot stroške za opomin ali pač upravljanje s terjatvami, oz. da, če nisi vezan in imaš poravnane vse obveznosti, lahko odstopiš brez stroškov!
Tu vidim eno analogijo. Čeprav ni izrecno prepovedano (in je enako kot v zgornjem primeru vse "pokrito" z naročniško pogodbo & komplementarno s cenikom), ni nujno zakonito. Ne pametuj, če si pravnik, še ne pomeni, da imaš kristalno kroglo. Sploh pa si napisal veliko neumnosti, sem ti v prvem odstavku pojasnil, zakaj. Če se želiš zaganjati kot mali kužek še naprej, izvoli. Raje bi videl, da kaj pametnega in argumentiranega napišeš.
Jaz imam prastaro naročniško pogodbo, ko sem jo sklepal, tega ni bilo v ceniku in sem torej sklenil pod drugačnimi pogoji, čeprav sem se že tedaj strinjal, da lahko spremenijo cene/storitve, torej cenik. Zakaj? Preprosto zato, ker zdaj so to dodali v cenik in še povišali cene nekaterih storitev, tako pa imam na izbiro ali plačilo tega "stroška" za prekinitev razmerja ali plačilo podražane storitve.
Jaz se nagibam k temu stališču, da je to pač enako nezakonito kot stroške za opomin ali pač upravljanje s terjatvami, oz. da, če nisi vezan in imaš poravnane vse obveznosti, lahko odstopiš brez stroškov!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
St235 ::
Zaračunavali so stroške opomina, vendar je sodišče reklo, da je to nezakonito, saj da je pri tovrstni terjatvi (kakršna je račun na podlagi razmerja) dovoljeno zaračunavati le in izključno zakonite zamudne obresti ter nič drugega.
Lažeš ali pa ne veš o čem govoriš. Zaračunat imajo pravico tako zamudne obresti kot tudi stroške opominov, ki pri tem nastanejo. Pri tem zakon določa, da morajo bit ti stroški realno ocenjeni (torej ne sme bit kaznovalnega elementa) in ne smejo presegat obresti. Operaterji (pa tudi drugi) so v svojih cenikih imeli previsoke stroške in to je bilo proti zakonito. Kaj misliš, da je sodišče z dolgčasa odločilo, da se nekaj ne sme?
Tako da ne nakladaj če nimaš pojma.
Jaz imam prastaro naročniško pogodbo, ko sem jo sklepal, tega ni bilo v ceniku in sem torej sklenil pod drugačnimi pogoji, čeprav sem se že tedaj strinjal, da lahko spremenijo cene/storitve, torej cenik. Zakaj? Preprosto zato, ker zdaj so to dodali v cenik in še povišali cene nekaterih storitev, tako pa imam na izbiro ali plačilo tega "stroška" za prekinitev razmerja ali plačilo podražane storitve.
si imel vso pravico odstopi od pogodbe, ko so enostransko spremenili pogoje. Če tega nisi storil, ker očitno nimaš pojma o pogodbenih razmerjih, te seveda novi ceniki zavezujejo.
Jaz se nagibam k temu stališču, da je to pač enako nezakonito kot stroške za opomin ali pač upravljanje s terjatvami, oz. da, če nisi vezan in imaš poravnane vse obveznosti, lahko odstopiš brez stroškov!
In tvoje stališče nima nikakršne realne podlage. Operater ima vso pravico zaračunat tako stroške za opomin kot tudi odpoved pogodbe, dokler to počne v skladu s pogodbenim dogovorom in zakonskimi omejitvami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
lonz ::
No, me je lakotnik prehitel. Če so na prastari pogodbi kaj spreminjali, si imel takrat možnost prekinit pogodbo zarad njihove enostranske spremembe. Pred kratkim je to naredil telekom ko je povišal določene stroške. Sedaj bo po moje težko kaj uveljavljat.
To je samo moje mnenje, ne mi glave odgriznat.
To je samo moje mnenje, ne mi glave odgriznat.
...arrrrrr, shiver me timbers...
St235 ::
Povsem pravilno mnenje. Če operater splošne pogoje ali cenik enostransko spremeni ima naročnik vso pravico od pogodbe odstopit brez stroškov. Rok je mesec dni od spremembe, drugače se upošteva, da se je spremembo strinjal.
matijadmin ::
Pišeš protislovja, Lakotnik29 ... Stroški opomina ne smejo presegati zakonitih zamudnih, pri čemer se zamudne ne prištejejo. Torej lahko samo zakonite zamudne zaračunajo, stroški opomina pa vemo, da so realano na te zneske višji od zakonitih zamudnih. To ni neumnost, kaj potem palamudiš?
Ok, da sem imel možnost odstopiti, mi je jasno. To je bil tudi moj pomislek ob nevednosti (priznam). Toda, to še ne pomeni, da je ta strošek prekinitve zakonit, zlasti, če sodim po analogiji zgornjega primera! In pri tem bom ostal.
Raje pa ti povej, če delaš za katerega od operaterjev (posredno ali neposredno) in ni se ti treba razburjati.
Ok, da sem imel možnost odstopiti, mi je jasno. To je bil tudi moj pomislek ob nevednosti (priznam). Toda, to še ne pomeni, da je ta strošek prekinitve zakonit, zlasti, če sodim po analogiji zgornjega primera! In pri tem bom ostal.
Raje pa ti povej, če delaš za katerega od operaterjev (posredno ali neposredno) in ni se ti treba razburjati.
Vrnite nam techno!
St235 ::
Pišeš protislovja, Lakotnik29 ... Stroški opomina ne smejo presegati zakonitih zamudnih, pri čemer se zamudne ne prištejejo. Torej lahko samo zakonite zamudne zaračunajo, stroški opomina pa vemo, da so realano na te zneske višji od zakonitih zamudnih. To ni neumnost, kaj potem palamudiš?
Kakšna protislovja?
Zaračunan strošek opomina je lahko manj ali enako obrestim. Ne glede na to ali so dejanski stroški opomina (kuverta, poštnina, papir...) višji od obresti lahko zaračunajo samo toliko.
Ker vidim, da ti osnovnošolska matematika dela težave:
Imaš račun za 10EUR, ki ga nisi plačal že eno leto. Okvirne zakonske zamudne obrersti znašajo cc. 0,8EUR torej lahko operater zaračuna poleg tega še 0,8EUR za stroške, ki jih ima z opominjanjem.
Skupaj boš tako dobil račun:
10EUR - neporavnane obveznosti
0,8EUR - zakonske zamudne obresti
0,8EUR - stroški izdaje opomina
Skupaj 11,6EUR.
Toda, to še ne pomeni, da je ta strošek prekinitve zakonit, zlasti, če sodim po analogiji zgornjega primera!
Vidim, da imaš tudi s slovenščino težave. Če je nekaj ni zakonito pomeni, da je v nasprotju z veljavno zakonodajo. (Tako kot je bila višina stroškov vezani na izdajo opomina). Torej bi za tvojo blodnjo morala obstajati zakonska podlaga, pa je ni.
Tako, da raje ti povej kje delaš, da vidim kdo dandanes še zaposluje ljudi brez osnovnošolske izobrazbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jnovak ::
Povsem pravilno mnenje. Če operater splošne pogoje ali cenik enostransko spremeni ima naročnik vso pravico od pogodbe odstopit brez stroškov. Rok je mesec dni od spremembe, drugače se upošteva, da se je spremembo strinjal.By the book, yes, but in real life ... no.
Primer:
Večina ljudi (ne vsi!) se odloči za vezavo (24-mesečno) pri operaterju zato, da dobi telefon po ugodnejši ceni.
Ti vzameš telefon za 300 € (v trgovini je ~400 € ), operater ga pa ceni po tisti čisto prvi PMC, ki je 600 €.
Vzameš paket za 15 € in se vežeš za 2 leti, da dobiš telefon ceneje.
Po prvem mesecu operater podraži storitev na 20 €.
V tem momentu imaš ti vso pravico od pogodbe odstopiti (brez stroškov).
Je pa catch v tem, da moraš ti v tem primeru odplačati telefon do polnega zneska (600 €), ali pa vrniti telefon, ampak ti operater v tem primeru ne vrne tvojih 300 €, ampak ti vzame dober delež zaradi obrabe.
Ja, pogodbo si prekinil in s tem nisi imel stroškov - te pa zato drugje nat* :)
-----
Me pa zanima na kaj se tisti "stroški prekinitve" sploh navezujejo:
a) primer razmerja z vezavo
b) primer razmerja brez vezave
c) oboje
lonz ::
Je OP napisal, da ni v tem catch.
...arrrrrr, shiver me timbers...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lonz ()
jnovak ::
OK, kaj to pol pomeni, da vrneš cifro?
Pri Telemachu tega ne delaš, če so res take cene.
Narediš prenos številke na Simobil (oz. najcenejšega) - prenos se mi zdi, da je zakonsko omejen na max 5 € ... nato pa pri drugemu prekineš razmerje (vrneš cifro).
Nekaj dela s tem imajo, tako da ti lahko računajo. Bi bilo pa smiselno imeti enotno ceno (tako kot je pri prenosu številke ob menjavi operaterja).
Pri Telemachu tega ne delaš, če so res take cene.
Narediš prenos številke na Simobil (oz. najcenejšega) - prenos se mi zdi, da je zakonsko omejen na max 5 € ... nato pa pri drugemu prekineš razmerje (vrneš cifro).
Nekaj dela s tem imajo, tako da ti lahko računajo. Bi bilo pa smiselno imeti enotno ceno (tako kot je pri prenosu številke ob menjavi operaterja).
trnvpeti ::
stroski prekinitve so prakticno nicni
in to ni samo cisti nateg, ampak je celo zastrasevanje
in to ni samo cisti nateg, ampak je celo zastrasevanje
St235 ::
Povsem pravilno mnenje. Če operater splošne pogoje ali cenik enostransko spremeni ima naročnik vso pravico od pogodbe odstopit brez stroškov. Rok je mesec dni od spremembe, drugače se upošteva, da se je spremembo strinjal.By the book, yes, but in real life ... no.
Primer:
Večina ljudi (ne vsi!) se odloči za vezavo (24-mesečno) pri operaterju zato, da dobi telefon po ugodnejši ceni.
Ti vzameš telefon za 300 € (v trgovini je ~400 € ), operater ga pa ceni po tisti čisto prvi PMC, ki je 600 €.
Vzameš paket za 15 € in se vežeš za 2 leti, da dobiš telefon ceneje.
Po prvem mesecu operater podraži storitev na 20 €.
V tem momentu imaš ti vso pravico od pogodbe odstopiti (brez stroškov).
Je pa catch v tem, da moraš ti v tem primeru odplačati telefon do polnega zneska (600 €), ali pa vrniti telefon, ampak ti operater v tem primeru ne vrne tvojih 300 €, ampak ti vzame dober delež zaradi obrabe.
Ja, pogodbo si prekinil in s tem nisi imel stroškov - te pa zato drugje nat* :)
-----
Me pa zanima na kaj se tisti "stroški prekinitve" sploh navezujejo:
a) primer razmerja z vezavo
b) primer razmerja brez vezave
c) oboje
Tudi v praksi je tako, če ne mešaš hrušk in jabolk. Eno so stroški prekinitve pogodbe in s tem povezani penali (tega ni če operater spreminja pogoje), nekaj povsem drugega pa je odkup delono plačanega aparata oziroma njegovo vračilo.
Samo če bi dejansko prebral kaj spračuje OP, to nima nikakršne veze s temo.
jnovak ::
Navezoval sem se na tvoj komentar & znotraj tudi podcrtal in boldal kar sem komentiral, tako da ne bluzi.
Ti govoris o necem, kako je vse cisto, vse crno na belem, sam sem ti pa podal primer, ker te na drug hakelc ulovijo. Ni nobenega mesanja z moje strani, ampak preracunano pocetje s strani operaterja.
Ne vem kje ti zivis, ampak ti priporocam, da odpres oci. Ne da niso vsi posteni, ampak zelo malo je takih, ki bi res gledali najprej na kupca in sele nato nase, na svoj zasluzek.
-----
Na OP sem pa tudi komentiral, tako da that's it. Ni najbolj razsirjeno pocetje, premalo pripomb, pritozb ... in pac furajo po svoje. Saj vedno iscejo nacine kako se kaj vec pobrati. Gre za storitev, ki ti jo obracunajo po svoje. Saj ti tudi v drugih poslih razlicne firme obracunajo lahko zelo razlicne zneske za enake storitve. Ceniki naj bi bili javni, tako da so "cisti".
Ti govoris o necem, kako je vse cisto, vse crno na belem, sam sem ti pa podal primer, ker te na drug hakelc ulovijo. Ni nobenega mesanja z moje strani, ampak preracunano pocetje s strani operaterja.
Ne vem kje ti zivis, ampak ti priporocam, da odpres oci. Ne da niso vsi posteni, ampak zelo malo je takih, ki bi res gledali najprej na kupca in sele nato nase, na svoj zasluzek.
-----
Na OP sem pa tudi komentiral, tako da that's it. Ni najbolj razsirjeno pocetje, premalo pripomb, pritozb ... in pac furajo po svoje. Saj vedno iscejo nacine kako se kaj vec pobrati. Gre za storitev, ki ti jo obracunajo po svoje. Saj ti tudi v drugih poslih razlicne firme obracunajo lahko zelo razlicne zneske za enake storitve. Ceniki naj bi bili javni, tako da so "cisti".
St235 ::
kdo bi si mislil, podjetje, ki opravlja storitve le te obračuna po svoje. Barabe jedne, ko vsi vemo, da bi morale bit cene predpisane s strani boga ali vsaj države.
Še vedno pa ne vem kaj se napihuješ v tej temi. OP je lepo vprašal ali je zaračunavanje odpovedi pogodbe (brez vezave in polodplačanih aparatov) zakonito in smo ugotovili da ja. Za jokanje o nepoštenosti operaterjev v tri dni, predlagam, da odpreš drugo temo.
Kaj drugega kot mešanje pa je to, da v temo vlečeš vezave in odplačevanje aparatov, če je pa OP jasno napisal, da tega nima.
Je pa žalostno dejstvo, da bi bilo počasi treba kar nekaj ljudem odvzet opravilno sposobnost, ker nimajo pojma kaj podpisujejo in potem jokajo kako jih nategujejo spredaj in zadaj, pa čeprav so sami podpisali pogodbo in zraven dobili še tubo vazelina.
Še vedno pa ne vem kaj se napihuješ v tej temi. OP je lepo vprašal ali je zaračunavanje odpovedi pogodbe (brez vezave in polodplačanih aparatov) zakonito in smo ugotovili da ja. Za jokanje o nepoštenosti operaterjev v tri dni, predlagam, da odpreš drugo temo.
Ni nobenega mesanja z moje strani, ampak preracunano pocetje s strani operaterja.
Kaj drugega kot mešanje pa je to, da v temo vlečeš vezave in odplačevanje aparatov, če je pa OP jasno napisal, da tega nima.
Je pa žalostno dejstvo, da bi bilo počasi treba kar nekaj ljudem odvzet opravilno sposobnost, ker nimajo pojma kaj podpisujejo in potem jokajo kako jih nategujejo spredaj in zadaj, pa čeprav so sami podpisali pogodbo in zraven dobili še tubo vazelina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
čuhalev ::
Stroški zaradi odpovedi naročniškega razmerja so tudi pri ponudnikih dostopa do spleta.
Plačal sem jih po prejetem plačilnem nalogu pred božičem, sedaj pa čakam, da mi sporočijo, kako naj jim opremo vrnem nazaj oziroma če bodo prišli ponjo. Upam, da me zaradi svoje počasnosti ne bodo opreme stare 8 let še zaračunali.
Plačal sem jih po prejetem plačilnem nalogu pred božičem, sedaj pa čakam, da mi sporočijo, kako naj jim opremo vrnem nazaj oziroma če bodo prišli ponjo. Upam, da me zaradi svoje počasnosti ne bodo opreme stare 8 let še zaračunali.
Invictus ::
@jaakaa
Vrni jim opremo, ker bo naslednja pošta v stilu,
Vrni opremo ali pa gremo v izvršbo.
Tako da nima smisla bluzit. greš tja, vrneš in konec. Zgleda 1x na mesec zalaufajo skripto, ki jim vrže ven še dolžnike. Kar ti definitivno si. Pa če gre še za tako staro opremo.
Vrni jim opremo, ker bo naslednja pošta v stilu,
Vrni opremo ali pa gremo v izvršbo.
Tako da nima smisla bluzit. greš tja, vrneš in konec. Zgleda 1x na mesec zalaufajo skripto, ki jim vrže ven še dolžnike. Kar ti definitivno si. Pa če gre še za tako staro opremo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kuvanasarma ::
Pol greš pa na telekomov center, kjer ti z 1000000000000000000000000% trdijo da je en del opreme tvoje....pol ti pa naslednji mesec pošljejo da nisi vrnil opreme in da še lahko uporabljaš njihove storitve in temu priložijo položnico.
čuhalev ::
Saj sem jih že danes poklical, pa po pritisku tipke deluje tako, kot da sem zopet v prvotem meniju.
Nazadnje mi je operater zaradi spremebe paketa poslal dopis in serijske številke, sedaj mi za to še ni.
Sem tudi sedaj poklical in dobim: „Pozdravljeni, poklicali ste ZZZ. Pritistnite ...“ Pritisnem in zopet: „Pozdravljeni, poklicali ste ZZZ.“
Nazadnje mi je operater zaradi spremebe paketa poslal dopis in serijske številke, sedaj mi za to še ni.
Sem tudi sedaj poklical in dobim: „Pozdravljeni, poklicali ste ZZZ. Pritistnite ...“ Pritisnem in zopet: „Pozdravljeni, poklicali ste ZZZ.“
Zgodovina sprememb…
- spremenil: čuhalev ()
matijadmin ::
Pišeš protislovja, Lakotnik29 ... Stroški opomina ne smejo presegati zakonitih zamudnih, pri čemer se zamudne ne prištejejo. Torej lahko samo zakonite zamudne zaračunajo, stroški opomina pa vemo, da so realano na te zneske višji od zakonitih zamudnih. To ni neumnost, kaj potem palamudiš?
Kakšna protislovja?
Zaračunan strošek opomina je lahko manj ali enako obrestim. Ne glede na to ali so dejanski stroški opomina (kuverta, poštnina, papir...) višji od obresti lahko zaračunajo samo toliko.
Če je tako omejen navzgor, potem realni stroški lahko presežejo tako omejitev in to je protislovje.
Ker vidim, da ti osnovnošolska matematika dela težave:
Imaš račun za 10EUR, ki ga nisi plačal že eno leto. Okvirne zakonske zamudne obrersti znašajo cc. 0,8EUR torej lahko operater zaračuna poleg tega še 0,8EUR za stroške, ki jih ima z opominjanjem.
Skupaj boš tako dobil račun:
10EUR - neporavnane obveznosti
0,8EUR - zakonske zamudne obresti
0,8EUR - stroški izdaje opomina
Skupaj 11,6EUR.
V ZVPot pravi že tako, vendar kolikor sem videl sodbe, je na koncu k terjatvi skupen pribitek samo do višine zakonitih zamudnih obresti. Torej 1 x 0,8.
Toda, to še ne pomeni, da je ta strošek prekinitve zakonit, zlasti, če sodim po analogiji zgornjega primera!
Vidim, da imaš tudi s slovenščino težave. Če je nekaj ni zakonito pomeni, da je v nasprotju z veljavno zakonodajo. (Tako kot je bila višina stroškov vezani na izdajo opomina). Torej bi za tvojo blodnjo morala obstajati zakonska podlaga, pa je ni.
Tako, da raje ti povej kje delaš, da vidim kdo dandanes še zaposluje ljudi brez osnovnošolske izobrazbe.
Nič ne blodim, našel sem tudi podlago, čeravno nisem strokovnjak s pravnega področja.
23. člen tega istega zakona pravi:
23. člen: -
(1) Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.
(2) Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.
In jaz bi rekel, da je namen takega "stroška" samo odvrnitev od legitimnega odstopa od pogodbe. Zakaj? Ker z odstopom nikakor ne nastane noben strošek, pa tudi delovni proces je možno organizirati, tako da ne nastane.
Saj pravim, dokler ne bo prvi sodno pojahal te pogodbene določbe/postavke v ceniku, samo merimo lulčke. Potem bodo pa do zastaranja vračali nazaj, a samo tistim, ki bodo zahtevali. Že videno ...
kdo bi si mislil, podjetje, ki opravlja storitve le te obračuna po svoje. Barabe jedne, ko vsi vemo, da bi morale bit cene predpisane s strani boga ali vsaj države.
No, fino. Si vsaj nakazal znaten vpliv svojega prepričanja v strokovnem utemeljevanju.
Ja, zakon pravi, da so nepoštene določbe nične (sem navedel, katere) in ta je, kakršna je, samo zato, da bi odvračala od prekinitve razmerja. In ta postavka v ceniku ni storitev, je ob sklenitvi jasno, da bo ta možnost - prekinitve, seveda - obstajala. Pa tudi, če bi v najslabšem primeru ta "strošek" v sodni praksi obveljal za legitimen, bi ga po analogiji tistega drugega omejili (na vrednost izpisa papirja ali kaj podobnega).
Še vedno pa ne vem kaj se napihuješ v tej temi. OP je lepo vprašal ali je zaračunavanje odpovedi pogodbe (brez vezave in polodplačanih aparatov) zakonito in smo ugotovili da ja. Za jokanje o nepoštenosti operaterjev v tri dni, predlagam, da odpreš drugo temo.
Ni nobenega mesanja z moje strani, ampak preracunano pocetje s strani operaterja.
Kaj drugega kot mešanje pa je to, da v temo vlečeš vezave in odplačevanje aparatov, če je pa OP jasno napisal, da tega nima.
Je pa žalostno dejstvo, da bi bilo počasi treba kar nekaj ljudem odvzet opravilno sposobnost, ker nimajo pojma kaj podpisujejo in potem jokajo kako jih nategujejo spredaj in zadaj, pa čeprav so sami podpisali pogodbo in zraven dobili še tubo vazelina.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Pa še to ... 9. člen (uporaba nadlegovanja, prisile in nedopustnega vplivanja) ZVPNPP pravi:
In teh 20 ali 30 evrov po analogiji iz zakonske omejitve stroškov opomina izkazuje nesorazmernost! Saj pravim, počakajmo na sodno prakso. Upam, da se kdo tega loti ASAP.
vsaka težavna ali nesorazmerna nepogodbena ovira, ki jo vsili podjetje, ko želi potrošnik uveljavljati pogodbene pravice, vključno s pravicami do odstopa od pogodbe, do izbire drugega izdelka ali do izbire drugega podjetja;
In teh 20 ali 30 evrov po analogiji iz zakonske omejitve stroškov opomina izkazuje nesorazmernost! Saj pravim, počakajmo na sodno prakso. Upam, da se kdo tega loti ASAP.
Vrnite nam techno!
Aston_11 ::
Kdo se bo tega lotil zaradi 20 ali 30 EUR? Sami večinoma ne znate napisati zahtevka, tožbe itd., stroški pooblaščenca itd. pa so mimogrede par sto eur tudi v takem primeru.
St235 ::
Če je tako omejen navzgor, potem realni stroški lahko presežejo tako omejitev in to je protislovje.
je treba pač imet končano osnovno šolo, da ločiš med tem kaj je dovoljeno zaračunat kot stroške opomina in kakšni so dejansko stroški opomina.
Realni stroški seveda lahko presežejo to kar je dovoljeno zaračunat. In zaračuna se lahko pač samo toliko kot je bilo dejanskih obresti.
V ZVPot pravi že tako, vendar kolikor sem videl sodbe, je na koncu k terjatvi skupen pribitek samo do višine zakonitih zamudnih obresti. Torej 1 x 0,8.Si sposoben sproducirat vir ali gre za privide?
In teh 20 ali 30 evrov po analogiji iz zakonske omejitve stroškov opomina izkazuje nesorazmernost! Saj pravim, počakajmo na sodno prakso. Upam, da se kdo tega loti ASAP.
Pa bi takoj povedal, da si po novem že kar sodnik in je v tvoji presoji, da odločaš kaj je nesorazmerno. Me pa res zanima kateri mobilni operater računa 30€ za prekinitev pogodbe.
Pod črto se lahko napihuješ do nezavesti osnovno dejstvo ostaja, da so stroški upravičeni. Odprto vprašanje ostane edino kdaj so ti stroški tako visoki, da dejansko predstavljajo nepošteno poslovno prakso. Vendar pa dokler bo o neupravičenosti nakladalo samo kup drekačev na forumu bo tako tudi ostalo. Ko pa bo kdo sposoben kaj več od nabijanja po tipkovnici pa mogoče dejansko pridemo do sodne odločitve kdaj ti stroški postanejo pretirani. IMO pri 5-10€ kolikor računajo mobilni operaterji to ne bo sporno. Možnost hipne enostranske odpovedi pogodbe za nedoločen čas nosi s seboj določene rizike, ki so v tem znesku vključeni in ga delajo upravičenega. Povsem enako bi lahko bil v pogodbah tudi 3 mesečni odpovedni rok, pa tudi to ne bi bilo samo po sebi nezakonito.
čuhalev ::
Odprto vprašanje ostane edino kdaj so ti stroški tako visoki, da dejansko predstavljajo nepošteno poslovno prakso.
Enostavno; če so stroški odklopa višji od stroškov priklopa, potem že nekaj smrdi.
Možnost hipne enostranske odpovedi pogodbe za nedoločen čas nosi s seboj določene rizike, ki so v tem znesku vključeni in ga delajo upravičenega. Povsem enako bi lahko bil v pogodbah tudi 3 mesečni odpovedni rok, pa tudi to ne bi bilo samo po sebi nezakonito.
Moj operater kljub enomesečnem odpovednem roku zaračuna še 15 EUR odklopnih stroškov, tako da me v končni fazi odere za približno 40 EUR. (zaradi naročnine)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: čuhalev ()
tomaz- ::
in kje je kak junak,ki bi šel malce dlje od tapkanja po tipkovnici in zaznavanja smradu??
Jp, kot pravi Lakotnik: vsi imamo možnost iti tudi dlje od tega, pa raji nekako to ne nikoli ne uspe.
Če samo preletim precej tem na forumu, kjer se vse začne približno takole: nategnili so me, zdaj grem pa do konca, zaradi PRINCIPA, ne zaradi par deset ali sto evrov.. Potem se tema razvleče na par strani , vmes je ničkoliko "izvedencev" in "sodnikov", ki BI ( pa nikoli niso ) tako in tako naredili, ki bi se razpištolili, naredili sceno, šli na inšpekcijo, šli v medije, skratka naredili celo štalo, proti koncu teme pa običajno vse počasi zamre. Ponavadi tam, kjer je res treba naredit nekaj več od tapkanja..
me prav zanima, kako daleč bo šla tale tema, preden "zamre".. verjetno bo še ena stran tapkanja, kako je to praktično ziher varianta, kako je to nateg stoletja in pri tem bo ostalo.. Znani "junaki" pa že v novo temo, nov boj..
Jp, kot pravi Lakotnik: vsi imamo možnost iti tudi dlje od tega, pa raji nekako to ne nikoli ne uspe.
Če samo preletim precej tem na forumu, kjer se vse začne približno takole: nategnili so me, zdaj grem pa do konca, zaradi PRINCIPA, ne zaradi par deset ali sto evrov.. Potem se tema razvleče na par strani , vmes je ničkoliko "izvedencev" in "sodnikov", ki BI ( pa nikoli niso ) tako in tako naredili, ki bi se razpištolili, naredili sceno, šli na inšpekcijo, šli v medije, skratka naredili celo štalo, proti koncu teme pa običajno vse počasi zamre. Ponavadi tam, kjer je res treba naredit nekaj več od tapkanja..
me prav zanima, kako daleč bo šla tale tema, preden "zamre".. verjetno bo še ena stran tapkanja, kako je to praktično ziher varianta, kako je to nateg stoletja in pri tem bo ostalo.. Znani "junaki" pa že v novo temo, nov boj..
matijadmin ::
Če je tako omejen navzgor, potem realni stroški lahko presežejo tako omejitev in to je protislovje.
je treba pač imet končano osnovno šolo, da ločiš med tem kaj je dovoljeno zaračunat kot stroške opomina in kakšni so dejansko stroški opomina.
Realni stroški seveda lahko presežejo to kar je dovoljeno zaračunat. In zaračuna se lahko pač samo toliko kot je bilo dejanskih obresti.
Realno ocenjeni in ne smejo presegati nekega cenzusa, sta dva pogoja z logičnim ali. V praksi pa to pomeni zgolj, da ne smejo presegati tega cenzusa, torej ZZO. Kaj je težko ne palamuditi in napisati, da ti pač ne smejo presegati ZZO, ker itak vemo, kako je z "ralnostjo" ocen in itak realno lahko presežejo ta cenzus. Navijamo plesnivo svilo.
V ZVPot pravi že tako, vendar kolikor sem videl sodbe, je na koncu k terjatvi skupen pribitek samo do višine zakonitih zamudnih obresti. Torej 1 x 0,8.Si sposoben sproducirat vir ali gre za privide?
In teh 20 ali 30 evrov po analogiji iz zakonske omejitve stroškov opomina izkazuje nesorazmernost! Saj pravim, počakajmo na sodno prakso. Upam, da se kdo tega loti ASAP.
Pa bi takoj povedal, da si po novem že kar sodnik in je v tvoji presoji, da odločaš kaj je nesorazmerno. Me pa res zanima kateri mobilni operater računa 30€ za prekinitev pogodbe.
Ne, ker sem jasno povedal, da počakajmo na sodno prakso. Pred tem pa lahko imam svoje mnenje in nenazadnje sem ga tudi argumentiral, tako da sem navedel (po najboljšem prepričanju) pravno podlago.
Raje kot da pišeš neumnosti in to ad personam s podtikanjem, kaj si kdo domišlja, da je, mi z argumenti ovrži moje razmišljanje, ker me to tudi edino res zanima.
Pod črto se lahko napihuješ do nezavesti osnovno dejstvo ostaja, da so stroški upravičeni. Odprto vprašanje ostane edino kdaj so ti stroški tako visoki, da dejansko predstavljajo nepošteno poslovno prakso. Vendar pa dokler bo o neupravičenosti nakladalo samo kup drekačev na forumu bo tako tudi ostalo. Ko pa bo kdo sposoben kaj več od nabijanja po tipkovnici pa mogoče dejansko pridemo do sodne odločitve kdaj ti stroški postanejo pretirani. IMO pri 5-10€ kolikor računajo mobilni operaterji to ne bo sporno. Možnost hipne enostranske odpovedi pogodbe za nedoločen čas nosi s seboj določene rizike, ki so v tem znesku vključeni in ga delajo upravičenega. Povsem enako bi lahko bil v pogodbah tudi 3 mesečni odpovedni rok, pa tudi to ne bi bilo samo po sebi nezakonito.
Spet eno razmišljanje brez konkretnih vsebinskih utemeljitev in pravne podlage. Od pravnika sem pričakoval več, brez zamere (in ni nobene potrebe po napadih).
tomaz- in Lakotnik29, kaj vas tako moti, da človek povpraša za mnenja in zapiše svojega? S tem se nikakor ne omejujem, da tega ne bom razreševal v sodnem sporu, če bom imel interes!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
tomaz- ::
Saj, kar se tebe tiče, ne vidim nobenih "problemov". Problem, ki ga jaz vidim v tej in podobnih temah je, da največkrat to niso "mnenja", ampak že kar neka "dejstva", ki jih nabijajo določeni eni in isti osebki, ki sodelujejo in so najglasnejši največkrat v tovrstnih temah. Največkrat je tako, da lakotnik poleg dejanskega dejstva to tudi podkrepi. Pa ga prav nič ne zagovarjam ali kujem v zvezde, ga iti ne poznam osebno. Ampak dejstvo ostaja, da je njegova formulacija pač takšna, ki je nejvečkrat pravilna in drži vodo. Verjamem, da to marsikomu ni po godu, ampak dejstev to ne spremeni. Kot ne spremeni tega, da je on že ničkolikokrat napisal, da pač pejte v tožbo in naredite kako sodno prakso, ker dosedaj, razen prepucavanj, do tega še v niti eni temi ni prišlo.. pa jih ni tako malo..
Sem pa prepričan, da če bi celotna zadeva res bila tako moteča ali celo navzkriž z zakonom, bi nekdo to že sprožil. In zmagal! . Tako pa se "potihem" ve, da pač v takem primeru največkrat ni šans za uspeh, je pa fino, če se malce dušo priveže in benti po forumu nad "nategovalci".. Bognedaj, da bi si kdo prebral kakšno pogodbo med njim in operaterjem, preden jo podpiše.. Mah, se tista na dve leti subvencionirana plastika preveč sveti, da bi se človek takrat ubadal s tako trivialnimi zadevami, kot je pogodba, s katero se PRODAŠ za naslednji dve leti. Podobno kot pravi moški naprimer ne bo prebral navodil za sestavit kako zadevo, bo raje ob piru za šankom sikal, kakšen kreten je izdelovalec, ker zadevo ni naredil tako, kot si je on zamislil, da bi moralo biti.
Ok, malce heca, ampak hudiča, ni daleč od resnice, mar ne?
Sem pa prepričan, da če bi celotna zadeva res bila tako moteča ali celo navzkriž z zakonom, bi nekdo to že sprožil. In zmagal! . Tako pa se "potihem" ve, da pač v takem primeru največkrat ni šans za uspeh, je pa fino, če se malce dušo priveže in benti po forumu nad "nategovalci".. Bognedaj, da bi si kdo prebral kakšno pogodbo med njim in operaterjem, preden jo podpiše.. Mah, se tista na dve leti subvencionirana plastika preveč sveti, da bi se človek takrat ubadal s tako trivialnimi zadevami, kot je pogodba, s katero se PRODAŠ za naslednji dve leti. Podobno kot pravi moški naprimer ne bo prebral navodil za sestavit kako zadevo, bo raje ob piru za šankom sikal, kakšen kreten je izdelovalec, ker zadevo ni naredil tako, kot si je on zamislil, da bi moralo biti.
Ok, malce heca, ampak hudiča, ni daleč od resnice, mar ne?
matijadmin ::
tomaz-, v repliki na tvoj zapis ne bom komentiral pisanja drugih. Tudi, da so operaterji začeli vračati preveč zaračunane "stroške" opominov in vodenja terjatev, smo čakali več let. Tako tvoje sklepanje, da bi se itak že izkazalo, če bi bilo denimo nezakonito, ne vidim kot smiselno.
Kaj od naslednje moje argumentacije zgleda tako luknjičasto, da ne pije vode?
23. čl. ZVPot pravi:
in
9. člen (uporaba nadlegovanja, prisile in nedopustnega vplivanja) ZVPNPP pravi:
Če primerjamo določila ZVPot, ki omejujejo strošek opomina/vodenja terjatev navzgor, je tu pač sorazmernost prepuščena operaterju, oz. naročniku, ob sporu pa je jasno, kdo bo odločal. In po mojem prepričanju, bi znalo sodišče to po analogiji te omenjene omejitve tudi omejiti in tako prepovedati izsiljevanje (kar po mojem prepričanju to zdaj tudi je).
P. S.: Ja, preberem vsako pogodbo, znatno škodljivih, jasno, ne podpisujem. Pri izbiri operaterju pa za taka določila, ki jih sprejmejo vsi, nimaš izbire. In če so potencialno protizakonita, zakaj ne bi povprašal druge za mnenje? Ker, če so, so itak nična. Saj je družbeni angažma v smeri ozaveščenosti potrošnikov nekaj zaželenega, mar ne? Kdo pa pravi, da ne bom sprožil spora ali morda obvestil kakšne pristojne službe?
Kaj od naslednje moje argumentacije zgleda tako luknjičasto, da ne pije vode?
23. čl. ZVPot pravi:
(1) Podjetje ne sme postavljati pogodbenih pogojev, ki so nepošteni do potrošnika.
(2) Pogodbeni pogoji iz prejšnjega odstavka so nični.
in
9. člen (uporaba nadlegovanja, prisile in nedopustnega vplivanja) ZVPNPP pravi:
vsaka težavna ali nesorazmerna nepogodbena ovira, ki jo vsili podjetje, ko želi potrošnik uveljavljati pogodbene pravice, vključno s pravicami do odstopa od pogodbe, do izbire drugega izdelka ali do izbire drugega podjetja;
Če primerjamo določila ZVPot, ki omejujejo strošek opomina/vodenja terjatev navzgor, je tu pač sorazmernost prepuščena operaterju, oz. naročniku, ob sporu pa je jasno, kdo bo odločal. In po mojem prepričanju, bi znalo sodišče to po analogiji te omenjene omejitve tudi omejiti in tako prepovedati izsiljevanje (kar po mojem prepričanju to zdaj tudi je).
P. S.: Ja, preberem vsako pogodbo, znatno škodljivih, jasno, ne podpisujem. Pri izbiri operaterju pa za taka določila, ki jih sprejmejo vsi, nimaš izbire. In če so potencialno protizakonita, zakaj ne bi povprašal druge za mnenje? Ker, če so, so itak nična. Saj je družbeni angažma v smeri ozaveščenosti potrošnikov nekaj zaželenega, mar ne? Kdo pa pravi, da ne bom sprožil spora ali morda obvestil kakšne pristojne službe?
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
tomaz- ::
zato sem pa napisal, da tvoje pisanje niti najmanj ne vidim kot sporno. Nasprotno, bi se celo strinjal s tem. Kar vidim spornega, je višina tega zneska. Kolikor vem, je ta znesek 10€. Popravi me, če se motim. Problem je v tem, ker mi višina tega zneska, glede na povprečen znesek naročnine, ki je lahko od nekaj € do nekaj deset € ( pač menim, da je treba vzeti povprečje naročnin, ki jih operater ponuja, ne samo najnižjo ) pač deluje sorazmerna. Če bi imel operater denimo ta strošek nesorazmerno večji, kot je povprečje naročnin, ki jih lahko skleneš, bi menil, da je to pretirano. Glede na to, da pa lahko skleneš tudi naročnino za, reciva 40€, menim, da je znesek 10€ primeren. Glede tega, ali operater ta znesek 10€ lahko zaračuna, ali ne, menim, da ga lahko.. Da bi bil pa ta znesek kakorkoli škodljiv za kupca, pa iskreno dvomim.
Ampak, kot pravim ( in praviš tudi ti ) : samo moje mnenje, to ne pomeni, da je to dejstvo ..
kar pa je Lakotnik napisal v svojih postih, pa so kar s fakti podkrepljena dejstva, ki jim ne oporekam, zato smatram njegovo pisanje za prekleto bolj kredibilno od ostalih nabijačev..
Ampak, kot pravim ( in praviš tudi ti ) : samo moje mnenje, to ne pomeni, da je to dejstvo ..
kar pa je Lakotnik napisal v svojih postih, pa so kar s fakti podkrepljena dejstva, ki jim ne oporekam, zato smatram njegovo pisanje za prekleto bolj kredibilno od ostalih nabijačev..
Mare2 ::
Glede tega, ali operater ta znesek 10€ lahko zaračuna, ali ne, menim, da ga lahko.. Da bi bil pa ta znesek kakorkoli škodljiv za kupca, pa iskreno dvomim.
Seveda ga lahko. Vprašanje pa je če je higienično. Meni se ne zdi. Če bi ga dodali k priključnini ob vzpostavitvi razmerja, itak nihče ne bi k njim prišel. In glede na to, da delajo vsi operaterji enako in da varstvo konkurence (verjetno) ni kršeno,
naj operaterji še naprej uživajo v obiranju strank ob odhodu k boljšemu operaterju. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
matijadmin ::
Tudi do 30 EUR nekateri zaračunajo. Kakor koli, ta strošek nima nobene veze z naročnino. To je strošek, ki naj bi nastal z odklopom.
Vrnite nam techno!
Mare2 ::
In koliko je dejanski strošek? To bi bilo relevantno ob sklicevanju na 9. čl. ZVPNPP.
Dejanski strošek je:
- en klik z miško
- potrdi (še en klik)
Tole skupaj je 1 (en) EUR.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
matijadmin ::
Dejansko bi arbitrarno odločal o tem en sodnik na okrajnem. Izid bi bil random. Malo manj random izid bi pričakoval od višjega, dosti bi bilo odvisno tudi od tožbenega zahtevka in argumentacije. Meni se zato zdi več kot dobra analogija iz ZVPot ter sodne prakse o stroških za vodenje terjatev in opominjanja. Tale reč nikakor ne presega v tem kontekstu 1 evra.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
No, in če po tem 9. členu ZVPNPP moja utemeljitev pije vodo, pride v poštev 23. čl. ZVPot in je stvar nična.
Pa še, tržni inšpektorat mora ukrepati na podlagi prej omenjenega 9. čl.! Zato ne bom ostal pri forumski debati, stvar bom peljal naprej ...
Pa še, tržni inšpektorat mora ukrepati na podlagi prej omenjenega 9. čl.! Zato ne bom ostal pri forumski debati, stvar bom peljal naprej ...
Vrnite nam techno!
Mare2 ::
Jaz sem ukinil NR pri Telekomu in odšel k Telemachu. Baje mi ne bi nič računali. Ker pa sem še prenesel številko, vidim na računu znesek 4,10 EUR + DDV. Ali to spada v SLO-TECH-ov sporni predmet? :)
He he. Vidim, da ste kar dbro obdelali naslovno temo.
He he. Vidim, da ste kar dbro obdelali naslovno temo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
matijadmin ::
Jaz sem ukinil NR pri Telekomu in odšel k Telemachu. Baje mi ne bi nič računali. Ker pa sem še prenesel številko, vidim na računu znesek 4,10 EUR + DDV. Ali to spada v SLO-TECH-ov sporni predmet? :)
He he. Vidim, da ste kar dbro obdelali naslovno temo.
Po moje, da. Ker tehnično dobro vem, kako zgleda prenos. To tudi je po moje tudi kršitev, opredeljena v 9. čl. (oviranje izbire drugega podjetja).
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Res nisem pravnik in včasih na prvo žogo napišem neumnost, priznam. Nisem pa neumen kot mi to nekateri skušajo pripisati samo zato, ker so strokovnjaki, jaz pa nisem. S tem samo kažejo lastno nestrpnost in včasih, ko pošteno zarijejo, tudi vprašljive kompetence glede na to, da so zares strokovnjaki. Od strokovnjakov bi pričakoval bolj tvorne debate in to, kar sem sedaj jaz naredil ... Jasno sem pokazal, ko sem našel predpise, ki takšne prakse operaterjev problematizirajo (9. čl. ZVPNPP) in potencialno naredijo pogodbena določila nična (23. čl. ZVPot), da je taka debata lahko plodna. Upam, da bo po inšpekcijskem nadzoru še bolj! In še enkrat priznam, imel sem tudi nekaj sreče, da sem našel te predpise, ki so na koncu podkrepili moj občutek, da je poslovna praksa nepoštena, saj moj občutek, ki ni temeljil na znanju, s predpisi (in pravnim znanjem) ni imel veliko skupnega.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 13109 (8580) | MarioMisaron |
» | Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 61284 (49799) | Lonsarg |
» | Si.Mobil in strošek opomina (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19132 (15634) | modelno1 |