Slo-Tech - Nekoliko se je polegel prah, ki ga je dvignilo razkritje Volkswagnovega goljufanja pri izpustih dušikovih oksidov, zato lahko sedaj jasneje in z razdalje pogledamo, kaj se je zgodilo in kaj se ima zgoditi. Danes je Volkswagen na novinarski konferenci na sedežu podjetja v Wolfsburgu opisal, kako se je takšna nepravilnost sploh mogla zgoditi, ter predstavil sprejete in prihodnje ukrepe. Teh ne bo malo. Novi izvršni direktor Matthias Müller, ki je nadomestil Martina Winterkorna, je skupaj s predsednikom Hansom Dieterjem Pötschem pojasnjeval tudi reorganizacijo podjetja. Vse kaže, da se kot nobena niti ta juha ne bo pojedla tako vroča, kot se je sprva zakuhala.
Poleg afere z izpusti dušikovih oksidov je minuli mesec odjeknila še novica, da je Volkswagen goljufal tudi pri navajanju porabe in s tem tudi izpustih ogljikovega dioksida. Volkswagen je novembra nato izdal seznam vozil, ki so problematična in na katere afera s porabo goriva vpliva. Seznam je ta teden dobil nekaj popravkov, še nekaj pa jih pričakujejo. Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000. Trenutno ima VW še vedno rezervirani dve milijardi evrov za afero z ogljikovim dioksidom, bo pa številka verjetno nižja. Kupcem bodo pokrili vse dodatno ugotovljene davčne obveznosti zaradi večje porabe,
Pötsch je na današnji novinarski konferenci pojasnjeval, da so afero z dušikovimi oksidi zakuhale nepravilnosti posameznikov, k čemur so pripomogli neustrezni interni postopki ter kultura v nekaterih oddelkih. Poudaril je, da je šlo za verigo napak in ne osamljeno akcijo.
Globlji razlog pa je seveda gonja za tržnim deležem v ZDA, kjer so dizelski motorji v osebnih vozilih praktično neobstoječi, Volkswagen pa je želel s svojimi okolju prijaznimi dizli to spremeniti. Ameriški okoljevarstveni standardi so na tem področju izjemno strogi, česar Volkswagen brez uporabe AdBlue ni mogel izpolniti. Ker njihovi motorji EA 198 tega niso uspeli, so vgradili programsko opremo za prilagajanje izpustov dušikov oksidov glede na rabo vozila - na cesti so bili visoki, na testu pa nizki. Tudi ko so tehnološko bili sposobni problem legalno rešiti, tega niso storili.
Rešitev za motorje EA 198 je že v izdelavi, tako da jo bodo vsi evropski lastniki dobili do konca prihodnjega leta. Nadgradnja bo sorazmerno preprosta, saj tehnologijo že imajo, le vgrajevali je niso (le zakaj?). V ZDA pa bo situacija težavnejša, ker so normativni za dovoljene izpuste dušikovih oksidov strožji. Tu konkretnih zavez in sprememb niso razkrili, so pa dejali, da bodo težavo rešili v sodelovanju s pristojnimi agencijami (EPA in CARB).
EA 198 ni bil edini prizadeti motor. V6, ki ga imajo audiji in porscheji, je problematičen na drugačen način, pojasnjujejo. V6 uporablja isto programsko opremo tako na cesti kot testu, ki ni sporna. Pomožna naprava za ogrevanje katalizatorja pri hladnem zagonu je odgovorna za previsoke izpuste.
Včeraj se je iztekel rok, do katerega bi moral Volkswagen predložiti konkreten načrt, kako bodo popravili milijone vozil s previsokimi izpusti dušikovega oksida. Tega še niso storili, je pa Müller že pred dnevi povedal, da bo v veliki večini primerov zadoščala programska nadgradnja. Glavno vprašanje ostaja neodgovorjeno - bodo avtomobili zato manj poskočni, manj zmogljivi? V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija. Ti lahko na spletni strani prodajalca prek številke šasije preverijo, ali je njihovo vozilo potrebne popravila. V tem primeru bodo tako ali tako dobili pisno vabilo na servis. Po celem svetu je takih vozil 11 milijonov.
Volkswagen je napovedal, da bodo uvedli nove postopke za razvoj in kontrolo elektronike v motorju (ECU), nadgradili svoje informacijske sisteme in uvedli boljši nadzor nad delom zaposlenih. Prav tako bodo odslej objavljali tudi podatke o izpustih v realnem okolju in ne zgolj na umetnih testih, meritve pa bodo preverjali tudi zunanji izvajalci. Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla.
Novice » Znanost in tehnologija » Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti
D3m0r4l1z3d ::
pri nas tudi ni upadla, Slovenci smo itak napredni, okrog govorimo, da ima pasat dva nula porabo 6 litrov, vw navaja 5.8, pri sebi pa vemo, da jih 6.8 porabi in vse je OK
"Volkswagen je napovedal, da bodo uvedli nove postopke za razvoj in kontrolo elektronike v motorju (ECU), nadgradili svoje informacijske sisteme in uvedli boljši nadzor nad delom zaposlenih. Prav tako bodo odslej objavljali tudi podatke o izpustih v realnem okolju in ne zgolj na umetnih testih, meritve pa bodo preverjali tudi zunanji izvajalci. Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla."
LOL, kako ironično, vse to že imajo, ampak očitno morajo popolnost sistema na 110% spravit, najvišji standardi so bili zagotovljeni, ampak morajo poleg lepobesedičenja še v prakso spravit, jaki inžinirji so tam
"Volkswagen je napovedal, da bodo uvedli nove postopke za razvoj in kontrolo elektronike v motorju (ECU), nadgradili svoje informacijske sisteme in uvedli boljši nadzor nad delom zaposlenih. Prav tako bodo odslej objavljali tudi podatke o izpustih v realnem okolju in ne zgolj na umetnih testih, meritve pa bodo preverjali tudi zunanji izvajalci. Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla."
LOL, kako ironično, vse to že imajo, ampak očitno morajo popolnost sistema na 110% spravit, najvišji standardi so bili zagotovljeni, ampak morajo poleg lepobesedičenja še v prakso spravit, jaki inžinirji so tam
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
Mare2 ::
Torej, najprej jaz plačam dodatne davčne obveznosti, oni mi pa pokrijejo. :)
>>>>Kupcem bodo pokrili vse dodatno ugotovljene davčne obveznosti zaradi večje porabe,
>>>>Kupcem bodo pokrili vse dodatno ugotovljene davčne obveznosti zaradi večje porabe,
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
McLuzo ::
Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla.
?
Od začetka decembra sem bral po raznih novičkarskih straneh, da jim je že samo v ZDA prodaja upadla za 20%... Mislim, da jih najhujše še čaka, kar se prodaje tiče.
RobertDev ::
Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla.
?
Od začetka decembra sem bral po raznih novičkarskih straneh, da jim je že samo v ZDA prodaja upadla za 20%... Mislim, da jih najhujše še čaka, kar se prodaje tiče.
Dvomim, kupce to ne zanima veliko koliko onesnažuje avto. Sploh v ZDA tam ima večina močne in hitre avte, ker imajo poceni bencin.
dope1337 ::
Volkswagen je še dodal, da prodaja aferi navkljub ni upadla.
?
Od začetka decembra sem bral po raznih novičkarskih straneh, da jim je že samo v ZDA prodaja upadla za 20%... Mislim, da jih najhujše še čaka, kar se prodaje tiče.
Dvomim, kupce to ne zanima veliko koliko onesnažuje avto. Sploh v ZDA tam ima večina močne in hitre avte, ker imajo poceni bencin.
O ja ... jih kr zanima. Tisti, ki se že odločijo za nakup VW (predvsem Golfa) kr lepo gledajo na izpuste. Saj z nakupom ciljajo na eco taxo ter varčnost. 2.5 mašina, ki se pri VW onkraj luže najbolj naprej tišči je podstandardna kubitaža mašine.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Sc0ut ::
Mene zanima. Imam sporen avto in me izjemno moti aroganca VWja. Tako da za naslednji avto sploh nisem preprican kaj bo...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
zmaugy ::
VW kot vedno reagira ustrezno in korektno. Jasno da jim prodaja ne pada, saj izdelujejo zanesljive in kvalitetne avtomobile in ustvarjajo 600000 delovnih mest.
Pithlit ::
VW kot vedno reagira ustrezno in korektno. Jasno da jim prodaja ne pada, saj izdelujejo zanesljive in kvalitetne avtomobile in ustvarjajo 600000 delovnih mest.
Ja? Ustrezno in korektno je to da koncern raziskuje in opravičuje svoje napake? Saj veš da je to nekako tko kot da bi si mulci v šoli sami preverjali znanje pa ocene talal?
"Zanesljivost in kvaliteta" je pa predvsem direktno odvisna od nivoja fanboy-izma pri kupcih. Glede delovnih mest je pa itak tko kot povsod. Ko se špara se najprej losa dalevce in se temu reče optimizacija.
Ni VW nič kaj posebnega pri vsem tem. Delajo solidne avte (tko kot praktično vsi drugi). Imajo svoje probleme (tko kot praktično vsi drugi). Zaposlujejo tko kot pač zaposlujejo (podobno kot vsi drugi).
Zdaj pa lahko začnemo piskat o tem kolk Fiat non stop nekaj piska pa kolk francozov stoji na odstavnem pasu avtoceste. Pa kolk so japonci in korejci naviti pa imajo astronomsko drage kose. Za razliko od VW ki se do nas baje obnaša kot mati tereza in se nikoli ne kvari.
Life is as complicated as we make it...
damjanster ::
Ali je ta novica joke, ali kaj?
in
Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000.
in
V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija.
Thuban ::
damjanster je izjavil:
Ali je ta novica joke, ali kaj?
Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000.
in
V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija.
na koncu pa je še tole
Ti lahko na spletni strani prodajalca prek številke šasije preverijo, ali je njihovo vozilo potrebne popravila. V tem primeru bodo tako ali tako dobili pisno vabilo na servis. Po celem svetu je takih vozil 11 milijonov.
čudna novica
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
win64 ::
damjanster je izjavil:
Ali je ta novica joke, ali kaj?
Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000.
in
V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija.
Gre za dve različni stvari. 36000 za "napako" s porabo goriva. Spodaj pa se govori o "napaki" pri izpustih.
Thuban ::
damjanster je izjavil:
Ali je ta novica joke, ali kaj?
Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000.
in
V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija.
Gre za dve različni stvari. 36000 za "napako" s porabo goriva. Spodaj pa se govori o "napaki" pri izpustih.
aha, ok. Torej morajo popraviti 11 milijonov in 34291 vozil.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
zmaugy ::
VW kot vedno reagira ustrezno in korektno. Jasno da jim prodaja ne pada, saj izdelujejo zanesljive in kvalitetne avtomobile in ustvarjajo 600000 delovnih mest.
Ja? Ustrezno in korektno je to da koncern raziskuje in opravičuje svoje napake? Saj veš da je to nekako tko kot da bi si mulci v šoli sami preverjali znanje pa ocene talal?
"Zanesljivost in kvaliteta" je pa predvsem direktno odvisna od nivoja fanboy-izma pri kupcih. Glede delovnih mest je pa itak tko kot povsod. Ko se špara se najprej losa dalevce in se temu reče optimizacija.
Ni VW nič kaj posebnega pri vsem tem. Delajo solidne avte (tko kot praktično vsi drugi). Imajo svoje probleme (tko kot praktično vsi drugi). Zaposlujejo tko kot pač zaposlujejo (podobno kot vsi drugi).
Zdaj pa lahko začnemo piskat o tem kolk Fiat non stop nekaj piska pa kolk francozov stoji na odstavnem pasu avtoceste. Pa kolk so japonci in korejci naviti pa imajo astronomsko drage kose. Za razliko od VW ki se do nas baje obnaša kot mati tereza in se nikoli ne kvari.
VW!
Aston_11 ::
zmaugy ::
damjanster je izjavil:
Ali je ta novica joke, ali kaj?
Poudarili so, da ni prizadetih 800.000 vozil, kot so na začetku predvidevali, temveč okrog 36.000.
in
V Sloveniji je problematičnih vozil 34.291, je sporočil Porsche Slovenija.
Eno se nanaša na CO2 prirejanje rezultatov, drugo pa na NOx izboljšavico.
Vlayke ::
Dvomim, kupce to ne zanima veliko koliko onesnažuje avto. Sploh v ZDA tam ima večina močne in hitre avte, ker imajo poceni bencin.
Mislim, da te mora taka stvar še kr zanimat, tudi če si američan. VW je sicer rekel, da bo pokril dodatne davčne dajatve, ki pridejo iz tega. Ampak to sploh ni edina stvar.
Avtomobili sedaj v nekaterih državah načeloma niso "road legal". V bistvu nimajo homologacije. Če bi se kak politik hotu na pete postavit, bi lahko reku, da jih je treba s ceste umaknit, ker ne ustrezajo zakonodaji. Zdej maš pa avto, ki si ga kupu in ga ne moreš vozit.
Kaj bo z vrednostjo tega avtomobila, ko ga boš hotel prodat? Boš dobil toliko zanj, kot bi dobil, če ne bi bilo te zgodbe? Bo ob preprodaji mogoče še enkrat treba plačat kak davek na izpuste? Ga bo VW tudi takrat kril?
Kaj bo, ko bo napaka popravljena? Bo imel avto višjo porabo? Nižjo moč? Bom dobil nazaj kaj denarja, če bo karkoli od tega dvojega res?
To še zdaleč ni končana zgodba. In VW bo imel verjetno še kar nekaj časa težave zaradi tega.
Pithlit ::
aha, ok. Torej morajo popraviti 11 milijonov in 34291 vozil.
11 milijonov jih je po celem svetu. Od tega 34291 v Slo. Z "defeat device".
Problematičnih glede porabe je pa po celem svetu okoli 36k.
V resnici je 'problematičnih' glede porabe verjetno prej kakih 90% vseh vozil na tej kugli... kater proizvajalec pa ne 'laže' glede tega?
Life is as complicated as we make it...
pirlo ::
To še zdaleč ni končana zgodba. In VW bo imel verjetno še kar nekaj časa težave zaradi tega.
Dvomim da bodo težave, se bodo zmenli, kot sami pravijo. Vsi vemo kako se to rešuje .
...Tu konkretnih zavez in sprememb niso razkrili, so pa dejali, da bodo težavo rešili v sodelovanju s pristojnimi agencijami (EPA in CARB).
Avtomobili sedaj v nekaterih državah načeloma niso "road legal". V bistvu nimajo homologacije. Če bi se kak politik hotu na pete postavit, bi lahko reku, da jih je treba s ceste umaknit, ker ne ustrezajo zakonodaji. Zdej maš pa avto, ki si ga kupu in ga ne moreš vozit.
To zna bit problem ja, ampak denar kupi vse na žalost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
fujtajksel ::
A o tem kako uspešni so v Bruslju pri lobiranju za to da bodo lahko čimdlje packali naprej in da jih tudi prihodnjič ko jih dobijo s prsti v kakcu v Evropi ne bodo mogli resno zašit pa nič?
Utk ::
Če je ljudem v Evropi vseeno in še naprej kupujejo volkswagne, zakaj se bi sekirali politiki? A je bil sploh kakšen kritičen članek pri nas?
V ZDA je pa prodaja padla, in se bojo tudi politiki bolj zganli.
Mi se boljšega (zraka) očitno ne zaslužimo, če ga niti nočemo.
V ZDA je pa prodaja padla, in se bojo tudi politiki bolj zganli.
Mi se boljšega (zraka) očitno ne zaslužimo, če ga niti nočemo.
Invictus ::
Dajte že nehat nabijat o teh teorijah zarote. Grem stavit da 100% ameriških avtov pade na pravih testih.
Poleg tega testi zahtevajo nivo izpuha na testnem poligonu, ne v realnem svetu. In tam je VAG bil skladen.
Vsak avto, na katerega bi dali tiste merilnike, bi v realnem svetu svinjal bolj kot na testih. S prilagojenim softverom ali brez. Celo na tehničnih pregledih se malo goljufa, ko se meri izpuh, če poznaš tehnika tam. Haloo ... Pač ne pritiska tako na gas ... Da ne govorimo o čipiranih avtih. Oni tako proizvajajo več NoX.
Po drugi strani se pljuva po teh novih VAG dizlih, ko pa vidiš malo starejši dizel, ki ti zatemni obzorje, ko da gas, a to je pa kul? Pa tukaj so vsi enaki. Nemci, Francozi, Korejci ... Dizli svinjajo, ker nimajo filtra trdnih delcev, ali pa ni pravilno vzdrževan. Ali pa je celo odstranjen. Poznam kar nekaj folka, ki so to odmontirali. Ker se trdnih delcev na tehničnem pač ne meri ...
Pričakujte pa pri EURO7 ali 8 standardu, da bo pogoj merilna napravica, ki bo merila količino škodljivih plinov, in boš konec meseca/četrtletja/leta plačal izpuhe glede na njihovo produkcijo. Kar se bo zgodilo, če ne zaradi drugega, pa zaradi lobija proizvajalcev električnih avtov.
Poleg tega testi zahtevajo nivo izpuha na testnem poligonu, ne v realnem svetu. In tam je VAG bil skladen.
Vsak avto, na katerega bi dali tiste merilnike, bi v realnem svetu svinjal bolj kot na testih. S prilagojenim softverom ali brez. Celo na tehničnih pregledih se malo goljufa, ko se meri izpuh, če poznaš tehnika tam. Haloo ... Pač ne pritiska tako na gas ... Da ne govorimo o čipiranih avtih. Oni tako proizvajajo več NoX.
Po drugi strani se pljuva po teh novih VAG dizlih, ko pa vidiš malo starejši dizel, ki ti zatemni obzorje, ko da gas, a to je pa kul? Pa tukaj so vsi enaki. Nemci, Francozi, Korejci ... Dizli svinjajo, ker nimajo filtra trdnih delcev, ali pa ni pravilno vzdrževan. Ali pa je celo odstranjen. Poznam kar nekaj folka, ki so to odmontirali. Ker se trdnih delcev na tehničnem pač ne meri ...
Pričakujte pa pri EURO7 ali 8 standardu, da bo pogoj merilna napravica, ki bo merila količino škodljivih plinov, in boš konec meseca/četrtletja/leta plačal izpuhe glede na njihovo produkcijo. Kar se bo zgodilo, če ne zaradi drugega, pa zaradi lobija proizvajalcev električnih avtov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fujtajksel ::
... Vsak avto, na katerega bi dali tiste merilnike, bi v realnem svetu svinjal bolj kot na testih. S prilagojenim softverom ali brez. Celo na tehničnih pregledih se malo goljufa, ko se meri izpuh, če poznaš tehnika tam. Haloo ... Pač ne pritiska tako na gas ... Da ne govorimo o čipiranih avtih. Oni tako proizvajajo več NoX.
Po drugi strani se pljuva po teh novih VAG dizlih, ko pa vidiš malo starejši dizel, ki ti zatemni obzorje, ko da gas, a to je pa kul? Pa tukaj so vsi enaki. Nemci, Francozi, Korejci ... Dizli svinjajo, ker nimajo filtra trdnih delcev, ali pa ni pravilno vzdrževan. Ali pa je celo odstranjen. Poznam kar nekaj folka, ki so to odmontirali. Ker se trdnih delcev na tehničnem pač ne meri ...
Naštel si enih par realnih problemov. Ampak mislim da sploh ni res da se ne bi dalo v doglednem času izpuhov znatno očistit na povprečnem nivoju in da si to zaslužimo. Ideja za postopnim uvajanjem višjih standardov je da stare kripe itaq same od sebe izginjajo s ceste. Ja bilo bi zelo fer če bi obdavčili glede na strupene emisije, ponekod tako tudi je, ampak je politični problem da s tem močno obremeniš veliko največjih revežev in pol nisi več izvoljen.
Tudi je politični problem da nas je avtoindustrija v navezi s politiko v Evropi nafopala, da so standardi vedno ostrejši, dejansko pa se zaostrujejo samo testni pogoji, medtem ko je realnost ostala okrog EURO 3 do 4. In dejansko ni pravega nadzora emisij na tehničnih, čeprav bi lahko bil, tj nekdo je poskrbel da ga ni. Obstaja tudi že možnost masovnega merjenja emisij ob cesti za odkrivanje sistemskih ali domačedelavniških goljufij.
In očitno prav tako ni zakonodaje, ki bi sankcionirala sistemske goljufije in jo bo v Evropi za razliko od ZDA lahko zelo poceni odnesel.
fujtajksel ::
Dajte že nehat nabijat o teh teorijah zarote. Grem stavit da 100% ameriških avtov pade na pravih testih.
Aja, precej amerov mora dejansko periodično hodit na meritve emisij, pa ene države npr Colorado so tudi izvajale meritve ob cesti.
Glede teorij zarote, ena zadnjih je bila, da je namig ICCT in od tam amerom dejansko prišel iz evropskih logov, od nekoga ki je prej neuspešno žvižgal po evropskih institucijah ki so zadevo pomedle pod preprogo.
WarpedGone ::
invictus:
Uspel si 100% falit problem.
Problem ni neskladnost s testi, problem niso izpusti v 'realnem', problem ni jadadadadada.
Problem je namenska vgradnja sistema, ki detektira testne pogoje in spremeni parametre delovanja .
Tudi to samo po sebi (legalno gledano) nebi bil problem, če takšen sistem nebi bil izrecno prepovedan v pravilih igre, kjer ima tudi svoje ime: defeat device. S takšno klavzulo v pravilih igre zadeva postane protizakonita oz. kriminal. Vse ostalo jokcanje o preseženih testih in drugih ki tudi onesnažujejo, je le jokcanje, uporaba defeat device je pa kriminal. Zato ker je direkt prepovedan.
In tudi jokcanje kako tut drugi goljufajo je le jokcanje. Defeat device je dokazan (priznan) le pri VW zato je kriv le VW, ostali so pa (še vedno) čisti ko suza.
Jasno?
Poleg tega testi zahtevajo nivo izpuha na testnem poligonu, ne v realnem svetu. In tam je VAG bil skladen.
Uspel si 100% falit problem.
Problem ni neskladnost s testi, problem niso izpusti v 'realnem', problem ni jadadadadada.
Problem je namenska vgradnja sistema, ki detektira testne pogoje in spremeni parametre delovanja .
Tudi to samo po sebi (legalno gledano) nebi bil problem, če takšen sistem nebi bil izrecno prepovedan v pravilih igre, kjer ima tudi svoje ime: defeat device. S takšno klavzulo v pravilih igre zadeva postane protizakonita oz. kriminal. Vse ostalo jokcanje o preseženih testih in drugih ki tudi onesnažujejo, je le jokcanje, uporaba defeat device je pa kriminal. Zato ker je direkt prepovedan.
In tudi jokcanje kako tut drugi goljufajo je le jokcanje. Defeat device je dokazan (priznan) le pri VW zato je kriv le VW, ostali so pa (še vedno) čisti ko suza.
Jasno?
Zbogom in hvala za vse ribe
stara mama ::
Dajte že nehat nabijat o teh teorijah zarote. Grem stavit da 100% ameriških avtov pade na pravih testih.
Poleg tega testi zahtevajo nivo izpuha na testnem poligonu, ne v realnem svetu. In tam je VAG bil skladen.
Vsak avto, na katerega bi dali tiste merilnike, bi v realnem svetu svinjal bolj kot na testih. S prilagojenim softverom ali brez. Celo na tehničnih pregledih se malo goljufa, ko se meri izpuh, če poznaš tehnika tam. Haloo ... Pač ne pritiska tako na gas ... Da ne govorimo o čipiranih avtih. Oni tako proizvajajo več NoX.
No to sem že jas na vsem začetku trobil, pa sem bil označen za nesposobnega, nepismenega, za butastega, za imbecila in še marsikaj bi se našlo, zraven pa prilimane slikice enega golfa in pa cel kup ameriških pickupov.
Zdrava kmečka pamet očitno ne velja več nič v tem lepem modernem svetu, v obraz ti pa vsi mečejo številke: desetkrat toliko kot nekaj/štiridesetkrat toliko kot nekaj, dvesto tolikokrat kot nekaj.
1*nekaj = še vedno samo nekaj oz. 0*nekaj je točno 0!
So pa udarni naslovi, to pa ja!
tikitoki ::
Uporabljajte javi prevoz pa bo zrak čistejši.
Škoda, sam da nisme mogel izkoristiti preplaha in padca cene delnic:). Bi mel 40% več denarja. Pomnoje si keri špekulanti manejo roke.
Škoda, sam da nisme mogel izkoristiti preplaha in padca cene delnic:). Bi mel 40% več denarja. Pomnoje si keri špekulanti manejo roke.
Utk ::
Kako se pa drugače še lahko imenuje takšne, ki jim je stokrat nekaj pokazano, pa še zmeraj trobijo svoje s svojo bolno kmečko nespametjo?
No to sem že jas na vsem začetku trobil, pa sem bil označen za nesposobnega, nepismenega, za butastega, za imbecila in še marsikaj bi se našlo, zraven pa prilimane slikice enega golfa in pa cel kup ameriških pickupov.
Zdrava kmečka pamet očitno ne velja več nič v tem lepem modernem svetu, v obraz ti pa vsi mečejo številke: desetkrat toliko kot nekaj/štiridesetkrat toliko kot nekaj, dvesto tolikokrat kot nekaj.
WarpedGone ::
stara_mama:
Tehnični opis ni žalitev.
Al si že morda skapiral da VW ni kriv svinjanja ampak goljufije?
No to sem že jas na vsem začetku trobil, pa sem bil označen za nesposobnega, nepismenega, za butastega, za imbecila in še marsikaj bi se našlo,
Tehnični opis ni žalitev.
Al si že morda skapiral da VW ni kriv svinjanja ampak goljufije?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Poleg tega testi zahtevajo nivo izpuha na testnem poligonu, ne v realnem svetu. In tam je VAG bil skladen.
Ja, ker je goljufal. Kakšna neumna izjava je to?! Če bi se šli po tvojem, bi vsi še imeli EURO1 motorje in goljufali na testih. Saj konec koncev je važno samo, da si na testu skladen ane? Saj zato profesor pri testu v šoli gre ven iz razreda za celo trajanje testa. Ker ni važno, če goljufaš, važno je samo, kako si test izpolnil.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
tikitoki ::
Goljufanje je nesprejemljivo, to se strinja vsaka normalna oseba. Je pa afera tudi lepo pokazala, da je potrebno spremeniti predpise, ki bodo to onemogocili in istocasno dajali bolj realne rezultate.
WarpedGone ::
:)
Predpisi ki bodo onemogočili goljufanje?
Kaj, a naj piše "goljufanje je prepovedano" in ne bodo več goljufali?
V predpisih že piše kar lahko tam piše: prilagajanje delovanja testnim pogojem je prepovedano.
VW je to vseeno počel, zato se ga sedaj pegla.
XYZ osebki pa jokcajo kako vsi smrdijo enako.
Predpisi ki bodo onemogočili goljufanje?
Kaj, a naj piše "goljufanje je prepovedano" in ne bodo več goljufali?
V predpisih že piše kar lahko tam piše: prilagajanje delovanja testnim pogojem je prepovedano.
VW je to vseeno počel, zato se ga sedaj pegla.
XYZ osebki pa jokcajo kako vsi smrdijo enako.
Zbogom in hvala za vse ribe
::
Meni pa ni jasno, od kdaj je goljufanje tak problem? Goljufajo nas servisi, goljufajo nas trgovci, goljufajo nas politiki, mi goljufamo državo in goljufamo eden drugega. Tako da sam v ravnanju VWja ne vidim nič spornega ampak predvsem dobro idejo, kako ogoljufati že tako goljufive teste. Tehnično so zadevo dobro rešili (in zadostili pogojem), škoda je le, da so jih dobili.
darkolord ::
Očitno ne razumeš, kaj goljufija je.
To, da servisu plačaš 400 eur za menjavo olja, ni goljufija.
To, da servisu plačaš menjavo olja, in ti olja ne zamenjajo, je goljufija.
To, da servisu plačaš 400 eur za menjavo olja, ni goljufija.
To, da servisu plačaš menjavo olja, in ti olja ne zamenjajo, je goljufija.
BT52 ::
fiction ::
VOW delnice bi IMHO morale zaradi te "blame the engineer" igre pasti še bolj kot takrat, ko se je razvedelo za Dieselgate.
Še dobro, da ni kriva čistilka, ki je slučajno na odklenjenem PC-ju med brisanjem prahu spremenila kodo ;)
Še dobro, da ni kriva čistilka, ki je slučajno na odklenjenem PC-ju med brisanjem prahu spremenila kodo ;)
darkolord ::
D3m ::
je izjavil:
Kje pa te servisi in trgovci goljufajo tako?Očitno ne razumeš, kaj goljufija je.
To, da servisu plačaš 400 eur za menjavo olja, ni goljufija.
To, da servisu plačaš menjavo olja, in ti olja ne zamenjajo, je goljufija.
V mislih sem imel drugo varianto.
A temu se po novem reče goljufija? Potlej nas goljufajo na vsakem koraku?
|HP EliteBook|R5 6650U|
tikitoki ::
WarpedGone je izjavil:
:)
Predpisi ki bodo onemogočili goljufanje?
Kaj, a naj piše "goljufanje je prepovedano" in ne bodo več goljufali?
V predpisih že piše kar lahko tam piše: prilagajanje delovanja testnim pogojem je prepovedano.
VW je to vseeno počel, zato se ga sedaj pegla.
XYZ osebki pa jokcajo kako vsi smrdijo enako.
Onemogocili tovrstno goljufanje. Oz. naj uvedejo v opravljanje meritev med voznjo.
Vlayke ::
Onemogocili tovrstno goljufanje. Oz. naj uvedejo v opravljanje meritev med voznjo.
Med kakšno vožnjo?
Med dvema semaforjema? Po avtocesti? Na makadamu? V Johannesburgu, kjer si na 1700m nadmorske ali v Kopru na 2m? Pozimi na -20 ali poleti na +40?
Taka izjava je zelo naivna. Poanta testov je ta, da so ponovljivi in zelo točno definirani. To da niso bili zasnovani čisto realno, je seveda problem, ki ga je treba odpravit. Ampak če enostavno rečeš da je treba "merit med vožnjo" nisi nič naredil, ker potem enostavno dovoliš še večje razkorake med meritvami.
AngelOfDeath ::
Pozabili so povedati da je programsko opremo razvil BOSCH za notranje testiranje. In je VW-ju prepovedal da bi jo uporabljal na končnih avtomobilih.
No vidimo kaj iz tega nastane.
No vidimo kaj iz tega nastane.
edit: Slovnica
m0LN4r ::
Ziher par erasmus študentov iz juge je delalo tele programe, pa niso šefom upal povedat xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bMozart ::
eh ja...
tk to gre... in vse je "vredu".
kamikaze5:
"Meni pa ni jasno, od kdaj je goljufanje tak problem? Goljufajo nas servisi, goljufajo nas trgovci, goljufajo nas politiki, mi goljufamo državo in goljufamo eden drugega. Tako da sam v ravnanju VWja ne vidim nič spornega ampak predvsem dobro idejo, kako ogoljufati že tako goljufive teste. Tehnično so zadevo dobro rešili (in zadostili pogojem), škoda je le, da so jih dobili. "
Zato.
Sej veš v kakšno vodo je treba dat žabo kuhat... :>
tk to gre... in vse je "vredu".
kamikaze5:
"Meni pa ni jasno, od kdaj je goljufanje tak problem? Goljufajo nas servisi, goljufajo nas trgovci, goljufajo nas politiki, mi goljufamo državo in goljufamo eden drugega. Tako da sam v ravnanju VWja ne vidim nič spornega ampak predvsem dobro idejo, kako ogoljufati že tako goljufive teste. Tehnično so zadevo dobro rešili (in zadostili pogojem), škoda je le, da so jih dobili. "
Zato.
Sej veš v kakšno vodo je treba dat žabo kuhat... :>
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
m0LN4r ::
Tale je bol štosna:
A Chinese artist vacuumed up Beijing's smog for 100 days and made a brick from what he collected.
A Chinese artist vacuumed up Beijing's smog for 100 days and made a brick from what he collected.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tikitoki ::
Onemogocili tovrstno goljufanje. Oz. naj uvedejo v opravljanje meritev med voznjo.
Med kakšno vožnjo?
Med dvema semaforjema? Po avtocesti? Na makadamu? V Johannesburgu, kjer si na 1700m nadmorske ali v Kopru na 2m? Pozimi na -20 ali poleti na +40?
Taka izjava je zelo naivna. Poanta testov je ta, da so ponovljivi in zelo točno definirani. To da niso bili zasnovani čisto realno, je seveda problem, ki ga je treba odpravit. Ampak če enostavno rečeš da je treba "merit med vožnjo" nisi nič naredil, ker potem enostavno dovoliš še večje razkorake med meritvami.
Lej, ni moj job, da definiram tocne pogoje, seveda pa mora biti zadeva ponovljiva (to je samoumevno, zato pa imas poligone in predpisane teste, ki so enaki za vse). Tko, da take osnovne stvari vazno izpostavljas sam kaze, da se brez potrebe nekaj duvas. In poligon je lahko mirno v zaprtem prostoru, ce ze potrebujes celoletno testiranje. konc koncev pa lahko predpises, da se avtomobile testira pri priblizno pri 20+-5 stopinjah (in prepoves testiranje, ko ta pogoj ni izpolnjen).
WarpedGone ::
konc koncev pa lahko predpises, da se avtomobile testira pri priblizno pri 20+-5 stopinjah (in prepoves testiranje, ko ta pogoj ni izpolnjen).
Pojma nimaš. (Tehnični opis in ne žalitev)
Obstoječi testi so že bistveno bliže realni vožnji, kot bi bil tak tvoj (naiven in slabo definiran test).
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Porabo bi morali testirat pri konstantni vožnji 50-90-130. Izpuhe isto plus dodatno da nikoli pod nobenim pogojem ne smejo presečt še neke višje meje. Take teste porabe in izpuhov bi lahko vsak ponovil kadarkoli in kjerkoli z minimalno napako. Težko bi z ogretim avtom na ravnem naredil 5% napake. Kje je res ravno pa v 21. stoletju več ni tako težko preverit. Morda jim pa glih ta ponovljivost ne bi bila všeč...
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: darkolord ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154483 (99210) | krneki0001 |
» | Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16858 (13583) | zmaugy |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 64905 (57977) | pirlo |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27786 (22826) | spirit |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 52979 (43008) | SuperVeloce |