» »

katero vozilo

katero vozilo

1 2
3
»

Janac ::

Hayabusa je izjavil:

Janac je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Golf SDI je super za avtošolo (bulletproof motor, enostavno speljevanje napram turbincem - skoraj nikoli ne crkne pri tem, majhna poraba, enostavno vzdrževanje) vendar za vse ostale primere boš z njim samo ovira v prometu.


Se pravi popolen avto?

Popoln za AŠ in penzioniste.


OK, nabav TDI-ja s 500k prevoženih, ti bo crknla turbina, servisi so tak dragi, poraba bo vrtoglava + večja registracija, zavarovanje ipd.

Ljudje kaj še želite? SDI skoraj ne rab nič vzdrževanja. Sam tankaš pa voziš.

einstein :P ::

Janac, koliko časa pa že voziš SDI, da si tako prepričan v svoje trditve?
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Janac ::

za povprečnega voznika je SDI več kot dovolj, če bi pa kdo rad dirkal pa naj gre na zato primerno dirkališče ker koliko pomnim smo z zakoni omejeni vsaj nekateri na naših cestah.

balocom ::

Janac je izjavil:

poraba bo vrtoglava + večja registracija


Pa kje ti živiš da te ne ukradejo? Večja cestnina? V golfih so SDI/TDI-ji nekje isti po kubikaži. 1.9 ali pa 2.0 pri mk5, kar je v lepem 150EUR razredu od 1800 ccm do 2500 ccm:D
Vrtoglava poraba? Ne bom rekel da TDI ne porabi nič, ampak če bi bil požrešen, nebi bil tako priljubljen v glavah in kalkulatorjih slovencljonv (sicer sem proti dizlom ...). Glavna razlika med vzdrževanjem TDI-ja in SDI-ja je pa tista uboga turbina, ostali dizel deli so isti>:D

Janac je izjavil:

za povprečnega voznika je SDI več kot dovolj


Očitno moja za volanom prestrašena mati je več kot povprečen voznik, ker ji je bencinar z 75KM na 1090 kg premalo in si zato želi močenjši avto:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

Janac ::

SDI začneš cenit takrat, ko ti na TDI odfuka turbino in keširaš 2+k€ za popravilo:P

Zakaj kupovati avto s(pokvarljivim?) TDI agregatom s 100+ konji, ki jih za mestno vožnjo in občasne relacijske vožnje ne potrebuješ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Mesar ::

Janac> OK, nabav TDI-ja s 500k prevoženih, ti bo crknla turbina, servisi so tak dragi, poraba bo vrtoglava + večja registracija, zavarovanje ipd.

Niti niso toliko večji stroški. Aja pa hočeš s tem povedat, da samo TDIjem vrtijo km, SDIjem pa ne? ...

Janac> Ljudje kaj še želite? SDI skoraj ne rab nič vzdrževanja. Sam tankaš pa voziš.

LOL :))

Janac> za povprečnega voznika je SDI več kot dovolj, če bi pa kdo rad dirkal pa naj gre na zato primerno dirkališče ker koliko pomnim smo z zakoni omejeni vsaj nekateri na naših cestah.

Spomni se tega, ko se boš s SDIjem znašel na avtocesti, al pa pred kakšnim hribčkom.

Janac> SDI začneš cenit takrat, ko ti na TDI odfuka turbino in keširaš 2+k€ za popravilo:P

Jaz tu vidim, da se cene začnejo pri manj ko 10x manjši cifri:

http://www.bolha.com/iskanje?q=tdi+turb...

mi lahko zdaj ti daš vir za tvojo ceno? Hvala!
Your turn to burn!

Janac ::

SDI je svetoven ker zdrži vse in pokuri še ogromno manj kot TDI. Za tistega ki je veliko v avtu je idealen. Ali pa za kaka podjetja kjer noben nič ne merka ker SDI motorja ne mores uničit;)

Mesar, nova tovarniška turbina se začne nekje okrog jurja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

balocom ::

Če si pameten voznik boš vedel kdaj in kako turbodizla ustavit ko mu odpove turbina. Tole sicer sodi pod osnovno znanje vožnje turbodizla, kar bi te skoraj mogli naučiti v avtošoli ali pa bi moralo pisati v navodilih za uporabo avta.
Nisem vedel da je vsa ostala Slovenija poleg prekmurja ravninska dežela, kjer ne poznajo hribov.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Janac ::

balocom, boš o hribih in agregatih govoril po tem, ko ti bo odfukalo turbino na hribu, v najboljšem primeru še na avtocesti:P

Mesar ::

Boljše, kot da se s SDIjem v hrib zapelje pa more na pol poti it ven pomagat porivat.
Your turn to burn!

Janac ::

Se pa zelo strinjam s tem da od SDI-ja ne moreš pričakovat nekih presežkov, kar se tiče pospeškov.

Je pa popolnoma spodoben motor z res minimalno porabo in poceni vzdrževanjem;)

Je pa zavarovanje manjše:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

Mesar ::

Razlika v porabi pa ti je tudi minimalna SDI 5,51L/100km ... TDI 5,74L/100km. Če ti je tistih 0,2L na 100km žal pol pa najboljše, da si kolo umisliš pa pri zavarovanju 100% prišparaš.
Your turn to burn!

balocom ::

Janac je izjavil:

balocom, boš o hribih in agregatih govoril po tem, ko ti bo odfukalo turbino na hribu, v najboljšem primeru še na avtocesti:P

Ni ravno VW 1.9 TDI, je pa prvi najden posnetek na isto tematiko:


Take dimne zavese ne moreš spregledati, razen če si VW ćapac ki ima radijo do konca, zvočniki hreščijo, ogledala pa so za okras in spregledaš da avto vleče kolikor se le da, čeprav ne pritiskaš do konca ali pa sploh nimaš noge na pedalki za gas.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

einstein :P ::

Janac je izjavil:

za povprečnega voznika je SDI več kot dovolj, če bi pa kdo rad dirkal pa naj gre na zato primerno dirkališče ker koliko pomnim smo z zakoni omejeni vsaj nekateri na naših cestah.


Saj, ko bo pa tvojo mamo nekaj zagrabilo, jo boš pa s SDI-jem na "brzino" odpeljal v klinični center, ane...
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

francek1 ::

Ne gre samo za porabo goriva; v SDI lahko recimo vliješ popolnoma vsako olje, ker ni takih obremenitev. Ampak, kot sem že napisal; vsi, ki se delate pametne, si kar kupite navite avte. Sčasoma si boste kupili pamet...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Janac ::

Eni ste zgleda prov za**** v TDI in nabijate kako SDI nikamor ne gre. Pa koga to briga? Tisti ki kupi avto s SDI agregatom ponavadi to ve, ampak mu to ni primarnega pomena. Avto je pač malo manj odziven in poskočen ampak ne žre pa praktično nič in motor zdrži vsaj milijon kilometrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

black ice ::

Janac o čem blebetaš? Kako si prišel na 2k za popravilo turbine?
Poraba

M-XXXX ::

einstein :P ::

Janac je izjavil:

Eni ste zgleda prov za**** v TDI in nabijate kako SDI nikamor ne gre. Pa koga to briga? Tisti ki kupi avto s SDI agregatom ponavadi to ve, ampak mu to ni primarnega pomena. Avto je pač malo manj odziven in poskočen ampak ne žre pa praktično nič in motor zdrži vsaj milijon kilometrov.


Jaz nič ne nabijam v TDI, za moj avto, me dizli sploh ne zanimajo.

francek1 je izjavil:

Ne gre samo za porabo goriva; v SDI lahko recimo vliješ popolnoma vsako olje, ker ni takih obremenitev. Ampak, kot sem že napisal; vsi, ki se delate pametne, si kar kupite navite avte. Sčasoma si boste kupili pamet...


In, kaj zdaj jajcaš tukaj? Če ti kaj ni všeč, si kupi tega SDI-ja, nam ne boš nabijal, da smo neumni, ker imamo raje kaj močnejšega.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

Janac je izjavil:

Eni ste zgleda prov za**** v TDI in nabijate kako SDI nikamor ne gre. Pa koga to briga? Tisti ki kupi avto s SDI agregatom ponavadi to ve, ampak mu to ni primarnega pomena. Avto je pač malo manj odziven in poskočen ampak ne žre pa praktično nič in motor zdrži vsaj milijon kilometrov.


Nič bolj kot ti poveličuješ SDIja. Sicer pa ni važno, če ga kdo hoče naj si ga kupi, ga ima... ampak vse splošno trdit kako je SDI najboljši in dovolj za vse pa je zgrešeno.
Your turn to burn!

einstein :P ::

Ja, pusti ga mesar, saj vidiš, da ima tak fetiš na te sdi-je, kot na vse seate. Se spomnite tiste teme, ko je nekdo rabil avto, da bi premagal sina od šefa v službi ali nekaj takega? No, tisto temo je janac odprl...

Tole: Rabljena neupadljiva raketa(hiter avto)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

hojnikb ::

M-XXXX je izjavil:

Tudi z mesta se da. Z dizlom...







Seveda ne z avtom. Traktor pa to BP spela >:D


Če je pa tole zvok traktorja :D In z njim lahko speljem v peti...
http://goo.gl/ToqMpx

Neverjameš al kaj ?
#brezpodpisa

einstein :P ::

@hojnikb

Ne razumeš, kaj je hotel povedati, preberi še enkrat in malo premisli.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

hojnikb ::

Mesar je izjavil:

Janac je izjavil:

Eni ste zgleda prov za**** v TDI in nabijate kako SDI nikamor ne gre. Pa koga to briga? Tisti ki kupi avto s SDI agregatom ponavadi to ve, ampak mu to ni primarnega pomena. Avto je pač malo manj odziven in poskočen ampak ne žre pa praktično nič in motor zdrži vsaj milijon kilometrov.


Nič bolj kot ti poveličuješ SDIja. Sicer pa ni važno, če ga kdo hoče naj si ga kupi, ga ima... ampak vse splošno trdit kako je SDI najboljši in dovolj za vse pa je zgrešeno.

Zanimivo, da nihče ne omen motorjev v starih MB, ko je govora o atmostferskih dizlih. Tisto so uber alles motorji, ne pa spokopcala, ki jih je štancal VW skozi leta.

einstein :P je izjavil:

@hojnikb

Ne razumeš, kaj je hotel povedati, preberi še enkrat in malo premisli.

Nwm kako je nabijanje iz 2 v 4 relavatno tukaj..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

einstein :P ::

Hotel je reči, da tudi s svojim avtom spelje v peti (kao - se ne vidi menjalnika), pa vseeno ni slišati, kot traktor.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Vikking ::

Ravno zaradi turbine pri dizlih, so se ti razmahnili in postali konkurenca bencinarjem. Saj je diesel motor s turbino pridobil večjo prožnost, več navora in moči. Zato se je lahko kosal z primerljivim bencinskim motorjem. Poleg tega pa je poraba ostala nižja z primerljivim bencinskim motorjem.

Kdor želi od vozila več dinamike pri vožnji, se vsakodnevno vozi po avtocesti, ima ogromno relacij, želi večjo konjenico, če hočete malo več športnosti, je neučakan na cesti, v zameno za nizko porabo, pač ne bo kupoval SDI.

Če pa rabi nekdo SDI za k maši, parkrat v trgovino, da se prestavlja z njim po mestu v gneči in ne opravlja relacij oz. nekdo ki ne potrebuje prav ničesar od zgoraj naštetega se bo pač odločil za SDI-ja. Oziroma bencinarja z nizko prostornino.
Ker v bistvu z 2.5 SDI je po moči enak kakšnem 1.2 do 1.4 8v bencinarju. Navora ima enako. Turbina pa dobesedno potroji tako KM kot navor.

Zatorej izbire je ogromno, razlogi zakaj se nekdo odloči za sdi, tdi, bencinarja, turbobencinarja, hibrida, pa so prav tako ogromni.

Tako SDI kot TDI so vredu in zanesljivi motorji z nizko porabo. Karakteristike pa kot dan in noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

hojnikb ::

Vikking je izjavil:

Ravno zaradi turbine pri dizlih, so se ti razmahnili in postali konkurenca bencinarjem. Saj je diesel motor s turbino pridobil večjo prožnost, več navora in moči. Zato se je lahko kosal z primerljivim bencinskim motorjem. Poleg tega pa je poraba ostala nižja z primerljivim bencinskim motorjem.

Kdor želi od vozila več dinamike pri vožnji, se vsakodnevno vozi po avtocesti, ima ogromno relacij, želi večjo konjenico, če hočete malo več športnosti, je neučakan na cesti, v zameno za nizko porabo, pač ne bo kupoval SDI.

Če pa rabi nekdo SDI za k maši, parkrat v trgovino, da se prestavlja z njim po mestu v gneči in ne opravlja relacij oz. nekdo ki ne potrebuje prav ničesar od zgoraj naštetega se bo pač odločil za SDI-ja. Oziroma bencinarja z nizko prostornino.
Ker v bistvu z 2.5 SDI je po moči enak kakšnem 1.2 do 1.4 8v bencinarju. Navora ima enako. Turbina pa dobesedno potroji tako KM kot navor.

Zatorej izbire je ogromno, razlogi zakaj se nekdo odloči za sdi, tdi, bencinarja, turbobencinarja, hibrida, pa so prav tako ogromni.

Tako SDI kot TDI so vredu in zanesljivi motorji z nizko porabo. Karakteristike pa kot dan in noč.

novejši 2.0 ne zvenijo glih po zanesljivosti :))
#brezpodpisa

SkIDiver ::

Janac je izjavil:

SDI začneš cenit takrat, ko ti na TDI odfuka turbino in keširaš 2+k€ za popravilo:P


Ne prbijat. Če si bedak ti tudi SDI ne uide iz spiska "motorji, ki sem jih uspel uničiti". Raje povej koliko časa že voziš SDI-ja:))

Vikking ::

hojnikb je izjavil:


novejši 2.0 ne zvenijo glih po zanesljivosti :))


Začetne poporodne težave, pri BLB motor-ju. Novejši teh težav kot so jih imel letnik 2005 in 2006 BLB motorji ni več.

D3m ::

toliko pljuvanja žolča in pametovanja o SDI in TDI pa že dolgo ne. Za skoraj vse lahko trdim, da nimate pameti o vožnji ali avtih.
Pa sem vozil več avtomobilov, kot vi (bencinarje in dizle).

Zato vas prosim za več objektivnosti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

denabiker ::

Avto mora imeti moči, da v kritični situaciji potegneš.

SDI nič kaj manj ne pije kot TDI.

Turbina nič kaj ne crkne tak ko tu pišete, če je kaj pameti v glavi (pravilna vožnja, vzdrževanje). Vse drugo ti bo prej crknalo, recimo šobe, vztrajnik (jebeš ježa, če je dvomasni:(), sklopka itd. Razen, če je kakšna tovarniška napaka na turbini...
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

mnenja o avtu

Oddelek: Na cesti
447927 (5917) IL_DIAVOLO
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11222539 (19522) rajc123
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12327421 (24504) Buggy
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5215084 (13670) Blinder
»

mercedes cdi in kurilno olje (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26553672 (46297) T0RN4D0

Več podobnih tem