» »

Kateri motor kupit??

Kateri motor kupit??

sundavi ::

Zanima me kateri motorji držijo dle Yamaha ali Kawasaki če ma kateri kakšne izkušnje. Kaj se mi bolj splača kupit Kawasaki Z 750 ali Yamaha 600 Fazer, kateri motor bi mi držal dlje in kateri ima nižjo porabo. Kupil bi novi motor. Izpita za neomejeno kategorijo ne morem met še 2 leti če se mi splača kupit katero 125 ccm. Namreč bi rad imel nek zdržljiv motor z majhno porabo.

black ice ::

Kaj želiš kupiti - kobilo >500ccm ali kobilico ~125 ccm?

DimmniBurek ::

Katerikoli nov motor boš kupil, ti bo zdržal dlje kot ga boš imel. Vem za par ganjanih CBRk ki so zdržale 70k km. Moj bivši Suzuki GSX-R600 (99') jih ima danes okoli 60k km, nikoli nič popravljan.
There Is No Stronger Drug Than Reality

Kleemen ::

Izmed teh dveh...Z 7508-)
Pa tudi fazerke so super. Kar se znamke tiče je Yamaha še boljša, ampak ni velike razlike.
Če boš veliko potoval boljši fazer, saj na Zju (starejši model) ful piha, ko gre čez 100 km/h, Fazer pa je vseeno malo boljše glede tega, saj je bolj potovalni, Z pa naked. Jaz osebno bi Zja...odvisno pa od človeka.

Vikking ::

Če boš veliko potoval, imel dosti sopotnika zraven, vozil zadaj kovček potem le izberi Fazer-ja, najbolj "vsestranski". Sploh izbira rabljenih je velika.

Če pa se boš večino časa vozil sam, dnevne furce potem z750. Je lepiši in bolj agresiven za vozit.

Kar se tiče vzdržljivosti motorjev je to povsem brezpredmetno. Motorji z minimalnim vzdrževanjem zdržijo 100k km. Kar večina doseže v 15 letih. Oziroma se motor prej popolnoma sesuje, kot pa toliko obrabi. Če boš kupoval rabljenega, pač pazi da ne kupiš takšnega ki je bil paden. Če nima originalnega izpuha, glej da bo homologiran, če je preglasen glej da ima zraven DB killer, saj si ne želiš v tujini plačevati kazni zaradi tega. Sicer pa če boš delal dolge poti, ti bo kmalu jasno da glasen izpuh je dober samo za caffe racerje.

Bakunin ::

louder is safer

Ciklamen ::

Morda bi ti pa predlagal tudi kakšno VFRko od Honde. Namreč ravnokar smo kupili eno, sam osebno sem bil malo skeptičen glede nakupa, letnik je 2004 ter (skoraj neverjetnih) 61500 km prevoženih. Neverjetnih mislim s tem, kako je ohranjena.

Imaš tudi lahko kovčke gor, motor je robusten ter dobro "stegne" :)

Je pa 800 kubična mašina
- End of the Post ->

sundavi ::

Samo sem slišal da Yamaha fazer ne zdrži tolko kot Kawasaki Z 750. ker bi rad kupo nekaj novega pa da bi mi držalo, ker do zdaj sem mel Yamaho 50 ccm pa mi je odpovedal pri 18.000 km

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sundavi ()

Bakunin ::

ne mores primerjati dvotaktnega 50ccm motorja s stiritaktnim 500ccm!
ce bos vanj vlival bucno olje ter uporabljal bosna-super svecke, potem bo res crknil.
Naceloma so rizojedi motorji priblizno enaki kar se vzdrzevanje ter robustnosti tice...

Vzami tisti motor, ki ti najbolj "sede" - se na njem najbolje pocutis med voznjo.
Ce bosta na motorju dva, potem ti 600ccm+ "ne gine".

msjr ::

Yamaha XT 125 - je odlična zadevca, vzdržljiva, drži ceno ipd., jo boš tudi lahko prodal.

Zanimiva se mi zdi tudi Honda Varadero 125 (če jo dobiš kakšno).

Potem, ko boš dosti star pa Fazer. Kaj pa mogoče Suzuki V-Strom? Za dolge vožnje tudi Honda Transalp, dobra cena, vzdržljiv in lepo se vozi. Počakaj. V dveh letih se ti bo okus še spreminjal.

neo ::

Eh daj no, ne buč prodajat, 125 ccm Yamaha je dobra samo za v garažo. Ta jajca ne grejo nikamor, še tovornjaka težko prehitiš dandanes z tem mopekom. Pa ne zdaj z nekimi pridigami o hitrosti pa te pizdarije, če nima zdaj v glavi porihtano, potem nikoli ne bo mel, in je tak čist vseeno kaj vozi. Kupi nekaj ko ma vsaj 600 kubikov, ko pa boš enkrat vozil motor ki ima 1000 kubikov, pa kaj manjšega tak al tak niti pogledal več ne boš, ker ni ga lepšega ko se lahko skoraj cel čas v 5 prestavi voziš.
Neo's

msjr ::

A si prečital, da ima še dve leti omejitev na 125ccm? Torej v okviru 125 je XT-jka odlična zadeva.

sundavi ::

Ja če lahko mam komaj pri 21 letih za neomejeno če nisem šel izpita preja delat za nižje kategorije. Tak zdaj ne vem če se mi sploh splača kupit 125 novo ker so še kar drage proti pravim motorjem.

Ciklamen ::

A ni še tako, da je zdaj do 24 leta da ne bi smel met? Vem da se je nekaj časa to šušljalo, pa nevem kaj je na tem :)

Vsekakor pa lahko kupiš 600 kubično zadevo pa blokiraš na 25 kW :)
- End of the Post ->

msjr ::

Nič ne pomaga, ker v zakonu lepo piše: do 125ccm in največ 11 kW.

Ciklamen ::

Čakaj, če še izpita za neomejeno ne more imet 2 leti, potem je v zakonu, da pri 18 letih dobi do max. 25 ali celo 35kW? Ravnokar sem malo pobrskal po googlu, pa sem naletel na ta podatek, ne me za besedo držat :)

Vglavnem, jaz ti bi morda priporočal, da kupiš neko rabljeno 125ko ali storiš kot sem ti predlagal - kupiš motor in blokiraš na 25 kW, samo toliko, da se navadiš na motor. Čez 2 leti ga prodaš, če kupiš 125, ali odblokiraš motor.

Ne splača se ti pa kupiti NOVE 125ke, saj so te precej drage.

EDIT: Citiram iz Ministrstva za notranje zadeve:

"- za vozila kategorije AM 15 let (prej 14 let),
- za vozila kategorije A1 16 let,
- za vozila kategorije A2 18 let,
- za vozila kategorije A: če ima imetnik dve leti vozniško dovoljenje kategorije A2, 20 let (prej 21),
- za vozila kategorije A 24 let (prej 21 let)"
- End of the Post ->

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ciklamen ()

Karen ::

XT 125 je podn - žal. Ne da ne bi zdržala, ampak kot so ti že kolegi zgoraj napisali NE GRE NIKAMOR. 100 na uro na avtocesti je max, kar je premalo za vožnjo po njej - kar pomeni da v praksi voziš med 80 in 90, torej si na nivoju avtobusa ali kamiona po hitrosti, pa zna bit ful nevarno. Razmisli če res rabiš novega, je pa res da kupovati motor ki ga ne smeš voziti zaradi omejitve - ? Ker nisi napisal kam bi se vozil - relacije, krajše poti, sam ali z boljšo polovico, ali ti bolj sede cestni, tourer, naked, mogoče chopper, bo pač treba malce sprobat. Za rabljene zadeve bi jaz oči vrgel še na hondo hornet (600ccm), Suzuki Bandit 1200 ali kaj podobnega (mogoče si poglej še Hodno CBF500, čeprav je dvovaljnik se da tistih 130km po avtocesti normalno, pa tja do 170 po potrebi. Cene so zelo konkurenčne za take mašince. Če ti pa sede skuter pa Suzuki Burgman poglej - po pospeških ne boš ničesar pogrešal. No, na koncu se boš odločil sam. Vso srečo in obilo varnih kilometrov.

msjr ::

Dragi moji ljubitelji kubov, sam imam Piaggio x9 250 že okoli 5 let in sem bil že po celi slo pa po jadranski obali in otokih. Včasih sam včasih v dvoje. Pa kaj če gre normalno samo 100 na uro (ok gre 130, ampak ga niti ne gonim, ker je popolnoma brezveze)? Z motorjem po AC je tako ali tako živi dolgčas, po lokalnih pa je 90 čisto dovolj. OK, ne moreš glih vsakogar prehitet, ampak počasi se daleč pride.

XT 125 je odličen prvi resen motor, ker je zelo enostaven za vožnjo in vzdrževanje, pa tudi z lahkim mulcem potegne čisto zgledno. S predelavami težkih mašin pa je takole: motor je zadušen, preveč žre, nikamor ne gre, čutiš da se matra in ob prvi priliki jo daš ven. Kar se mi ne zdi kul. Jest svojemu 16 letnemu mulcu nikoli ne bi dal take zveri v roke.

Bias ::

Vsekakor ti predlagam kateri model iz palete HONDA motorjev. Pri naši hiši so trenutno 4-ri Honde (ena stara 30 let)...

HONDA... Odlični motorji, a vsekakor dražji od ostalih.

Ciklamen ::

Sam furam tudi Hondo NSR, 125 kubično mašinco. Po avtocesti se ga da žgati 160, vendar če si komu v zavetrju. Drugače se 130 komot pelaš.

Je pa res, da je vseeno kateri motor dobiš v roke, so bili že primeri ko so se s skuterji ubijali...

Ni vse v mašini, vse je v glavi. Moraš imet rešpekt pred takšno zverino, če ga nimaš potem si oplel...

Glava fantje in dekleta, glava je važna.
- End of the Post ->

Bias ::

Ciklamen je izjavil:



Glava fantje in dekleta, glava je važna.


To je point motorjev in motoristike!!!

dOBER MOTORIST JE TISTI KI SE TUD PRI 60+ VOZI Z ŽENO NAOKOLI...IN NE TISTI KI PRI 25SETIH PO ZADNJEM KOLESU LETI IZ CESTE...

Ciklamen ::

No sedaj pa sem tako izvedel, da se motorji ne smejo več blokirat na 25 kW...torej nima smisla kupovati motora da ga blokiraš....
- End of the Post ->

Karen ::

msjr: sam sem vozil XT125 2 leti, pa ti povem da se na 500ccm počutim bistveno bolj varno (pa imam trezno glavo da ne bo pomote). Večjo kubaturo gledam sedaj iz dveh razlogov: 1. ugodna cena (beri 6 let staro hornetko dobiš že praktično za ceno malo boljšega skuterja) in 2. bolj easy vožnja, precej štirivaljnikov na voljo (lahko si privoščiš mirno kruzanje v višji prestavi, manj šaltanja...). Če si star 30+ (z normalnimi koleščki v glavi) lahko imho kot prvi motor 125-ko mirno preskočiš, če pa koleščki manjkajo se da pa tud z rolko ubit. Torej če nimaš omejitve koliko lahko voziš je že cenovno 125ccm bedarija kupit napram čem komfortnejšim.
Z motorjem po AC je resnično dolgčas, ampak včasih moraš pa tudi kam priti, tako da vedno ne moreš ubirati lokalnih cest (osebno po oceni kako tretjino če ne več relacij vozim po AC, pač tak konec če hočem nekam priti). Sem se pa pri 90 na uro bolj nevarno počutil na AC kot sedaj z 120 na uro + ev. potencialom za mirno pospešeno prehitevanje po potrebi.

neo ::

Ta primerjava z rolko je pa dobra :)
Neo's

Ciklamen ::

Ampak je pa tudi realistična.

Vedno je pa tudi tako, da ljudje (nemotoristi) kritizirajo VSE motoriste, kakšni divjaki so, da sploh niso premišljeni itd. Eni vozniki (avtomobilov) te bodo nalašč rinili iz ceste, morda se to komu zdi absurdno, ampak je resnično.
- End of the Post ->

msjr ::

Če si star 30+ (z normalnimi koleščki v glavi) lahko imho kot prvi motor 125-ko mirno preskočiš, če pa koleščki manjkajo se da pa tud z rolko ubit. Torej če nimaš omejitve koliko lahko voziš je že cenovno 125ccm bedarija kupit napram čem komfortnejšim.


Se strinjam z zgoraj opisanim, ampak OP ima omejitev na 125ccm še dve leti, tako da je motor, ki sem ga predlagal prilagojen temu.

Ne zdi se mi pošteno človeku ponujat nečesa, kar še dve leti ne bo smel voziti a ne.

Karen ::

To imaš prav. Ampak če pogledam nazaj (imel XTja 125) in bi bil še enkrat na istem bi vzel kaj drugega, sploh če $ ne bi bili problem. Verjetno bi sicer vzel cestaka (125ccm hondo nsr, ali varadero, ali yamaho...). Ampak to je stvar okusa in denarja. To je tako kot da se pogovarjamo kateri avto je komu všeč. Dobimo pač vse od kombijev do kabrioletov.

sundavi ::

Ciklamen je izjavil:


Vsekakor pa lahko kupiš 600 kubično zadevo pa blokiraš na 25 kW :)


Lahko blokiram ampak še vedno nebo imel manjše prostornine. Če bi ga dal homologazirat bi še vedno pisalo 600 ccm samo manjšo moč bi imel.

Ciklamen ::

Ne saj ni problem manjša prostornina, to nima veze :) Sedaj ga tako ali tako več NE smeš blokirat, kar se meni zdi kratko malo nesmiselno, ampak tak je pač naš zakon...
- End of the Post ->

yamaha-sara ::

no js bi pa rabla vašo pomoč
1)kuk morm bit stara da grem lahko delat izpit za 125 ccm motor
2)ker motor mi priporočate kot prvega ( aprilia rs 125 al pa kaka jamaha r6)uglavnm supersport more bit
3)kuk je tu kej težko za vozt pa to polaganje ovinkov pa to


drgač mislm motor vozt kr dost hitr zto odpadejo kaki počasni povži pa ker bi biu od teh superspotrov najbolj primeren kot prvi, ker bi bil tko bul lahk kr kaki 200 kilski odpadejo!

Bakunin ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10935937 (5141) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015589 (7148) Twixz
»

Kako začeti z motociklom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6015264 (9035) KTr1sk
»

A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519258 (6798) guest #44
»

nakup "cestaka" 250 vs 600 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9310051 (7460) flipflop

Več podobnih tem