CNet - Družba SquareTrade, ki ponuja garancijo za elektronske naprave kot alternativo trgovinam in samim proizvajalcem naprav, je pripravila raziskavo, katera izmed popularnih znamk prenosnikov je najbolj (ali najmanj) zanesljiva. Rezultati so precej zanimivi, saj je pokazala, da je največji proizvajalec računalnikov na svetu, HP, tudi najslabši. Glede na raziskavo naj bi v treh letih do težav s HPjevimi prenosniki prišlo v kar dobri četrtini primerov, v dvoletnem obdobju od nakupa pa ta delež znaša 15%. Najbolje se je odrezal Asus, ki ima v treh letih le 15,6% garancijskih zahtevkov, za le eno desetinko odstotne točke pa za njim zaostaja Toshiba, ki ima v dvoletnem obdobju, podobno kot Asus, manj kot 10% garancijskih zahtevkov od vseh prodanih primerkov. Prvima dvema dokaj tesno sledijo še Sony (16,8% okvar v treh letih), Apple (17,4%) ter Dell (z 18,3% zadnji, ki ima v treh letih manj kot petino okvar), za slednjim pa pride do nekoliko večjega preskoka. Sledi mu namreč Lenovo, sicer znan kot izdelovalec Thinkpadov, kateremu v treh letih umre že več kot petina prenosnikov, kar 21,4%. Lenovu in HPju družbo delata še Acer in Gateway s 23,5% predčasno umrlih prenosnikov.
Celotna raziskava, kjer so poleg proizvajalcev primerjali tudi posamezne razrede prenosnikov (cenejši oz dražji, običajni prenosniki ter netbooki, ki so se zaradi načina uporabe in nizke cene odrezali najslabše) ter razloge za umrle sisteme, je na voljo na strani SquareTrade.
kaj sem zdaj "zaj***" nekoga ko sem mu priporočil naj kupi compaq prenosnika z 6 let garancije? ne problem bo imela le firma, ki je za 90EUR nudila dodatnih 5 let garancije! =)
drugače pa imam 4. leto dell prenosnika in razen vsakih 15mesecev umrlih baterij in kratkega sktika v enem izmed polnilcev nisem imel nobenih problemov znjim... sicer bo potrebno malce potrkati ob les... pa po 4 letih končno razpihati prah iz ventilatorja :D
za lenovo pa kr verjamem saj so v firmi od 7 nabavljenih v treh mesecih 4je odšli na popravilo! zgleda, da je bila zares slaba serija! pa tudi o acerju nisem nikoli nič kaj dobrega slišal...
No, meni moj HP in Fujitsu (slednji je starejši za dve leti), še vedno povsem OK delujeta in nista bila niti enkrat na servisu. Tudi od ostalih uporabnikov HP prenosnikov nisem nikoli slišal slabe besede, ravno obratno.
Zanimivo bi bilo slišati odziv HP-ja Sam sicer s HP prenosniki nisem imel večjih težav (z Acerji pa vsekakor), ampak so pri moji nadaljnji izbiri prenosnikov takšne raziskave vsekakor dobrodošle
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
No sej zadeva je nekako razumljiva, (karikiram) če narediš recimo 1000 prenosnikov in se ti jih od tega pokvari 50, si na 5% pokvarljivosti ... če pa narediš samo 100 prenosnikov in se ti jih od tega pokvari 50, si pa takoj na 50% - tega si pač firma ne sme privoščit.
Point being, quality control je veliko težje izvajat pri ogromnem številu proizvodov. Točnih cifer koliko prenosnikov katera firma dejansko proizvede na leto pa se mi zdajle ne da iskat. In ker je HP "največji" od teh, ima tudi najtežjo nalogo pri tem opravilu. Jaz imam očitno srečo, da sem trofil dobro robo pri HP-ju. :D
jaka, podatki so v % in ne clotno stevilo pokvarjene robe. tako da nima veze a nekdo nardi 3 laptope na leto al 30mio. % so %.
in vsi te izdelujejo prenosnike v miljonih na leto, tako da izgovor HP jih nardi vec, zato jih je tudi vec % slabih nikaksen. oz se nasprotno, glede na to da jih prodajo najvec, bi lahko vec denarja namenili testiranju posameznega modela, se bolje splaca testirat serijo, ki se bo prodajala v miljonih kot serijo, ki se bo prodala v 100k kosih.
"zna kolega presenetit tretjina računa popravila, ki ga mora plačat sam :-) "
toliko da potešim radovednost....kak tretjino pri vsaki okvari moraš sam plačat? kaka garancija je te to?
Najbrž je mišljena BigBang garancija za 6 let. Doplačilo je 90 za večino prenosnikov, če kaj crkne samo od sebe v 6 letih garancija krije 100% popravila, borchi pa govori o "lastni nerodnosti", kjer moraš sam kriti 33% popravila. Torej če ga razbiješ, poliješ itd... Kar je nekako logično, kajne?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Na mojem HP-ju so res stalne težave. Najprej z grafično, kjer ni bilo gonilnikov za Visto, potem še z brezžičnim vmesnikom, ki deluje v presledkih, no in sedaj na zadnje še težave, ko sem hotel namestiti nazaj Win XP. Ob zagonu setupa se prikaže "blue screen" z informacijami, da je računalnik prenehal deovati, da bi s tem preprečil okvare strojne opreme.... Verjetno ga bom nekam zabrisal. Imam pa še Dell-a, ki pa mi razen tega, da po letu dni crkne baterija, deluje BP že 3 ali 4 leta, čeprav je 24h/dan prižgan. Nazadnje sem ga izklopil poleti ko sem šel na dopust :)
jaka, podatki so v % in ne clotno stevilo pokvarjene robe. tako da nima veze a nekdo nardi 3 laptope na leto al 30mio. % so %.
in vsi te izdelujejo prenosnike v miljonih na leto, tako da izgovor HP jih nardi vec, zato jih je tudi vec % slabih nikaksen. oz se nasprotno, glede na to da jih prodajo najvec, bi lahko vec denarja namenili testiranju posameznega modela, se bolje splaca testirat serijo, ki se bo prodajala v miljonih kot serijo, ki se bo prodala v 100k kosih.
Saj sem jaz tudi govoril o procentih, saj nisem neumen. Ampak nisi razumel kaj sem hotel povedat ... oziroma na koncu si malo nakazal, da deloma si.
Zakaj so pa potem tako pompozno napisali, da je HP največji in se najbolj kvari? To je še ena taka negativna propaganda s strani pokvarjenih medijev. Isto kot na 24 ur senzacionalno najavijo, da je že toliko obolelih z novo gripo, ne povejo pa, da je procent umrljivosti za navadno gripo večji, kot za te razne pričje/prašičje/itd. gripe.
Da se vrnem na temo in k temu kar sem z zgoraj napisanimi procenti hotel povedat ... če neka firma proda večji procent svojih prenosnikov, je jasno, da bo tudi večji procent uporabnikov prijavilo kakšno napako ... pa naj si bo to upogibajoča se tipkovnica, postrani štrleč gumb poleg track pada, malenkost drugačna barva ledice za indikator WiFi itd. ... saj vsi vemo kako picajzlasti smo včasih uporabniki. :) Nič pretresljivo novega niso povedal s to "raziskavo", samo zavili so jo v drugačen papir in dodali odmeven naslov.
Na mojem HP-ju so res stalne težave. Najprej z grafično, kjer ni bilo gonilnikov za Visto, potem še z brezžičnim vmesnikom, ki deluje v presledkih, no in sedaj na zadnje še težave, ko sem hotel namestiti nazaj Win XP. Ob zagonu setupa se prikaže "blue screen" z informacijami, da je računalnik prenehal deovati, da bi s tem preprečil okvare strojne opreme.... Verjetno ga bom nekam zabrisal. Imam pa še Dell-a, ki pa mi razen tega, da po letu dni crkne baterija, deluje BP že 3 ali 4 leta, čeprav je 24h/dan prižgan. Nazadnje sem ga izklopil poleti ko sem šel na dopust :)
Da se znebiš tistega modrega zaslona pri inštalaciji WinXP moraš v BIOS-u ugasniti ACPI ali pa si dobiti WinXP s SP3 (mogoče tudi s SP3 ne bo šlo skozi, ACPI pa garant zaleže).
no prodajo vec prenosnikov, ampak to nima veze s tem koliko % se bo kvarilo. ce se jih kvari 20% se jih bo 20% pokvarilo pri prodaji 5 ali 50mio.
ne razumem zakaj trdis, da z vecjo prodajo raste odstotek kvarljivosti. to je lahko pogojno res, ce morajo za izdelavo vecje kolicine hitreje delat al uporabit drugacne dele, ampak to so si sami krivi, da ne najamejo vec ljudi, da jih sestavlja, ali vseeno uporabljajo iste dele.
tako pompozno so to napisali ker: a) hp je najvecji b) prejeli so najvecji odstotek njihovih prenosnikov za popravilo
ne vem kaj je tu pompoznega, ce je podkrepljeno z konkretnimi stevilkami. ni to neka vaska trgovinica, ki proda 5 hpjev in pac dobijo 3 za reklamacijo. in tudi ni enako kot bedarija z gripo, kjer namenoma skrivajo stevilke in delajo samo popozne naslove.
edit:
Our study data includes 9 brands with a minimum of 1000 units, which is enough to give us a statistically significant look at the 2 year failure rates.
torej so od vsakega proizvajalca vzeli vsaj 1000 prenosnikov, verjetno se dosti vec. in to je dosti podatkov, da se lahko sestavi kredibilno raziskavo, napram razlagam lokalnih prodajalcev, ki recejo ja teh smo kr neki poslali nazaj, z acer/hp/dell/whatever pa se ne.
imas podane podatke koliko casa so opazovali prenosnike (opazovali so jih v casovnem obdobju od 36mesecev) in tudi lepo stevilo primerkov posameznega proizvajalca. se vec, locili so jih tudi v kategorije netbookov, poceni prenosnikov in premium modelov.
Da se vrnem na temo in k temu kar sem z zgoraj napisanimi procenti hotel povedat ... če neka firma proda večji procent svojih prenosnikov, je jasno, da bo tudi večji procent uporabnikov prijavilo kakšno napako
Ti očitno ne ločiš med absolutnimi in relativnimi vrednostmi.
Ta raziskava govori o relativnih vrednostih, torej v procentih, oziroma deležih in zato nima veze koliko kosov je prodanih.
Oziroma povedano drugače, če danes kupiš hp prenosnik imaš 25,6% možnosti, da ti crkne v treh letih, če kupiš asusa pa je možnost 15,6% in tukaj nima veze koliko je prodanih.
jurij, ce nimas 3 leta garancije se tvoj prenosnik ne uposteva v raziskavi ja. saj se tudi ne more, ce so oni ponudnik garancije. ampak kot tak ponudnik verjetno ponujajo podaljsane garancije na 3+ let, tako kot bigbang.
fosil, meni je čisto jasno kaj je relativna vrednost, ampak pri takih zadevah moraš še ozadje pogledat, ki ga pa očitno ti ne razumeš. Kot sem že zgoraj povedal, je razlika, če narediš veliko več kosov in moraš vsakega preverit ... predstavljaj si recimo, da pregleduješ tekstovne dokumente in imaš na razpolago enako časa za pregled 100 dokumentov in 1000 dokumentov ... kje misliš da boš imel večjo možnost, da se zmotiš?
jaka, to je res, ampak ce je treba pregledat 100mio dokumentov tega ne delas sam. in ce rabis naenkrat pregledat 10x vec stvari, pac najames 10x vec ljudi, da to pocnejo. kot sm reku, ce sparajo na ta racun so si pa sami krivi, tako raziskavo popolnoma podpiram. naj se zamislijo malo kam so padli, hp res ni vec brand v mojih oceh.
jaka, podatki so v % in ne clotno stevilo pokvarjene robe. tako da nima veze a nekdo nardi 3 laptope na leto al 30mio. % so %.
in vsi te izdelujejo prenosnike v miljonih na leto, tako da izgovor HP jih nardi vec, zato jih je tudi vec % slabih nikaksen. oz se nasprotno, glede na to da jih prodajo najvec, bi lahko vec denarja namenili testiranju posameznega modela, se bolje splaca testirat serijo, ki se bo prodajala v miljonih kot serijo, ki se bo prodala v 100k kosih.
Saj sem jaz tudi govoril o procentih, saj nisem neumen. Ampak nisi razumel kaj sem hotel povedat ... oziroma na koncu si malo nakazal, da deloma si.
Zakaj so pa potem tako pompozno napisali, da je HP največji in se najbolj kvari? To je še ena taka negativna propaganda s strani pokvarjenih medijev. Isto kot na 24 ur senzacionalno najavijo, da je že toliko obolelih z novo gripo, ne povejo pa, da je procent umrljivosti za navadno gripo večji, kot za te razne pričje/prašičje/itd. gripe.
Da se vrnem na temo in k temu kar sem z zgoraj napisanimi procenti hotel povedat ... če neka firma proda večji procent svojih prenosnikov, je jasno, da bo tudi večji procent uporabnikov prijavilo kakšno napako ... pa naj si bo to upogibajoča se tipkovnica, postrani štrleč gumb poleg track pada, malenkost drugačna barva ledice za indikator WiFi itd. ... saj vsi vemo kako picajzlasti smo včasih uporabniki. :) Nič pretresljivo novega niso povedal s to "raziskavo", samo zavili so jo v drugačen papir in dodali odmeven naslov.
Po čem to sklepaš? Pri 15 mio prodanih prenosnikih, kot jih imajo HP, Acer in Dell po glavi, picajzlanost uporabnikov ni več faktor. Je mogoče pri Applu zaradi druge demografike, ostale znamke so pa nekoliko bolj plebejske. Pri takih številkah že težko najdeš vzorce.
Torej, kaj hočeš povedati? :)
fosil, meni je čisto jasno kaj je relativna vrednost, ampak pri takih zadevah moraš še ozadje pogledat, ki ga pa očitno ti ne razumeš. Kot sem že zgoraj povedal, je razlika, če narediš veliko več kosov in moraš vsakega preverit ... predstavljaj si recimo, da pregleduješ tekstovne dokumente in imaš na razpolago enako časa za pregled 100 dokumentov in 1000 dokumentov ... kje misliš da boš imel večjo možnost, da se zmotiš?
Kaj pa če denostavno delaš kopi pejst 10 različnih dokumentov? Pa jih narediš 10 oz. 100? V katerem primeru bo quality assesment cenejši?
Hočem povedati da širši kot imaš spekter kliantele, več različnih napak prijavljajo za garancijo in največkrat se takim strankam tudi ustreže (poznam zanimive primere, ker sem nekoč delal na HP/Compaq servisu).
Kot sem rekel, prvi trije proizvajalci po velikosti (HP, Acer in Dell) imajo vsi okrog 15 milijonov prodanih kosov letno. Sicer vseh sistemov, ampak okej. Pri tolikšnih številkah imaš že lepo, povprečno populacijo. Demgorafski vplivi (zateženci, flegmatiki, itd.) tukaj odpadejo oz. se ekstremi skrijejo.
jurij, ce nimas 3 leta garancije se tvoj prenosnik ne uposteva v raziskavi ja. saj se tudi ne more, ce so oni ponudnik garancije. ampak kot tak ponudnik verjetno ponujajo podaljsane garancije na 3+ let, tako kot bigbang.
no recimo, da bi na podlagi tega predvidevali, da uporabniki asusov enostavno ne plačujejo za več let garancije, kot je dobijo v standardnem paketu, saj tudi asusovi laptopi spadajo med cenejše od hp-jevih. in tako ne morejo klicarit na garancijo če nimajo, recimo pa da večina hp uporabnikov ima... poleg tega ima asus miljon netbookov, ki verjetno nimajo 3 leta garancije... toliko možnosti, da to statistiko ovržeš...
"The industry leader HP, which shipped nearly 16 million laptops in the past year according to IDCiii, ranked dead last in our reliability study with over one-fourth of laptops expected to malfunction in 3 years. Gateway and Acer, the #2 maker of laptops, were also nearly as unreliable as HP, with an expected malfunction rate of over 23%."
Torej to sploh ni študija na dejanskih podatkih ampak neka njihova projekcija.
prvo si preberi od kje sploh podatki za raziskavo, ce jo ze hoces ovrzti.
podatke je zbiralo podjetje, ki nudi podaljsano garancijo. torej vsi prenosniki, s katerimi so prisli v stik, so imeli dovolj dolgo garancijo.
ali hoces povedati, da tisti, ki kupijo podaljsano garancijo, cudezno dobijo od asusa/toshibe boljse primerke, slabse pa talajo "skrtim" strankam, ki tako ali tako ne bodo imele garancije? to bi ze bilo zanimivo nekaterim teoretikom zarote
ampak potem tudi trdis, da hp in acer hoceta slabo reklamo in dodatne stroske, saj ocitno podtikata uporabnikom podaljsane garancije slabe primerke? oziroma v najboljsem primeru vsem dajejo enake izdelke, medtem ko boljsi na lestvici izbirajo kdo dobi kaksen prenosnik?
jaka, seveda gre za projekcijo, ce govoris kaj se bo dogajalo z ostalimi prenosniki, ki jih nisi nadzoroval. to projekcijo pa so naredili glede na svojo raziskavo, ki temelji na dejanskih podatkih o zahtevah po garanciji.
na vsaj tisocih. in sem preprican da hp niso imeli le 1000 primerkov, glede na to da se ga najvec proda in glede na to da se jih najvec kvari.
sicer pa 1000 primerkov vsakega je druga stvar kot 5 enih, 10 drugih in 50 tretjih primerkov. ne vem kaj te muci, hp je zanic in ze kar nekaj casa je to tako. tudi sam nimam dobre izkusnje z njimi.
pa ce hoces primer, punci je laptopu, ki vedno stoji na eni mizi in se ne nosi nikamor, del, ki drzi skupaj ekran in racunalnik pocil, torej od odpiranja in zapiranja. svasta! pa da ne omenjam, da je vsa siva barva pod tipkovnico totalno izginila od naslanjanja rok. vsa barva, tako je na sivem prenosniku kakih 20 kvadratnih centimetrov bele barve. zopet svasta.
ALT, zdaj pa povej še kater model, ker meni 8530p odlično služi in imam pripombe le glede intelovega slabega WiFi gonilnika za W7 (v Linuxu recimo vse špila kot mora).
In ne pravim, da HP ni slab, tega nikoli nisem rekel, pravim samo, da imajo več možnosti za okvare ker ima pač preobsežno proizvodnjo (ne samo laptopov).
to pa tut mene zanima, bi rad vidu da so dodal se malo razdelitev okvar po posameznih proizvajalci. kateri majo kriticne in kateri le lepotne napake, pa tudi priblizno kaksne, ceprav to je ze utopicna raziskava. ampak vseeno ni ista figa ce ti ena ledica neha delat, ali se nek koscek razbarva, kot pa ce imas sredi odprtega prenosnika ogromno belo povrsino.
jaka, 6720 je model. cisto navaden prenosnik, ki se sigurno prodaja v ogromnih kolicinah. tako da ni izgovora za taksno stvar kot je to, da ti povsem izgine barva kjer naslanjas roke. sem videl ze veliko prenosnikov, tudi veliko cenenih in noname, pa kj takega se nism vidu, vsaj ne v taksni meri. to je cista malomarnost ce se mene vprasa.
in kot potrosnike nas ne zanimajo hpjevi izgovori (kao razlogi) zakaj imajo veliko okvar, ce jih niso sposobni odpravit se jim bo to kmalu zacelo poznat. problem je le, da vecina neukov se vedno misli, da je hp ne vem kak hud brand, ki mora ze zaradi imeni biti kvaliteten. ampak pocasi bodo zaceli opazati da temu ni tako.
pa kot ti je ze nekdo reku, tudi ostali prodajajo ogromno prenosnikov in izdelujejo tudi marsikaj drugega razen prenosnikov, ampak hp je vseeno na zadnjem mestu.
OK, tvoj in moj prenosnik se v ceni razlikujeta za cca. 500 EUR. Torej je tu tvoj odgovor ... moj ima magnezijevo ohišje obdano z deli aluminija (tam kjer je naslon za roke in zadnji del ekrana je obdan z aluminijem) v primerjavi s tvojim, ki je pač "entry level" plastično. Mislim da smo dobil odgovor, da se poceni HP-jev ne splača kupovat. :)
js nisem trdil, da je tvoj ali pa na sploh high-end hpjev prenosnik crap, kjer bos izgubil barvo. ampak dejstvo je, da se takih, povprecnih prenosnikov, proda dalec najvec. in najvecji problem je to, da se pri se cenejsih modelih in tudi noname (tron recimo) to ne dogaja, ali pa vsaj ne v taki meri kot pri hp, kar se mi zdi sramota.
tako da taksne raziskave podpiram do konca. naj se razve kdo prodaja prenosnike, in kdo prodaja svoje ime.
Nja, v tem primeru bi bila zelo merodajna raziskava za določen cenovni razred, ne pa da posplošujejo. Ker tukaj so zmetali v isti koš cenovno zelo različne laptope. Lahko bi naredil primerjavo za zmogljivostni razred in jo obtežili s ceno za določeno firmo ... ampak to je za njih preveč. Sicer pa v vsakem primeru nekomu nekaj ne bi bilo všeč, zato so take raziskave bolj bullcrap kot ne.
Tudi po mojem mnenju ima Hp zadnje čase kar težave s kvaliteto. S serija je vrejetno samo za tiste, ki prenosnik nakajkrat na mesec uporabljajo. Kupiti moraš vsaj serijo B, da je kvaliteta ok.
jaka, take podatke ima pa le hp sam na voljo in lahko je vsem jasno, da bodo pri njih tudi ostali. sicer pa sm ti rekel, da so se tudi potrudili tolko, da so naredili raziskavo, kako se kvarijo netbooki, low in high-end prenosniki. in seveda obstajajo ogromne razlike med temi segmenti.
so pa dalec od tega, da bi bile bullcrap. lepo pokazejo, kdo kaj da na kvaliteto in vzdrzljivost svojih produktov, komu pa je vseeno in se zanasajo na dejstvo, da so nekoc bili brand name.
no tudi mene cudi lenovo (da ne recem da me je asus se bolj presenetil - seveda prijetno), ampak glede na izkusnje z starimi ibmi zopet ne toliko. sicer ne z vidika samih prenosnikov, ki se vedno delajo super, brez znakov obrabe ali cesarkoli (medtem ko so enako stari acerji povecini ze spustili duso), ampak pri dosti njih se je pojavil problem z napajalniki. v mislih pa imam kakih 5 let stare prenosnike, za katere ravnokar gledamo kateri so zreli za odpad, in katerim bomo vtaknili se malo rama in kupili nove napajalnike
Nja, v tem primeru bi bila zelo merodajna raziskava za določen cenovni razred, ne pa da posplošujejo. Ker tukaj so zmetali v isti koš cenovno zelo različne laptope. Lahko bi naredil primerjavo za zmogljivostni razred in jo obtežili s ceno za določeno firmo ... ampak to je za njih preveč. Sicer pa v vsakem primeru nekomu nekaj ne bi bilo všeč, zato so take raziskave bolj bullcrap kot ne.
Saj vmes imaš Apple, njihov daleč najcenejši prenosnik je 800€, pa jim to nič ne pomaga pri pokvarljivosti. Asus proda več cenejših prenosnikov, pa tukaj ni nič na slabšem, naj bi bil celo na boljšem po tej raziskavi.
Si predstavljate Appla za 600€? najbrž sploh ne bi deloval od štarta naprej Dobro, velik procent okvar je zaradi njihovih plastičnih Macbook13, to jim najbrž kar kvari statistiko. Samo tako plastične imajo tudi drugi...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Čudi me visok odstotek "pogovorno najboljših" Lenovo prenosnikov.
Zanimivo bi bilo videti ločeno ThinkPad in ostale serije...
tudi sam bi rad videl to primerjavo...namreč med N in thinkpad serijo, je ravno takšna razlika kot med thinkpadom in HPjem, razlika je seveda očitna že v ceni...najdražji N serije, je komaj malce dražji od najcenejšega thinkpada.
sam poznam preveč ljudi, ki ima probleme s svojim HPjem...tako da, ne hvala...enemu disk crknil po 2 mesecih, drugi ima prenosnik zaradi pregrevanja več na servisu kot doma, itd...
HP ima zame odlične tiskalnike, tu se pa moje navdušenje nad njimi tudi konča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Nja, v tem primeru bi bila zelo merodajna raziskava za določen cenovni razred, ne pa da posplošujejo. Ker tukaj so zmetali v isti koš cenovno zelo različne laptope. Lahko bi naredil primerjavo za zmogljivostni razred in jo obtežili s ceno za določeno firmo ... ampak to je za njih preveč. Sicer pa v vsakem primeru nekomu nekaj ne bi bilo všeč, zato so take raziskave bolj bullcrap kot ne.
Zakaj ze? Ce si dejansko prelistal raziskavo bi videl, da je kvarljivost med entry in premium level laptopi 4.2 vs 4.7% v 12 mesecih.
"The industry leader HP, which shipped nearly 16 million laptops in the past year according to IDCiii, ranked dead last in our reliability study with over one-fourth of laptops expected to malfunction in 3 years. Gateway and Acer, the #2 maker of laptops, were also nearly as unreliable as HP, with an expected malfunction rate of over 23%."
2 leti je trajala studija, za tretje leto pa je projekcija. Sej lahko vzames za 2 leti. HP still sux :) Happy?
Nja, v tem primeru bi bila zelo merodajna raziskava za določen cenovni razred, ne pa da posplošujejo. Ker tukaj so zmetali v isti koš cenovno zelo različne laptope. Lahko bi naredil primerjavo za zmogljivostni razred in jo obtežili s ceno za določeno firmo ... ampak to je za njih preveč. Sicer pa v vsakem primeru nekomu nekaj ne bi bilo všeč, zato so take raziskave bolj bullcrap kot ne.
Ti bi kar obtezil z ceno? Ja prou. Kar pomeni da bi VSI premium modeli bili dalec zadaj. Za njimi pa se HP :D Glede zmogljivostnega razreda. Tukaj bi se folk se bolj pritozeval, ker bi se vsak obesil na definicijo zmogljivostnega razreda.
Tudi od ostalih uporabnikov HP prenosnikov nisem nikoli slišal slabe besede, ravno obratno.
Nasa firma kupuje vecinoma HPje. Prakticno vsi se pritozujejo. Od softwarske podpore, ohisja, unih soft gumbov, ki se kar sami prizigajo. Recimo kolegu se na HPju glasnost zvoka kar sama zmanjsuje, ker je zanic kovinsko ohisje in pritiska na preobcutljive gumbe, ki polovico casa komi da delajo. In to na premium modelih (razlicnih, ker si vsak izbere sam kateri model bo imel). In ce pravis, da so entry level pri HPju se dosti slabsi. Potem se je pac potrebno se toliko bolj izogibati HPja. Imam pa EliteBook 8730W. Jah HP pac ni vec to kar je bil. Folk rabi samo se prave stevilke, da to tudi dojame.
Upam na se vec podobnih raziskav, od drugih podjetij. Potem bos tudi ti Jaka in ostali dojel, da je HP dalec zadaj.