Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo
T440 ::
Sej vosek za depilacijo bo žena porabila, ti boš pa potem ketno not namakal
Ta prav gorensk kolesar bo z istim voskom najprej povoskal verigo, potem spoliral avto, premazal in depiliral ženo, namazal smuče, potem depiliral svoje noge, na koncu pa s štrikcem ohladil in prižgal na grobu svojih starih staršev.
issak ::
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
njyngs ::
Smešna pedala? A majo vpetje? Pri pedalih za rc100 ne bi kompliciral, bi vzel prva najcenejša/low-mid grade, nova. Direkt iz Decathlona. https://www.decathlon.si/p/203439-11583...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
nokken ::
Za flat pedala je fino uporabit cevlje, ki so namenjeni temu. Imajo precej trsi podplat, tako da noge precej manj bolijo. Tiste "spice" so pa namenjene temu da gredo v gumo na cevljih in imas malo boljsi oprijem... eni pravijo da je skoraj kot na spd-jih, ampak jaz osebno vseeno ne menjam spd-jev za nic na svetu :)
T743 ::
Trši ni najprimernejši izraz je pa guma na podplatu skoraj brez profila in mehka da se pini lepo usedejo vanjo. Glej čevlje five ten od adidasa, ki so sinonim za to vrsto pedal z svojo stealth gumo. Seveda pa jih imajo tudi drugi proizvajalci.
Flat ali ne je pa stvar navade, na gorcu za enduro spuste se pri mojih letih ne bi nikoli odločil za spd-je na gravel-u bi si jih pa pogojno privoščil. Za spd-je je potrebno dati skozi šolo privajanja. To pomeni da te parkrat ubriše ob asfalt oziroma podlago kot idiota, ker pozabiš, da si pripet :)
So pa tista, ki so že na kolesu vseeno boljša kot predlagana.
Flat ali ne je pa stvar navade, na gorcu za enduro spuste se pri mojih letih ne bi nikoli odločil za spd-je na gravel-u bi si jih pa pogojno privoščil. Za spd-je je potrebno dati skozi šolo privajanja. To pomeni da te parkrat ubriše ob asfalt oziroma podlago kot idiota, ker pozabiš, da si pripet :)
So pa tista, ki so že na kolesu vseeno boljša kot predlagana.
MTB4life ::
Čevlji na splošno so trši. Sam uporabljam FiveTen Freeride Pro in so dosti trši od navadnih ali ''skejtrk''. Nudijo bistveno več opore celemu podplatu. Sam podplat oz. guma je mehkejša, kot si rekel - zato, da se pini vsedejo v podplat.
Tudi sam ne morem zapet vozit na MTB bajkih - imam občutek, da noge niso tako svobodne =)
Na Gravel in XC sem stalno zapet. Čeprav na XC je bilo tudi kdaj neprijetno na spustih.
Tudi sam ne morem zapet vozit na MTB bajkih - imam občutek, da noge niso tako svobodne =)
Na Gravel in XC sem stalno zapet. Čeprav na XC je bilo tudi kdaj neprijetno na spustih.
njyngs ::
scipascapa je izjavil:
te debele zareze....daš kakae superge in ti naredi luknje :)
Ne se bat. Jaz na skoraj dnevni bazi vozim na svojem commuter RC100 točno taka pedala, pa še mi na nobenih čevljih niso naredili luknje :) Pa se na šiht vozim vse od zimskih bulerjev, fensi superg, pa vse do natikačov.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
yayo ::
nasvet:Kolesarska očala z dioptrijo
Bom tule vprašal, ker je tema kolesarjem verjetno najbolj vidna. (sem googlal za slo bike forume pa zgleda, da so navkljub strmemu porastu števila kolesarjev bolj skromni kot so bili 15 let nazaj. Je res?) Po desetletju se spet spravljam na specialko. Problem so oči. Par let uporabljam očala s progresivnimi lečami, nekaj podobnega bi potreboval tudi za kolo: za daleč seveda, da vidim kam grem in za blizu, da vidim števec in luknje v zračnici za poflikat. Internet je poln nasvetov ampak me zanima kako ste bolj hard core kolesarji to rešili. Dva para športnih očal z dioptrijo, zatemnjene in brez? Par tistih kjer menjaš zunanjo šipco in imaš zadaj optične leče? (se ne rosijo?) Je kaka trgovina z očali pri nas pri nas kjer so bolj specializirani za potrebe športnikov?
Bom tule vprašal, ker je tema kolesarjem verjetno najbolj vidna. (sem googlal za slo bike forume pa zgleda, da so navkljub strmemu porastu števila kolesarjev bolj skromni kot so bili 15 let nazaj. Je res?) Po desetletju se spet spravljam na specialko. Problem so oči. Par let uporabljam očala s progresivnimi lečami, nekaj podobnega bi potreboval tudi za kolo: za daleč seveda, da vidim kam grem in za blizu, da vidim števec in luknje v zračnici za poflikat. Internet je poln nasvetov ampak me zanima kako ste bolj hard core kolesarji to rešili. Dva para športnih očal z dioptrijo, zatemnjene in brez? Par tistih kjer menjaš zunanjo šipco in imaš zadaj optične leče? (se ne rosijo?) Je kaka trgovina z očali pri nas pri nas kjer so bolj specializirani za potrebe športnikov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Okapi ::
Mogoče razmisli tudi o fotoobčutljvih lečah, se pravi tiste, ki na soncu potemnijo.
Športna očala z dioptrijo sem kupoval v teh dveh trgovinah:
https://www.rxsport.co.uk/
https://www.extreme-eyewear.co.uk/
Športna očala z dioptrijo sem kupoval v teh dveh trgovinah:
https://www.rxsport.co.uk/
https://www.extreme-eyewear.co.uk/
yayo ::
Hvala. Tudi sam sem velo kupoval iz VB, ker so bili popusti neverjetniv primerjavi z ostalo Evropo. Sedaj pa je žal posebno pri vračanju blaga lahko preveč zamudno. Nisem vedel, da so fotokromatske leče toliko napredovale v zadnjih letih. Živim na meji z Italijo, tako, da bom verjetno povprašal pri kakšnem optiku v šoping centru. Saj so italijani narod kolesarjev. Sodim tudi po temu koliko se jih prikaže čez vikend po Parencani. Slovenski penzionerji vsi na e-kolesih v opremi, ki bolj spominja na gorniško, italijanski sedemdesetletniki pa lycra + specialka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
T743 ::
Jaz sicer uporabljam kontaktne leče, a sem se tudi navdušil nad fotokromatskimi očali in jih tudi nabavil (Rudy Project ne vem točnega modela)ampak pri moji vožnji se mi je vedno zdelo, da še ni čisto v redu, predvsem pri hitrih prehodih iz svetlega v temno pa tudi obratno sem imel slab občutek oziroma slika ni bila taka (ostra) kot bi si želel No ko sem sprobal očala Oakley z njihovo prizm lečo (trail izvedba obstaja pa tudi cestna) sem šele ugotovil kaj je to ostra ter predvsem kontrastna slika. Steze so se mi naenkrat zdele hitreje prevozne, predvsem zaradi boljšega kontrasta in globinske slike. Detajli so precej bolj vidni kot so bili s fotokromatskimi lečami. tudi na asfaltu bo po moje občutek z enobarvnimi boljši ne glede na znamko.
Okapi ::
Če imaš kontaktne leče, je izbor sončnih/kolesarskih/smučarskih... očal popolnoma drugačen, kot če uporabljaš očala z dioptrijo. Sploh ne moreš primerjati.
In če uporabljaš očala z dioptrijo, je tudi bolje, kar se kakovosti slike tiče, imeti 2 (ali celo tri) pare očal z različno zatemnitvijo, ampak je pač toliko bolj priročno, če ti ni treba imeti s seboj dodatnih očal in jih ves čas menjati.
Drugače pa - ena prednost uvoza izven EU je naša znižana stopnja DDV za očala z dioptrijo (9,5% namesto 22%). Ko sem hotel očala naročiti iz EU, so hoteli vedno kar pavšalno obračunati 22% in nikogar nisem uspel prepričati, da je pri nas za takšna očala nižja stopnja.
Pri uvozu iz Anglije ali ZDA pa pri carinjeju upoštevajo 9,5% DDV (in to skupaj na leče + okvir, čeprav to verjetno ni čisto po vseh predpisih).
In če uporabljaš očala z dioptrijo, je tudi bolje, kar se kakovosti slike tiče, imeti 2 (ali celo tri) pare očal z različno zatemnitvijo, ampak je pač toliko bolj priročno, če ti ni treba imeti s seboj dodatnih očal in jih ves čas menjati.
Drugače pa - ena prednost uvoza izven EU je naša znižana stopnja DDV za očala z dioptrijo (9,5% namesto 22%). Ko sem hotel očala naročiti iz EU, so hoteli vedno kar pavšalno obračunati 22% in nikogar nisem uspel prepričati, da je pri nas za takšna očala nižja stopnja.
Pri uvozu iz Anglije ali ZDA pa pri carinjeju upoštevajo 9,5% DDV (in to skupaj na leče + okvir, čeprav to verjetno ni čisto po vseh predpisih).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
Pa vedeti je treba, da je veliko različnih vrst fotoobčutljivih leč in so razlike med njimi v bistvu kar velike. Predvsem po hitrosti spreminjanja zatemnitve in pri občutljivosti na temperaturo. Pozimi vse bolj ali manj enako dobro potemnijo, poleti, pri višjih temperaturah, so pa nekatere precej slabše od drugih.
Jaz sem recimo s Hoya Sensity bolj zadovoljen kot z Essilor Transitions Gen 8. Ko bom naslednjič nabavljal, bom pa verjetno vzel Zeiss PhotoFusion.
Jaz sem recimo s Hoya Sensity bolj zadovoljen kot z Essilor Transitions Gen 8. Ko bom naslednjič nabavljal, bom pa verjetno vzel Zeiss PhotoFusion.
T743 ::
Na koncu je vse stvar odločitve in tudi kompromis: ena fotokromatska leča/očala ali 3 različno zatemnjene leče/očala s svojimi plusi in minusi, jaz sem izpostavil en zame pomemben minus pri fotokromatskih.
T
T
yayo ::
Jaz sem recimo s Hoya Sensity bolj zadovoljen kot z Essilor Transitions Gen 8.
Essilor so Luxottica, Oakley je tudi Luxottica in uporablja Essilor leče za očala z dioptrijo. Jaz sem šele na prvih očalih s progresivnimi lečami in jih ne morem z ničemer primerjati. Leče so Tokai Neurogran, rjave fotokromatske. Predlagal mi jih je optik, češ, da za približno enako ceno nudijo več kot ekvivalentne Hoya. Edino mi je žal, ker nisem vzel sivih, ki se bolj zatemnijo na soncu. Zagledal sem se v Danshari Crazy Diamond okvir iz acetata in poslušal trgovca, ko je svetoval da, bi bil greh montirati na temni havana okvir karkoli drugega kot rjave leče.
johanblond ::
Zlomil sem že mojo četrto zadnjo os na kolesu (pa je to tretje kolo).
Ko sem na servisu zadnjič menjaval, so mi rekli da imajo eno os standardne kvalitete, da ne morem izbirat boljšo/dražjo. Sedaj me mika, da bi kar sam menjal.
Imam dve vprašanji:
- kje kupiti kakšno kvaliteno zadnjo os (standardna, ni za hitro menjavo)
- a je potrebno biti kaj posebno previden pri menjavi (oz. kakšen nasvet izkušenih mojstrov), predvsem me zanima, kako na "tesno" je potrebno priviti notranja navoja
Da ne bo pomote, o čem govorimo:
https://www.eurobike.si/sl/oprema-in-de...
Ko sem na servisu zadnjič menjaval, so mi rekli da imajo eno os standardne kvalitete, da ne morem izbirat boljšo/dražjo. Sedaj me mika, da bi kar sam menjal.
Imam dve vprašanji:
- kje kupiti kakšno kvaliteno zadnjo os (standardna, ni za hitro menjavo)
- a je potrebno biti kaj posebno previden pri menjavi (oz. kakšen nasvet izkušenih mojstrov), predvsem me zanima, kako na "tesno" je potrebno priviti notranja navoja
Da ne bo pomote, o čem govorimo:
https://www.eurobike.si/sl/oprema-in-de...
nanoleet ::
Obstajajo osi iz chromoly jekla, ki so močnejše. Kje jo dobiti v SLO ali EU, ne vem.
Matice preseliš copy/paste iz ene osi na drugo. Se pravi moraš ohraniti spacing med zunanjima maticama in pozicijo na osi.
Konuse se zategne toliko, da se os vrti prosto brez zatikanja, a hkrati nima lufta.
Matice preseliš copy/paste iz ene osi na drugo. Se pravi moraš ohraniti spacing med zunanjima maticama in pozicijo na osi.
Konuse se zategne toliko, da se os vrti prosto brez zatikanja, a hkrati nima lufta.
buttcrack ::
rad bi mal upgrejdal Canyona CF SL 7 in sicer s karbonskimi feltnami... kaj bi bilo za ne preveč denarja nekaj solidnega?
https://vi.aliexpress.com/item/40000335...
na kitajca pa sploh nisem pomislil... po branju parih komentarjev naj bi bilo tole top... cena pa na koncu, če sem prav preračunal cca 460EUR.
Zanimivo. Jih imaš?
Kar sem po netu preiskal, se dobi najceneje campagnolo za cca 750EUR
včer prejel karbonske feltne od kitajca, vse potekalo BP. Doplačaš za poštnino in pride mimo carinikov z DPD.
Vzel sem pa Elite Edge, na koncu za cc 570€. Danes monitram in počakam na prvo normalno vreme. Javim kako se obnesejo, če koga zanima.
one too many ::
johanblond je izjavil:
Zlomil sem že mojo četrto zadnjo os na kolesu (pa je to tretje kolo).
Ko sem na servisu zadnjič menjaval, so mi rekli da imajo eno os standardne kvalitete, da ne morem izbirat boljšo/dražjo. Sedaj me mika, da bi kar sam menjal.
Imam dve vprašanji:
- kje kupiti kakšno kvaliteno zadnjo os (standardna, ni za hitro menjavo)
- a je potrebno biti kaj posebno previden pri menjavi (oz. kakšen nasvet izkušenih mojstrov), predvsem me zanima, kako na "tesno" je potrebno priviti notranja navoja
Da ne bo pomote, o čem govorimo:
https://www.eurobike.si/sl/oprema-in-de...
Predvidevam, da imaš freewheel s 7 prestavami in ne kasete, ne?
Problem freewheel pesta je, da so ležaji pomaknjeni stran od vpetja v okvir. Pri pestu s kaseto pa so ležaji bližje vpetju in je s tem manjši navor. Skica bo precej jasno razložila problem.
Najbolj se splača kupiti novo kolo (verjetno okoli 60 €), saj bo verjetno že samo delo za preplet kolesa dražje. Toda! Kolo bo imelo najverjetneje širino 135 mm, med tem ko imajo stara pesta ponavadi 130 mm. Če imaš star jeklen okvir (npr. Rog), je razmak pri vilicah 126 mm, vendar se še da razširiti na 135 mm. Pri aluminijastem okvirju to ni mogoče.
Video, če boš sam menjaval os.
zuz3k ::
zanima me če bo kompitabilen menjalnik
ročke imam compagnolo chorus
zadej bi dal (ker mam vso grupo shimano) shimano menjalnik 10 speed (rabljen starejsi)
a bodo ročke menjava prav? kolo je starejše
lp
ročke imam compagnolo chorus
zadej bi dal (ker mam vso grupo shimano) shimano menjalnik 10 speed (rabljen starejsi)
a bodo ročke menjava prav? kolo je starejše
lp
Life is a psychological game.
one too many ::
Nisem našel podatkov, ampak zeloverjetno ne. Glede na to da sprašuješ, bi tako eksperimentiranje odsvetoval.
Za radovedneže: vsaka sprememba prestave na ročki premakne žico za določeno dolžino - okoli 2 mm (cable pull). Nato se vsak menjalnik za vsak milimeter potega žice premakne levo-desno za določeno število milimetrov (cable pull ratio). Produkt teh številk, poda za koliko se premakne menjalnik za vsako prestavo. To mora ustrezati razmaku zob na kaseti.
Obstajajo adapterji: Jtek. Kako se obnesejo v praksi, ne vem.
Za radovedneže: vsaka sprememba prestave na ročki premakne žico za določeno dolžino - okoli 2 mm (cable pull). Nato se vsak menjalnik za vsak milimeter potega žice premakne levo-desno za določeno število milimetrov (cable pull ratio). Produkt teh številk, poda za koliko se premakne menjalnik za vsako prestavo. To mora ustrezati razmaku zob na kaseti.
Obstajajo adapterji: Jtek. Kako se obnesejo v praksi, ne vem.
zuz3k ::
A ve se kdo
Menjalnik menjava dejansko samo kot menjajo ročke, sej ročke premikajo Zajko
Potem bi lahko bil Shimano menjalnik na Comp ročke
we kdo
Menjalnik menjava dejansko samo kot menjajo ročke, sej ročke premikajo Zajko
Potem bi lahko bil Shimano menjalnik na Comp ročke
we kdo
Life is a psychological game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zuz3k ()
predi ::
Pred kratkim smo govorili o voskanju verige in sem omenil, da me odbija možnost korozije.
Predvčerajšnjim me je dobil kar fajn naliv. Nisem vozil več kot deset minut v njem, ampak je kolo bilo dobro namočeno, očitno tudi veriga. Gor sem imel Muc-off dry lube, ki sem ga ponovno nanašal enkrat v zadnjih treh tednih. Takrat sem tudi bil v rahlem dežju in opazil, da ga je spralo (sled črnih kapljic za mano). Še v ponedeljek sem si na verigi umazal nogo.
Tokrat sem storil napako in verige nisem obrisal in takoj ponovno namazal, ker ni bilo videti teh kapljic za mano. Razlog je verjetno bil, da mi je popolnoma spralo verigo. V manj kot 24 urah je začela rjaveti, kar se mi ni zgodilo še nikoli. Prejšnje kolo sem puščal zunaj na dežju tudi cel dan, tega imam vseskozi pod streho. Sicer ima gor poceni KMC Z8.3 verigo, ampak vseeno, bil sem presenečen.
Pravite, da se z voskom to ne bi zgodilo, če ne bi verigo takole pustil?
Predvčerajšnjim me je dobil kar fajn naliv. Nisem vozil več kot deset minut v njem, ampak je kolo bilo dobro namočeno, očitno tudi veriga. Gor sem imel Muc-off dry lube, ki sem ga ponovno nanašal enkrat v zadnjih treh tednih. Takrat sem tudi bil v rahlem dežju in opazil, da ga je spralo (sled črnih kapljic za mano). Še v ponedeljek sem si na verigi umazal nogo.
Tokrat sem storil napako in verige nisem obrisal in takoj ponovno namazal, ker ni bilo videti teh kapljic za mano. Razlog je verjetno bil, da mi je popolnoma spralo verigo. V manj kot 24 urah je začela rjaveti, kar se mi ni zgodilo še nikoli. Prejšnje kolo sem puščal zunaj na dežju tudi cel dan, tega imam vseskozi pod streho. Sicer ima gor poceni KMC Z8.3 verigo, ampak vseeno, bil sem presenečen.
Pravite, da se z voskom to ne bi zgodilo, če ne bi verigo takole pustil?
joez7 ::
zanima me če bo kompitabilen menjalnik
ročke imam compagnolo chorus
zadej bi dal (ker mam vso grupo shimano) shimano menjalnik 10 speed (rabljen starejsi)
a bodo ročke menjava prav? kolo je starejše
od cestaka menjalni naj bi delal (10x na 10x) of MTBja pa niti slučajno.
Če sem prav gledal rabiš menjalnik 1.4
lp
alajlgja ::
Z voskom bi se ti še prej, saj je veriga v globino očiščena vseh mazalnih sredstev, razen voska.
Prednost vodka je v čistoči in relativni enostavnosti.
Jaz odkar imam vosek, je cel pogoski sklop dosti manj umazan, saj ga samo obrišeš. Ni pa to za pozimi (sneg, plundra),mokro vreme in podobno.
Prednost vodka je v čistoči in relativni enostavnosti.
Jaz odkar imam vosek, je cel pogoski sklop dosti manj umazan, saj ga samo obrišeš. Ni pa to za pozimi (sneg, plundra),mokro vreme in podobno.
nokken ::
No zares je prednost voska tudi v tem, da naredi cez verigo tanek film, ki preprecuje vodi in vlagi dostop do zeleza. In to povsod, tudi dam kjer spreji olja itd. ne pridejo. In ja z voskom se ti to ne bi naredilo.
nokken ::
Pac magic wax. Drugace pa... ce verigo potopis v tekoc vosek potem ti je najbrz jasno da neka strasna carovnija ni potrebna da vosek pride cisto povsod, medtem ko olje, ki ga na tanko nakapljas ali pospricas ce uporabljas sprav v 90% vogalov in "zaprtih" stvari (recimo med rolerje) ne pride. No ce verigo potopis v olje, potem je rezultat isti, razen da olje precej kmalu odtece iz vecine ploskev, medtem ko strjen vosek ostane.
joez7 ::
Pac magic wax. Drugace pa... ce verigo potopis v tekoc vosek potem ti je najbrz jasno da neka strasna carovnija ni potrebna da vosek pride cisto povsod, medtem ko olje, ki ga na tanko nakapljas ali pospricas ce uporabljas sprav v 90% vogalov in "zaprtih" stvari (recimo med rolerje) ne pride. No ce verigo potopis v olje, potem je rezultat isti, razen da olje precej kmalu odtece iz vecine ploskev, medtem ko strjen vosek ostane.
Še nisi slišal za toplo mast. V starih časih smo potopili verigo v toplo mast (TEKOČO) in jo potem obrisali. Nekateri so zamešali mast za vosek - popolnoma zgrešeno.
nokken ::
Zaradi mene ti kar potapljaj kolesarsko verigo v toplo mast, bos eden redkih, ki bo to prakticiral na kolesih. Jaz bom svojo raje v vosek. Pac vsak dela po svoje in tisto kar mu pase.
Magic1 ::
Meni ni jasno kaj je s folkom. Kolesa za 3kEUR so kao jajc za v kanto, ketno je treba kao ne vem s čim mazat. Potem pa poslušam Mohoriča, ki pravi, da kot profesinalec uporablja predelan kolo za 5kEUR (bolj pobrano dol za manjšo težo, ne menjave). Tukaj bi pa vsak kekec imel boljši kolo za 1h tedensko čez sezono...
Sem po par 1000km zamenjal ketno, ker se mi je ni dalo pucat. Nič ji ni manjkalo, kljub temu da je nisem nikoli mazal. Res pa da jaz vozim po asvaltu. Redno čiščena ketna (po kakšni blatni turi) in enostavno namazana ketna s namenskih oljem, je pomoje čist zadost.
Sem po par 1000km zamenjal ketno, ker se mi je ni dalo pucat. Nič ji ni manjkalo, kljub temu da je nisem nikoli mazal. Res pa da jaz vozim po asvaltu. Redno čiščena ketna (po kakšni blatni turi) in enostavno namazana ketna s namenskih oljem, je pomoje čist zadost.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
nokken ::
In kupoval nove verige. Na žalost vosek ne maže.
Ti ze ves. Poskusi enkrat ta tvoj genialen predlog in se zapelji s kolesom... pa bog ne daj, da bi ga se v avto slucajno moral dati.
Meni ni jasno kaj je s folkom. Kolesa za 3kEUR so kao jajc za v kanto, ketno je treba kao ne vem s čim mazat. Potem pa poslušam Mohoriča, ki pravi, da kot profesinalec uporablja predelan kolo za 5kEUR (bolj pobrano dol za manjšo težo, ne menjave). Tukaj bi pa vsak kekec imel boljši kolo za 1h tedensko čez sezono...
Sem po par 1000km zamenjal ketno, ker se mi je ni dalo pucat. Nič ji ni manjkalo, kljub temu da je nisem nikoli mazal. Res pa da jaz vozim po asvaltu. Redno čiščena ketna (po kakšni blatni turi) in enostavno namazana ketna s namenskih oljem, je pomoje čist zadost.
Ja Mohoric ima kolo za 5k eur... njegov mtb je blizje 10k kot pa 5k, cestni in gravel pa precej cez 10k, tako da slisati je eno kaj je pa v resnici je pa drugo (pa sem sem ter tja ze odpeljal z njim kaksno mtb turo).
Drugace pa ja se strinjam da je mtb za 1000eur dovolj... ampak jebiga XTR oprema, dober full suspension carbo okvir in Fox Factory vilica in shock delata boljse in lepse kot 3kg tezji alu hardtail z Deore opremo in nekim cheap amortizerjem. Dokler mi 10k eur za kolo ne bo predstavljalo nobenega problema bom vozil mtb za 10keur. Ko mi bo pa to predstavljalo problem, bom pa premisljeval o drugem. Se pa strinjam da bi verjetno odpeljal isto tudi z 2x cenejsim, samo z malo manj uzitka.
Glede mazanja pa kot sem napisal prej. Vsak dela s svojo opremo in svojim denarjem kar hoce. Zame je vosek definitivno precej boljsa opcija (tako casovno manj zamudna kot boljsa kar se mazanja tice ter tudi kar se svinjarije tice)... nek genij bo pa namakal verigo v toplo mast, nekdo drug pa sprical z olji v spreju. Pac vsak se odloci zase, ceprav tiste tople masti v povezavi s kolesi resno ne bi priporocal nikomur in razen za pametovanje in delanje se kao pomembnega (v resnici pa bedaka) ni ravno tema za v ta thread.
Magic1 ::
Verjetno je nadgradil, odkar zmaguje etape. Point še vedno ostaja, da hoče folk imet za rekreativno le top šit kolesa, za ostalo pravijo da so jajca. Wtf. Pa dvomim, da so loaded in da v večini sploh opazijo razliko.
Ali pa bereš komentarje na novico o subvenciji za mestno kolo, kjer je omejitev 2500€ in vidiš polno komentarjev, da se s toliko poceni kolesom ne da furat normalno v službo. Prav bizarno že.
Ali pa bereš komentarje na novico o subvenciji za mestno kolo, kjer je omejitev 2500€ in vidiš polno komentarjev, da se s toliko poceni kolesom ne da furat normalno v službo. Prav bizarno že.
Magic
Colt1911 ::
Kako bo vosek ščitil pred vlago, ko pa se trd vosek pod pritiskom takoj razlomi in odlušči?
Ono v členu verige OK, na sami verigi pa sigurno ne obstane.
P.S.
Govorimo o čebeljem vosku ali o parafinu ?
Ono v členu verige OK, na sami verigi pa sigurno ne obstane.
P.S.
Govorimo o čebeljem vosku ali o parafinu ?
Magic1 ::
Na površini ketne naj ne bi bilo ničesar, ne voska in ne olja. Bi se le svinjarija gor prijemala.
Magic
nokken ::
@Magic1 dvomim da ima "zmagovanje etap" veze pri tem, glede na to da verjetno koles ne kupuje Ne pravim da so kolesa za 3 jurjet zanic. Pravim zgolj da dokler mi 10 jurjev za kolo ne predstavlja omembe vrednega stroska bom vozil kolo z XTR/XT opremo in ne tistega z Deore opremo. Ko/ce si tega ne bom mogel privosciti ga pac ne bom. Nikoli pa nisem rekel da je kolo z Deore opremo nevozno. Pod to pa osebno res ne bi sel, ce bi vsaj na priblizno resno kolesaril. Kaj in koliko so je sposoben (ali voljan) privosciti kdo drug pa ni moja stvar pac pa njegova.
Glede voskanja... poskusite preden pametujete. Vosek ostane tudi na "stranicah". Ni milimeter debel oklep, niti ne rabis cesa takega, ostane pa gor tanek film voska, kar je vec kot dovolj da veriga ne rjavi, tudi ko kolo peres ali se vozis po blatu in dezju. Ko zacne veriga rjaveti po pranju je tako ali tako cas da voskanje ponovis.
Glede voskanja... poskusite preden pametujete. Vosek ostane tudi na "stranicah". Ni milimeter debel oklep, niti ne rabis cesa takega, ostane pa gor tanek film voska, kar je vec kot dovolj da veriga ne rjavi, tudi ko kolo peres ali se vozis po blatu in dezju. Ko zacne veriga rjaveti po pranju je tako ali tako cas da voskanje ponovis.
Gregor P ::
Ali pa bereš komentarje na novico o subvenciji za mestno kolo, kjer je omejitev 2500€ in vidiš polno komentarjev, da se s toliko poceni kolesom ne da furat normalno v službo. Prav bizarno že.
Poanta je v tem, da dobrega e-kolesa za 2.500 pač ne moreš kupiti; in to mislim nekega dobrega mestnega oz. treking. Za gorskega pa pod 4.000 itak nima smisla. Električne zadeve so pač po defaultu dražje.
Tako da ta subvencija je kvečjemu namenjena za praznjenje zalog slabih e-koles. Boljše da za do 2.5000 evrov kupiš navadno kolo, bo veliko boljše kakovosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Badwolff ::
Sploh pri cestnih se z višanjem cene bore malo pridobi. S cestnim kolesom za 2k se pelješ enako kot s kolesom za 10k. Maš pa malenkost slabs čas, najbrž.
Okapi ::
Poanta je v tem, da dobrega e-kolesa za 2.500 pač ne moreš kupiti; in to mislim nekega dobrega mestnega oz. treking.
To recimo ni res. Lahko se pa seveda poljubno preseravaš s tem, kaj je definicijija "dobrega" in si postavljaš mejo poljubno visoko.
Prijatelj ima nekega kitajca za 1500-1800 evrov, z njim se vsakodnevno vozi v službo (2x5 km) in na izlete v okolico Ljubljane, in je z njim popolnoma zadovoljen. Več ne potrebuje, kar pomeni, da je to zanj (in za tako rabo, kot ga rabi povprečen "mestni" uporabnik e-kolesa) dovolj dobro e-kolo.
Gregor P ::
Ta bi tudi z navadnim bil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).