» »

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev

1
2
3

Saladin ::

Jype, moram vprašat:

Ko si odpiral to temo, a si resnično mislil, da ljudje kupujejo "tanke" poglavitno zaradi svoje varnosti (in ne zaradi drugih morebitnih vzrokov)?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Azrael ::

@jype:

Saj ravno zato, treba vedeti kako hude so bile posledice nesreč. Avti so bili takrat lažji, brzine nižje, varnostni standardi tudi nižji.

Zato bi bilo dobreo videti statistike, samo nič uporabnega ne najdem.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Saladin> Ko si odpiral to temo, a si resnično mislil, da ljudje kupujejo "tanke" poglavitno zaradi svoje varnosti (in ne zaradi drugih morebitnih vzrokov)?

Saj še vedno ne mislim, da jih kupujejo zaradi varnosti.

Zato, ker vsi vedo, koliko tak avto stane.

Azrael> Zato bi bilo dobreo videti statistike, samo nič uporabnega ne najdem.

Saj bi bilo zelo težko primerjati - niso se spremenili samo avtomobili, ampak tudi ceste, signalizacija in celo prometni predpisi (starčki na avtocestah še vedno prehitevajo tako, da jim ves čas vožnje po prehitevalnem pasu utripa levi blinker, na primer).

Ziher se je "survivability" povečal, ampak ker je avtomobilov več je kljub vsemu več mrtvih.

Temo sem odprl zaradi ekscesov, katerih namen je sicer nakazati finančno stanje lastnika, v resnici pa poslabšajo varnost za vse udeležence v prometu, ki se z ekscesom ne vozijo.

Meni se zdi bedasto in to rad povem - mogoče bo pa zavoljo tega kak človek z ogromno denarja tako kot npr. predsedniški kandidat Gaspari uporabljal Renault 5 (kadar se ne vozi v službenem avtu).

krneki0001 ::

Vsi skupaj pa pozabljate en dejavnik. Vedno več je avtomobilov in vedno več je voznikov, tako da če pogledaš procentualno razmerje število vozil proti številu nesreč danes in 30 let nazaj, bo razmerje najbrž isto.

Torej treba je vozit defenzivno in varno in po omejitvah (pa najsibodo še tako neumne) in se prilagoditi temu, da bo prometa vedno več.

In zaradi tega, ker ne voziš po omejitvah (pa tut če so neumne), raptor001, trdim, da nisi dober voznik. in ne, ker nebi znal dobro vozit.

Saladin ::

Ne da branim Raptorja, ampak če se v (preglednem in praznem) naselju konstantno voziš 60, na lokalni cesti 105 in na AC 150 kmh - si potem avtomatsko slab voznik?

Ali pa se morda zgolj voziš ob nekoliko večjem, ampak kalkuliranem riziku?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Saladin ()

krneki0001 ::

In potem vsi vozijo toliko, ker vsi mislijo, da so boljši ali celo najboljši vozniki pa so nesreče tu. In ja mislim in si tudi z gotovostjo upam trditi da je dober voznik tisti, ki kljub možnostim da mu avto in cesta omogočata vožnjo s 300km/h, vozi po omejitvah, pa četudi so bedaste.

Saladin ::

Nisem rekel 300, ampak 150.

Torej več kot je zakonsko dovoljeno, ampak dovolj nizko, da te večina policajev spregleda in da imaš ob solidnem avtu tudi solidno kontrolo (kar ne velja ob nepreglednosti in nevarnih okoliščinah).

Kršenje zakona ni avtomatsko kriminalno ogrožanje varnosti - to je vse kar pravim (kar ni isto kot zagovarjanje 200+)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

kixs ::

Pomembnim ljudem na razlicnih polozajih (predsednik, direktor, zvezda...) jim avtomaticno pripada bolj varen avto.

Zato se naceloma avti delijo na razrede. Malo pomembnih ljudi bos videl, da se vozijo z malimi ne varnimi avti. Ti avti niso le statusni simbol, ampak dejansko pomenijo vecjo varnost za "pomembno" osebo.

Razredi avtov pa se delijo predvsem glede na velikost in tezo. Na koncu seveda tudi na ceno. Vendar cena avta je zanemarljiva, proti "ceni" te osebe. Navadno imajo take osebe tudi poklicne soferje, ki naj bi obvladali tako vozilo v razlicnih situacijah.

Zato meni nikoli ne gre v glavo, ko si nekdo kupi avto, ki presega njegov status. Saj tak avto je avtomaticno drazji in avtomaticno ima veliko drazje vzdrzevanje. Ja, na zunaj si je tako povecal status. :P Problem statusa pa je v tem, da si moras tak status zasluzit, sele potem bos tudi cenjen in vreden statusa - ce je ze status razlog za nabavo statusnega avta.

Glede varnosti v prometu pa samo tole:

- uporabljajte smerokaze (pravocasno),
- spremljajte promet spredaj in zadaj in tudi predvidevajte (zato so toliko bolj pomembni smerokazi),
- vozite po predpisih in predvsem po pameti,
- ne vozite na pamet,
- bolje minuta kasneje, kot nikoli!


lp

krneki0001 ::

Saladin, ker vsi tako razmišljajo in potem vsi tudi tako vozijo (150km/h) pravim, da je to največji problem, ker tudi tisti s slabšimi avtomobili potem norijo 150, kar je že končna hitrost avta in potem nimajo rezerve za pospešitev, da bi varno prehiteli in hkrati si še zvečajo že tako večjo zavorno pot.

Zato bi bilo dobro, da se vsi dežimo omejitev in s tem bo manj nesreč zaradi hitrosti, še vedno pa bodo nesreče zaradi ostalih dejavnikov. Tiste pa je potrebno drugače rešiti.

Saladin ::

ker tudi tisti s slabšimi avtomobili potem norijo 150

Tisti z slabšimi se vozijo točno 130 ali manj - redkokdo do konca tera svoj avto (če že so to ekstremi 180+)

Vozna kultura je res na psu - ampak ne zaradi tistih, ki vozijo 60, 105 in 150, temveč zaradi tistih, pri katerih je ta vrstni red pomešan in se ne obzirajo na lokalne okoliščine.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

kixs ::

Ne vem zakaj taksna debata okoli hitrosti na AC. Ta hitrost je bolj vprasljiva na regionalnih cestah in mestih.

Lani sem se enkrat peljal iz LJ v MB po AC. Peljal sem prakticno skoz 150-160km/h. Prehitel prakticno vse razrede avtov. Mene pa so na celotni trasi, prehiteli trije. Tudi opazam, da se cene goriv zelo poznajo pri nacinu voznje. Malo avtov vidim, da bi res hitro peljali - tudi vecje makine. Vcasih sem tudi sam bolj hitro vozil. Danes pa vse zelo "langzam".

Ze prej omenjeno. Osebno se striktno drzim nakazovanja spremembe smeri - smerokazi! To ja DALEC najbolj POMEMBNO za ostale udelezence, da lahko predvidijo situacijo, ki nastaja. Na VELIKO zalost, pa prakticno VECINA voznikov ali sploh ne vejo kaj so to smerokazi ali pa ga dajo veliko prepozno, ko ze zavirajo in zavijajo! Z dajanjem smerokaza tudi sebe pripravis na spremembo, saj ce ga pravilno uporabis 5-10 sekund prej, si tudi toliko prej bolj zbran.

Ce bi bilo po moje, bi bila KAZEN za neuporabo smerokazov NAJVECJA!

lp

BigWhale ::

> Sedaj moramo samo še stakniti kdaj je bilo več umrlih in poškodovanih v prometu
> glede na število prometnih nesreč, danes ali pred 40 leti. Ima kdo te statistične
> podatke? Hvala.

Ti podatki so ze na voljo in enkrat sem jih ze iskal. Enkrat sem nasel en PDF dokument v katerem je bila zbrana statistika prometnih nesrec za zadnjih 20, ce ne 30 let. Link sem objavil tudi na slo-techu se mi zdi.

Trendi so taksni, da se stevilo prometnih nesrec s smrtnih izidom zmanjsuje, povecuje pa se stevilo nesrec, brez smrtnih zrtev. Kar je v bistvu skladno z rastjo stevila vozil. V osemdesetih letih je bilo vec kot 700 mrtvih na cestah letno. Sedaj se ta stevilka priblizuje 300 zrtvam.

Trenutno ze pol ure googlam, pa tega dokumenta se nisem nasel. :(

Anyway, preprican sem, da zmanjsevanje stevila zrtev v prometnih nesrecah ne gre na racun teze vozila ampak na racun vseh varnostnih dodatkov. Verjetno pa potem vsi ti dodatki doprinesejo k tezi vozila. Trditi pa, da so tezja vozila varnejsa je pa priblizno tako kot, ce bi trdil, da je moj ficak s tremi vrecami cementa bolj varen od tistega brez.

edge540 ::

>>In zaradi tega, ker ne voziš po omejitvah (pa tut če so neumne), raptor001, trdim, da nisi dober voznik. in ne, ker nebi znal dobro vozit.

Dobro, vsak ima pač svojo definicijo tega kaj je slab voznik. Za mene so to ljudje, ki:

-Vozijo nekomu pol metra za ritjo pri 50+
-Na polni cesti blendajo da se umakni, čeprav se nimaš kam
-Prehitevajo po odstavnih pasovih in avtobusnih postajah (v mestih)
-Na AC cuknejo na tvoj pas 10 metrov pred tabo, seveda brez signala
-Na hitri cesti niso prepričani koliko je omejitev in za vsak slučaj vozijo 50
-vse ostale neumnosti

To, da na pregledni cesti v lepem vremenu peljem 60, omejitev pa je 50 se mi ne zdi nič kaj narobe. Saj, če je na cesti sranje pa peljem 30, če je potrebno.

>>V osemdesetih letih je bilo vec kot 700 mrtvih na cestah letno.

Torej sklepam da se današnji številki (~300) lahko ''zahvalimo'' predvsem zaradi varnejših vozil. Vsekakor ne zaradi manj prometa (ker ga je bistveno več) in zaradi boljše kulture (ki je vedno slabša - ne vem sicer kakšna je bila v osemdesetih ker sem se takrat komaj rodil ampak zadnje čase samo pada).

dzinks63 ::

:)) V 70-80-tih in še prej je bilo še slabše na cestah, tudi same ceste so bile katastrofalne. Luknja pri luknji , flika preko flike, pa še kar dost razritega makedama je bilo po zabačenih krajih. Pijanih je bilo je bilo še več voznikov in tudi bolj, nekateri so se komaj spravili v avto, saj to je bil takrat nacionalni šport. Je pa res, da je bilo vseh vozil občutno manj na cesti in kljub temu več mrtvih na leto. Sicer pa je to popolnoma normalno, če vse to skupaj sešteješ, je popoln odraz vsega stanja in v celokupnih razmerah tudi boljše biti ne more. Če bi res hoteli vse skupaj še bolj popraviti na boljše, bi se morali vsi na vseh področjih bolj potruditi.

Torej boljše širše ceste in z boljšim bolj oprejemljivim asfaltom, ponekod je tak kot milnica,
več krožnih križišč, še več kolesarskih stez in pločnikov,
še bolj varni avtomobili z vso mogočo aktivno in pasivno varnostjo,
bolj upoštevati vse prometne predpise,
bolj prilagajati hitrost dejanskim voznim razmeram na cesti, včasih je še po predpisih preveč,
biti bolj strpni pri vožnji,
svojim otrokom dajati pozitiven zgled, kako se stvari streže,
tudi prometna vzgoja od vrtca naprej do avtošol,
boljše reševalna služba z več motoristi, helikopterji,...,

vem do bo vse to težko doseči , vemo pa vsaj kaj je treba storiti in ne odlašati, ker potem se zadeve še bolj naberejo in je lahko le še slabše. Začeti je treba takoj , vsak pred svojim pragom naj prvo pomete in še na vseh področjih se prav tako morajo pospešeno lotiti dela.

zee ::

AI v vsako vozilo je _verjetno_ dosti bolj varno od še tako dobrega voznika.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

jype ::

Saladin> Ali pa se morda zgolj voziš ob nekoliko večjem, ampak kalkuliranem riziku?

Žal tega ne moreš storiti, ker nisi vprašal vseh ostalih udeležencev v prometu, če se s tem povečanjem rizika, ki velja tudi zanje, če ti voziš hitreje, strinjajo.

kixs97> Na VELIKO zalost, pa prakticno VECINA voznikov ali sploh ne vejo kaj so to smerokazi ali pa ga dajo veliko prepozno, ko ze zavirajo in zavijajo!

Sploh na avtocesti, ko enostavno sunkovito zapeljejo na sosednji pas, ne da bi kdorkoli lahko to pričakoval. Drznem si reči, da je takih več kot polovica.

zee ::

se strinjam. pa tudi v mestih opažam, da je uporaba smerokazov vse manjša :(

off-topic: verjamem (moje izkušnje oz. dogodki), da so v Sloveniji, ki ne bi smeli imeti vozniškega dovoljenja nobene kategorije, saj predstavljajo preveliko tveganje za ostale udeležence v prometu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

edge540 ::

>>AI v vsako vozilo je _verjetno_ dosti bolj varno od še tako dobrega voznika.

To tudi jaz pravim. In glede na to, kakšni napredki so na tem področju (DARPA challenge) si upam trditi da bo tehnologija v 10 letih zrela za vsakdanje življenje. Zagotovo bo stvar na začetku draga in bo naletela na neodobravanje določenih ljudi, v končni fazi pa je to edina logična rešitev.

lufthammer ::

Leta 1975 je bilo v Sl registriranih 270732 osebnih vozil, v nesrečah je umrlo 569 ljudi.

leta 2006 je bilo v Sl registriranih 980261 osebnih vozil, v nesrečah je umrlo 233 ljudi.

Ja, si se leta 75 zaletel takole v zid, kot od nekoga tašča malo nazaj, ti je volanski obroč polomil prsni koš in zobe, prednja šipa pa glavo - najmanj. Niti pasovi še niso bili obvezni.

T0RN4D0 ::

AI še niti približno ni zrel za implentacijo v avtomobile... Dobr v DARPA jim je (končno) uspel pridet celo do cilja, ampak z million dollar avtomobilom, ki je bil napol kamijon da je sploh šlo vse not. Druga stvar je da AI ne moreš kr podtaknit vsakem avtu, ko da bi mu dal nove gume gor. Če maš pa 10% AI controlled avtomobilov, nisi naredu še nič. Tretja stvar je, da tega po mojem še dooooolg noben proizvajalc ne bo hotu uporabit, ker bi bli za nesreče potem krivi proizvajalci...

Tko da AI avtomobile lahko za neki časa mirno pozabte ;)

bluefish ::

... poleg tega je eden od avtomobilov skorajda zapeljal skozi steno neke stavbe. Skratka, razvoj česa uporabnega bo trajal še zelo dolgo, verjetno več kot pa 10 let. Če pa bi recimo zadevo ponudili že zdaj bi moral voznik še vedno sedeti za volanom v nezmanjšani pripravljenosti.

Jst ::


http://www.freeimagehost.eu/image/c009041965000

90-70 v kamnito steno steno.


http://www.freeimagehost.eu/image/ea48df1965001

A vsem potnikom ni bilo nič, brez bolečin, brez poškodb, brez pretresa, normalno stopili iz avta...


Clio, Hyundai 40-60 km na uro, hude poškodbe. Imam slike od Hyundaia, 70km/h, pa ne bi rad, da kdo bruha...


Varnost avtov / varnost v avtih je relativna.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

>Glede varnosti v prometu pa samo tole:
>
>- uporabljajte smerokaze (pravocasno),
>- spremljajte promet spredaj in zadaj in tudi predvidevajte


Nekje sem bral, da se možgani del, ki skrbi za kratkoročno predvidevanje, polno razvije šele pri 25em letu starosti. To se tudi lepo sklada, da mladi vozniki 18-23, storijo daleč največ nesreč.


>pa tudi v mestih opažam, da je uporaba smerokazov vse manjša

Tako, kot tista fora: "v Ljubljani nikoli ne smeš dajati smerokazov, da te slučajno kdo ne vidi, kaj hočeš narediti, ker potem on to naredi pred tabo. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

kixs ::

Jst:
glede slik... lahko nekomu drugemu prodajas buce, da se je ta audi zaletel v steno!? Pa se to pri 90km/h?!? :\

jype ::

Glede na poškodbe ga je zaneslo v desno čez bankino in ga prevrnilo.

koyotee ::

mogoče s streho naprej :P

evo ti accenta, k si prej neki pravu o hyundaiu



tko nekak zgleda pa avto k prleti u steno/škarpo, sicer ma je neslo u levo pol so pa gume zagrable, obrnilo desno in sm skor čelno trču v škarpo





meu sm u tretji, cca 100km/h, ko me je začel zanašat, bremzat pa ni blo cajta :\
vsa vrata so se odpirala normalno, pocila ni nobena sipa, skratka, dobr sm jo odnesu
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

T0RN4D0 ::

u steno s streho naprej pr 30 al pa neki :\

kixs ::

Ne vem zakaj bi imel pri 100km/h v tretji... ali si ga pa res zgal 8-O in si imel res veliko sreco ;)

koyotee ::

ja "mudil" se je, sej ves 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jype ::

Edina sreča pri vsem skupaj je, da nisi koga ubil.

Da si preživel sam očitno ni nobena sreča, kvečjemu smola za vse ostale.

koyotee ::

no comment jype, ti k vse prov nardis
smola je ta, k nisi tam stau ti, da bi mel turki za kebab >:D
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

kixs ::

Dobro, se ti je mudilo. A si zaradi hitenja kaj prej prisel? Ocitno ne in imas sreco, da je vse skupaj bila samo zvita plocevina. Pa se to bos moral placat za popravilo.

Kot sem ze zgoraj napisal in je sicer zelo dober rek: raje minuto kasneje kot "nikoli".

Dokler ljudje ne bodo zaceli tako razmisljat, bodo "nesrece".

Po toci je navadno prepozno zvoniti, zato RAJE zamudim, ce imam razlog, kot da se mi na poti kaj zgodi, ker "moram" hiteti in loviti minute (sekunde).

Punca/sef/itd. ... bodo ze preziveli tistih par minut.

Ti si sicer svojo lekcijo dobil in prezivel. V prihodnje bos verjetno bolj pazil. Marsikdo nima druge sanse. Da bi se pa ucili na napakah drugih, ne to pa ne, ker: "meni se kaj takega ze ne more zgodit"!

Danes, zaradi dezja, so pa ceste se posebej nevarne. Marsikje je ze poledica, preverjetno v LJ pred urco (center, bezigrad).

lp

koyotee ::

am tak avto bi ti šel popravljat? no go
sm poklical policijo, ta pa je poklicala cestno službo(na cesti je bilo olje) in avtovleko. Plačal bom 60€ povprečnine sodišču, rok je 15.1.2008, nesreča pa se je zgodila 4.3.2005
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

kixs ::

Hja, tega res ne bi sel popravljat.

Poanta je bila misljena, da nisi prisel TOCNO, se vec, zamudil si VELIKO vec in se udarilo te je po zepu. Ne popravilo, ampak izgubil si celo vrednost avta - nekaj si verjetno dobil nazaj od dobrih delov.

Kakorkoli ze, morda preveckrat ponovljeno in "zlajnano": Vozimo s pametjo!

lp

jype ::

koyotee> no comment jype, ti k vse prov nardis

Seveda vse naredim prav. Poleg tega, da vozim po pameti in omejitvah hkrati (danes sem recimo tam, kjer je omejitev 90 km/h in sicer tudi vozim toliko, izjemoma vozil malo nad 25 km/h - huda poledica in zelo gosta megla z vidljivostjo pod 10 metrov) sem tudi sicer nezmotljiv v svojih predvidevanjih, da bo nasproti enkrat pripeljal nepreviden voznik, kakršen si očitno tudi sam.

Meni se tvoja situacija preprosto ne more primeriti, ker
a) ne vozim 100 km/h v tretji prestavi,
b) nimam tako zanič vozila, da mu bi pokrov motorja zastiral pogled na cesto.

koyotee ::

smeh si ti jype
1. sploh nima veze bi meu v tem primeru v 3. ali 5. prestavi 8-O
2. prosim, če ne pišeše bedarij, ki nimajo popolnoma nobene veze z vzrokom te nesreče
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jype ::

1. abejžno
2. na sliki vidm!

koyotee ::

nimajo popolnoma nobene veze z vzrokom te nesreče

2. na sliki vidm!
u ares, najbrž, da se folk s takim avtom voz naokol, car si, res... bu.... velika
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jype ::

koyotee> u ares, najbrž, da se folk s takim avtom voz naokol, car si, res... bu.... velika

Normalni ljudje ziher ne, ampak normalni ljudje tudi ne vozijo v tretji prestavi s hitrostjo 100 km/h, še manj pa to počnejo po kamnitih škarpah.

Sam si seveda ne drznem napovedovati, kaj na cestah počnete takšni kot si ti - vedno predvidevam najslabše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

T0RN4D0 ::

No ja jype, sej dejansko je v 3 bolj varno vozt 100 kot pa v peti. Maš več nadzora nad vozilom ;) (no ja, ne pri vseh avtih ampak takele kantice majo večji navor pr višjih obratih) :)

kixs ::

Ne!

V tretji pri 100km/h je bolj varno divjati. V peti pri 100km/h pa je bolj varno voziti.

Najvecji navor pa le malokrat dejansko potrebujes - edino razni strmi vzponi.

lp

aljazh ::

Fantje (in dekleta), namesto nove grafične si plačajte tečaj varne vožnje. Potem pa naprej razpravljajte o hitrosti, obvladovanju vozila in über vozniških sposobnostih. Poleg tega, da te naučijo pravilne reakcije v nevarni situaciji, je za moje pojme najpomembnejše to, da spoznaš, kako "zajebana" je v resnici fizika, in kako hitro ti lahko odvzame oblast nad vozilom. In to, kako se podaljšuje zavorna pot in zmanjšujejo možnosti, da jo odneseš s celo pločevino, pa čeprav pelješ "samo" 10 km/h več.

ru7 ::

Heh, jst tretjo šponam do neki čez 140 >:D

verjetno sem edini ki podobne teme berem izključno zaradi jype-a, osebno smeh zagotovljen (pa brez zamere) :D :D :D

OT: kolk časa maš izpit in ker avto voziš?

Super Sonic ::

"1. abejžno"

Abejžno, se ti sploh ne sanja (spet) kaj ti drugi razlagajo in abejžno, spet, spet ne veš kaj pišeš.

Drugače pa kar se tiče obeh nesreč je eno, kar ti vidiš na števcu in drugo dejanska hitrost trka. Če bi se ti z Hyundaijem nabil 100 čelno, te danes ne bi bilo več tukaj. Tudi s 50 bi bil v komi nekaj dni. Povej če bi rad sedel tukaj notri.

Tudi Audi ni letel direktive 70 ali 90 nikamor - ker ne bi nihče izstopil ne_poškodovan. Da se pa, brez poškodb (ne Jype - ne gledat, fotomontaže pa te stvari - ni zate), preživeti nesrečo pri 160 km/h tadaaaaa. Sreče kovači.

"In to, kako se podaljšuje zavorna pot in zmanjšujejo možnosti, da jo odneseš s celo pločevino, pa čeprav pelješ "samo" 10 km/h več."
Jah to je bolj iz trte izvito, ker se ob določenih okoliščinah ta faktor rizika poveča za tako malo promilov, da ni omembe vredno (sorazmerno na cesto, vremenske okoliščine, vozilo, pnevmatike in voznikove sposobnosti). Vlečt črto čez palec je pa nekorektno do motorično zaostalih, ker so potem panični.

Za brez veze se ve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

kixs ::

ru7:

potem tudi v prvi sponas 60km/h in v drugi 100km/h? Zakaj ze?!? 8-O

kixs ::

Super Sonic:

Potem prav gotovo ves odgovor na vprasanje:

Peljes se z avtom 30km/h po cesti, ko pred tabo skoci na cesto otrok. Zaviras na polno in se ravno pred otrokom ustavis!

Vprasanje se pa glasi: s koliksno hitrostjo bi se zaletel v otroka, ce bi namesto 30km/h peljal 50km/h?

lp

jype ::

ru7> OT: kolk časa maš izpit in ker avto voziš?

Izpit imam 2 meseca, vozim trabant kombi in sem še brez nesreče!

Ampak izpit za bicikel mam pa že od tretjega razreda osnovne šole!

Super Sonic> Jah to je bolj iz trte izvito, ker se ob določenih okoliščinah ta faktor rizika poveča za tako malo promilov, da ni omembe vredno

60% ni malo promilov.

Super Sonic> Za brez veze se ve.

Meni (in verjamem da tudi ostalim) je čisto vseeno, če se pobijate v avtomobilskem ringu. Na javnih cestah pa seveda nimate nobene pravice do takega početja, ker s tem ogrožate ostale. Če bom kdaj prvi na kraju nesreče, bom poskrbel, da vam odlični pasivni varnostni mehanizmi v avtomobilu ne bodo prav nič pomagali in boste poškodbam podlegli na kraju nesreče, čeravno bo udarec s topim predmetom nekam nenavadno izražen. Če lahko vi jemljete "pravico" v svoje roke, potem naj imajo to možnost tudi ostali.

Ugodno prodam GAU-8/A Avenger s sklopom za montažo na strešne nosilce, primeren za odvračanje nevarnosti bližajočih se vozil. Priložim še dva kompleta ERA ploščic. Avtomatski radarski namerilni sistem je naprodaj posebej in je na zalogi. Vse komponente z izjemo streliva (ker vsebuje osiromašen uran) so atestirane in homologirane za uporabo na osebnih in dostavnih vozilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

lufthammer ::

>> sem tudi sicer nezmotljiv v svojih predvidevanjih

papež Janez Jype I, lahko tudi stojiš pri miru, če ga boš dobil z boka s 100 na uro, to bodo samo še odnesli. Starejši avto bo, več šans imaš, da bo šel v tvojega yarisa kot klin. Včasih tudi prava hitrost in zmožnost izogibanja prav pride. Te kar vidim, ob najmanjši spremembi na cesti skočiš na bremzo. Nevaren voznik za ostale.

Sem imel enega približno tako nadutega prijatelja, pa ga ni več. Naredil je tako neumnost, da njegovi mami najprej sploh verjeli nismo.

Daj jype, malo manj samohvale, se prav bojim zate.

Super Sonic ::

"Vprasanje se pa glasi: s koliksno hitrostjo bi se zaletel v otroka, ce bi namesto 30km/h peljal 50km/h?"

Odgovor je jasen:
S katerim avtomobilom (zavorne poti so različne, ali negiraš in poveš, da imajo vsi avtomobili enako zavorno pot?)?
Na kateri cesti (ali poveš, da so vse ceste enake, ravne, ter da je asfalt enak na vseh cestah)?
Na katerih pnevmatikah (ali trdiš, da imajo vse enako zavorno pot in da lahko namesto Goodyear od sedaj naprej kupujem nalite gume v OBiju?
V katerih vremenskih pogojih (ali poveš, da zavorna pot na dežju, snegu letu in suhi cesti enaka)?
Kateri voznik (ali trdiš, da smo vsi _vozniki_ enako študirani in imamo enake rekacijske čase)

Ko odgovoriš, bomo pa računal. Prej si pa lahko vse ta "povprečja" zrišeš na rito.

Jype:
Glede na ta stavek ("Da si preživel sam očitno ni nobena sreča, kvečjemu smola za vse ostale.") je jasno, da človeku privoščiš smrt. S tega stališča gledano, si v glavo ti precej bolj bolan, kot človek, ki vozi 100 km/h v accentu in to v tretji prestavi.

In ti nisi za na cesto. To je sedaj že polovici ljudi na forumu precej jasno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ziga Dolhar ::

> Te kar vidim, ob najmanjši spremembi na cesti skočiš na bremzo. Nevaren voznik za ostale.

Glede na njegov stil vožnje, mu verjetno ni treba "skakati na bremzo".
https://dolhar.si/
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Kranju 3 mrtvi? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
46739912 (24649) kmetek
»

Zelo dober spot proti prehitri vožnji ! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
32519839 (14305) poweroff
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214989 (13055) Fizikalko
»

Divjanje na nasih cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1067153 (5192) BigWhale

Več podobnih tem