» »

Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu

Peticija proti gradnji plinskega terminala v tržaškem zalivu

1 2 3
4
5

Pyr0Beast ::

Aja, še tole;
V reaktorju je temp. vode vsaj 540°C
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Malner ::

Keber, poišči podobno specifikacijo za natrijev hipoklorit, ki se bo zares uporabljal za odstranjevanje alg na ceveh plinovoda.

Malner ::

Da se ne boš preveč matral z angleščino.

Sodium hypochlorite

keber ::

google: ecotoxical sodium hypochlorite
žal za posamezne vrste rib ni nič moč najti (kot pri peroksidu). Ampak takole na uč, ko sem pregledal par specifikacij, zgleda nekoliko manj nevaren od vodikovega peroksida (navsezadnje se uporablja za kloriranje vode v vodovodih in bazenih)

pyrobeast: mešanje Fahrenheitovih in Celzijevih stopinj ni najbolj zravo pri jedrskih reaktorjih ;)
Voda v tlačnovodnem reaktorju (Krško) doseže do 325°C. V vrelovodnem do 285°C.
Ampak ta voda nikoli ne vidi ne reke ne morja (če seveda vse štima, tako kot mora).

Pyr0Beast ::

Čudno to. Kje sem pol staqnu 540. Mogoče od reaktorja hlajenega z natrijem?
BOm mal prečekiral datasheete od krškega :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

keber ::

Vode v tekočem stanju ne boš spravil nad kritično temperaturo vode 374°C. Natrij pa seveda ima precej višjo točko vrelišča. Vendar se ta uporablja samo v oplodnih reaktorjih, to pa krški gotovo ni (je namreč tlačnovodni)

Jst ::

(info: nisem spremljal teme)



Update:

Člani zunajparlamentarne stranke AS so začeli 115 km dolg pohod do Kopra, s katerim izražajo nasprotovanje gradnji plinskih terminalov.

Na pot jih je izpred Prešernovega spomenika v Ljubljani spremil predsednik Janez Drnovšek, ki je njihova prizadevanja podprl, ter kopica znanih osebnosti. Predsednik je udeležencem pohoda zaželel, da bi dosegli takšen končni rezultat, "kot si ga vsi želimo, torej brez plinskih terminalov". Projekt načrtovanja izgradnje plinskih terminalov v Tržaškem zalivu pa je še enkrat označil za nepotreben in potencialno škodljiv.

...

vir: rtvslo.si

...

Drnovšek, kolikor ga spoštujem in cenim, ga pa pri tem ne podpiram. Ta pohod je bluz, najhuje pri tem pa je ravno to, da ga je požegnal predsednik republike Slovenije - dr. Janez Drvonšek.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Ma Drnovšek se že naj enkrat odseli nekam v Tibet gonit svoje "razsvetljenstvo" nekam...Tule zadnje čase še sam škodo povzroča, vključno z raznimi KEKci.

:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

BigWhale ::

No ja, po pravici povedano, koristi od terminala, Slovenija ne bo imela kaj dosti.

Mogoce, ce bi javno hiso za mornarje odprli cisto pri meji... ;)

Luka Percic ::

Hmm a bo Drnovšek dobil kakšne procente od ruskega giganta?
Ker se bo znebil konkurence?
Koliko?

Stajerc ::

Pa kaj res kdo misli da 8 000 000 000 kubičnih METROV utekočinjenega plina na temperaturi -160 pri segrevanju ne pusti svojega pačata na okolico?

To je 22 000 000 kubičnih METROV plina dnevno! Na našem dvorišču in praktično v našem malem morju. A res rabiš študijo in številke ne povejo dovolj?

+ vse druge posledice (kemikalije, terminali za polnjenje in distribucijo tega plina, hrup, smrad, gost promet (200 tankerjev edit: letno namesto dnevno), varovano območje, nobenih odškodnin, možnost eksplozije, okolje kot greznica...) Zakaj? Zato da bomo lahko KUPOVALI plin od italijanov in plačevali v NJIHOVO blagajno?

Resnično vas ne razumem. To ni vprašanje ZAVISTI Italjanom! Ampak za vprašanje nezmožnosti razumevanja problematike in soočanja z njo. Gre za pasivnost in dejanja ki škodijo naši državi in našem okolju.
Have a nice day.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Stajerc ()

infidel ::

Tu je slotech forum pa majo nekateri radi tehnologijo do te obisti, da je to samo po sebi umevno in sprejemljivo zgleda.

Stepni Volk ::

Morda bo sedaj Slovenija bolj zainteresirana za Gaspromov plinovod do Italije. Neposrednega vpliva na morje ne bo. Slovenija bi si s tem zagotovila dotok plina in verjetno kaj ugodnejše cene (plinina -ala cestnina, ter tradicionalno pirjateljstvo z Rusi).
Seveda tudi plinovod zahteva poseg v okolico in zeleni bodo lahko imeli pohod po predvideni trasi plinovoda.

Star pregovor pravi: "VSI BI RADI NAZAJ V NARAVO, A NIHČE NE BI ŠEL TJA PEŠ."

Kaj torej še ostane? Da plin pripeljemo po zraku... a tam so že Chemtraili ali "kemični repi" so neobičajne sledi za neidentificiranimi reaktivnimi letali

Stajerc ::

Ja plinovod bi znala biti dobra alternativa ampak samo ob pogoju da ne gre za plinovod tranzitne narave.

Bolje počakati kot sprejeti dolgoročno slabo odločitev! Tudi če je čas bistvenega pomena pomoje trenutno.

Saj plinovod sam po sebi ni tako močno sporen do narave kot je terminal.V smislu nenehnih škodljivih emisij na okolje. Sporno pa zna biti območje po katerem bo potekal.

Težko bi se vsak med nami sprijaznil pomoje da ti poteka mimo hiše ta koridor. Uničiti na poti kakšno naravno ali kolturno dediščino je tudi malo za zamislit se. Presekati poti in ustvarjati nove nepremostljive ovire je tudi lahko problem.

Ob dobro izpogajanih izhodiščih pa mislim da bo plinovod sprejemljiv ne pa da bi ga sprejeli zaradi pritiskov drugih. To bi pa bilo kvarno, nezadostno in obsojanja vredno!

Osebno bi mi bilo všeč če bi bil plinovod speljan ob trasi avtoceste. Morda je tudi boljša alternativa mapak trenutno je ne poznam.
Have a nice day.

Stepni Volk ::

trasa avtoceste ali železnice je zelo uporebna ideja. Problem so tuneli in varnost napeljave. Recimo, da zgrmi s cestišča tovornjak. Daleč naokoli se bo vedelo, da se je in kje se je to zgodilo. Seveda to ni tako drastično, odvisno od poločaja plinovoda (občajno globlje pod zemljo) z občasnimi razsteznimi in kontrolnimi točkami.

Primer nesreče vrtijo na National Geographics, kjer je vlak zgrmel na traso plinovoda. Začuda plinovod ni bil poškodovan, a so ga kasneje ponesreči poškodovali, ko so odstranjevali posledice železniške nesreče. Drobna praska enega izmed strojev je povzročila, da je čez nekaj dni cev pod visokim pritiskom počila. Utekočinjeni plin je uhajal v okolico v obliki dežja in na koncu je bila potem dovolj še iskra in inferno se je začel.

Plinovod / plinski terminal - imam raje plinovod, še posebej zato, ker so realne možnosti tu. Celo vlada se je pred dnevi z Gaspromom nekaj snubila.

Zgodovina sprememb…

Azrael ::

Stepni Volk, samo toliko, bi te popravil, v tisti nesreči so preluknjali vod bencina in zato je bilo tako hudo.

Pri plinu se ne bi vsa okolica temeljito prepojila z njim in bi bil požar bistveno manj nevaren. Svoje so pri tej nesreči doprinesli še pokvarjeni nepovratni varnostni ventili in je gorelo, dokler je bilo kaj bencina v cevi., ker se je nesreča zgodila na eni od najnižjih točk tega cevovoda.
Nekoč je bil Slo-tech.

Stepni Volk ::

Verjetno imaš prav... a mislim, da se je v Puerto Ricu zgodila nesreče s plinom. Prav tako NG oddaja iz serije "Seconds from disaster".

Stepni Volk ::

Zanimivo je, da plinovod do Milana že obstaja preko Ukrajine, Slovaške in Avstrije KLIK

Zgodovina sprememb…

Luka Percic ::

>"Zato da bomo lahko KUPOVALI plin od italijanov in plačevali v NJIHOVO blagajno?"

>"To ni vprašanje ZAVISTI Italjanom!"

Nekateri se demantirajo kar sami...


>"Uničiti na poti kakšno naravno ali kolturno dediščino je tudi malo za zamislit se."

Kaj naj bi se uničilo? Govoriš na pamet?

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Sicer ne sledim debati, pa vseeno. Če bomo mi imeli tako zelo zajebano morje in razjebano obalo, kako bo potem šele pri Italijanih? A ne bojo imeli, upoštevajoč 'tok' Jadrana, še iber večjo pizdarijo? Menda?
https://dolhar.si/

Mr_Globus ::

Pa celinci niste normalni. Kako ste lahko za terminal? Že tako mamo malo morja zdej pa nam hočjo še tega fentat... Sej Žabarijo itak BK ker se hodi na Hrvaško kopat... Tipični celinski odnos do primorske imovine - "ja pa kaj se za uni mičkeni piranski zaliv kregate?!"

Če čejo taljani met terminal naj ga stran od meje zgradijo. Isto bi se lahko pol mi spomnli pa nuklearko na meji zgradili. Tako ne gre

Luka Percic ::

"pa nuklearko na meji zgradili."

To tudi jst pravim da dejmo narest. Pa potem služit od prodaje elektrike italjanom. Pri meji kot Francozi.


" Že tako mamo malo morja zdej pa nam hočjo še tega fentat.."

Sam terminal nebo škodil 0.
Prvi konkreten pomislek sem slišal pred kratkim, da bodo druge ladje v luko preveč blizu obale vozile. Sicer neverjamem da je to lahko problem, ampak če je kaj je to.

sverde21 ::

Jst sm tud za terminal... lahko bi se z italijo pogajal o kao odškodnini + ena cev do nas, ker poraba štroma v SLO narašča in elektriko celo uvažamo, v Šoštanju bojo tud zaprl kmal,... bi lahko na tisti plin naredil elektrarno, ki je 1000x bolj čista od one v Šoštanju.

Pa ko smo glih pri zelenih... glede vetrnih elektrarn majo neki proti, ne pomislijo pa da je veter "čista" energija. Sej je res da če ptič not prileti je takoj na tleh ampak poglejmo to iz druge strani. Ali je bolše, da ptiči umirajo počasi in boleče od bolezni, ki jih povzroča onesnaženje, kot da je v trenutku vsega konec. :\
<?php echo `w`; ?>

Boeing ::

sverde: poraba štroma pri nas resda narašča, a zaenkrat je imamo v povprečju preko glave, uvaža pa se jo samo v konicah, seveda po zasoljeni ceni.
Tudi Šoštanja ne mislijo kmalu zapreti - bojda se pripravlja vse potrebno za izgradnjo novega 300MW plinskega termobloka. Jaz pravim da je to brezveze in naj se raje vlaga v eno pošteno nuklearko, po drugi strani pa vseeno 10x bolje kuriti plin kot premog.
Oz. namesto obojega bi raje vlagal v projekt Iter in si po končanih raziskavah priboril licenco za en tokamak...

LukaVeliki: že terminal sam po sebi je škoda. Ko prišteješ še smrdljive tankerje in ostale rjaveče kose železa še bliže obali, je škoda še večja. Plinski terminal ni rešitev in to je dejstvo. Mogoče je rešitev za makarone, za regijo definitivno ni.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Stajerc ::

Tisti na katerega leti:

Tudi ti si se sam demantiral.

Drugače pa kot kaže terminalu se vse slabše piše. In končno so se začeli delati koraki v pravo smer.

Fino.
Have a nice day.

TESKAn ::

Jaz sem za še dve nuklearki, vsi se ogrevamo na štrom, presežek pa izvažajmo po zasoljenih cenah.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Thomas ::

> Pa kaj res kdo misli da 8 000 000 000 kubičnih METROV utekočinjenega plina na temperaturi -160 pri segrevanju ne pusti svojega pačata na okolico?

Koliko vpliva pa misliš, da 3 000 000 000 kubičnih METROV Soče, ki letno pritečejo v Jadran, ohladiti morje?

FYI - več! Namreč specifična toplota vode je 2 X večja in govorimo o 1000 X večji masi na kubik, ter največ 100 krat manjši temperaturni razliki, po drugi strani.

Simple matematika ti pove, da - nima veze to prav velike.

Irelevantno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Thomas ::

> Jaz sem za še dve nuklearki, vsi se ogrevamo na štrom, presežek pa izvažajmo po zasoljenih cenah.

Jest tud. A mi ti posodiš 10 milijard dolarjev za investicijo?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

sverde21 ::

Z veseljem če bi jih mel :P
<?php echo `w`; ?>

perci ::

denar za nuklearko bi se nasel... sam kaj bo bi bli ljudje proti:\

Stajerc ::

Jaz bi dodal morda samo še to dejstvo da pri terminalih ne gre za mešanje vode z vodo in pa predvsem to dejstvo katerega mislim da še ga nisem nikjer zapisal in da si marsikdo narobe predstavlja oziroma hoče predstavljati ta vpliv na okolje:

Vrjetno tisti ki nočejo vrjeti o kvarnih vplivih teh terminalov na okolje uporabljajo predvidevam da to metodologijo:

Vzamejo številke in primerjajo z čem drugim. Naprimer količino hladne ali tople rečne vode ki priteče v morje ali količino kubičnih metrov vode severnega jadrana ali nevem kaj še in potem potegnejo vzporednico da gre celo za majne številke pri vsem skupaj v primerjavi s temi veličinami in da bo terminal imel mimimalne posledice na okolje saj so številke zanemarjive oziroma mnogo manjše in ni razloga za skrbi.

To bi držalo ob pogoju da bi bil hladilni sistem izveden tako da bi se ohlajanje vršilo na način celostne absorbcije te toplote in bi prav vsak liter vode v jadranu v istem trenutku oddal svoj delež potrebne toplote.

Če bi terminal bil izveden tako (kar je nemogoče) potem vpliva z vidika ohlajanja okolice in vode in s tem vpliva na okolje najvrjetneje res nebi bilo.

Ampak kakšno je realno stanje? Toplota vode se NE jemlje enakomerno iz neke gromozankse količine vode v danem trenutku ampak mora vso potrebno energijo v danem trenutku zagotoviti voda iz bližnje okolice terminala (hladilnega sistema)!

In tukaj se vrši pritisk na okolje. Tukaj se kontaminira voda in uniči vse kaj je živega v njej. Določene stvari v trenutku določene pa počasi ob vseh dejavnikih in pod vplivom na novo ustvarjenih pogojev. In ta trend se s časom povečuje in širi. Ne stagnira in se ne zmanšuje!

Dodajte še kemikalije, počasen morski tok značilen za tržaški zaliv že dokaj zaskrbljujoče in kontaminirano prvotno okolje ter plitvost zaliva.

In delajte to kontiunirano 365 dni na leto 10, 20, 30 , 50 ,100 let...

Naprimer vsak zemljan lahko segreje svoj kubični meter zemeljskeg plina v tržaškem zalivu v enem letu. In to je malo?

Terminal nebi v trenutku ampak s časom počasi a vstrajno uničeval in uničeval okolje okoli njega in življenje v njem puščal pa smrad in upostošenje.

In tukaj je zajeta zdaj bla kje zavist Italianom?

Če ti isključno denar pomeni vse neglede na cilj potem se bi ti lahko očitalo da si zavisten takoj ko pa ni več glavna polemika denar pa res nevem zakaj se bi tukaj pogovarjali o zavisti?

Gre za preobsežen projekt z prevelikimi vplivi na okolje. In preprosto to ne more zaživet v praksi. Naj si ga postavijo sredi Benetk in tam uživajo v brezdelju zaradi vseh koristi ki jim jih bo prinesel na soncu in ob čisti naravi. Še turisti bodo radi prihajali se kopat v Beneško čisto morje in imeli bodo mir in ob terminalu se bodo počutili varno in želeli si bodo ta kraj obiskati že od malih nog. Pa še velike ladje bodo imeli možnost videti in dihati čisti zrak z opojnimi primesmi ob prijetnih zvokih iz okolice.

V bistvu glede na to da je tako koristen me čudi samo ena stvar da se ne prepirajo v Italiji sami zakaj more stati ravno v tržaškem zalivu če bi ga pa vsi radi imeli zase in ni pošteno da ima to lepoto in znamenitost samo tržaški zaliv.
Have a nice day.

Boeing ::

Jest tud. A mi ti posodiš 10 milijard dolarjev za investicijo?

Si ne rabiš sposojat. Skenslaš brezvezen nakup neuporabnega finskega (ali pa tudi slovenskega) železja, pa imaš zadosti za začetno investicijo, pa še kaj ti verjetno ostane + strateško prednost dobiš.

Saj za strateško prednost se gre, ane ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Stajerc ::

Problemi so pomoje pri jedrskih elektrarnah tudi v tem da moraš ne samo pred domačo ampak tudi mednarodno skupnostjo dobiti kakšno soglasje?

Morda se motim ampak menim da če nebi bilo mednarodnih omejitev in kriterijev kdaj je jedrska elektrarna upravičena in pogoji ki jih moraš izpolnjevati da bi bilo mnogo več jedrskih elektrarn. Vrjetno v okviru mednarodne jedrske agencije ki ureja to med pridruženimi članicami.

Tako da pomoje so kakšne kvote ali omejitve ali težave pri nabavi jedrskega goriva in da finance niso največja prepreka.

Ker dolgoročno gledano jedrska elektrarna se splača in če bi bil edini problem denar potem je to kontradiktorno.
Have a nice day.

TESKAn ::

Edina problema pri nuklearkah sta černobil in otok treh milj. Ker nobenega ne briga, da so ostali trije reaktorji v černobilu delali do 2001, se mi zdi, in niso zleteli v luft. In da na otoku treh milj je kljub staljeni sredici vsa radiacija ostala noter.
Iracionalen strah je torej glavni razlog, da ni več nukleark.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Stajerc ::

Pomoje je tudi nekaj z količino proizvedenega urana povezano. To sklepam pač nevem pa če je res.

Zdaj sama jedrska elektrarna na nekem ozemlju je v bistvu zlo racionalna rešitev. Predvsem tam kjer je to edina in nujna rešitev.

Samo če mi je kaj poznano pridobivanje urana. Pa tudi ne gre za lahek, poceni in okolju prijazen postopek. Koliko vem se uranova ruda pridobiva z mletjem večjih površin pokrajine in vsega pod sabo? Ali so kaj spremenili in dodelali tehniko že?

Tako da kot pri vseh energentih je pomoje tudi težko priti zraven do predelanega Urana ker ga je preprosto premalo proizvedeno da bi ga imeli toliko koliko ga kdo hoče?

Vrjetno je tudi tako vse nastavljeno da preprečuje preveliko širjenje jedrskih elektrarn. Kaj pa vem. Mogoče je pa čisto drugače kot razmišljam.

Zdaj ekonomski vidiki so pomoje spet svetla točka. Prav tako varnost mislim da ni neki veliki problem ker je tehnologija napredovala in standardi so visoki in tudi iskušenj je veliko.

Pomoje se spet zalomi pri zapuščini jederskih elektrarn in nasploh posrednih vplivih na okolje in težav ki se pojavljajo v zvezi z njo?

Vrjetno je odgovor na vprašanje zakaj ni več jederskih elektrarn najti prav v vseh teh posameznih dejstvih in pa sistemu ki je nastavljen tako da se ti po neki točki bolj splača narediti kaj drugega kot pa jedrsko elektrarno. Morda je glede na velikost objekta in neodvisnost od nekih naravnih danosti idealna za določena območja se pa morda na drugih območjih kaj drugega preprosto bolj splača?
Have a nice day.

Stajerc ::

Pomoje da tisti ki zagotavlja in razpolaga z uranom da ga ni tako preprosto prepričati da ti ga da več kot drugim po isti ceni. Oziroma bi to kar vsi radi imeli oziroma zahtevajo od njega.

To mislim da je glavni problem in da če bi blo urana več kot dovolj in pridobivanje poceni da bi bilo tudi več jederskih elektrarn.

Torej cena in količina razpoložljivega urana sta pomoje merilo zakaj ni več ali celo manj jederksih elektrarn.

Ob vsem drugem seveda.
Have a nice day.

Daedalus ::

Torej cena in količina razpoložljivega urana sta pomoje merilo zakaj ni več ali celo manj jederksih elektrarn.

Politično nerazumevanje in zelena gonja proti "nevarni" tehnologiji sta tu naredila največ. Pa razni bluzi o "nepotrebnosti" takega energetskega vira. Lej pa zdaj hudiča, se spet gradijo jedrske elektrarne po svetu. Vedno več, pa nikogar ne skrbi, kaj bo z uranom...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Luka Percic ::

"Pomoje da tisti ki zagotavlja in razpolaga z uranom da ga ni tako preprosto prepričati da ti ga da več kot drugim po isti ceni. Oziroma bi to kar vsi radi imeli oziroma zahtevajo od njega."

Če se nemotim, se je cena urana v parih zadnjih letih podvojila. O podražitvi elektrike iz jederskih elektrarn nisem nič slišal.
Kar resnično stane je razgradnja in skladiščenje. Pa spet ne tako zelo.

"Ampak kakšno je realno stanje? Toplota vode se NE jemlje enakomerno iz neke gromozankse količine vode v danem trenutku ampak mora vso potrebno energijo v danem trenutku zagotoviti voda iz bližnje okolice terminala (hladilnega sistema)!"


A pri reki ni isto? Al se reka v trenutku porazdeli po celotnem Jadranskem morju?
Dej premisli preden butaš.


"In delajte to kontiunirano 365 dni na leto 10, 20, 30 , 50 ,100 let..."

Da ne govorimo o rekah ki se tam izlivajo že tisočletja!!
Vso naravo so uničile.
NOT.

Stajerc ::

Podvojena cena potrjuje moje predpostavke.

Pa ti razumeš da so to popolnoma drugačne stvari?

Reka xy C , plin -160 C in da se pri enem gre za mešanje sladke in morske vode recimo 10 C in 20 C v skupno 15 C (povedano za primer) pri drugem pa za prehod toplote iz vode na plin in ohlajanje vode v neposrednji bližini terminala?

In da so posledice različne?
Have a nice day.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Stajerc ()

Stajerc ::

Mene zanima nekaj:

Tako aktualno je navreči recimo "zeleni" so proti neki rešitvi kot da je to šarlatansvo. Se pravi ne priznavate neke vrednosti temu in okoljski problematiki to pa vrjetno utemeljujete z tem ker ste ljudje ki gledate vse z "znanstvenega" vidika in na podlagi "dejstev".

No zdaj pa mene to zanima.

A biologa, doktorja biologije z dolgoletnimi iskušnjami recimo na nekem področju ki bi bil proti izgradnji terminalov (pa niti nebi se spuščali v detalje zakaj - pač njegovo strokovno mnenje). A bi ga označili za znanstvenika ali za "zelenega" oziroma šarlatana?

Edit: Se pravi da bi jutri tak človek na televiziji na vprašanje novinarki odgovoril da bo pustil terminal upostošenje in okolje kot greznica.

Bi zamahnili z roko in rekli ta je zeleni ali bi ga poslušali in mu vrjeli na besedo? In če bi mu vrjeli a bi bili še vedno za izgradnjo terminalov ob predpostavki da jo sedaj zagovarjate?
Have a nice day.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Stajerc ()

hamax ::

to je pa cist odvisno, kako bi utemeljiv svoje nasprotovanje.

Stajerc ::

In če si zagovornik dejstev in "znanosti" a potem lahko prezreš negativno mnenje ali impulz osebe ki je v tem poslu? A je res potemtakem vsak samo "zeleni"?

Čas mineva glasovi iz vseh sfer so glasnejši. Strasti se ne mirijo ampak so vedno bolj razburkane. Nekaj je pomp in politika ampak nekaj pa je tudi zdrava pamet.

Dejstva ki jih pozna že praktično vsak so KOLIČINE in OBSEG teh terminalov in gre za ogromen projekt to mora vsak priznati.

In zakaj potem druga stran molči in solira? A že ni to dovolj alarmanten podatek?

A tudi vi ki zagovarjate terminal in ste vrjetno zagovorniki dejstev nebi bili bolj zadoščeni če bi vam nekdo pojasnil da imate dejansko prav in da so "zeleni" neupravičeno glasni če so res?

A se res lahko postavi tak projekt na vrat na nos brez kakršnekoli podane študije vizije in obrazložitve uradno prizadeti strani? A se tako dela tako velike projekte in s sosedi in to v tej novi EU?

Jaz sem ne 99 ampak 100% da terminal bo škodljivo vplival na okolje in da bo z tega vidika škoda tudi na naši strani. Čakam pa da to Italianska stran uradno prizna in predstavi študijo tega projekta in poda odgovore na vprašanja.

Zakaj se preprosto ne morate zavzemati za to še zagovorniki terminala in bi ble stvari si na čistem?

Naj nam najprej domači politiki in strokovnjaki zedinjeno povejo kaj to pomeni za nas potem pa še italiani ne pa da oboji molčijo mi pa imamo vsak svojo mnenje o tem in nekaj predvidevamo brez kakršne koli podlage in na podlagi neke zdrave pameti ki je lahko tudi zgrešena.

99% sem prepričan če bi se predstavila dejstva takšna kot so da terminalov nebo. In da se zato molči.

Zedinjeno bi lahko zahtevali opredelitev in odgovore se vam ne zdi? S tem da kljub zamujenem času se zdaj vendarle nekaj premika in da bo se kmalu malo bolj ostra razprava začela tudi na to tematiko. Upam pa da bo zasledit kaj novega kar še ne vemo.
Have a nice day.

CCfly ::

Reka xy C , plin -160 C in da se pri enem gre za mešanje sladke in morske vode recimo 10 C in 20 C v skupno 15 C (povedano za primer) pri drugem pa za prehod toplote iz vode na plin in ohlajanje vode v neposrednji bližini terminala?

Že toliko časa omenjaš tole razliko v temperaturi, da me resnično zanima. Za koliko stopinj in v kakšnem obsegu meniš, bi se morje ohladilo ?

PS: Namig: specifična gostota plina != specifična gostota vode.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

username ::

A biologa, doktorja biologije z dolgoletnimi iskušnjami recimo na nekem področju ki bi bil proti izgradnji terminalov (pa niti nebi se spuščali v detalje zakaj - pač njegovo strokovno mnenje). A bi ga označili za znanstvenika ali za "zelenega" oziroma šarlatana?
če je majstr za biologijo, še ne pomeni, da ve, kaj se bo zgodilo. Recimo da ve, kaj se ponavadi zgodi z bioorganizmi ob določeni fizični spremembi okolja - ni pa rečeno, da zna pravilno predvideti, kakšna bo ta fizična sprememba. Kdove, morda je v fiziki bolj bogi, kot nekateri zgoraj (tiste traparije z ohlajanjem).
Ker nasploh so dostikrat "strokovnjaki z dolgoletnimi izkušnjami" hudi fahidioti (pa pri marsikateremu se je tud to za vprašat, a sploh svoje osnovno področje res tako v nulo obvlada)

Edit: Se pravi da bi jutri tak človek na televiziji na vprašanje novinarki odgovoril da bo pustil terminal upostošenje in okolje kot greznica.
heh, če bo podal bolj apokaliptično napoved, ga bodo ljudje bolj pozorno poslušali, bo postal vsaj malo znan in se mu bo fino zdelo. Sploh ker taki biologi ponavadi niso neke zvezde, so pač bolj geeki, jih večino cajta noben dosti ne povoha. Če bi rekel "ma nobenih posebnih posledic ne bo", gre v naslednji sekundi nazaj v pozabo. Človeška nečimrnost pač...

Bi zamahnili z roko in rekli ta je zeleni ali bi ga poslušali in mu vrjeli na besedo? In če bi mu vrjeli a bi bili še vedno za izgradnjo terminalov ob predpostavki da jo sedaj zagovarjate?
seveda ne verjamem na besedo, kakšno vprašanje!

od strokovnjaka-znanstvenika pa ponavadi sploh še bolj pričakujem utemeljitev in podkrepitev s podatki...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

A. Smith ::

CCfly, tisti plin je utekočinjen!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

CCfly ::

Sem pozabil ja, vendar vprašanje ostaja.
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

Jst ::

Jaz sem si hotel reaqktor v kleti zgraditi, a po tem, ko sem se začel zanimati za uran, so me obiskali določeni ljudje in me označili za terorista. Je*emu!

Nočeš nuklearke - Greenpiece mark.
Hočeš nuklerako, ki bi jo morali zeleni še najbolj podpirati - si pa že terorist.

Narobe svet. Definitivo!

:)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

VolkD ::

username, ali lahko te tvoje zadnje trditve utemeljiš in podkrepiš s podatki ?

Na račun tvojega predvidevanja, da nek strokovnjak s področja biologije nima pojma o fiziki, jaz namreč ne padem kar tako na express!
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.

Luka Percic ::

"Jaz sem ne 99 ampak 100% da terminal bo škodljivo vplival na okolje in da bo z tega vidika škoda tudi na naši strani."

Če si tako prepričan nam boš pa povedal podatke dejstva ane?
Ker to da verjameš na besedo je pa res grdo slišati. A reklamam tudi? Ko nastopa dr iz nevem čese pa te poziva k nakupu izdelka? Ja saj je doktor ane?!

Nekateri so tudi 100% da obstaja špagetni bog. In to dokazujejo z dejsvi!
Saj ne da zdržijo, tako kot tudi tvoje populistično govorjenje. Maš izračun od Thomasa, pa povej kaj natančno fali. Ker tvojega natolcevanja vedno eno in isto, mimo govorjenja drugih je zelo utrudljivo.

username ::

username, ali lahko te tvoje zadnje trditve utemeljiš in podkrepiš s podatki ?
Ne. Ker niso trditve, ampak moje mnenje.

In tudi trditve marsikaterega strokovnjaka (oz. "strokovnjaka") ponavadi vzamem kvečjemu bolj kot njegovo mnenje, vsaj najprej. Sploh če nastopa na TV (sploh Pop, žal tudi TVS pogosto ni imuna) ali daje izjavo za Novice/Lady in so njegove trditve sila alarmantne.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Plinski terminali v Žavljah

Oddelek: Znanost in tehnologija
151382 (1111) Icematxyz
»

V boju proti podnebnim spremembam so obnovljivi viri boljša rešitev kot nuklearna ene (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
7429686 (28809) steev
»

Potem bo pa Rus pipo zaprl... (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26425407 (19304) Brane2
»

Z umetniškim projektom proti (plinskim) terminalom

Oddelek: Problemi človeštva
241745 (1291) Thomas
»

Gazprom

Oddelek: Problemi človeštva
352129 (1415) jype

Več podobnih tem