X-Bit Labs - Po internetu krožijo govorice, da naj bi kanadski velikan ATI v svojih prihajajočih modelih, R420 in R423, ohranil Pixel Shaders in Vertex Shaders 2.0 ter se predvsem osredotočil na izboljšanje delovanja, namesto da naredi dokončen prehod na tretjo generacijo senčnikov.
R420 in R423, ki bi naj po ATI-jevih trenutnih načrtih dosegla police trgovin enkrat v marcu ali aprilu, bosta tako, če držijo 3DCentrove trditve, "optimizirana" naslednika sedanjih čipov R300, grajena pa naj bi bila v 13-mikronski tehnologiji. Posedovala naj bi 160 milijonov trazistorjev z osmimi prikazovalnimi cevovodi, šestimi senčnimi pogoni Vertex, novimi FSAA- in antistropičnimi filtri, vse skupaj pa naj bi delovalo kot velika pohitritev sedanjih ATI-jevih modelov. 3DCentrova in X-bit Labsova novička.
Novice » Grafične kartice » ATI ostaja na Shader 2.0 tehnologiji?
SkyNet ::
Sem slišal ravno včeraj...
Se pa ne morem načutiti ljudem ki pravijo da je ATI že vnaprej izgubil boj z Nvidio, ker pač niso vnesli podpore PS 3.0.! Mislim, takih neumnosti pa še ne! Poznam zelo malo iger ki podpirajo hw pospeševanje PS in VS!
Samo za primer, imam 8500LE in igram eno igro imenovano LiveForSpeed. Pred kratkim so ji dodali HVS podporo in igra mi sedaj teče tudi čez 50% hitreje kot prej! Na 2.2Ghz in 8500Le dobim tudi čez 200FPS!
Naj najprej zaživi HPS in HVS, potem se bomo pa zgražali nad morebitnim propadom ATIja...bučke.
P.S. (pa ne 3.0 ) So kej znane okvirne cene tega čipa? Ker res razmišljam da bi ga nabavil in bi imel mir za vsaj 3,4 leta.
Se pa ne morem načutiti ljudem ki pravijo da je ATI že vnaprej izgubil boj z Nvidio, ker pač niso vnesli podpore PS 3.0.! Mislim, takih neumnosti pa še ne! Poznam zelo malo iger ki podpirajo hw pospeševanje PS in VS!
Samo za primer, imam 8500LE in igram eno igro imenovano LiveForSpeed. Pred kratkim so ji dodali HVS podporo in igra mi sedaj teče tudi čez 50% hitreje kot prej! Na 2.2Ghz in 8500Le dobim tudi čez 200FPS!
Naj najprej zaživi HPS in HVS, potem se bomo pa zgražali nad morebitnim propadom ATIja...bučke.
P.S. (pa ne 3.0 ) So kej znane okvirne cene tega čipa? Ker res razmišljam da bi ga nabavil in bi imel mir za vsaj 3,4 leta.
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs
Dr_M ::
SkyNet: dost podobna natolcevanja, kot tista, da je nvidia zgubila boj z ATIjem ko je izdal r300 cip...kar pa niti pod razno ni res.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Senitel ::
Problem pri "ne imeti pixel in vertex shaderjev 3.0" je predvsem v tem, da ni vertex shaderjev 3.0, kar pomeni nič teksturiranja iz vertex shaderjev. To je precej uporaben feature! In če ATI ne bo imel 3.0 shaderjev sedaj, jih ne bo imel ša eno leto in developerji bodo spet migrirali k NVIDIJI.
ferdo ::
dejte babje čenče oberat, že tko se kosti vidi, pa še oberate... počakte še malo... pol pa oberejte, ko bote mel kej.
Zdej j eše prerano pisat kaj bo.
Senitel je prou povedu, zato dvomim v te špekulacije. Če mi vidimo tako daleč potem ATi in nVIDIA še dlje.
Zdej j eše prerano pisat kaj bo.
Senitel je prou povedu, zato dvomim v te špekulacije. Če mi vidimo tako daleč potem ATi in nVIDIA še dlje.
Zheegec ::
ATI mogoče stavi na to da letos še ne bo PS 3.0/VS 3.0 iger.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
OChack ::
Kakor mi znano ati od serije 9500 naprej ponuja verzijo 3.0 ki pa ni ravno uradno podprta z samim chipom ampak to nekako emulirajo gonilniki.
Int€l inside, IDIOT Outside
MrStein ::
Senitel: " In če ATI ne bo imel 3.0 shaderjev sedaj, jih ne bo imel ša eno leto in developerji bodo spet migrirali k NVIDIJI."
Hmm, večina novih iger dela čist OK tudi na prastari GeForce2MX, tak da jaz čist nobenega problema migracij ne vidim.
Hmm, večina novih iger dela čist OK tudi na prastari GeForce2MX, tak da jaz čist nobenega problema migracij ne vidim.
Mavrik ::
Saj je malo iger ki bi sploh uporabljale PS in VS 1.0, ne pa da se že sekirate zaradi 3.0.
The truth is rarely pure and never simple.
Senitel ::
Ne gre se zato, kdaj bodo 3.0 shaderji dejansko uporabljeni v igrah, ampak kdaj jih bodo programerji začeli uporabljat za igre, ki bodo prišle ven čez pol leta ali leto.
Spomnimo se še ne toliko nazaj, kake probleme je imela (in jih ima še) NVIDIJA z GeForce FX serijo in hitrostjo v pixel shaderjih. Ampak zakaj se je to zgodilo? Zato, ker je imel ATI kar precej prej zunaj delujoči hardware z 2.0 shaderji. Vsi developerji so pisali shaderje "ATI way". Ko je prišla NVIDIA z GeForce FX in sicer z definitivno bolj napredno tehnologijo (pixel shaderji 2.0 extended, vertex shaderji 2.0 extended) je bil FX 5800 praktično v momentu pokopan. NVIDIA je rabila ful časa, da so spacali skupaj driverje, potem so še patchali hardware (FX 5900), pa zadeva še vedno ne deluje ravno tako kot bi morala.
Če ATI ne bo imel 3.0 shaderjev v R420, potem se jim bo to vrnilo kot bumerang tako kot se je vrnilo NVIDIJI. Developerji bodo eno leto veselo programirali 3.0 shaderje za NV40 in potem, ko bo prišel ven R500 z 4.0 shaderji, bodo vsi 3.0 shaderji pisani NV40 na kožo. In če bo imel R500 enaka pravila za optimizacije kot NV40/NV50, potem sem jaz papež v rimu. Shaderji postajajo vedno bolj komplicirani in prehod iz 2.0 na 3.0 ni mačji kašel in isto bo pri prehodu iz 3.0 na 4.0. NV40 bo imela zelo podobna pravila za optimizacije kot NV30 (čim manj registrov, ločevanje na 32 in 16 bitne floating point izračune), ampak bo "significantly faster". Imaš pa novo minsko polje: kako bo z hitrostjo pri dinamičnih vejitvah (ki so v 3.0 shaderjih tako v pixel, kot vertex shaderjih)? Npr.: bo skok v programu za 8 inštrukcij naprej enako drag kot skok za 128 inštrukcij (koliko inštrukcij bodo GPU-ji sploh še hranili v samem jedru? R300 jih hrani 96, NV30 jih že bere iz rama)? Kaj, če dva sosednja piksla ubereta povsem različno pot čez vejitve in je en piksel na koncu sestavljen iz 8 inštrukcij oni zraven njega pa iz 5332 inštrukcij?
Seveda veliko iger dela še čist OK na GeForce 2 MX, pa malo iger sploh uporablja pixel in vertex shaderje (btw: kako sploh veš, da jih?)... Ampak kdo si je to rekel, npr. ko je bil FX 5800 križan?
Če R420 ne bo podpiral 3.0 shaderjev, potem bodo vsi programerji, ki bodo pisali 3.0 shaderje to počeli "NVIDIA way". Ko bo prišel R500, ki načeloma bo podpiral 3.0 shaderje (in 4.0 shaderje), bo imel ATI probleme z vsemi 3.0 shaderji, ki bodo pisani tako kot hoče NVIDIA in ne tako kot bi to najbolje pasalo R500.
P.S.: Ni šans, da bi imel 3.0 shaderje na R9500. Razen če poganjaš vse preko softwareske emulacije.
Spomnimo se še ne toliko nazaj, kake probleme je imela (in jih ima še) NVIDIJA z GeForce FX serijo in hitrostjo v pixel shaderjih. Ampak zakaj se je to zgodilo? Zato, ker je imel ATI kar precej prej zunaj delujoči hardware z 2.0 shaderji. Vsi developerji so pisali shaderje "ATI way". Ko je prišla NVIDIA z GeForce FX in sicer z definitivno bolj napredno tehnologijo (pixel shaderji 2.0 extended, vertex shaderji 2.0 extended) je bil FX 5800 praktično v momentu pokopan. NVIDIA je rabila ful časa, da so spacali skupaj driverje, potem so še patchali hardware (FX 5900), pa zadeva še vedno ne deluje ravno tako kot bi morala.
Če ATI ne bo imel 3.0 shaderjev v R420, potem se jim bo to vrnilo kot bumerang tako kot se je vrnilo NVIDIJI. Developerji bodo eno leto veselo programirali 3.0 shaderje za NV40 in potem, ko bo prišel ven R500 z 4.0 shaderji, bodo vsi 3.0 shaderji pisani NV40 na kožo. In če bo imel R500 enaka pravila za optimizacije kot NV40/NV50, potem sem jaz papež v rimu. Shaderji postajajo vedno bolj komplicirani in prehod iz 2.0 na 3.0 ni mačji kašel in isto bo pri prehodu iz 3.0 na 4.0. NV40 bo imela zelo podobna pravila za optimizacije kot NV30 (čim manj registrov, ločevanje na 32 in 16 bitne floating point izračune), ampak bo "significantly faster". Imaš pa novo minsko polje: kako bo z hitrostjo pri dinamičnih vejitvah (ki so v 3.0 shaderjih tako v pixel, kot vertex shaderjih)? Npr.: bo skok v programu za 8 inštrukcij naprej enako drag kot skok za 128 inštrukcij (koliko inštrukcij bodo GPU-ji sploh še hranili v samem jedru? R300 jih hrani 96, NV30 jih že bere iz rama)? Kaj, če dva sosednja piksla ubereta povsem različno pot čez vejitve in je en piksel na koncu sestavljen iz 8 inštrukcij oni zraven njega pa iz 5332 inštrukcij?
Seveda veliko iger dela še čist OK na GeForce 2 MX, pa malo iger sploh uporablja pixel in vertex shaderje (btw: kako sploh veš, da jih?)... Ampak kdo si je to rekel, npr. ko je bil FX 5800 križan?
Če R420 ne bo podpiral 3.0 shaderjev, potem bodo vsi programerji, ki bodo pisali 3.0 shaderje to počeli "NVIDIA way". Ko bo prišel R500, ki načeloma bo podpiral 3.0 shaderje (in 4.0 shaderje), bo imel ATI probleme z vsemi 3.0 shaderji, ki bodo pisani tako kot hoče NVIDIA in ne tako kot bi to najbolje pasalo R500.
P.S.: Ni šans, da bi imel 3.0 shaderje na R9500. Razen če poganjaš vse preko softwareske emulacije.
PlayTheGame ::
Ja, zanimivo bo spremljat kdo bo boljšo karto ven dal. Se mi pa zdi, da bo NV40 prva taka karta (ali pa mogoče tud R420), da se bo splačal zamenat GF4 Ti 4200 in podobne kartice za novo, kar se dosedaj niti slučajno ni splačal.
Sicer pa shaderji gor ali dol, me prav zanima kdaj bo v igrah moč videti filmsko grafiko. To bi bilo tisto pravo. Samo nastal bi pa en velik paradoks pri razvijalcih: Ko bi bila recimo dosežena filmska grafika, nevem kaj bodo potem lahko še naprej razvijal, ko je/bi bil vendar dosežen končni cilj? Zato menim, da tega še lep čas ne bomo videli.
Sicer pa shaderji gor ali dol, me prav zanima kdaj bo v igrah moč videti filmsko grafiko. To bi bilo tisto pravo. Samo nastal bi pa en velik paradoks pri razvijalcih: Ko bi bila recimo dosežena filmska grafika, nevem kaj bodo potem lahko še naprej razvijal, ko je/bi bil vendar dosežen končni cilj? Zato menim, da tega še lep čas ne bomo videli.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
Gandalfar ::
PlayTheGame: aneda, cudno, da sploh se snemajo filme, ko je pa koncni cilj ze dosezen .. ;)
Mogoce se bodo koncno spet zaceli posvecati igralnosti in nehali poneumljati mase z eno in isto izpeljanko streljacine in fuzbala..
Mogoce se bodo koncno spet zaceli posvecati igralnosti in nehali poneumljati mase z eno in isto izpeljanko streljacine in fuzbala..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ATI bo še povečal zmožnosti R420 in R423Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2182 (2182) | Dr_M |
» | kdaj bodo prisle nove graficne karticeOddelek: Strojna oprema | 1461 (1004) | kuglvinkl |
» | ATI R420 in nVidia NV40Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2579 (2579) | Blue22 |
» | Grafična karticaOddelek: Kaj kupiti | 1716 (1178) | pingec |
» | Prvo prestavljen izid Half-Life 2 ... zdaj pa še DOOM 3 ;( (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4596 (3495) | boom-bar |