AnandTech - Zadnjih nekaj dni so krožile govorice, da niti najboljša nVidiina grafična kartica, torej GeForce FX 5900 Ultra, ne more zadovoljivo hitro poganjati Half-Life-a 2, danes pa je po izteku NDA-ja vse skupaj postalo uradno.
Kot že dolgo časa opozarja naš forumaš Senitel, ga je nVidia pri izdelavi NV3x arhitekture nekje zelo močno polomila. Že kontraverzni 3D Mark 2003 je pokazal, da FX-i niso sposobni zadovoljivo poganjati senčilnikov pik (Pixel Shaders) po DX9 standardu PS2.0. Takrat se je nVidia branila, da Futuremark-ovci ne znajo spisati realnega grafičnega pogona, ki bi ga lahko uporabljala kaka igra in s tem nekako uspela spodbijati rezultate.
Začasno ji je tako uspelo prepričati kupce, ki so zavoljo DX9 podpore kupovali GF FX 5200/Ultra in GF FX 5600/Ultra namesto ustreznih Radeonov ali GF4 Ti 4200. Tega bo sedaj verjetno konec, saj je testni program, ki uporablja grafični pogon najbolj pričakovane in skoraj končane igre Half-Life 2, pokazal iste, če ne še hujše rezultate.
Danes so vse največje spletne strani objavile rezultate Half Life 2 testa, ki meče na NV3x arhitekturo zares slabo luč. Če se želite tudi sami prepričati v njihovo resničnost, boste imeli od 30. septembra naprej navoljo test za dolpoteg, do takrat pa si preberite opis na Anandtech-u, kjer je stvar še najbolj razumljivo razložena.
Če povzamem besede Valve-ovega prvega moža Gabea Newella: kljub posebni NV3x poti je ATI z Radeonom 9800 Pro v Half-Life 2 še vedno v veliki prednosti, saj zmore pri resoluciji 1024x768 okoli 60 slik na sekundo. 5900 Ultra je kljub tej posebni poti še vedno občutno počasnejša, brez nje pa je v DX9 naravnost katastrofalna.
Če želite številke, potem občutno pomeni 30% počasneje, katastrofalno pa 70% počasneje. Mislim, da Newell ni pretiraval pri izbiri besed. In razlog? Kot kaže je kriva premala računska moč NV3x arhitekture, saj pri prilagodljivih progamih kot so DX9 senčilniki ni več pomemba samo pasovna širina, frekvenca in število renderirnih cevi ter teksturnih enot, ampak nekaj podobnega kot je IPS (ukazi na sekundo) pri procesorjih. Kot kaže je NV3x po tem malo podoben Pentiumu 4, R3xx pa Athlonu.
Najbolje pri vsem tem pa so jo odnesli lastniki Radeona 9600 Pro, ki za svojo ceno ponuja daleč največ, saj se zelo približa Radeonu 9700 Pro in ga v enem testu pri višji resoluciji za malenkost celo prehiti. To nam pove, da lepa grafika ne bo več odvisna izključno od prepustnostno zahtevnih tehnik protiupogibanja (AA) in anizotropnega filtriranja (AF), za kar so dovolj močne le najdražje kartice.
Ah ja, kot kaže, končno vstopamo v čas, ko se bodo morale obljube tudi držati in ne samo dajati. DX 9 na najcenejši kartici že, ampak samo kot diapozitivi.
Half-Life 2 je samo začetek, saj prihaja še kar nekaj razburljivih DX9 naslovov (S.T.A.L.K.E.R., na primer), ki bodo agonijo FX-ov, vsaj do prihoda NV40, samo še povečali. Po drugi strani si nVidiini navdušenci na Doom-om 3 ne rabite puliti las, saj je Doom 3 le DX8 naslov in še pisan je v OpenGL-u.
Da ne pozabim, izid Half-Life-a 2 je seveda prestavljen iz septembra na sredino novembra. Morda je krivo tudi pisanje posebne NV3x poti, ki je zahtevalo 5x več dela kot normalna DX9 pot. No ja, vsaj nad grafiko se bomo lahko slinili že septembra. Žal nekateri bolj kot drugi.
Morda pa se nVidia še lahko reši z Detonatorji 50 [:\\].
Novice » Grafične kartice » ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio
VuLc4n0 ::
''Nvidia se je odzvala na včerajšnje komentarje Valvovega Gabe Newella z najavo, da nameravajo kmalu izdati nove grafične gonilnike, ki bodo občutno povečali hitrost delovanja v igri Half-Life 2. Pripomnili so še, da so bili testi včeraj zagnani z dokaj starimi Nvidia v45 gonilniki in ATIjevimi 3.7 gonilniki, ki naj bi bili še sveži.
Nvidia bo novo serijo v50 gonilnikov izdala v prihajajočih tednih, medtem pa tesno sodeluje z razvijalci Valve, da bi čim bolje optimizirali delovanje Half-Life 2. Pri Nvidii so tako zatrdili, da so rezultati včerajšnjega testa napačni in da bo nova serija gonilnikov na voljo javnosti še pred izidom igre Half-Life 2.''
Nvidia bo novo serijo v50 gonilnikov izdala v prihajajočih tednih, medtem pa tesno sodeluje z razvijalci Valve, da bi čim bolje optimizirali delovanje Half-Life 2. Pri Nvidii so tako zatrdili, da so rezultati včerajšnjega testa napačni in da bo nova serija gonilnikov na voljo javnosti še pred izidom igre Half-Life 2.''
http://christinalake.cjb.net
Alexius Heristalski ::
Pri Nvidii so tako zatrdili, da so rezultati včerajšnjega testa napačni
La, la, la .... stara lajna.
La, la, la .... stara lajna.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
root987 ::
Kaj pa če so res krivi gonilniki? Meni so se naprimer igre precej pohitrile od starih 21.83 gonilnikov do današnjih 4x.xx. Predvsem 3x.xx so bili v redu. In ne, nisem menjal grafične. Še vedno stari dobri GF2MX.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
MrX ::
Valve had very strict requirements about the test systems they let us use; the systems were only allowed to use publicly available drivers and thus we used NVIDIA's Detonator 45.23s and ATI's Catalyst 3.7s, both publicly available from the respective websites.
eno in isto nakladanje nvidie oz. nlamie, da bojo vse popravli z novimi driverji. bullshit!
eno in isto nakladanje nvidie oz. nlamie, da bojo vse popravli z novimi driverji. bullshit!
undefined ::
> Po drugi strani si nVidiini navdušenci na Doom-om 3 ne rabite puliti las, saj je Doom 3 le DX8 naslov in še pisan je v OpenGL-u.
Doom 3 je samo OpenGL v grafiki, DX8 pa uporablja le za zvok, kjer pa grafična kartica nima nobene veze.
Doom 3 je samo OpenGL v grafiki, DX8 pa uporablja le za zvok, kjer pa grafična kartica nima nobene veze.
speed machine ::
To je ze res da lahko gonilniki izboljsajo hitrost igre. Samo kdo ti jamci da ne na racun kvalitete slike.
morphling1 ::
Ah moram nekaj pripomnit pa čeprav vem, da me boste fanATIki obsodili pristranskosti in večnega navijanja za nVidio. Ja PS 2.0 performanse so na NV3x seriji po defaultu res boge, če zadeva ni optimirana za njih. Mogoče gre res celo za hardware kiks in enostavno ni možno več stisnit iz te arthitekture (v to sicer bolj dvomim), samo spregledali ste eno dejstvo gre za ATI show, za software s katerim so ATijevci podpisal ekskluziven deal in verjet tem testom že na podlagi tega je zelo čudno. Če mora NV3x laufat po svoji kodi, da dosega neke normalne rezutate who cares, tud 3dfx ali pa Rendition sta v določenih programih laufala po optimizirani kodi, s tem ni nič narobe če je baza uporbanikov dovolj velika, programerjem te optimizacije ne bo problem implementirat. Potem mi je v oči padlo predvsem to da 5200 in 5600 kartici nista pridobili prav nič ko so laufali NV3x optimizirano kodo, to mi najbolj smrdi, kako lahko pridobi samo NV35 če pa sta una dva v osnovi enaka čipa samo počasnejša, to mi deluje kot namerno bombardiranje najbolj prodajanega razreda grafičnih kartic, po drugi strani pa v nebo kujejo prav R9600, direktni konkurent prej omenjenih kartic in posledično kura ki vali zlata jajca za ATi, če je to sumljivo samo meni potem sem zgleda res preveč paranoičen in dober za psihiatra
Pa še čisto btw. S.T.A.L.K.E.R. je igra, ki jo razvijajo že od vsega začetka kot prikazatelj zmogljivosti CineFX tehnologije, če res mislite da bo tudi tam NV popušila, potem bo Slovenija na naslednjem evrobasketu sigurno zlata, v to se ne sme dvomit :)
Pa še čisto btw. S.T.A.L.K.E.R. je igra, ki jo razvijajo že od vsega začetka kot prikazatelj zmogljivosti CineFX tehnologije, če res mislite da bo tudi tam NV popušila, potem bo Slovenija na naslednjem evrobasketu sigurno zlata, v to se ne sme dvomit :)
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
swar ::
Haha vi se kar tolazite gayvidia lovers,jst vem sam to da bom mel z r9600pro vec fps od 5900ultra v hl2
Ne morm verjet kok sm u nulo zadel nakup te graficne
Ne morm verjet kok sm u nulo zadel nakup te graficne
C_maniak ::
ja in kaj je zdej s tistimi špekulacijami, da nej bi laufu tud na starejših karicah, celo dx7 grafah??
CCD ::
Maniak, keš zbrat pa v štacuno po novo grafo... jest sm se tut sprjaznu da mi Doom 3 na P200 in 4MB "3D pospeševalniku" ne bo delu najbolje
undefined ::
Ej morphling, isto kot ti zdaj govoriš o ATIju, so v času propada 3dfxa govorili o nVidiji. Kaj je bilo na tem? Oboje je res. Kdo je bil takrat kriv? 3dfx. Kdo je danes kriv? nVidia. Rezultat? 3dfx je propadel. Sklepanje? Tudi nVidia bo propadla, če se ne bo hitro nazaj pobrala.
Zheegec ::
3DFX je naredil še kakšno drugo napako, recimo sam je izdeloval cele grafe, ne samo GPU. Poleg tega nVidia izdeluje še kaj drugega kot GPUje, namreč še nForce2 & 3, poleg tega pa se ne proda največ FX5900Ultra, temveč se še vedno proda veliko TI4200, ki pa so seveda dobre grafe...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
undefined ::
Kljub vsemu je GPU glavni adut nVidie. Ostalo so zgolj stranski projekti, poskusi novih strategij, nič več.
Zheegec ::
No saj, teh so kar dosti prodali Vseeno pa imajo kar velik dobiček od nForce2 plat, bomo videli kako se bo nForce3 (ali pa raje K8) prijel na trgu.
Seveda pa nVidia več zasluži pri FX5600Ultra kot pa pri NF7-s
Seveda pa nVidia več zasluži pri FX5600Ultra kot pa pri NF7-s
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
root ::
Ja glede Doom 3 kolko je meni znano bo tale igerca izkoristla vse možnosti nv35, tako da se glede tega lahko primerja z DX9.0 nikakor pa ne morete govorit da bo DX8.0 igra, saj opengl nima nič z DirectX-om. Za realne teste pa bomo vrjetno mogli počakat kaki AquaMark 3 no al pa vsaj kako končno verzijo HL2 ko bo vrjetno malo bol realna, saj si razvijalci ne morejo privoščit da bi prodajali igro samo igralcem z atijevmimi karticami. Zazdaj pa se ve da je HL2 narejen za atijeve gravične in jih zato tudi kaže v takodobri luči.
undefined ::
Alien, že AMD ima težave s CPUji (prodaja), torej ti to lahko da vedet, da bi nVidia kaj hitro propadla, če bi prodajala le plate.
Root, tudi Doom 3 bo bolje tekel na ATIjevih karticah, pa ni id ničesar podpisal s to firmo. To je že Carmack povedal.
Root, tudi Doom 3 bo bolje tekel na ATIjevih karticah, pa ni id ničesar podpisal s to firmo. To je že Carmack povedal.
morphling1 ::
Hehe, Iceman itak da bo propadla če se ne bo pobrala. That's life
Jaz sem bil vedno na strani underdogov in inovativnežev, ko je rulal dragi 3DFX sem imel stealth 2000 (V2000 čip) totalen zakon in res dobra 2d/3d karta v času ko je imel 3dfx samo samostojne 3d karte (Voodoo Rush je bil tako in tako crap). Vmes je nažalost Rendition probadel čeprav so imeli totalno revolucionarne ideje za tiste čase in celo velik Micron jih je nekaj finančno podpiral, žal pa niso idej uresničili in propadli. Vmes se je začel vzpon nVidie, svoj desig svoje ideje, na začetku bolj beda kar se tiče IQ, samo počasi in vztrajno vedno boljše zadeve, do revolucije po imenu TNT, s tem se začne tudi padec 3DFX-a. Kaj je delal ATi počival na lovorikah največjega (poleg Intela, ki je btw. še vedno No.1 po zaslugi integriranih grafikulj) proizvajalca grafičnih kartic, ki jih 3d pospeševanje bolj malo briga važno da naštancajo dovolj 2d kartulj in pokasirajo čim več od njih ni prišlo praktično nič. 3d pospeševanje so se šli šele z Rage-om samo je bilo vse skupaj ena mala katastrofa glede gonilnikov in hitrosti. Prav zaradi te neinovativnosti in čakanja na druge mi ta znamka nikoli ni bila všeč. Ati je šele z R100 ter predvsem R200 končno naredil nekaj normalnega (imel obe, pa nikoli nisem bi res zadovoljen z njima), čeprav gonilniki so bili še vedno totalno zanič in nevredni dokaj dobrega hardwera. Šele z R300 so pa res naredili vrhunski GPU in končno začeli izboljševati tudi driverje, zdaj pa že več kot eno leto uživajo sadove tega uspeha. Nvidia je s NV3x hotela ponovno narediti nekaj čisto novega in revolucionarnega pa se je vse skupaj obrnilo bolj njim v škodo, na njihovo srečo imajo zelo sposoben marketnig in uspejo prodajat celo zgrešene grafikulje :) Vseeno pa niso ponovili prejšnih serij, ki so bile vse po vrsti zelo uspešne. Hmm mislite da bo res ena zgrešena serija pomenila propad firme, primerjava s 3dfx-om ni na mestu, ker za njihov propad ni kriva samo zadnja serija, problemi so se začeli že prej. Ponoven kiks z NV4x pa verjetno že res pomeni velike velike težave, ne pa pozabit na ATi, kaj mislite da oni niso imuni na kikse v designu, delali so jih prej, delali jih bodo tudi kasneje, uspeha R3XX serije ne bodo mogli vleči v nedogled, že R4XX bo morala biti totalno nova arhitektura glede na prihodnje zahteve, tako da to ne bo evolucija R3XX pač pa bo morala biti zadeva zgrajena iz nule -> možnost za kakšne težave. Sicer pa še enkrat niti H2 niti D3 še nista zunaj, H2 naj bi sicer prišel kmalu, no jaz bom raje komentiral zadevo takrat, ko bo dejansko zunaj in si potem ustvaril mnenje, ne pa nasedal masovni histeriji.
Sicer pa tudi jaz malo dvomim v vsemogočnost det 50, nek pospešek sigurno bo, revolucije pa skoraj ni mogoče pričakovat. Aja pa še nekaj da me lahko skritizirate, H2 v dx8 ne zgleda skoraj nič slabše kot H2 v dx9 :)
Eh dovolj filizofiranja, NV3x sucks in H2 demo until further notice
Jaz sem bil vedno na strani underdogov in inovativnežev, ko je rulal dragi 3DFX sem imel stealth 2000 (V2000 čip) totalen zakon in res dobra 2d/3d karta v času ko je imel 3dfx samo samostojne 3d karte (Voodoo Rush je bil tako in tako crap). Vmes je nažalost Rendition probadel čeprav so imeli totalno revolucionarne ideje za tiste čase in celo velik Micron jih je nekaj finančno podpiral, žal pa niso idej uresničili in propadli. Vmes se je začel vzpon nVidie, svoj desig svoje ideje, na začetku bolj beda kar se tiče IQ, samo počasi in vztrajno vedno boljše zadeve, do revolucije po imenu TNT, s tem se začne tudi padec 3DFX-a. Kaj je delal ATi počival na lovorikah največjega (poleg Intela, ki je btw. še vedno No.1 po zaslugi integriranih grafikulj) proizvajalca grafičnih kartic, ki jih 3d pospeševanje bolj malo briga važno da naštancajo dovolj 2d kartulj in pokasirajo čim več od njih ni prišlo praktično nič. 3d pospeševanje so se šli šele z Rage-om samo je bilo vse skupaj ena mala katastrofa glede gonilnikov in hitrosti. Prav zaradi te neinovativnosti in čakanja na druge mi ta znamka nikoli ni bila všeč. Ati je šele z R100 ter predvsem R200 končno naredil nekaj normalnega (imel obe, pa nikoli nisem bi res zadovoljen z njima), čeprav gonilniki so bili še vedno totalno zanič in nevredni dokaj dobrega hardwera. Šele z R300 so pa res naredili vrhunski GPU in končno začeli izboljševati tudi driverje, zdaj pa že več kot eno leto uživajo sadove tega uspeha. Nvidia je s NV3x hotela ponovno narediti nekaj čisto novega in revolucionarnega pa se je vse skupaj obrnilo bolj njim v škodo, na njihovo srečo imajo zelo sposoben marketnig in uspejo prodajat celo zgrešene grafikulje :) Vseeno pa niso ponovili prejšnih serij, ki so bile vse po vrsti zelo uspešne. Hmm mislite da bo res ena zgrešena serija pomenila propad firme, primerjava s 3dfx-om ni na mestu, ker za njihov propad ni kriva samo zadnja serija, problemi so se začeli že prej. Ponoven kiks z NV4x pa verjetno že res pomeni velike velike težave, ne pa pozabit na ATi, kaj mislite da oni niso imuni na kikse v designu, delali so jih prej, delali jih bodo tudi kasneje, uspeha R3XX serije ne bodo mogli vleči v nedogled, že R4XX bo morala biti totalno nova arhitektura glede na prihodnje zahteve, tako da to ne bo evolucija R3XX pač pa bo morala biti zadeva zgrajena iz nule -> možnost za kakšne težave. Sicer pa še enkrat niti H2 niti D3 še nista zunaj, H2 naj bi sicer prišel kmalu, no jaz bom raje komentiral zadevo takrat, ko bo dejansko zunaj in si potem ustvaril mnenje, ne pa nasedal masovni histeriji.
Sicer pa tudi jaz malo dvomim v vsemogočnost det 50, nek pospešek sigurno bo, revolucije pa skoraj ni mogoče pričakovat. Aja pa še nekaj da me lahko skritizirate, H2 v dx8 ne zgleda skoraj nič slabše kot H2 v dx9 :)
Eh dovolj filizofiranja, NV3x sucks in H2 demo until further notice
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
root ::
Na http://www.nvnews.net/ sem prebral da bomo mogli na HL2 počakat do februara naslednega leta. Ja glede driverov za atija pa je tak da v linuxu še vedno ne segnejo nvidi niti do kolen z driveri upam da se bojo pobrali, drugač bom pač prisiljen menjat grafično kartico.
undefined ::
To, da je bila TNTjka revolucija, me pa ne boš nikoli prepričal. Kar je doprinesla, so bile 32-bitne barve, kar pa je izkoriščalo komaj 1% iger v tistem času. Večino iger takrat je namreč še vedno imelo le 16-bitne texture, ali celo 8-bitne (teh slednjih ni bilo tako malo). Kaj pa ti pri tem koristi 32-bit izris 8-bitne texture na zaslonu, pa je samo nVidiin PR znal uspešno izkrivit javnosti.
GeForce pa ja, da je bila (manjša) revolucija, ker se je dvignila nad ostale s T&Lom, pa tudi to na začetku ni bilo bitnega pomena, vse do izida GF3, ko je T&L zares postala obvezna opcija. Do tu pa je le malo število iger zares izkoriščalo to novo pridobitev in jih je večino več ali manj uspešno T&L izvajalo, tako kot včasih, kar lepo na CPUjih.
ATI pa se je začel silovito preurejat že od samega začetka izdaje R100. Hardware team so že čisto poštimali, le driver team je bil dooolgo časa v ku***. Kmalu pa bo tudi ta team na ravni nVidie in ob naslednji seriji kartic nikar ne pričakuj, da bo NV40 delal neke čudeže proti R400. Glede izjave, da ATI po letu dni še vedno ni nič izdal, pa si morda pozabil, da je nVidia prišla k ATIju prosit, naj zavlečejo skupaj z izdajo, saj se jim kar naenkrat zazdel 6 mesečni cikel, katerega so mimogrede sami izumili, prehiter.
GeForce pa ja, da je bila (manjša) revolucija, ker se je dvignila nad ostale s T&Lom, pa tudi to na začetku ni bilo bitnega pomena, vse do izida GF3, ko je T&L zares postala obvezna opcija. Do tu pa je le malo število iger zares izkoriščalo to novo pridobitev in jih je večino več ali manj uspešno T&L izvajalo, tako kot včasih, kar lepo na CPUjih.
ATI pa se je začel silovito preurejat že od samega začetka izdaje R100. Hardware team so že čisto poštimali, le driver team je bil dooolgo časa v ku***. Kmalu pa bo tudi ta team na ravni nVidie in ob naslednji seriji kartic nikar ne pričakuj, da bo NV40 delal neke čudeže proti R400. Glede izjave, da ATI po letu dni še vedno ni nič izdal, pa si morda pozabil, da je nVidia prišla k ATIju prosit, naj zavlečejo skupaj z izdajo, saj se jim kar naenkrat zazdel 6 mesečni cikel, katerega so mimogrede sami izumili, prehiter.
morphling1 ::
LOL ja tole je tako in tako novica leta, verjetno je šel cel upravni odbor skupaj s Huangom na izlet v Kanado k Ati-ju in jih prosit za podaljšane cikle, damn NV36, NV38 v tem mesecu in NV40 dokaj hitro v 2k4 se sigurno ujema s tem dealom.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
norvalk ::
morphling, se moram kar v precejsnji meri strinjat s tvojo (pred)predhodno objavo, kjer ugotavljas, da tesna naveza valve-ati vzbuja dolocene pomisleke o popolni dobronamernosti taksnega "zdruzevanja" moci. hkrati je potrebno vzeti na znanje tudi dejstvo, da sta se pred dokoncnim zakolicenjem directx9, zavoljo xboxa, uspela skregati tudi nvidia in mikromehki. slednji se je zato pri dodelavi in skoncanju svojega novega "standarda" v pretezni meri naslonil na atijeve resitve - kanadcani so poleg tega postali tudi dobavitelj naborov cipov za novi xbox2...
slabse zmogljivosti v directx9 so v tej luci tako se toliko bolj sumljive... zaradi cesar bi bilo smiselno/zanimivo primerjave delati na osnovi opengl1.4, ki je nekaksen ekvivalent directx9 - le da je kot standard odprte narave in kot tak obcutno manj (oz. sploh ne) podvrzen (ne)namernim prilagajanjem dolocenim tarcnim arhitekturam mikroprocesorjev.
slabse zmogljivosti v directx9 so v tej luci tako se toliko bolj sumljive... zaradi cesar bi bilo smiselno/zanimivo primerjave delati na osnovi opengl1.4, ki je nekaksen ekvivalent directx9 - le da je kot standard odprte narave in kot tak obcutno manj (oz. sploh ne) podvrzen (ne)namernim prilagajanjem dolocenim tarcnim arhitekturam mikroprocesorjev.
morphling1 ::
MS NV Xbox deal je bil že v preteklosti večkrat na robu prekinitve, to tako in tako ni imelo prihodnjosti. Kako se bo situacija spreminjala na konzolnem trgu bomo pa še videli, tudi NV ne bo stala križem rok. Tu je zaenkrat Sony tako in tako razred zase glede prodaje.
Aja pa če že ravno govorimo o Xboxu njegove grafične sposobnosti niso bile nikoli vprašljive, zadeva je definitivno No.1 med konzolami kar se tiče kvalitete in hitrosti grafike.
Aja pa če že ravno govorimo o Xboxu njegove grafične sposobnosti niso bile nikoli vprašljive, zadeva je definitivno No.1 med konzolami kar se tiče kvalitete in hitrosti grafike.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
undefined ::
Morphling, novica je bila objavljena na slo-techu. Skupaj, po pobudi nVidie, so prišli z ATIjem do strinjanja, da se bo 6 mesečni cikel razpotegnil na daljšo periodo. Seveda pa se ve zakaj, ker nVidia pač ne more tako hitro in uspešno izdat NV40, kot bi ATI lahko izdal R400 (ravno zaradi vmesnega X-Box projekta, kar jim je vzelo ogromno R&D časa). Plus tega, ko že navajaš zadnje izvedenke NV3x, tudi sam dobro veš, da je te nVidia izdala zgolj kot hardware bug-fixe. They didn't do it right the first time, so they've tried to fix it. To je vse.
norvalk ::
poudariti sem hotel le dejstvo, da morda vendarle ni tezave (le) v hl2 graficnem jedru... slednji se oslanja na directx9, ki pa je ze v osnovi "prirejen" za novi xbox2 - ki pa ga bo poganjala ravno atijeva strojna oprema... vredno pomisleka!
AtaStrumf ::
Če hočete videti HL2 v akciji (kvaliteta kot bi zares igral - perfektno!) izvolite linke za download:
file shack
file planet
Pri obeh morate biti registrirani. Registracija je zastonj, samo kako minutko časa vam bo vzela.
file shack
file planet
Pri obeh morate biti registrirani. Registracija je zastonj, samo kako minutko časa vam bo vzela.
morphling1 ::
Aja Iceman vidiš, sem čisto pozabil na to da gre samo za refresh cikle novih serij in ne prenovljenih . Na Wall Streetu morajo biti navdušeni nad takimi dogovori a ne. A ne bi bilo krasno če bi se vsi konkurenti v tem neusmiljenem IT sektorju domenili nekaj podobnega.
Intel agreed with AMD for slower released rate of newer cpus. Next day Wall Street Journal headline "AMD stocks skyrocketed after deal with Intel"
ps. nisem vedel, da tako prisegaš na novice S-Ta, zaradi mene je bila lahko v Lady pa bo še vedno čisti bluz.
Intel agreed with AMD for slower released rate of newer cpus. Next day Wall Street Journal headline "AMD stocks skyrocketed after deal with Intel"
ps. nisem vedel, da tako prisegaš na novice S-Ta, zaradi mene je bila lahko v Lady pa bo še vedno čisti bluz.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
undefined ::
Ja WTF, morphling, a ti moram it zdaj po celmu netu še novice iskat, da te bom prepričal? To je pa zdaj že mal smešno.
morphling1 ::
Yep, prosim če mi najdeš link slikco kjer se gospod K.Y Ho in gospod Jen-Hsun Huang sežeta v roke in podpišeta ta zgodovnski sporazum
ps. eno hipotetično vprašanje Ice, a bi bil tud tako proti ATi-ju če bi bil ta v trenutku propada 3Dfxa na vrhuncu svoje moči in bi jih kupil.
pps lahko po ZS
ps. eno hipotetično vprašanje Ice, a bi bil tud tako proti ATi-ju če bi bil ta v trenutku propada 3Dfxa na vrhuncu svoje moči in bi jih kupil.
pps lahko po ZS
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
freejack ::
a.) mislim, da je ATI ravno pred kratkim izdal nove gonilnike za linux
b.) čeprav je Valve res "tesno" sodeloval z ATIjem, je performance nVidiinih kartic še vedno porazen in če bi se dejansko izkazalo, da je HL2 spisana na roko ATIjevcem, bi to sam še pohvalil, ne kritiziral. ZAKAJ? Predolgo so šle igre na roko nVidii, ATIjeve karte pa so zaostajale, sedaj pa, dejansko molim, da bi bila HL2 spisana za ATI, saj bi drugače nVidiine karte dosegle porazno prodajo. Ne glede na to, ali je temu tako ali ne, se iz nVidiinega štaba že oglašajo in bodo v vsakem primeru naredli cel halo. Kakorkoli že, ali se ne morejo sprijaznit, da so se z FX serijo totalka zajebali? Ali ne morejo preprosto prepustiti stolček zaenkrat ATIju? In naj se ne obnašajo, kot da je vse drugo krivo, samo njihove grafične ne... Obnašajo se, kot da bi bili v nasprotnem primeru rezultati v HL2 za 300% boljši. Nisem pristaš ATIja, niti nVidie, tko da me ne zdej napadat, sam jezi me, ker so pri nVidii tolk butasti, da se ne morejo sprijaznit, da imajo slabše karte in naj zato situacijo nekako propravijo, ne pa da še naprej na polno promovirajo FX serijo kot nekaj nepremagljivega, samo kaj ko se je cel svet trenutno zarotil proti njim in so vsi drugi krivi, samo oni ne.
c.) nVidiini rezultati dejansko so porazni, vendar to ni vse na račun "morebitne slabo spisane kode". Tako ATI, kot nVdiia imata različne dejavnike, kar se tiče tako arhitekture, tehnologije, ter načina, kako najbolj optimizirat to za splošno uporabo in če je stvar spisana za eno stvar, so rezultati dejansko pristranski, pa vendar tako slabih rezultatov spet ne bi smelo biti, ker če bi bilo to res, bi vsa slava šla ne nVidii, ampak ATIju. Kako je lahko ATI dosegal tako dobre rezultate, ko so bile igre pisane na roko nVidii, ko pa nVidia katastrofalno pogrne pri eni igri, ki je bila morebiti pisana za ATI. S tem govorim izključno o optimizaciji kodne poti, optimizacija tehnologije, ki jo je grafična zmožna poganjat, pa je nekaj drugega. nVidia se je s PS res mal zafrknila in to bo mogla sprejet. PS niso DX9.
č.) sumim, da bo HL2 na police šel približno v enakem roku, kot Catalyst 3.8 gonilniki, to pa je čez približno 1 mesec, kar tudi potrjuje prestavitev izdaje igre. Zakaj, to je vprašanje? Ali Valve res vključuje zadnje popravke za nVidio ali pa gre vsa "zasluga" Catalyst 3.8 gonilnikom, ki obetajo veliko. Zaenkrat se še ne ve kaj bo vseboval novi paket, menda pa bo "HUGE" (po besedah Catalyst Makerja),.. tudi beta testerji "pridno" molčijo... vendar nova verzija naj zagotovo ne bi vsebovala SSAA, ipd. Torej, delajo Los Ventilos zadnje "popravke" na račun nVdiie ali ATIja?
b.) čeprav je Valve res "tesno" sodeloval z ATIjem, je performance nVidiinih kartic še vedno porazen in če bi se dejansko izkazalo, da je HL2 spisana na roko ATIjevcem, bi to sam še pohvalil, ne kritiziral. ZAKAJ? Predolgo so šle igre na roko nVidii, ATIjeve karte pa so zaostajale, sedaj pa, dejansko molim, da bi bila HL2 spisana za ATI, saj bi drugače nVidiine karte dosegle porazno prodajo. Ne glede na to, ali je temu tako ali ne, se iz nVidiinega štaba že oglašajo in bodo v vsakem primeru naredli cel halo. Kakorkoli že, ali se ne morejo sprijaznit, da so se z FX serijo totalka zajebali? Ali ne morejo preprosto prepustiti stolček zaenkrat ATIju? In naj se ne obnašajo, kot da je vse drugo krivo, samo njihove grafične ne... Obnašajo se, kot da bi bili v nasprotnem primeru rezultati v HL2 za 300% boljši. Nisem pristaš ATIja, niti nVidie, tko da me ne zdej napadat, sam jezi me, ker so pri nVidii tolk butasti, da se ne morejo sprijaznit, da imajo slabše karte in naj zato situacijo nekako propravijo, ne pa da še naprej na polno promovirajo FX serijo kot nekaj nepremagljivega, samo kaj ko se je cel svet trenutno zarotil proti njim in so vsi drugi krivi, samo oni ne.
c.) nVidiini rezultati dejansko so porazni, vendar to ni vse na račun "morebitne slabo spisane kode". Tako ATI, kot nVdiia imata različne dejavnike, kar se tiče tako arhitekture, tehnologije, ter načina, kako najbolj optimizirat to za splošno uporabo in če je stvar spisana za eno stvar, so rezultati dejansko pristranski, pa vendar tako slabih rezultatov spet ne bi smelo biti, ker če bi bilo to res, bi vsa slava šla ne nVidii, ampak ATIju. Kako je lahko ATI dosegal tako dobre rezultate, ko so bile igre pisane na roko nVidii, ko pa nVidia katastrofalno pogrne pri eni igri, ki je bila morebiti pisana za ATI. S tem govorim izključno o optimizaciji kodne poti, optimizacija tehnologije, ki jo je grafična zmožna poganjat, pa je nekaj drugega. nVidia se je s PS res mal zafrknila in to bo mogla sprejet. PS niso DX9.
č.) sumim, da bo HL2 na police šel približno v enakem roku, kot Catalyst 3.8 gonilniki, to pa je čez približno 1 mesec, kar tudi potrjuje prestavitev izdaje igre. Zakaj, to je vprašanje? Ali Valve res vključuje zadnje popravke za nVidio ali pa gre vsa "zasluga" Catalyst 3.8 gonilnikom, ki obetajo veliko. Zaenkrat se še ne ve kaj bo vseboval novi paket, menda pa bo "HUGE" (po besedah Catalyst Makerja),.. tudi beta testerji "pridno" molčijo... vendar nova verzija naj zagotovo ne bi vsebovala SSAA, ipd. Torej, delajo Los Ventilos zadnje "popravke" na račun nVdiie ali ATIja?
undefined ::
Morphling, samo zaradi tega, ker si ti nVidia fanatik (kar je več kot očitno iz te tvoje zadnje skrajne nejevernosti), še ne pomeni, da imam jaz karkoli proti nVidii. Res mi niso všeč njihove PR strategije, to pri njih res sovražim (vsaj to, kar so imeli v preteklosti... odkar so dobili 3dfxovega PR managerja, so stvari malo boljše in mirnejše na tem področju), proti samim karticam in inženirjem pa nimam prav nič. Če že hočeš, tud zarad tega ne, ker jih je tam dosti zaposlenih od samega 3dfxa.
freejack ::
These are ACTUAL quotes from the NVDA rebuttal to Valve...which I will translate.
"Part of this is understanding that in many cases promoting PS 1.4 (DirectX 8) to PS 2.0 (DirectX 9) provides no image quality benefit."
WE CAN'T USE DX9 BUT DX8 IS STILL COOL.
"Sometimes this involves converting 32-bit floating point precision shader operations into 16-bit floating point precision shaders in order to obtain the performance benefit of this mode with no image quality degradation."
WE CAN'T USE PS 2.0 SHADERS BUT WE CAN STILL MANIPULATE THE IMAGE TO LOOK OK.
"The optimal code path for ATI and NVIDIA GPUs is different - so trying to test them with the same code path will always disadvantage one or the other. The default settings for each game have been chosen by both the developers and NVIDIA in order to produce the best results for our consumers."
JUST CUZ THE DEFAULT SETTINGS FOR THE 5200 & 5600 WILL BE DX8, WE ARE DOING THAT FOR YOUR BENEFIT SO THAT YOU CAN ACTUALLY PLAY THE GAME.
"Since we know that obtaining the best pixel shader performance from the GeForce FX GPUs currently requires some specialized work, our developer technology team works very closely with game developers."
WE ARE BUSY HACKING GAME CODES TO BRING YOU THE FINEST "OPTIMIZATIONS" WITHOUT HAVING TO UPGRADE OUR TECHNOLOGY
Here is another response
Notice how they never say that the Det 50.0 drivers will allow the 5200 and 5600 to play DX9 games in DX9 mode INSTEAD of DX8 to REFUTE the Valve comments? Why not SPECIFICALLY REFUTE AN UNTRUE STATEMENT WITH A FACTUAL STATEMENT? Gee...I wonder why. Instead the NVDA PR spin department puts together a vanilla generic blah blah blah statement. The NVDA statement below is another example of their ********.
"Regarding the Half Life2 performance numbers that were published on the web, we believe these performance numbers are invalid because they do not use our Rel. 50 drivers. Engineering efforts on our Rel. 45 drivers stopped months ago in anticipation of Rel. 50. NVIDIA's optimizations for Half Life 2 and other new games are included in our Rel.50 drivers - which reviewers currently have a beta version of today. Rel. 50 is the best driver we've ever built - it includes significant optimizations for the highly-programmable GeForce FX architecture and includes feature and performance benefits for over 100 million NVIDIA GPU customers."
They don't say "improvements", "fixes", "patches", "performance increases"...they say "OPTIMIZATIONS"...aka CHEATS. Fooling the code to do something other than which it was intended to make the NVDA cards look playable. THEY CAN'T PLAY DX9 GAMES WITH FULL SHADERS...PERIOD!!!!!! This fiasco will BURY this company. The public can only take so much ********.
morphling1 ::
Ah Ice napad je najboljša obramba a ne :) Jaz sem NV fan (niti slučajno pa fanatik), ampak ne zaradi FX serije pač pa zaradi vsega do takrat. Tudi meni FX ni ok karta, samo sem pač optimist da 120 mio tranz. pri 500 MHz mora nekaj konkretnega narediti samo pri NV ju so nekaj tako zakompliciral, da rabijo pol leta da napišejo optimizirane gonilnike in pripravijo zadevo k delovanju Seveda to ni ok, sploh če bo treba za vsak software delat druge optimizacije. Ne glede na PR bulls*** NVja, zaenkrat NV35 povsod čisto lepo drži korak z ATijevim karticami, tisti, ki misli drugače je zblojen. H2 je prvi test kjer Nv res pogori, če je to posledica gonilnikov bo sigurno jasno ob izidu tega špila, ko bodo gonilniki pripravljeni (po vsej verjetnosti pa že NV36 ali respin NV35ke) in skoraj 100% sem da ne bo velike razlike med, če sploh bo. Ne pozabit recimo da ga je tudi ATi pobiksal z eno verzijo Catalystov in je bil takrat v prvem Doom3 testu katastrofalen v primerjavi z NV, s starimi goniliniki pa recimo čisto blizu. Tako da če je gonilnik zgrešen je lahko slika popolnoma zgrešena.
Kot sem že rekel prej ne trdim da bodo det 50 odrešeniki za Nv3x serijo, samo na osnovi enega samega testa križat celotno serijo pa tudi ni ok. Upam tudi, da se bodo pri NVju malo zamislili nad svojo aroganco in končno popravili to nesrečno NV3x serijo.
Aja kaj je že definicija fanatika, da brez kakršnega koli razmišlanja navija samo za eno stran.
Citiraj me, ko brez osnove kritiziram ATi ali hvalim NV
Kot sem že rekel prej ne trdim da bodo det 50 odrešeniki za Nv3x serijo, samo na osnovi enega samega testa križat celotno serijo pa tudi ni ok. Upam tudi, da se bodo pri NVju malo zamislili nad svojo aroganco in končno popravili to nesrečno NV3x serijo.
Aja kaj je že definicija fanatika, da brez kakršnega koli razmišlanja navija samo za eno stran.
Citiraj me, ko brez osnove kritiziram ATi ali hvalim NV
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)
Freelancer ::
Js bi pocakal do izida HLja in potem sodil Kar se tice underdogov, a Diamond Viperja II (= Savage 2000) in Kyrota (2) pa nihce ne bo omenjal?
freejack ::
No ja, tudi če damo teste na stran, je FX še vedno malce čudna serija, bi še vedno raje videl kak remake GF4. Tut jst sn vse do GF4 "navijal" za nVidio (nazadnje sn mel GF2 Pro), sam pol je "something, somewhere, went terribly wrong,..FX was born"
In ko sn kupil Radeona sn bil prav sam na sebe jezn, ker sn do takrat prisegal na nVidio, sam jeb* ga,.. Nisem ne pristaš ATIja, ne nVidie, kupil bom pač boljšo kartico, vseeno od katerega podjetja.
p.s. Sej jst sn še na Kyro 3 čakal, sam zlomka, pol ga pa ni blo nikjer (čakal sem pa sam zarad dejstva, ker je bil T&L na Kyro2 podprt samo programsko, in naj bi zadeva že čez par mesecev prišla na police,..pol je pa vse utihnilo)
In ko sn kupil Radeona sn bil prav sam na sebe jezn, ker sn do takrat prisegal na nVidio, sam jeb* ga,.. Nisem ne pristaš ATIja, ne nVidie, kupil bom pač boljšo kartico, vseeno od katerega podjetja.
p.s. Sej jst sn še na Kyro 3 čakal, sam zlomka, pol ga pa ni blo nikjer (čakal sem pa sam zarad dejstva, ker je bil T&L na Kyro2 podprt samo programsko, in naj bi zadeva že čez par mesecev prišla na police,..pol je pa vse utihnilo)
undefined ::
> Ne pozabit recimo da ga je tudi ATi pobiksal z eno verzijo Catalystov in je bil takrat v prvem Doom3 testu katastrofalen v primerjavi z NV, s starimi goniliniki pa recimo čisto blizu.
Link prosim
Sicer pa ne pozabit, da je nVidia za NVx serijo u glavnem že optimirala vse po dolgem in počez. Zdaj lahko edino še hekajo, tako kot so že pri 3DM2k3, druge variante ne vidim. Ali pa da Valve izda patch, ki bo šel nVidii malo bolj na roko, če obstaja še možnost.
Link prosim
Sicer pa ne pozabit, da je nVidia za NVx serijo u glavnem že optimirala vse po dolgem in počez. Zdaj lahko edino še hekajo, tako kot so že pri 3DM2k3, druge variante ne vidim. Ali pa da Valve izda patch, ki bo šel nVidii malo bolj na roko, če obstaja še možnost.
Senitel ::
NVIDIA je po moje do sedaj samo hackala... Driverji za NV3x so še vedno bolj slabi in kolikor sem imel šanse testirat detonatorje 50.xx so v pixel shaderjih za več kot 30% hitrejši od dosedanjih verzij (na GeForceFX 5900) in to tako v polni kot polovični natančnosti. Čeprav bi se NVIDIA morala tega lotit že lep čas nazaj namesto, da so pisali svoje shaderje za vsak špil posebej.
GeForceFX 5900 je (vsaj na papirju) hiter in lahko konkurira npr. Radeonom 9700 PRO. Vendar zahtevata oba čipa svoj način pisanja shaderjev in če pišeš za enega, bo drugi gotovo imel probleme, razen če ima seveda dobre driverje in bo sposoben shaderje preuredit v sebi ustrezno obliko.
Kar se pa onega kao dogovora tiče: NV40 že na koncu razvoja, NV50 v razvoju že od začetka leta... To mi deluje bolj v stilu "We brake for nobody!" NVIDIA je predvsem z NV30 zabluzila, tud Huang je to priznal. Zanimivo pa je npr. kdaj je že Carmack tulil, da je NVIDIA naredila napako z X-Boxom in jih bo to še teplo. X-Box se je NVIDJI vrinil v 2 teama, kjer je en delal na NV2x, drugi pa na NV3x in NV3x je nastradala, ker je bilo premalo ljudi, premalo časa, premalo denarja. Kot je že morphling rekel: tudi ATI na te težave ni imun. Govori se, da so enostavno dumpal prvotni R400 in sedaj delajo nek hibrid med R350 in tistim, kar so načrtovali za R400 in bodo zadevo spakirali v R420, ter večino developmenta poslali kar na R500...
GeForceFX 5900 je (vsaj na papirju) hiter in lahko konkurira npr. Radeonom 9700 PRO. Vendar zahtevata oba čipa svoj način pisanja shaderjev in če pišeš za enega, bo drugi gotovo imel probleme, razen če ima seveda dobre driverje in bo sposoben shaderje preuredit v sebi ustrezno obliko.
Kar se pa onega kao dogovora tiče: NV40 že na koncu razvoja, NV50 v razvoju že od začetka leta... To mi deluje bolj v stilu "We brake for nobody!" NVIDIA je predvsem z NV30 zabluzila, tud Huang je to priznal. Zanimivo pa je npr. kdaj je že Carmack tulil, da je NVIDIA naredila napako z X-Boxom in jih bo to še teplo. X-Box se je NVIDJI vrinil v 2 teama, kjer je en delal na NV2x, drugi pa na NV3x in NV3x je nastradala, ker je bilo premalo ljudi, premalo časa, premalo denarja. Kot je že morphling rekel: tudi ATI na te težave ni imun. Govori se, da so enostavno dumpal prvotni R400 in sedaj delajo nek hibrid med R350 in tistim, kar so načrtovali za R400 in bodo zadevo spakirali v R420, ter večino developmenta poslali kar na R500...
ERGY ::
Vse skupi je tasen nateg d ga ni vecjega. D pa je Radeon9200 (ki je ze v obicnih testih pocasnejsi od fx5200) hitrejsi od fx5600ultra je res smesno. Verjetno so bili driverji in ceu test optimizirani le za ati hardware. Bomo vidli kaj bo z novmi driverji sicer bi pa po novem vsaj fx5600 ne ultra morau biti hitrejsi od radeona9200 kr posteno.
Brez veze d se zdej zagovarjamo eni in drugi raj pocakmo na koncen spil pa bomo potem govorili.
LP
Brez veze d se zdej zagovarjamo eni in drugi raj pocakmo na koncen spil pa bomo potem govorili.
LP
ERGY ::
Sam se en primer :
kot bi mercedesa in jugota dau na start in poli i gledali kdo bo hitrejsi.
Seveda mercedesu rocno uzdignemo in potem se start zacne...
kot bi mercedesa in jugota dau na start in poli i gledali kdo bo hitrejsi.
Seveda mercedesu rocno uzdignemo in potem se start zacne...
undefined ::
FX5600 je počasnejši od R9200 zaradi slabše implementacije Pixel Shaderja 2.0. FX5900 Ultra je počasnejši od R9700 zaradi istega razloga.
Jasno?
Jasno?
TribesMan ::
Glede na vse zmešnjave, "optimizacije" in obtoževanja z strani nVidie od izida 3DM2k3 naprej, jest svetujem, da počakamo na novo opevano testirno programje v DX9 (aquamark), ki pride če se ne motim v ponedeljek. In če bo še tam NV30 zaostajala potem ima nVidia en zelo resen problem z DX9.
Konc koncev me pa skrbi nekaj drugega, za kaj za vraga imamo DX9 če morajo potem razvijalci programske opreme za vsako kartico posebej dodelovati igre. Po mojem je DX tukaj za to da standardizira nabore ukazov, ki bi morali delovati enako dobro na eni in drugi karti brez dodatnih optimizacij. Zdej ali je zajebala nVidia z čipom, ki ni popolnoma skladen z pravili DX9, ali pa nvidia z gonilniki, ki ne znajo prevajati DX9 ukazov pravilno, da bi izkoristili popolni potencial FX kartic. Precej krivde je najbrž tudi na strani Microsofta, ki kolikor jest vem nima nobenga pametnega sistema licenciranja oziroma deklariranja katere kartice ustrezajo DX9. Pomojem bi blo bolje da bi te licence podajal Microsoft podobno kot za THX ali Dolby digital zvok, ne pa da se sami proizvajalci odločijo kir produkt "ustreza" DX9, pol mamo pa razne FX5200 varijante, ki ma z DX9 skupnega samo to, da je sposobna nature test zalaufat z nekje 0.1FPS.
Definitivno pa pri tem ATI nima veliko vpliva in namigovanja da je za slabe rezultate nVidie krivo sodelovanje med ATIjem in Valveom so čisto neutemeljena, še človek od Valvea je v intervjuju rekel, da so za optimizacijo igre na NV čipih porabili PETKRAT toliko časa, kot za optimizacije na Radeonih, tako da ali so nesposobni ali pa je nekaj narobe. Pa sej smo prej videli sodelovanje med NVidio in razvijalci UT2003, pa njihov "the way it should be played", pa ATIjeve kartice v UT delajo čist OK.
Pač nVidia je trenutno v riti, če bodo driverji kej popravili je vprašanje, ker baje detonatorji 50, po govoricah iz valvea ne izrisuje megle v HL2 tako kot bi morala. In smo spet pri "optimizacijah", ki bolj škodijo, kot pa koristijo komurkoli.
Če mene vprašate je bil zadnji dober produkt od nVidie GF4. Tole kar majo zdej za mainsteram je en velik BS. Poleg tega pa stare GF4 kartice delujejo bolje od 5200 in 5600 v večini primerov...
LP
TribesMan
Konc koncev me pa skrbi nekaj drugega, za kaj za vraga imamo DX9 če morajo potem razvijalci programske opreme za vsako kartico posebej dodelovati igre. Po mojem je DX tukaj za to da standardizira nabore ukazov, ki bi morali delovati enako dobro na eni in drugi karti brez dodatnih optimizacij. Zdej ali je zajebala nVidia z čipom, ki ni popolnoma skladen z pravili DX9, ali pa nvidia z gonilniki, ki ne znajo prevajati DX9 ukazov pravilno, da bi izkoristili popolni potencial FX kartic. Precej krivde je najbrž tudi na strani Microsofta, ki kolikor jest vem nima nobenga pametnega sistema licenciranja oziroma deklariranja katere kartice ustrezajo DX9. Pomojem bi blo bolje da bi te licence podajal Microsoft podobno kot za THX ali Dolby digital zvok, ne pa da se sami proizvajalci odločijo kir produkt "ustreza" DX9, pol mamo pa razne FX5200 varijante, ki ma z DX9 skupnega samo to, da je sposobna nature test zalaufat z nekje 0.1FPS.
Definitivno pa pri tem ATI nima veliko vpliva in namigovanja da je za slabe rezultate nVidie krivo sodelovanje med ATIjem in Valveom so čisto neutemeljena, še človek od Valvea je v intervjuju rekel, da so za optimizacijo igre na NV čipih porabili PETKRAT toliko časa, kot za optimizacije na Radeonih, tako da ali so nesposobni ali pa je nekaj narobe. Pa sej smo prej videli sodelovanje med NVidio in razvijalci UT2003, pa njihov "the way it should be played", pa ATIjeve kartice v UT delajo čist OK.
Pač nVidia je trenutno v riti, če bodo driverji kej popravili je vprašanje, ker baje detonatorji 50, po govoricah iz valvea ne izrisuje megle v HL2 tako kot bi morala. In smo spet pri "optimizacijah", ki bolj škodijo, kot pa koristijo komurkoli.
Če mene vprašate je bil zadnji dober produkt od nVidie GF4. Tole kar majo zdej za mainsteram je en velik BS. Poleg tega pa stare GF4 kartice delujejo bolje od 5200 in 5600 v večini primerov...
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
undefined ::
> Konc koncev me pa skrbi nekaj drugega, za kaj za vraga imamo DX9 če morajo potem razvijalci programske opreme za vsako kartico posebej dodelovati igre. Po mojem je DX tukaj za to da standardizira nabore ukazov, ki bi morali delovati enako dobro na eni in drugi karti brez dodatnih optimizacij.
To dejstvo tudi mene malo moti. Po mojem so veliko tega krivi sami gonilniki, ki so kot vmesnik med hardwareom in DX9 APIjem. Nekaj pa je seveda tudi na samem hardwareu, kar pa gonilniki tudi ne morejo popravit.
Senitel?
To dejstvo tudi mene malo moti. Po mojem so veliko tega krivi sami gonilniki, ki so kot vmesnik med hardwareom in DX9 APIjem. Nekaj pa je seveda tudi na samem hardwareu, kar pa gonilniki tudi ne morejo popravit.
Senitel?
swar ::
Pomojem bi blo bolje da bi te licence podajal Microsoft podobno kot za THX ali Dolby digital zvok, ne pa da se sami proizvajalci odločijo kir produkt "ustreza" DX9, pol mamo pa razne FX5200 varijante, ki ma z DX9 skupnega samo to, da je sposobna nature test zalaufat z nekje 0.1FPS.
Ja to je pa res.Nek standard mora bit!
Ja to je pa res.Nek standard mora bit!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Leadtek A350TDH (FX 5900) direct x9 podpora ?Oddelek: Strojna oprema | 1641 (1372) | kuglvinkl |
» | GF 5900 ali R9800 proOddelek: Kaj kupiti | 1752 (1380) | Grey |
» | Nvidia det 52.14 (še vedno beta), FX končno konkurenčenOddelek: Strojna oprema | 1274 (1030) | Grey |
» | Prvo prestavljen izid Half-Life 2 ... zdaj pa še DOOM 3 ;( (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 4600 (3499) | boom-bar |
» | ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 8053 (8053) | norvalk |