Forum » Kaj kupiti » Katero kamero kupiti
Katero kamero kupiti
mmilos ::
Vem da je glede tega že veliko napisanega, pa se še vseeno ne morem odločiti katero kamero naj kupim.
Moje zahteve so enake kot pri večini, snemanje vsakdanjih dogodkov, otroka, kakšne zabave... Pomembno mi je da je slika dobre kvalitete, če pa lahko naredim kakšno sliko pa nič zato, vendar kamera kot fotoaparat ni prioriteta.
Če je razlika med miniDV in HDD kamero samo v hitrejšem prenosu podatkov med PC in kamero mislim da mi to ni tako pomembno kot potem kvaliteta slike. Nekako sem si postavil cenovno mejo do ~800€. Če ima kdo kakšne primere videa kakšne kamere, ki spada v moje okvire, oziroma linke do njih, bi prosil.
Nekako se odločam med:
PANASONIC NV-GS320
PANASONIC NV-GS300
SONY DCR-HC96
SONY DCR-SR90
LP
Moje zahteve so enake kot pri večini, snemanje vsakdanjih dogodkov, otroka, kakšne zabave... Pomembno mi je da je slika dobre kvalitete, če pa lahko naredim kakšno sliko pa nič zato, vendar kamera kot fotoaparat ni prioriteta.
Če je razlika med miniDV in HDD kamero samo v hitrejšem prenosu podatkov med PC in kamero mislim da mi to ni tako pomembno kot potem kvaliteta slike. Nekako sem si postavil cenovno mejo do ~800€. Če ima kdo kakšne primere videa kakšne kamere, ki spada v moje okvire, oziroma linke do njih, bi prosil.
Nekako se odločam med:
PANASONIC NV-GS320
PANASONIC NV-GS300
SONY DCR-HC96
SONY DCR-SR90
LP
brezdelnez ::
Če te ne moti da je na Memorystick Duo je meni ta všeč pa še cca 700€ košta
http://www.camcorderinfo.com
http://www.camcorderinfo.com
uros678 ::
ma ni samo prenos podatkov, tud naknadno urejanje posnetkov je pri HDD kamerah malo težje kot pri miniDV... glede na tvoje namene uporabe, bi ti jaz priporočal GS320, pa čim prej jo idi kupit, ker boš drugače imel preveč možnosti in s tem preveč izbire
Calligula ::
Vse nastete kamere so drek v primerjavi z Panasonic HDC SD1
Zajema high definition video, ima 3 CCDje in zajema na SD kartice. Ena je prilozena (1 ura videa gre gor) Za manj kot 70 Eurov se dobi take na katere gresta 2 uri gor.
To je nova generacija. Obstaja sicer se malenkost novejsi model, ki pa ga pri nas se ni. Dvigi mejo z 800 na teh skoraj tisoc Eurov pa bos vsaj kupil nekaj kar bo dolgo uporabno. HDV je edini smiseli nakup, ce ze mislis dajat vec kot 300 Eurov za kamero.
Ce pa bi jo prav rad kupil v Sloveniji pa je kakih 70 Eurov drazja: KLIK
Zajema high definition video, ima 3 CCDje in zajema na SD kartice. Ena je prilozena (1 ura videa gre gor) Za manj kot 70 Eurov se dobi take na katere gresta 2 uri gor.
To je nova generacija. Obstaja sicer se malenkost novejsi model, ki pa ga pri nas se ni. Dvigi mejo z 800 na teh skoraj tisoc Eurov pa bos vsaj kupil nekaj kar bo dolgo uporabno. HDV je edini smiseli nakup, ce ze mislis dajat vec kot 300 Eurov za kamero.
Ce pa bi jo prav rad kupil v Sloveniji pa je kakih 70 Eurov drazja: KLIK
trdoreh ::
@Calligula, kaj lahko meni svetujes kamero, za kake 300eu oz. 350eu. Tudi sam bi jo uporabljal za družinske posnetke, pa kak dopust. Vsekakor je pana, ki si jo navedel odlična kamera, mam pa trenutno zelo omejena denarna sredstva! Kamero bi uporabljal kako leto, kanseje bi kupil boljšo.
Hvala, lp
Hvala, lp
Calligula ::
Te osnovne MINI DV kamere snemajo odlicno so pa ze od 250 Eurov dalje. Panasonic Sony Canon ali JVC. Vse je nekako podobno. Vzames pac tisto, ki je v akciji in ima cimvec opticnega zooma, po moznosti LED lucko in je cimmanjsa. Ker ce jo lahko das v zep jo bos uporablja, ce pa ne je pa ne bos. Bos videl. Ce ni kompaktna, po dolocenem casu le se krasi kako vitrino v dnevni sobi.
Srakopir ::
imam vmesno vprašanje.
Kaj je narobe s Canonovimi kamerami, da je govora le o Sony in Panasonic?
PA še nekaj...je boljše DVD ali miniDV?
Kaj je narobe s Canonovimi kamerami, da je govora le o Sony in Panasonic?
PA še nekaj...je boljše DVD ali miniDV?
aljazh ::
S Canonom ni prav nič narobe. Po mojem mnenju je v consumer razredu Canon celo krepko pred Sonyjem. Za slednjega imam vtis, da dela vse bolj budalomatik™ kamere, sploh v razredu do 500 evrov. Medtem ko Canon tudi v najcenejših kamerah še vedno dopušča nekaj možnosti ročnih nastavitev. Tudi touch-screen pri Sonyju se mi zdi ena najslabših možnosti, saj (1) s prsti takoj zapackaš LCD zaslonček in (2) ko tipkaš po zaslonu ne vidiš kaj snemaš.
Mislim, da se Sonyja (vsaj v consumer razredu, čedalje bolj pa se mi dozdeva, da tudi v semi-pro) neupravičeno drži sloves, da proizvaja dobre videokamere. Po mojem mnenju so pred kakšnimi 5 leti delali mnogo boljše consumer kamere kot danes. In rekel bi, da 5 let stara Sonyjeva digitalna kamera po uporabniški vrednosti prekaša današnje v cenovnem rangu do 500€.
Sony je očitno najboljši v marketingu, saj ve, na kaj "pada" povprečni Janez Novak in mu to, zapakirano v lično srebrno škatlico, tudi ponudi. Veliko zooma, ki je tako ali tako neuporaben pri majhni kameri (če kupuješ majhno kamero, najbrž nimaš namena s seboj prenašati stativa), zveneča imena funkcij (NightShot plus, itd.), in to je to.
Ko sem sam pred nekaj meseci kupoval kamero v najcenejšem razredu, se je zame kot najboljša izkazala Canon MV900 za dobrih 250 evrov. Obnese se bolje kot nekateri Sonyji za 400 evrov. Resda ne ponuja ničesar drugega kot snemanje (ni možnosti fotografiranja in podobnih marketinških "bonbončkov"), zato pa to čemur je namenjena, opravlja več kot dobro za ta cenovni razred oz. se lahko kosa tudi z dražjimi enočipnimi kamerami, če je le dovolj svetlobe. Še boljši nakup bi sicer bil kakšen Panasonic, ki nudi še nekaj več ročnih nastavitev kot Canon, a ker Panasonic v tem cenovnem razredu ne ponuja vhoda za mikrofon (kar pa je zame nujen pogoj), sem se odločil za Canona.
Če bi sam moral razvrstiti proizvajalce v consumer razredu na lestvico, bi jih nekako takole:
1. Panasonic, Canon
2. JVC
3. Sony, Samsung
4. ostalo
Mislim, da se Sonyja (vsaj v consumer razredu, čedalje bolj pa se mi dozdeva, da tudi v semi-pro) neupravičeno drži sloves, da proizvaja dobre videokamere. Po mojem mnenju so pred kakšnimi 5 leti delali mnogo boljše consumer kamere kot danes. In rekel bi, da 5 let stara Sonyjeva digitalna kamera po uporabniški vrednosti prekaša današnje v cenovnem rangu do 500€.
Sony je očitno najboljši v marketingu, saj ve, na kaj "pada" povprečni Janez Novak in mu to, zapakirano v lično srebrno škatlico, tudi ponudi. Veliko zooma, ki je tako ali tako neuporaben pri majhni kameri (če kupuješ majhno kamero, najbrž nimaš namena s seboj prenašati stativa), zveneča imena funkcij (NightShot plus, itd.), in to je to.
Ko sem sam pred nekaj meseci kupoval kamero v najcenejšem razredu, se je zame kot najboljša izkazala Canon MV900 za dobrih 250 evrov. Obnese se bolje kot nekateri Sonyji za 400 evrov. Resda ne ponuja ničesar drugega kot snemanje (ni možnosti fotografiranja in podobnih marketinških "bonbončkov"), zato pa to čemur je namenjena, opravlja več kot dobro za ta cenovni razred oz. se lahko kosa tudi z dražjimi enočipnimi kamerami, če je le dovolj svetlobe. Še boljši nakup bi sicer bil kakšen Panasonic, ki nudi še nekaj več ročnih nastavitev kot Canon, a ker Panasonic v tem cenovnem razredu ne ponuja vhoda za mikrofon (kar pa je zame nujen pogoj), sem se odločil za Canona.
Če bi sam moral razvrstiti proizvajalce v consumer razredu na lestvico, bi jih nekako takole:
1. Panasonic, Canon
2. JVC
3. Sony, Samsung
4. ostalo
Calligula ::
MINI DV je boljsi.
Se strinjam z napisano lestvico po firmah v nizjem cenovnem razredu.
Se strinjam z napisano lestvico po firmah v nizjem cenovnem razredu.
Ted ::
Panasonic se precej kvarijo (izkušnje iz trgovine), Sony-jeve pa majo edine 2 leti garancije pa usb priklop, govorim za cenovni razred okoli 300 evrov.
Mah...
trdoreh ::
Kaj lahko prosim navedete kak model, da vem v katero smer naj ciljam? Morem priznat, da se nič ne spoznam na te zadeve, torej jaz kamero (miniDV) priklopim na tv s kablom in tako gledam posnet materjal al je še katera druga varjanta? Ker, če se ne motim ta model snema na kaseto?! V primeru, da je tv 16:9, bo posneta slika ista al bo 4:3?
Hvala, lp
p.s. vprašanja so smotana, ampak zadeve res ne poznam!
Hvala, lp
p.s. vprašanja so smotana, ampak zadeve res ne poznam!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: trdoreh ()
trdoreh ::
Aha, to sem našel. Bo vredu?
Zanima me samo kaj pomeni to: Vgrajen vhod za zunanji mikrofon?! Kaj je stem mišljeno, zakaj se to uporabi, nisemčisto sigoren zakaj gre?!
Hvala, lp
Zanima me samo kaj pomeni to: Vgrajen vhod za zunanji mikrofon?! Kaj je stem mišljeno, zakaj se to uporabi, nisemčisto sigoren zakaj gre?!
Hvala, lp
aljazh ::
Canon MD101 je naslednica od MV890/900, ki jo imam sam. Če potrebuješ samo snemanje, bo najverjetneje dovolj dobra. Za nekaj več denarja ne boš dobil bistveno boljše slike, le dodatne "bonbončke" v stilu vgrajene luči, možnosti usb povezave (ki pa je tako ali tako neuporabna za prenašanje videa v polni PAL resoluciji), fotografiranje... Šele od 500€ naprej morda dobiš kamero z rahlo boljšo sliko (zaradi večjega čipa ali celo treh čipov).
Vgrajen vhod za zunanji mikrofon pomeni to, da lahko priklopiš na kamero mikrofon in zvok snemaš z njim, ne pa s tistim, ki je vgrajen že v samo kamero. Zunanji mikrofon ob pravilni uporabi pomeni boljši zvok kot z vgrajenim mikrofonom, saj je zunanji mikrofon kakovostnejši (razen če kupiš kaj cenenega) in lahko ga približaš izvoru zvoka. Zame osebno je prisotnost priklopa za zunanji mikrofon zelo pomemben pogoj pri odločanju za nakup kamere. Morda zate zaenkrat še ni, a ko si boš zaželel boljšega zvoka kot ga ponuja vgrajeni mikrofon, bo v redu, če boš imel kamero, ki ponuja tovrsten priklop.
Model MV890/900 je predhodnik MD101, zato je bil pred nekaj meseci zelo poceni (250€), ker se je že vedelo, da prihaja MD101. Morda najdeš v kakšni fizični trgovini (Bigbang, Merkur, Harvey Norman, Mercator Tehnika,...) še kje na zalogi MV890 ali MV900. Edina razlika novega MD101 v primerjavi s starim modelom je več zooma, a roko na srce, je 30x ali 35x zoom pri tako majhni kameri neuporaben. Še na stativu je njegova uporabnost vprašljiva, saj je kamera zelo lahka in se ob najmanjšem premiku stativa ali dotiku kamere ta zatrese.
Kamero, ki snema na miniDV kasete lahko priklopiš neposredno na TV in predvajaš posneto. Vendar pa je lahko snemanje, ne da bi posneto nato zmontiral na računalniku, precej neposrečeno početje. Kajti šele montaža napravi končni izdelek gledljiv. Tukaj se šele izkaže prednost miniDV kamere pred DVD kamero, saj omogoča lažjo montažo in večjo kakovost. Posneti material torej preko FireWire povezave zajameš na trdi disk računalnika (pri tem potrebuješ veliko prostora, saj 1 ura videa zasede 13GB), zmontiraš v gledljivo celoto in nato izvoziš v želen format. Lahko je to DVD, DivX, quicktime... you name it.
Vgrajen vhod za zunanji mikrofon pomeni to, da lahko priklopiš na kamero mikrofon in zvok snemaš z njim, ne pa s tistim, ki je vgrajen že v samo kamero. Zunanji mikrofon ob pravilni uporabi pomeni boljši zvok kot z vgrajenim mikrofonom, saj je zunanji mikrofon kakovostnejši (razen če kupiš kaj cenenega) in lahko ga približaš izvoru zvoka. Zame osebno je prisotnost priklopa za zunanji mikrofon zelo pomemben pogoj pri odločanju za nakup kamere. Morda zate zaenkrat še ni, a ko si boš zaželel boljšega zvoka kot ga ponuja vgrajeni mikrofon, bo v redu, če boš imel kamero, ki ponuja tovrsten priklop.
Model MV890/900 je predhodnik MD101, zato je bil pred nekaj meseci zelo poceni (250€), ker se je že vedelo, da prihaja MD101. Morda najdeš v kakšni fizični trgovini (Bigbang, Merkur, Harvey Norman, Mercator Tehnika,...) še kje na zalogi MV890 ali MV900. Edina razlika novega MD101 v primerjavi s starim modelom je več zooma, a roko na srce, je 30x ali 35x zoom pri tako majhni kameri neuporaben. Še na stativu je njegova uporabnost vprašljiva, saj je kamera zelo lahka in se ob najmanjšem premiku stativa ali dotiku kamere ta zatrese.
Kamero, ki snema na miniDV kasete lahko priklopiš neposredno na TV in predvajaš posneto. Vendar pa je lahko snemanje, ne da bi posneto nato zmontiral na računalniku, precej neposrečeno početje. Kajti šele montaža napravi končni izdelek gledljiv. Tukaj se šele izkaže prednost miniDV kamere pred DVD kamero, saj omogoča lažjo montažo in večjo kakovost. Posneti material torej preko FireWire povezave zajameš na trdi disk računalnika (pri tem potrebuješ veliko prostora, saj 1 ura videa zasede 13GB), zmontiraš v gledljivo celoto in nato izvoziš v želen format. Lahko je to DVD, DivX, quicktime... you name it.
Srakopir ::
Našel sem eno dokaj ustrezno kamero: Panasonic GS320. ima 3ccd in ročni focus. Kaj menite o tej kameri? Ekvivalentna je Sony DCR-HC96. Ampak meni se Panasonic bolj dopade.
Srakopir ::
znašel sem se v precepu med Panasonic GS320 in Sony DCR-HC96 zaradi specifikacij, ki so sledeče:
PANASONIC GS320:
Video input type Camcorder
Digital zoom 700 x
Effective sensor resolution 0.54 megapixels
Gross sensor resolution 0.80 megapixels
Optical sensor size 1/6 in
Optical sensor type 3CCD
SONY HC96:
Video input type Camcorder
Digital zoom 120 x
Effective sensor resolution 2.05 megapixels
Gross sensor resolution 3.31 megapixels
Progressive scan Yes
Optical sensor size 1/3 in
Optical sensor type Advanced HAD
Torej; kaj je boljše...3ccd in manj megapixlov ali 1ccd in več megapixlov? V čem je bistvo?
PANASONIC GS320:
Video input type Camcorder
Digital zoom 700 x
Effective sensor resolution 0.54 megapixels
Gross sensor resolution 0.80 megapixels
Optical sensor size 1/6 in
Optical sensor type 3CCD
SONY HC96:
Video input type Camcorder
Digital zoom 120 x
Effective sensor resolution 2.05 megapixels
Gross sensor resolution 3.31 megapixels
Progressive scan Yes
Optical sensor size 1/3 in
Optical sensor type Advanced HAD
Torej; kaj je boljše...3ccd in manj megapixlov ali 1ccd in več megapixlov? V čem je bistvo?
SES-AS ::
Ej fant jaz imam SONY DCR-DVD405E ,je zelo dobra uporabljam jo eno leto , snemaš pa na dvd(mali format-1,4G) ali pa na memory stick duo pro , sprejema mini dvd+rw/-rw/-r , ima tudi USB 2.0 ( HI-Speed ) , fotoaparat 3.0 mega pixels (imam tudi sony digitalni fotoaparat z 5.0 mega pixels in če slikam z 3.0 mp ni med slikami nobene razlike ), zvok snema na dolby digital 5.1 creator , nightshot , odlično Carl Zeiss lečo , LCD zaslon na dotik , lahko izbiraš med velikostjo slike 16:9 ali 4:3 , bliskavico , daljinski upravljalnik , 120 digitalni zoom , mislim da bi se za tvojih 800€ z kako dobro spominsko kartico moralo iziti.Za kaj se boš pa odločil je pa tvoja stvar , upam samo da boš zadovoljen. L.P.
lalan ::
Hojla vsi skupaj.
Končno debata, ki tudi mene trenutno zanima in je zelo redka v Sloveniji.(drugačno stanje je pri digitalcih)
Trenutno imam analogen Hi8 Sonyjev camcorder.Originalne kasete shranjujem, posneti materijal pa presnamem na Panasonicov DVD recorder z hard diskom, kjer posnetke v osnovah (deljenje,spajanje, izrez slabih kadrov) obdelam in presnamem na DVD plošček ali pa kar pustim na hard disku.
Je pa kamera kar velika, tako da v praksi (kot je omenil že predhodnik) dostikrat ostane doma in gre v žep samo digitalec ali pa K800i mobi, ki dela kar solidne slike.
1 Zanima me, če je npr. Panasonicova GS320 dovolj majhna za v žep?
2 Ali se v praksi posnetke na računalniku res toliko obdeluje, kot je tukaj poudarjano saj npr. pre veliko število prehodov in drugih učinkov lahko pripelje do motečega učinka.Za kaj boljšega pa gre običajnemu home userju pre več časa za obdelavo, tako da ne vem, če v praksi sčasoma posnetki ne ostanejo kar na miniDV?
3 pa še to: iz moje izkušnje snemanja je optični zoom potrebno uporabljati poredko pa ogromno trenutkov gre v franže, ker delam pre kratke kadre in pre več šibam sem ter tja?
Končno debata, ki tudi mene trenutno zanima in je zelo redka v Sloveniji.(drugačno stanje je pri digitalcih)
Trenutno imam analogen Hi8 Sonyjev camcorder.Originalne kasete shranjujem, posneti materijal pa presnamem na Panasonicov DVD recorder z hard diskom, kjer posnetke v osnovah (deljenje,spajanje, izrez slabih kadrov) obdelam in presnamem na DVD plošček ali pa kar pustim na hard disku.
Je pa kamera kar velika, tako da v praksi (kot je omenil že predhodnik) dostikrat ostane doma in gre v žep samo digitalec ali pa K800i mobi, ki dela kar solidne slike.
1 Zanima me, če je npr. Panasonicova GS320 dovolj majhna za v žep?
2 Ali se v praksi posnetke na računalniku res toliko obdeluje, kot je tukaj poudarjano saj npr. pre veliko število prehodov in drugih učinkov lahko pripelje do motečega učinka.Za kaj boljšega pa gre običajnemu home userju pre več časa za obdelavo, tako da ne vem, če v praksi sčasoma posnetki ne ostanejo kar na miniDV?
3 pa še to: iz moje izkušnje snemanja je optični zoom potrebno uporabljati poredko pa ogromno trenutkov gre v franže, ker delam pre kratke kadre in pre več šibam sem ter tja?
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR
aljazh ::
Srakopir:
Tukaj dileme sploh ni. Absolutni zmagovalec je Panasonic. Video kamera namreč za sliko potrebuje le cca. 480.000 pikslov, vse ostako je tam predvsem zaradi marketinga. No, nekaj dodatnih pikslov potrebuje še elektronski stabilizator slike, če ga kamera ima (boljši je sicer optični stabilizator) in pa funkcija fotografiranja, ki pa je v kamerah praktično neuporabna, saj so fotografije na ravni tistih iz povprečnega mobilnika. Že zgolj zaradi 3CCD pri Panasonicu lahko ta glede kakovosti slike pomete z 1CCD (tudi dražjo) konkurenco. 3CCD se izkaže kot prednost predvsem z vidika boljše ostrine, kontrastov in bolj realnih barv. Dodatni piksli (Sony) pa ti ne prinesejo ničesar.
manc:
ad2: Pri montaži ne gre za dodajanje efektov, saj je montaža vse prej kot to. Pri montaži gre za pripovedovanje zgodbe, za ustvarjanje zgodbe iz množice delčkov. Za sestavljanje mozaika, takorekoč. Montaža je pravzaprav šele tisto, kar film(ček) napravi gledljiv. Osnovno orodje zanjo je rez (cut), vse ostalo (efekti, prehodi) je potrebno skrbno uporabljati le, kadar vemo, kaj točno želimo z njimi doseči.
ad3: Glede uporabe zooma... preveč zoomiranja gotovo ni ok, razen če je namen snemalca napraviti določen efekt. A vendar lahko pravilno izveden zoom-in ali zoom-out včasih posnetku doda piko na i. So tudi kadri, ki jih ni mogoče posneti brez zoomiranja. Nasploh pa sicer velja, da pri amaterskih kamerah (ki se ne naslonijo na ramo) med snemanjem zoomiramo le, če imamo kamero na stativu ali pa če smo že zelo "natrenirani" v snemanju. V nasprotnem primeru bo rezultat negledljiv, tresoč, plavajoč, "amaterski" posnetek.
Glede dolžine kadra: Splošnega pravila o dolžini kadra ni. Včasih lahko 2-sekundi kader pove več kot 10-sekundni. Drugič zopet je lahko 30-sekundni kader zelo zanimiv in niti malo dolgočasen, medtem ko bi v drugi situaciji gledalci že spali pred tv zaslonom. Tudi zato je montaža pomembna, saj z njo določamo dolžino kadrov in s tem ritem določene sekvence.
"Šibanje sem ter tja" pa je pri snemanju gotovo nekaj, česar se je potrebno izogibati kot hudič križa, razen če je to namen, če s tem želimo doseči kakšen poseben učinek pri gledalcu.
Tukaj dileme sploh ni. Absolutni zmagovalec je Panasonic. Video kamera namreč za sliko potrebuje le cca. 480.000 pikslov, vse ostako je tam predvsem zaradi marketinga. No, nekaj dodatnih pikslov potrebuje še elektronski stabilizator slike, če ga kamera ima (boljši je sicer optični stabilizator) in pa funkcija fotografiranja, ki pa je v kamerah praktično neuporabna, saj so fotografije na ravni tistih iz povprečnega mobilnika. Že zgolj zaradi 3CCD pri Panasonicu lahko ta glede kakovosti slike pomete z 1CCD (tudi dražjo) konkurenco. 3CCD se izkaže kot prednost predvsem z vidika boljše ostrine, kontrastov in bolj realnih barv. Dodatni piksli (Sony) pa ti ne prinesejo ničesar.
manc:
ad2: Pri montaži ne gre za dodajanje efektov, saj je montaža vse prej kot to. Pri montaži gre za pripovedovanje zgodbe, za ustvarjanje zgodbe iz množice delčkov. Za sestavljanje mozaika, takorekoč. Montaža je pravzaprav šele tisto, kar film(ček) napravi gledljiv. Osnovno orodje zanjo je rez (cut), vse ostalo (efekti, prehodi) je potrebno skrbno uporabljati le, kadar vemo, kaj točno želimo z njimi doseči.
ad3: Glede uporabe zooma... preveč zoomiranja gotovo ni ok, razen če je namen snemalca napraviti določen efekt. A vendar lahko pravilno izveden zoom-in ali zoom-out včasih posnetku doda piko na i. So tudi kadri, ki jih ni mogoče posneti brez zoomiranja. Nasploh pa sicer velja, da pri amaterskih kamerah (ki se ne naslonijo na ramo) med snemanjem zoomiramo le, če imamo kamero na stativu ali pa če smo že zelo "natrenirani" v snemanju. V nasprotnem primeru bo rezultat negledljiv, tresoč, plavajoč, "amaterski" posnetek.
Glede dolžine kadra: Splošnega pravila o dolžini kadra ni. Včasih lahko 2-sekundi kader pove več kot 10-sekundni. Drugič zopet je lahko 30-sekundni kader zelo zanimiv in niti malo dolgočasen, medtem ko bi v drugi situaciji gledalci že spali pred tv zaslonom. Tudi zato je montaža pomembna, saj z njo določamo dolžino kadrov in s tem ritem določene sekvence.
"Šibanje sem ter tja" pa je pri snemanju gotovo nekaj, česar se je potrebno izogibati kot hudič križa, razen če je to namen, če s tem želimo doseči kakšen poseben učinek pri gledalcu.
SES-AS ::
Ja tudi sony-jeva ima 3CCD , glede pikslov snemaja je pa tako , da ko montiraš filme pa dodajaš slike in razne efekte je zelo pomenbno število pikslov ( večje je več možnosti čistega dodajanja le teh , bolj gladek prehod iz filma na sliko in obratnoin dodajanje raznih prmikajočih napisov brez vsakih kockic na robu napisa, jaz uporabljam ULEAD VIDEO STUDIO 10 PRO - je odličen za te stvari ), gleda zumiranja je pa tako ( čim manjše tem boljše ) , večjega uporabljaš bolj mirno roko rabiš najbolše za veliko zumiranje je pa stojalo , ki ga dobimo za smešno ceno 4,5 € je pa zelo uporabno tudi takrat , ko bi radi posneli vse prisotne ( razni rojstni dnevi ali obletnice ) , kar se pa tiče prenašanje posnetkov na PC ( uporabljam kar USB kabel , na večje DVD-je z 1.4 na 4.7 ali celo še večje , pa enostavno kopiram na PC-ju. L.P.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SES-AS ()
aljazh ::
SES-AS:
Zakaj pišeš s krepko pisavo? Če že nobenega moderatorja ni zbodlo v oči, pa naj jaz dodam, da je to zelo nezaželeno. Krepka pisava se uporabi le, kadar želimo nekaj (en stavek, besedo, besedno zvezo) poudariti.
To, da je število pikslov pomembno pri montaži nikakor ne drži. Ko iz kamere preneseš (zajameš) sliko na računalnik, ima slika posneta v SD PAL svojih 720 x 576 pikslov in niti piksla več. Ni variante, da bi jih imela več, ker SD PAL standard tega ne omogoča. Nekaj več jih bo, če snemaš v HD PAL (če imaš HD kamero), a zopet samo toliko, kolikor jih določa standard in niti enega piksla več.
Ulead Video Studio 10 je eden od programov za montažo, a nikakor ne najboljši. Za domačega uporabnika najbrž povsem zadosti, a čim od programa zahtevaš več, je potrebno poseči po npr. Adobe Premiere ali celo Avidu.
Glede stojala za kamero (pravilneje: stativa za kamero) - stativ za 4,5 evrov ni vreden niti centa. Za kolikor toliko spodoben stativ je potrebno odšteti okrog 200 evrov. Manj zahteven uporabnik se bo morda zadovoljil tudi s stativom za 80-100 evrov. Vse ostalo (pri stativih še bolj kot drugje velja pravilo malo denarja, malo muzike) je praktično metanje denarja skozi okno, saj kaj kmalu ugotoviš, da te cenejši stativ ne zadovoljuje in nato kupiš dražjega. Govorim, če se imaš namen vsaj malce resneje ukvarjati s snemanjem. Za posneti rojstni dan in kakšno žurko pa stativa niti ne rabiš.
Kamera Sony HC96 nima 3CCD, kakor zatrjuješ. Sicer lahko razumem, da si privrženec Sonyja, ker ga imaš sam, a pri nakupu tehničnih izdelkov je dobro na stvar pogledati objektivno, z vidika tehničnih karakteristik, neobremenjeno glede blagovne znamke. V cenovnem razredu okrog 500 evrov Sony (žal?) ne ponuja kamere, ki bi se lahko primerjala s Panasonicovo GS320.
Stvari, ki jih navajaš:
so bolj ali manj Sonyjev marketing, kateremu si poleg mnogih kupcev (žal?) podlegel tudi ti.
Z amatersko kamero namreč ne boš nikoli posnel pravega 5.1 zvoka, saj bi za to potreboval 5 po prostoru razporejenih mikrofonov. Še v profesionalni produkciji se prostorski zvok zelo redko snema on-field, temveč se ga ustvari kasneje v postprodukciji. Nightshot je znova eden od odličnih Sonyjevih marketinških nategov. Novi Canoni, ki tega na veliko ne oglašujejo, dajo pri slabih svetlobnih pogojih boljšo sliko kot Sony.
Carl Zeiss na consumer Sonyjevih kamerah je po mnenju mnogih poznvalcev zgolj ime. Te leče naj ne bi nikdar od znotraj videle Zeissove tovarne. Sony naj bi Zeissu pač plačal kar precej $$$, da lahko na consumer kamerah uporablja njihovo ime, kar je marketinško sicer zelo dobra poteza. Zanimivo, da se profesionalne Sonyjeve kamere (npr. DSR 250) ne bohotijo s tem napisom.
Izbiranje med formatom 16:9 in 4:3 - to je ok.
Bliskavica... povej mi, kakšno je njeno vodilno število (guide number), pa ti bom povedal, ali je sploh za kaj uporabna.
Daljinski upravljalnik... bonbonček, brez katerega se da tudi prav lepo živeti.
120x digitalni zoom... čisti marketinški nateg, saj če spoštuješ sebe in gledalce svojih izdelkov, digitalnega zooma ne boš uporabljal.
Zakaj pišeš s krepko pisavo? Če že nobenega moderatorja ni zbodlo v oči, pa naj jaz dodam, da je to zelo nezaželeno. Krepka pisava se uporabi le, kadar želimo nekaj (en stavek, besedo, besedno zvezo) poudariti.
To, da je število pikslov pomembno pri montaži nikakor ne drži. Ko iz kamere preneseš (zajameš) sliko na računalnik, ima slika posneta v SD PAL svojih 720 x 576 pikslov in niti piksla več. Ni variante, da bi jih imela več, ker SD PAL standard tega ne omogoča. Nekaj več jih bo, če snemaš v HD PAL (če imaš HD kamero), a zopet samo toliko, kolikor jih določa standard in niti enega piksla več.
Ulead Video Studio 10 je eden od programov za montažo, a nikakor ne najboljši. Za domačega uporabnika najbrž povsem zadosti, a čim od programa zahtevaš več, je potrebno poseči po npr. Adobe Premiere ali celo Avidu.
Glede stojala za kamero (pravilneje: stativa za kamero) - stativ za 4,5 evrov ni vreden niti centa. Za kolikor toliko spodoben stativ je potrebno odšteti okrog 200 evrov. Manj zahteven uporabnik se bo morda zadovoljil tudi s stativom za 80-100 evrov. Vse ostalo (pri stativih še bolj kot drugje velja pravilo malo denarja, malo muzike) je praktično metanje denarja skozi okno, saj kaj kmalu ugotoviš, da te cenejši stativ ne zadovoljuje in nato kupiš dražjega. Govorim, če se imaš namen vsaj malce resneje ukvarjati s snemanjem. Za posneti rojstni dan in kakšno žurko pa stativa niti ne rabiš.
Kamera Sony HC96 nima 3CCD, kakor zatrjuješ. Sicer lahko razumem, da si privrženec Sonyja, ker ga imaš sam, a pri nakupu tehničnih izdelkov je dobro na stvar pogledati objektivno, z vidika tehničnih karakteristik, neobremenjeno glede blagovne znamke. V cenovnem razredu okrog 500 evrov Sony (žal?) ne ponuja kamere, ki bi se lahko primerjala s Panasonicovo GS320.
Stvari, ki jih navajaš:
zvok snema na dolby digital 5.1 creator , nightshot , odlično Carl Zeiss lečo , LCD zaslon na dotik , lahko izbiraš med velikostjo slike 16:9 ali 4:3 , bliskavico , daljinski upravljalnik , 120 digitalni zoom
so bolj ali manj Sonyjev marketing, kateremu si poleg mnogih kupcev (žal?) podlegel tudi ti.
Z amatersko kamero namreč ne boš nikoli posnel pravega 5.1 zvoka, saj bi za to potreboval 5 po prostoru razporejenih mikrofonov. Še v profesionalni produkciji se prostorski zvok zelo redko snema on-field, temveč se ga ustvari kasneje v postprodukciji. Nightshot je znova eden od odličnih Sonyjevih marketinških nategov. Novi Canoni, ki tega na veliko ne oglašujejo, dajo pri slabih svetlobnih pogojih boljšo sliko kot Sony.
Carl Zeiss na consumer Sonyjevih kamerah je po mnenju mnogih poznvalcev zgolj ime. Te leče naj ne bi nikdar od znotraj videle Zeissove tovarne. Sony naj bi Zeissu pač plačal kar precej $$$, da lahko na consumer kamerah uporablja njihovo ime, kar je marketinško sicer zelo dobra poteza. Zanimivo, da se profesionalne Sonyjeve kamere (npr. DSR 250) ne bohotijo s tem napisom.
Izbiranje med formatom 16:9 in 4:3 - to je ok.
Bliskavica... povej mi, kakšno je njeno vodilno število (guide number), pa ti bom povedal, ali je sploh za kaj uporabna.
Daljinski upravljalnik... bonbonček, brez katerega se da tudi prav lepo živeti.
120x digitalni zoom... čisti marketinški nateg, saj če spoštuješ sebe in gledalce svojih izdelkov, digitalnega zooma ne boš uporabljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aljazh ()
SES-AS ::
Živjo če te res moti krepka pisava jo ne bom več uporabljal , kar se pa tiče 3CCD-ja sem navedel da ga ima kamera Sony DCR-DVD 405E ( očitno se nisva razumela ), za stojalo pa govorim da je poceni ( to je mini primren tudi za fotoaparate , kdo bo pa nosil majhno kamero za sabo stojalo pa veliko - mini gre namreč v vsak žep ), kar se pa tiče programa se strinjam z tabo je odličen za domačo uporabo ( obstajajo še boljši za prave profiče ) , imam pa eno vprašanje zate. Zakaj se pa pri montaži filma ki je sneman z 1.2 mp ali manj pojavljajo kockice ob robu napisa ali slike , če po tvojem piksli niso pomenbni ( mislim da tudi kamer z več piksli potem nebi izdelovali ). Zdaj pa pustima najin besedni dvoboj ( očitno sva oba zelo zadovoljna z svojimi kamerami , obstajajo pa še boljše kot so najine ) in pomagajma fantu z dobrimi nasveti ker bi rad kupil kamero za nekje 800€ in da bo z njo zadovoljen ( očitno midva sva že ) . En lep pozdrav in lepe praznike evekovečene na kameri čao.
Calligula ::
SES AS, DVD kamere imajo manj kvalitetno sliko kot MINI DV. Ker same kompresirajo video in to pac ne najbolj kakovostno. Tudi 3CCD ji pri tem nic ne pomagajo, ker pac super lepo sliko kamera z kompresijo potem poslabsa.
Na PCju se da veliko bolje in z precej manj izgubami kompresirat video in DVD kamere se zato naceloma odsvetujejo.
Je pa malenkost bolj prakticna za koga ceprav je se vedno najbolje ali kako MINI DV za drobiz v smilsu 250 Eurov ali pa the real thing HDV Panasonic SD1 za 970 Eurov. Vse vmes je bolj kot ne le marketinsko nategovanje.
Panasonia 320 je predrag. Tisti 3 CCDji sicernaredijo malo razlike ampak so v testih dali vedet, da to niso ravno res hudi 3CCDji.
Skratka sam bi ti bolj priporocal NV GS 27 ker je poceni.
Ko pa se bos res namenjal kupovat kamero za malo bolj konkretno snemanje pa to naredis cez kako leto, ko bodo HDV kamere ze tam po 500 Eurov. Ker tisto pa je razlika. Sploh, ko enkrat priklopis na LCD TV ali plazmo...
Na PCju se da veliko bolje in z precej manj izgubami kompresirat video in DVD kamere se zato naceloma odsvetujejo.
Je pa malenkost bolj prakticna za koga ceprav je se vedno najbolje ali kako MINI DV za drobiz v smilsu 250 Eurov ali pa the real thing HDV Panasonic SD1 za 970 Eurov. Vse vmes je bolj kot ne le marketinsko nategovanje.
Panasonia 320 je predrag. Tisti 3 CCDji sicernaredijo malo razlike ampak so v testih dali vedet, da to niso ravno res hudi 3CCDji.
Skratka sam bi ti bolj priporocal NV GS 27 ker je poceni.
Ko pa se bos res namenjal kupovat kamero za malo bolj konkretno snemanje pa to naredis cez kako leto, ko bodo HDV kamere ze tam po 500 Eurov. Ker tisto pa je razlika. Sploh, ko enkrat priklopis na LCD TV ali plazmo...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Calligula ()
aljazh ::
SES-AS:
Nič nimam osebno proti tebi , kot kaže sva se glede Sonyjeve 3CCD očitno res napačno razumela. Se opravičujem.
Zakaj se pri napisih pojaljajo "kockice"? Zaradi resolucije posnetka zagotovo ne, saj ta ne more biti večja kot 720 x 576, če gvorimo o PAL SD kameri. Prej bi rekel, da gre za kakšno napako pri delu z montažnim programom pri dodajanju grafike ali pač slab titler znotraj programa za montažo. Ali za napačne nastavitve pri renderiranju.
Kamere z več piksli kot je potrebnih za zajem slike v PAL SD resoluciji, izdelujejo predvsem iz 3 razlogov:
- če ima kamera elektronski stabilizator slike, potrebuje nekaj dodatnih pikslov
- možnost fotografiranja
- marketinški trik za privabljanje kupcev saj so piksli danes relativno poceni
Nič nimam osebno proti tebi , kot kaže sva se glede Sonyjeve 3CCD očitno res napačno razumela. Se opravičujem.
Zakaj se pri napisih pojaljajo "kockice"? Zaradi resolucije posnetka zagotovo ne, saj ta ne more biti večja kot 720 x 576, če gvorimo o PAL SD kameri. Prej bi rekel, da gre za kakšno napako pri delu z montažnim programom pri dodajanju grafike ali pač slab titler znotraj programa za montažo. Ali za napačne nastavitve pri renderiranju.
Kamere z več piksli kot je potrebnih za zajem slike v PAL SD resoluciji, izdelujejo predvsem iz 3 razlogov:
- če ima kamera elektronski stabilizator slike, potrebuje nekaj dodatnih pikslov
- možnost fotografiranja
- marketinški trik za privabljanje kupcev saj so piksli danes relativno poceni
lalan ::
V vezi pripovedovanja zgodbe bom moral kje še kaj osnovnega prebrati in upam da se dobi kaj v slovenščini. (bi prosil če obstaja kakšen link)
Pa takole v praksi me zanima, kakšne "efekte" oziroma kakorkoli se temu reče uporabljate pri pripovedovanju zgodbe.Predvidevam, da kakšen napis, vstavljena glasbena podlaga, slika v oknu, kakšen prehod.......
Zanima pa me, če optični stabilizator slike opravlja svoje delo do te mere, da se pri zelo majhni kameri posnetek pre več ne trese.
Kot sem nabisal, prenesem video iz analogne Hi8 v DVD recorder.Ali bi lahko po tem takem ta DVD kopiral v računalnik, z kakšnim programom obdelal in po tem zapekel na DVD.Se sploh še nisem lotil tega, ker imam občutek, da bi izgubil na kvaliteti posnetka in kot sem že napisal, osnovno lahko naredim že na DVD recorderju.
Pa takole v praksi me zanima, kakšne "efekte" oziroma kakorkoli se temu reče uporabljate pri pripovedovanju zgodbe.Predvidevam, da kakšen napis, vstavljena glasbena podlaga, slika v oknu, kakšen prehod.......
Zanima pa me, če optični stabilizator slike opravlja svoje delo do te mere, da se pri zelo majhni kameri posnetek pre več ne trese.
Kot sem nabisal, prenesem video iz analogne Hi8 v DVD recorder.Ali bi lahko po tem takem ta DVD kopiral v računalnik, z kakšnim programom obdelal in po tem zapekel na DVD.Se sploh še nisem lotil tega, ker imam občutek, da bi izgubil na kvaliteti posnetka in kot sem že napisal, osnovno lahko naredim že na DVD recorderju.
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lalan ()
lalan ::
A gre to z Nerotom?
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR
lalan ::
mmilos: Ali si se za kateri camcorder odločil sedaj inu kakšne so kaj izkušnje?
ATHLON 64 3200, 939DUAL,Ram DDR 2X 512 MB,gf 7600 gt,(120 GB, 7200 RPM),fiaGTR
ThinMan ::
Kamere so eno, kaj pa software ?
Kaj uporabljate (Premiere, MovieMaker, Lets Edit 2, Ulead, ...)
lp,
Kaj uporabljate (Premiere, MovieMaker, Lets Edit 2, Ulead, ...)
lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
aljazh ::
Pravzaprav niti ni tako pomembno kakšen sw kdo uporablja. Pri montaži so pomembne ideje in občutek za zgodbo. Nekdo brez tega bo lahko z najdražjim Avidovim programom napravil negledljiv zmazek, medtem ko bo drugi z MovieMakerjem naredil no-budget film, ki bo zmagal na kakšnem festivalu.
Seveda denimo Premiere omogoča mnogo več kot kakšen poceni Pinnacle, a najprej je potrebno znati to, kar ponuja več, tudi pravilno uporabiti. Program za montažo je namreč le orodje, ki omogoča izdelavo končnega izdelka, vse ostalo pa je odvisno od tistega, ki sedi pred računalnikom.
Seveda denimo Premiere omogoča mnogo več kot kakšen poceni Pinnacle, a najprej je potrebno znati to, kar ponuja več, tudi pravilno uporabiti. Program za montažo je namreč le orodje, ki omogoča izdelavo končnega izdelka, vse ostalo pa je odvisno od tistega, ki sedi pred računalnikom.
ThinMan ::
Se strinjam, zato sem tudi dal takšno vprašanje, ker se bo komu to porajalo ob branju tega posta.
lp,
lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
VanGog ::
Pozdravljeni,
vidim, da vas je kar nekaj, ki obvladate tole zadevo s kamerami, zato bi prosil za nekaj nasvetov.
Rabil bi kamero za občasno snemanje (dopust, izleti, otroci,...) in urejanje filmov na računalniku s čim manj truda :).
Najbolj me mikajo kamere, ki snemajo na trdi disk. Cena recimo okoli 500 €. Malo sem primerjal Sony-jeve (SR-52E) in neko JVC-jevo (ne vem ime modela), pa mi je bila Sony-jeva bolj všeč, vsaj na pogled in tehnične specifikacije.
Zanima me, v kakšnem formatu je zapis na trdem disku (a je takoj uporaben na računalniku, al ga je treba kej obdelat) in nasploh kakšne imate izkušnje s temi kamerami?
lp,
vidim, da vas je kar nekaj, ki obvladate tole zadevo s kamerami, zato bi prosil za nekaj nasvetov.
Rabil bi kamero za občasno snemanje (dopust, izleti, otroci,...) in urejanje filmov na računalniku s čim manj truda :).
Najbolj me mikajo kamere, ki snemajo na trdi disk. Cena recimo okoli 500 €. Malo sem primerjal Sony-jeve (SR-52E) in neko JVC-jevo (ne vem ime modela), pa mi je bila Sony-jeva bolj všeč, vsaj na pogled in tehnične specifikacije.
Zanima me, v kakšnem formatu je zapis na trdem disku (a je takoj uporaben na računalniku, al ga je treba kej obdelat) in nasploh kakšne imate izkušnje s temi kamerami?
lp,
ThinMan ::
Glih kar sem nekaj iskal po googlu pa sm slučajno nekje videl tole:
http://www.enaa.com/oddelki/foto/product.asp?dept_id=1693&pf_id=703035
Kaj menite ?
lp,
http://www.enaa.com/oddelki/foto/product.asp?dept_id=1693&pf_id=703035
Kaj menite ?
lp,
----
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
"We may not be able to control the wind, but we can always adjust our sails"
Srakopir ::
Pred tednom dni sem kupil kamero Panasonic GS320 po nekajdnevnih premišljevanjih, primerjanjih z drugimi kamerami, itd.
Prvi vtis: odličen nakup za ta cenovni razred. Je enostavno za uporabo, preproste funkcije (brez nešteto funkcij, ki se jih potem nikoli ne uporablja pri snemanju) in kar je najpomembnejše: odlična kvaliteta video posnetkov (kamera ima 3 tipala).
Prvi vtis: odličen nakup za ta cenovni razred. Je enostavno za uporabo, preproste funkcije (brez nešteto funkcij, ki se jih potem nikoli ne uporablja pri snemanju) in kar je najpomembnejše: odlična kvaliteta video posnetkov (kamera ima 3 tipala).
Gregor P ::
Dobra tema ... tudi sam se namreč podajam v skrivnostne vode poceni nakupa turistične digitalne video kamere (torej okoli € 500,-, 3CCD)
Vidim, da ste obdelali, kar že nekaj lastnosti ... jaz bi se zaenkrat ustavil pri shranjevanju podatkov oz. videa; če vas prav razumem je najboljše kupiti miniDV kamere (torej na magnetni trak), izogibam naj se DVD različic (ter ostalih na optične nosilce); kaj pa je s kamerami s trdimi diski? Oz. kaj je boljše v povezavi z računalnikom (torej da lahko čimhitreje prenesem/presnamem video podatke za domačo uporabo oz. nadaljnjo obdelavo na PC ter nato na ostale nosilce)?
Vidim, da ste obdelali, kar že nekaj lastnosti ... jaz bi se zaenkrat ustavil pri shranjevanju podatkov oz. videa; če vas prav razumem je najboljše kupiti miniDV kamere (torej na magnetni trak), izogibam naj se DVD različic (ter ostalih na optične nosilce); kaj pa je s kamerami s trdimi diski? Oz. kaj je boljše v povezavi z računalnikom (torej da lahko čimhitreje prenesem/presnamem video podatke za domačo uporabo oz. nadaljnjo obdelavo na PC ter nato na ostale nosilce)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
snoopy20 ::
hy!
jaz bi tudi kr to temo uporabil!
zanima me samo kaka je razlika med panasonic NV-GS230 in NV-GS320?
se splača dat tistih +/- 100€ za NV320?
kamera bi bla predvsem za domačo snemanje in kaki dopust in podobne zadeve!
pa še nekaj me zanima, kako potem te posnetke spravite na PC?
preko USB?
Hvala!
jaz bi tudi kr to temo uporabil!
zanima me samo kaka je razlika med panasonic NV-GS230 in NV-GS320?
se splača dat tistih +/- 100€ za NV320?
kamera bi bla predvsem za domačo snemanje in kaki dopust in podobne zadeve!
pa še nekaj me zanima, kako potem te posnetke spravite na PC?
preko USB?
Hvala!
Srakopir ::
Gregor P: najboljša kvaliteta je seveda miniDV. Prenos gre preko DV kabla (firewire kartico potrebuješ) v realnem času (1h videa, 1h snemanja).
Snoopy20: najpomembnejša razlika je v stabilizatorju slike. GS230 ima elektronski stabilizator, GS320 pa optični (slednji je seveda veliko boljši). Če želiš imeti mirnejše posnetke pri uporabi zooma in snemanju z roke, potem vzemi GS320.
Snoopy20: najpomembnejša razlika je v stabilizatorju slike. GS230 ima elektronski stabilizator, GS320 pa optični (slednji je seveda veliko boljši). Če želiš imeti mirnejše posnetke pri uporabi zooma in snemanju z roke, potem vzemi GS320.
snoopy20 ::
hy!
kake pa imate kaj izkušnje s PANASONIC NV-GS80?
link
pa še tam piše da ima optični stabilizator slike in prostor za pomnilniške kartice!
samo zaj ne vem če so to točni podatki, ker sem malo brskal po netu pa na enih straneh piše da ma režo za SD kartice na enih pa piše da NE!
vesel bi bil vsakršnih informacij!
kake pa imate kaj izkušnje s PANASONIC NV-GS80?
link
pa še tam piše da ima optični stabilizator slike in prostor za pomnilniške kartice!
samo zaj ne vem če so to točni podatki, ker sem malo brskal po netu pa na enih straneh piše da ma režo za SD kartice na enih pa piše da NE!
vesel bi bil vsakršnih informacij!
Gwanaroth ::
Jst sem pred ~mesecem kupil v Big Bangu Panasonic NV-GS27, za 270 Eur in sem nad samo kvaliteto slike več kot navdušen.
Je majhna, paše skoraj v žep, preprosta za uporabo, brez tawžnt dodatnih funkcij... par efektov, klasični 30x optični zoom, + nevemkolko digitalnega, ki ga itak nikoli ne bom rabil, firewire in usb priklop, izhod za TV, MiniDV kasete, lcd ekranček in priročni joystick s katerim vse upravljaš.
Za to ceno sem zelo zadovoljen in mi ni žal nakupa. Za vse amaterje toplo priporočam.
Je majhna, paše skoraj v žep, preprosta za uporabo, brez tawžnt dodatnih funkcij... par efektov, klasični 30x optični zoom, + nevemkolko digitalnega, ki ga itak nikoli ne bom rabil, firewire in usb priklop, izhod za TV, MiniDV kasete, lcd ekranček in priročni joystick s katerim vse upravljaš.
Za to ceno sem zelo zadovoljen in mi ni žal nakupa. Za vse amaterje toplo priporočam.
Lights often keep secret hypnosis..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup videokamereOddelek: Zvok in slika | 2247 (1498) | cashy |
» | nakup videokamere (SD proti HD)Oddelek: Zvok in slika | 3538 (3124) | roCkY |
» | digitalna video kameraOddelek: Kaj kupiti | 1687 (1488) | MiranRxx |
» | Katero poceni videokamero?Oddelek: Kaj kupiti | 1830 (1732) | aljazh |
» | Digitalna kamera za 150.000?Oddelek: Kaj kupiti | 2253 (1880) | Calligula |