Hartware.net - Po lanski predstavitvi Matrox DualHead2Go, je Matrox predstavil nov izdelek v segmentu GXM (Graphics eXpansion Modules), rešitev TripleHead2Go. Gre za zunanjo enoto, ki VGA signal grafične kartice namiznega ali prenosnega računalnika razdeli med kar tri monitorje. TripleHead2Go priključimo lahko tako na ATI-jeve kot nVidiine grafične kartice.
Kljub temu, da velja za proizvajalca grafičnih rešitev za profesionalno uporabo, Matrox poudarja, da je njihova nova rešitev primerna tudi za igranje igric. Surround-Gaming namreč omogoča prikaz slike na več monitorjih, kar omogoča prikaz veliko večjega horizonta, kot na enem samem monitorju. Seveda pa za tekoče igranje iger potrebujete zmogljivo grafično kartico. Seznam iger, ki podpirajo Surround-Gaming najdete tule.
Ampak najprej moraš imeti tri enake monitorje, drugače nima smisla
Naročila začno sprejemati šele aprila. 320 eurov poomeni, da bo pri nas to 100k SIT
V teoriji izgleda odlično. Kolikor vidim spisek, deluje na vseh igrah. Podpira vse monitorje do resolucije 1280x1024 1920 x 480 (triple 640) 60Hz 2400 x 600 (triple 800) 60Hz 3072 x 768 (triple 1024) 75Hz 3840 x 1024 (triple 1280) 60Hz Regular VESA-compatible single screen modes at up to 1600x1200 on center display .
Se pravi, da trije 20 ali več inčni odpadejo Če prav razumem je največ kar je možno, da imaš na srednjem monitorju resolucijo 1600x1200 na obeh stranskih pa 1280x1024
Kako to dela? Ker tam nekaj o driverjih za win govori, ampak meni ze zdi to kot cisto enostaven splitter za sliko. Ti mu v X-ih nastaviš da imas 3x širši monitor in on ti potem to razdeli na vse 3. In namesto zdajšnje levi in desni kombinacije narediš 3 spodaj in 3 zgoraj. To bi šlo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Poldi112, mislim, da vse skupaj urejajo driverji, ker nato računalnik razume vse tri monitorje kot enega samega. Se vidi na tej sliki:
Vse nastavljaš prek -> Display Properties -> Settings in vidiš, da imaš en hudo širok monitor. Računalnik torej sploh ne ve, da imaš ti tri monitorje ampak vse deluje kot, da je en sam širok monitor. Full screen mode je torej vedno čez vse tri monitorje. Tudi filme potem gledaš čez vse tri monitorje.
Zato je precej pametno vzeti monitorje, ki imajo čim manj ohišja (plastike) okoli ekrana, da te manj moti.
To že razumem, samo sirok monitor naj bi podpiral driver tvoje grafične. Ne vem kaj ma tu zraven za delati driver od matroxove škatlice. Plus da uporabljam linux, zato me to bolj natančno zanima.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Hja, verjetno zato, ker driver tvoje kartice ne podpira resolucije 3840 x 1024. Torej rabiš drug driver, da sploh lahko naštimaš tako "izvenstandardno" resolucijo.
tako kot kaže ne slikah, ni isto če ti sliko raztegenš v Xih na 3 monitorje. Npr v Flightgearu ti vidiš na enem monitorju letalo od zadaj ki vzleta. Če to v Xih raztegneš na 3 monitorje vidiš še vedno letalo ki vzleta od zadaj, samo da je vse skupaj malo bolj široko. Na surround gaming pa ti vidiš na levem in desnem monitorju še dele letališča, ki se jih prej na enem sploh ni vidlo. Zato rabi windows driverje. In bo verjetno težko delalo na Linuxu.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Samo eno stvar ne razumem... kakšno grafično pa rabim? 512 MB-no Radeon ali GeForce..?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Aja, za desktop furat ni treba neke baš hude grafe. Problem nastane v zahtevnih okoljih (predvsem špili, za kake 3D programe ne vem točno kako stvar laufa), kjre je fino imeti eno hudo zadevšno, ja.
Fantje kakor gledam tole stvarco NI NIČ KAJ POSEBNEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAR SE PA TIČE HARDVERA GA JE PA MOGOČE DOMA IZDELAT PO MOJEM ZA KAKŠNIH 5000 SIT:) problemček rata samo takrat, ko more ta škatlca zaznati podatke preko DCC kanala, in s tem škatlca lahko zve kva je zaen monitor in njegove zmoglivosti ( ločljivost) za to se lahko uporabi mikrokrmilnik. In ko ta mikrokrmilnik zazna resolucije jih med seboj sešteje in računalniku prikaže kot en monitro oz projektor..... Potem pa je potrebno še uštimat proženje vrstic da se vklučujejo po tretinah, enako velja za RGB zapis... in problem je rešen kar se tiče obnavljanja slik se vse 3 na enkrat menjajo/krmilijo.
Tko bi lahko naredil en super monitor ki bi biv sestavljen iz 2, 3, 4,... ekranov oz projektorjov :) sam računalnik pa ga zazna kot da je to samo 1 (s tem imamo lahko malo problemov: z zmogljivostjo grafične kartice (max resolucija) in z svetlostjo posameznega ekrana projektorja (priporočljiva uporaba enakih modelov)
evo pa je rešen problem ki košta 3xx € oz 100 jurjov
Kaj pa kakovost slike? Ker saj se strinjam da škatlica ni nič posebnega, ampak imam eno zelo podobno, nič posebnega škatlico (vga switch) in je slika opazno slabša pri njegovi uporabi.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
ja seveda motne so povsot!!!!! to je čista resnica odvisno je kako dobr nardiš ... kr se tiče kvalitete slike da bi recimo zgublali ostrino pa to pomoje da nebi blo panike je va vse skor možno ... kr se tiče unega svičerja to sem tut jest vidu da je resno slapša slika... spet je odvisno lahko je mehanske izvedbe ... ali pa elektronske izvedbe. samo spet je odvisno kateri elementi so uporabljeni in kako kvalitetni elementi so (razn te izjeme da morjo bit visokofrekvenčni ... :) po 200 MHZ al pa več ).
Samo spet je štos kako se lotiš te izgradnje !!!! če bi jest dekov bi nebi preveč komplicirov pa utikov elementov med rgb sistem.... mogoče maksimalno nek operacijski ojačevalnik....... (možno pa je tudi da je vse to skupej iz analogne tehnike pretvorjeno v digitalno in nato preračunano in spet nazaj v analogno logiko seveda to nam omogoča veliko možnih varjant ob pretvarjanju je pa to tudi zelo zaztevn proces.......pa tudi drag) ...............no ja v to bi se bilo potrebno zelo poglobiti ..... kar pa trenutno ni časa se nebom poglabljov, volje za to pa je še man...
Je pa to možno narediti doma za mejhn dnar seveda z kvalitetno sliko !!! Odvisno je kako ste prpravljeni skupej stopit pa se jebat s tem:)
REKU BOM SAM TKOLE VELIK STVAI JE MOŽNO NAREDITI NA VELIKO NAČINOV SEVEDA PA JE ODVISNO KAKO SE TEGA PROBLEMA LOTIMP!!!!!!
fantje ne ga srat! sem mal preštudiral zadevo in dognal, da na LCDje bi to še mrbit šlo, če in samo če, se LCD obnaša kot spominski element. na analognem monitorju ni preproste varjante! problem je v tem, da potem ko ti konča risat 1/3 slike na prvem monitorju in da horizontal sync drugemu in po njemu riše 2/3 slike pričakuje prvi monitor sync za naslednjo vrstico. ker pa jo ne dobi še 2 sliki, zapade v depresijo. ZAto je pa je potrebno umes dat AD/DA in sinhroni read/write spomin za vsaj 3 vrstice, če ne cel frejm, kar je pa pri RGB signalu take pasovne širine kot je pri tej resoluciji kr komplicerana zadeva. mogoče bi šlo, če bi monitor predelu, da bi vsaka vrstica zletela čez ekran trikrat, sam pol nebi mel takšne svetilnosti.... Lahko bi tud razmišljal z dodatkom dveh delay linij, ki bi sliko zamikala en za eno vrstico, drug za dve..., uglaunm, tistih 300 dnarja že ni za brezveze.
Ja fantje še vedno sem mnenja da je vse to možno narediti doma seveda kar se tiče monitorjev na katodni ekran, je problem pr nižjih frekvencah.... res je, če bi uporabili višje frekvence bi bilo možno izvesti lahko bi prišlo do manšega utripanja vendar bi ob višjem osveževanju slike/ekrana bi bilo to skoraj da NE oprazno (tukaj nastane problem glede zmogljivosti grafične kartice maksimalna resolucija in osveževanja slike)
Sam problem problem da dobimo resolucije: 1920 x 480 (triple 640) 60Hz 2400 x 600 (triple 800) 60Hz 3072 x 768 (triple 1024) 75Hz 3840 x 1024 (triple 1280) 60Hz Kar pomeni to niso standardne resolucije je nebom našli med resolucijami standardnega monitorja!!!!! Uporaqbiti moramo mikro krmilnik, kateri pošplje grafični kartici informacijo o velikosti monitorja in osveževalni frekvenci.. Na to se pol lahko čara kako pa kaj dokler nimamo tega nimamo kej delat pa študirat!!!! Priporočljivo je če bi prišli že toliko delč da se uporabi še 3 ali več ekranov, nakatere bi povezali s tem mikrokrmilnikom (preko I2S povezave) in bi sam mikrokrmilnik takorečen iz dobljenih podatkov o ekranih izračunal končno reswolucijo in jo sporočiv grafični kartici/računalniku.
Za večjo skupino ekranov bi bilo po mojem mnenju bolj priporočljivo uporabiti lcd monitroje, projektorje,....
Ima mogoče kdo od vas doma razdelilni, katerega priključiumo med monitor in računalnik drugi izhod pa gren na projektor??? No zanima me ali je so notri uporabljena kakšna integrirana vezja ali pa tranzistorji ali je to direkta povezava tqako kot pri scart razdelilcih??
Problem lahko natane tudi pri tem koliko lahko obremenimo RGB kanale. kajti računalnik preko teh 3 kanalov zaznava ali je monitor priključen in ko steče tok približno 10mA s tem zazna da je naprava vključena (to je pojasnilo na tiste 70 ali 75omske upore, ki so priključeni iz barvnega kanala na maso) Uprašanje je koliko je maximalna tokovna obremenitev grafične kartice??
NO FANTJE ZDEJ PA NA DELO KO BOM IMEV ČAS SE BOM PA ŠE JEST MAL POGLOBIV V TO VI PA TA ČAS POROČAJTE O ODKRITJIH.!
očitno se boš moral kar poglobiti. lej ene par postov višje sem poslal linke k slikam, kjer sm svojo grafo spravil na taisto resolucijo, pri kateri dela tale matrox. ni problem spravit tud v ostale. brez da bi monitor karkoli vedu o samemu sebi ali kartica o monitorju. poglej moje slike, sem vse delal na "default monitor", ki kao zmore samo 1600Xneki. monitor zanesljivo nima DDC in zato driver ne more prebrati EDID informacije. zato ne rabiš nobenga mikrokontrolerja. sam mal morš poguglat pa zregeditat.
drugače pa če greš še tolk visok s frekvenco, bo posamezen monitor še vedno kazal sliko samo tretino časa kot navadno. glej, vrstica gre če vse tri zaslone v recmo 16us, in ko razdeliš na 3 gre čez prvega v 5us, nato gre na drugega in nadalje na trejtega. kaj pa medtem dela prvi? čaka, pa čaka, pa čaka.. ne, skor zihr bo šel v novo vrstico ker notranji oscilator ne bo čakal tolk cajta na nov sinhroinpulz, ker poleg horizontalnega odklonskega sistema mora z isto končno stopnjo furat še visoko napetost za pospeševanje. al pa bo celo hotu it v sleep mode. no, pa si hitr vn iz sinhronizacije s tvojim razdelilcem.
taboli razdelilkci za minitorje morjo met distribucijski ojačevalec notr, ker če ne je signala prešvoh. pejt naprimer gledat v bigbangam k monitorjem, jest sem skor dol padu, k sm vidu, kake slike majo 'novi' monitorji na polici, kjer je uporabljen en brezvezn razdelilc, mene bi blo sram tiste monitorje kazat, kaj šele prodajat. jasno je da bi mogu tle met distributione za drajvat 3 monitorje.
Ta tema že dolgo ni bila posodobljena, pa bom malo dopisal kaj se dogaja s TH2Go grafično.
s podobljenim firmwareom lahko priključiš na digitalno ed. 3x 22 inčne monitorje ali 2x 24 inčarja, kot sem priključil jaz. Ker pa imamo danes že marsikateri Windows 7 nameščene, je Matrox malo zaspal. Driverjev ni, so za visto, ki pa ne delujeo na x64 verjetno tudi na 32 bitni verzije ne. Problem je, da enega monitorja enostavno ne prižge. tudi s 3x 19 monitorji sem imel težave oz. pod W7 nikakor nisem spravil v delujoče stanje.
Sedaj sem dal nazaj XP-je naložil gonilnike in vse deluje odlično, razen windowsov :((( Grafična je super! Samo suport je za en-drek kot pri večina proizvajalcih. Upam in komam in komaj čakam da bodo, če bodo dali driverje ven za 7ko. Bojim se da bodo rekli da je produkt unsuported in adijo - neki novega pa bo šlo 300 ojrov k vragu :(
Pa ti bo igra tekla na vseh štirih? Kaj pa film? No, zato.
Drugače pa Ati dela eno obetavno zadevo, ki ne vem točno kako se ji reče, bo pa tudi zunaj v kratkem.
Bo delalo. Ne da bo zunaj v kratkem, JE ŽE! Celotna HD 5000 serija podpira Eyefinity (do 3 monitorje, eden mora imeti displayport), kjer je podpora neprimerno boljša kot pri matroxu. Eyefinity kartica bo imela samo 6 displayportov, jasno za 6 displejev (do 24'').
Ja, stvar je v resoluciji, ampak pač neke splošne smernice so, ekrani večji od 24'' (razen 30'') niso prav razširjeni, enako pa velja tudi za 22'' s 1920 x 1800.